hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Papirmotoros
válasz erre | email2004-06-30 20:47:27
Sziasztok!

350 (638) JAWAmhoz keresek egy uj gyujtaskapcsolot. Tudtok valami jo boltot BPn, vagy a kornyeken? En csak az O utcait ismertem, meg a Nagymezo utcait, de most ugy lattam, mindketto mar a multe. Valami jo otlet?

Koszi, elore is!
sorszám: 1020 (13195)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-06-30 20:34:08
Lehet, hogy itt kell keresnem a hibát. Sajna az az kúpos gumigyűrű anno tönrement és képtelen voltam újat szerezni. Így egy olyan megoldás van, hogy annak a helyére fix gyűrű van felaplikálva. A talpra felhelyezett tömítés meg egy kicsit kemény anyagból van, így lehet hogy nem nyomódik össze annyira, hogy teljesen tömítsen.
sorszám: 1019 (13194)
(előzmény: pdaranyi, 2004-06-30 18:36:34)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-06-30 18:36:34
Hello Powerarc,

Elképzelhetőnek tartom, hogy a karburátor és a henger között kap egy kis falsot, de üzemhőmérsékleten a rés elzárul ahogy kicsit tágulnak a fémek.

Nekem sikerült majdnem elbaxnom a menetet azon a csavaron, amire teszed rá a karburátor és hengerek közti összekötőelemet, és 2 anyával ráhúzod. Na, én az egyik anyát egy kicsit tulhúztam. Aztán óvatosan meghúztam és a falslevegő kizárása érdekében körbetömítettem szilikonnal, kivéve az alsó részt, mert ahhoz nem fértem hozzá.


Üdv!
sorszám: 1018 (13190)
(előzmény: Powerarc, 2004-06-30 18:20:48)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-06-30 18:20:48
Nekem csak részleges felújításom volt most, csak gyűrűcsere. Még nagyon kevés kilométert mentem vele, de szépen megy, rendesen húz, van rendesen alapjárat is. A gond a hidegindítással van. Indítás a kézikönyv szerint megy, a motor be is ugrik, de olyan alacsony az alapjárat, hogy leáll. Érdekes módon, ha megmozgatom a motort, akkor az rendesen felpörög. Itt először arra gondoltam, hogy alacsony a benzinszint, de az rendben van. Lehet az, hogy a karburátor után valahol egy pici falslevegőt szív, ami elég ahhoz, hogy hidegen nehezen induljon, de üzemmeleg motornál ne legyen észrevehető?
sorszám: 1017 (13189)
(előzmény: pdaranyi, 2004-06-30 17:53:30)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-06-30 17:53:30
Hello Pali,

Nekem is felújítás után van és rögtön volt alapjárat. Új dugók, gyűrűk, fúvókák, fúrt hengerek meg miegymás.

Nem tudod, mi lehet az 1009. hozzászólásban leírt problémára (töltésvisszajelző) a megoldás?


Üdv!
sorszám: 1016 (13184)
(előzmény: Pali, 2004-06-30 13:47:33)

 
 
szoli
válasz erre | email2004-06-30 16:58:33
Sziasztok!

kérdésem a következő. van egy 6v -os 350 esem tárcsafékkel, tök jó, csak a kormány kezelőszervei esztétikailag nem a legszebbek /az átalakítás után/ indexkapcsoló stb
A fékek etz-ről vannak, hogyan lehetne ezt esztétíkussá tenni? Esetleg új etz kormány?
sorszám: 1015 (13182)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-06-30 13:47:33
Ahoj!

Olvasva a hozzászólásokat, kedvet kaptam én is egy rövid beszámolóhoz.

Tegnap fölélesztettem a pacimat hosszú álmából. A gázosabb helyeken a vezetékezést megcsináltam, de valószínüleg az egészet ki fogom cserélni. Úgy meg a gép, mint ha kutyák kergetnének....:)

Aztán elöjött pár probléma, melyek orvoslása idöigényes lesz.

A legidegesítöbb az volt, hogy indulás elött leellenöriztem a világítást (is), index nem villog. Nézem, hogy mi a fene lehet, az index relé testelése leszakadt. Nem akartam sokat tökölni, így most egy szigetelöszalag rögzíti az indexlámpa tartójához... De villog :)))

A karburátort érdemes volt lecserélni, az indítás meglepöen könnyü volt. Fél éves állás után az 5-dik vagy 6-dik rúgásra beröffent. (A régi karbival 10 percig rugdalni kellett).

Csak hát még bejáratós, új karbi, amíg be nem kopnak a hengerek meg a fúvókák, addíg nincs alapjáratom....

Na meg a fesszab vagy az egyenírányító gázos. A generátort kimértem, az jó, de a tegnapi utolsó pár kilóméteren folyamatosan világítot a töltésvisszajelzö.

Ugyhogy a következö pár hét alatt villanyt szerelek, meg kicserélem a elektronikus áramköreit a gépnek.

Üdv,
Pali
sorszám: 1014 (13175)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-06-29 20:48:22
Hello HyGy,

Kösz.

Kondenzátorokat lekötöttem, megszakítókat cseréltem, megszakítóhézag 0.3 mm. De mi köze a megszakítónak a fesszabhoz, szénkeféhez?


Üdv!
sorszám: 1013 (13133)
(előzmény: hygy, 2004-06-29 18:12:02)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-06-29 20:15:08
Sajna nem mértem meg az enyémet mikor felújítattam, de inkább a 4mm vastagságra tippelek, az 5 valahogy túl vastagnak tűnik.
sorszám: 1012 (13130)
(előzmény: hygy, 2004-06-29 18:12:45)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-06-29 18:12:45
MIlyen vastagra kell ferrodoloztatni az elso fekbetetet a jawan 638-ts? 4mm? 5mm?
sorszám: 1011 (13124)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-06-29 18:12:02
Gratula hozza!!

A kondenzatort lekototted a CPI-krol? Meg megprobalhatsz megszakitot is cserelni, megszakitohezagot rendesen beallitottad?
En egyebkent a megszakitora tippelnek.

A valto szerintem majd bejarodik.

HyGy
sorszám: 1010 (13123)
(előzmény: pdaranyi, 2004-06-29 17:10:04)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-06-29 17:10:04
Hello,

Vasárnap beindítottam a gépet a teljes felújítás után. Amint beért a hengerbe az anyag, beindult, és rögtön olyat csinált, amit eddig még soha - tartotta az alapjáratot. :)

Viszont egy érdekes problémára derült fény. Ha ráadom a gyújtást, kapcsol a relé és nem világít a töltésvisszajelző. Ha lekötöm a szénkefét, kattan egyet a relé és világít a töltésvisszajelző. Ha újra bekötöm a szénkefét, újra elalszik a lámpa. Egyetlen változtatás az elektronikus rendszerben a CPI-k felszerelése. Fogalmam sincs mi lehet a gond. Tanácstalan vagyok. Mikor legközelebb otthon leszek, megnézem, tölt-e a gép, mert ha nem, akkor a fesszab lesz a húnyó szerintem. Ha valakinek van ötlete, mi lehet a gond, az kérem ne tartsa megában. Előre is köszönöm

Továbbá, érdekes dolgot csinál a jobb henger gyújtása. Akkor is ad szikrát mikor összeér a megszakító. Próbáltam rákötni a bal henger CPI-jét, de akkor is kétszer szikrázik a gyertya. Ha viszont nem lassan van forgatva a főtengely, hanem gyorsan átfordul (elég egy kicsit erőteljesebben megtekerni a rotort a 10-es kulccsal) azon a ponton, ahol összeér a megszakító akkor csak ott ad szikrát ahol kell. Leteszteltem úgy is, hogy a hengerre tettem a gyertyát és a berugókarra tapostam párszor (kisebb erővel, mint indításkor) és egy szikrát adott. Ezért bendítottam, ráadásul úgy, hogy a bal hengerből kicsavartam a gyertyát, és gyönyörűen jár.

Továbbá a váltó nagyon kemény lett. Főleg az egyes megy bele bagyon nehezen. Viszont minden nemű recsegés nélkül, szépen, halkan. Arra gondolok, hogy még nincs rendes kenés a váltóban (kb 100 m-t mentem, és új előtéttengely van benne), és a kuplung beállítás nem tökéletes (ebben az esetben viszont recsegne a váltó egyesbe rakásnál, nem?).


