hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Kulio
válasz erre | email2011-06-18 21:06:35
Üdv!

Szereztem egy oldalkocsis motorhoz való dinamót, be is szereltem, de nem akar tölteni. Elég koszos a forgórész, lhet, hogy az a baja? Az állórészt eddig is használtam, azzal nem hiszem, hogy gond van. Hogy lehet megállapítani, hogy jó-e vagy, valami más baja van.

A válaszokat előre is köszönöm

Kulio
sorszám: 22720 (128470)

 
 
feri971
válasz erre | email2011-06-17 21:05:10
Üdv!
Jawa 350 12V- hoz ( Twinsport ) keresek első teleszkóp párt.Villanyak és villafej nélkül érdekelne. / ha csak kompletten van is jó csak meg tudjunk egyezni /. Ha esetleg tud valaki írjon. email: palyas8@freemail.hu

Köszönöm!
sorszám: 22719 (128454)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2011-06-16 23:10:15
Hello!

Keresnék 638 as jawa gyújtás oldali blokk deknit! Nembaj ha sérült, matt, átalakítani kell!
http://www.addel.hu/store/termekfotok/2178/nagyarufotok/454056_nagyarufoto.jpg
Akinek volna eladó, kérem írjon!

Köszönöm!
sorszám: 22718 (128449)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-06-16 22:09:57
Helló van egy Zsir uj jawa634 es karbim ha valakit érdekel http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p582412&st=jawa
sorszám: 22717 (128447)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-06-16 08:08:00
A jawa vázban yamaha központiteló volt +ktm müanyagok+tank,ülés,sárvédő, voltrajt és a Németh Kornél rokonunknak kijártunk a cross pájára
sorszám: 22716 (128438)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-06-16 08:02:32
Yamaha központitelo,és ktm müanyagok+tank
sorszám: 22715 (128437)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-16 07:30:06
AZ tök jó :) Láttam már hasonlót, de a nem Jawa vázban volt, mert központi rugóstag volt a hátsó lengőn.
sorszám: 22714 (128436)
(előzmény: jawa634, 2011-06-15 21:28:53)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-06-15 21:28:53
szia volt egy harmadosztáju cross motrom jawa váz etz blokk és oda épitetem be atárcsafékes etz elejét és kibirta az úgratokat és az egykerekezést igy nyugotan bemertem utcára is épiteni !!!
sorszám: 22713 (128430)
(előzmény: Keri, 2011-06-14 20:28:37)

 
 
segyevydani
válasz erre | email2011-06-15 17:42:20
sajnos nem enged erre a címre e-mailt küldeni
sorszám: 22712 (128427)
(előzmény: Szumó, 2011-06-15 16:13:52)

 
 
segyevydani
válasz erre | email2011-06-15 17:03:40
igen, azt én is nézegettem Siófokon, de nem volt...
sorszám: 22711 (128425)
(előzmény: jawa634, 2011-06-15 16:54:28)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-06-15 16:54:28
A régi 6volt trabanthoz volt aszt kéne szerezned , a mien kén az van fenn
sorszám: 22710 (128424)
(előzmény: segyevydani, 2011-06-15 13:08:52)

 
 
Szumó
válasz erre | email2011-06-15 16:13:52
Nálam lehet szerezni.:) motoroskk@citromail.hu
sorszám: 22709 (128423)

 
 
segyevydani
válasz erre | email2011-06-15 13:08:52
6V-os elektronikus indexrelét hol és mennyiért lehet szerezni?
sorszám: 22708 (128421)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2011-06-14 22:36:18
Én a 634esbe raktam a 638as telót kapott 0.3 kemény krómót és gyári tárcsát valamint a rugón kívül levegős előfeszítést is.
sorszám: 22707 (128413)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2011-06-14 22:08:31
Általában a test kábel csatlakozása szokott kontakt hibás lenni,próbáld úgy,hogy az indexet is rá teszed.
sorszám: 22706 (128411)
(előzmény: Kulio, 2011-06-14 20:32:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-14 21:21:30
Nézd meg a trafokra mekkora feszültség jut, zárt megszakítónál, felkapcsolt gyújtásnál és és lámpánál és persze álló motornál.

Vezeték, akku, csatlakozók, sarúk kapcsolók ami az akku és a trafó között van a gyanús.

Ha megvan a villany, akkor a trafó is hibás lehet.
sorszám: 22705 (128410)
(előzmény: Kulio, 2011-06-14 20:32:39)

 
 
Kulio
válasz erre | email2011-06-14 20:32:39
Na, még egy kérdésem van. Az egyik henger szaggat, ha felkapcsolom a lámpát. NA ez vajon mitől lehet :)
sorszám: 22704 (128408)

 
 
Kulio
válasz erre | email2011-06-14 20:32:10
Üdv!

Kértem őket, hogy indokolják meg. AZt mondta a bácsi, hogy vannak különbségek... na jah. pl a felfogatás mibenléte. Ugyan úgy fogatom fel, ugyan annyit tart, csak másképp néz ki, meg talán 100 1/perc-el máshol van az optimális fordulatszám.
Azért remélem átveszik, ha nem, akkor próbálkozom más vizsgaállomáson.
sorszám: 22703 (128407)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-14 20:28:37
Nálam is ez volt a helyzet, csak azt felejetették el mondani hogy erősítsem meg a váznyak csövet a csapágynál.

Egyébként az MZ-m hátsó lengéscsillapítója Jawa :))) pont jó hozzá.
sorszám: 22702 (128406)
(előzmény: jawa634, 2011-06-14 16:57:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-14 20:10:03
Van valami könyvük? Vagy csak az eltérő szám?

Ha csak hasraütésre kötekszenek, akkor vidd el privát helyre.
Nekem Hondán nem problémáztak, pedig ott is eltérő széria szám volt. A különbség annyi volt hogy az új blokkon van olajhűtő, meg a deklik feketék voltak. Lazán rápecsételték hogy tipusazonos.
sorszám: 22701 (128405)
(előzmény: Kulio, 2011-06-14 16:39:16)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-06-14 16:57:14
szia én kényszerüségből raktam bele mert ajawa teloja szarvolt és akkor olcsón hozzá jutotam egy bontásra itélt etz-hez és igy alehetőség adott volt és mivel téma volt atárcsafék beépités ezért leirtam hogyan csináltam akpm megkérdeztem legalizálás és ott mondták hogy csináljam meg mert a vigabiztosok
ugysem szolnak érte nagyvonalakban ennyi.
sorszám: 22700 (128399)
(előzmény: Keri, 2011-06-14 09:03:14)

 
 
Kulio
válasz erre | email2011-06-14 16:39:16
Üdv!

Na, vettem egy blokkot, be is építettem, majd most az egri vizsgaközpontban közölték, hogy hát a 634-es blokk nem megy bele a 632-es motorba... miskolcon tavaly még nem látták akadályát, meg itt is azt mondta a diszpécser bácsi... fasza. Most meg a vizsgabiztos szarakodik. Kinek van most igaza?
sorszám: 22699 (128398)

 
 
Hurka
válasz erre | email2011-06-14 14:25:18
Tudom, tudom, de próbálkozom :) Az ár persze irányár.
Az oldalcsomagtartót egy "öregtől" vettem, akinek az udvarán egy időben kb. 10 db Jawa állt, meg számtalan egyéb motor is. Szóval az egyikre volt felszerelve, onnan szedtem le, nem tudom, ki csinálhatta, de elég jól sikerült, masszív és az alja felhajtható.
sorszám: 22698 (128394)
(előzmény: Miklósbácsi, 2011-06-14 11:56:49)

 
 
TwinSport350
válasz erre | email2011-06-14 13:08:11
Nekem a nekem az mz ts-en volt ilyen oldaltartó, ami most már faterom v-maxán szolgál. "Kicsit" át lett faragva :)
sorszám: 22697 (128393)
(előzmény: Miklósbácsi, 2011-06-14 11:56:49)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2011-06-14 11:56:49
Szép motor, szó se róla. De ha tényleg el akarod adni, akkor sajna el kell osztani kettővel az árát, mert ennyit senki sem fog adni érte. Az oldalcsomagtartó amúgy honnan van, te csináltad?
sorszám: 22696 (128391)
(előzmény: Hurka, 2011-06-14 11:18:38)

 
 
Hurka
válasz erre | email2011-06-14 11:18:38
Üdv. Márkatársak!

Eladóvá vált Jawa 350/638 motorkerékpárom. Akit érdekel, kérem nézze meg az alábbi linken:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/jawa/jawa_350_638-4842946

Elnézést a reklámért!

Üdv.!
sorszám: 22695 (128390)

 
 
roleemosh
válasz erre | email2011-06-14 10:57:23
Sziasztok, eladó egy Jawa 634-38 komplett hurkás ülés, tökéletes állapotban 4000 Ft-ért. Akit érdekel, rolee91@gmail.com -ra írjon, képeket küldök !
sorszám: 22694 (128388)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-14 09:06:52
A tanmese meg azért volt hogy más ne kövesse el a hibát. Ezt szerintem a te motorod megnézése nélkül is jogom van megtenni :)

Nem a te motorodról mondtam véleményt, mert azt tényleg nem tehetem meg anélkül hogy láttam volna.
sorszám: 22693 (128387)
(előzmény: jawa634, 2011-06-13 21:55:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-14 09:03:14
És ez mit bizonyít?
Azt, hogy ügyesebb voltál mint én.
Ennek ellenére nem tartom okos dolognak ETZ elejét Jawara tenni. Attól hogy te munkád minőségét elismerem a fenti véleményem nem fog változni.

A műszakin pedig simán szerencséd van. Nekem azért reklamáltak mert a MZ TS-ben MZ ETZ fék volt, pedig ott aztán tényleg tökéletesen kompatibilis minden. Csak átteszem és megy.
sorszám: 22692 (128386)
(előzmény: jawa634, 2011-06-13 21:55:24)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-06-13 21:55:24
szia figyel 8éve használom 634esemben az etz tárcsafékes elejét a beépitéről csak annyit hogy a kormányzár nekem sincsen bent de én csináltatam 2db csapágy házat ami belelett hegesztve avilanyakba az etz kománycsapágya méretére van készitve a telorugot ugytekerték és még eszt feszitetem elő afékbetét a bmw régi k100rs igy afék brutális és atelom igysem kopanik ősze és műszakin sem balhéztak éte a sportmotor van rola video aveteránoknál ha érdekel nézdmeg és utána ird ide le avéleményedet !!!!
sorszám: 22691 (128383)
(előzmény: Keri, 2011-06-12 21:49:39)

 
 
dodibasa89
válasz erre | email2011-06-13 11:56:30
Sziasztok!

Nekem van egy 1957-es jawa cz 250ccm 471-es típusú motorkerékpárom és az lenne a kérdésem ,hogy ez a benzincsap http://www.alkatresz-plaza.hu/index.php/Jawa-alkatreszek/373-uzemanyagcsap-JAWA-350 amit 350 es hez írnak vajon jó e rá ?
sorszám: 22690 (128378)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-12 21:49:39
Najó, akkor elmondom, de nem vagyok büszke rá, viszont hátha tanul belőle az utókor. :)))

Én is beleraktam egy ETZ elejét a Jawaba.
Én mondjuk azért mert a teló az már tropa volt és ETZ-hez valót lehetett olcsón szerezni bontóban.
Gondoltam belerakom a telót és annyi.
Hát nem. A Jawa kiflikbe nem megy bele.
Akkor tegyünk ETZ kiflit. Csakhogy az ETZ kormánycsapágya jóval nagyobb ármérőjű, mint a Jawa kormánynyak csöve. Ráadásul a kormánycső is vastagabb az ETZ-n, ezért a elsőre ki kellet flexelnem a kormányzárt.
Másodikra kiderült hogy a csapágybolt nem is hallott olyan csapágyról amivel közelítőleg össze lehet hozni a Jawat és az ETZ-t.

"Okos" gyerek lévén fogtam és egy kúpgörgős csapágyat kúposra megköszörültem, ami belepasszolt a Jawaba, és rá lehetett húzni az ETZ kormánycsövére. Ráadásul önbeálló is lett az egész. Jól is működött, leszámítva hogy az ETZ lengéscsillapítótól megfeküdt a Jawa eleje.
Nem gond, raktam bele előfeszítést hogy visszaemeljem az elejét. De még mindig olyan puha volt az egész mint egy vízágy. Hogy mégis kezelhető legyen sűrűbb olajjal keményítettem, egész türhető lett, mint valami endúró olyan puha lett az egész, túrázni nem is volt rossz, még egy kis kanyarvadászat is belefért.

Aztán a vége az lett, hogy a kúpos csapágy szétnyomta a váznyakat, leszakadt az első futómű, beakadt a blokk alá, én meg bukfenceztem egy szépet 80-as tempónál. Mindezt persze farmerban :) de legalább bőrcipő és kesztyű volt rajtam így nem csontig kopott a bőröm. Szóval azóta én óvatos vagyok az átalakításokkal :)
sorszám: 22689 (128376)
(előzmény: feri971, 2011-06-12 20:51:16)

 
 
feri971
válasz erre | email2011-06-12 20:51:16
Köszönöm, jó fej vagy!
Etz 250-nel motorozom, ez a Twinsport most jött fillérekért / igaz lepukkanva / és megtetszett. Igazából a tárcsafék hatékonysága innen ered. De megfogadom szavaid. Szeretném olyan állapotúra elkészíteni mint az ETZ-t. Na azzal volt munka bőven. Szerintem beszélünk még...Üdv!
sorszám: 22688 (128375)
(előzmény: Keri, 2011-06-12 20:16:28)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2011-06-12 20:46:11
Arra gondolt, hogy cserélni kell a kerékagyat tárcsásra, utána a küllőket is, mert más méret, valamint ezzel együtt fűzni és centírozni is kell. Aztán szükséged lesz egy új teleszkópszárra és persze féktárcsára, főfékhengerre, féknyeregre, olajra, fékpofára, fékkarra. Végül pedig egy új kormányra, mert mások a rögzítési pontok és nyilván más a fékkar is. Ezzel együtt pedig tudni kell, hogy nem egy 4 dugattyús Brembot fogsz kapni, hiába került annyiba az átalakítás, mint maga a motor :)) Szóval ez úgymond luxus inkább, mintsem egy szükséges pontja a felújításnak.
sorszám: 22687 (128374)
(előzmény: feri971, 2011-06-12 18:58:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-12 20:16:28
Csak arra gondoltam, hogy tipikus lelkes kezdő vagy :D
És mint ilyen, lényegtelen dolgokra koncentrálsz, pedig épp elég munkád lesz azzal, hogy megbízható, jó állapotú motort faragj egy lepukkant öreg motorból.

Mindenesetre nem a tárcsafék és a vázfestés (amit a kezdők még szeretnek csinálni) a legfontosabb része a motornak :D

Írj listát arról hogy mi nem működik gyári szinten, és azokat rakjad rendbe apránként, és ha még mindig kevesled ráérsz akkor tuningolni.

Nekem pl. soha nem volt kevés a Jawa dobféke, pedig felpakolva asszonnyal megjártam az Alpokot és ott volt lehetőségem fékezni.
sorszám: 22686 (128373)
(előzmény: feri971, 2011-06-12 18:58:43)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-06-12 19:32:45
Csak hogy én is modjak valamit,ha fék/ hátul jó elöl meg nem kerék csere után akkor lehet a fékkar környékén is valami probléma, ha pl. nem húzza meg elég hosszan mert ki van kopva a müanyag kar akkor szokott ilyen baj lenni.
sorszám: 22685 (128372)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-06-12 19:00:41
Ja A tárcsafék nem annyira sürgős. Nekem a dob is tökéletesen negfogja. Akár blokkoltatni is tudtam az első kereket, még vadi új túlságosan tapadós gumival is. Alig áll meg a jawám hosszabb úton mint a TZ-m, pedig a jawa vagy egy harmincassal nehezebb. Szerintem egy nagyságrenddel többet számít hogy ki milyen technikásan fékez.
Érdekes, én igazából csak fékezni tudok jól. Pedig pont nekem nem lenne szükségem ilyen művészi fék kezelésre. :D Nekem legtöbbször elég letenni a cipőtalpam. :D

Most jobban izgatna a tárcsánál a dob felszabályoztatása a vizsgára. De ez se idegesít. Ha üres a tank, mindegy milyen a fék. :(

Viszont unalmamban csináltam egy egész használható ülést a jawámra. Ha már nem megy sehova, azt legalább kényelmesen lehesseb csinálni.
Jellemző, Most árul valaki ETZ katonai ülést amikor se pénzem nincs rá, se kedvem. Most van ilyen ülés, amikor a jawára ülök vissza és hosszú időre elfelejtem az ETZ-t. Bezzeg amikor kerestem ilyen ülést, sehol sem volt. Ilyen az én szerencsém.
Tényleg, nincs valakinek valami zseniális ötlete a tökéletes jawa ülésre? Valami retro tányérülést kellene valahogy rátenni a 634re. Király lenne.
sorszám: 22684 (128371)
(előzmény: Keri, 2011-06-12 17:44:44)

 
 
feri971
válasz erre | email2011-06-12 18:58:43
mire gondolsz az utolsó problémával? az az érzésem, hogy van tapasztalatod bőven.
sorszám: 22683 (128370)
(előzmény: Keri, 2011-06-12 17:44:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-12 17:44:44
AZ ETZ eleje nem megy bele egy az egybe.
Más a kormánycső mérete, más a csapágy mérete, más a telók átmérője, távolsága.
Ráadásié mem is olyan súlyra van kitalálva.
Inkább Jawa tárcsafékest tegyél bele, de szerintem a tárcsafék legyen az utolsó problémád.
sorszám: 22682 (128369)
(előzmény: feri971, 2011-06-12 17:35:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-12 17:41:22
Nem is ez a baj.
NEkem olyan volt hogy téglalap alakú, és picit lekerekítve a sarka, viszont ezen nem billent át, tehát kis elfordulásra nagyot emelt.
Erősebben lekerekítettem, hogy egyenletesebben és lassabban emeljen a teljes úton ettől megtáltosodott a fékem.
sorszám: 22681 (128368)
(előzmény: Árpád, 2011-06-12 11:21:07)

 
 
feri971
válasz erre | email2011-06-12 17:35:56
szia. köszi a választ, még annyit hogy átalakítás nélkül egy az egyben stimmel a jawa vázba, gondolok itt arra, hogy a váz méretei engedik? nem kell valamiféle átalakítás?
sorszám: 22680 (128367)
(előzmény: jawa634, 2011-06-12 16:43:51)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-06-12 16:49:34
dani küldőm atelószámokat amit megbeszéltünk eza szlovák:00421367413286 meg van egy másik aki kijár szlovákiába:06204043847 frecska jános meg nézdmeg az et. bike.com honlapot.
sorszám: 22679 (128366)
(előzmény: segyevydani, 2011-06-12 09:55:33)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-06-12 16:43:51
szia menynél fel az et.bike.com honlapra és ott van gyári tárcsafékes cuchozá énkompleten kiflistől tetembele az etz elejét ajawaba de atelókifli háromszőg kereszmetszete más ezért kicsi azelfordihatosga és még igy is majdnem bele ér atankba!!!
sorszám: 22678 (128365)
(előzmény: feri971, 2011-06-12 10:34:49)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-06-12 11:21:07
Már csak ilyen a fizika és a geometria. :D Ha egy kör alaku kulcsot forgatsz meg a pofák között, érdekes módon bármelyik állásban ugyan akkora lesz a távolság a pofák között. :D
Eléggé el nem ítélhető módon a fékkulcs felülete annál jobban kopik, minél nagyobb a sugara ott, mivel a nagyobb sugárhoz nagyobb nyomóerő tartozik a rugó nagyobb feszítése miatt . :D A végeredmény ezért idővel mindig a körhöz közelít.

Én már megtanultam, ha pofát cserélek, cserélek kulcsot is, nem annyira drága hogy érdemes legyen esetleg kínlódni miatta.
Én pedig a hézagolón gondolkodtam el. Ha ereditileg volt valami a pofa és a kulcs között, vagy már bagyin tág a dob, előfordulhat elméletileg hogy még a kulcs legnagyobb átmérőjü része sem nyomja oda már rendesen a pofát a dobhoz. Ehhez hasonló ok miatt nem mindig jó a fékkulcs köszörülése. Lehet hogy kicsi lesz már az átmérő. De mewgfelelő hézagoló betétetele esetleg segít.
A dob ovalitása mebbyire számít a jawánál, az inkább csak megérzés bálam. UAZ féknél a seregben jelentős fékhatás romlást tapasztaltunk a fék hullámzásán kívül.Az istenért se tudott úgy felfeküdni teljes felületével a pofa. Az biztos hogy az egykulcsos féket kevésbé zavarja, mert ott úgysem teljes a felfekvés, de jawa első féknél tudja a fene. Az enyém csak kicsit ovális még, nálam nincs fékhatás csökkenés, csak a vizsgán a számítógép lenne haragos esetleg emiatt.
sorszám: 22677 (128364)
(előzmény: Keri, 2011-06-12 09:08:56)

 
 
feri971
válasz erre | email2011-06-12 10:34:49
Szeretnék egy kis segítséget kérni, mert kezdő Jawa-s vagyok.Van egy felújításra szoruló 350 Twinsportom és szeretném tárcsafékesre alakítani az elejét. Úgy gondolom, hogy az ETZ 250 tárcsaféke lenne jó hozzá, csak nem tudom, hogy komplett elejét kell-e cserélni, vagy valamilyen módon a meglévő teleszkópot átalakítani.Biztosan tudtok valami okosat írni ezzel kapcsolatban.
Köszönettel: feri971
sorszám: 22676 (128363)

 
 
segyevydani
válasz erre | email2011-06-12 09:55:33
hát ez a felszabályoztatás-dolog logikusnak tűnik, bár nem tudom, hogy hol, hogyan, mennyiért lehet ilyet csináltatni...én ezt így nem tudom megállapítani, hogy kell-e szabályoztatni, ami nekem némileg ellene szól, hogy tegnap kipróbáltam megcserélt kerékkel, és hátul teljesen profi,pedig az egy kulcs, tehát a fékdob/kerékaggyal nembiztos, hogy nagy gond van (bár lehet, hogy annak a fékszerkezetnek sokkal kisebb az ilyen irányú tűrése...de logikailag, amiket eddig csináltam, nekem úgy tűnik, hogy maga a fékszerkezet nem tuti, mert a fékpofákat nagy nehezen sikerült úgy felcsiszolni, hogy felfekszenek (bár a hátsó féknél még ez se igaz, mert ott kb fele felület, ami látványosan kopik, mégis teljesen jó bármelyik kerékkel)...viszont az igaz, hogy a gyenge fékhatás legerősebb verzióját is akkor lehetett elérni, ha alig hagytam holtjátékot a fékkarnál, úgy viszont elég kényelmetlen, és úgy se működik...pedig új bowden, minden csap lezsírozva, tehát mozogni meg jól mozog...a fékkulcsban lehet valami...most Siófokon vagyok, kimegyek börzére, hátha okosabb leszek egy élő példányon...egyébként somogy megyei vagyok, Nagyszakácsiban lakom, csak Pesten vaggyok egyetemista, most két hétig nem tudok lejönni a vizsgák miatt, 28-án viszont lejár a műszaki...és addigra össze kéne hoznom...mondjuk pár nap csúszás belefér...a motorral leggyakrabban Kanizsán járok...annak is örülnék, ha valaki tud a környékben egy olyan embert/szakit/szerelőt, aki a féket megcsinálná
sorszám: 22675 (128362)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-12 09:08:56
Tényleg a rossz fékkulcs profil is sokat ront a fékhatáson. Emlékszem Jawan én is köszörültem rajta, hogy jobb legyen.
sorszám: 22674 (128361)
(elözmény: segyevydani, 2011-06-12 00:16:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-12 09:07:15
A ragasztott teljesen jó.
Szürke színű a tuti, a futár motoros boltban szerintem csak olyat kapsz.
sorszám: 22673 (128360)
(elözmény: segyevydani, 2011-06-11 22:50:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-12 09:04:01
Nekem olyan hullámos a dobom, mint a Balaton, pumpál is rendesen a fék, de attól még rendesen fog.
sorszám: 22672 (128359)
(elözmény: segyevydani, 2011-06-12 05:24:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-12 09:02:38
Hol laksz?
10perc alatt kiderítem mi a gond, és ha nem nagy még 10 perc alatt meg is csinálom neked.
sorszám: 22671 (128358)
(elözmény: segyevydani, 2011-06-11 22:50:19)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu