hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

hzoltaan
válasz erre | email2011-06-01 13:36:52
Tul nagy tapasztalatom nincs a kissebb kerek hasznalataval meg. A gep epp csak par km-t ment es az utobbi 2 evben gyakorlatilag nem motoroztam, csak motort szereltem. :(
15 collos, 130-as gumival. Rovidebb a rugostag is, mind a kerek, mind a teleszkopok egy Husky 125-rol vannak.
Semmi rossz viselkedest nem vettem eszre, de mondom, sokat nem vezettem, plane nem osszehasonlitva mas motorokkal.
sorszám: 22620 (128235)
(előzmény: Miklósbácsi, 2011-06-01 13:16:40)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2011-06-01 13:16:40
http://bikepics.com/pictures/2148374/

Milyen méretű a hátsó kereked? És hogy viselkedik kanyarban? Akarok most egy szélesebb gumit feltenni, azért kérdezem.
sorszám: 22619 (128234)
(előzmény: hzoltaan, 2011-06-01 12:46:31)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-06-01 12:46:31
Igy utolag lehet varnom kellett volna, es nem megvenni ezt oktoberben. Jo vetelnek tunt, de kiderult, mar bontott a blokk, gagyi dugok voltak benne...
Egy CZ 350-re fajt a fogam, az allitolag sokkal nagyobb precizitassal volt osszerakva. A 638 illesztesi hezagaira, elkefelt henger-huvely poziciokra csak lestem mikor szetszedtuk. Es kevesebb lett volna a munka is. :D De mar megvan, fel van ujitva, legfeljebb eladom es veszek egy CZ-t. :D
sorszám: 22618 (128233)
(előzmény: TwinSport350, 2011-06-01 11:08:13)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-06-01 11:08:13
Értem :) Én is hasonló féle képpen akartam először át alakítani az enyémet, 638as tank, idom nélküli hátsó stb... De aztán idővel megszoktam és megszerettem ezt a formát. :)
sorszám: 22617 (128232)
(előzmény: hzoltaan, 2011-06-01 10:30:19)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-06-01 10:30:19
638-as, twinsport.
Nezd meg itt:
bikepics.com/members/hzoltaan
Az oreg 634-es is megvan, de illegalitasba vonult. Ervenytelen papirjai vannak. :D
sorszám: 22616 (128231)
(előzmény: TwinSport350, 2011-06-01 09:51:28)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-06-01 09:51:28
Amúgy milyen géped van? :)
sorszám: 22615 (128229)
(előzmény: hzoltaan, 2011-06-01 09:36:38)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-06-01 09:49:01
Jawa 634 robbantott és katalógus:
http://www.mz-b.com/634/e634.htm
Ha a to the parts list -ra kattintasz, a szám alapján méretet is találsz néha.
Persze angolul vagy németül van a dolog, de ki lehet okoskodni nyelvtudás nélkül is.
sorszám: 22614 (128228)
(előzmény: berlingoster, 2011-06-01 08:44:49)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-06-01 09:38:48
Én is így voltam. :)
sorszám: 22613 (128227)
(előzmény: hzoltaan, 2011-06-01 09:36:38)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-06-01 09:36:38
Koszi! Ilyenkor csap ra az ember a homlokara, hogy, hogy a rakba nem jutott ez nekem eszembe!... :D
sorszám: 22612 (128226)
(előzmény: TwinSport350, 2011-06-01 09:24:09)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-06-01 09:24:09
Ahogy az előttem szóló is leirta:
A cinköntvény úszóházon nem látsz át, ezért ideiglenesen az úszóházat helyettesítsd egy közönséges üvegpohárral, amin átlátsz, így ellenőrizheted a méretet.
A porlasztó felső része ne essen bele, hanem támaszkodjon a pohár élén. Ugyanígy, hogy a tank (vagy egy benzines palack) kb. 25 centi magasan legyen.A többi adott, látni lehet a szint magasságát a pohárban.

Ezt nekem is úgy írták le egy másik fórumon.A 25cm magasan lévő benzines palack gondolom erre megoldás: úszóház osztósíkjától mérjük 11+1mm 1.837 kPa (250mm üzemanyag oszlop) nyomás mellett.
Mármint az 1.837kPa nyomásra.
sorszám: 22611 (128225)
(előzmény: hzoltaan, 2011-06-01 08:58:04)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-06-01 09:02:05
A tűt egy rovátkával emeld feljebb, hogy dúsítsa a keveréket, de amúgy 4000 fölé ne is pörgesd amíg bejáratós.
A karbira egyszerű megoldás egy üvegpohár, le kell venni az úszóházat és a karbit a pohár peremére tenni.
sorszám: 22610 (128224)
(előzmény: hzoltaan, 2011-06-01 08:58:04)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-06-01 08:58:04
Hello, tegnap megfigyeltem azt, hogy a frissen osszerakott (furas-dugo-gyurucsere) motor nem akar 4000 fole porogni. Arra gondolok, hogy valamit a karbival ronthattam el, mert az alapjarati rendszer az ok, de aztan lehorog, mintha nem lenne anyag. Gyujtasom Vape, szoval az kb jo. Lehetseges, hogy rosszul raktam ossze? Vettem fuvokaszettet es csak a szetszedes utan derult ki, hogy valami masik karbihoz valo. (hogy mi a rakhoz, nem tudom, Jawa12V van rairva basszus)lehet, hogy osszekevertem ket fuvokat?
A tuszelepet csereltem, mert az passzolt...
Meg egy kerdes, hogyan allitom be a benzinszintet rajta? A gepkonyv csak annyit ir, hogy 11mm de hogyan merem le, ha nem latok bele a karbiba??
Koszi
sorszám: 22609 (128223)

 
 
berlingoster
válasz erre | email2011-06-01 08:44:49
Sziasztok,tudnátok segíteni hogy hol találok leírást Jawa 350 634-es hez alkatrész katalógust vagy leírást.A csapágyak és aszimmeringek mérete érdekelne főként.Köszönöm.
sorszám: 22608 (128222)

 
 
niko 78
válasz erre | email2011-06-01 00:15:58
Köszönöm a segítséget.
Vitonra én is gondoltam,de úgy tudom,150,talán 200 c°-ig bírja.Hőálló szilikonból csináltam tömítő karikát,de hosszú távon még nem tudtam kipróbálni.Ha nem jön össze, vitonból is kipróbálom.Egyébként hollanderes a dobcsatlakozás
sorszám: 22607 (128220)

 
 
tpapp
válasz erre | email2011-05-31 23:43:17
Hello! Probald a Tamasnal, neki altalaban van cseh cucca Budapesten, vagy borzen. 70/3815680
Csavaros vagy csak sima osszedugos dob?
Ha siman osszedugos, akkor fem tisztara takaritod a dobot es a konyokot, a dobban a melyedest feltoltod FBS-vel, felrakod pozitcioba a dobot es konyokot. Hagyod 24h-t szaradni es utana hasznalhatod, az enyem is igy van es jol mukodik. Bontaskor a folyamatot ismetelni kell... Ez bevalt nekem meg anno a Jawa 897-esemnel is, az egy kicsit erosebb volt es megsem fujt ki.
Udv! Tamas
sorszám: 22606 (128219)
(előzmény: niko 78, 2011-05-30 21:50:25)

 
 
yodamester
válasz erre | email2011-05-31 22:02:08
az enyémről is.
http://indafoto.hu/yoda63/jawa_twinsport
sorszám: 22605 (128217)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-05-31 16:07:33
Kicsit off de gondoltam megosztom veletek.
Tegnap sikerült az egyik ismerős motorjait kipróbálnom, az alábbi sorrendben: Csepel 250 + szentesi oldalkocsi, Pannóina TLF, Pannónia T5.
Tudom nem Jawa de az élmény az nagy volt, az állapotról annyit, hogy muzeumban álltak évekig.
sorszám: 22604 (128216)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-05-31 11:42:56
Hát már nem emlékszem a pontos méretre, találgatni meg nem akarok. Mérd meg a csövet és a fészket, az alapján ki lehet sakkozni, milyen szálvastagságú és átmérőjű kell. Elsőre nem is lett jó, ezért célszerűbb próbának a hagyományos gumi o-gyűrűt venni, ha passzol, akkor cserélni vitonosra.
sorszám: 22603 (128210)
(előzmény: TwinSport350, 2011-05-31 09:19:57)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-05-31 11:37:25
Ha valakit érdekel, itt van pár kép a gépről: http://indafoto.hu/benji638/jawa/page/1
sorszám: 22602 (128209)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-05-31 11:19:37
Köszi a választ! Hát most majd kiderül. A kipufogókat teljesen szétszedtem, semmi gabasz nem látszik.
sorszám: 22601 (128207)
(előzmény: Árpád, 2011-05-31 09:42:28)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-05-31 11:17:49
Megmértük a kompressziót, 8,5 mind a kettő hegeré. Amúgy én is arra fele lakom, az alvég panzió mellett, ha esetleg ismerős a hely. :) És köszi a gyors válaszokat!
sorszám: 22600 (128206)
(előzmény: hzoltaan, 2011-05-31 09:36:38)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-05-31 09:42:28
Lehet a szimering miatt, nagyon is lehet. De lehet az is sérült ahova bemegy a szimering. Eleinte érzékeny volt a jawám a szimering berakására és pár száz kilométer után a jól berakott is elkezdett átengedni. A főtengely volt kopott. Gondolom nem a kisebb átmérő zavarta a szimeringet hanem az hogy így lötyögött is a főtengely kicsit. Ami biztos, az anyagfelhordás után normális szimeringet egyből be lehetett tenni jól és vagy háromezer kilométer alatt semmi gond nem jött elő.

De tavaly volt egy aranyos esetem. Valakinek a 638ával ugyan ez volt a gond. Néztem gyújtást, semmi nem változott. Cseréltettem a tulajjal szimeringet, semmi változás. Épp kezdtem feladni a reményt amikor probálkozás közben hatalmasat durrantott a jószág, valami égőt ki is lőtt hátul. Miután magunkhoz tértünk, alsófehérnemű csere után azt konstatáltuk, a jobboldal is szépen jár. Valami dugulás lehetett a kipuffban.
sorszám: 22599 (128205)
(előzmény: TwinSport350, 2011-05-31 09:16:44)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-05-31 09:36:38
Szerintem megmered a konyok atmerojet es az alapjan veszel 4-5mm vastag vitonos gyurut. En kaptam boltban, majd meglatom, hogyan valik be. A gumit zsirozd vagy olajozd be, hogy a konyok szepen at tudjon csuszni.

Twinsport, minden ok azzal a hengerrel, kompressziot mertetek? En azzal kezdenem, igaz, van kompressziomerom, igy konnyen beszelek.
Ha gondolod, keresd Zentait kint lakik az Orban Balazs utcaban. Nagy heverom volt, motoros es autokat/motorokat szerel, nekem sokat segitett. Meg is emlithetsz neki, o Torppapa-kent ismer. :D Taplan es Zomba kozott lakik, szerintem o siman mer neked egy kompressziot, meg egesz fiatalsagat MZ-kkel, Jawakkal toltotte. Ha beugrasz hozza, udvozlom.
sorszám: 22598 (128204)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-05-31 09:19:57
És annak az o-gyűrűnek esetleg nem tudod a méretét? Mert én vettem oda való tömítő gyűrűt és egy hét után úgy kifúj a kipufogó mintha ott sem lenne. Nem csak én jártam így vele. Eléggé szar minőségű cucc...
sorszám: 22597 (128202)
(előzmény: Powerarc, 2011-05-30 21:56:59)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-05-31 09:16:44
Mindegy,már beletörődtem, hogy erre) fele (szombathely) kevés jawa-s van :)

De lenne egy kis problémám, mikor meleg van és kicsit motorozgatok városban majd kimegyek elkerülőre 4ezer fölött a jobb henger kihagy, rosszabb esetnem meg is áll, ha kicsit hozamosabb ideig megyek akkor be be indul, de ha lakott területre érek szóval lassabban megyek akkor is megszűnik létezni a jobb henger, majd ha megállok alapjáraton pötyörög szépen mind a kettő, ha gázt adok akkor is. Új megszakítók vannak, kondikat is cseréltem már, sőt megcseréltük a két henger gyújtását is, de mindig a jobb oldali gyertya volt kormos és mindig az állt le. Cseréltünk ezen az oldalon szimeringet, egy szar 180Ft-osat vettem, alig lehetett be erőszakolni a helyére, a külsejét kicsit meg is sértette a blokk és ugye mivel nehezen lehetett beimádni kicsit meg is horpadt... Most így használtam pár hétig, de ugyan azt csinálja mint amit leírtam az előbb. Lehet hogy a rossz szimering miatt van ez? Már megrendeltem a vitonos szimeringet, elvileg a héten meg is érkezik. Ja és ugye egy twin sportról van szó. :)
sorszám: 22596 (128201)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-05-30 21:56:59
Igaz nekem 638-asom van, de az idevaló spéci tömítőgyűrűt nem tudtam beszerezni, így vettem vitonos o-gyűrűt, az elég jól bírja a meleget, csak a megfelelő méretűt kell kitökölni, hogy megfelelően szorosan tömítsen.
sorszám: 22595 (128195)
(előzmény: niko 78, 2011-05-30 21:50:25)

 
 
niko 78
válasz erre | email2011-05-30 21:50:25
Üdv Mindenkinek!

559-es Jawahoz kipufogókönyök és a dob közötti tömítést hol lehet beszerezni, illetve,miből érdemes megcsinálni?
sorszám: 22594 (128194)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-05-30 13:57:16
Twinsport, van de ba***hatod, evek ota kulfoldon elek! :D
Zomban szulettem.
sorszám: 22593 (128184)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-05-28 19:47:16
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, van itt esetleg valaki vasmegyéből?
sorszám: 22592 (128171)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-27 19:58:09
Egyrészt még nem tömít rendesen, másrészt az üzemszerű kenés nem alakult ki, harmadrészt ha kézzel nyomod le persze hogy kisebb lesz, negyedrészt bemelegített motornál érdekes a kompresszió. Lehet nézni hidegen is de ne csodálkozz ha nem névleges érték jön ki.

Amikor megvetted, nyilván még sűrű olaj volt rajta ami miatt jobban tömített.
sorszám: 22591 (128160)
(előzmény: hzoltaan, 2011-05-27 11:54:45)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-05-27 14:35:08
Ok, koszi, ebben remenykedtem, hogy nincs meg osszekopva es ezert nincs kompresszio. Olaj volt benne, olajban furdott az egesz, mikor osszeraktam. :D
sorszám: 22590 (128158)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-05-27 13:18:04
Nem szabad nyers még minden, rugdosni is csak akkor ha be van kenve olajjal a henger.Össze kell kopni az alkatrészeknek,a járatáskor végzi el a motor a finom csiszolást!!!
sorszám: 22589 (128157)
(előzmény: hzoltaan, 2011-05-27 12:39:25)

 
 
Lally
válasz erre | email2011-05-27 12:53:36
Friss motornál kompressziót mérni? Minek?
Esetleg száz kilométer után.
sorszám: 22588 (128156)
(előzmény: hzoltaan, 2011-05-27 12:39:25)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-05-27 12:39:25
Nem, nem, 700-800 az akkor volt amikor megvettem, felujitas elott. Most, a munkapadon all, karbi, kipufogo, minden nelkul. epp csak feltettem a hengerfejeket, meghuztam nyomatekra, ahogy irva vagyon es feltettem a berugokart, hogy lassuk, mi lett belole. :) Betekertem a muszert es a bal henger hidegen 600-700, a jobb 400-500... Ez enyhen szolva is leheangolo. Hengerek frissen furtak, dugo, gyuru, uj. A kerdes az, hogy ezt okozhatja-e az, hogy nincs bejaratva, vagy valami el lett baxva...?
sorszám: 22587 (128155)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2011-05-27 12:26:56
Az inkább kPa lesz, minden bizonnyal :)) A 700-800 nagyjából jó érték hideg motornál, mert a végnyomást melegen illik mérni. Ha összeraktad és taknyol valahol a henger, az a jobbik eset, mert akkor csak tömítettségi probléma van. Légszűrőd tiszta? Az is komoly akadály tud lenni a levegőnek és fals értéket mérhetsz.
sorszám: 22586 (128154)
(előzmény: hzoltaan, 2011-05-27 11:54:45)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-05-27 11:54:45
Koszonom, osszeraktam. A gyuruket feltenni es a hengert rahuzni sem volt komoly problema. :)
Csak ugy a munkaasztalon meg akartam merni a kompressziot es erdekes (erdekesen szar) eredmenyeket kaptam. A Bal oldal mondjuk jo, 5-6 izombol lenyomas utan 700 Pa jott ki, a jobb viszont csak 450-500... Az nem tul fenyes. Ez attol van, hogy nincsenek a gyuruk bekopva, vagy valami mas a hezag? (emlekezetem szerint, mikor megvettem, akkor mertem rajta hidegen kompressziot, 800 koruli eredmennyel mindket hengeren)
sorszám: 22585 (128153)

 
 
M Péter
válasz erre | email2011-05-26 21:29:12
A Jawa eccerű', mint a LEGO. Elöttem szólók nagyszerűen elmondták az összeszerelés minden lehetőségét, annyit fűznék hozzá a Loctite-os hengertalptömítéshez (nekem ez jött be legjobban), hogy ne kenj sokat a tömítő felületre, mert a hengerfej lehúzásakor benyomhatja a felömlőkbe, és negatívan befolyásolhatja az üzemanyagkeverék áramlását a kibuggyanó tömítőanyag a felömlőkbe (most lehet égbekiáltó baromságot írtam, ez csak elmélet). Ha már hengerfej, akkor hengerfejtömítés. Nekem nem jött be a boltban vásárolható fémlemezből kialakított tömítőgyűrű ( nyilván sérült a tömítőfelölet a hengeremen, vagy hengerfejemen, de leszxxom), azbesztzsinor (igaz rákot kapok tőle), viszont bevált.
sorszám: 22584 (128152)
(előzmény: hzoltaan, 2011-05-26 10:52:39)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-05-26 20:02:01
Hengertalp tömítésnél arra kell figyelni, hogy ne legyen vastag mert kisebb lesz a kompresszió. Zsírral bekent papír valóban elég, szerintem a műszaki rajzlap (dipa) az egyik legjobb ilyen célra. Gyűrűket én is egyesével kézzel nyomom össze mikor a hengert ráhúzom. A dugókra mikor rákerül a gyűrű, éppen csak annyira szétnyitni hogy rámenjen. Pár trombitalemez csíkot lehet alátenni, így könnyen átmegy a hornyok felett.
sorszám: 22583 (128151)
(előzmény: hzoltaan, 2011-05-26 18:17:43)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-05-26 18:17:43
Remek, koszonom, Ezt szerettem volna tudni. :D
sorszám: 22582 (128150)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-26 17:48:51
GOndoltam ne csak én okoskodjak, hagyok mást is érvényesülni :)
A hengertalphoz sima klingerit, vagy zsírral beáztatott kartonpapír tömítés kell. Lehet ragasztani is FBS-el, vagy Loctite olajálló szilikonnal is, de Jawa esetén nem olyan praktikus, mert nehéz szétszedni utána.

Gyűrű bevezetéshez van egy gyűrű szorító készülék, ez egy vékony fémlemez amit rátekernek a gyűrűkre és így már át lehet tolni a hengerbe.
De ha ilyesmi nincs akkor óvatosan egyenként kézzel összenyomod, és betolod a következő gyűrűig.
Jawanal ez elég egyszerű művelet, gondold el hogy a sor4-es Hondámnál ahol egyszerre kell a 4 hengert rátolni, milyen macerás volt :)

A csapszeget pedig olyan préssel szokták be és kitolni, ami a dugattyúra támaszkodik, így semmilyen terhelést nem ad át berakáskor a hajtókarnak.
Én egy asztalos szorítóval szoktam berakni a helyére, de ha a dugattyút megtámasztod, akkor a kocogtatás is jó módszer.
sorszám: 22581 (128149)
(előzmény: hzoltaan, 2011-05-26 16:43:44)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-05-26 16:43:44
letoltottem, sot PDF-be alakitottam es gyakran hasznalom, de pont a hengertalprol vagy a gyuruk hengerbe vezeteserol nincs benne pontos info. Gondoltam hatha van valami trukk, ami konnyebbe teszi/jobb.
(a pdf szerelesi konyvet elkuldtem a szocimotorosnak, de meg nem is valaszoltak)
sorszám: 22580 (128148)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-05-26 15:30:40
Szerintem töltsd le innen a szerelési könyvet, mindegyik lépés jól le van írva benne. Hengertalp alá papír kell, a többihez meg némi kézügyesség és célszerszám.
sorszám: 22579 (128147)
(előzmény: hzoltaan, 2011-05-26 10:52:39)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2011-05-26 15:07:27
Ez akár mehetne a cikkek közé is, úgyis rég volt már frissítés :) Egyébként leírtad a kétkulcsos fék lelkét: féktisztítás(!), kulcsot lazít, bovdent húz, kulcsot húz. Én vizsga előtt adtam az új pofának csiszolóvászonnal is, úgy meg lehet spórolni pár kilométer bejáratást.
sorszám: 22578 (128146)
(elözmény: Szabbensz, 2011-05-25 08:37:10)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2011-05-26 10:52:39
sziasztok, megvannak a felfurt hengerek, hozzavalo dugattyukkal, gyurukkel, minden uj a dugo korul. A dugattyukat mar feltettem ugy, hogy a blokkot oldalara folrditottam es a dugattyut feltettem egy megfelelo magassagu gumis blokkra es szepen sikerult is bekocogtatnom az uj csapot a tugorgobe. Igy ugy gondolom, jol tehermentesitettem a hajtokart oldaliranyu terheles ellen. Igaz, hogy meg kottyan alul egy nagyon picit, de azt hagyom, sok jot nem hallottam felujitott fotengelyekrol. (Amnugy gondolom, ez is az...)
Szoval, a kezikonyvben nem talalok irast arrol, hogy hogyan tegyem fel a hengereket. Kell-e tomitopaszta a hangertalptomitesre vagy nem. Hogyan huzom ra a gyuruket a dugora, a hengert a gyurukre... Ehhez szeretnek tanacsot kerni.

Ezenfelul, hogy a rakba lehet beallitani a benzinszintet a karbinal? :D A GS450-en fejre kellett allitani es az uszo aljanak a az uszohaz tomitestol mert tavolsaga volt a mervado, de itt csak az van, hogy mennyi legyen a benzinszint tavolsaga. nade azt nem latom... Vagy en ertek felre valamit? :D

Koszonom a tippeket a fekkel is, pont ilyen galibam volt! :D
sorszám: 22577 (128143)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-05-25 21:41:00
szia azén motoromon ezért van etz tárcsafék gold frei fékbetétel afékhatás igy brutális let .
sorszám: 22576 (128140)
(elözmény: Szabbensz, 2011-05-25 10:52:42)

 
 
Kulio
válasz erre | email2011-05-25 21:37:29
Üdv!

Közben rájöttem, hogy nem érdemes már ezzel a vassal tökölni, leteszem, mert még azért van mit rákölteni.
De hogy 30-ért írjanak át egy jawa-t vagy egy etz-t...
Kicsit kikerekedett a szemem
sorszám: 22575 (128139)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-05-25 19:54:40
Hajrá, én egy szar váltó villa miatt szedtem szét a blokkot amit ott vettem, jó pár éve kb. 200 Km ment:-). Azóta ott blokk alkatrészt nem veszek. Pedig 15 perc sétára van a bolt, mégis inkább rendelem a dolgokat.Belegondolva szinte minden elromlott már amit ott vettem.
sorszám: 22574 (128138)
(előzmény: Kulio, 2011-05-25 15:03:03)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2011-05-25 19:46:22
Hali, a bal oldali az tuti a 638-asé. A jobb oldali csak gyanúm hogy a 634-esé, amit többen jobbnak tartanak, volt aki a 638-asára is azt rakta fel.
sorszám: 22573 (128137)
(elözmény: Szabbensz, 2011-05-25 12:10:12)

 
 
Kulio
válasz erre | email2011-05-25 15:03:03
Üdv!
Felhívtam ma a szakit, hogy adja vissza a pénzem, de csak a felét akarta, mert hogy ő "megdolgozott" érte. Persze, csak szar alkatrészt tett bele.
A céges jogász tanácsára polgári peres útig simán elmegyek, hogy mint a két faszkalap visszadja a pénzem.
Na, meg hátha a kedves Szabó és kocsis urak tanulnak belőle egy kicsit, hogy ne csesszenek ki a szerencsétlen motorossal.

Ha más is járt már így a híres miskolci boltossal, kérem jelezze.

Kulio
sorszám: 22572 (128132)

 
 
feri971
válasz erre | email2011-05-25 12:10:43
Üdv mindenkinek!!
Kezdő Jawa-s vagyok, ezért kicsit értetlenkednék.
Nemrégiben vettem egy 638-t de nem volt benne a fesszabályzója. Sikerült szereznem egyet olcsón amiért holnap mennék de nem tudja az eladó, hogy egyáltalán jó-e.
Meg tudom digit. mérővel állapítani, hogy jó??
Ha jónak is tűnik milyen értékek a jók??
Ha valaki tudna segíteni az csodás lenne!! SOS..SOS
Köszönettel: feri971
sorszám: 22571 (128124)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu