hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. január 19. péntek 
Sára, Marió

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 540 oldal

VGGábor
válasz erre | email2014-12-29 19:54:09
Kössz ;) Akkor lehet forgórész csere lesz...
sorszám: 26700 (143648)
(előzmény: Árpád, 2014-12-29 15:49:32)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-29 16:04:05
Az áram alatt lévő vezeték pont olyan mint amelyik nincs áram alatt.
Csak más a tapintása.
sorszám: 26699 (143645)
(előzmény: Atilla, 2014-12-29 14:18:54)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-29 16:01:48
Ezt el is felejtettem leírni. Igazad van, az oldalkocsi jópofa találmány, de tényleg nagyon megváltoztatja a menetbtulajdonságokat, én nem használnám semmilyen motoron. Nem úgy mint te. :D
Nem szeretek pl vészféknél bekanyarodni a szembenjövő elé. :)
Utast nem viszek, a cumó elfér a dobozban és mellé, mögé kötözve. De ha vinnék utast is túrára, akkor is el kellene tudnom helyezni a holmikat oldalas nélkül is.

Én csak a 634re kncentráltam, az olalasságára nem reagáltam. Eddig.
sorszám: 26698 (143644)
(előzmény: Atilla, 2014-12-29 14:15:50)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-29 15:49:32
Picit pontosítanom kell. Nem annyira menet zarlatosak szoktál lenni a jawa dinamók, hanem inkább testzárlatosak. Vagy a kettő egyszerre. Ha van testbzárlat(is), akkor egyszerű a dolog.kivett grafitok mellett is földet mérsz a kommutátoron. Vagy le kell kötni mind két elvezetést. A jawa dinamók azért lesznek testzárlatossak mert a forgórészre közvetlenül van tekerve a huzal. Ezért akár mechanikai ütés, akár tulmelegedés okozta lakk hiba rögtön a forgórész testjéhez zár. Én vásárlásnál a töltő fesz mérését ajánlottam. Olyankor mindegy miért nincs töltés, ha nem muszály, nem kell megvenni. Ha el akarod dönteni jó e a dinamó, aksival kell járatni a motort. Alapjárat közelében 6-7 voltának kell lennie, ha a szabályzótt kimenetét az állórésznek főldre kötöd. A másik kivezetése a jawa állórésznek a dinamó vesz kimenetére van kötve. Tehát más mint az mz, ez föld felé szabályoz.
Ha megálapítottad hogy a dinamó így ad le áramot, de kicsi a fesz, kommutátort, keféket ellenőrizted, cserélhetsz forgórészt mert gyakorlatilag mindig a forgórész a hibás, az állórész sose.
sorszám: 26697 (143643)
(előzmény: VGGábor, 2014-12-29 13:41:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-29 14:18:54
Egyszer már leírtam 230V, egy 100W-os izzó meg némi kábel és mint próbalámpával szépen végigméregeted vele.
Egyszerű és működik, viszont könnyű belehalni.
sorszám: 26696 (143640)
(előzmény: VGGábor, 2014-12-29 13:41:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-29 14:15:50
A jó öreg JAWA-MZ vita. Igazi örökzöld! :-)
Én egyébként a kettőt vegyíteném, a Superelastic sokkal jobb oldalkocsi mint a Verolex. A Jawa meg sokkal alkalmasabb oldalkocsit vonszolni mint az MZ.
Bár megjegyzem, hogy ettől függetlenül az oldalkocsis Jawa is még bőven életveszélyes szerkezet.

Így végül azt kell venni amelyik tetszik, biztonságos közlekedésre nem alkalmas egyik sem.
sorszám: 26695 (143639)
(előzmény: taliga, 2014-12-24 13:29:11)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-12-29 13:41:04
A forgórészt azt hogy lehet kimérni? Szakadásvizsgálat? Én is kíváncsi lennék rá, állórészt azt már ki tudtam aksival is mérni..
sorszám: 26694 (143638)
(előzmény: Árpád, 2014-12-28 21:59:21)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-29 09:05:45
Koszi, pont ilyen osszefoglalora vagytam!😊
sorszám: 26693 (143637)
(előzmény: Árpád, 2014-12-28 21:59:21)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-29 09:01:30
Ti hitelesek vagytok.
sorszám: 26692 (143636)
(előzmény: Keri, 2014-12-28 21:27:34)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-28 22:02:10
Én az MZ fórumon is a jawát szoktam ajánlani,. :)
sorszám: 26691 (143635)
(előzmény: Keri, 2014-12-28 21:27:34)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-28 21:59:21
Én nagyon szertem a 634est, pedig pár ezer kilométert le nyomtam 250-és ETZM-vel.
A 634 stabilabb út fekvésű, kevesebbet fogyaszt egy literrel, a végsebessége 10 km/h nagyobb, a gyorsulás kb egyforma. A 6 voltos rendszer gyárilag problémásabb mint az ETZ 12 voltosa, de lehet segíteni a dolgon. Nem véletlenül az ETZ-t adtam el két motorom közül.

A szoci motorok nem hibásodnak meg sokkal gyakrabban mint nyugatiak, ha a felhasznált alkatrészek gyári minőségűek. Ami nem igazán tud teljesülni. Nem kell hatalmas szerszám készlettel járni ha megfelelő időközönként karbantartod a motort. Ha jól végzed a dolgod pár ezer kilométert lemotorozhatsz karbantartás vagy javítás nélkül. A biztonság kedvéért vinni célszerű pár szerszámot , tartalék alkatrészt. Én nem igazán használtam őket, de az ördög sohase alszik, De ezek elférnek a nyereg alatt és a baloldali dekliben. De rakhatod villatáskába is, az nagyon elegáns.
Vásárláskor vedd figyelembe hogy a 634 nagyon lepukkant állapotában is egész jól elmegy. Az indulási kedvét ellenőrizd, ne fogadj el semmilyen magyarázatot arra ha nehezen indul. A nehéz indulás egyik oka lehet a kopott henger illetve bármi mástól lecsökkent kompresszió Ellenőrid a főtengely kotyogását, ütését. A próba körnél többször kapcsoltd végig az összes sebesség fokozatot. A 634 léptető villája, szerkezete hajlamos a kopásra. Ezek javítása nem drága, de szét kell húzni a blokkkot. Ez újonnan vett motornál nem lenne nyerő. Mérd meg a töltő feszt az aksinál mert sok a dinamó forgórész menetzárlat. Olcsón szerezhetsz másik forgórészt, de ha nem nézed meg és nem töltődik az aksi, az nagyon kínos lehet az első utadon.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe,
sorszám: 26690 (143634)
(előzmény: taliga, 2014-12-28 20:50:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 21:27:34
Jawa fórumon kérded hogy ajánlják e a Jawa-t? :D

Nekem nem tetszik pár műszaki megoldása, ez adja a szervízigényességét, de mint motor jó. Ha odafigyelsz rá, karban tartod, akkor elvisz bárhova.
sorszám: 26689 (143632)
(előzmény: taliga, 2014-12-28 20:50:20)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-28 20:50:20
Van esetleg velemenyetek?😊
sorszám: 26688 (143627)
(előzmény: taliga, 2014-12-24 13:29:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 13:51:16
Én soha, gépműhelyessel csináltattam. Kossuth és Társával Bp. Gyömrői úton. Az öreg meg eléggé ért hozzá, mert Wartburg főtengelyeket is újított fel. Azt mondja azok sokkal durvábbak mint a Jawaé :)
sorszám: 26687 (143626)
(előzmény: Ze78, 2014-12-28 13:06:38)

 
 
Ze78
válasz erre | email2014-12-28 13:06:38
Érdekes kérdés, mert ha csak a közepét szeded szét, akkor két oldalról nehéz központosan megnyomni préssel.Bár megfelelő támasztékokkal a jobb és a ball oldali sonkák között lehetséges, és szerintem jobb is.
Elég érzékeny a jawa főtengely, sajnos nem sikerült a közepét szerelhetőre csinálni gyárilag.
Közepét szétszedted már?
sorszám: 26686 (143624)
(előzmény: Keri, 2014-12-28 07:53:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 07:53:20
Hidraulikus vagy golyós préssel könnyebb megcsinálni jól?
Az összeigazítástól nem félek csak hogy a csapolás mennyire tűri az amatőrködést.
sorszám: 26685 (143622)
(előzmény: Ze78, 2014-12-27 13:04:26)

 
 
Ze78
válasz erre | email2014-12-27 13:04:26
Össze lehet rakni a Gyulabá féle módszerrel de kell hozzá tapasztalat,mert könnyen félre lehet nyomni. Utána pedig egyszer csak elfordul menet közben. Én annó próbálkoztam vele, nem lett 100 -as. Ezért nem mertem beépíteni
sorszám: 26684 (143614)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-12-26 09:20:29
Az összehúzás is megoldható házilag egy 10 mm-es lemez kalodával. Csúcsok között nem nagy művészet 0,02-n belülre pofozni.
sorszám: 26683 (143608)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2014-12-24 20:30:29)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2014-12-24 20:30:29
Maximum szét tolható de az összerakáshoz már nagyon pontos beállítás kell és hőkezelés meg precíz hidraulikus prés.
sorszám: 26682 (143603)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-12-23 20:22:21)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-24 13:29:44
Boldog Karacsonyt Nektek!
sorszám: 26681 (143602)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-24 13:29:11
Hali,
Oldalkocsis 634-es vasarlasaban gondolkozom. Itt a szocimotoroson olvastam, hogy mennyire szeretitek a jawat. Ugyanakkor elegge karbantartas igenyes joszagnak irjatok le. Muszaki ember vagyok, nem riadok el a csavarhuzo lattan es elegge beindultam a gondolattol. Megsem szeretnem szerszamokkal, alkatreszekkel megpakolni a csomagtartot. Tudnatok kicsit arnyalni a kepet? Ha nem birnek magammal es mindenkeppen vennek egyet, mikre figyeljek a vasarlas elott?
Koszi elore is.
sorszám: 26680 (143601)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-12-24 10:10:45
Kösz szépen, és persze boldog karajcsont
sorszám: 26679 (143598)
(előzmény: Tibi2T, 2014-12-23 23:12:22)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2014-12-23 23:12:22
A Pionirba nincs beütve vázszám, csak alutábla van a váznyakon.
sorszám: 26678 (143594)
(előzmény: hzoltaan, 2014-12-23 15:21:56)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-12-23 20:22:21
A közepe széthúzható házilag is. Három db M12 csavar a lehető legmagasabb anyák és türelem.
sorszám: 26677 (143593)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2014-12-23 17:20:59)

 
 
telectronid
válasz erre | email2014-12-23 17:29:50
Hidraulikus préssel.
sorszám: 26676 (143592)
(előzmény: Zokesz, 2014-12-23 16:56:27)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2014-12-23 17:20:59
Házilag sehogy!
sorszám: 26675 (143591)
(előzmény: Zokesz, 2014-12-23 16:56:27)

 
 
Zokesz
válasz erre | email2014-12-23 16:56:27
Sziasztok! egy Czetka 350-es felújitásába fogtam bele, eddig minden szépen megy, de ahol megakadam az a főtengely! hogy lehet széthúzni?
sorszám: 26674 (143590)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-12-23 15:21:56
ismeri valaki a jawa pinoyr modellt? Van egy ilyenem uj vaznyaktablaval. Kellene, hogy legyen ebben vazszam valahova mashova is beütve?
sorszám: 26673 (143589)

 
 
Zoló
válasz erre | email2014-11-18 08:41:30
Tisztelt fórumozók!
szeretnék érdeklődni,hogy hol lehet kapni Babettához való 160 mm-es,valóban rozsdamentes küllőt?
Köszönettel:Zoló
sorszám: 26672 (143381)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-11-05 19:27:43
Megnéztem, de nem értem . Amit utolsónak belinkeltél az egy webáruház. Nem csak kép van, hanem rendelhető.
Ott van, megtaláltad!
sorszám: 26671 (143317)
(előzmény: Bucho, 2014-11-05 12:32:08)

 
 
Bucho
válasz erre | email2014-11-05 12:32:08
Tisztelt Fórumozók!

Keresek Jawa 250-hez való Plexihez felfogatásokat (az alábbi linkeken láthatóak a képek) :

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=60793

http://img5.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/6441/6441228-plexi-na-jawa-250-2.jpg

A Felfogatás, amit keresek (párban):

http://www.mototechnik.cz/images/drzakyPJ_1.JPG

Köszönöm a segítséget!

Üdv: Rajki Dániel
sorszám: 26670 (143314)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-10-30 13:51:51
Ettol felek en is...
sorszám: 26669 (143308)
(előzmény: R.A., 2014-10-14 00:28:38)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-10-22 17:59:41
Tudomásom szerint, még az azonos korosztályok esetén sem egyezik meg. Pontosan ki tudod bogarászni a Szakirodalom-ból.
sorszám: 26668 (143279)
(előzmény: Szabbensz, 2014-10-14 13:41:36)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-10-22 14:02:28
az is hozzá tartozik, hogy a babetta csőgázra kikapcsolja a szivatót...
sorszám: 26667 (143278)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2014-10-14 13:41:36
Hali!

A 250-es jawa váltója megegyezik a 350-esével? Azért érdekelne, mert a 350-es tűgörgős kosarát a váltóban cserélném bronz perselyre, ami a 250-esekben is van. Ha a 250-es váltó tengelye ugyanaz (ami a km óra csigát hajtja meg) akkor passzol egyik a másikba?
sorszám: 26666 (143239)

 
 
R.A.
válasz erre | email2014-10-14 00:28:38
Ha hidegen érezhetően jobban megy, akkor jelentős henger/gyűrűkopás is állhat a háttérben.
sorszám: 26665 (143235)
(előzmény: taliga, 2014-10-03 11:47:26)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-10-04 00:13:26
A szívató a levegőt zárja el, a Babettán. Sajnos én többször láttam közelről is... :-)
sorszám: 26664 (143177)
(előzmény: Keri, 2014-10-03 15:13:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-10-03 15:13:26
Robogó rendszámozásra még ne aggódj, a törvény hozó sem tudja szerencsére hogy lehetne megoldani.

Ha hidegen jobban megy akkor túl dús a keverék, főleg teljes terhelésen ha ott vetted észre.
Illetve ha hidegebb az idő akkor szó szerint sűrűbb a levegő, több az oxigén tartalma térfogatra fajlagosan.
Babettát még csak messziről láttam de valahogy csökkenteném a benzint vagy tű lejebb tolásával, vagy szűkebb fúvókával, lehet hogy a benzinszint magasabb mint kéne, de az is lehet hogy a szívató nem zár rendesen, bár az inkább kis terhelésen tűnne fel.
sorszám: 26663 (143174)
(előzmény: taliga, 2014-10-03 11:47:26)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-10-03 11:47:26
Sziasztok,
tavaly novemberben megvettem eletem elso motorjat, egy207-es babettat Kolomparektol balhebol, meg hogy szerelhessek kikapcsolodas gyanant. Ugyan csak benzinhianyosnak mondta az elado, persze , hogy nem az volt a baja. Kipucoltam az uzemanyagellato rendszert es azota boldogan hasznalom arra amire valo. Igyekszem vigyazni ra, nem multak el felette nyomtalanul az evek. Ujrafestettem, zsiroztam, olajoztam. A fiaim nagyon szeretik. Azota van egy etz250-esem is, az masra valo :). A minap hideg motorral huztam csutkaig a gazkart es meglepodve ereztem, hogy jobban huz, mint uzemmelegen. Nem gondolom, hogy erzekcsalodas, mert tulajdonkeppeni gyorsulasrol nem lehet beszelni, legyen a motor barmilyen uzemmeleg... Mit gondoltok, mi lehet az oka? Jelentosege nincs sok. Meg nem irtam, de en is szeretem. Ide meg nem irtam (mz-re se sokat), sokat gondolok arra, ha majd ezeket a robogokat is rendszamozni kell... 13000,- ert vettem. Most erre vegyek rendszamot? Persze attol fugg, mennyibe kerul.
sorszám: 26662 (143172)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-09-15 21:59:04
Biztos a nagy tervgazdálkodásban relé túltermelés volt akkoriban..."
Hát nem kicsit, hanem nagyon. -)
Erre a "megoldásra nem gondoltam, pedig elképzelhető. Mint ahogy az is, hogy az "alkotó", valójában koppintó, el azzal akart kitűnni, hogy milyen különleges rendszert alkotott. A hülye főnökei pedig megették a dumát.
sorszám: 26661 (143097)
(előzmény: Atilla, 2014-09-15 21:28:00)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-09-15 21:28:00
Sok régi autón ilyen, hogy miért így oldották meg, azt nem tudom én sem. Végül is logikus, csak kicsit bonyolult.
Biztos a nagy tervgazdálkodásban relé túltermelés volt akkoriban... :-)
sorszám: 26660 (143096)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-09-14 22:55:06)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-09-14 22:55:06
Szerintem itt a "zűrzavart" a kivezetett csillag pont (86) okozza ami csak a visszajelzőt vezérli. Miért így, én sem értem.
sorszám: 26659 (143089)
(előzmény: Atilla, 2014-09-14 16:15:14)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-09-14 16:15:14
"Az szabályozott feszültség amit a generátor forgórésze kap, az rendben van. De akkor hogy lesz a teljes rendszer szabályozott feszültségű?"

Pedig leírtad a kérdés előtti mondatban. Ha kevesebb gerjesztést kap a forgórész (ami ugye egy elektromágnes), kevesebbet fog tölteni a generátor.
Ennyi.
sorszám: 26658 (143086)
(előzmény: Peet., 2014-09-13 19:30:52)

 
 
lajos
válasz erre | email2014-09-13 22:49:03
Türelmes és segítőkész embernek tartom magam, mások is. Lassan mindkettő elfogy. Kérdésedből az derül ki, hogy el sem olvasod a leírtakat. Nem tudom milyen rajzot nézel, ahol a töltés jelző lámpát működtető relét nézed szabályzónak? Itt van előtted a "keresés"kék mezőben, alatta Google Keresés bekeretezve. A kettő között levő üres keretbe írjad be a szakirodalom szót. A szakirodalomban "jawa 350-63X rajzot válasszad ki. A kék a gyújtáskulcs teljes benyomásakor megjelenő +. A többit találjad ki mutatja magát. E témában többet nem vagyok hajlandó írni.
sorszám: 26657 (143085)
(előzmény: Peet., 2014-09-13 19:30:52)

 
 
Peet.
válasz erre | email2014-09-13 19:30:52
Hát, nem nagyon tiszta még mindig az összkép. A fesszabályzóba 1 bemenet van és 1 kimenet ami a generátor 86 -os pontjára csatlakozik. Az szabályozott feszültség amit a generátor forgórésze kap, az rendben van. De akkor hogy lesz a teljes rendszer szabályozott feszültségű?
Ha most nekem meg kéne csinálni egy elektronikus rendszer feszültség szabályozását, akkor azt úgy tenném, hogy az aksi után közvetlen raknék egy fesszabályzót ami 12V felett vág, és nem engedi feljebb a feszültséget.
A generátorról vagyis az egyenirányítótól közvetlen kapná az aksi a DC feszültséget (14V körül).

A rajzon nincs semmi ilyesmi azért nem értem hogy lesz szabályozott a feszültség az egész rendszeren.
Sajnos nem tudtam ma méregetni de ha elmagyaráznád azt megköszönném.
sorszám: 26656 (143084)
(előzmény: lajos, 2014-09-12 10:17:12)

 
 
lajos
válasz erre | email2014-09-12 10:17:12
Félre értesz. Egy kicsit pontosítsunk. A rendszer (generátor, akku, fogyasztók így egyben mert ezek galvanikusan össze vannak kötve) feszültsége szabályozott azaz szabályzott feszültségű. Ha nem lenne az akkor fordulatszám függővé válna. Például a Jawa 638-nál a forgórész gerjesztő körébe avatkozik be a feszültség szabályzó, így lesz szabályzott a rendszer feszültsége.
sorszám: 26655 (143077)
(előzmény: Peet., 2014-09-11 22:04:18)

 
 
Peet.
válasz erre | email2014-09-11 22:04:18
Akkor jó. Még hétvégén méregetek egy kicsit pár ponton. Tehát akkor ha jól értem az egész rendszerben szabályozatlan feszültség van? Annyi amennyi éppen az aksi feszültsége? Csak a generátor gerjesztő áramköre kap szabályozott feszültséget?
sorszám: 26654 (143074)
(előzmény: lajos, 2014-09-11 19:23:31)

 
 
lajos
válasz erre | email2014-09-11 19:23:31
Valóban ez jó érték. (az általam használt Bosch szabályzókra rá is van írva, hogy 14 V) Ha jók az érintkezések akkor az akku kapcsain is 14 V ot kell találnod.
sorszám: 26653 (143071)
(előzmény: Peet., 2014-09-11 12:09:09)

 
 
Peet.
válasz erre | email2014-09-11 12:09:09
Az egyenirányítón így van: - X Y Z +
XYZ a három fázis, a - + pedig az egyenirányított feszültség. A fázisokon 11.8VAC -t mértem mindegyiken egyformán, és a - + -on 14VDC -t. Ez szerintem teljesen rendben van, mert a bemenő fázisok 11.8V -os AC értéke az effektív feszültség. Egyenirányítás után ha ezt még megszoroznám gyök 2 vel, akkor 16.6V lenne pufferelve mint csúcsfeszültség. De az egyenirányított 14V még mindig egy kicsit hullámos egyenáram, így szerintem teljesen rendben van.
A fordulatszám növelésével a fázison nem mértem különösebb nagy változást. Vagy csak nem pörgettem meg eléggé.
sorszám: 26652 (143066)
(elözmény: lajos, 2014-09-10 23:23:50)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-09-11 08:59:37
Értem, ezek szerint tévedek mert a Jawa generátor nem úgy van bekötve mint a FIAT-ok.
sorszám: 26651 (143065)
(elözmény: lajos, 2014-09-10 22:36:33)

 
  Összesen: 540 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17498)
Jawa (27000)
MZ (48839)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu