hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 29. péntek 
Auguszta

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Milan
válasz erre | email2004-04-29 19:46:57
Sziasztok!

Ez a "miért füstöl kevésbé a bal oldali kipufogóm" mizéria engem is nagyon idegesít, de ezek szerint a hiba nem csak az én készülékemben van...
Ennek ellenére nagyon szeretném megszüntetni ezt a műszaki képtelenséget (mert, hogy lehet az, ha a két henger egy ugyanazon porlasztóból táplálkozik akkor az egyik miért kap kevesebbet...???
sorszám: 620 (9150)
(előzmény: még1MbR, 2004-04-29 00:33:23)

 
 
kgandras
válasz erre | email2004-04-29 11:32:35
Sziasztok! Szerinetek miért van az, hogy a Jawa 638-om rövid idő alatt már vagy ötödször töri el a léptetővilla tengelyét és nyalja el az egyik léptetővillát? Arra sem tudok rájönni, hogy a kis lánckeréknél a kuplung pálca mellett miért folyik az olaj a blokkból. Tud valaki segíteni?
sorszám: 619 (9108)

 
 
Bandi
válasz erre | email2004-04-29 01:56:40
Kunmadarasra jön valaki Szegedről és környékéről? mehetnénk együtt.
sorszám: 618 (9096)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-04-29 00:33:23
Sziasztok!

Volt már szó esetleg arról, hogy a 638-as blokkban a jobb oldali henger miért kap kövérebb keveréket, mint a bal oldali? Szeretném megszüntetni...
sorszám: 617 (9085)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-28 20:57:44
A Futár motorosbolt a Zichyben van, telefonon kérd meg a Petit, hogy a nagykerből hozzon neked ki az első lánckerékvédőből egyet.T.: 312-1526 Mob.0620 9769-688. A használtcikk piac pedig a fővárosi autópiac mellett van, a pontos címet nem tudom, de ezt hagyd utoljára, mert irreálisan drága, keress máshol is ilyet. Ha végképp nem megy, e-mail-ben elküldom a tel. számomat, ha felhívsz, segítek.
sorszám: 616 (9070)
(előzmény: szxy6, 2004-04-28 17:50:25)

 
 
szxy6
válasz erre | email2004-04-28 17:50:25
Hello Fullkopy! én szekszárdi vagyok és feltelefonáltam az egész országot a cuccok miatt, mert vettem lánckereket (első,hátsó) láncot és a két gumit de a burkolatott senki nem tud adni, ezek a Zichy jenőből valok. tudsz még Pesten egy pár címet v. telefonszámot?
előre is kösz!
sorszám: 615 (9060)

 
 
szxy6
válasz erre | email2004-04-28 17:41:42
Hello fullkopy! hogyan lehet rendelni a Futárból és hol találom meg és mi az?
(cím telefonszám) A motorbontó ahol látad a hátsó részt pontos címet vagy telefonszámot tudsz e nekem mondani!
előre is kösz!
sorszám: 614 (9058)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-28 14:20:40
A hátsó burkolat lemezből van, ha Bp-n vagy, és nem kapsz másutt, a Nagykőrösi úti használtcikkpiac melletti motorosoknál láttam tegnap egyet, a kerítés mellett van egy üres vázban, meghajtással együtt, valószínű aranyárban.
sorszám: 613 (9036)
(előzmény: szxy6, 2004-04-27 19:04:41)

 
 
buciba
válasz erre | email2004-04-28 11:46:56
www.velorexklub.hu
sorszám: 612 (9031)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-27 23:23:30
Első burkolatot rendeltem magamnak a Futárban, pár nap múlva asszem 670 Ft-ért meg is kaptam, láncvédő gumi folyamatosan van.
sorszám: 611 (9007)
(előzmény: szxy6, 2004-04-27 19:04:41)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-27 23:20:20
Powerarc, köszi, elmentettem , ha kész a kontroll, visszaírom az eredményt.
üdv ...
sorszám: 610 (9006)
(előzmény: Powerarc, 2004-04-26 11:10:15)

 
 
szxy6
válasz erre | email2004-04-27 19:04:41
Hello! Keresek Jawa 350/638-hoz láncvédő burkolatot a műanyagot előre és hátra is! Ha van valakinek eladó szóljon! Kösz
sorszám: 609 (8982)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-04-27 15:53:38
Üdv Mindenkinek!

Megkérdezem mégegyszer: Ismer valaki 5 sebességes Jawa-t, 638-ast?

pdaranyi köszi a választ!
sorszám: 608 (8969)

 
 
Petike07
válasz erre | email2004-04-27 13:32:07
Hali!

Láttam, hogy az oldalkocsi lett a téma, pár hozzászólásban.
Én konkrétan egy oldalkocsit szeretnék venni Jawa 250 (csepptankos) motoromhoz. Ki is néztem, s úgy gondolom ez megy hozzá legjobban.
Velorex 560 típusú. A nagy bajság az, hogy ebből viszont nagyon kevés van. 562-est láttam már eladót, de az annyira nem tetszett.
Ha valaki tudna nekem segíteni nagyon megköszönném!

Bye
sorszám: 607 (8964)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-04-26 11:10:15
Ezen a képen megtalálod a gyári beállításokat. Lényeg, hogy 2 fokban kifelé dől a moci, ill. 30mm összetartást kell adni.
http://kep.tar.hu/powerarc/images/pic4937635.jpg
sorszám: 606 (8882)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-25 23:42:40)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-25 23:42:40
A gumik nyomása be van állítva, próbálgatom "érezni" az oldalkocsist, tekintve hogy mióta megvan, 60 km-tert mentem vele összesen. Ennek többségét dimbes dombos jobbra , balra dőlő földutakon,ez sokat segít a vezetés megtanulásában. Már alakulgat... Örülnék , ha megadnátok a gyári beállításolat , mármint az oldalkocsimotorhoz hangolásáét. Lehet, hogy nem fogok hozzányúlni, mert igaz, hogy üresen nagyon húz balra, de 60 kg fölötti old. kocsi terhelésnél egyenes , oldalra sem dőlő úton teljesen jó.Viszont ellenőrizném... Nem szívesen szerelném le, nekem nem országútra kell, hanem arra, hogy nyáron az asszonnyal becsavarogjuk a várost. Az old. kocsi állandó terhelését úgy akarom megoldani, hogy hossztengellyel párhuzamosan zártszelvényből teszek alá laposacélból hajtott bilincsek segítségével egy plusz , nyújtott, túllógó alvázkeretet aminek az eleje és a hátulja olyan lökhárító, mint a terepjáróké.Hátul úgy alakítom ki, hogy csomagtartóként szerepeljen.Aztán vizsgára leszedem, és utána vissza. Plusz ellensúlynak legjobb a kannatartó és a vizeskanna. Utas nélkül van benne víz, ha van utas, kiönthető. Jut eszembe, a túlérzékeny féket kemény fékbetétre való cserével sikerült megoldani ( a gyári szegecselttel )
sorszám: 605 (8875)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-04-25 11:08:37
A fékpofa kézi becsiszolás is elég macerás, meg biztos hogy pontos. Mikor én feújíttattam a betéteket, akkor le is szabályozták azokat, így már az első használatnál is prímán fogtak, nem kellett összevasaslni őket.
sorszám: 604 (8844)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-25 00:12:25)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-04-25 11:04:35
Hát tényleg nem egyszerű közlekedni az oldalkocsis motorral. Én is arra gondoltam a beállításoknál, hogy üresen egy picit balra húzzon, terhelve meg egyenesen fusson, max. egy kis jobbrahúzással. Rossz úton valóban nagyon elpattog az oldalkocsi, én raktam bele egy kb. 30 kilós pótsúlyt, de még így is tud pattogni, pedig a kerék nincs betonkeménységűre fújva. Ráadásul mikor megvettük, nem volt rajta kormánylengéscsillapító, úgy félelmetesen beszitállt az első kerék. Magam fabrikáltam egyet, ez a probléma már megoldódott. A jobb kanyarnál nagyon figyelni kell, hamar megemelkedik az oldalkocsi. Egy éles utcasaroknál még az alacsony sebesség is gond lehet, jól rá kell dőlni az oldalkocsira. Ezek ellenére én nem fogom leszedni. Túrázáshoz rengeteg cuccot lehet belepakolni.
sorszám: 603 (8843)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-25 00:12:25)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-25 00:37:23
Hello!

Sokkal jobb nem lesz, valami rettenet oldalkocsival mászkálni.A balra húzásban lehet a fel nem fújt kerék is ludas.Én le is szedtem az enyimet, elég volt 200 Km vele.
sorszám: 602 (8836)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-25 00:12:25)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-25 00:35:41
Oldalkocsisok figyelmébe !
Épeszű költségtakarékos megoldásaim vannak az oldalkocsi szélvédőplexi , aljzat gumiszönyeg és ülésváz -valamint üléshuzat, old. kocsi takaró házilagos elkészítésére, akit érdekel,ezzel godja van , küldjön e-mailt , segítek! ( vállalkozó szellem és némi kézügyesség szükséges.. )
sorszám: 601 (8835)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-25 00:12:25
Powerarc, zseni vagy ! A ráfutó pofa valóban komoly rázárási ok lehet, főleg hogy utángyártott puha betéteim vannak, amelyeket nagyon sok csiszolással tudtam csak beilleszteni. Túl jó lett, de a fékkulcsnál tényleg méret alá kell vinni a bekapást kiküszöbölendő- erre nem gondoltam...-. Köszi a segítséget. A másik gondom, az oldalkocsi kerékösszetartás beállítása. Ha üres, nagyon húz balra. Ha 60 kg vagy több benne van , sík úton már nem húz. Rosszabb úton viszont nem merek vele hármas alapgáználnál többet menni, úgy pattog az egész. A jobbra kanyarokról jobb nem is beszélni, úgy billen a járgány. Oldalkocsirügó felszabadul, kerék a levegőben, félelmetes.... Van ötleted, vagy másnak ?
üdv.: Fullkopy
sorszám: 600 (8832)
(előzmény: Powerarc, 2004-04-24 18:21:19)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-04-24 22:25:12
Ilyen színösszeállítást még nem láttam, de nagyon tuti. Ja, egy kérdés: A kezelési utasítás szerint állítottam be a dőlést meg az összetartást, de üresen is érzem, hogy jobbra húz. Ez normális? Mert ha még ülne benne valaki, akkor még rosszabb lenne.
sorszám: 599 (8827)
(előzmény: furfarag, 2004-04-24 22:10:30)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-04-24 22:10:30
Köszi!Én is küldök.Igaz már nem az enyém,de én építettem.http://kep.tar.hu/furfarag/index.phtml?aid=27599193&pid=3466599
sorszám: 598 (8826)
(előzmény: Powerarc, 2004-04-24 21:54:37)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-04-24 21:54:37
Csak 2 kép van fenn, de itt a másik:
http://kep.tar.hu/powerarc/images/pic4409984.jpg
sorszám: 597 (8825)
(előzmény: furfarag, 2004-04-24 20:55:20)

 
 
elmi
válasz erre | email2004-04-24 21:27:51
Van egy ismerősömnek jó állapotú oldalkocsis eladó esténként a 0629 415882 tel. elérhető.
sorszám: 596 (8823)
(előzmény: Hequila, 2004-04-23 01:17:40)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-04-24 20:55:20
Hali! Megnézném a többi képet is a Jawa-ról,ha nem lenne jelszóval védett!
sorszám: 595 (8821)
(előzmény: Powerarc, 2004-04-24 18:21:19)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-04-24 18:21:19
Hi Fullcopy!
Nekem is oldalkocsis járgányom van, de ilyen gondom nem volt vele. Én a következőre gondolok: a simplex kerékfékszerkezeteknél a felfutó fékpofánál fordulhat elő önzárás jelensége. Ez lehet attól, hogy a ezen a fékpofán túl közel van a betét vége a fékkulcshoz vagy esetleg a fékpofavisszahúzórugó gyengébb a kelleténél. Az én mocim ősszel volt műszakin és előtte felújíttattam a fékbetéteket (le is lettek szabályozva).
Azóta is semmi baj nincs velük, igaz nekem egy kicsit macerás volt összehangolni a két hátsó féket. Van egy fényképem még a felújítás előttről:
http://kep.tar.hu/powerarc/images/pic4921407.jpg

Üdv,

Powerarc
sorszám: 594 (8816)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-24 00:51:22)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-24 13:40:33
Furfarag: Remegve varom az Unios csatlakozast. :) Mert akkor mar nem lesz vam, es kuldik a ket furt hengeremet konnyitett/egyforma sujra hozott dugokkal. Szoval ha majus 1 szombat, akkor 3-an talan feladjak, 6-an talan itt van. Es akkor talan a 8.-ai hetvegen mar fel is birom rakni. Ha akkor is csorogni fog akkor sirni fogok. Ha nem akkor vidam leszek es kezdodhet a bejaratas. Ez esetben a tura meg jo is lehet. ;)

HyGy
sorszám: 593 (8808)
(előzmény: furfarag, 2004-04-24 13:04:08)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-04-24 13:04:08
Kedves Hygy!
Érdeklődnék,hogy mi van a motoroddal?
Kész lessz-e a túrára?
sorszám: 592 (8805)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-24 00:51:22
Üdv Mindekinek !
Kedves Uraim, olyan motorostárs segítségét kérem, aki sokat járt oldalkocsissal, és ért is hozzá. következő a gondom- többek közt- Minden új, pofák, bowdenek...fékezéskor oldalkocsifék bekap, félreránt...tudom, fékdob , pofa egyforma a hátsó kerékével, abroncs viszont kisebb átmérőjű, ezáltal többet forog, naná, hogy hamarabb és agresszívebben dolgozik..Hogy kompenzáljam a külömbséget, tegyek bele keményebb fékbetétet, vagy más a baj ? A fékállítás nem segít, már végigzongoráztam mindent..
üdv.:Full...
sorszám: 591 (8796)

 
 
millarca
válasz erre | email2004-04-23 14:12:33
Bocs, elfelejtettem. Beszéltem egy prágai Jawa-bolt tulajával, azt mondta, hogy a pléheken kívül szinte mindenük van,vagy tudnak szerezni. Szlovákiában is sok mnden van, viszont ugyan az a helyzet,mint Magyarországon: szinte mindent Csehországból hoznak és pofátlanul drágán árulják!
Télleg, nincs valakinek eladó krómos oldallap az 559es tankjához?
üdv
millarca
sorszám: 590 (8768)

 
 
millarca
válasz erre | email2004-04-23 13:38:02
Ez a kép egy 559-es típusról készült,ha 250. Ha 350, akkor a típusszáma 360.
Az előző képen egy 175-ös 356-os van. Ebben a típussorozatban ezek a tipusszámok: 125/355, 175/356, 250/353, 350/354.

Egyébként én is most egy 559-es restaurálok, elvileg jövő hétre kész. Volt egy 353-om,de én barom eladtam, viszont kinéztem helyette egy másikat.

Nem tud valaki egy eladó Jawa 500 OHC-t,350 OHV-t alkatrésznek, papirok nélkül? Roszz állapotban is érdekelne.
üdv
millarca

ui. Ha konkrét dolgok érdekelnek, megtalálsz a www.wild.hu oldalon,a cseten.
sorszám: 589 (8764)
(előzmény: Hequila, 2004-04-20 20:58:58)

 
 
Bandi
válasz erre | email2004-04-23 13:32:24
Én tavaly ősszel vettem egyet 90 ezerért. jó állapotú. most van benne 13000 km.
638-as California típus.
sorszám: 588 (8763)

 
 
Hequila
válasz erre | email2004-04-23 01:17:40
És azt nem tudja valaki, hogy mennyibe mennek manapság a 638-as jawak? Vagy esetleg nem lenne valakinek jó állapotú eladó?
sorszám: 587 (8747)

 
 
herberc
válasz erre | email2004-04-22 01:26:14
Helló
Tudom ajánlani a www.jawa-club.at oldalt. Igaz hogy németül van de sok hasznos dolgot lehet találni az oldalon ,beleértve az oldalkocsi beállítást is.

sorszám: 586 (8682)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-21 23:17:25)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-21 23:17:25
Valaki esetleg tudja, hogyan kellene beállítani az oldalkocsis kerékösszetartást ?
sorszám: 585 (8679)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-04-21 06:47:25
Ez pedig az elődje 1961-ből, Jawa 353:
http://kep.tar.hu/vkami/index.phtml?aid=27611524&pid=3905789
Eredeti, nem restaurált, megőrzött állapotban.

Kálmán
sorszám: 584 (8633)
(előzmény: Matya, 2004-04-21 00:17:32)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-21 00:17:32
Hali!

A típusa 559-es.Egész pontosan 559/04 ha minden igaz, de erre nem esküszöm meg.
sorszám: 583 (8616)
(előzmény: Hequila, 2004-04-20 20:58:58)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-04-20 22:45:33
Ez a Lentus Jawája, a csehek Panelkának hívják, ez nem a Kyvacka. A típusszámát nem tudom pontosan, nem akarok hülyeséget írni. A 350-es változata a 360-as.

Kálmán
sorszám: 582 (8610)
(előzmény: Hequila, 2004-04-20 20:58:58)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-04-20 21:32:01
Hello Hequila,

A 638-as és a 639-es között csak a tárcsafék a különbség.
Az alkatrészutánpótlás viszonylag jó (ez főleg Cseho.-ra és Szlovákiára érvényes), mivel a gyár gyakorlatilag még mindig ugyanolyan motorokat csinál.

Nem egyszer láttam olyat neten, hirdetésben, hogy felrakták rá a 640-es "bőrét". Tehát nem kellene bonyolultnak lennie.
Más motorokkal nem tudom, mennyire kompatibilis.


Üdv!
sorszám: 581 (8605)
(előzmény: Hequila, 2004-04-20 21:03:29)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-04-20 21:16:02
Ez a gyertya milyen hőértékű? 175-ös?
sorszám: 580 (8603)
(előzmény: hygy, 2004-04-20 15:44:29)

 
 
Hequila
válasz erre | email2004-04-20 21:03:29
És még arra lennék kíváncsi, hogy mennyibe mennek manapság a 350-es 639-es jávák? És hogy ezekhez milyen az alkatrészutánpótlás? És milyen tankot lehet rá rakni heggesztgetés nélkül, ami nem olyan otromba, mint az eredeti? Meg hogy egyáltalán kinek milyen tapasztalatai vannak vele?
sorszám: 579 (8600)

 
 
Hequila
válasz erre | email2004-04-20 20:58:58
Sztem nem pontosan erre gondoltam. Itt egy újabb kép róla, talán ez jobban segít...
sorszám: 578 (8599)
(előzmény: pdaranyi, 2004-04-20 20:19:42)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-04-20 20:19:42
Hello Hequila,

Nekem úgy tűnik, hogy ez az 1954-es Jawa 250/353 Kyvacka. A kép alapján gondolom így. Persze nem 100%.

Egyébként, ha Jawa modelleket keresel, először nézd meg a jawamania.cz-t. Elméletileg az összes Jawa ott van.


Üdv!
sorszám: 577 (8595)
(előzmény: Hequila, 2004-04-20 16:43:12)

 
 
Hequila
válasz erre | email2004-04-20 16:43:12
Hi!

Az lenne a kérdésem, hogy ennek a Jawanak mi a pontos neve:
ennek a Jawanak! Meg hogy mennyire jó? Milyen az alkatrészellátottság, meg hasonlók!
sorszám: 576 (8584)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-20 15:44:29
Elvileg NGK B6HS jo bele.

bye
HyGy
sorszám: 575 (8582)
(előzmény: kalap, 2004-04-20 00:30:56)

 
 
kalap
válasz erre | email2004-04-20 00:30:56
Üdv!

Milyen gyertyát tesztek a 638-asba?És mit adnak gyárilag hozzá?Ha lehet ajánjatok minnél többet (BRISK-et),hőérték kéne hozzájuk+kód.
Kösz előre is!
sorszám: 574 (8564)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-04-19 15:46:10
Hello Hurka,

Én is hallottm már 5-sebességes Jawaról, de én úgy tudom azok ritka, rendőrségnek gyártott darabok voltak. Persze, ez nem biztos.
A California 4-sebességes, csak külalakban különbözik a töbitől.

Hallottam olyat, hogy nem nehéz átalakítani, de most, hogy felújítás miatt széthúztam a blokkot, nekem úgy tűnik, elég nehéz lenne megoldani.

Szerintem csak akkor próbálkozz vele, ha van egy tartalék blokkod, vagy legalább váltóműved, és ismersz nagyon ügyes esztergályost.

Arra lennék kíváncsi, hogy hogy lenne megoldva a 3. tolóvilla mozgatása. Szerintem egy teljesen új pillangótárcsát kellene legyártani.


Üdv!
sorszám: 573 (8531)
(előzmény: Hurka, 2004-04-19 15:32:18)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-04-19 15:32:18

Ha már itt vagyok lenne egy kérdésem, hátha tud valaki segíteni:
638-as (1987-es) Jawa-t hogyan lehetne 5 sebességesre megcsinálni?
Úgy tudom, hogy gyártottak ebből 5 sebességest is, azt hiszem ezt nevezik California-nak, de nem vagyok benne biztos. Szóval ismer-e valaki 5 sebességes Jawa-t, és ha igen, át lehet-e rakni a váltóját 4 sebességes 638-asba, vagy a fogaskerekeket?
Próbálkozott már valaki közületek ezzel?

Üdv.
sorszám: 572 (8530)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-04-19 15:25:07
Üdv Lecsókolbász!

Én egy hónapja vettem egy 84-es, 634-est 5500 Ft-ért, papírok nélkül, de az elég rossz állapotban volt, de elvileg működőképes.(csak alkatrésznek vettem)
Persze ennél azért többet érnek ezek a mocik, szerintem ha viszonylag jó állapotban van 30-50 ezer Ft-ért el lehet adni. Egyszer láttam felújítva egy 634-es Jawa-t, amit 100.000 Ft-ért árultak, csak az a baja, hogy 6V-os.

Szóval szerintem ennyit ér, de javítsatok ki, ha tévedek!
Látatlanban elég nehéz megmondani.

Üdv. minden JAWASNAK
sorszám: 571 (8529)
(elözmény: LecsóKolbász, 2004-04-18 20:38:09)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu