hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

hygy
válasz erre | email2004-05-09 19:09:18
Arra gondol, hogy lehet hogy kevesebb olajat tettek bele.

HyGy
sorszám: 670 (9672)
(előzmény: Powerarc, 2004-05-09 18:44:37)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-05-09 18:44:37
Az új keveréknél arra gondolsz, hogy már 95-ös benzin van benne? Egy jó ideje már így használom a motort csak azzal a különbséggel, hogy saját magam keverem. Nekem nem jut eszembe semmi összefüggés, hogy emiatt kiolvad a dugó és a gyertya.
sorszám: 669 (9671)
(előzmény: szacsomo, 2004-05-09 01:37:50)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-05-09 02:28:34
Nem tudom pontosan ebben tunning is van ezert dragabb. Emlekeim szerint egy eve kb 6000 forint volt a ket henger furasa.

Gyari dugora arat nem tudok de talan olyan 3000/darab korul lehet.

HyGy
sorszám: 668 (9657)
(előzmény: Bandi, 2004-05-07 21:20:47)

 
 
szacsomo
válasz erre | email2004-05-09 01:37:50
Voltam mocizni. Nem sokáig jutottam.
Kiolvadt a jóbb dugó közepe és a gyertya elektródájának közepe is eltünt. :(
(nem törés, olvadás) Valon mitű van ez? Még szerencse hogy csak 30Km-re voltam.
Amióta ez az új keverék van másodszor olvad a gyertya. Lehet hogy van összefüggés?
sorszám: 667 (9653)

 
 
Bandi
válasz erre | email2004-05-07 21:21:34
És mennyiért fúrnak általában jawa hengereket?
sorszám: 666 (9603)

 
 
Bandi
válasz erre | email2004-05-07 21:20:47
A gyári dugattyúk milyen árban vannak? (638-as california)
sorszám: 665 (9602)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-05-06 16:16:47
Hello!

Nem tudom, meg sosem furattam a kikiben. EN kikuldtem a hengereket csehbe. Csehben 8. tulmeretig van dugo (a gyarto 8. tulmeretig gyart)

bye
HyGy
sorszám: 664 (9538)
(előzmény: blackie, 2004-05-06 12:59:09)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-05-06 15:38:30
Hello blackie,

Az összes tengely kint van a blokkból, éppen ez az összelegózás nem sikerült. Ezért gondoltam, hogy talán ki kell venni a pillangótárcsát. Szal nem kell. OK, akkor legózok. :)


Üdv!

u.i. a pdaranyi-t kisbetűkkel kell írni mindig, mindenhol
sorszám: 663 (9535)
(előzmény: blackie, 2004-05-06 12:59:09)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-05-06 13:05:55
Erről jut eszembe, márkatársak... Ha valaki tud 638-ast műszaki vagy papírok nélkül, de jó állapotú blokkal, az szóljon rám, mert marhára alkatrészhiányom van. Esetleg külön alkatrészek is érdekelnének (forgórész, főtengely, hengerek, vagy komplett blokk).
Köszönöm!
blackiex@freemail.hu
sorszám: 662 (9526)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-05-06 12:59:09
Pdaranyi:
Nem kell kivenned a pillangótárcsát, elég, ha a tengelyeket kihúzod a tolóvilla tengelyével együtt, aztán összelegózod. Most bontottam blokkot, én is ugyanezt játszottam. :))

HyGy: Nem tudod véletlenül, hogy hogy mekkora méretig tudnak fúrni a Kiki motorosboltban? Egy kóbor tűgörgő megkarmolta a hengerem falát, kb 0,3-0,5 mm mélyen. :(
Lehet, hogy hengert kell cserélnem?
sorszám: 661 (9525)
(előzmény: pdaranyi, 2004-05-03 15:34:30)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-05-06 09:07:42
Való igaz, ha van és tönkremegy, akkor nagy eséllyel a hengerben már nem lesz szikra.
sorszám: 660 (9508)
(előzmény: még1MbR, 2004-05-06 00:53:36)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-05-06 00:53:36
"Ha nincs zavarszűrő ellenállás, attól még a motor rendesen megy,..."

Ez igaz, ha gyárilag nincs benne. Viszont, ha a meglévő kiég belőle, lecsökken, vagy megszűnhet a szikra. Sőt, az is lehet, hogy bár úgy látni, van szikra, odabent nyomás alatt nem lesz...
sorszám: 659 (9501)

 
 
maxxxis
válasz erre | email2004-05-05 22:46:26
Bocsi ELFELEJTETTEM!! 350-es CZ-JAWÁHOZ.
sorszám: 658 (9496)

 
 
maxxxis
válasz erre | email2004-05-05 22:33:12
Sziasztok!Keresek 79-es CZ-JAWAhoz,bal oldali dobozfedélt.(Vagy oldaldobozt,ki hogy hívja).Ha valakinek lenne ilyen,dobjon egy sms-t visszahívom.Köszi!
sorszám: 657 (9495)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-05-05 16:14:21
Hello Powerarc,

Értem már, köszönöm.


Üdv!
sorszám: 656 (9481)
(előzmény: Powerarc, 2004-05-05 14:24:04)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-05-05 14:24:04
A gyújtás pillanatában a szikra keletkezésekor egy ún. szélessávú elektromágneses zavar keletkezik. Ha nincs zavarszűrő ellenállás, attól még a motor rendesen megy, de zavarja a közelben lévő rádiókat, televíziókat.
Nekem volt olyan esetem, amikor a tv-t néztem és elment a ház előtt egy kismotor (zavarszűrő tuti nem volt rajta) és elkezdett "pattogni", sercegni a tv. A lényeg, hogy a jármű a környezetében elektromágneses zavart ne okozzon.
sorszám: 655 (9472)
(előzmény: pdaranyi, 2004-05-05 14:00:05)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-05-05 14:00:05
Hello HyGy,

Erre magam is rájöttem. :)

De mit zavaró és mi által keltett zavart szűr?

És mi van, ha nem megfelelő az ellenállás? Mi megy tönkre?


Üdv!
sorszám: 654 (9471)
(előzmény: hygy, 2004-05-05 09:31:05)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-05-05 09:31:05
Zavarszures.
sorszám: 653 (9464)
(előzmény: pdaranyi, 2004-05-05 02:15:18)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-05-05 02:15:18
Hello még1Mbr,

Mi pontosan a funkciója a zavarszűrő ellenállásnak?


Üdv!
sorszám: 652 (9461)
(előzmény: még1MbR, 2004-05-05 02:07:13)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-05-05 02:07:13
Szia Semi!

:-)
A gyertyahézag is okozhat csörgést, úgy vettem észre, de nekem most 1mm-en van és jó. Az előgyújtásból vissza kell venni, az biztos. Lehet, hogy kevesebb is elég, én mérgemben vettem 2,1-re, mert már untam a dolgot. A CPI nagy szikrája hamarabb kinyírja a gyertyapipa zavarszűrő ellenállását, erre oda kell figyelni. Általában 5kohmos van benne, digit multival szoktam kimérni. Ha szakadást mutat, előfordulhat, hogy ugyanúgy van szikra (mint nálam például)de az már nem egy életbiztosítás, bármikor bemondhatja az unalmast, én inkább kicseréltem mindig.
Ja, a cpi kényes lehet esetleg az olajos megszakítóra, mivel a kis áram miatt nem tud kiégni. Zárásszög nem érdekli (megszakítóhézagot nem kell pontosan állitani), mivel a CPI áramot csak a gyújtás pillanatában vesz fel.
sorszám: 651 (9460)
(előzmény: Semi, 2004-05-03 15:58:20)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-05-03 21:33:50
Még mindíg vásármányoznék 638-350 kuplungkosarat, kompletten, vagy csak a lánckereket, ami fel van szegecselve rá a berugóbigyóval együtt. Nem baj, ha a rézpersely döglött benne, az van.Budapesten kéne...
sorszám: 650 (9368)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-05-03 21:25:56
Oldalkocsiimádók figyelem ! Nemrég leírtam elborzasztó élményeimet az oldalkocsival való motorozás rémületéről. Ne csüggedjetek, mindent tekerek és állítok az enyémen, már kaptam gyári kottát a beállításokhoz is. Persze, hogy nem jó. Viszont az enyém már jól motorozható, miután babra munka árán sok állítás, majd próba árán összehoztam valamit. Ha jól szuperál, közre fogom adni az értékeket.
sorszám: 649 (9366)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-05-03 16:57:19
Üdv Powerarc!

Az én Jawa-m pont ugyanezt csinálja hidegindításkor, de kb. 1 perc járatás után abbahagyja és fogadja rendesen a gázt. Nem hiszem, hogy a karbi miatt van, az enyém is ki volt takarítva nemrég, nincs benne semmi lerakódás.
Amikor gyújtást állíttatam rajta ez elmúlt egy időre, de most megint csinálja.
Egyébként a balhengeres témára visszatérve az én balhengerem is kevésbé füstöl, mint a jobb. Egyszer említettem egy motorosboltban egy hozzáértő "öregnek", hogy az egyik henger mintha nem menne annyira, mint a másik, egyből kitalálta, hogy a bal. Ő rengetegszer látta már azt a jelenséget Jawa-knál, szerinte típushiba.

sorszám: 648 (9359)
(előzmény: Powerarc, 2004-05-02 23:46:36)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-05-03 15:58:20
Hali még1MbR!

Végre egy ember akinek ugyanaz a hibája mint nekem! :-)
Nekem is lassult a gép a CPI felszerelése után! Szóval csak 2.1 körülire állítsam be, és akkor jó lesz? A gyertyát te kitágítottad 1.2-re? Még valamit kellett csinálni hogy jó legyen?

ciao
Gábor
sorszám: 647 (9357)
(előzmény: még1MbR, 2004-05-03 12:01:30)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-05-03 15:34:30
Hello,

A 638-asnál hogy rakjam be a tolóvillákat, előtét- es főtengelyt (mármint a sebváltó főtengelyét)? Nagyon nem szeretném kivenni a pillangótárcsát. Megoldható anélkül is, vagy szedjem ki?


Üdv!
sorszám: 646 (9353)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-05-03 14:44:02
Hello kgandras,

Itt, a Szakirodalomban megtalálod a 640-eshez az alkatrészkatalógust. Az jó a 638-ashoz is. Én is ezt használom.


Üdv!
sorszám: 645 (9350)
(előzmény: kgandras, 2004-05-02 19:49:08)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-05-03 12:01:30
Sziasztok!
Én az előgyújtást visszábvettem 2,7mmről mert a CPI-vel nem volt jó, kövérgáznál becsörgött nagyon, szinte lassult a gép. Érdekes, hogy a hagyományos gyújtással ezt nem csinálta, ott 3,2-vel is elment. Most 2,1mmre van téve, a csörgés megszűnt. (mérőórával állítottam be, tehát nem sac/kb.) Gondolom a brutál szikra miatt előbb gyullad meg a keverék.
sorszám: 644 (9344)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-05-02 23:46:36
Hm, a karbit pucoltam már többször is. Anno a moci vagy tíz évig állt és a karbi belseje tele volt valami sárgás-barnás lerakódással, amit még levakarni is alig lehetett. Nem is sikerült semmiféle folyadékos áztatással megszabadulnom tőle. Lehet hogy még valamelyik csatornában maradt valami lerakódás, lehet hogy ez az oka? Tudsz valami jó módszert, amivel ezt a lerakódást teljes egészében el lehet tüntetni? Az üzemanyagszintet a könyv szerint állítottam be, de lehet hogy ennek ellenére alacsony a szint?
sorszám: 643 (9328)
(előzmény: Fullkopy, 2004-05-02 23:39:38)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-05-02 23:39:38
Pucolj alaposan karbit. Amit leírtál, az hideg motornál szegény keverékre utal.
sorszám: 642 (9327)
(előzmény: Powerarc, 2004-05-02 17:55:27)

 
 
kgandras
válasz erre | email2004-05-02 19:49:08
Sziasztok! Van valakinek Jawa 638 blokkról olyan robbantott rajza ami használható? A szerelési kézikönyvben levő rajzon nem igazán lehet kivenni a kis alkatrészeket. Előre is köszi!
sorszám: 641 (9314)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-05-02 17:55:27
Nekem 3mm-re van belőve, és egyelőre nincs is vele gondom. Viszont van egy más érdekes dolog a járgányommal. A motor hidegen is normálisan indul, de utána ha ráhúzom a gázt (nem patkóra), akkor a motor nem veszi fel a túrát, majdnem le is fullad. Pedig a benyó rendesen eljut a karbiba. Viszont amikor a motort jól megrángatom, akkor a rázkódás hatására egyszercsak megjavul, veszi a fordulatot gázadásra. Meleg motornál már később nem fordul elő a jelenség. Az úszó könnyen jár, nem akad. Alacsony lenne az üzemanyagszint vagy valami egyéb baja lehet?
sorszám: 640 (9313)
(előzmény: hygy, 2004-05-02 17:45:53)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-05-02 17:45:53
Az enyemben is amit en toltottem fel a szocimotoros oldalra. Viszont az eredeti csehben (vagy szlovakban) allitolag 2.5-ot ir. Es a szlovak (vagy cseh) szerelo is azt mondta hogy 2.5mm. Szerintem legkozelebb en megprobalom azt.

HyGy
sorszám: 639 (9312)
(előzmény: Powerarc, 2004-05-02 16:52:13)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-05-02 16:52:13
Az én gépkönyvemben 2,7-3,2 mm van megadva.
sorszám: 638 (9311)
(előzmény: hygy, 2004-05-02 15:11:29)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-05-02 16:36:47
2.7 mm pont jó lesz.
sorszám: 637 (9310)
(előzmény: hygy, 2004-05-02 15:11:29)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-05-02 15:11:29
en eddig 3-ra allitotta de pdaranyi azt mondja, hogy az eredeti konyvben 2.5 mm van. Es miota megvettem a motort es gyujtast allitottam sose ment ugy a jawam mint mikor megvettem.

HyGy
sorszám: 636 (9307)
(előzmény: hygy, 2004-05-02 15:06:28)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-05-02 15:06:28
Ki mekkorara szokta allitani az elogyujtas t a 638-ason?

HyGy
sorszám: 635 (9305)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-05-01 01:52:37
Helló Dénes !
Ha nekem adod, én ingyen megcsinálom magamnak. Nekem tetszik az ötlet. Bocsi, vicceltem.
Ha viszont komoly választ szeretnél, akkor úgy gondolom, mindenképpen több pénz lell hozzá, mint amit az egész megér, tekintve, hogy mással csináltatnád, nem értesz hozzá.Így még egy bowdencsere is anyagi csőd. Csak példának írom, velem megtörtént, motorszerelő úr közölte velem , hogy 25000 Ft.-ért + anyag szíveskedik szétszedni a blokkot, mivel ronda hangja csak eztán szünik majd. Miután vettem a fáradságot, és magam hajigáltam szét a vackomat, elsőként értesültem arról, hogy valaki elfelejtette meghúzni és biztosítani az anyát a kuplung alatt. Miután megcselekedtem amit más elhagyott, elmúlt a zaj. ( egy órámba sem került és semmi alkatrész ) Majd ugyanez a jóember , mikor a váltókar visszahúzása kapcsán kerestem fel, mosolyogva közölte. hogy emiatt is szét kell szedni a blokkot, ami persze, hogy 25000+ anyag. Ha kicsit visszaolvasod a történéseket itt , rájössz, hogy a srácok útmutatásai és a letölthető segédanyagok segítségével meg lehet csinálni, én meg is tettem. Idő max. 1 óra, alkatrészár két darab rugó, száz valamennyi per darab. Szóval vagy megtanulsz szerelni, vagy gyűjtsél sokat. Persze, ha a pénz nem gond, akkor írásomat tekintsd tárgytalannak.
Ha mégis gond, akkor még sokat fogsz itt kérdezni, de ez esetben szerintem aki tud, segít.
üdv: Fullkopy
sorszám: 634 (9274)
(előzmény: Dénes, 2004-04-30 16:00:04)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-30 23:06:24
Üdv Matya !
Halványsárgáslilás gőzöm nincs, mitől csörög egyre jobban , mikor megyek a mocival , a főtengelyem.A sos azt jelentené, hogy nem ártana elég hamar foglalkoznom vele, mivel nagyon bambán néznék, ha mocizás közben a lakásomtól 20 km.-re széthullana a bigyó. . Van tarcsi blokkom,- kaptam ajiba- naná, hogy nem átírható- de mint kiderült , ő is szeret csörögni, és nem tudom , érdemes-e átépíteni. Pedig az említett hibán kívül , meg a láckeréknyak töréstől eltekintve, sokkal szebb, használatlanabb mint a járógépem. Viszont van ezen kívül egy jóképű plusz főtengelyem két hengerrel és alapméretes dugókkal- . Ha az öreg néhány héten belül bevállalna úgy, hogy megcsacsognánk, mi kell még, vagy mi használható a rengeteg cuccomból , az jó lenne. Egy hónapot is ráér, ha vállal, addig max csak tolási távon belül maradok itthonról. Minden kezdet nehéz, mondja a német: Aller anfang ist schweer.., ha jól emlékszem...
Köszi, ha tudsz,az öregnél segíts!
üdv : Fullkopy
sorszám: 633 (9254)
(előzmény: Matya, 2004-04-30 18:58:33)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-30 18:58:33
Helló Fullkopy!

Szívesen segítek, de nekem is csak nehezen áll neki ilyeneknek.Meg mostanában eléggé beteg volt, majd beszélek vele, rákérdezek.Mit jelent az S.O.S?Nem szokta elkapkodni, olyan három hétig is elszöszöl rajta néha.
Egyébként a fölső csapszeg nekem is csörög, azzal nem tudott mit csinálni, végülis 100ezret futott előtte a motor.
sorszám: 632 (9235)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-30 13:49:30)

 
 
Dénes
válasz erre | email2004-04-30 16:00:04
Helló, segítséget szeretnék kérni abban, hogy hol és mennyiért lehetne rendbehozatni egy jawa 350-est? Nekem sem időm, sem szerszámom, sem tudásom nincs ehhez, megvettem, és 5 éve már nem használtam. Most szeretném újjáéleszteni, de nem indul...
Köszönök minden segítséget!
sorszám: 631 (9221)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-30 13:59:18
Bocsi , még1MbR!
Storno a dolog, a láckeréknyak van eltörve, sikerült rosszul emlékeznem ...Azért köszi, a jószándék megvolt...
üdv....
sorszám: 630 (9208)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-30 13:44:24)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-30 13:49:30
Helló Matya ! S.o.s kéne az öreg, ha megvan még. 20 km után úgy csörög a főtengelyem, mint a régi vekkerem. Elküldenéd az elérhetőségét ?
üdv: Full.....
sorszám: 629 (9207)
(előzmény: Matya, 2004-04-30 01:08:26)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-30 13:46:38
Namármint szét is fúrtam.... Így jár , aki a gőzölgő ebéd mellett kapkod ...
sorszám: 628 (9205)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-30 13:44:24)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-30 13:44:24
Helló még1MbR !
Elég a kosár,a tarcsi blokkom belezésekor döbbentem rá, hogy nyakban el van törve, rögtön szét if fútram, mivel a többi jó.Küldj e-mailt, telcsi számmal, felhívlak ! Köszi előre is !
üdv...
sorszám: 627 (9204)
(előzmény: még1MbR, 2004-04-29 23:54:28)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-30 01:08:26
Hát kicsit nekem is asszimetrikus a füst, viszont tök egyforma a gyertya.Ezer éves megszakítókkal, pipával, gykábellel.A motor megy mint a barom, alig lehet visszafogni.Simán forogna szinte akármeddig.Ja és NEM ráz a főtengely.Ezért külön köszönet a gépműhelynek!Az öreg, aki csinálta nagyon ügyes.A Drapál Jancsinak volt a szerelője.Remélem ez mond valamit nektek.
sorszám: 626 (9180)
(előzmény: még1MbR, 2004-04-29 23:51:55)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-04-29 23:54:28
Szia!
Csak a kosár kell, vagy a rászegecselt lánckerék is? Mert kosaram van, csak levettem róla a lánckereket, mikor cseréltem a régebbi fajta kuplungra.
A kosár jó állapotú...
sorszám: 625 (9173)
(előzmény: Fullkopy, 2004-04-29 20:40:12)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-04-29 23:51:55
Szia!
Pedig sajnos a jobb oldali kövérebbet kap :-(
Nézzétek meg, a jobb és bal oldali gyertya színét... a bal fehéres, a jobb pedig sötétbarnás. Mindig is az volt, hiába állitom be a gyújtási időpontot mérőórával, CPI van a gépben, minden teljesen új, pipa, stb... de szemmel is látszik a füstön.
sorszám: 624 (9172)
(előzmény: Matya, 2004-04-29 20:35:39)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-29 20:40:12
Budapesten keresek 638-350 kuplung kosarat. Van valakinek egy eladó használható állapotban ?
sorszám: 623 (9154)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-04-29 20:36:19
Ha a gyújtásidő,megszakító és gyertyahézag, hőérték, kondi ,trafó és a gyertya kábel,gyertyapipa is jó, én főtengely simmeringet cserélnék... , nem nagy költség, nem is hiánycikk. Mondjok az említett bal oldalihoz tán kéne egy elsődleges lánckeréklehúzó is, meg egy seegerfogó. A bajok itt kezdődnek.
sorszám: 622 (9153)
(elözmény: Milan, 2004-04-29 19:46:57)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-29 20:35:39
Azért füstöl jobban, mert az egyik henger mindig előredolgozik a másikhoz képest.NEM kap "kövérebb" keveréket.Hülyeség.
Úccse lehet teljesen pontosan beállítani a megszakítókat.Mégha sikerülne is, másképp kopnak, stb..
sorszám: 621 (9152)
(elözmény: Milan, 2004-04-29 19:46:57)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu