Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Köszönöm szépen! Viszont e-mail címemen beszéljük már meg a címet és egyebeket... varadi.balazs93@gmail.com
Akkor küldöm amilyen hamar csak tudom:)
Igen érdekel! Ma jött egy kipufhollander 1320 ft-os utánvétes postával elsőbbségivel. (az több mint 200 g) így örülnék, ha nem lenne több a posta mint 1200 ft!
Postával együtt 3000 ft az szerintem reális lenne!
Hát akkor végül is kell?De tudod hogy csak olyan 20.-án ér el hozzád a csomag,mert addig nem járok a m.bolt fele.
Ez nem csomag, hiszen két szimering egy sima fehér borítékba is eljön... ha belecsavarod egy újságlapba akkor meg meg sem sérülhet....
Az új díjszabás itt van előttem és a szerint a posta 100 grammos csomaggal számolva (elvileg nem lesz ennyi) nem lehet több mint 1200 ft!
A jövőhét végefele megyek majd a motoros bolt fele akkor tudom majd csak megvenni,és utánna héten tudom csak elküldeni.Hát a szimering 1700 ft,a csomagküldés az meg azthiszem 1650 ft.Szolj ha kell.
Ha utánvéttel küldenél 2 db-ot akkor az mennyibe kerülne nekem? (nem kell elsőbbségi csak sima utánvét)
Itt Debrecenben van,én most vettem kb. 2 hónapja 850/db áron,ja és nem hagyományos hanem odavaló ahova kell:)
Ezt amit linkeltél, honnan tudom, hogy hidraulika szimering? Mert ha előbbieket olvastad akkor tudod, hogy nem sima szimeringet keresek (a boltba is mondták, hogy simába van,de hidraulikába nincs csak 35-ös...
Be lehet tenni csak valószínűleg évente csere.
Csak belevalót lehet oda rakni, mivel a számok a belső X kölső x magasságot jelenti mm ben. ha a 7 szám 8 as akkor még elmegy. De a kisebb szétkopik hamar.
http://www.szimering.com/product_info.php/info/p3390_oil-seal-36x47x7---nbr70.html
van a nette belevaló szerintem
Bementem a csapágy boltba és azt mondták nem lehet kapni 36*47*7-es szimeringet csak 35-öset... Szerintetek nem lehet baj belöle, ha 35-öst rakok? Vagy tudja valaki hol kaphatok méretes szimeringet?
Eladó egy Jawa Mustang. A jawa mustangos index fórumon van fent róla kép is, de kérésreküldök is. Az ára: 35000Ft
Ezen kívül van még egy rendbe rakott blokk is hozzá, amiről csak a hengerfej hiányzik. Az ára: 5000Ft.
A kettőt együtt 38ért oda adom. Érdeklődni telefonon vagy e-mailben: harsanyi.andras@yahoo.de, 06205017103
érdekes modon az emotorpartstol rendeltem alkatreszt es mz-b.com web megjeloles volt a csomagolt darabokon..., ja és indiai cuccok jöttek... Incredible India
Nagykanizsán az Árkus Attilánál a Petőfi utcában sok alkatrész van Jawához ami máshol hiány cikk itt meg lehet próbálni tel:06-93-314-442 ha minden igaz, nem a lególcsóbb de sok minden van nála!
Érdekes, hogy a futárnál, az etbikenál és ennél is ugyanazok a hiánycikkek.A futáros ember kikotyogta, hogy központilag a német kisiparos most nem gyárt.:)
Jó lenne ilyen iparos kapcsolat biztos 3-ad áron vehetnénk dolgokat.
Az biztos, hogy néhány dolog a magyar társaival szemben tényleg minőségi.
tegyél fel egy 634dinamót azt felehet rá rakni minden nagyobb átalakítás nélkül az én csepptankosom is az volt és jobban működött mint az eredeti és a fesszabájzó nincsen rajta így a motor rezgése nem cseszi szét.
Helló találtam egy egész olcsó és sok termékkel rendelkező honlapot itt a link:http://redhotmotors.hu/
tegyélfel egy 634dinamot az felehet rá rakni minden nagyobb átalakitás nélkül azén cseptankosom is az volt és jobban müködöt mint azeredeti és afeszszabájzo nincsen rajt igy amotor rezgése nem csesze szét.
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz/alkatresz/villamossagi_alkatresz_elektronika/jawa_rezgescsillapito_gumik_hengerre_2db_1519936835.html
Valaki keresett hengerfejbe gumit, hát tessék!
Jól értetted. Megjegyzem, mivel ugyanarra a vastestre van a vastagabb vezeték tekercselve, ezért a menetszáma kevesebb mint a 45W forgórészen levő menetszám így magasabb fordulatszámon fog annyi energiát adni, hogy ellássa a fogyasztókat és jut az akku töltésére is. Az akku - sarkát kell testelni és ettől kezdve negatív testelésű lesz a gép. Ha olyan helyen laksz ahol közlekedési okokból sokszor meg kell állni(lámpák) akkor szerezzél még egy 6V-os olyan relét amelynek nyugalmi állapotában zárt érintkezője van, ha villanyt kap megszakít(szétnyitnak az érintkezők) 638 kontroll lámpa relé azonos a Lada jobb oldalán levő valamelyik relével(bontó saját kezűleg olcsó). Ha az anyagok megvannak akkor jelentkezzél. Távvezérléssel megszereled. Kell még valamilyen mérőműszer amely 10V egyent mér. Ha megvannak az anyagok akkor jelentkezzél és távvezérléssel elkészíted.
Jól értem hogyha 75W-osra alakítanám át akkor csak a forgórészt kell kicserélni, az álló marad, és a fesszabályzót kell lecserélni még?
http://www.jawaold.su/main.php?sec=__gar&page=electro-gen638 Itt 634-re 638-as generátor felszerelésre látható. Hanem tudsz oroszul használjad a Google fordítóját. Az 559 csepptankosra a 75W-os dinamó felszerelése jól járható út. Szerezzél 75W forgórészt és hozzá való (alján ellenállások vannak) feszültség szabályzót. A fesz. szab. elfér az ülés alatt. Dinamó állórész átalakítást igényel, el kell távolítani a fesz. szab-ot, helyére sorkapocs kerül, és a beépített ellenállást el kell távolítani. Ha aktuálissá válik az átalakítás az-az meglesznek a hiányzó alkatrészek, leírok mindent töviről-hegyire. De, ha nagyon olcsón jutsz MZ dinamóhoz az is jó. A villany abban is úgy folyik mint a Jawaban.
Egyelőre nincs tervben indexesítés, csak a normál használat. De ha egyszer beleinvesztálok akkor már tényleg pöpecre meg akarom csinálni. Tudsz egy leírást küldeni miket kell átalakítani rajta, esetleg képeid vannak az átalakítás menetéről?
sorszám: 23697 (131009)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-29 06:08:30)
Nem tudom mit akarsz működtetni róla,de Nekem a 634es dinamója kevés volt.Indexelésnél kissebb fordulaton az egyik henger le-le állt azért raktam fel a 638as generátorát 210wos, de a két főtengely vég.Az az a634 és 638as kúpja más úgy,hogy az állórészhez is kellett felfogatást csinálnom és a forgórészhez is egy illesztő hüvelyt.
Ha már egyszer nekiállok akkor szeretném frankóra megcsinálni. Ezért gondoltam hogy a plusz 30W sokat számíthat.
elég ha csak az állórészt cserélem le a 350-ére, a forgórész ugyanaz lehet mint a 45W-os?
sorszám: 23695 (131004)
( előzmény: MTZtraktor82, 2011-12-28 23:36:02)
Én az mz szabályzót alakítottam át jáwásra :D
Régebben olvastam hogy érdemes kicserélni a nagyobb 75W-os 350-ére, vagy MZ álló és forgórészt rakni rá. Merthogy az MZ-hez lehet használni normális fesszabályzót. Szerinted melyiket érdemes megvalósítani?
Én szét szedném mert így lehet rendesen kicserélni a szimeringet,és kipucolni a lengéscsillapítót.
Bocsáss meg, kérdésed nem igazán értem. Mit gondolsz azon, hogy 638 gyújtás?
Nos, 559 6V=(egyen)+ testeléssel. Ha a 6V-os dinamó marad fenn, csak 6V-os transzformátort használhatsz. Ha kicseréled 12V-os dinamóra vagy 12V-os generátorra amely 12V= feszültséget szolgáltat akkor ráteheted a 638 tranformátorát. Szóba jöhet a VAPE sok-sok pénzért, ahhoz adnak trafot. Olcsóbb ha rábuherálsz valamilyen roboró 12 V-os rendszerét a saját trafoval.
Esetleg azt meg tudod mondani hogy 350/638-as Jawa gyújtását átalakítás nélkül fel lehet-e szerelni 250/559-re? 12V-os gyújtást szeretnék rá, esetleg átkötve pozitív testelésűre.
A kulcsot ellenkező irányba kell fordítani mint akkumulátorral. Ilyenkor a dinamón a 61-es pontot "még a fesz.szab előtt termelt villamos energiát" rákapcsolja 15-re a transzformátoron és ha ez eléri a 4-5 V-ot akkor beröffen. Azért kell 2. tenni, hogy könnyebben toljad. Segítséggel 1. hamarabb beugrik. Szívatóról ne feledkezz meg.
Sziasztok!
Tudja valaki?Jawa 350/638-as motornak
a kilométeróra meghajtója hány fogas?
(nem oldalkocsis)
Köszönöm
Ha a gólyalábba szimeringet akarok cserélni, akkor szét kell szedni vagy kitudom venni a szimeringet?
Illetve ugyanúgy jön szét a 638-as teló mint az MZ? (mert az le van vezetve itt a "szervíz menüben")
Van egy 250/559-es Jawam. Megvan rég óta de most szeretnék ismét életet lehelni bele. A könyv azt írja hogy ha az akksi nem jó vagy ki van véve, a kulcsot jobbra fordítva, 2.sebességben tolásra is el lehet indítani. Ez mennyire lehet elképzelhető?
És akkor mi a baj?Az enyém a mai napig jó.
sajnos az abronz hálo agyári én eztergáltatam bele bronz perselyt és a lengővillába tetem zsirzogombot.
Én szétszedtem,de nekem még be lett rakva 3-3 O gyűrű is a levegő rásegítés miatt.
Nem tudom én még 83ban cseréltem villát és már akkor is acél perselyt adtak hozzá,magam esztergáltam perselyt,és a tengelyt is.
És ilyen csapágyat lehet-e valahol kapni?
Zsírzófej az enyémen is van, de két nagyon elméretezett acél persely van benne... 1 mm-el kisebb mint amihez illesztem... A hátsóvilla lógása így már 1 cm :(
Szimering cseréhez szét kell szedni a teleszkópot vagy elég ha óvatosan kipattintom?
sorszám: 23681 (130986)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-27 14:07:32)
A lengőkarba.
sorszám: 23680 (130985)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-27 14:01:10)
Csapágy bronz és én még beraktam egy zsírzófejet is,mikor cseréltem.
És még egy olyan kérdés merült fel bennem, hogy miből volt a hátsó lengővilla perselye mivel az enyémbe egy rézháló volt az acélpersely és a villa között (sufnyi-tuningnak tűnik nagyon)
Lehet,hogy csak azt tudtak venni vagy úgy gondolták,hogy az rendesen tömít.
638-asról van szó, de akkor nem értem miért raktak 35-ös átmérőhöz illeszkedő szimeringet....(Szivárog is az olaj belőle ezért cserélem)
sorszám: 23676 (130978)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-12-27 09:03:58)
A 638as teleszkóp szára ha nem kopott 36mm,akkor olyan kell rá.
Melyik JAWAán van első lengő villa?
Az első lengővilla fix szára 36 mm-es a szimering pedig 35*47*7-es kérdésem, hogy cserekor milyen szimeringet vegyek ami benne volt vagy 36*47*7-est? Ha lehetne indokoljátok is meg, hogy miért!
A konkurenciánál találtam :
Jawa-m füstje borítja a tájat,
Karácsonyi bejgli növeli a hájat.
Pihen a motoros, fázik keze-lába,
Szentestére készül, a Jézuskát várja.
Mi lesz a fa alatt? Izgul ő most nagyon,
Komplett kipufogó! Hú, az egész vagyon
Csodálja a család hisz nem olajosa keze,
De tudják, hogy most is a gépen jár az esze.
Ha véget ér az ünnep újra fúr és farag,
Hogy tavasszal ismét hajtsa a vasat.
Törheti a fejét, minek hol a helye
A dugattyúnak miért hiányzik a fele?
Ha elfogyott a tudomány, sebaj ott a Fórum
Nagyobb okosság az, mint kártyában a lúrum.
Segít a társaság bizony fűnek, fának,
Tanárnak, mérnöknek, sofőrnek, diáknak.
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
kész akőzbetét a638as karbihoz majd karácsony után őssze rakom
sorszám: 23671 (130947)
( elözmény: Csápisti-vizes, 2011-12-24 19:51:56)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|