hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 26. csütörtök 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Tibi2T
válasz erre | email2011-03-28 13:43:03
Tudom, csak nem akartam megint elmerülni a témában.
sorszám: 22270 (127038)
(előzmény: R.A., 2011-03-28 01:47:40)

 
 
R.A.
válasz erre | email2011-03-28 01:47:40
Van más különbség is...
sorszám: 22269 (127030)
(előzmény: Tibi2T, 2011-03-27 21:06:20)

 
 
R.A.
válasz erre | email2011-03-28 01:46:42
A legmélyebb tiszteletem ellenére is azt kell mondjam, nincs igazad. A 632-es többféle változatban készült, még a 634-esre oly nagyon hasonlító blokk hűtőbordáinak száma és a váltókép is eltér. Az a blokk, amit én árulok, szintén 632-es sorozatú.

Ha érdekel, ne a Googlét nézd, hanem a tegnap készült fényképeket:

motor
motorszám
sorszám: 22268 (127029)
(előzmény: jawa634, 2011-03-27 15:39:23)

 
 
Lally
válasz erre | email2011-03-27 23:05:44
Oké, kösz. Megnézem majd a primer kiskereket.
sorszám: 22267 (127026)
(előzmény: Tibi2T, 2011-03-27 21:05:13)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2011-03-27 21:06:20
Annyi az eltérés, hogy 12V-os 638 generátor van benne.
sorszám: 22266 (127023)
(előzmény: jawa634, 2011-03-27 15:39:23)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2011-03-27 21:05:13
Lehet 639-es is, azok tényleg sokat pörögnek 100-nál kb. 4500-at. 639-nek is 17-es szekunder kislánckereke van, de rövidebb a primer áttétele, nem jó hosszú túrákra. Nézd meg a váznyaktáblát, ha tényleg 639, akkor rövid primeres. A főtengelyen lévő duplasoros lánckerék cseréjével hosszabbithatod az áttételt, és a kuplung is többet bir majd. Szekunder kislánckerék csere sajnos nem hozza meg a várt eredményt 639-nél.
sorszám: 22265 (127022)
(előzmény: Lally, 2011-03-27 14:23:39)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-03-27 15:39:23
Helló jawa 632 es blok meg egyezik a 634 esel nézétek meg a google képeknél!!!
A belsejét nem ismerem de kivülről semit nem lehet észre venni
sorszám: 22264 (127016)
(előzmény: R.A., 2011-03-27 14:09:53)

 
 
Lally
válasz erre | email2011-03-27 14:23:39
Igen, 638-as. Vagy még te tippelted, hogy 639-es.
És mi a véleményed arról amit írtam?
Szerintem sokat pörög 90-nél, nem akarom én kétévente furatni. Nagyon hiányzik egy ötödik:(
sorszám: 22263 (127015)
(előzmény: Tibi2T, 2011-03-27 13:59:37)

 
 
R.A.
válasz erre | email2011-03-27 14:09:53
Van egy eladó BONTATLAN 632-es blokkom (gyakorlailag ugyanaz, mint a 638-as). Ha érdekel valakit, e-mailben kereshet.
sorszám: 22262 (127014)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2011-03-27 13:59:37
Ha jól tudom, Lallynak 638-a van, (javitsatok, ki ha tévedek) azok gyárilag 17-es kislánckerékkel jöttek ki, a 634 18-assal. Mivel a 2 tipusnak eltérő a nyomatékgörbéje, ezért az eltérés.
sorszám: 22261 (127012)
(előzmény: jawa634, 2011-03-27 09:51:12)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-03-27 09:51:12
helló 18as lánckerékkel is haraksz egy4 kett akkor csak 70km sebességtől gyorsul dinamikusan ha nagy a szél evvel is megfogja de a250 etz ugyan ekkora szélnél jóval gyengébbnek tünt és utána váltottam jawa ra 19 lánckerék kicsit soknak tünik mivel olyan hosszu lesz az átételed hogy alúl nem érzedbent az eröt és folyamatos pőrgetés kéri .
sorszám: 22260 (127004)
(előzmény: Lally, 2011-03-26 22:20:20)

 
 
JAWAvsRENAULT
válasz erre | email2011-03-26 23:34:27
Figyu!
Ha eltudod hozni a blokkot hozzám,akkor azon a héten amikor otthon leszek megoldom neked a szétszedést és az összerakást.Hétfőn délután elkezdem,és csütörtökön elviheted a blokkot.Pénteken már más dolgom lesz,és máshol leszek.Ahogy beszéltük.
Szombaton jövök vissza.
Üdv Mindenkinek Fiúk!
Most a motor itt marad... :-(
De legközelebb már azzal megyek majd hazafelé.
üdv:Gyuri
sorszám: 22259 (127003)
(előzmény: creationmz, 2011-03-26 18:10:56)

 
 
Lally
válasz erre | email2011-03-26 22:20:20
Aha, akkor azért.
Van egy 19-es lánckerekem, még fúrás előtt próbáltam vele. 80-90 sík úton szinte alapjáraton, de Bicske-Tatabánya közt visszafújt a szél. Gondolkozom rajta, hogy most felrakom, de nem döntöttem még el, mert így pl. biztos a harmadik sebesség fokozottabb használata.És nem tudom ezt mennyire szeretné a tűgörgős tengely.
sorszám: 22258 (127001)
(előzmény: jawa634, 2011-03-26 21:48:39)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-03-26 21:48:39
18 as van fent, hátul meg gyári
sorszám: 22257 (127000)

 
 
Lally
válasz erre | email2011-03-26 19:43:52
Hányas lánckerekekkel ment ennyit? Én a 17-es lánckerékkel a 100 feletti sebességhez tartozó fordulatot már gyilkolásnak értem...
sorszám: 22256 (126993)
(előzmény: jawa634, 2011-03-26 18:41:35)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-03-26 18:41:35
Helló képzeljétek el megoldottuk a karbi gondott csináltunk egy újj szívócsövet a karbi és blokk közé meg egy picit állitgattunk rajt de természetesen 638-as karbi lett jó most nagyon könnyen indul szivatott nem is nagyon kéri 130km/h mentem vele de még gyorsult volna mert nem volt teljes gázon csak nem akarom szét kergetni !
sorszám: 22255 (126991)

 
 
creationmz
válasz erre | email2011-03-26 18:25:04
Megvan, ha valakinek kell, akkor megosztom:

http://www.volny.cz/dizzzy/usmernovac2.htm
sorszám: 22254 (126990)

 
 
creationmz
válasz erre | email2011-03-26 18:10:56
Helloo srácok, van egy nagy kérdésem, ki emlékszik olyan cikkre ahol a jawa (350/638) 12V-os egyenirányítóját alakították át stabkockás egyenirányításra... Erre a képre+rajzra lenne szükségem :)

Jelentem Jawa-m majdnem teljesen LED-re átépítve, index elektronika kész, most egyeniárnyítást építem át aztán jön a fesz szabályzás :) átvezetékelés kész. Homokszórást utánakérdeztem, 20k-ért megoldják és 3,5k-ért galvanizálják a vázat meg az elemeket. Ez után porfestés és megy össze a vas :) Már csak jawavsrenault blokk széthúzójára várok, rájöttem ha én csinálom a csapágyazást kölcsön szerszámmal, akkor hamarabb és olcsóbban végzek :)

visszatérve a kérdésemet ha lahet válaszoljátok meg :) Nagy segítség lenne.
sorszám: 22253 (126989)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2011-03-26 11:43:07
120-130 körül mennie kell, ha minden rendben van.
sorszám: 22252 (126986)
(előzmény: sumilaci, 2011-03-25 21:36:56)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-03-26 08:03:30
A 634 elég tág fogalom, bagy a szórás a / jelek miatt. Az enyém képes 130 fölötti sebességre. De az /5-ös, nagyon jól lett bejáratva, úgy általában kiválló állapotban van. Illetve volt amíg le nem járt a forgalmija és nem állítottam le egy kertben. Azóta lehet hogy beindíthatatlanná vált már.Mostanság ETZ-n tengetem az életem, de ha minden összejön, akkor nemsokára végre visszaülök a jawára.
A 634 végsebességét befolyásolja többek közt az, hogy sok eredetileg oldalas volt, így a fogaskerék más bennük.
A 634et könnyű rosszul bejáratni. Erről már volt vita, ezért csak úgy fogalmazok, a személyes tapasztalataim szerint ha bejáratáskor nem mentek vele 4500 fordulat fölé, később már nem is lehet. Megint csak a saját tapasztalatom az, jó fúvókákkal ellátott jó karbival, jó légszűrővel , jól beállított gyújtással, megfelelő gyertyával a bejáratási idő végén 6000 fölé lehet pörgetni a 634et.
De minden 634nek illene 120 km/ó felett teljesíteni.
A 634ek nehezen indulnak szerintem. Ezt tovább lehet még rontani csomó mindennel. Pl gyenge aksival még nehezebben indul.
Ne felejtsd el, a 634en úsztató van, nem szivató. Lebyomva tartod addig amíg kibuggyan a nedű, aztán kezded el rugdosni. A motor állapotától függően 3-6 rúgás szokott kelleni.
A dögség a dologban az, hogy ha még se indul 6.ra sem, két dolgot tehetsz. Vagy tovább rugdosod, hátha elkapja egyszer és beröffen mert túl sok volt az úsztatás. Vagy úsztatsz még egyet, mert úgy véled kevés volt még neki. Ha úsztatsz megint két eset lehetséges. A dússbb keverékkel beindul. Vagy megszívja magát a motor, visszanyomja a benzint a légszűrőbe. Ha visszanyomja, vagy rugdosod órákig esetleg a gyertyák pucolgatásával együtt, vagy lehúzod a légszűrő csövét és úgy rugod be. Volt egy időszaka a jawámnak amikor gyenge aku fesz miatt mindig csak lehúzott légszűrővel lehetett beindítani. Idővel majd megszokod, milyen időben mennyit kell nyomni az úsztatót.

Hogy mennyi olaj kell bele? Nem emlékszem, és nem is találom most az adatot. Mintha valamivel több kellene bele 1 liternél. veszel kettőt. :D 8 deci betöltése után elkezded lassabban tölteni, nézed az olajszint ellenörző furatot, szivárog e már ott az olaj. Ha szivárog, elég olaj van benne.
Az olaj sűrűslge változó lehet a kuplung, a fogaskerekek, stb állapota miatt. Én elsőre 40w-t tennék bele, azzal nagy bajt nem csinálsz. A gyári ajánlást nem találom, majd valaki csak ide írja. De szerintem annál azért célszerűbb egy picit sűrűbbet használni.Nekem sokáig 80 wolt benne, nem is volt rossz, kellemes hangja volt a blokknak, csak a kuplung nem volt vele tökéletes. Ha jól emlékszem, rendesen szeretett megtapadni.Most 40 van benne.
De még egyszer, remélem valaki csak tudja a gyári adatot.
sorszám: 22251 (126978)
(előzmény: sumilaci, 2011-03-25 21:36:56)

 
 
sumilaci
válasz erre | email2011-03-25 21:36:56
Helló!

Mennyit kéne tudnia a 634-nek végsebességnek? kb.100km/h körül mentem vele én is, tovább már gyilkolásnak éreztem. Mit jelent a könnyen indulás? Nekem ha áll 2-3 napot akkor 10-15 rúgásra indul, (kicsit soknak tartom, 150es ETZ-mhez képest)
sorszám: 22250 (126975)
(előzmény: jawa634, 2011-03-25 19:32:01)

 
 
sumilaci
válasz erre | email2011-03-25 21:23:56
Köszönöm a tippeket, egyenlőre így marad akkor, műxik a negyedik is, csak a többihez képest nehezebben veszi. Majd kiforrja magát.
Milyen olaj, kb mennyi kell bele? Kitudja mikor cserélhették.
sorszám: 22249 (126974)
(előzmény: Árpád, 2011-03-25 11:20:48)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-03-25 21:06:25
A főfuvókán nincsen méret
sorszám: 22248 (126973)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-03-25 20:22:22
Milyen a fúvóka benne, mekkora a torok ?
sorszám: 22247 (126972)
(előzmény: jawa634, 2011-03-25 19:32:01)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-03-25 19:32:01
Helló felratuk a jawa 634 es uj karbit és szar nem megy vele 105km/h -nél töbett itt már rángat,hidegen nagyon könnyen indul eddig a sebeségig nagyon jól megy,
már próbáltam mindent állítani rajt de nem jött össze sajnos
sorszám: 22246 (126970)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2011-03-25 13:45:36
Lehet, az ár is kb. annyi.
sorszám: 22245 (126969)
(előzmény: Szabbensz, 2011-03-25 12:10:00)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2011-03-25 12:10:00
Nagyon királyul néz ki! és ööö, rezonátort lehet kinn kapni Jawa ra? Ha lehet kb mennyiért? Itthon egy pár rezor 25000 HUF + a posta...
sorszám: 22244 (126968)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2011-03-25 11:50:00
Megoldható. Nem kis átalakitás, mivel pár helyen tartófüleket kell hegeszteni a vázra és ahogy irtad, a kipufogó tartói is másképpen vannak kicsit. Haveromnak a 639-ese van átalakitva 640-re, hozzáértő sem veszi észre, hogy nem gyári 640.
Itt egy kép, bár nem a legjobb:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=6622&cmd=pic&id=57806
sorszám: 22243 (126967)
(előzmény: Szabbensz, 2011-03-24 22:17:13)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-03-25 11:20:48
A 634eknél szerintem így kezdődik a váltó tönkre menetele. Eddigi tapasztalataim alaojá(5 ilyen hiba) Ezt vagy a léptetőbilla kopása, vagy elhajlása okozza.De elméletileg lehetségesbek tartom léptető szerkezet csavarjainak fellazulását, illetve annak kopását.
A kapcsoló körmökre nem gyanakszom, mert azt hiszem, az azok által okozott hiba mindig párban jelentkezik. Talán az egyes a hármas sebességgel, a négyes a kettessel.De lehet hogy tévedek, és más váltóra emlékszem.
Érdekes módon mindig a negyedik veszi észre elsőnek az ilyen hibákat.
Nem lenne nagy a baj, mert viszonylag olcó az alkatrész hozzá. a multkor még kapni is lehetett. De szét kell húzni a javításhoz a blokkot valszeg.Egyedül talán a léptetőszerkezetet tartó csavarokat lehet meghúzni széthúzás nélkül. Ha jól van még előttem a kép.
A 634 széthúzásánál az a nehézség hogy millió csavar fogja össze, először biztosan nem vesz észre egyet kettőt az ember.
Szerintem ha nem zavar nagyon a dolog, egyenlőre használhatod így. Nagy valószínüséggel először teljesen használhatlan lesz a negyedik, és csak utána jelentkezik a hiba a többi fokozatnál.
De azért ütemezz be valamikorra egy generált.
Szerintem.
sorszám: 22242 (126966)
(előzmény: sumilaci, 2011-03-25 10:57:43)

 
 
sumilaci
válasz erre | email2011-03-25 10:57:43
Helló!

Kb. 1hónapja vettem egy 634-est és a 4.sebességet néha nem veszi. A többi sebességhez képest erőteljesebben kell felhúznom a váltót. Természetes ez a JAWAknál, vagy vlmi nem az igazi az enyémen? Köszi a segítséget!
sorszám: 22241 (126965)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2011-03-24 22:17:13
De attól megoldható lenne, vagy nagy átalakítással járna?

Egyedül a kipufogót furcsállom, hogy hol/hogyan van rögzítve? A TS en szinte vízszintesen áll a 2 dob, a 640 esen pedig már kb 30 fokos szögben...
sorszám: 22240 (126956)
(előzmény: Tibi2T, 2011-03-24 15:42:24)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2011-03-24 15:42:24
Viszonylag könnyen át lehet alakitani, bár a váz több ponton is eltér az idomok felfogatása más és a tartályé is.
sorszám: 22239 (126951)
(előzmény: Szabbensz, 2011-03-24 15:11:50)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2011-03-24 15:11:50
Szewasztok!

Volna egy kérdésem. A 640 es tárcsafékes jawa váza ugyanaz-e mint, amivel a 638 as Twin Sportokat szerelték? Át lehetne alakítani egy Twin Sportot csupán a tank, idomok, műszerfal, és az ülés cseréjével alakítani a 640 es külsőre?
sorszám: 22238 (126949)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-03-23 21:36:20
Hello! Lenne valakinek egy ülése 559-eshez baráti áron, ami még használható?
köszi
sorszám: 22237 (126926)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-03-18 21:09:47
Helló köszi de közben vettem egy újat
Tajwani gyártásu nem tom mijen lesz ,de még szlovákiába is ilyet ajánlottak csak
sorszám: 22236 (126854)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2011-03-18 21:04:16
Nálam a dobozban van 3-4 darab, ha érdekel keress reruamalugy@gmail.com -on.
sorszám: 22235 (126853)
(előzmény: jawa634, 2011-03-17 10:10:50)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-03-18 20:55:40
A vaterán van egy ócsó komplett motor, abban talán lehet neked jó karbi.
Tamás
sorszám: 22234 (126852)
(előzmény: jawa634, 2011-03-17 10:10:50)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-03-17 10:10:50
Helló keresek Jawa 634-es karbit jólapotut ???!!
Viszont van egy 5000km-et futott 638 as karim eladó vagy cserélhető
Tel:+36302882257
Email/msn::simson8888@hotmail.com
sorszám: 22233 (126826)

 
 
Lally
válasz erre | email2011-03-17 00:00:20
Hááát, az öntvény léptetővilla működése nálam nem fordulatfüggő. Beraktam, a váltón nem hézagoltam semmit(de persze leellenőriztem a kapcsolódásokat), és már 16000 km óta faszán üzemel.
Kívánom, hogy legyen szerencséd.
sorszám: 22232 (126815)
(előzmény: peterrock, 2011-03-16 21:17:46)

 
 
peterrock
válasz erre | email2011-03-16 21:17:46
Üdvözlet!
Powerarc: az előtéttengelynek volt egy pici játéka, 1-2 tized mm, asszem 0 és 0.6 mm között kell lennie, abban benne volt.
Ze78: az utolsó fogaskerék alá tettem, ahogyan veled beszéltük korábban. nem a hézagolással van a baj, a 640-es villáival...nincsenek még megkopva...ha gyorsabban forgatom, simán vált, ezért remélem, hogy kis szerencsével, olajjal meg fordulattal menni fog...szombaton vagy vasárnap várható folytatás :)
Széles utat!
sorszám: 22231 (126806)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-03-16 20:41:56
A 638 as váltó elég "laza" ilesztésztésű ovatosan szabad csak hézagolni, ha muszáj egyedül az utolsó fogaskerék alá szoktak rakni hézagolót amire a lánckerék megy kívülről. Ha könnyen forog mikor összeraktad nem szoul akkor a hézagolással nincs baj. Váltás közben tekerni kell mert egyébként akad rendesen. Amikor csinálgattam ilyet ecsettel megkentem olajal kicsi.
sorszám: 22230 (126804)
(előzmény: peterrock, 2011-03-15 21:02:15)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-03-15 21:33:25
Hali!

Ha főtengely nélkül, csak a váltóval összerakva a két felet nem jó, akkor a komplett blokkot ne is rakd össze. Hogy csak a bal félben van összerakva és úgy jó, lényegtelen, összerakva kell jónak lennie. Az előtéttengely játéka az előírt értéken belül volt?
sorszám: 22229 (126785)
(előzmény: peterrock, 2011-03-15 21:02:15)

 
 
peterrock
válasz erre | email2011-03-15 21:02:15
Szívélyes üdvözlet!

Egyre közelebb állok ahhoz, hogy járóképes legyen a 638-asom, de valami mindig betesz :) Elöször nekikezdtem kihézagolni a váltót (a fogaskerekeket, amit kellett már korábban kicseréltem, azokkal nem lehet baj), hogy ne kopjanak el olyan hamar a kapcsolódó feületek...kiméregettem szépen, le is gyártottuk a megfelelő vastagságú alátétet, és a biztonság kedvéért eggyel keskenyebbet is készítettünk, de mindkettővel összeszerelve szorult a váltó, sőt még alátét nélkül is...kezdtem ideges lenni, mert a léptetővillákat a tengelyükkel együtt új, 640-es kovácsolt villára cseréltem...gyanakodtam a kilincsműre, az itthon levő 3 darabot összehasonlítottam, nagyjából egyformák voltak, de azért egy másikat tettem be a bentlévő helyett...a probléma ugyanaz, a váltó szorul, pontosan ott ahol a kulissza hornyában a legélesebb törés van, alatta és felette is szépen veszi a sebességeket, de ott megáll, mindegy, hogy melyik fokozatban rakom össze...gyanakodtam a léptetővillákra mostmár, attól függetlenül hogy újak...betettem egy pár régebbi, használt de még használható lemezvillát és láss csodát működik! :) kihézagoltam, a kimért alátéttel is gyönyörűen fut...azonban nem akartam lemezvillával összerakni a gépet, mert nem bízom bennük, ezért ma összeraktam a kovácsolt villákkal a blokkot, abban reménykedve hogy egy kis használat, olaj, megfelelő fordulatszám segítségével működni fog szépen az egész...ti mit gondoltok erről? ha nincs összerakva a két fél, a bal félben próbálgatva a váltót, kis segítséggel végigveszi mindet...szerintetek összerakva ez a kis segítség (olaj, fordulat, bekopás) elég lesz?

Kicsit hosszúra sikerült, azon gondolkozom, hogy "megírom mostmár a memoárjaimat", ahogyan Bendegúz akarta, mert egy novellának simán elmegy :)

Na széles utat mindenkinek!
sorszám: 22228 (126784)

 
 
ordas0
válasz erre | email2011-03-15 14:17:34
Köszi, én is hasonlóra gondoltam mivel egy kategórián belűl nem tudok ilyen differenciát eképzelni.
Ordas
sorszám: 22227 (126772)
(előzmény: Powerarc, 2011-03-15 11:21:44)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-03-15 11:55:44
Ma felkelt téli álmából a moci.:)
Akksit beraktam, gyújtás nélkül indítóztam cirka 6-szor, utána egyből beindult. :)
sorszám: 22226 (126769)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-03-15 11:21:44
Szerintem a mértékegységeket értették félre, innen eredhet a nagy szórás. Nekem 15kW van a forgalmiban a 19kW helyett.
sorszám: 22225 (126766)
(előzmény: ordas0, 2011-03-15 11:03:11)

 
 
ordas0
válasz erre | email2011-03-15 11:03:11
Köszi, de továbbra sem értem, miből adódik a több mint 100% -os differencia.
Ordas
sorszám: 22224 (126765)
(előzmény: Miklósbácsi, 2011-03-14 12:03:26)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-03-14 18:23:42
Tudna nekem valaki egy 6V-os primer és szekunder köri ellenállást írni 559/360-as trafóra?
köszi
sorszám: 22223 (126759)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2011-03-14 12:03:26
A 638-as elvileg 19kW-ot tud. Nekem mondjuk 23 van a forgalmiban, ami majdnem 31Le-t jelentene. Szerintem az ilyenek miatt van ekkora szórás.
sorszám: 22222 (126755)
(előzmény: ordas0, 2011-03-14 10:29:03)

 
 
ordas0
válasz erre | email2011-03-14 10:29:03
Segítsen valaki! Szeretnék vásárolni egy 12 v-os 350-est. A hirdetéseket böngészve feltünt, hogy egy típuson belül 16 le - 33 le-ig hirdetnek. Nem Értem ezt a hatalmas különbségeket. Mi ennek az oka? Segítséget előre is köszönöm.
Ordas
sorszám: 22221 (126753)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu