:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Uraim!
Van egy 634-esem és sajnos a km/óra kihajtásnál szivárog az olaj.Már próbáltam mindent de...Szigetszentmiklós környékén keresnék olyan hozzáértő szakembert aki meg tudná ezt szüntetni,és esetleg egy elektronikus gyujtást is tudna szerelni szeretett mocimba.Köszönöm. Tel:06/70 518-7475
igen, egyelőre a forgórész, ami biztos, hogy kell, mert az rendesen meg lett húzva, a főtengely a reklamáció eredményének függvénye (ami jövő hét elején esedékes)...még gondoltam arra is, ha főtengelyt is kénytelen lennék venni, akkor már majdnem másik blokkot vehetnék, és maradna is alkatrészem, csak ott is kitudja, mi van belül...így ettől azért ódzkodok...
jelen pillanatban még egyéb gondok is akadtak, pl. tegnapelőtt reggelre rövidzárlat miatt kigyulladt a házunk (3 önkorm. lakás van benne, mi is albérletben vagyunk), és elégett az összes villanyóra, meg az alu (!) kábelek is jó darabon...szerencsére egyéb baj nem lett ,a tetőbe pont nem tudott belekapni...és nem égett porrá a ház, meg a két hete vásárolt oldalkocsi...így viszont most se áram ,se telefon, se internet, és semmi elektromos dolog, és még el se kezdték megcsinálni...így most is könyvtárból írok...de hétvégén már visszamegyek Pestre
Bontás nélkül szerintem max 35-40e megy el egy váló. Sajnos akkikel beszéltem eddig általában 20e ként piszkálták a váltóját a 638-nak.
en feltettem a 634-es tankjat a twin sportra. A legjobb megoldas felhegeszteni ket anyat vazra, ahova a tank hatso fulei esnek es igy valami gumi/muanyag csovel es csavarral felfogatni.
Az oldaldobozok sajna nem stimmelnek az ules miatt, es a twinsport oldaldoboza hagy egy rest a tank mellett, igy az eso beeshet a fesszabalyzora/egyeniranyitora.
Nezd meg a kepeket itt: bikepics/com/members/hzoltaan ott a twin sport mappaban.
sorszám: 23467 (130351)
( előzmény: TwinSport350, 2011-11-01 20:26:02)
Azt nem mondanám... 638-as egyébként. Az előző tulaj léptetővillát cserélt benne, mikor hozzákerült. Másról nem tudok. Azért hallani rajta, hogy nem ma kezdte, a főtengely felől érdekes csörgő hangok jönnek melegen... :)
Próbált már valaki twin sportra 638as tankor tenni? Van valami akadája? Ha nincs akkor valakinek nincs rozsda és horpadás mentes 638 tankja? Meg sárvédő és ülés kéne majd, ha úgy adódik, hogy átépítem kicsit cafe stílusban a gépet.
Blokk bontás nélkül? Eredeti minden benne?
Mert akkor ez nagyon szép! Gondolom 634 es
Ha a magam gépéből indulok ki, akkor 70ezret biztosan... eddig legalábbis.
Első körön gyújtás időzítést állítsad be. Nekem nagyon érzékeny volt rá. Második körön karburátor beállítás.
Aztán meg lehet hogy rendesen be kéne melegíteni és kikormolni.
Ez a féltengely jó ötlet, legalább nem kell anyag után mászkálni, mert az mindig akad otthon :)
Segitség!Tegnap leporoltam,kitoltam egyik kedvencemet (twin sport) 1,5 havi garázs fogságából.Szivatás inditás,indul is 5-6 rugásra,de akkor hallom hogy a bal henger be-be koppan alapjáraton és kicsit magasabb fordulaton is.Mi lehet a hiba oka?Köszi előre is.
Nem egy nem két "szétrugdalt" váltót láttam már, még olyat is amelyikben a léptető villák vezető tengelye meggörbült vagy a léptető villa tört el, (beállítási hiba esetén általában "csak megég")stb.. .
a 634-emet 19000 km-rel vettem (ennyi volt az oran) es 33000 volt benne, mikor leraktam. A blokk el van teve, valoszinuleg meg fel fogom hasznalni. A valtoval egyaltalan nem volt gondom. csattogni sem csattogott, a dugo sem kalimpalt. 1:35-1:40-es olcso olajjal hajtottam telen-nyaron. Az egyik legjobb motoromnak tudom be. Valoszinuleg a levagott kipufogo - sportszuro okozta azt, hogy eleve gyenge volt, es a szuresi elegtelenseg gondolom segitett neki elkopni. Egy furas es gyuruzes talan megjavitana, kottyanasrol nem tudok.
Az enyém, a középső darab, normalizált ST460-ból készült de szerintem a "jobb" szerszámacélok többsége is megfelel (edzés nélkül). Nem emlékszem pontosan az átmérőre, határeset, de a Trabi féltengelyt remek, váltakozó terhelést jól bíró anyagként ismerem, ha kiadja az átmérőt én nyugodtan használnám.
Nekem sem a kopással volt bajom, inkább az hogy eltört az egyik tengely, nem voltam vele kíméletes, de azért más gépen még nem láttam ilyet, Jawanál nem is egyszer.
Szerintem erre értik hogy gyenge a váltó.
Főtengellyel visszont soha nem volt bajom. Mondjuk értett hozzá a gépműhelyes, és miután új tengelyt raktam bele azzal sem volt bajom.
bocsi de ezen ahirdetésen azt is láttam
Milyen anyagminőségből kell ilyet csinálni?
Valószínűleg sokan más véleményen vannak mint én, vállalom, vitatkozni nem akarok. Tapasztalataim szerint a váltó, bár nem egy "óramű" de szakszerű használat és beállítás esetén "kimegy a világból", a családban 2 db 350-esben (mindkettő idősebb 30 évnél) váltó alkatrészt még nem kellett cserélni (hogy mennyit futottak azt csak az régi gazdáik ill. az Isten tudja.
A főtengely és a dugó(k) "élete" pedig (a jó javításon kívül)a kíméletes vezetés és a megfelelő (elsősorban mennyiségű) olaj.
Olvasom itt ezt a főtengely problémát. Eszembe jut hány ilyet és hasolót, olvastun már itt. Valahogy a Jawa ez a főtengely kicsit túl bonyolította és a blokott is azt hiszem. Szinte majdnem mindenki szívott már a váltóval vagy afőtengelyével. Tisztelet a kivételnek. 2 éve kb. 10e Km előtt lett a váltóm felujítva, most főtengely kellene megcsinálnom, de lehet hogy inkább rakok bele valami használtat.
Viszont a váltón is igaz hibátlanul működik látszanak a kopás nyomok 10e kb alatt villákon ée az egyik fogaskerék körmein pedig új volt mikor beraktam.
Bontás néküli blokk, kinen hány kilométerrel van őszinték? Kiváncs vagyok mennyit bír ki egy váltó?
Mivel a főtengely "fel volt újítva" elvileg új csapokat ill. hajtókarokat tartalmaz, ezek minden további nélkül felhasználhatók egy másik fő.teng felújításához.
Egy szakmáját tudó esztergályos "pillanatok alatt" felszabályozza a sonka furatát és elkészíti a bele való, növelt átmérőjű tengelyvéget (a volt munkahelyemen sorozatban csináltunk ilyen túlméretes alkatrészeket).
Ha nem tévedek dinamó forgórészt és nem főtengelyt keres a barátunk.
Van, itt vagyok elérhető reruamalugy@gmail.com
dani a sportmotor hirdetésében volt egy főtengely ott nézd meg
ha van valakinek 634-hez működő, töltő forgórésze, az érdekelne
A határértékek lásd Szakirodalom/ CZ 350 Szerelési könyv / 27 ábra.
Ha ez "a baloldali csap oldalra egyáltalán nem, a jobboldali viszont minimálisan megmozdul..." a felújított főtengelyre igaz akkor a gépműhely kurta el "nem kicsit, nagyon", a szerelőnek viszont nem lett volna szabad beépítenie, tehát a dinamóban esett kár az ő sara.
A fentiekből következik, hogy a "dinamó felszabályozása" nem megoldás, aki ilyet javasol az nem szakember hanem egy utolsó kontár! Én messze elkerülném.
ha megcsinálják garanciálisan, akkor ok, mondjuk előbb lássuk a konkrét problémát, mert ha tényleg ferdén van a csap, akkor hiába a jószándék, sonkacsere, így másik főtengely nélkül nemhiszem, hogy megoldható a történet...ha nem tudják/akarják megcsinálni, akkor meg mindenképpen másik főtengely kell...ezügyben kérdésem (egyelőre tájékozódó jelleggel), hogy nincs-e valakinek 634-es főtengelye, akár felújítandó/ható, akár menetkész...illetve ha egy olcsó felújítandót találnék, akkor a másikba berakott új hajtókarszetteket át lehet-e tetetni bele, vagy valamit (pl. csapszeg) mindenképp cserélni kell...illetve felújítás esetén tud-e valaki lelkiismeretes szerelőt, aki ütés és görbülésmentesen adja ki a kezéből cuccot? és ez (ha a hajtókarokat föl lehet használni /és ha újat kell venni) mennyiben állna meg?
na voltam a szerelőnél...hát a főtengely az bizony üt...a vicc, ha rárugok, forgórész nélkül, akkora eltérést szabad szemmel is lehet látni...szóval a szerelő is hibázott, mikor nem nézte meg előtte, mert már tényleg maga a gyújtás kiadná...vele odáig jutottam, hogy mivel elbaszta a forgórészemet, ingyen kell megint széthúznia a blokkot és összeraknia...természetesen minden felelősséget hárított, ennyit sikerült elérnem...(ha meg megint nem sikerül neki, akkor már magam fogok nekiállni)...így most kiszedi a főtengelyt...mert ott nem maradhat...és jövő héten viszem föl pestre reklamálni
Na ja. Amiben biztosak lehetünk, hogy a Postán dobálni fogják a csomagot. Ehhez mérten kell becsomagolni. Mert a Posta erre nem vállal garanciát. Főtengelyt, pl fadobozba, a csapágyaknál megfogva, vagy szivacsba ágyazva adnék csak fel.
Általában tényle olcsóbban szereznek csapágyat azok akik ezzel foglalkoznak, én is utálom ha a kucsaft veszi az anyagot, mert ha vesz valami gagyit, és amiatt lesz rossz a munka eredménye akkor persze én vagyok a hibás.
Régebben műholdvevőket telepítettünk, és anyiért amenyiért az ember megvette a beltérit, én le is telepítettem, csak azzal a különbséggel, hogy amit én adtam az alkalmas volt arra a feladatra, míg a Tescos ocsó nem.
Bevallom én sem szoktam nézegetni, hogy jó e a főtengely, a gépműhelyes aki nekem szokta csinálni, érti a dolgát.
A centrirozás akkor egy hét ha nem ő csinálja hanem valamelyik gépműhelyes haverja, ebben az esetben tényleg macera, de ekkora ütéssel nem szabad beüzemelni, mert szétcseszi a csapágyakat és talán még a csapágyfészket is nagyon gyorsan. Igazból 0,7mm ütés olyan nagy, hogy csodálkozok, hogy forog a főtengely.
Dani, nezd meg a szakirodalom rovatban ott fent vannak a pontos ertekek. Mit akar a szerelo a forgo reszen szabalyozni??? Ha a szenkefe futot, mert kopott es uj szenkefek lesznek benne az OK, de nem a 0,7-es utes miatt, gondolj bele az utes kozvetlen atmegy a megszakito butyokre is a forgoreszrol, tehat a gyujtas is rossz lesz. A főtengelyt csak a boltban lehetett volna garanciaban elsütni, gondolom "kapu" garancia van rá. Ezt igy nehez lesz bizonyitani, hogy rossz volt beszereles elott is. A jobb oldali (vagy bal) kotyogasat nem ertem, egy felujitott fotengely vagy jo vagy rossz. Igazából a főtengelyt a boltban kellene prizmára tenni es a boltosnak kellene bizonyitanija, hogy amit ad az jó, nem fordítva, de azért egy próbát megér, én visszavinném, hogy üt a szerelő szerint és nem rakja vele össze a motort, te meg kérsz egy másikat és pont, gondolom a számlád megvan. A történet többi része lényegtelen a főtengely szempontjából. A Postát kihagynám a buliból, mert gondolom lelkiismeretesen becsomagoltad és ennél drágább cuccokat is szállítanak sérülésmentesen. Ha a szallítás miatt sérült az a csomagolás hibája és nem a Postáé.
Üdv!
Tamás
Fogalmam sincs. Én 0,04-0,02mm ütésig tudom kikalapálni, az elgörbült villanymotor tengelyeket. Ez elég szokott lenni, hogy 1-2év folyamatos üzem mellet ne menjen tönre a csapágy.
Gondolom ez egy lazább csapágyazású 2T motornak is elég. Ez rezonanciát már bőven nem okoz, és a forgórésznél sem üt szét semmit, de igazából minél kisebb annál jobb.
Sajnos ebben a méret tartományban már a felületi hibák is belejátszanak a mérésbe, szóval ennél precizebbre kihozni, már tényleg külön szakma.
mennyi a határérték? (csak hogy többfelől is meg legyen erősítve..)
köszi a választ, hát most gyűjtöm a tanácsokat, szerdán megyek el megnézni...így látatlanban nem akarok még semmit mondani, de a szerelő, ha ért is hozzá, attól még lehet, hogy át akar verni...a csapágyakat is nagyon hajtotta, hogy majd ő megveszi őket, mert olcsóbb, stb...én meg direkt vittem szerelőhöz, mert kéthengeres blokkot még sose raktam össze, egyhengerest már többet, és legyen rendben, de ha így állna a dolog, inkább összerakom magam...node hosszú még a tél...majd kiderül, megnézem magam...igazából ha teszem azt az én hülyeségemből ment volna el a postán, akkor se szabadott volna beraknia, másrészt ő meg valami olyasmit hajtogatott, hogy ferdén rakták be a csapot (?)...és hogy ő is meg tudta volna csinálni, de ezért nem vállalta el, mert hogy egy hétig kéne szabályozni, vagy mit...
Forgórészt csak akkor van értelme szabályozni, ha a főtengelyben határérték alatti az ütés, de a forgórészen határérték feletti.
Jó sokat írtál, bocs ha elsiklok dolgok felett, de ez jóval hosszabb mint egy SMS :DDD
7 tized k..va sok, ha ezzel össze akarja rakni...nem nagyon ért hozzá mi?
Inkább hozd el tőle.
A főtengely centírozása nem egy nagy meló.
Meg eleve széthúzni egy Jawa blokkot sem nagy meló, ha ott van a munka asztalon.
Inkább az szokott a gond lenni, hogy a tengely és a sonka közötti illesztés kikopik, és nem elég szoros, ezért a legkisebb erő hatására is elmegy a beállítás, ebben az esetben egy bontott főtengellyel jössz ki a legolcsóbban.
Ha jól vettem ki a kész főtengelyt küldted postán? Na ez öreg hiba, ha a műhelyben meg is csinálták rendesen, a szállítás során elmehet minden.
ja és a szerelő elég morcos volt sz újabb blokkszéthúzást illetően, ha ütő főtengellyel akarja összerakni, érdemes-e inkább otthagyni?...bár ebben az a para, hogy akkor ki rakja össze? én nem értek a kéthengeres blokkjához, magam nem tudom megcsinálni...(somogy megye Marcali, Nagyszakácsi)...ha oda kerül a sor, tud ajánlani valki egy lelkiismeretes, nem pénztárcafosztogató szerelőt?...igaz, a környék eléggé kiesik, viszont lehet, hogy elég lenne magát a blokkot elküldenem, ha nem is postán a 30 kg-s súlyhatár miatt, de mondjuk futár lehet, hogy el tudná vinni...és akkor nekm csak be kéne emelnem a kész blokkot, meg belőni/lövetni a gyújtását...ja és érdemes.e ugrálni a boltban, ha kiederül, hogy tényleg gány módon csinálták meg a főtengelyt, és mit lehet belőle reálisan kihozni?
szóval összefoglalóan:
ennek a forgórészfölszabályozásnak van-e értelme?
ha nincs (szerintem nincs, de nem értek annyira hozzá)
akkor hogy oldjam meg a főtengelyt?
illetve a szerelést, ha abban is változtatni kell?
köszi a válaszokat, tanácsokat
Dani
Magam nemnagyon értek ehhez a részéhez, és élőben még nem is láttam ,hogy mekkora a baj, de én hajlok rá, hogy nem szabad úgy hagynai a főtengelyt...ez esetben mi a teendő? a szerelő azt mondta a főtengelyről, hogy szerinte az egyik (talán a jobboldali) csapot rakták be ferdén...mikor postára adtam, akkor annyit érzékeltem ,hogy a baloldali csap oldalra egyáltalán nem, a jobboldali viszont minimálisan megmozdul...ha a főtengelyhez nyúlok ,akkor ezt érdemes felújjítatni (hol, mennyiért), vagy venni egy másik használtat, és azt újíttassam fel, vagy venni bele egy teljesen újat? (bár az igen sokba kerül)...
és erre mondta a szerelő, hogy forgórészt kell venni, de csak újat 13 rugóért, mert a használtban nem bízik, és úgy gondolja, hogy majd fölszabályozza a forgórészt, hogy az ütést kiegyensúlyozza...(ez mi ez a felszabályozás?)...viszont ha ez faragást jelent és már csak erre a főtengelyre jó, akkor viszont sokallok érte 13 rugót, főleg ha később mégis hozzányúlnék a főtengelyhez (és akkror valszeg vehetnék új forgórészt)...azt mondja a szerelő, hogy ő ezt a felszabályozást csinálná, mert nem akarja megint széthúzni a blokkot, mert akkor ugyanilyen szarul csinálnák meg a főtengelyt...kinek mi a véleménye erről? egy ütő főtengely mivel jár? mit tesz tönkre, mennyi idő alatt, (tűgörgők, csapágyak, stb) szabad-e benne hagyni?
bocsi az alábbi hosszú szövegért:
Ma elég nagy baj ért, a tanácsotokat szeretném kérni...két hete bevittem Marcaliba egy szerelőhöz a motort (jawa 634), mert csöppent az olaj a két középdekni közül és a középső főtengelycsapágy zörgött...no így ha már szét volt szedve a blokk ,csapágyakt, szimeringeket cseréltem, főtengelyfelújítattam, és hengerfúrattam...a szét- és összrakást a marcali szerelő csinálta, a hengerfúrást, és a főtengelyfelújítást a futármotorosbolt a zichy utcában, Bp.-n. Pestről leküldtem -törékeny jelzéssel- a hengereket és a főtengelyt a szerelőnek postán, és ma mennék a kész motorért, erre hívom, mondja, hogy a főtengely el van ba*szva, mert üt...mindkét végen, de főleg a gyújtás felölin (7 tizedet mondott talán?)...és annyira, hogy első beindításnál elrontotta a forgórészt is, zárlatos lett...én még nem láttam élőben a motort, ez a telefonos elmondása a szerelőnek...
Kellemes volt olvasni, nem gond a hossza, aki siet, kattintson.
Azóta pár dolgot kihalásztam a netről, pl. hogy '80 körül egységesítették a vázakat, korábban volt rövidebb váz (125, 175), meg hosszabb, a nagyoknak.Ezután csak egyféle volt, viszont a legkisebb is megkapta a legújabb öntött alu-csizmás villát és az egyéb felszerelést.
A 485 egy nagyon átmeneti modell volt, nem is létezett akkor valami fiatalabb 250-es egyhengeres blokk, ezért a régi 455 blokkját modernizálták kissé, de az új, (akkor) modern vázat és futóművet kapta.
Volt persze egy modern 250-es blokk, a Cross "utcásított" motorja, de az még kisebb sorozatban készült, főleg angliai és amerikai exportra, de még így is kicsi számban.
üdv.: R
Kéktó-nál, ha jól tudom az old motors vagy a pannoniamgtsz rendezi
Szigetszentmiklóson belül merre lesz?
no ezek a képeken látható motorok történetei, bocsi a hosszú memoárért, akit nem érdekel annyira, nyugodtan ugorja, annyira hasznos technikai adalékok nincsenek benne
a mostani Jawa 634-est meg már egyetemistaként vettem, márciusban, műszakival...ez az első műszakis motorom...erről már a fórumon többet tudhattok, mert sokszor szoktam kérdezni ezzel kapcs...a fotók pár nappal azután készültek ,hogy hozzám került a motor...ez teljesen megbízható, nem hagyott cserben, kiment a világból, sőt augusztusban egy elsőfékjavítás után simán leműszakizott, csak hát úgy éreztem ,hogy a 485 is tudott ennyit erőre...meg zörgött a köztes csapágy a főtengelynél...ezért most elment főtengely-felújításra, hengerfúrásra, csapágy-szimering csere és az őszi szünetben lesz kész...ami bajom volt vele pl. hogy a sebességmérő a megvétel után, ahogy kaposvárról elmotoroztam nagykanizsára, a kanizsai körforgalomban megadta magát, és azóta se lehetett tartósan megcsinálni...közben órát is cseréltem rajt, így majd talán most...meg az egyik 350 embléma elhagyódott...közben kapott egykét új dolgot, pl. markolat, hátsó gumi, sőt börzén találtam egy olcsó csonkot is, meg az egyik hangtompító ki lett cserélve, mert egy kellően utógyújtásos-puffogós pillanatában kilőtte az előzőt és az eredetvizsga előtti este volt és nem találtuk meg (ehhez annyit, hogy a marcali simsonboltban az utángyártottat 4ért hozták, nem 7ért, mint a webshop, bár ránézvést valamivel gyengébb az anyaga, mint a gyárinak, azóta került gyári is)...a motorgenerál után majd még az üléssel akarok valamit kezdeni, mert lábnál el van öregedve, így vagy veszek másikat, vagy áthúzatom...meg hosszab távon gondolkodok a króm cuccokon (sárvédők, bukókeret, esetleg láncvédő, csak elég húzós az áruk)...no meg az oldalkocsi...azt meg is vettem hozzá, csak néhány felfogatásra vadászok, már egy azokból is került, de nem sürgős, mert most kapott műszakit a gép, jövő nyárig tuti nem akarom hivatalosan is ráakasztani...addig meg szépen színre lehet fújni az oldalt, és még talán a felfogatások, lábtartó is kerül hozzá...amúgy akkor is gyakrabban szólóban használnám ,ha vizsgáztatnám (már ha lehet), de találkozókra, meg egykét egyéb dologhoz hasznos az oldalkcsi...itt tart most
a Pannoniára tavaly májusban, az érettségi előtt két nappal cseréltem el a Cz-t...aztán a Pannonia elég romos volt ,de beindult, de utána azt is szét kellett szedni, de most nyárra összeraktam és mentem vele egy hónapig kb, hogy azt a műfajt is kipróbáljam ,csak hát nem volt papírja...így, hogy a jogsimat ne veszélyeztessem, meg mert kellett a pénz, eladtam júliusban
az említett Cz tényleg 485-ös :D anno, kb 5-6 éve vettem 20ezer ft-ért 15 évesen, egy telket kaszáltam le érte a falunkban. Az a motor nagyon keveset ment, csak estek vele egyet, és az öreg lerakta, és állt kb 20 évet. Aztán egy másik falubeli vette meg szintén kaszálásért, és összerakta, hogy működjék, ment vele egyszer-kétszer, néha láttam a faluban...csak aztán szeretett inni, és egyszer részegen nekiugrott fejszével, levágta az első lámpát, meg leöntötte valami libafoszöld festékkel...akkor került tovább a motor falubeli fiatalokhoz, ők alakították át babettagyújtásossá, de kívülről nem nyúltak hozzá, a festéken és a lámpahiányon kívül nem volt baja (ja meg a babetta gyújtás végett a maradék elektronikát kiiktatták)...na tőlük vettem 20ért, motorikusan kiváló állapotban volt, a srácok se mentek vele egy pár hónapnál többet, sztem mikor hozzám került, 6-7 ezer km-nél nem volt több benne...és akkor én használtam jópár évig a hegyben, rengeteget mentem vele...csak történt vele egyszer, hogy valami baja lett az elsővillának, haverom meg (a 638assal megegyező) aluötvözet villaszár alját letörte...na akkor állt egy évet, mert én nem tudtam ,hogy más tipusba is szereltek ilyen villát, és azt hittem ,hogy beszerezhetetlen, főleg mikor próbáltam utánajárni a papirjainak és megtaláltam az első gazdáját, aki azt mondta, hogy csa 20at hoztak be az országba ilyenből...később láttam borsod megyében egy 350-est (sztem 472-es volt), akkor láttam ,hogy azokba is szereltek ilyen elsővillát...és akkor már mint 350-es villát kerestem...és jöttem rá, hogy a 634-es, vékonyabb, krómszárú villa is jó bele...mivel mást nem tudtam bele szerezni, ígyí került bele az...és akkor határoztam el, hogy felújítom...a blokkjához továbbra se kellett nyúlni, így nyerte el kb 2009 nyarára a képen látható állapotot, az ülést nem tudtam akkor még megoldani (vidéki, somogyi kis falu, internetünk se volt még rendesen, nem ismertem a fórumokat, alkatrész-lelőhelyeket, így a magam erejével gazdálkodtam), és így került rá az a nem teljesen gyári cz-lámpa is...összeraktam ,fasza volt...aztán elkezdte kidobálni a 2-es sebességi fokozatot, majd ezután letört egy fog egy másik fokozat fogaskerekéből...na ekkor tettem le végleg, és próbáltam hozzá fogaskereket szerezni, még mindig fórum nélkül...ez háromnegyed év alatt sikerült, akkor már majdnem összeraktam megint, de még hiányzott hozzá sokminden, de pl. az idomról nem is tudtam ,hogy kell rá, mert soha nem láttam más olyan motorot, csak az enyémet... meg már lehet, hogy pl. a hengert is meg kellett volna fúrni és akkro ajánlották fel érte a másik képeken látható Pannonia T5-öt...ez a története annak a gépnek, az egyik legjobb, legerősebb ,legmegbízhatóbb motorom volt, nem hagyott cserben
Néztem a képeid, láttam ott egy motort, amely úgy tűnik, egy CZ 485, pár burkolat hiánnyal, de amúgy egyben.Jól látom?
Ez is a készülők sorában van?
Amúgy a motorod jól néz ki, szerintem kis helyrehozás után tökéletes lesz.A krómozott sárvédő nem olyan ritka, már nem emlékszem, melyik 634/ modellen volt olyan gyárilag, de a környezetemben is akad pár, sőt, börzén láttam eladókat is.
üdv.: R
Ja, hogy más tollával... :)
Azért a tied sem csúnya. Egy kis polírozás, vax, és olyan mint az olaszé.
Dani, próbáld meg nov 5 börzén Szigetszentmiklóson, többen is árulnak Jawa cuccokat lehet van nekik ez is. Vagy ha az messze van a motoren.sk-n Janko is tud segíteni postafordultával. Nem hiszem, hogy nincs ilyen lámpa még forgalomban.
Üdv! Tamás
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|