hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-10-10 22:48:44

A tranzisztorosnak van jelentős hűtőfelülete. Minimum a dobozának egyik oldala fém, ott hül. Kérdezd Intravénást.:) Ő még ventivel is megsegítette.:))) A Fet elmenne hűtő borda nélkül is, nekem egy napig volt a végfeten 21 wattos terhelés, és kézmeleg volt csak a fet. De fő a biztonság. Ráadásul ha nincs egy pici borda, néhányan képesek rá, és bedobozolják jól a végfetet is valami műanyagba, akkor aztán bármi megtörténhet, ha valaki rajta hagyja a gyűjtást egy napra. A védelem FETnél csak túl biztosítás szerintem, mert egész jól bírja a visszalökéseket alapból.De két zener, egy shotky nem egy nagy ügy, bele lehet tenni. Én valszeg bele teszem a többi cuccomba is, most is benne vannak. De én nagyon pesszimista vagyok. A Shotky a zenerek védelmére kell.:) Ugyanis a negativ fesz, ami keletkezik a trafón, rendesen megizassza a zenereket, amik negatív irányban normál diódaként viselkednek. Ez magyarázza azt hiszem Intravénás védődiódáinak melegedését is.
Közben készül a kéthengeres is. Trabi, ETZ mágnessel két hallal nem kel külön kapcsolás, az egyhengerest kel kétszer megcsinálni. Ami nemsokára felkerül, az a trabi mágnes egy hallal és a két hal nem kör alakú mágnessel.De most kissé beleuntam, lehet hogy holnapra marad.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu