:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Nagy satu + 1m hossszó erős cső. Halitasz egy kicsit majd 1 cm arébb húzod megint hajlit .... Simán megy.
Mottó: Mire jó az acetilén....?
Oké, köszi!
Időközben én is megmértem, 16 mm a gyári.
Amit írtál alátét odaheggesztve, azt láttam, s megoldható lessz, csak a hajlításra leszek kiváncsi... mivel nekem 18 as átmérűjű :)
Nem fogják kiszurni mert 10 évente látnak eggyet. És a legnagyobb problémájuk a papirozás lesz meg kirtalálni hány kiló is a motor meg mennyi lessz 3 szemályel mert nincs benne a gépben.:-) Csak erősre hegeszd meg és dugd át a furaton mert a motor másik oldalán rögzíti a csavar. Ja az oldalkocsi felé lévő oldalon van egy alátét ráhegesztve ebbe akad meg a motor váza. Hétvégén megmérem pontosan milyen vastag.
Én 87ben raktam fel a634esre a 638as karbit 90es főfúvókával és a legfelső állásban van a tű,az az a legkevesebbet kapja.De a keverési aránycsavart soká tudtam be állítani,azt hittem,hogy gyújtás problémája van. Nekem is vape gyujtásom van.
Helló a fúvóka tüje legjobban felvan emelve ,de nem hozott lényeges változást,de már azon gondolkozom ,hogy veszek egy új 634 es karbit és aszt teszem fel rá,amikor vettem a motort egy ts 150 nes karbi volt rajt ezért nem tudom hogy mijen a gyárival
72-es azt hiszem a 638-as részterhelés fúvókája, nem rémlik hogy lenne nagyobb belőle. Tűt állítani próbáltál? Hátha közepes jobb lesz és nagy gáznál sem kap sokat?
Helló Van egy 634 es jávám rajt egy 638 as karbi és mióta fent van a vape gyújtást azóta rángat kózepes fordulaton és sokáig kéri a szivatót!email cimem:simson8888@hotmail.com
Ötleteket ide vagy a forumra írjatok , érzésem szerint nagyobb fuvoka kéne bele de nem tom mekkóra!??
előre is köszi
Már az anyag megvan, csak 16 os átmérőjű, meg kell hajtani a kémény fölött meg rávarrni egy csövet a végére, amibe beletuszkolunk egy gumiszilentet. Csak attól fosok, hogy ha viszem vizsgázni meglátják, hogy házi gyártmány, s hazazavarnak...
Nem, de ha alsó szárra gondolsz ami a lábtartóhoz megy, az könyű legyártani. 12 es vagy 14 es acélrud az egyik végén menet, a másikon egy darab cső keresztbe. /megmérem pontosan ha kell/
üdv.
Igaz, de ezért sok a 40 még donornak is. 25 öt talán adnék érte, többet nem...
Meg még keresnék az oldalkocsimhoz egy rögzítő elemet. Az hiányzik, ami az oldalkocsi alvázát középen köti össze a motor alvázával. Nem tudsz véletlenül egy ilyen alkatrészt eladót? Régóta vadásznék már rá.
Csak egészségedre váljék!
Akkor újraküldöm a mailt, hátha a spamok közt landol az előző. Köszi az infót.
ui: nem csak az entert, a sört is lenyomom :)))
Naigen...de elő lehet készíteni egy jövőbeli felújítást a saját motoron.....Nem akkor kell kapkodni, ha már megvan a baj....
Én is Miklósbácsi véleményén vagyok, a donor motorokban általában ugyan úgy rossz minden, mint a sajátban és a nap végén meg kell venni az új alkatrészt.
Nekem van egy donor motorom, 25 ért vettem 2 éve. eladtam róla 2 kipufogót 10 ért + 5 ért egy kereket. Átraktam sokmindent szerintem jó ha van.
Attól függ, hogy mennyire kell donornak. Van egy vázad, amit fel akarsz építeni? Vagy csak úgy megvennéd, hogy legyen mindenből tartalék? Kérdés, hogy kell-e neked 2x2 kopott henger, lötyögő hajtókarok stb. A sallangokat bárhol be lehet szerezni, a motorfelújítás a lényeg! Én csak egy gépre költenék, de az legyen 100%-os.
Ok köszi, csak a cucc megrendelés miatt, de valószínű mindenből lesz egy plusz.
Hogyhogy nem fizetsz szállítási díjat? 30 e FT felett rendelsz hetente? :O
Kár hogy emeltek az áraikon, így már nem olyan jók az árak, mint tavaly...
Hetente rendelek tőlük semmi gond már szállítási díjat sem fizetek néha.
Ui:az enter gombot lenyomtad?=))
Sziasztok!
Nem tudom szoktatok-e vásárloni az e-motorparts.addel.hu oldalon, nekem az autóbbi időben nem is válaszolnak, meg persze az árut amit rendeltem sem szállítják le. Megszűnt a bolt? Tudtok róla valamit?
Üdv.:
Kismacsek
Fullkopy hát te még élsz???
Mit kínlódtok egy öreg vasért, az enyém 30 éves gyári váz és motorral egy kicsit átalakítva ez is az is.
De akkor hol marad az ADRENALIN? :D
A váltó 16 fogú fogaskereke,kuka
sorszám: 22196 (126587)
( előzmény: 150esRolleres, 2011-02-28 12:57:08)
Hát, ez a típus:
http://kepfeltoltes.hu/110228/jawa_350638as_motorom_31970_852179_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
De rájöttem hogy sok érte, mert
1 - semmi papírja nincs, rendőrségen van a forgalmija
2 - ismerem a motor eredetét, tudom kié volt...
Sőt, javítottam is, a fesszabályzóját én csináltam kb fél éve, (Diódahíd) s tudom hogy a motorja halott... Na meg MZ teleszkópokat tettek alá, s már a szép gyári fényét átfújták matt feketére, szóval már szét van kókánykodva...
250-es 559-es kidobálja a 3. fokozatot, ilyenkor melyik alkatrész nem akar működni? Vagy a komplett belső csere segítene igazán? Mi szokott lenni ilyenkor?
Bárcsak a lottóban lennék ennyire biztos, mint, a Te reakciódban! -:)
Egyébként igazad van, de azért nem eszik olyan forrón a kását...
Ne is említsd a két motort....
Kívábcsi vagyok, kmajd három év udvaron állásután mi maradt a jawámból. be tudom e éleszteni. Mindig csak halogattam a dolgot, hol pént nem volt, hol meg pénz nem. Most meg már nem tudom mire megyek vele.
pedig ha rendbe tudnám hozni akkor talán végre elszánnám magam hogy megszabaduljak az ETZ-től. Eddig nem vitt rá a lélek, hiszen ajándék motor, de most már ez nem szempont többé.
Végre újra jawás lehetnék. Jó lenne a következő szoci túrára már jawával menni.Sokan ledöbbenének a sebességem láttán.:) Javával 90 körül szoktam poroszkálni országúton, ha nem sietek sehova. De többen láttak már 120al is menni vele. :D
Egy biztos, a két motor fentartását nem az én zsebemhez néretezték.
EZ a kissebbik baj, de eddig csak egy motort kellet karban tartani, most már kettőt :)))
Jobb az donornak :)
A kérdés jogos.
Még a fordítottja érthetőbb lenne, bár az is hibás megfogalmazás lenne. Úgy emlékszem. Mintha talán a 632 lenne az, ami a 638 első szériás hibája miatt speciálisan átalakított 634 blokkal készült volna a 634 után. Tehát talán a 632őt lehetne 634es blokkal rendelkező 638nak nevezni. A fordítótját nem igen tudom elhinni.
De manapság már semmiben se vagyok biztos.....
Na ja.
Szerintem is tartsuk be a jogszabályokat.
Vagy legalább ne százezer körüli összegért kockáztassunk egy-két éves börtönt.
Ha például balesetet követő vizsgálaton derül ki a csalás, annak igen érdekes következményei lehetnek.
Most 634, vagy 638 ? Valami nem stimt.
Persze, könnyű más faszával a csalánt verni :-) A rendszámcsere csak mezei közokirat hamisítás. Nyakcímkét lehet csinálni, max. nyakadon a hurok ha lebux. És GO ! Irány a sitt :-) De ne legyünk pesszimisták. Szerintem inkább tartsuk be a jogszabályokat, kisebb a rizikó, nagyobb az élmény.
Szerintem megéri.
Számoljunk: 1 karbi 13ezer Ft, ha jól tudom egy henger kb 25 ezer Ft.
Egyébként, ha egyben van érdemes hasonlóra megcsinálni, mint a rendszámos motorod. Nyakcimkét lehet csinálni, motorszám nem olyan veszélyes, egy normál ellenőrzésnél nem hiszem, hogy az alvázszámot keresnék, de ha a nyakon egyezik, akkor ok. Szóval csak a rendszámot kell átrakni, és go!
Szewasztok!
Szerintetek megér egy 634 es jawa 40 000 kemény magyar forintot?
A 638 asok blokkjával szerelt típus, működőképes, papíros, rendszámos, csak az ülése nem eredeti... Viszont nekem donornak kellene, szal úgy is vehetjük, hogy papír nélküli.
Miért nem a motort?? :-))))
sorszám: 22183 (126574)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-02-26 19:09:34)
Üdv! Rocket hajtókarokkal valakinek van tapasztalata? (638)
Ja és magam fényeztem metálgrafitra.
sorszám: 22181 (126572)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-02-26 19:06:25)
Kapott az öreg vas 634es egy 638as első telót tárcsafékkel és 0.3tized keménychrómmal valamint új fényezést és szinterezést és ledes elsővilágitást.
sorszám: 22180 (126571)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-02-26 18:52:39)
Én 2006ban 300 000ezret toltam bele,mert szeretem az öreg vasat.
Vajon kit mi fog meg ezekben az öreg vasakban??? Én speciál 25 húzom a gázt, pár éve még egy ilyen 559-es még gáz lett volna most meg alig várom hogy hívjon a fényező. Közel öt kilóba lesz a gép, miért? nem tudom, DE MEGÉRI!!!!
Erre most esik a hó, örökkévalóságnak tűnik ez a tél.
sorszám: 22177 (126564)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-02-23 20:04:31)
Közel álltam a vashoz és már majdnem beindult,úgy hogy már neki is mehetnékje van.
Engem is érdekelne, de motor és jogsi híjján állok :)
Mindkettő beszerzés alatt (egyik felújítás, másik gyűjtés)
Szervusz. Engem érdekelne. Az email címem: dutiarc@citromail.hu
Tisztelt Motoros Barátaim!
Szeretettel meghívlak benneteket a 6. alkalommal megrendezésre kerülő Fekete Holló motoros találkozóra Ráckevére. Időpontja: 2010 május 29. 06 órai kezdettel. Helyszíne: Ráckeve autósmozi.
A rendezvény háromnapos, de külön a veteránosoknak a harmadik nap a lényeg / vasárnap/. A rendezvényen veterán motorok kerülnek kiállításra. Így ha gondolod a te motorod is kiállíthatjuk. 29-i program: 06 órától veterán börze, 14 órától veterán motoros felvonulás Ráckeve és környékén, 14 óra 30 perctől veterán motor szépségverseny. Erre a napra a belépés ingyenes! A fenti programok mellett együttesek lépnek fel, vetélkedők és különböző árusok teszik színesebbé a rendezvényt. Ha érdekel a rendezvény akkor e-mailban pontosabb információkat küldök.
Így van :)
sorszám: 22172 (126417)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2011-02-15 15:12:26)
akkor nem véletlen Ajka-Padragkúton laksz?
mert ha igen,akkor emlékszem.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|