Üdv!
sorszám: 1009 (13119)

 
 
Fazer
válasz erre | email2004-06-28 22:51:55
Bocs ha valaki művét leszoltam. Sikerült a hivatalos oldalról letölteni infókat. Sziasztok. Fazer
sorszám: 1008 (13073)

 
 
Fazer
válasz erre | email2004-06-28 22:42:59
Hát hogy öszinte legyek kotradék az a kézzel rajzolt valami. Én egy hiteles kapcsolási rajzra gondolnék. 8-) Valamire amin rendesen fel van tüntetve minden.
sorszám: 1007 (13071)
(előzmény: Powerarc, 2004-06-28 22:06:23)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-06-28 22:06:23
Amik itt vannak a Szakirodalom menüben, azok nem használhatók?
sorszám: 1006 (13065)
(előzmény: Fazer, 2004-06-28 21:54:29)

 
 
Fazer
válasz erre | email2004-06-28 21:54:29
Köszi megpróbálok szétnézni!
Ja még valami nem tudsz valahol használható bekötési rajzot a 250-eshez/esetleg gyári/. Mármint főleg a gyújtás és a fesz-szab érdekel mert a gépem hálózatára ráfér egy csere.
sorszám: 1005 (13064)
(előzmény: Powerarc, 2004-06-28 21:21:39)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-06-28 21:21:39
Az én 350-esemen felújított fékpofák vannak mindenhol. Mivel Budapesttől távolabb vagyok, ottani címeket nem tudok mondani. Én egy motorkerékpár szervizbe vittem. Igaz, hogy nem közvetlenül ők csinálták meg, hanem egy erre szakosodott maszek. Szépen megcsinálták, ráadásul utána le is szabályozták. Szóval ha találsz valahol egy ilyen műhelyt, akkor szerintem próbáld meg. Nézz körül olyan helyeken is, ahol gépkocsik fékbetéteket újítanak fel.
sorszám: 1004 (13060)
(előzmény: Fazer, 2004-06-28 20:58:32)

 
 
Fazer
válasz erre | email2004-06-28 20:58:32
Köszönöm 'Fullkopy' a címeket meg fogom keresni!
'Powerarc' Igen még megvannak talán arra gondoltál hogy felújítani célszerübb? De hol? Szerintem maradok a Zichy utcánál. Üdv.
sorszám: 1003 (13059)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-06-28 19:58:06
Kuld el a szocimotoros@freemail.hu cimre, kulkon a kepeket es kulon a szoveget. Ha spec helyet akarsz a kepeknek akkor jelold be a szovegben pl (1. abra)

HyGy
sorszám: 1002 (13057)
(előzmény: Pite, 2004-06-28 19:49:23)

 
 
Pite
válasz erre | email2004-06-28 19:49:23
Hali hygy!

érdeklődni szeretnék, hogyan lehetne képeket, illetve cikket felrakni az oldalra (ha érdekel valaki) egy 1980-as Jawa CZ felújításáról (1 év munkája). Felettéb tanúlságos fordulatokkal fűszerezve. Persze a végeredmény szerintem eléggé oké lett :)

üdv!
sorszám: 1001 (13055)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-06-27 23:35:34
Bocs, azt nem írtam, hogy van ilyen is beépítve. A probléma akkor adódik, amikor a benzincsapot tartalékra kell állítani és tank aljában előforduló szutyokdarabok eltömítik a benzincsapot. Ez ma elő is fordult velem a próbaút során. Azt tudtam hirtelenjében csinálni, hogy le húztam a karbiról a benzincsövet és egy jó nagyot belefújtam. Így már gond nélkül hazajutottam. Találtam egy darab rézhuzalból készült szövetet, amit sikerült a régi szűrő helyére ráaplikálnom. Nem olyan sűrű a szövése, de addig jó lesz, amíg nem tudok szerezni egy eredetit.
sorszám: 1000 (13035)
(előzmény: Fullkopy, 2004-06-27 23:19:24)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-06-27 23:34:30
VI.-ker Ó u. és Zichy J. u. , az utóbbiban 2 bolt van. Cirka 1000 Ft. a két fékpofa 638-350-hez, a 250 sem hiszem, hogy több.
sorszám: 999 (13034)
(előzmény: Fazer, 2004-06-27 19:07:54)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-06-27 23:27:43
Hali !
A váltót már beállítottam, leteszteltem. a dolog megoldva...Azért kellett amúgy a kelleténél többet görcsölni vele, mert másik házba lett összeépítve.
sorszám: 998 (13033)
(előzmény: Fullkopy, 2004-06-26 00:36:30)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-06-27 23:19:24
Egy benzinszűrő, ami a tankcsap alatti cső elvágása után két mozdulattal beszerelhető, tán száz forint. Minden motorosboltban kapható, ez a legegyszerűbb megoldás . Szerelésekor viszont körültekintően kell eljárni, a szűrő műanyagteste semmilyen körülmények közt nem kerülhet a hűtőbordák közelébe, valamint illik benzincsövet is cserélni, a jobban záró illeszkedések miatt. Bilincs nem kell.
sorszám: 997 (13032)
(előzmény: Powerarc, 2004-06-27 20:14:38)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-06-27 20:25:35
Nincsenek meg a fékpofák?
sorszám: 996 (13025)
(előzmény: Fazer, 2004-06-27 19:07:54)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-06-27 20:14:38
Hali!
Végre volt rá időm, hogy összerakjam a motort. Maradt a gyűrűcsere, az ovalitás sem volt vészes, mint a furatkopás. Viszont a gyűrűhornyokban annyi volt a ráégett olaj, hogy egyszerűbb volt a dugót is levenni, helyén elég szűkösen fértem csak hozzá. Szóval végre összeraktam. A motor nagyon szépen ketyerészik. Ugyanúgy bejáratom, ahogy a könyvében le van írva. Mentem vele egy 30 km-t idáig. Megnéztem a gyertyát és így kis terhelés mellett járatva a gyertya már világosabb barnára égett ki, mint eddig. Egy gondom van még, hogy a tankot is kipucoltam és észrevettem, hogy a benzincsapon lévő szűrőháló több helyen is szakadt. Több boltot is végigjártam, de mindenütt azt mondták, hogy csak komplett csappal együtt tudok venni. A Babettáé is ugyanilyen, de ahhoz sem lehet külön kapni. Több kétezer forintot nem fogok adni az egészért, mikor egy szinte filléres alkatrész megy csak tönkre. Találkoztál már ezzel a problémával? Tudsz valahol egy boltot ahol kapni lehet?

Üdv,

Powerarc
sorszám: 995 (13022)
(elözmény: Matya, 2004-06-15 20:46:06)

 
 
Fazer
válasz erre | email2004-06-27 19:07:54
Sziasztok!
Most vásároltam meg életem első nagyobb mociját egy 250-es Jawa mivoltában.
Szükségem volna első lépésben egy kis infóra hogy hol lehet hozzá alkatrészt beszerezni Budapesten.Ja és mennyit ér piaci áron egy fékpofagarnitúra./új/
Üdvözöl mindenkit Fazer
sorszám: 994 (13018)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-06-27 15:10:48
És állítani lehet valahogy? Mert amit mi néztünk, azon kb. 120°-ot kellett fordítani a váltókart a két váltási hely közt.
sorszám: 993 (13015)
(előzmény: hygy, 2004-06-26 14:51:36)

 
 
Szasza
válasz erre | email2004-06-27 13:15:19
Üdv!
Elkezdtem felújítani a 450/05-ös jawam-at.Ripityára szedtem, de nem tudom, hogy a lengő villát hogyan szabadíthatnám el a váztól. Tudna vki segíteni? Valamint keresek gépkönyvet kölcsönbe egy másolás erejéig. Amit a neten találtam, az nem igazán olvasható, rossz minőségű.
Köszönet!
sorszám: 992 (13010)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-06-27 02:50:04
Ahoj!


Nekem a rövid váltóút furcsa, amikor épp nem JAWA-n ülök....:)))
sorszám: 991 (13001)
(előzmény: hygy, 2004-06-26 14:51:36)

 
 
maxxxis
válasz erre | email2004-06-26 22:06:01
Szia. Mennyit kóstál a CZ és mekkora?Ha nem itt akkor emil fent.
sorszám: 990 (12988)
(előzmény: xgjani, 2004-06-26 00:12:03)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-06-26 14:51:36
normalis.Ez allitolag a felautomata valto miatt van. Nekem is hosszu a valto ut a 638-on. :) Szokatlan is volt az MZ utan.

HyGy
sorszám: 989 (12979)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-06-26 01:14:43
Azért kérdeztem, mert mi is néztünk egy 634-est, annak is nagyon nagy volt a váltóútja. Én is kérdzetem, hogy ez normális-e és én sem kaptam választ.
sorszám: 988 (12950)
(előzmény: TTibi, 2004-06-25 22:55:53)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-06-26 00:36:30
Kedves Uraim !
Percek alatt részántam magam egy kis motorgenerálra, csináltam és ....tattam célszerszámokat is, melynek eredményeképpen a boncolás sikerrel járt. Az összes csapágy cseréjén már túl vagyok, a váltót is visszabizergáltam, viszont a villák visszarakása utáni tesztelés valahogy a könyv szerinti előadásban első olvasatban kissé bevitt az erdőbe. Valaki röviden és érthetően le tudná írni, minek , mikor, hogy kell állnia ? Mi ne érjen bele mibe.. és egyáltalán...összeraktam a bal felet, minden kapcsolásnál történik valami,vált, nem feszül, dolgozik.Közben este lett, azt sem tudtam beazonosítani, mikor melyik sebességet kapcsolja. Most jó, vagy nem jó ? Tudtok segíteni ? Köszi... Full....
sorszám: 987 (12944)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-06-26 00:19:43
Hello Doni !
Kellemes kirándulást szeretett fővárosunkban ! Kiváló mocisidőt kívánok-ránk férne- !
üdv.: Full....
sorszám: 986 (12940)
(előzmény: Doni, 2004-06-25 13:07:40)

 
 
xgjani
válasz erre | email2004-06-26 00:19:25
tudna küldeni róla egy fotót az xgjani@freemail.hu címre
sorszám: 985 (12939)
(elözmény: Matya, 2004-06-14 21:07:58)

 
 
xgjani
válasz erre | email2004-06-26 00:12:03
nekem van egy 1980-as CZ-ám, ,ha érdekel
sorszám: 984 (12937)
(elözmény: Matya, 2004-06-19 21:07:51)

 
 
TTibi
válasz erre | email2004-06-25 22:55:53
Igen ezzel kapcsolatban kérdeztem a váltó dolgot. meg a többi mást is pl: hol a nyavajában lehet kapni bukókeretet, mert már fél lábam lejártam utánna.
sorszám: 983 (12933)

 
 
Doni
válasz erre | email2004-06-25 13:07:40
Háj Fullkopy!

Dánke a lelkiismeretes segítségnyújtásért!:)))
Megfogadom jól tanácsodat és a Közlekedési Múzeomot is útba ejtjük!

Bár lehet hogy 1/2-re értelmezem a neved, de az én hajhagymáimnak a köbgyöke (is) csak 4:)))

Kellemes 7végét!:)

+1 vicc:
- Mit énekelnek a molyok a szekrényben?
- ???!
- Edd-a blúzt!!!

Doni
sorszám: 982 (12902)
(előzmény: Fullkopy, 2004-06-25 00:19:06)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-06-25 02:05:26
Hello!
Mennyibe került? A váltó dolgot ezzel kapcsolatban kérdezted?
sorszám: 981 (12895)
(előzmény: TTibi, 2004-06-25 01:59:05)

 
 
TTibi
válasz erre | email2004-06-25 01:59:05
na akkor hivatalosan is csatlakozok a klubbhoz:)
a motorom képe megtekinthető:
http://hazikedvenvcek.uw.hu/motorom.htm címen.
Aki tud valami boltot szlovákiában ahol a lent leírt alkatrészeket beszerezhetem akor légyszí mondja meg vhogy.
Tibi
sorszám: 980 (12894)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-06-25 00:19:06
Szívesen segítenék , csepeli is volnék 19 éve, de motoros múzeumról itt sajna, nem tudok. Talán jobban teszed, ha máskor előre tájékozódsz.
Kárpótlásul viszont barátnődet több helyre is viheted. Hatalmas élmény a Citadelláról nézni a várost. Aztán menj fel a Várba a Lánchídtól a Siklóval. Nézd meg a Királyi Palotát, és sétálj át a Halászbástya , Mátyás templom érintésével a Hadtörténeti Múzeum felé (nem baj, ha bementek ) . Remek a körpanoráma.Ha már ott vagy, nézd meg a Bécsi Kaput is. Ha eluntátok a "magaslati levegőt " irány a Városliget, ott a Közlekedési Múzeum, de én inkább a Vajdahunyad Várát nézném meg, remek parkjával, és a benne lakó Mezőgazdasági Múzeummal. Közben meg lehet csodálni a Városligeti Tavat, amely télen otthont ad a Műjégpályának.
Aztán még 2 múzeum, Cirkusz. Vidámpark, Állatkert, melegvizes fürdő....Ha programot akarsz bárhol Pesten vagy budán.... add meg a kerületet , az igényt, ha előre szólsz, segítek, ha tudok..., nemcsak neked, mindenkinek.
Holnap még olvasok itt.. ha kérdésed van, leszek..Ha mindenképp mocikat akarsz, van egy csomó szalon és üzlet...
sorszám: 979 (12878)
(előzmény: Doni, 2004-06-24 12:28:10)

 
 
izirider
válasz erre | email2004-06-24 19:54:29
Hello ,

Hat , borze .....
Vagy kulfoldi ( nemet/cseh ) URL-t tudok , ha erdekel ...

üdv.
sorszám: 978 (12858)
(elözmény: Matya, 2004-06-21 22:42:43)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-06-24 19:04:28
http://dino.euroweb.hu/mazsola/motor/
sorszám: 977 (12856)
(előzmény: Doni, 2004-06-24 12:28:10)

 
 
Doni
válasz erre | email2004-06-24 12:28:10
MINDENKI!!!

Lenne 1 gyors kérdésem! Holnap lagziba megyek Dunával szelt fővárosunkba. A szombatom totál üres és a barátnémmal (némi unszolás után) lebeszéltem, hogy mi biza’ motors múzeumot fogunk nézni!!!
A kérdésem az, hogy hova érdemes menni, Csepelen van valamiféle motormúzeum az egykori gyár emlékét őrzendő, vagy „csak” a közlekedési múzeum áll rendelkezésre. Persze a lexebb az lenne, ha találnék 1 olyat, ahol a prototípusok is megvannak.

Előre is köszi a segítséget!

Doni
sorszám: 976 (12845)

 
 
TTibi
válasz erre | email2004-06-24 11:56:22
ha valaki tudja amit lejjebb kérdeztem légyszi válszoljon rá fontos lenne.
előre is köszi
Tibi
sorszám: 975 (12843)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-06-22 15:47:53
Hello HyGy,

Kösz.

Ez a CPI elhelyezés tűnik a legegyszerűbbnek, de kellesz csinálnom oda valamilyen tartót.

Én 92-95-ös (cseh srác javasolta) fúvókát akartam venni, de olyat nem lehet kapni. A 65-ös meg nagyon kicsi szerintem. Most készülök írni egy mail-t a cseh srácnak, hogy mit szól hozzá.


Üdv!
sorszám: 974 (12749)
(előzmény: hygy, 2004-06-22 15:34:23)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-06-22 15:34:23
Hali!

Gratula pdaranyi!

Nekem a regi trafok helyen egymas mellett vannak a CPI-k

Kondenzatort ott hagytam, csak kihuztam a kabeljet es hozza rogzitettem a logo kabelt a kondihoz.

De tobbet fog fogyasztani a mocid ha nagyobb fovuvokat teszel nem?
En eppen egy kissebben gondolkodtam.
sorszám: 973 (12748)
(elözmény: Matya, 2004-06-22 00:48:39)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-06-22 11:04:51
Köszi, igyekszem.
sorszám: 972 (12740)
(elözmény: Matya, 2004-06-21 16:32:29)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-06-22 03:04:17
Ez OFF lesz.

Akkor hárman vagyunk Kisvakond Fan Klubban. Legjobb a Süni.

sorszám: 971 (12736)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu