hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 26. csütörtök 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

creationmz
válasz erre | email2011-02-15 15:05:33
Köszi az sms-t, szerintem mi már találkoztunk is, akkoriban még suzukid volt :)

Elmentem számom, ha idehaza vagy csörgess meg. Vagy vegyél fel skypeon: creationmz néven :) Az még kint is ingye' van :)
sorszám: 22170 (126415)
(előzmény: JAWAvsRENAULT, 2011-02-13 12:33:25)

 
 
JAWAvsRENAULT
válasz erre | email2011-02-13 12:33:25
Én is tudnék segíteni,mert ismerem ezt a motort kívülről-belülről.Még szerszámaim is vannak hozzá.A Probléma csupán az,hogy Angliában dolgozom,és élek már egy jó ideje.
Hogy mikor megyek haza és mikor tudnék időt szánni,egy ilyen "műtétre" azt most megmondani nem tudom.Ha nem túl sürgős,vagy nem S.O.S-ben kell megoldani a dolgot,akkor gondold meg.
Ez csak 35 km lenne,van buszjárat,vagy ha felmersz ülni egy jelenleg "bal kormányos" Freewind-re,(ami ha hazamegyek visszakapja a jobb kormányt) :-)))) akkor azzal is hazatudlak vinni.Másnap meg elvileg a motor kész.De legkésőbb péntek délután-Vasárnapi intervallumban.
Ha szeretnéd a szerelést az sem gond,akár meg is tanítom amit én tudok,és mivel nekem a szocimotros oldalon csak barátok vannak,ezért a szerelés nem kerül semmibe.
Legutóbbi alkalommal például A LÖVŐ-nél lévő MOL benzinkúton futottam össze egy Jawa tulajjal,akinek oldalkocsis volt a gépe.A puszta beszélgetés,és nosztalgiázásért cserébe a következő alkalommal egy komplett Elektromos gyújtást vittem AJÁNDÉKBA neki.
leirással fényképekkel,stb.
A szerelés végeztével,pedig ha szeretnéd,akár a szerszámokat Kuplung fogakerék lehúzó,és blokkszétnyomó szerkezet, ha szeretnéd akkor oda is adom elég baráti áron.
Én ennyit tudok felajánlani.
Egy igaz mondás úgy hangzik,melyet egy forgácsoló üzemben olvastam.
Háromféle munkát végzünk.
Jót
Gyorsat
és Olcsót.

Részletezés:

Az OLCSÓ és GYORS munka NEM JÓ !
A GYORS és JÓ munka NEM OLCSÓ !
A JÓ és OLCSÓ munka NEM GYORS !

A többi a megrendelőn múlik!
További szép napot!
Email:horgasz78@citromail.hu
Gyuri
sorszám: 22169 (126370)
(előzmény: creationmz, 2011-02-12 16:55:50)

 
 
duti
válasz erre | email2011-02-12 19:49:05
Sziasztok! Segítsetek, rövidesen fényezésre kerül a sor 559-men, a tankom nekem nem krómozott, telibe lesz fújva. A JAWA feliratot viszont más színnel kell festeni. Tudtok valakit pesten aki ezt nem túl drágán elvállalná? Köszönöm
sorszám: 22168 (126367)

 
 
creationmz
válasz erre | email2011-02-12 16:58:56
Nahh látod ha lenne szerszámom, de csak alapvetőekkel bírok csavarhúzó készlet + villás készlet + kalapács...

Ezért kell az akinek van csapágyakhoz lehúzója/kiütője villanyos rezsója jó hűtője (asszony bentiben nem engedi inkább megöl :))

Ez meg csak a szakosodott emberke.. :)
sorszám: 22167 (126363)
(előzmény: Powerarc, 2011-02-10 23:37:42)

 
 
creationmz
válasz erre | email2011-02-12 16:55:50
Hello!

Veszprém megye / Ajka :)
sorszám: 22166 (126362)
(előzmény: Lally, 2011-02-10 18:29:54)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-02-11 18:14:55
Okés, nem te voltál a címzett :D
sorszám: 22165 (126322)
(előzmény: Matya, 2011-02-11 11:12:07)

 
 
Matya
válasz erre | email2011-02-11 11:12:07
Ezt nekem nem kell bizonygatni :D
sorszám: 22164 (126307)
(előzmény: Powerarc, 2011-02-10 23:37:42)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-02-10 23:37:42
Egy jó szaki csinálja meg a főtengelyt meg a fúrást, a szét- és összerakást meg lehet csinálni otthon, be kell tartani amit a szerelési könyv leír és kész.
sorszám: 22163 (126303)
(előzmény: Matya, 2011-02-10 10:33:16)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2011-02-10 21:53:37
A634es és a638as-on a bal oldalra van szerelve.
sorszám: 22162 (126301)
(előzmény: duti, 2011-02-10 21:09:57)

 
 
duti
válasz erre | email2011-02-10 21:09:57
Sziasztok. Egy kérdésem lenne. Mielőtt megvettem 250/559-es Jawa-mat kipróbáltam egyet, azon a jobb oldalon volt a sztender, rajta ülve, előre kirúgtam és letámasztottam a jobb oldalra! Ez tetszett! Most vettem egy sztendrit a sajátomra is de akárhogy nézem ezt csak a bal oldalra tudom feltenni. Mit tudtok erről, hova is való?
sorszám: 22161 (126300)

 
 
Lally
válasz erre | email2011-02-10 18:29:54
Tudok segíteni,ha Tata-Komárom.Egom vonalon laksz.
sorszám: 22160 (126296)
(előzmény: creationmz, 2011-02-08 23:13:47)

 
 
lukacspal99
válasz erre | email2011-02-10 18:19:24
Be ne fejezd=)).Ha mégis gyere át.
sorszám: 22159 (126295)
(előzmény: Matya, 2011-02-10 13:48:11)

 
 
Matya
válasz erre | email2011-02-10 13:48:11
Most kezdek......
sorszám: 22158 (126291)
(előzmény: lukacspal99, 2011-02-10 13:03:32)

 
 
lukacspal99
válasz erre | email2011-02-10 13:03:32
Tehát még élsz.!
sorszám: 22157 (126289)
(előzmény: Matya, 2011-02-10 10:33:16)

 
 
Matya
válasz erre | email2011-02-10 10:33:16
Aki vésőt megemlít oda ne is vidd.....Gyönyörűen szét lehet szedni őket minden gond nélkül....
sorszám: 22156 (126288)
(előzmény: creationmz, 2011-02-08 23:13:47)

 
 
lukacspal99
válasz erre | email2011-02-09 07:54:06
Szia! Én ezt a boltot tudom ajánlani:
http://e-motorparts.addel.hu/products.php?prcategory=32296
sorszám: 22155 (126276)
(előzmény: duti, 2011-02-06 20:43:28)

 
 
creationmz
válasz erre | email2011-02-08 23:13:47
Hello!

Jó rég írtam ide, de jön a tavasz és alig várom a motorom összerakását. A festés van még hátra valamint egy alapos blokk pucolás. Ez utóbbihoz keresek nem szakbarbárt, aki segítene / megcsinálná a motor teljes újracsapágyazását.

Feladat: Jawa 350/638 összes csapágy cseréje, ha szükséges fúrás + dugó + gyűrű + csapszeg...

Elvárások: tiszta, felelősségteljes munkavégzés, lehetőleg minimális véső+kalapács használattal.

Honorálás: Természetesen ami jár az jár.

Tel: 06702717737
Skyped: creationmz
Mail: verhovina@vipmail.hu
sorszám: 22154 (126275)

 
 
peterrock
válasz erre | email2011-02-08 18:07:32
Szívélyes üdvözlet!

Egy kérdésem lenne:

638-as váltóműjében levő nyelestengely (amiben egy bronzpersely van, a tengelykapcsoló tengely megy bele, a túloldalára pedig a lánckerék van felerősítve) alá célszerű alátétet tenni? Kinek mi erről a véleménye? Csak mert hallottam már pár dolgot és kíváncsi vagyok :) Előre is köszi!
sorszám: 22153 (126273)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2011-02-07 18:44:25
Igen én ott csináltam meg az állítható teló levegő előfeszítését,csak kapott kemény cróm felületet és plussz o-gyűrüket.
sorszám: 22152 (126262)
(előzmény: duti, 2011-02-06 20:48:50)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-02-06 21:41:05
Más téma, van valakinek tudomása arról, hogy az 559/360-as típusokat milyen tükörrel hozták forgalomba? Itthon csak a kormányvégre szerelt szögletes verziókat láttam, de ez eléggé eltér a motor formavilágától. Tud esetleg valaki régi képről linket megosztani amiben valami más látható?
köszi
Tamás
sorszám: 22151 (126246)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-02-06 21:33:07
A fejidom kvázi előszűri a levegőt és ha nem a Dakaron indulsz vele, akkor annyira minimális a légmozgás, hogy nem szív be nagy mennyiségben semmilyen port. Megvan a két gumilap a kormányszarv és a fejidom közé? Ha igen, akkor a fejrész eléggé zárt. A bolt címet, ha máshogy nem átküldenéd email-ben? köszi! Tamás
sorszám: 22150 (126245)
(előzmény: duti, 2011-02-06 21:18:12)

 
 
duti
válasz erre | email2011-02-06 21:18:12
Hello Tpapp!Komplett kereket vettem, de nem is kérdeztem miféle. Megegyeztünk a motorboltossal hogy semmiből nem fog Kínait meg olyat hozni amit kis idő múlva esetleg visszavinnék neki mert szar. A felniben és a dobban benne van a Jawa, szerintem Cseh vagy Török. Nem éri meg krómoztatni mivel komplett krómos felnit adtak 27-ért. Én ledumáltam velük az áfa nélküliséget. Vissza. Azon a lyukon nem megy be a por meg a dzsuva? Üdv.
sorszám: 22149 (126244)
(előzmény: tpapp, 2011-02-06 21:06:33)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-02-06 21:06:33
Hello Duti, a lyuk kell, mindegyiken rajta van, ne hegeszd le, hamár gyári kivitelt szeretnél.
Az 559-es álláspontodat én is osztom, legyen a végén mintamotor, én közben egy 360-ast is csinálgatok. Olasz felnit vettél végül? Ki annak a gyártója vagy itthon krómoztattál? Én a kettő között hezitálok, de még nem tudtam eldönteni.
Tamás
sorszám: 22148 (126243)
(előzmény: duti, 2011-02-06 20:48:50)

 
 
duti
válasz erre | email2011-02-06 20:48:50
Urak!!! Még egy kérdés. Ma szétkaptam az elejét, a telószár tetején van az a nagy csavar amit ha kicsavarsz ott töltöd az olajat, nekem mind a kettőn van egy kis lyuk, a csavaron. Kb 2mm átmérőjű. Ha lenyomom az elejét ott szuszog a levegő. Ez szabályos???!!! Kell oda az a lyuk??? Huszonpár éve motorozok, igaz eddig olasz és japán gépekkel de ilyet még nem láttam!!!!
sorszám: 22147 (126241)

 
 
duti
válasz erre | email2011-02-06 20:43:28
Hali! Hogy őszínte legyek nem voltam elájulva, mindenekelőtt elmondanám hogy kezdő veterános vagyok, egy 559-sel próbálkozok. Eleve egész jó állapotban vettem, és minta Jawa-t akarok belőle csinálni,szépen mintha új lenne, sőt! Meg is vettem már a nagyját új kerekek dobok stb... Na de vissza, mindenki azt mondta hogy. Ó várd csak meg a börzéket mert ott aztán minden van és olcsóbb mint itt Pesten bárhol! Ja persze!!! Találtam pár új dolgot 559-eshez, csak a probléma az hogy min 40-50%-al drágább volt minden mint amilyen árakat kaptam itt lőrincen egy motorbolttól!! PL: kábelköteg börzén 4800 itthon 2500. hátsó lámpa búra börzén3700 itthon 2100. És még sorolhatnám. Azért hogy ne jöjjek haza üres kézzel vettem pár bowdent persze az ötből csak hármat kaptam, ja! Ezek is drágábbak voltak. PL: gázbowden börzén 800ft itthon 450 lett volna, mindegy ezeket megvettem ott. Egy valami volt olcsóbb. Itthon egy pár dobot 30000-ért adtak volna ott le tudtam alkudni 29-re, nagy eredmény mi? Sajnos alig volt 559-hez valami vagy ha mégis ugyanolyan ütött kopott szarok mint az enyém. Azért láttunk pár szépen felújított öreg motort, ez vígasztalt némileg. Azért legközelebb elmegyek Szszmiklósra és a hungexpóra, messzebb biztos nem. Ennyi nagyjából.
sorszám: 22146 (126239)
(előzmény: tpapp, 2011-02-06 16:30:03)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-02-06 18:41:31
Jó rá a karbi,csak kell csinálni egy közdabot. 1cm vastag karikát arra sűlyesztett fejü csavarral felfogni a karbit, és kész is van. Egyszerű mit egy faék a régi karbi és nem dugul el. De kinek a papp kinek a .... Ha jó a karbi akkor nem szabad piszkálni.Látam már ETZ karbit is Jawan szépen ment vele.
sorszám: 22145 (126238)
(előzmény: jawa634, 2011-02-05 19:20:30)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-02-06 16:30:03
Duti, milyen volt a börze, megérte végül lemenni?
sorszám: 22144 (126237)
(előzmény: duti, 2011-02-04 19:54:17)

 
 
Topi
válasz erre | email2011-02-05 21:09:02
Helló !

Szerintem ugyan olyan mert még a jawa mustang megszakító bütyke is jó hozzá. Csak valahogy a gyújtast kellet átkötöznöm emlékeim szerint mert a kibontása a másik oldalt volt. Amúgy a jó elkopottat is fel lehet javítani úgy hogy egy érintővel meg kell esztergálni a kopott pontatlan rész eltüntetése érdekében.
sorszám: 22143 (126226)
(előzmény: Balamu, 2011-02-04 23:38:35)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2011-02-05 19:37:38
Én a 634-re raktam fel a 638karbit jobban kehet be állítani,és egy picivel erősebb de ha nem húzod neki akkor az enyém 3.2vel eljárt.
sorszám: 22142 (126225)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-02-05 19:20:30
Helló nem a karburától függ a 638 -as nyomatéka hanem az 4felömlös henger ezért magasabb fordulaton adja le a nyomatékot
mint a 634 es ,638 asnak sokkal jobb a karbija
valami japánról kopintotta a cseh
a régi fajta karbit nehezebb lesz felrakni
és nem is biztos hogy jo lesz vele
inkább nézél valami japánt rá
sorszám: 22141 (126224)
(előzmény: hzoltaan, 2011-02-05 17:29:06)

 
 
bodnár
válasz erre | email2011-02-05 18:21:24
Ha majd beesek a garázsba, kattingatok párat, rajzom viszont nincs, és szabadalmi jog sincs bejegyezve,
sorszám: 22140 (126223)
(előzmény: tpapp, 2011-02-04 21:25:51)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-02-05 17:45:15
Az enyémeken egyformának látom őket, mérés nélkül. Szerintem az 559/360 típuson egyformák. Az ábrajegyzék sem hoz különböző típusokat.
sorszám: 22139 (126222)
(előzmény: Balamu, 2011-02-04 23:38:35)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-02-05 17:29:06
Szia, en pont forditva akarom, 638-ra gondoltam 634 akksijat, eredeti legszurovel. Kozdarab kell mi? Azt hallottam, hogy az oreg karbi nyomatekosabb alacsonyabb fordulaton, meg problemamentesebb. (na ja, egyszeru, mint a faek...)
sorszám: 22138 (126221)
(előzmény: jawa634, 2011-02-04 18:53:38)

 
 
Balamu
válasz erre | email2011-02-04 23:38:35
Lenne egy butának tűnő kérdésem. Vannak megszakító bütykeim jawahoz. Nem tudom hogy 250-es vagy 350-es jawaba való. A kérdésem az hogy hogyan tudom megállapítani hogy 250-esbe vagy 350-esbe valók. Vagy ez egyforma mindkét típusnál? Köszönöm a választ előre is!
sorszám: 22137 (126219)

 
 
Balamu
válasz erre | email2011-02-04 23:31:00
Engem is érdekelne a dolog!
sorszám: 22136 (126218)
(előzmény: bodnár, 2011-02-04 20:08:03)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-02-04 21:25:51
Dobsz egy képet nekem erről a csodatükörről? Esetleg van műhelyrajzod, vagy copyright alatt van?
A kassai weblapon levő tükör szerintem megér 25 eurot, látni meg ugysem kell belőle, mert 80-90-nél szinte mindenki gyorsabb...
sorszám: 22135 (126216)
(előzmény: bodnár, 2011-02-04 20:08:03)

 
 
bodnár
válasz erre | email2011-02-04 20:08:03
Sztem kár göröcsölni mindenféle ún. kormányvégtükrökkel, persze olyannal, amit a kereskedelemben erre a célre forgalmaznak, ugyanis aránytalanul magas áron próbálják elsütni az efféle termékeket, vagyis drága, mellesleg ilyen vaksi tükrökkel aligha lehet bármit is észlelni a mögöttes dolgokból, elsősorban esztétikai szempontból célszerű ilyesmit felszerelni. Hanem: az én 360-as masináimon is kétségtelen, kormányvégtükrök (jobbos-balos) díszelegnek, ezeken azonban saját forrásból, rozsdamentes anyagból készült, kúposan illeszthető, a kormányvégeken tapasztalható nagy teljesítményű, káros rezgéseket kivasaló szilentblokkban nyugszanak, hozzá pedig a jawa vonalaihoz abszolút egybevágó tartalomban és formában megjelenő tartozék, a visszapillantótükör teljes egységet képez az egykori dizájnerek legmerészebb vágyaival is.
sorszám: 22134 (126215)
(előzmény: tpapp, 2011-02-03 21:32:37)

 
 
duti
válasz erre | email2011-02-04 19:54:17
Sziasztok! 6-án valaki jönne a XVIII-ker környékéről a Szolnoki börzére??? Elviszem, lefelezzük a benzint. 06703127622. Gyula
sorszám: 22133 (126214)

 
 
bodnár
válasz erre | email2011-02-04 19:31:34
Simán le lehet gyártani a hangtompítóbetétet sima húzott acélcsőből, csak egy vmirevaló forgácsoló szakember kell hozzá, vagy, ha van otthon nc géped, még az sem kell. Kb. fél óra, és máris kész a betét, ráadásul 1000x tartósabb, mint a "gyári" gagyi lemez. A dob végébe a füstvetőt sem érdemes vadászgatni: a hullámpala-rögzítőt pont erre találták ki: még a furatok is egyeznek...
sorszám: 22132 (126213)
(előzmény: Balamu, 2011-02-01 01:16:59)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-02-04 18:53:38
Helló mi tetünk fel a 634 esre 638 as karbit egy szivacsos sport szürö van hozá fuvoka gyári van bent aránylag könyedén indul vele de kel egy közbetétet csinálni
fogyasztása jó
simson8888@hotmail.com
erre email ra lehet válaszolni vagy lehet bátran kérdezni minden nap nézem az emaileket
sorszám: 22131 (126211)
(előzmény: hzoltaan, 2011-02-03 11:22:45)

 
 
Balamu
válasz erre | email2011-02-04 00:47:09
Köszi! De ha nincs jó állapotban hagyjad lehet újat venni, de így olcsóbb lenne. Sajnos nekem sincs olyan tükröm én is keresem, de innen http://www.motoren.sk/shop/detail/2876/51 húzós áron tudsz rendelni.
sorszám: 22130 (126208)
(előzmény: tpapp, 2011-02-03 21:32:37)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-02-03 21:32:37
A hétvégén megnézem, és ha ki tudom bányászni a dobból a furulyát, akkor küldök róla egy kepét. Engem jobban érdekelne valami csere cucc, pl. kormány végre erősíthető tükör ugyancsak 360-asra. :-)
sorszám: 22129 (126206)
(előzmény: Balamu, 2011-02-03 21:12:59)

 
 
Balamu
válasz erre | email2011-02-03 21:12:59
Elméletileg ugyanaz az 559-esé mint a 360 -asé. A komplett furulya kellene, mert most semmi nincs benne. Meg tudnád nézni milyen állapotúak, megválnál-e tőlük na és persze mennyiért? :)
sorszám: 22128 (126205)
(előzmény: tpapp, 2011-02-03 13:56:46)

 
 
ratbike
válasz erre | email2011-02-03 18:23:23
Szia!
Hosszú távra akarom használni, majd meglátom hogy mennyire meg bízható.
Van aki azt állítja hogy örök élet,de van aki azt kérdezte ,hogy szopni akarok vagy motorozni.Tulajdon képen meg oszlanak a vélemények.
Jó lenne ha azt a 80-90 et bírná tartósan.
sorszám: 22127 (126199)
(előzmény: Topi, 2011-01-31 00:13:10)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-02-03 13:58:41
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/JAWA_250_KIPUFOGO_HANGTOMPITO_BETET.php
Ha mashol nem talalsz.
sorszám: 22126 (126196)
(előzmény: tpapp, 2011-02-03 13:56:46)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-02-03 13:56:46
Balamu a furujara gondolsz, vagy a kis kupakra a dob vegen? Van ket 559-es dobom, de nem neztem bele, hogy egyaltalan mi van benne meg. Kivulrol a 360/559-es egyforma, gondolom a bele is az.
sorszám: 22125 (126195)
(előzmény: Balamu, 2011-02-01 01:16:59)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-02-03 11:22:45
Nem akart indulni a Jaffa par nap allas utan. Karbitisztitas, megy. ebbol eredt az otletem, hogy lecserelem a karbit. A benne levo fuvokak mar szet vannak cseszve csavarhuzoval, de itt nem kapni fuvokaszettet. Hallottam, hogy a 634-es karbija kicsit jobb is alacsonyabb fordulatokon, noha 4000 felett gyengebb a motoro vele. Az erdekel, hogy valaki tett-e mar 634-es karbijat 638-ra, illetve valami japan karbit amivel jol ment a motor fuvokazas utan. Koszi.
sorszám: 22124 (126191)

 
 
Balamu
válasz erre | email2011-02-01 01:16:59
Sziasztok!

Nincs véletlenül valakinek normális állapotú (leginkább újszerű) 360-as Jawaba hangtompító olyan ami a kipufogú végébe dugható. 2 db kellene
sorszám: 22123 (126149)

 
 
Topi
válasz erre | email2011-01-31 00:13:10
ÚÚÚ az elég veszedelmes lehetett.
Gondolom akkor kapkodtál a kuplungba.
Be kell tartani a bejáratást meg bő olajzás 1.30 keverési arány és szerintem rendben lesz.

Bár most egy 638 ast használok azt is 30 -as keverékkel járatom. de van ilyen 250 Cz -m is összerohadva.
valamelyik nyáron akartam vele kílódni de úgy néz ki hogy szimeringes is.


sorszám: 22122 (126144)
(előzmény: ratbike, 2011-01-30 22:25:11)

 
 
ratbike
válasz erre | email2011-01-30 22:25:11
Szia!
Köszönöm a választ,igen sajnos az a vissza rugó fajta,és már egy párszor majdnem állon rúgtam magam térdel.
Elég is lenne nekem a nyolcvanka, nem is nagyon vagyok az a száguldozós típus.
Csak ne szoruljon meg, mert régen a 350 es egyszer 90 kmh/ó nál megszorult,majdnem ott is maradtam.
sorszám: 22121 (126143)
(elözmény: Topi, 2011-01-30 22:10:44)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu