hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 24. szerda 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

LecsóKolbász
válasz erre | email2004-04-18 20:38:09
Sziasztok!
Van egy Jawa 634-esem, 84-es, 1,5 éve lejárt forgalmival, működöképesen, gyári narancsszínű, de kopottas, és meg kell válnom tőle, szerintetek mennyit ér?
sorszám: 570 (8504)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-04-18 01:49:51
Sziasztok!
jé, most néztem a galériában fent van az én gépem is twinsport1.jpg néven :-)
sorszám: 569 (8469)

 
 
maxxxis
válasz erre | email2004-04-17 23:00:01
Hali.Van kettő csepptankosom eladó,egy 250(papír+műszaki) ill 350(csak forgalmi.Egyik jobb másik rosszabb. 60-90e ft.Tel:06703173647
sorszám: 568 (8454)

 
 
_béla
válasz erre | email2004-04-17 20:56:45
Hello
az a gép Jawa 559 250ccm
nekem van ilyenem eladó ha érdekel.
hello
:)
sorszám: 567 (8453)
(előzmény: bondir, 2004-04-17 20:16:44)

 
 
bondir
válasz erre | email2004-04-17 20:16:44
Szevasztok!
Kérdés: a galéria/jawa oldalon a pic636925.jpg név alatt látható egy gyönyörű gép. Pontosan milyen tipusú is ő? Ha vki tud segíteni, azt nagyon mcköszönöm.
sorszám: 566 (8452)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-17 18:01:56
Igen turara is jo. Kicsit durvabb jargany mint az mz. Az mz-nek finomabb a valtoja kicsit jobb konstrukcio talan.
De en nem cserelnem el a jawam egy mz-re.

HyGy
sorszám: 565 (8444)
(előzmény: Danken, 2004-04-17 15:09:56)

 
 
Danken
válasz erre | email2004-04-17 15:09:56
Csáo!
Motort akarok venni, az mzk undorítóak, a Jawa tetszik, de vajon faszán is megy? Turára ia jó?
sorszám: 564 (8437)

 
 
Bandi
válasz erre | email2004-04-16 21:56:12
hali
sorszám: 563 (8418)

 
 
Pite
válasz erre | email2004-04-16 16:50:51
Hali!

Most vettem elektronikus fesszabályzót a Jawam-hoz (634-es 6V-os). Érdeklődnék, hogy kinek milyen tapasztalata van etéren. Valami lengyel gyártmány. Ugyanis azt hallottam, hogy MZ-kre nem bírja sokáig a kiképzést :)
üdv!
sorszám: 562 (8410)

 
 
Tomi1
válasz erre | email2004-04-16 12:44:35
Sziasztok!
Kellene sürgősen egy 638-as blokk.
Segítsetek!!!!!
Címem: offner@freemail.hu
Tel.: 06-30/93-93-892
sorszám: 561 (8398)

 
 
szacsomo
válasz erre | email2004-04-16 09:35:12
Hai pdaranyi!
Azért köszönöm hogy utánanéztél. amerre én érdeklődtem ott is hasonló válaszokat kaptam.
sorszám: 560 (8393)
(előzmény: Sneiderferenc, 2004-04-15 10:39:50)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-16 01:16:28
Sano!

Nekem nem dobta ki a négyest, ha jól emlékszem, csak berakni volt problémás, mert beugrott berúgóállásba a kar.
Mostanában én se érek rá úgyse, Zh-k, házidolgozatok, utána vizsgák.
sorszám: 559 (8387)
(előzmény: sano, 2004-04-15 20:46:38)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-15 23:18:43
Kedves motoros sorstársaim!
Mint tudjátok, bajom volt a kuplungautomata kioldásával, alá kellett nyulkálni a váltókarnak, hogy szíveskedjen végre a kuplungoldás megszűnni végre. Én elfáradt rugóra tippeltem, más töröttre, vagy kuplungszerkezeti hibára. Szétszedtem, eredmény : A váltókar lefelé nyomásakor ellenálló rugót valaki kicserélte egy jóval gyengébbre, gondolom anyagelfáradás miatt eltört a gyári, és valami gagyival pótolták. Mindenesetre, ha valaki vállalkozik egy ilyen cseréjére, nem árt ha ronggyal eltömíti az alsó és felső üregnyílást, ami a váltó felé néz, és leszab vékony lemezből egy reteszelő rugó biztosító csúszdát....sok sikert...
Fullkopy
sorszám: 558 (8376)

 
 
sano
válasz erre | email2004-04-15 20:46:38
Nem is azt mondtam, hogy kiherélve vizslattad... De a négyest neked is dobta ki, mikor vittél rajta hozzátok.
Szedsz még szét jaffákat? mer ha én esek neki abból jó nem sülne ki (nuku szerszám, nuku gyakorlat)
Amúgy a télen újrakábeleztem, kapott egy új(abb) fesszabot, de még mindig folyton lemerül... szóval nem az igazi...

csakhát még semmi se aktuális igazán (jövő hét végéig szegeden ülök még, meg a pénzmagomból se lakna jól semmilyen madár)

szasztok sano
sorszám: 557 (8369)
(előzmény: Matya, 2004-04-12 20:14:05)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-15 17:08:05
sokallom en azt a 8000-et
sorszám: 556 (8359)
(előzmény: kalap, 2004-04-15 04:19:23)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-04-15 15:32:08
Hello szacsomo,

Bocs, hogy csak most válaszolok, de nem jártam motorosbolt közelében. Igaz, most sem voltam, de felhívtam őket. Tudom, megtehettem volna rögtön, de azt írtad, nem sürgős, így hát most került rá sor. Bocs.

Szóval Californiára kipuf. nem volt nekik, és arra a kérdésemre, hogy kb mennyibe kerül, egy egyszerű választ adtak: "nem tudom". Szóval nem tudtam meg semmit. Sajnálom. :(


Üdv!
sorszám: 555 (8352)
(elözmény: Pali, 2004-04-06 22:11:38)

 
 
Sneiderferenc
válasz erre | email2004-04-15 10:39:50
Tanácsot szeretnék kérni hogy 250-es Jawaba milyen hőértékű gyertya illene,
mert kihagy a gyujtás és ez piszokul idegesit.
A gyujtás és az elektronika nagyon spéci, a gyujtás elektronikus, a generátor 6v 100W teljesítményű.
Karburátor vadonat új, keverék 1-20 arányú, beálítás gépkönyv szerinti,
és mégis ránbat a gép alacsony fordulaton.
A gyertya hőértékére gyanakszom.
Ha palakit érdekel a generátor-gyujtás agység, vagy egyéb csepptankos jawa alkatrészek dobjon emilt és megadom a telszámomat.
A gyertya ügyáben segítéget kérek.

sorszám: 554 (8338)

 
 
kalap
válasz erre | email2004-04-15 04:21:24
Üdv!

Bocs, de az előbb elfelejtettem, hogy természetesen ezek (lent említettek) újak.

Üdv!
sorszám: 553 (8330)

 
 
kalap
válasz erre | email2004-04-15 04:19:23
Sziasztok!

Érdekelne valakit sisakbeszélő 8000 Ft-ért?Kiprobáltam és frankó, rá lehet tenni ráadásul még a walkmant, vagy cd-t is.Tépőzárral lehet betenni gyorsan, és jól le van szivacsozva szélzaj ellen.Ha érdekel írj:sasi2@freemail.hu
Köszi!!
Bocs ,hogy árusítok, de itthon uez sokkal drágább.
Üdv!
sorszám: 552 (8329)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-15 00:02:08
Helló Matya és Occi !
Mivel az igazsághoz tartozik, a kedélyek megnyugtatására , akik kimaradtak a magánlevelezésből - itt közlöm a következőket :
Matya, az előadásod a vizes olajhűtőről helytálló volt.
Occi, miután teleírtuk egymás e-mail- jeit,kiderült, hogy nem kevéssé értesz a dologhoz.
Talán abban is egyetértünk a kockázatok kielemzése után, hogy ezt a vízhűtésű olajhűtőt a Ww-nél nem kis marha találta ki.Nagy volt....
Üdvözlettel : Fullkopy
sorszám: 551 (8325)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-12 23:17:47)

 
 
maxxxis
válasz erre | email2004-04-14 23:23:53
Hello.Keresek csepptankos 350-est alkatrésznek,bármilyen állapotút(azért még használható alkatrészekkel),vagy komplett mocit,akár papírok nélkül is.Ha tudtok segítani köszi.Ja és ha lehet ne arany árban.
sorszám: 550 (8319)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-04-14 00:36:07
Szia!
Ha jól emlékszem, a könyv szerint is lehetséges ez. Azért biztos ami biztos alapon nézz rá a diódákra, nem egyszer előfordult már, hogy az egyiknek elengedte magát a forrasztása a rezgéstől.
sorszám: 549 (8281)
(előzmény: Milan, 2004-04-12 14:34:38)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-13 01:31:18
Hello Fullkopy!

Az az igazság, én azt a sztorit, csak példának mondtam, a témához amiről beszéltünk.Én sem értek komolyabban a kocsikhoz, nem ez a foglalkozásom.Én is hülyeségnek tartottam a dolgot, de végső konzekvenciaként ezt mondták.Hogy mi igaz belőle és mi nem, azt nem tudom.

No minden jót, és "szar legyen a szerencsétek".
sorszám: 548 (8263)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-12 23:17:47)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-13 00:22:49
Kedves Uraim !
Használható rugóstagpárt vennék 638-asomhoz . Követelmény : Nem mélyen rozsdás,összekarmolt , elhanyagolt villaszár, és korróziómentes lengéscsillapító , valamint rugó.
Ajánlatokat e-mail-ben kérek.
Fullkopy
sorszám: 547 (8259)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-12 23:17:47
Helló Occi !
A témára nem igazán csimpaszkodnék rá, mivel Matya érdembem nem reagál ,aki szóba hozta ,ő érti miről lenne szó de elegánsan kitér, ehez joga van , ne zaklassuk, témát lezérta.Tartsuk döntését tiszteletben. No komment. Te viszont nem igazán kapisgálod a lényeget,közlöm: ez már annyira mélyreható képzést igényel, amit meg kéne szerezned, mielőtt ebbe a kőkemény elvi társalgásba bekapcsolódnál.Ha a szükséges minimális hozzákonyítást megszerzed, akkor erről csacsoghatunk, de csak e-mailen, mert itt ami nem jáwa, az a kutyát sem érdekli.
Üdv Fullkopy
sorszám: 546 (8251)
(előzmény: Occi, 2004-04-11 20:40:14)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-12 20:14:05
Hát apám én a váltódat nem láttam, de lehet tolóvilla is akár.Vagy csak a kapcsolókörmök vannak elkopva.Szét kéne szedni, hogy lássuk mi van benne.
sorszám: 545 (8249)
(előzmény: sano, 2004-04-12 16:27:28)

 
 
válasz erre | email2004-04-12 17:10:52
Minden ami MZ (trophy, ts, etz) hez, SIMSON hoz és JAWA hoz kell!!
ÚJ alkatrészek NAGYKERÁRON! Gyári és utángyártott alkatrészek! 5000 ft felett Bp.-en belűl ingyenes kiszállítás! Blokk és váz alkatrészek, gumik, akksik, tuningok, dobozok... stb.
Vidékre postai utánvéttel is!! Hívj infóért! 06/30 4096093 Péter
sorszám: 544 (8245)

 
 
sano
válasz erre | email2004-04-12 16:27:28
Sziasztok!

heló Máté:)

A 634esem eddig csak a 4ediket dobálta ki, de most már néha már a 2. is, a 4et meg már mindig ha 50km fölött váltok vele... Máté te láttad, azóta 3x szarabb... mivel hüje vagyok hozzá inkább szereltetnem kéne:), de mégis mi a baja? kopott léptetővilla? vagy inkább éljek vele együtt amíg teljesen megrohad?
na sziasztok megyek inkább járatom...

sano
sorszám: 543 (8240)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-12 15:25:29
Hello Milan!

Ha 1000ford/perc felett elalszik, akkor jó a töltésed.Az alatt nem tölt a generátor.Viszont az alapjáratot felemelhetnéd egy kicsit, olyan 1000-1200as forira.Nem bánná a motor sem.
Bár azt mondtad az óra szerint annyi, azért nem ártana megnézni valami pontosabb szerkezettel.Mondjuk feltehetnél rá egy elektronikus forimérőt átmenetileg.

sorszám: 542 (8239)
(előzmény: Milan, 2004-04-12 14:34:38)

 
 
Milan
válasz erre | email2004-04-12 14:34:38
Sziasztok!

638-as JAWA-m van és két kérdésem lenne.
1. Alapjáratnál normálisnak tekinthető-e az, hogy a töltésjelző lámpa világít (ha dinamós lenne akkor azt mondanám OK., de ez egy 3 fázisú generátor aminek tudnia kellene magát úgy gerjeszteni, hogy töltsön...) ? A jelenlegi alapjárati fordulatszám 750-800 f/perc (a motor órája alapján mérve), ahogy a fordulatszám eléri az 1.000-et, úgy a lámpa kialszik.
2. Mennyinek kellene lenni az alapjáratnak gépkönyv szerint?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Milan
sorszám: 541 (8237)

 
 
szacsomo
válasz erre | email2004-04-11 22:04:25
Hai!
Szerencse a Jaffa léghüttéses vagy mi :)
Amúgy az elmult napokban belehajtottam a vasba 400 Km-et Utvonal: Szhely-Pozsony-Senek-Szigetköz és vissza Szhely A fogyasztásom: jopár littyó benzin + egy összehegesztett gyertya.
Amugy a gép jól bírta a 100-as tempót végig. (Seneki Jawa bólt a sétáló utca folytatásánál van bejárat a mellékutca felől. Mire odaértünk bezárt:(
sorszám: 540 (8211)

 
 
Occi
válasz erre | email2004-04-11 20:40:14
Szia Fullkopy!

Hadd offoljak bele én is :-) : azt nemtom pontosan, hogy alkalmaznak-e víz/olaj olajhűtést, de van értelme, mert míg hideg az autó, addig melegíti a víz az olajat, mivel az előbb melegszik fel(van olajhőfok mérő is az autómon), ha meg felmelegszik az olaj(akár 130 fok is lehet az üzemi hőfok, de 90alá nem nagyon megy), akkor persze hűti...
sorszám: 539 (8208)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-11 02:40:59)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-11 02:40:59
Helló Matya !
Őszintén megvallom, hogy nem a szakmám
az alapja a jelenlegi vállalkozásomnak, tehát elmaradtam a kortól. Viszont a vér nem válhat vízzé, nagyapám hajógépész volt, apám géplakatos, én autószerelő.A logikám meg, ha akarom ha nem, örökké dolgozik. Mindent értek, csak azt nem, hogyha a motorolajat hűteni akarom , akkor mi a fenének hevítem fel a hűtűvíz üzemi hőfokára, ami egy modern autónál már elég magas, 93-97 fokos.Tehát nem fogom fel, mire jó a vízfűtéses olajhűtő,vagyis miért hűt, ami inkább fűt.Ettől még lehet hogy van ilyen....

Kellemes, békés húsvétot mindenkinek !
Fullkopy
sorszám: 538 (8184)
(előzmény: Matya, 2004-04-09 10:54:52)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-11 02:23:39
Jáwára -legalábbis a 638-asra önindítót szerelni egyáltalán nem nehéz, hanem lehetetlen .
sorszám: 537 (8183)
(előzmény: Bag19, 2004-04-10 01:59:14)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-04-10 13:00:42
Sziasztok!

Egy 638-asom van és karbi beállításával kapcsolatban van kérdésem. A kezelési utasítás szerint állítottam be, de az üzemnanyagszint mérésével vannak gondjaim. Van valakinek ötlete, hogy lehet egyszerűen megmérni? A másik gondom, hogy úgy vettem észre, hogy alapjáraton mintha kicsit dús lenne a keverék, mert hidegen a túráztatást nagyon egyenletesen veszi, de üzemmelegen már egy kicsit dadogva. Gyertyából is a 175-ös hőértékűt szereti, az ennél magasabb hőértékűek már kormozódnak. A gyújtás pedig be van állítva, szikra is van rendesen, a tűszelep is jól zár. Tudna valaki segíteni, mit nézzek meg jobban és hogyan állítsam azt be?
Előre is köszi a segítséget.
sorszám: 536 (8159)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-10 11:28:28
Hali!

Minden egyedi atalakitas aranylag nehez. :)

bye
HyGy
sorszám: 535 (8152)

 
 
Bag19
válasz erre | email2004-04-10 01:59:14
Sziasztok!Szerintetek nehéz a JAWA 638TS-re önindítót építeni és honnan lehet JAWA-s cuccot tölteni mert ami itt van a szoci-n azt már le szedtem
sorszám: 534 (8150)

 
 
ssika
válasz erre | email2004-04-09 13:36:13
Sziasztok!
Kezdő vagyok ezen az oldalon, és rögtön egy kéréssel indítok. Szeretnék keríteni az egyik haveromnak egy jó állapotban lévő Jawat, ami ráadásul nem túl drága. Ha valakinek van infója ilyenről, az jelezhetné nekem. Még egy feltétele van, Borsodban kellene.


Köszönöm előre is
sorszám: 533 (8121)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-09 10:54:52
Hello Fullkopy!

Általában én is este írogatok.Az olajhűtő vizes az újabb Passatokban, ha jól tudom, /legalábbis ezt mondták/és másképp nem is töténhetett volna meg az eset.Nem hengerfej volt az tuti.Mindegy nem oszt, nem szoroz.
A szóhasználatban lehet, hogy igazad van, nem emlékszem pontosan hogy is írtam.

Hali.
sorszám: 532 (8117)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-09 03:47:48)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-09 03:47:48
Helló Matya !
Nincs harag.Ha nem nekem szántad a kritikát és ezt időben tudatod is velem,akkor is érdekes helyzet alakult volna ki, mint ahogy nem túl szerencsésen meg is történt, olvashattad . Ezen túlléptünk. Csak a rend kedvéért : idézek egy szerelési könyvből " A szelepfedél leszerelése után hozzáférhetőek a szelepek, azok szársimmeringei és biztosítékai a szelepemelő szárak ,tőkék, himbák, valamint a szelepállító csavarok."... máris tudod a megoldást, : A szelep ugyan hozzáférhető, de miután jó nagy feje van, / szeleptányér névre hallgat / aligha tudod ebben a stádiumban kicserélni, miután lehet- vagyis biztos- , hogy nem fér át a hengerfejben lévő furatán , vagy szelepvezetőn. Úgyhogy ha azt akarod, hogy műszaki logikával közlekedő embertársad jól megértsen,kőkeményen fogalmazz szabatosan. Hozzáférhető helyett a mi esetünkben a cserélhatő szó lett volna az igazi, és akkor azonnal mindent megértek , kevéssé látszom lököttnek, és nem veszem magamra , amit mint kiderült , nem nekem szántál.Az sem mellékes, ha megnézed az időpontokat,hogy akivel levelet váltasz, mint pl. szegény én dögfáradtan melyik napszakban lükdösöm a klaviatúrán a billeket.
Az autószerelők kapcsán nem általánosítanék, hiszen ha a többségük ostoba és trehány lenne, akkor nem működnének a márkaszervizek és még a mercik is az utak szélén állnának lerobbanva. Az olajhűtős sztorit nem értem egészen, mivel azt a menetszél hűti, ha lyukas, attól még nem lesz olyan az olaj színe, mintha vízzel keveredne./ Emulzió hatás /Amúgy a lyukas olajhűtő agresszív olajszint csökkenést okoz, igen hamar elmegy az olajnyomás.
üdv: Fullkopy
sorszám: 531 (8116)
(előzmény: Matya, 2004-04-08 20:36:45)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-08 20:36:45
Hello Fullkopy!


Tegnap is próbáltam, de mint írtam nem sikerült.
Szóval.Nem közvetlenül a te kérdésed miatt írtam, amit írtam.Nem is neked lett címezve személy szerint, csak mostanában annyi, finoman fogalmazva, ökörrel találkoztam, hogy kicsit érzékenyebben reagálok az ilyenekre.Egyszer, ha gondolod leírom, de most itt hosszú lenne.CSak annyit talán, hogy nemrég egy /ne vedd célzásnak./ autószerelő arra nem volt képes, hogy mikor édesapám bement a szervízbe, hogy eszi a kocsi az olajat, annyival elintézte, hogy semmi baja, utánatöltött vizet.Az volt a mázli, hogy engem idegesített, és belenéztem a víztartályba.Szép okkersárga lötty volt benne.Végülis "csak" az olajhűtő volt lyukas!!!De ilyenből több is van.
Egyébként általában én meg kocsikhoz nem nyúlok, pedig Zsiguli szinten megy a dolog, csak a motorokat jobban szeretem.
Amúgy a váltóházba, még ha be is repül valami, hosszúkézzel ki tudod szedni, úgyhogy nyugadtan cseréld ki a rugót./Esett már nekem is seeger a karterházba./Mert ki lehet blokkszéthúzás nélkül.Vagy ezt már írtam?
Az iskolában részint igazad van, de műegyetemre járok, /sajnos még mindíg/ és láttam érdekes dolgokat.Könyvből hegeszteni tanulni az nem rossz, mi?Gépészmérnökképzésen harmad éves egyetemista nem tudja kezelni a tolómérőt.Mit akarnak ott ezek?
Asszem a tegnapi jobban volt fogalmazva.
Na minden jót.
sorszám: 530 (8095)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-08 00:49:11)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-08 16:38:09
Kedve Pali !
Ez tényleg nagyképűen hangzik.
Üdv...
sorszám: 529 (8093)
(előzmény: Pali, 2004-04-08 15:46:58)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-04-08 15:46:58
Ahoj!

Sokszor magamban keresem a hibát, de többnyire nem magamban találom. (lehet, hogy nagyképüen hangzik, de tényleg így van. Azért, hogy ne legyek nagyképü, próbálok magamma szemben kritikus maradni.)
Általában minden emberrel megtalálom a hangot, viszont ha nem rajtam mulik a zökkenömentes kapcsolat kiépítése, nem tudok mit tenni.

Üdv,
Pali
sorszám: 528 (8092)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-08 01:09:00)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-08 03:52:39
Hello Fullkopy!

az előbb szép hosszú választ írtam, de nem küldte át valamiért, már késő van, majd holnap megint megpróbálom.
sorszám: 527 (8083)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-08 00:49:11)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-08 01:09:00
Kedves Pali !
Eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy ha valaki az embertársaival azok képességeitől függetlenül nem tud zökkenőmentes kapcsolatot kiépíteni kb. 25 éves koráig, az már az intelligencia hiánya miatt nem is fog.
üdv.: Full.
sorszám: 526 (8073)
(előzmény: Pali, 2004-04-07 13:03:00)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-08 00:49:11
Kedves Matya!
Higgadj le, ha esetleg vér volt reggelire, egy ideig diétázz. Amit nem gondoltál át: műszaki ember, amihez hülye, ahoz nem nyúl. Amihez MÉG NEM ÉRT, arról dokumentációkból és itt, és TŐLED kér segítséget. Mivel például én , nem kívánok minden marhasággal valakit fárasztani,vettem a fáradtságot , és kinyomtattam magamnak az összes itt megtalálható dokumentációt, azért is, hogy ne vakon szereljek. - Nem akarok nyilván úgy járni, mint mások, hogy szerelési hiba miatt valami bekerüljön a hajtóműházba, ami miatt szét kell szedni az egészet.-hiszen még még célszerszámom sincs.- Aztán majd ha a delikvens a dolgot már szét meri szedni, mosolyogni fog az egészen, mint már Te. Hobby szinten vettem magamnak egy mocit, nem azért hogy például Téged hülye kérdésekkel zaklassalak. Ha nem szívesen segítesz laikusokon, akkor ne tedd. Nem kötelez senki hozzászólásra , vagy válaszra. Itt valóban nincs helye személyes kritikának, a lap nem ezért született. Van motorszerelő ismerősöm, akihez sok autószerelő viszi a motorját. Ez nem véletlen .Én is autószerelő vagyok, valahogy nem szégyenlem hogy egy diesel adagoló , vagy egy injektor közelebb áll nálam a mindennapok gyakorlatához.Ez külön szakma. Amúgy az iskolában is könyvből szokás megszerezni az alapokat.
Bízom benne és nem csodálkoznék rajta ha valamiért egyszerűen csak rossz passzban voltál .
Üdv.: Fullkopy
sorszám: 525 (8072)
(elözmény: Pali, 2004-04-07 02:23:13)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-07 17:22:38
_béla!

Én 12. vagy 22.ker, attól függ mikor.

Úgy általában:Jó motorozást mindenkinek.
Ha már egyszer itt a TAVASZ.
sorszám: 524 (8054)
(előzmény: _béla, 2004-04-07 13:18:11)

 
 
_béla
válasz erre | email2004-04-07 13:18:11
Hello Matya
Én 17.ker, te?
21 vagyok :)
síma utat :)
sorszám: 523 (8048)
(elözmény: Pali, 2004-04-07 12:27:06)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-04-07 13:03:00
Ahoj!

Nem is vettem magamra....

Viszont nem tudom, zokogjak, vagy röhögjek. Ezek szerint nem csak körülöttem vannak olyanok, akik ugyan azt megkérdezik százszor. (régen röhögtem volna, hogy lehet ilyen lassu felfogásu valaki, amióta foglkozom is islyenekkel, azóta......) Ha még ötször, netán tízszer... Oké, lassu a felfogása, elmondom szívesen mégegyszer, érthetöbben, lassabban. De 25 fölött kezdödik a türelmem vége, és az emberi butaság.
Üdv,
Pali
sorszám: 522 (8047)
(előzmény: Matya, 2004-04-07 12:36:42)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-07 12:36:42
Hello Pali!

Teljesen igazad van abban amit írtál a dokumentációról, én is hasonlóképpen gondolom.Személyes tapasztalatok nálam is vannak a tarsolyban, de kicsit sok lenne felsorolni.
Az az igazság nem is az húzott fel kizárólag amiket itt soktam olvasni/szoktatok írni, hanem amit úgy általában a világban látok az emberekből.Persze, hogy ide tanácsot is kérni járnak az emberek.És ez JÓ!
Csak amikor 46odszorra kérdezi meg valaki ugyanazt a dolgot, az már idegesítő.Legalábbis nekem.
A szerszámkérdés egyértelmű.Ha van, akkor tudod csinálni, ha nincs, nem.
A motorozás-szerelés viszonyról annyit, hogy amikor olyan az idő én is mindenhova motoron megyek.CSak eső ne legyen, mert azt ki nem állhatom.De akár decemberben-januárban is felülök.Hideg nem érdekel.
Egyébként TE voltál a legutolsó, akinek címeztem volna.
Mindenesetre akinek nem inge, ne vegye magára.

Szevasz/tok.
Máté.
sorszám: 521 (8044)
(elözmény: Pali, 2004-04-07 12:19:22)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu