:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Kellemes ünnepeket kívánok minden szoci és a többi motorosnak.Nekem volt ledes első világításom 52db. leddel erős fénye volt de nagyon terítette és az úton kevés volt kb. 15w-os volt.
Kellemes ünepeket kivánok minden motorosnak! ;)
Nem nagyobb a teljesítménye csak a fénye.
Sőt van 25W-os is, ennek is nagyobb a fénye mint a 35-ös hagyományosnak.
Én is halogént használok.
sorszám: 23668 (130933)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-23 09:23:25)
6volt 35/35wattos az égő az talán nem sok még a dinamonaksem ???
sorszám: 23667 (130922)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-23 09:23:25)
Akkor már csak egy áram forrás kell ami működteti is.
én pécsen szoktam cromosztatni de nemvagyok aminőségel elgedett de az egyik rokonom ingyen csináltatja és igy nem reklamálok a foncsor helyett a barkaszét használom igaz ez h4es de van hozzá 6voltos halogén izzó atungsramtol érdemes kiprobálni nagyonjól világit !!!
ez ismeros... volt szimmeringbajom a 634-el is, kicsereltem hamar.
Mallesleg egesz sok olaj eltunt a valtobol a multkor... :D
Eleinte a pisalo lanckerek- es kupplunkinyomo-rud szimmeringre gondoltam, de ez is lehet...
Én az első lámpabúrát és a kilométerórát szeretném krómoztatni,mindkettő feketére van festve,krómozva még nem volt egyik sem. Ha ezek nem annyira drágák,akkor esetleg a foncsor peremét és az első sárvédőt is javíttatnám,azok krómozottak most,cs néhány krc van rajta,de az nem fontos.
Nekem akkor csöpögött, amikor szimeringes volt bal oldalt. Onnan fel tudja szívni a hajtóműolajat. Amúgy ha nem tötymörögve használod, akkor a könyök után koromnak kéne lennie egy darabon. A hangtompítótól lehet tisztítani bármivel.
A tartósság inkább attól függ, hogy a célnak megfelelően használja-e. Ha csak törölgeti a lámpaburát, akkor örök életű lesz :)
sorszám: 23661 (130911)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-21 20:14:36)
Én azért írtam,hogy más a dekor és más a kemény chróm felvitele a felületre és a tartóssága és az ára.
Mi a tunete annak, ha a labirint-tomites kimegy?
Mi lehet az oka annak, hogy a bal kipufogombol csopog az olaj (de rendesen am! :D ) a jobbik meg ugyan kevesbe csopog, de jobban fustol? :D
Meg mindig jo sok olajjal jar,mert bejaratos... :D
Van-e valami jo szer a kipufogo kitisztitasara? Nincs kompresszorom, es a garazssoron amugy is necces...
Nem tudom pontosan mennyibe mérik. Egy külföldi motorszerelő ismerősnek szoktunk itthon csiszoltatni+krómoztatni alkatrészeket, kormányokat, felniket, csomagtartó alkatrészeket stb. Egy kisebb darab 2-3e, egy felnit mondjuk 5-8e körül csinálnak. A csiszolás általában kiteszi az ár felét.
Ezt így nehéz megmondani, hogy mi mennyi. Hiába mondjuk hogy Xg krom / Y Ft, nem leszel vele előrébb. Függ a korábbi króm letakarításától, a csiszolt darab geometriai bonyolultságától stb.
Egy első villaszár kb 6eFt mindennel együtt a pesti Fémépítőnél is.
Vannak azonban olyan darabok amiket nem érdemes, mert olyan fokú csiszolás szükséges, hogy utána használhatatlanok vagy könnyen sérülékenyek lesznek. Másrészt sok esetben az olcsóbb megoldás valamely művelet hanyag kezelésével jön létre, ami később több bosszúságot okoz. (pl kromozás után 2 évre elkezd leperegni stb)
Szerencsére Jawa-hoz sok alkatrész kapható, az apróságokkal nem érdemes gazdasági megfontolások miatt foglalkozni.
Igaz ebben benne volt az elő és az után köszörülés is a két első telónak.
sorszám: 23656 (130902)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-20 23:05:26)
A nikkel kicsit sárgás fényü a chrom pedig kékes fényü,én 2005ben kemény chromoztattam a két első telót akkor volt a 0.3tized 125000ft.
Üdv!
Krómoztatni szeretnék,de nem tudom mennyiért csinálják. Ha pl az első lámpabúrámat szeretném lekrómoztatni (fém),az kb mennyibe fájna? Ja,és h mi a különbség a krómozás és a nikkelezés között? (ár,kinézet) Köszi
nagyon jol nez ki, le a kalappal.
miert vannak a lukak az oldaldeklin? :D
egy a jawat aktivan ruhello de kivalo szerelo cimbora szerint lehet, hogy a ket henger kozotti tomites adta be a kulcsot... az okozna ilyesmi fura reagalast a levegocsavarra?
(bar volt annyi erdekes hibam gyertyabol/gyujtaselallitodasbol szarmazva, hogy ezt is siman elhiszem)
veszek brisket, az a regi jawaban is tokeletes volt.
Koszi.
Wov Miklósbácsi.
De felső (JAWA feliratú) rezgéscsillapítót nem találsz, ennyiben biztos igazam van:)
Egyébként végiggörgetve a jawa stuffokat, csak az aluhengereshez vannak cuccok, és ami nem filléres hülyeség (tömítések, csavarok, ilyesmi)annak olyan ára van, hogy JÉZUSMÁRIA. Két első teleszkóp az 30ezer Ft?
http://e-motorparts.addel.hu/products.php?prcategory=25436&count=7
"Aztán a Brisk n15yc 300Ft-ért ment simán évekig." - tökéletesen egyetértek a JAWA-hoz drágább gyertya van de jobb nincs, ez hozzá volt tervezve.
Gyertya ügyben tudok segíteni! én évek óta denso gyertyát veszek a vasamba. Van egy katalógus,amiben benne van típus és évjárat szerint melyik denso gyertya való bele. 7 év alatt ez a második szettem és egyszer sem köpte be egyiket sem. gyertya kulcsot sem hordok magamnál. A katalógus fent van itt a szakirodalom menüpontban. Kb 1500 Ft darabja,de megéri!!
az ujj készűlő rendeletet aszerelőkólegáktol hallótam: http://www.facebook.com/magyarorszagmotorosai
űzenőfalón keresed ugy egy honapos cikk!!!
nézmeg az et-bike.com oldalon.
sajnos a gyári tárcsafékre már nem volt pénzem de egy bontot etz volt itthon igy alehetőség adott volt amotorom igy is 300ezerben volt 5éve.
sorszám: 23645 (130887)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-18 21:42:55)
az abaj az ngk gyertyával sok chinai szar minőségü!!!!
a vázba van kettőcsapágyház anyaknál bele hegeztetem abban van az etzkormánycsapágya a gyári a kormányzár nem fér így el nagyábol enyi akormány elfordulási szöge kicsit kisebb atelóban elővan feszitve arugok anagyobb sulya és arégi bnw k100as fégbetétje van bent igy brutális a fékhatás http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/veteran/?dr=54290 de ittalink nézd meg.
Blokkba rezgéscsillapító gumi már öt éve se volt újonnan, gondolom most sincs. Vigyázz arra ami van :)))
A jawa nem kamálja az NGK-t...Nálam 8 km után megdöglött a vadiúj és tiszta forrásból származó NGK B8HS. Aztán a Brisk n15yc 300Ft-ért ment simán évekig.
Cz 488 bontásból ha valakit érdekel bármi, szóljon.
Jawa TS-re csak 2000/db áron találok kocka cseh tükröt...
Az Mz-é meg 500 ft/db mennyire illik a motorhoz ez a tükör és ugyanúgy rezeg-e mint az Mz-n mert azon nem látni semmit a tükörbe...
Más megoldás ami illik a motorhoz?
Üdv:Bazsi
Hetvegen beszivatott a vas. Nem indult az istennek se. Gyertyapucolas/csere (bal henger uj NGK (B8HS), jobb henger pucolt B8HS, mert uj mar nem akadt) utan beindult, de messze nem szepen jart... az egyik gyertyapipabol kijott a bele. (eljen az olcso pipa) A bal henger akkor jart, ha az alapjarati keverekcsavart betekertem majd' teljesen, a jobboldali meg akkor, ha kitekertem kb 1.5-2 menetnyit. Persze, rendesen nem volt felmelegedve a karbi...
Szoval kb 20 perc kinlodas utan ugy hagytam, hogy mindket henger valahogy jart, de messze nem kielegito.
Gyujtasbeallitas nem opcio, VAPEm van.
Az NGK-t japanok, de nem az elso ami feldobja a pacskert ilyen kis hasznalat utan. (nyaron csereltem, es azota talan 1000km-t ment... :/ )
Hat igen, de meg ujonnan sem igen latok ilyen szettet, nemhogy valami ertelmes aron. Ha a netes Jawa boltbol veszem meg, akkor annyiba kerul, mint a motor. :D
sorszám: 23639 (130874)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-18 21:42:55)
Szükségem lenne arra a gumira,ami a 638-asok hengerfejének bordáiba csúszik bele felülről. Van ötletetek,honnan tudnék olyat szerezni újonnan? (és h ez belecsúszik-e a 634-esbe)
Az enyémben is ETZ tárcsa van már 7. éve! Volt olyan műszakis hely ahonnan elzavartak,de ahol legutóbb voltam,nem foglalkoztak semmivel,cs h minden működjön rajta. És még a számítógépben is átírta a féket,h elől tárcsa van. Nem tudom h ez a későbbiekben jól jön-e,és azt sem,h ez akkor már kivatalos-e.
A 350es be lehet gyári tárcsát rakni,én már 2006óta azzal járok vizsgázni is,634-638.
Hol található ez a rendelet? Mert szeretném elolvasni, hogy mire számíthatunk.
üdv.. R
leirod nekem, hogy hogyan tetted bele a tarcsafeket? Az oldalkocsihoz ugyancsak nem art egy kis extra fekero. En lengyelben lakom, itt nem szaroznak vele. Neten sajnos sehol nem talaltam egy blogot vagy leirast... egy par foto, meg hogy mit csinaltal, sokat segitene!
az én jawaban is bent van az etz tárcsafék igy én is parázok.
Köszi a gyors választ. Nagy baromság a rendelet, így rengeteg motort ki lehet vonni a forgalomból.
januártól olyan szabadkezet akarnak adni arendőrőknek ahűlye kormányunk hogy alegkisebb átalakitásért is elvehesék aforgalmit és igy nem hiszem hogy érdemes ilyenen gondolkozni!!!!!!!
Hali!
Szeretném kérdezni, hogy a 175-ös CZ-nek mennyi lehet a fogyasztása? Mivel elég olcsók arra gondoltam, hogy egyet át kellene építeni cafe racer stílusba. Van rá esély, hogy engedjék a forgalomban is használni? Sajnos ilyen papíroztatási téren tapasztalatlan vagyok.
én mikor az egészmotor újáépitetem akkor vetem rá és mindenből újat akartam és csak 638as karbi volt a pólcon http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/jawa350-12-90342 itt van videó amotorol ha érdekel nézd meg!!!
sorszám: 23629 (130863)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-17 19:30:14)
Én 83ban azért raktam fel a 638as karbit mert tetszett,hogy azon meglehetett csinálni,hogy a szivatót felvigyem a kormányra,de hát akkor tizen éves voltam.
Nagy külömbség nincs a két karbi között a 638asét könnyebb finomhangolni és ezáltal egy picit jobb a fogyasztás ez enyémen 2006ban tudtam igazán ellenőrizni akkor a vidéki fogyasztás 3,6körül jött ki.
az634esemen is 638as a karbi volt egy vas szivocsonk és egy gumicső kőtőtte őssze bilincsekel és ez jól is műkődőt mig felnem raktam a vape gyujtást,azota mindig szarul ment és ezért őrűltem mikor irtad ezt akőzbetétet remélem igy jó lesz !!!
A dudán 0,75-ös vezeték van gyárilag az MZ-n.
Szakirodalomban a 125-ös MZ bekötési rajzán fel vannak tüntetve a vezeték vastagságok is.
A 0.2mm-es rézszál 5A bír átmérő 1-1.5ös sodrott kábel elég.
tudja valaki hasbol mennyi aramot vesz fel a duda? Uj vezetekezest es kapcsolokat krealok, es jo lenne tudni, mekkora vezetek kell neki...
koszonom
Már csináltatom az alu közdarabot a karbihoz ,remélem igy jobb lesz mint volt ,mert egy vas flasni és gumi cső fokta össze a karbúrátort és egy fordulaton nem akart szépen menni és rángatott is ! ;)
sorszám: 23622 (130845)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-13 20:27:50)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|