hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

R.A.
válasz erre | email2011-09-15 17:29:42
Jaja, én :) Vége a nyárnak, a motorom szétszerelve áll a garázsban. Veletek mizujs?
sorszám: 23220 (129792)

 
 
válasz erre | email2011-09-15 15:35:57
R.A. Hát ezer éve :) Jól vagy??

üdv
sorszám: 23219 (129791)
(előzmény: R.A., 2011-09-14 12:59:41)

 
 
csabi350
válasz erre | email2011-09-15 13:43:14
Ha kész lesz akkor szolj.
sorszám: 23218 (129790)
(előzmény: IonSushkaryov, 2011-09-15 12:11:53)

 
 
IonSushkaryov
válasz erre | email2011-09-15 12:11:53
koszi a segitseget mindenkinek, legalabb otletem mar van, amin tovabb lehet menni...
sorszám: 23217 (129788)
(előzmény: R.A., 2011-09-14 12:59:41)

 
 
csöves
válasz erre | email2011-09-15 10:57:23
Ehhez a fékerő méréshez most már hozzá kel szokni,mert így csinálják nemcsak Békéscsabán hanem Nyíregyházán is.Az én cz 350-es jawám szept-2-án volt vizsgán,és ugyanazon mérték a fékhatást amelyikkel az autókat de az enyém jó volt.Igaz előtte én kivettem a kerekeket és kitisztítottam megcsiszolgattam a ferodorokat,és simán megkapta a 2-évet.
sorszám: 23216 (129787)
(előzmény: Kacsás, 2011-09-14 22:50:31)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2011-09-14 23:38:16
Hátha a világvégén maradt még emberség.
sorszám: 23215 (129781)
(előzmény: Miklósbácsi, 2011-09-14 23:12:09)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2011-09-14 23:12:09
Változnak bizony. Azért mert a világ végén motorozik az ember, még ugyanúgy érvényesek rá a műszaki előírások. Inkább örülj, hogy nem kellett kifizetned a vizsgadíjat, mert ez ritka, hogy 0 forinttal elküldenek.
sorszám: 23214 (129780)
(előzmény: Kacsás, 2011-09-14 22:50:31)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2011-09-14 22:50:31
Kedden voltam műszakin az 559-esemmel. Meglepően kedvesen és rugalmasan és hamar kaptam az időpontot. Nagy magabiztossággal érkeztem a helyszínre, hisz' a motor vizsgáztatásával nagyon kellemes tapasztalataim voltak eddig. (Békéscsaba KPMNKHKGB) Egy kicsit kellett csak várni a megbeszélt időponthoz képest, máris én jöttem. A várakozás alatt egy tök új külföldről hozott nagy OPEL-t piszkálgatott egy ember nagyon vizsla szemekkel. Ujjheggyel vakargatta a karosszériát, figyelve minden apró horpadásra, légypiszokra...
Lepakolhattam a holmimat és toltam a motoromat a megszokott fékpadhoz. De kezdett gyanús lenni, hogy az ki van húzva a konnektorból. Nem oda, mondja a vizsgáztató - emide. Huhh - gondoltam magamban autós padon mérik a motoromat, ilyen nagy itt a spórolás? Készülök felülni rá, mondja ember - üü. Majd én! Maga meg nyomja az entert. (???) Magamban nagyon jól szórakoztam a dolgon. Itt is csak kifordult magából a világ. A vizsgáztató húzza a féket, én kezelem a vizsgarendszert... S akkor írja a gép VÁRJON! Most húzza 25%-ig. Most 50, aztán 75% Nem értékelhető; újra, elvet? eszkép, enter, egér bezár - hangzanak az utasítások a motoromon ülő vizsgáztatótól. Aztán cseréltünk és akkor lett megint első képernyő. S akkor ő megint a motoromon ült... Szóval a lényeg az egészből, hogy nem ment át a motorom, mert ez a számomra új rendszer a fékerő ingadozását is méri, nemcsak a maximális fékerőt - ami az én motoromnál megfelelő volt eddig. És nagyon rendes volt az ember különben, mert nem indította el a programot, hanem csak megmérte a fékemet, sejtette ugyanis hogy ez lesz. És nem volt szíve kifizettetni 4360 Ft-ot a műszaki vizsgáért, ami várhatóan nem lesz meg. Köszönet érte. Hazajöttem, megnéztem a fékemet, megféktisztítóztam és bekéredzkedtem egy másik helyre vizsgázni. Ott a fékerőt mérték csak, ingadozást azt hiszem nem. Meglett a vizsga.
Változnak az idők. A KPM-nél régen volt olyan, hogy miközben belerugott az MZ-m fékpedáljába a vizsgáztató, megkérdezte, hogy a fék jó? Jó. Akkor mehet fizetni. S ehhez képest most messzemenő következtetéseket levonni képes gépek vannak a vizsgahelyen.

:-O Én ezt nem tudom és nem is akarom követni. Nekem az én 40 éves motorom kell és max 80-nal akarok vele száguldani, kicsi alföldi utakon. Meg hogy dugják vissza a konnektorba azt a régi fékmérőt.

M
sorszám: 23213 (129777)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2011-09-14 22:20:41
Hali!

ETZ-vel jártam így én is. Állt pár évet és az összes gumiféle tönkrement. Nem indult se hidegen se melegen. + a tank megrozsdásodott és a benne levő benzin "megromlott". Nagyon agresszív anyag lett belőle az állás során. Oldja pl. a gumi alkatrészeket, a festéket a tankon... Csúnya dolog az biztos.

M
sorszám: 23212 (129776)
(előzmény: csabi350, 2011-09-14 17:58:20)

 
 
csabi350
válasz erre | email2011-09-14 17:58:20
Hali.Első lépés irány Debrecen Nyil uti szimering szaküzlet,vegyél 2db főtengely,1db lánckerék,1db km kihajtás szimeringet és cseréld ki mind a négyet,az a baj ilyenkor hogy a sok állás során kiszárad a szimering,és ilyenkor mikor használatban van felpuhul és a többit már tapasztaltad.Tapasztalatból mondom mert már én is jártam már igy.Irj ha kell segitek szivesen:)
sorszám: 23211 (129773)
(előzmény: IonSushkaryov, 2011-09-14 14:06:42)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-09-14 15:43:14
A gyertya szine milyen?
Karbi tiszta ? Benzinszint jó?
Menyire melegszik?
Nem szív fals levegőt vala honna ?
Sok minden lehet, kicsit több infó kellene!
sorszám: 23210 (129772)
(előzmény: IonSushkaryov, 2011-09-14 14:06:42)

 
 
IonSushkaryov
válasz erre | email2011-09-14 14:06:42
nem volt blokkfelujitas, amugy 20e km-t futott elso tulajos motor, igen kimeloen volt hasznalva, 3 evvel ezelottig allt egy par evet, azota viszont folyamatos hasznalatban van.
hidegen nincs semmi baja.
sorszám: 23209 (129770)
(előzmény: Troster07, 2011-09-14 11:58:14)

 
 
R.A.
válasz erre | email2011-09-14 12:59:41
Tankönyvi módon írtad le a dugattyú megszorulásának klasszikus tüneteit. Túlterhelés vagy illesztési hiba okozza. A hengereidet minimum hónolni kellene, de lehet, hogy komolyabb javítás is elkelne.
sorszám: 23208 (129769)
(előzmény: IonSushkaryov, 2011-09-14 10:05:41)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-09-14 11:58:14
Nemrég volt blokkfelújítás?
Tünetekből itélve szorul a dugó, gyűrű, csörgő-zörgő hangra bármi lehet, pl. slusszkulcs is zörög, de viccet félretéve az lehet csapszeg is.Hidegen nem csörög?
Nem állt régóta a motor, régi benzin, eltömődött kipufogók?
sorszám: 23207 (129767)
(előzmény: IonSushkaryov, 2011-09-14 10:05:41)

 
 
IonSushkaryov
válasz erre | email2011-09-14 10:05:41
Udv urak,

638-asom muszaki problemajaval kapcsolatban kernem segitsegeteket.
Hideg motorral konnyen indul, szepen jar, gyorsul, szep a hangja - hibatlan, na. aztan ahogy melegszik befele a motor, ugy - eleinte csak nagy terhelesnel, mondjuk intenziv gyorsitasnal, majd kesobb, ahogy meg melegebb, mar mondjuk konstans 80-90-nel is - egyre erosebb csorgo-zorgo hangot bocsat ki, ezzel parhuzamosan fokozatosan megy el belole az ero is, mig vegul nem lehet vele tovabbhaladni, megallva meg kell varni, mig lehul. (ja es melegen is csak szivatoval indul ujra...)

mi lehet a gond? vagy akar ha valaki tud hozzaerto szerelot Debrecen kornyeken (a "kornyeke"-t itt rugalmasan kezelem, egy par tiz km-re siman elviszem, ha kell), azt se tartsa magaban.

koszi,
sorszám: 23206 (129764)

 
 
Gyusza
válasz erre | email2011-09-13 21:19:05
Helló urak!
Elektronikus gondom van, hátha tud valaki segíteni. 12voltos Jáwám van, a probléma az vele, hogy néha a világítás bekapcsolásakor az első lámpa elalszik, a reflektor visszajelző lámpa kigyullad, úgy, hogy a fényváltóhoz nem nyúlok, és egy idő után a visszajelző lámpa elalszik, az első lámpa újra világít, és minden tökéletesen működik. Ez a gond menet közben is előjön, teljesen spontán. Hol keressem a hibát? Előre is köszi a segítséget!
sorszám: 23205 (129761)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-09-13 20:14:28
Az egyenetlen fékhatástól gélek. Az elmult vizsgán is kétszer kelett nekifutni mire jó lett a görbe. De átengedték. Nost csinálok pár hókusz pókuszt, nem is futott azóta csak pár száz kilométert, tehát reménykedem hogy megint átmegy.

A leállítás utáni élete valóban bizonytalan a motornak. ezért írtam a másik topicban hogy annyira azért nem kapkodom el az ETZ eladását. De reménykedem. .:)
sorszám: 23204 (129759)
(előzmény: Gyula-bá, 2011-09-13 15:09:50)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2011-09-13 15:09:50
Nem rég vizsgáztattam a jó öreg 634-est. Sokáig gondolkodtam, hogy leírjam e a történteket, a fékpadon az első fék (tárcsa) vizsgálatakor a gép egyenetlen fékhatást jelzett (nem érződik használat közben). A szerelők egyike, nagyon rendesek voltak, "megoldjuk uram" után, legnagyobb meglepetésemre csavarlazítóval fújta le a tárcsát. Érdekes módon az egyenetlen fékhatás megszűnt és a fékhatás sem vált elégtelenné. Féklemosóval való takarítás után friss vizsgával mehettem haza.
sorszám: 23203 (129750)
(előzmény: Árpád, 2011-09-13 11:25:30)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2011-09-13 14:51:18
"Csak 5 kilométer, de ez azt jelenti hogy nagy már nem lehet a baj. :)"- azért csak óvatosan! Sajnos lehet, előfordult már, hogy a hosszú ideig leállított motor látszólag kifogástalanul "ébredt" de néhány száz km után a csapágyak, elsősorban a főtengelyen, megadják magukat. Az ok a felületek mikroszkopikus korróziója, ami a későbbiekben a csapágy kiverődésének kiinduló pontját(ait) alkotják. Remélem fölöslegesen "huhogok".
sorszám: 23202 (129749)
(előzmény: Árpád, 2011-09-12 17:08:58)

 
 
venosz
válasz erre | email2011-09-13 14:08:26
Leszedem megnézem.
sorszám: 23201 (129747)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2011-09-12 19:59:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-09-13 11:25:30
Megnéztem mi volt tegnap a nyűge a jawának. Nem dugulás, nem a légszűrő. Egész egyszerűen az történt hogy pucolás után nem tekertem be rendesen a főfúvókát. Elég hepehupás volt az út, kicsavarodott. :D Most ketyeg mint egy svájci óra. Még csak nem is füstöl. Péntek reggelre bejelentettem vizsgára. Tehát délután még egy kis pucolás, aztán a váz hiba javító festegetése. A fék egész jó. Nem étzem hogy hullámzana, tehát talán az ingadozás is tűrésen belül lesz.
A végén még újra jawás leszek. :D
sorszám: 23200 (129744)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2011-09-12 23:15:27
Haho!

Az mi amivel a nagyok szokták bandázsolni a kipufogócsövet? Nekem elég rozsdás, és akkor másképp nézne ki a dolog. Úgy, mintha direkt nem szeretném hogy krómosan csillogjon.

M
sorszám: 23199 (129738)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2011-09-12 19:59:57
Vedd le a deklit és nézdmeg lehet a kuplung vagy a primér kis lánckerék vagy a primér lánc.
sorszám: 23198 (129734)
(előzmény: venosz, 2011-09-12 13:04:46)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2011-09-12 19:54:05
Valószinüleg a kuplung mechanika van meg kopva nézd meg a mechanikában a villát és a tengelyt az szokott meg kopni én fel hegesztettem utoljára kb 6éve.
sorszám: 23197 (129733)
(előzmény: Szabbensz, 2011-09-11 15:06:32)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-09-12 19:48:55
Ha szorulása van ricinust neki!:))
Legalább az illata is jobb lesz!
sorszám: 23196 (129732)
(előzmény: Árpád, 2011-09-12 17:08:58)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-09-12 17:08:58
Ma a saját lábán átjött a jawám a cimborámtól ide a parkolóhoz. Csak 5 kilométer, de ez azt jelenti hogy nagy már nem lehet a baj. :)
Út közben valahol szorulása lett. Vagy légszűrő, vagy karbi(rozsda a tankból). Három év udvaron állás után megbocsájtható a dolog.
Nekem is szorulásom volt az úton, mert a forgalmi lejárt több mint két éve. :D
Ami kicsit elkeserített az az, hogy most láttam csak jól a motor bal oldalát. Nagyon rozsdás. Kisebb törölgetés után kiderült, a króm részeken látható foltok se piszok, hanem korrozió foltok.
Idén csak festést kap a váz, azt is csak amolyan macskamosdás jellegűt, nem bontom le hozzá az egész motort. Hammerite-tal kebegetem. A komolyabb esztétikai beavatkozás csak jövőre lesz.
Most csak kisebb pepecs, aztán megy vizsgára, utána már könnyebb lesz a dolog, el tudok menni majd vele a megfelelő helyekre. PL a másik cimborámhoz, ahol szét tudom szedni, sőt még rendesen le is festhetem. Közepes világosságú megypiros lesz. :)
sorszám: 23195 (129731)

 
 
segyevydani
válasz erre | email2011-09-12 15:54:20
de több helyen is megszorulhat szerintem, sőt nem is biztos, hogy teljesen blokkolódik, csak mondjuk szorul
sorszám: 23194 (129729)
(előzmény: segyevydani, 2011-09-12 15:53:23)

 
 
segyevydani
válasz erre | email2011-09-12 15:53:23
Nekem olyan volt, hogy a km-órában a megtett utat számláló fogaskerék szétforgácsolódott és berágódott, blokkolva ezzel a bowdenen keresztül az egész km-meghajtást, és a km-meghajtó fogaskerék, ha blokkolódik, képes ilyen hangot adni (bár függ attól, hogy műanyag, vagy fém fogaskerék-e, mert mindkettőt láttam már, a műanyagot szétdarálja ezestben)...
sorszám: 23193 (129728)
(előzmény: venosz, 2011-09-12 13:04:46)

 
 
venosz
válasz erre | email2011-09-12 13:04:46
Jawa 6v 350 634
Sziasztok Srácok!
Elkezdett olyan hangot adni a gép, mint amikor a km órát pörgettük a vállalati kocsin, és kisvártatva csörögni kezdett a bal dekli alatt valami.
sorszám: 23192 (129726)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-09-12 12:58:16
Lehet szencségtörés de én az automatát mindig ki kötöm,jut eszembe a kinyomó rész is csinálhat galibát ha szét van kopva, az is szokott akadozni. Kikötni úgy kell, hogy hátra fordítod a váltó tengely végén lévő részt ami kiemeli a kuplungot. Egy próbát megér, hogy kipróbáld hátha az akad. Olajat gondolom cseréltél a blokkban.
sorszám: 23191 (129725)
(előzmény: Szabbensz, 2011-09-11 22:35:50)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2011-09-11 22:35:50
Állítással is próbálkoztam már, és akkor is ugyanaz volt a jelenség. A kuplungszerkezet szerintem sértetlen, ezt abból gondolom, hogy egy teljesen gyári, bontatlan motorblokkból lett kiszerelve. Ma mentem a mocival 80 km tert megállás nélkül városban/városon kívül, és most tökéletesen üzemelt minden elindulásnál. Az tuti hogy az automata állító csavarja alá be kellett tennem 3 kis csapágygolyót, mert tövig betekerve a csavart sem emelt ki a kuplung. Ez gond?
Fura, hogy csak hidegen csinálja, ha bemelegszik a motor, akkor szépen dolgozik... legalábbis ma így volt.
sorszám: 23190 (129723)
(előzmény: Ze78, 2011-09-11 19:33:10)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-09-11 19:33:10
A gumi gyűrű szokott megkopni a kuplung ban akkor ugrál a motor indulásnál, meg ha 2000 fordulat alatt akarsz indulni főleg akkor érzékeny a dologra.
sorszám: 23189 (129720)
(előzmény: Szabbensz, 2011-09-11 15:06:32)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-09-11 16:46:11
Sok mindentől lehet. PL rossz olaj, de ezt tartom a legkevésbé valószínünek.
A 638as kuplungja állítólag, és az én tapasztalatim szerint is hajlamos a deformálódásra. Kvls 638 kuplunggal találkoztam, de azok kozött volt görbe és volt akadozó lamellájú is. A 638 kuplungja nagyobb átmérőjű, és ha minden igaz, a lamellái is aluból vannak.
Ha nagyon zavaró a dolog, kapd szét a kuplungot, nézd meg mi akadozik rajta.
A kuplung kiemelő szerkentyű kopása is fura dolgokat tud művelni. Szétszedés előtt azért nézd meg m mit tudsz változtatni az automata beállításával. Be csak a bowdennen állíts, hanem a csavarral is a kiemelőn.
Volt egy Yamahám aminek szintén digitális kuplungja volt. Vagy teljesen oldott, vagy teljesen fogott. Csusztatni nem lehetett. Később kiderült ez azért volt, mert az előző tulaj túl erősre cserélte a rugókat. Gondolom, nálad nem ez a gond.
sorszám: 23188 (129718)
(előzmény: Szabbensz, 2011-09-11 15:06:32)

 
 
segyevydani
válasz erre | email2011-09-11 15:12:33
megnézhetők a Jawa gyárról és a múzeumról készült képeim az alábbi linken (valamiért nekem időrendben visszafelé vetítette)
http://indafoto.hu/segyevyd
sorszám: 23187 (129716)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2011-09-11 15:06:32
Sziasztok!

638 as 12V-os Jawa kuplunggal (az 5 rugós) lenne problémám. Indulásnál lassan kiengedem a kuplungot, és nem szépen lassan indul el a motor, hanem hirtelen megugrik, mintha kivágnám a kuplungkart (A váltókart nem taposom közben) A bowden nem feszül, az automata jól van beállítva.
Mi okozza ezt a hibát?

Köszönöm
sorszám: 23186 (129715)

 
 
R.A.
válasz erre | email2011-09-09 07:39:13
Ne üsd, köszörüld le a végéről a szétnyomódott részt. (Nem szedte ki véletlenül valaki azt a főtengelyt korábban kalapáccsal?)
sorszám: 23185 (129708)
(előzmény: Ze78, 2011-09-08 21:35:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-09-08 21:46:44
A kúpnak tökéletesen illeszkednie kell, mert egy kis szennyeződés vagy sérülés is megakadályozza hogy szépen felszoruljon.

A lényeg, hogy a kuplung oldalon nincs ék pedig a teljes nyomatékot az viszi át. Az ék, csak a gyújtás miatti pozicionálást szolgálja.
sorszám: 23184 (129704)
(előzmény: Ze78, 2011-09-08 21:35:35)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-09-08 21:35:35
Igazad van, de én multhónapban szedtem le 3 db ot mert megdöglött ami a motorban van. De a lényeg a 3 ból 2- tő leesett mikor kivettem a 6-os csavart.Let rá kell ütni a kúpra, hogy fogja rendesen.
sorszám: 23183 (129701)
(előzmény: Keri, 2011-09-07 19:29:28)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2011-09-08 17:04:06
Gyújtó elektronikák, minden JAWA-CZ típushoz és feszültség szabályozók, csak a dinamós típusokhoz. Részletek és megrendelés a http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa oldalon.
sorszám: 23182 (129696)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-09-07 19:29:28
Az csak a pozicionálást végzi, nyomatékot nem visz át. A kúp önzárása ami nagy felületen átadja az erőt.
Végülis olyan mint a csavarkötés, csak ki van egyenesítve :) a csavar sem lazul le ugye ha jól van kitalálva.
sorszám: 23181 (129692)
(előzmény: Ze78, 2011-09-06 14:08:58)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-09-06 16:20:51
Jó lenne szerintem, legalábbis a jawa tükröm nagyon hasonlít az ETZgére. De... Az ETZ 10 mm menetű, a jawa 8milis. A 634 fékkonzol a kormányon van kialakítba, nem cserélhető. A tíz milis menet nem megy bele. Ha felfúrod lukat, valószínüleg nem fér el a fékkar. Főleg azért, mert a tükör csavarjához távtartó is kell. A 350es fékonzolgát nem tudom milyen, csak ködös emlékeim vannak.
Ha eltöröm a jawa tükröt is, én veszek egy ETZ tükröt, majd vágok arra egy 8as menetet. Csak rá kell jönnöm, melyik ismerősőmnek van menetvágója. :)
sorszám: 23180 (129671)
(előzmény: venosz, 2011-09-06 12:23:01)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-09-06 16:05:02
Fogja még a kúpos illesztés is. Már ha gó a kúp. De azért én se mernék semmit se előre állítani. Mindenestre a kúp annyira felfekszik, hogy símán ráütés nélkül nem jön le csavarral.
Ahogy öregszem, egyre csábítobb az önindító. Nem pótolhatatlanul fontos, de azért.... Persze emiatt nem vennék egy rízskályhát.:) Esetleg mint írtam honda cb350f-et, de azt más miatt. Főleg a kinézetéért. :) Ha nem lesz önindítóm. hát rugdosok. :)
sorszám: 23179 (129669)
(előzmény: Ze78, 2011-09-06 14:08:58)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-09-06 14:08:58
Ez az öníndító jó ötlet ,de a főtengelyen a forgórész egy kis 3mm pöcök fogja. Szerintem ne bírná sokáig.:-(
sorszám: 23178 (129662)
(előzmény: Árpád, 2011-09-05 21:54:29)

 
 
venosz
válasz erre | email2011-09-06 12:30:09
Tükör M10 ETZ....ez hoszabb szárú mint az eredeti...talán...
http://www.bercsekft.hu/motorosbolt/index.php?search=t%FCk%F6r
sorszám: 23177 (129656)

 
 
venosz
válasz erre | email2011-09-06 12:23:01
Sziasztok!
Gondjaim vannak a tülörrel, alig látok ki mögém, a régi MZ-mnek volt valami hasonló visszapillantója, és szerettem.
http://www.bercsekft.hu/motorosbolt/index.php?search=t%FCk%F6r
Szerintetek ez jó a Jawa 350-ere?
Más: Plexi a Jawara? valakinek ötlete?

Nagy oldaltávolságot!
Tibor
sorszám: 23176 (129655)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-09-05 21:54:29
Lehet hogy 634nél kevesebb a gond, mert ha minden igaz, valamelyik welorexben 634 blokk van. Talán....
Van készülék is, szaki is hozzá. Csak lendület meg pénz ami kevés egyenlőre a dologhoz.
sorszám: 23175 (129625)
(előzmény: jawa634, 2011-09-05 21:05:34)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-09-05 21:05:34
a haverom rakott verolexbe egy cseptankosblokot de a starternél nagyon sok átalakitásra volt szűk ség meg egy jó alúhegesztőre
sorszám: 23174 (129622)
(előzmény: Árpád, 2011-09-05 16:18:14)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-09-05 16:18:14
Kösz. Témyleg egyszerübb egy starter beszerelése. Nár szerintem akkor már a velorexé. Az elvileg belevarázsolható, leszámítva a deklit.
De most első a váz festés, második a csomagtartó, csak sokadik az önindító.
sorszám: 23173 (129619)
(elözmény: R.A., 2011-09-04 11:39:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-09-05 07:41:24
Eszembe jutott miért jobb tankot fényezni.
A szinterfesték alá nem lehet javító kitet rakni, márpedig a nagy lemezfelületek, nem szeretnek tükörsimák maradni, mindig van egy kis horpadás, hullámosság, ami nem feltűnő egészen addig amíg a tükröződő felületű fényezésen meg nem látod az optikai torzításokat.
sorszám: 23172 (129610)
(előzmény: Keri, 2011-09-04 21:09:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-09-04 21:09:45
Ez tény.
Honda vázat én is szintereztettem.
Fényezni nem is nagyon érdemes szerintem. Tankot dekliket esetleg, de abból is láttam gyönyörű szinterezést, még metál színben is.
sorszám: 23171 (129606)
(elözmény: R.A., 2011-09-04 20:01:07)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu