hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. április 23. hétfö 
Béla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 541 oldal

taliga
válasz erre | email2015-01-04 10:46:10
Hat nem tudom, mit szolna az elado, ha ott nekiallnek "szetszerelni" a motorjat meg a vetel elott...
sorszám: 26708 (143676)
(előzmény: Árpád, 2015-01-02 16:27:27)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-01-02 16:27:27
Jobb oldalon, a dinamójárda oldali délig kell levenni. Az excentert kel figyelni. A csavarjának a közepe nem szabad hogy ide oda kovályogjon forgás közben, bár a dinamóforgórész és egyébb dolgok is okozhatják az excenter ütését a főtengely ütésén kívül, de vásárlásnál már a gyanú is elég lehet. Meg kell próbálni megmozgatni az excentert. Ha fel le, jobbra balra megmozdul, régen rossz.
Valamennyi olajfolyás szinte minden szoci gépen van, a berugó-váltó karnál pici szivárgás majdnem természetesnek vehető. A kuplung kinyomó pálca sem mindig csontszáraz. Elviselhető a lánkerék tengelyénél is egy pici olaj. Szerintem csak a túl gyakori olaj utántöltés vagy a parkolásnál magunk alatt hagyott olajfolt nagysága miatti szégyenkezés határozza meg hogy mi számít nagy olajfolyásnak. Ha jól emlékszem a gyakoribb olaj szivárgások mindegyike olcsón és könnyen megszüntethető, csak a hatás nem tart mindig sokáig. Én nem törődök a dologgal túl sokat, ha nem kell évente többször olajjal feltöltenem. Bár a jawám egészen szobatiszta. Az ETZ talán mert nem volt a szívemcsücske, neveletlen volt. Minden parkolóban megjelölte a területét mint egy jobb kutya.
sorszám: 26707 (143674)
(előzmény: taliga, 2015-01-02 13:45:44)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-01-02 13:45:44
"Ellenőrid a főtengely kotyogását, ütését." Hogyan tudom ellenorizni? Itt-ott olajfolyasoknak van komolyabb jelentosege?
sorszám: 26706 (143673)
(előzmény: Árpád, 2014-12-28 21:59:21)

 
 
Ze78
válasz erre | email2014-12-30 21:10:47
Javaslom bízd szakemberre akinek megvan hozzá a felszerelése. Az elfordulást meg Árpád pontosan leírta. Láttam olyan motor amit egyszer meghajtottak felújított főtengellyel és kb. 90-ven fokkal elment a jobb oldali henger.
sorszám: 26705 (143657)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-30 18:13:06
Egyetértek Árpival.
Én nagyon ügyes, okos, szép, és természetesen szerény gyerek vagyok. :D Sokmindent megcsinálok magamnak. Valószínűleg ezt is meg tudnám, legfeljebb az első 1-2 főtengelyt tenném tönkre, de több a macera vele mint amennyiért megcsinálja egy ügyes gépműhelyes. Persze rég volt, de 20ezerért hengerek felfúrva, csapágyak kicserélve a főtengelyen, meg még dugattyút is adtak csapszeggel, gyűrűkkel.
sorszám: 26704 (143655)
(előzmény: Zokesz, 2014-12-30 16:17:39)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-30 17:14:13
Ha óriási szakértelemmel szét is lehetne húzni majd újra össze nyomni házilag, a kérdésből már eleve kiderül hogy neked reménytelen lenne. Ugyanis aki meg tudná csinálni, az nem kérdezte volna.
De én azért vitatom még nagyon ügyes, nagy tudású embernél is a siker esélyét.
Hidegen osszepréselve nem lesz elég masszív. Pedig ki fog hűlni mire megfelelő pontossággal össze nyomja az ember.
Ha gyengéjbbre sikerül akkor pedig ha véletlenül leáll az egyik henger, meg fogja csavarni a főtengelyt.
Legalábbis szerintem ez a helyzet.
De ha tévednék is, gondold végig, érdemes e kockáztatni. Rohadt drága a szállítás ha elég messze robbansz le. Én tuti nem hogy házilag nem csinálnám, de még a műhelyt is lekáderezném előbb.
sorszám: 26703 (143654)
(előzmény: Zokesz, 2014-12-30 16:17:39)

 
 
Zokesz
válasz erre | email2014-12-30 16:17:39
Ezt hogy érted hogy elfordul menet közben? csak a közepét akarom széthúzni, csapágyat cserélni... Lehet hogy az lesz a vége hogyha nm boldogulok vele, keresek valaki szakit itt Győr környékén. Elbizonytalanodtam ennyi véleménytől hogy "szét lehet húzni".. "nem lehet csak úgy" stb stb :)
sorszám: 26702 (143653)
(előzmény: Ze78, 2014-12-27 13:04:26)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-29 21:57:11
Ha föld felé zárlatos akkor biztos. Én már csak a saját motoromon kétszer cseréltem, Eső azért volt mert már úgy vettem, a második túlterhelés miatt. Ismerősök motorjainál háromszor. Ebből kettő ugyanazért. A levett forgorészt talpával tették le kemény helyre. Néha már ez elég, de ha nem terheled túl nagyon, nem ütőgeted oda semmihez, akkor egészséges szokott maradni. De ha nem akarsz forgórészt cserélni többet, akkor ne cseréld most se a forgorészt hanem tekertesd át 12 voltosra.
Tehetnek alá papírt, a vékonyabb húzal is jobban bírja valamiért a kiképzést. Pluszban utánna már tudsz 12 voltos cuccokat használni. Persze akkor már nem viheted oldtimer vizsgára,
sorszám: 26701 (143649)
(előzmény: VGGábor, 2014-12-29 19:54:09)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-12-29 19:54:09
Kössz ;) Akkor lehet forgórész csere lesz...
sorszám: 26700 (143648)
(előzmény: Árpád, 2014-12-29 15:49:32)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-29 16:04:05
Az áram alatt lévő vezeték pont olyan mint amelyik nincs áram alatt.
Csak más a tapintása.
sorszám: 26699 (143645)
(előzmény: Atilla, 2014-12-29 14:18:54)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-29 16:01:48
Ezt el is felejtettem leírni. Igazad van, az oldalkocsi jópofa találmány, de tényleg nagyon megváltoztatja a menetbtulajdonságokat, én nem használnám semmilyen motoron. Nem úgy mint te. :D
Nem szeretek pl vészféknél bekanyarodni a szembenjövő elé. :)
Utast nem viszek, a cumó elfér a dobozban és mellé, mögé kötözve. De ha vinnék utast is túrára, akkor is el kellene tudnom helyezni a holmikat oldalas nélkül is.

Én csak a 634re kncentráltam, az olalasságára nem reagáltam. Eddig.
sorszám: 26698 (143644)
(előzmény: Atilla, 2014-12-29 14:15:50)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-29 15:49:32
Picit pontosítanom kell. Nem annyira menet zarlatosak szoktál lenni a jawa dinamók, hanem inkább testzárlatosak. Vagy a kettő egyszerre. Ha van testbzárlat(is), akkor egyszerű a dolog.kivett grafitok mellett is földet mérsz a kommutátoron. Vagy le kell kötni mind két elvezetést. A jawa dinamók azért lesznek testzárlatossak mert a forgórészre közvetlenül van tekerve a huzal. Ezért akár mechanikai ütés, akár tulmelegedés okozta lakk hiba rögtön a forgórész testjéhez zár. Én vásárlásnál a töltő fesz mérését ajánlottam. Olyankor mindegy miért nincs töltés, ha nem muszály, nem kell megvenni. Ha el akarod dönteni jó e a dinamó, aksival kell járatni a motort. Alapjárat közelében 6-7 voltának kell lennie, ha a szabályzótt kimenetét az állórésznek főldre kötöd. A másik kivezetése a jawa állórésznek a dinamó vesz kimenetére van kötve. Tehát más mint az mz, ez föld felé szabályoz.
Ha megálapítottad hogy a dinamó így ad le áramot, de kicsi a fesz, kommutátort, keféket ellenőrizted, cserélhetsz forgórészt mert gyakorlatilag mindig a forgórész a hibás, az állórész sose.
sorszám: 26697 (143643)
(előzmény: VGGábor, 2014-12-29 13:41:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-29 14:18:54
Egyszer már leírtam 230V, egy 100W-os izzó meg némi kábel és mint próbalámpával szépen végigméregeted vele.
Egyszerű és működik, viszont könnyű belehalni.
sorszám: 26696 (143640)
(előzmény: VGGábor, 2014-12-29 13:41:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-29 14:15:50
A jó öreg JAWA-MZ vita. Igazi örökzöld! :-)
Én egyébként a kettőt vegyíteném, a Superelastic sokkal jobb oldalkocsi mint a Verolex. A Jawa meg sokkal alkalmasabb oldalkocsit vonszolni mint az MZ.
Bár megjegyzem, hogy ettől függetlenül az oldalkocsis Jawa is még bőven életveszélyes szerkezet.

Így végül azt kell venni amelyik tetszik, biztonságos közlekedésre nem alkalmas egyik sem.
sorszám: 26695 (143639)
(előzmény: taliga, 2014-12-24 13:29:11)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-12-29 13:41:04
A forgórészt azt hogy lehet kimérni? Szakadásvizsgálat? Én is kíváncsi lennék rá, állórészt azt már ki tudtam aksival is mérni..
sorszám: 26694 (143638)
(előzmény: Árpád, 2014-12-28 21:59:21)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-29 09:05:45
Koszi, pont ilyen osszefoglalora vagytam!😊
sorszám: 26693 (143637)
(előzmény: Árpád, 2014-12-28 21:59:21)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-29 09:01:30
Ti hitelesek vagytok.
sorszám: 26692 (143636)
(előzmény: Keri, 2014-12-28 21:27:34)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-28 22:02:10
Én az MZ fórumon is a jawát szoktam ajánlani,. :)
sorszám: 26691 (143635)
(előzmény: Keri, 2014-12-28 21:27:34)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-28 21:59:21
Én nagyon szertem a 634est, pedig pár ezer kilométert le nyomtam 250-és ETZM-vel.
A 634 stabilabb út fekvésű, kevesebbet fogyaszt egy literrel, a végsebessége 10 km/h nagyobb, a gyorsulás kb egyforma. A 6 voltos rendszer gyárilag problémásabb mint az ETZ 12 voltosa, de lehet segíteni a dolgon. Nem véletlenül az ETZ-t adtam el két motorom közül.

A szoci motorok nem hibásodnak meg sokkal gyakrabban mint nyugatiak, ha a felhasznált alkatrészek gyári minőségűek. Ami nem igazán tud teljesülni. Nem kell hatalmas szerszám készlettel járni ha megfelelő időközönként karbantartod a motort. Ha jól végzed a dolgod pár ezer kilométert lemotorozhatsz karbantartás vagy javítás nélkül. A biztonság kedvéért vinni célszerű pár szerszámot , tartalék alkatrészt. Én nem igazán használtam őket, de az ördög sohase alszik, De ezek elférnek a nyereg alatt és a baloldali dekliben. De rakhatod villatáskába is, az nagyon elegáns.
Vásárláskor vedd figyelembe hogy a 634 nagyon lepukkant állapotában is egész jól elmegy. Az indulási kedvét ellenőrizd, ne fogadj el semmilyen magyarázatot arra ha nehezen indul. A nehéz indulás egyik oka lehet a kopott henger illetve bármi mástól lecsökkent kompresszió Ellenőrid a főtengely kotyogását, ütését. A próba körnél többször kapcsoltd végig az összes sebesség fokozatot. A 634 léptető villája, szerkezete hajlamos a kopásra. Ezek javítása nem drága, de szét kell húzni a blokkkot. Ez újonnan vett motornál nem lenne nyerő. Mérd meg a töltő feszt az aksinál mert sok a dinamó forgórész menetzárlat. Olcsón szerezhetsz másik forgórészt, de ha nem nézed meg és nem töltődik az aksi, az nagyon kínos lehet az első utadon.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe,
sorszám: 26690 (143634)
(előzmény: taliga, 2014-12-28 20:50:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 21:27:34
Jawa fórumon kérded hogy ajánlják e a Jawa-t? :D

Nekem nem tetszik pár műszaki megoldása, ez adja a szervízigényességét, de mint motor jó. Ha odafigyelsz rá, karban tartod, akkor elvisz bárhova.
sorszám: 26689 (143632)
(előzmény: taliga, 2014-12-28 20:50:20)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-28 20:50:20
Van esetleg velemenyetek?😊
sorszám: 26688 (143627)
(előzmény: taliga, 2014-12-24 13:29:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 13:51:16
Én soha, gépműhelyessel csináltattam. Kossuth és Társával Bp. Gyömrői úton. Az öreg meg eléggé ért hozzá, mert Wartburg főtengelyeket is újított fel. Azt mondja azok sokkal durvábbak mint a Jawaé :)
sorszám: 26687 (143626)
(előzmény: Ze78, 2014-12-28 13:06:38)

 
 
Ze78
válasz erre | email2014-12-28 13:06:38
Érdekes kérdés, mert ha csak a közepét szeded szét, akkor két oldalról nehéz központosan megnyomni préssel.Bár megfelelő támasztékokkal a jobb és a ball oldali sonkák között lehetséges, és szerintem jobb is.
Elég érzékeny a jawa főtengely, sajnos nem sikerült a közepét szerelhetőre csinálni gyárilag.
Közepét szétszedted már?
sorszám: 26686 (143624)
(előzmény: Keri, 2014-12-28 07:53:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 07:53:20
Hidraulikus vagy golyós préssel könnyebb megcsinálni jól?
Az összeigazítástól nem félek csak hogy a csapolás mennyire tűri az amatőrködést.
sorszám: 26685 (143622)
(előzmény: Ze78, 2014-12-27 13:04:26)

 
 
Ze78
válasz erre | email2014-12-27 13:04:26
Össze lehet rakni a Gyulabá féle módszerrel de kell hozzá tapasztalat,mert könnyen félre lehet nyomni. Utána pedig egyszer csak elfordul menet közben. Én annó próbálkoztam vele, nem lett 100 -as. Ezért nem mertem beépíteni
sorszám: 26684 (143614)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-12-26 09:20:29
Az összehúzás is megoldható házilag egy 10 mm-es lemez kalodával. Csúcsok között nem nagy művészet 0,02-n belülre pofozni.
sorszám: 26683 (143608)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2014-12-24 20:30:29)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2014-12-24 20:30:29
Maximum szét tolható de az összerakáshoz már nagyon pontos beállítás kell és hőkezelés meg precíz hidraulikus prés.
sorszám: 26682 (143603)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-12-23 20:22:21)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-24 13:29:44
Boldog Karacsonyt Nektek!
sorszám: 26681 (143602)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-24 13:29:11
Hali,
Oldalkocsis 634-es vasarlasaban gondolkozom. Itt a szocimotoroson olvastam, hogy mennyire szeretitek a jawat. Ugyanakkor elegge karbantartas igenyes joszagnak irjatok le. Muszaki ember vagyok, nem riadok el a csavarhuzo lattan es elegge beindultam a gondolattol. Megsem szeretnem szerszamokkal, alkatreszekkel megpakolni a csomagtartot. Tudnatok kicsit arnyalni a kepet? Ha nem birnek magammal es mindenkeppen vennek egyet, mikre figyeljek a vasarlas elott?
Koszi elore is.
sorszám: 26680 (143601)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-12-24 10:10:45
Kösz szépen, és persze boldog karajcsont
sorszám: 26679 (143598)
(előzmény: Tibi2T, 2014-12-23 23:12:22)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2014-12-23 23:12:22
A Pionirba nincs beütve vázszám, csak alutábla van a váznyakon.
sorszám: 26678 (143594)
(előzmény: hzoltaan, 2014-12-23 15:21:56)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-12-23 20:22:21
A közepe széthúzható házilag is. Három db M12 csavar a lehető legmagasabb anyák és türelem.
sorszám: 26677 (143593)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2014-12-23 17:20:59)

 
 
telectronid
válasz erre | email2014-12-23 17:29:50
Hidraulikus préssel.
sorszám: 26676 (143592)
(előzmény: Zokesz, 2014-12-23 16:56:27)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2014-12-23 17:20:59
Házilag sehogy!
sorszám: 26675 (143591)
(előzmény: Zokesz, 2014-12-23 16:56:27)

 
 
Zokesz
válasz erre | email2014-12-23 16:56:27
Sziasztok! egy Czetka 350-es felújitásába fogtam bele, eddig minden szépen megy, de ahol megakadam az a főtengely! hogy lehet széthúzni?
sorszám: 26674 (143590)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-12-23 15:21:56
ismeri valaki a jawa pinoyr modellt? Van egy ilyenem uj vaznyaktablaval. Kellene, hogy legyen ebben vazszam valahova mashova is beütve?
sorszám: 26673 (143589)

 
 
Zoló
válasz erre | email2014-11-18 08:41:30
Tisztelt fórumozók!
szeretnék érdeklődni,hogy hol lehet kapni Babettához való 160 mm-es,valóban rozsdamentes küllőt?
Köszönettel:Zoló
sorszám: 26672 (143381)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-11-05 19:27:43
Megnéztem, de nem értem . Amit utolsónak belinkeltél az egy webáruház. Nem csak kép van, hanem rendelhető.
Ott van, megtaláltad!
sorszám: 26671 (143317)
(előzmény: Bucho, 2014-11-05 12:32:08)

 
 
Bucho
válasz erre | email2014-11-05 12:32:08
Tisztelt Fórumozók!

Keresek Jawa 250-hez való Plexihez felfogatásokat (az alábbi linkeken láthatóak a képek) :

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=60793

http://img5.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/6441/6441228-plexi-na-jawa-250-2.jpg

A Felfogatás, amit keresek (párban):

http://www.mototechnik.cz/images/drzakyPJ_1.JPG

Köszönöm a segítséget!

Üdv: Rajki Dániel
sorszám: 26670 (143314)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-10-30 13:51:51
Ettol felek en is...
sorszám: 26669 (143308)
(előzmény: R.A., 2014-10-14 00:28:38)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-10-22 17:59:41
Tudomásom szerint, még az azonos korosztályok esetén sem egyezik meg. Pontosan ki tudod bogarászni a Szakirodalom-ból.
sorszám: 26668 (143279)
(előzmény: Szabbensz, 2014-10-14 13:41:36)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-10-22 14:02:28
az is hozzá tartozik, hogy a babetta csőgázra kikapcsolja a szivatót...
sorszám: 26667 (143278)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2014-10-14 13:41:36
Hali!

A 250-es jawa váltója megegyezik a 350-esével? Azért érdekelne, mert a 350-es tűgörgős kosarát a váltóban cserélném bronz perselyre, ami a 250-esekben is van. Ha a 250-es váltó tengelye ugyanaz (ami a km óra csigát hajtja meg) akkor passzol egyik a másikba?
sorszám: 26666 (143239)

 
 
R.A.
válasz erre | email2014-10-14 00:28:38
Ha hidegen érezhetően jobban megy, akkor jelentős henger/gyűrűkopás is állhat a háttérben.
sorszám: 26665 (143235)
(előzmény: taliga, 2014-10-03 11:47:26)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-10-04 00:13:26
A szívató a levegőt zárja el, a Babettán. Sajnos én többször láttam közelről is... :-)
sorszám: 26664 (143177)
(előzmény: Keri, 2014-10-03 15:13:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-10-03 15:13:26
Robogó rendszámozásra még ne aggódj, a törvény hozó sem tudja szerencsére hogy lehetne megoldani.

Ha hidegen jobban megy akkor túl dús a keverék, főleg teljes terhelésen ha ott vetted észre.
Illetve ha hidegebb az idő akkor szó szerint sűrűbb a levegő, több az oxigén tartalma térfogatra fajlagosan.
Babettát még csak messziről láttam de valahogy csökkenteném a benzint vagy tű lejebb tolásával, vagy szűkebb fúvókával, lehet hogy a benzinszint magasabb mint kéne, de az is lehet hogy a szívató nem zár rendesen, bár az inkább kis terhelésen tűnne fel.
sorszám: 26663 (143174)
(előzmény: taliga, 2014-10-03 11:47:26)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-10-03 11:47:26
Sziasztok,
tavaly novemberben megvettem eletem elso motorjat, egy207-es babettat Kolomparektol balhebol, meg hogy szerelhessek kikapcsolodas gyanant. Ugyan csak benzinhianyosnak mondta az elado, persze , hogy nem az volt a baja. Kipucoltam az uzemanyagellato rendszert es azota boldogan hasznalom arra amire valo. Igyekszem vigyazni ra, nem multak el felette nyomtalanul az evek. Ujrafestettem, zsiroztam, olajoztam. A fiaim nagyon szeretik. Azota van egy etz250-esem is, az masra valo :). A minap hideg motorral huztam csutkaig a gazkart es meglepodve ereztem, hogy jobban huz, mint uzemmelegen. Nem gondolom, hogy erzekcsalodas, mert tulajdonkeppeni gyorsulasrol nem lehet beszelni, legyen a motor barmilyen uzemmeleg... Mit gondoltok, mi lehet az oka? Jelentosege nincs sok. Meg nem irtam, de en is szeretem. Ide meg nem irtam (mz-re se sokat), sokat gondolok arra, ha majd ezeket a robogokat is rendszamozni kell... 13000,- ert vettem. Most erre vegyek rendszamot? Persze attol fugg, mennyibe kerul.
sorszám: 26662 (143172)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-09-15 21:59:04
Biztos a nagy tervgazdálkodásban relé túltermelés volt akkoriban..."
Hát nem kicsit, hanem nagyon. -)
Erre a "megoldásra nem gondoltam, pedig elképzelhető. Mint ahogy az is, hogy az "alkotó", valójában koppintó, el azzal akart kitűnni, hogy milyen különleges rendszert alkotott. A hülye főnökei pedig megették a dumát.
sorszám: 26661 (143097)
(előzmény: Atilla, 2014-09-15 21:28:00)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-09-15 21:28:00
Sok régi autón ilyen, hogy miért így oldották meg, azt nem tudom én sem. Végül is logikus, csak kicsit bonyolult.
Biztos a nagy tervgazdálkodásban relé túltermelés volt akkoriban... :-)
sorszám: 26660 (143096)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-09-14 22:55:06)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-09-14 22:55:06
Szerintem itt a "zűrzavart" a kivezetett csillag pont (86) okozza ami csak a visszajelzőt vezérli. Miért így, én sem értem.
sorszám: 26659 (143089)
(elözmény: Atilla, 2014-09-14 16:15:14)

 
  Összesen: 541 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Jawa (27008)
MZ (48852)
Motoros túra (17501)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu