hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Joe84
válasz erre | email2004-07-14 15:04:41
Hello mindenki!
Lenne egy kérdésem:vettem egy 350-es jawat,aminek a teljesítményét a vásárlást megelőzően nagyon túlbecsültem.Szeretném tudni,hogy egy jól beállított 350-es jawa(12v-os gyújtás fordulatszámmérő stb.)milyen végsebességre képes.
A segítséget előre is köszönöm...
sorszám: 1120 (13868)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-14 11:21:34
Kedves Mindenki!

Köszönöm a tanácsokat, biztatásokat és az információkat (kuplung, mz-jawa összehasonlítás)! Mindenkinek jó motorozást kívánok! Petya, neked meg írok majd, lehet, hogy még mielőtt megveszem...
sorszám: 1119 (13859)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-07-14 00:44:28
A közbetétet úgy vetted, vagy csináltattad? Nem lenne rossz a H4-es, főleg hogy vannak +30%, +50% és még ki tudja milyen kivitelű izzók. A több fénynek nem vagyok ellensége.
sorszám: 1118 (13845)
(előzmény: Fullkopy, 2004-07-14 00:38:19)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-07-14 00:44:09
Ami infó eddig bejött, annak alapján a bizalmatlanságom oldódott, mérlegeltem az összes adat birtokában a dolgokat, úgy gondolom , nem kéne lemaradni erről a vételről. Ha tudsz alkudni, ne mulaszd el. Ha tényleg kell a moci, ne tedd kockára az üzletet. A döntés a tied....sok szerencsét..
sorszám: 1117 (13844)
(előzmény: streetrod, 2004-07-12 14:01:17)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-07-14 00:38:19
Nekem műkszik a közbetét, tekintve hogy nappal is kötelező a tompi, a fene tudja mit csinál este, akkor már itthon vagyok...
sorszám: 1116 (13843)
(előzmény: Powerarc, 2004-07-13 22:57:55)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-07-13 22:57:55
Elvileg egy közbetétgyűrűvel az enyémbe is be lehetne rakni a H4-est, csak ugye ez szabálytalan. Viszont ott van a hagyományos izzók között a 75/75 W-os, ugyanaz a foglalata. Az már más kérdés, hogy a lényegesen nagyobb áramfelvételt hogy bírnák a vezetékek. A generátor ki bírná szolgáni ezt a nagyobb teljesítményt is, csak az a baj, hogy a városi cammogások alkalmával leszívja az akksit.
sorszám: 1115 (13830)
(előzmény: JawaBoy-638, 2004-07-13 22:40:44)

 
 
JawaBoy-638
válasz erre | email2004-07-13 22:57:08
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári 634-es kupplung mennyire tér el a 638-asétól. Van ugyanis egy kupplungom, ami elvileg 634-esből származik, csak nem vagyok benne biztos, hogy gyári. A 638-asba ugyanis nem passzol, mert a kupplungkosár belső furata nagyobb, mint a 638-as bordástengelye. A 638-as bordástengelye és kupplungkosara közötti távtartó csőidom viszont nem jó hozzá. Szerintetek mit tegyek? Érdemes megvenni? Annál is inkább, mert a lamellák teljesen épek.
sorszám: 1114 (13828)

 
 
JawaBoy-638
válasz erre | email2004-07-13 22:40:44
Helló!

A mintázat alapján (mármint, amit a lámpa az útra vetít) jobb a szimmetrikus. Olyat a 6V-osomban használtam egy 6V 35/35W-os H4-essel, és szerintem többet láttam vele, mint haverom az asszimetrikussal, amibe H5-öst használ, pedig az 55W.
sorszám: 1113 (13826)
(előzmény: Powerarc, 2004-07-13 20:32:18)

 
 
Zénó
válasz erre | email2004-07-13 21:06:43
Sziasztok!
Lenne egy eladó 250JAWA-m !
Őrökségből maradt rám nagyon keveset használták külsőre kissé rozsdás, törésmentes.
Üzemképes, kitünő motorikus állapotban van!(váltó. generátor.stb...)
Papírjait sajnos nem találom ezért alkatrésznek gondolnám. A vázára már érkezett ajánlat ezért főleg a motorját kínálom. De megoldható hogy egy felesleges 350-es vázra átszereljük a mociját.irányára 30ezer Forint a 350-es vázzal együtt.külön-külön 15eFt.Érdeklődéseiteket a tigerspeed@freemail címre küldjétek.
Sziasztok!
sorszám: 1112 (13824)

 
 
achenobarbus
válasz erre | email2004-07-13 20:42:20
Udv!

Szerintem ott mas baj volt a vilagitassal, mert igaz nem egy vilagitotorony de a 12V Jawat siman lehet terlegetni ejjel is amikor csak a sajat lampadban bizhatsz.
Masreszt a 6V-s valtozate egy igazi remalom, az volt az egyik ok, amiert beszereztem egy 638-ast.

uff,
ocs.
sorszám: 1111 (13820)
(előzmény: JawaBoy-638, 2004-07-13 19:47:38)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-07-13 20:32:18
Hali!
Melyik fényszóró a gyenge? Az enyémen a gyári, ami rajta volt egy PAL gyártmányú szimmetrikus kivitel volt. A vizsgán kötözködtek, hogy nem jó és ekkor vettem rá az asszimetrikus kivitelűt. Sima 45/40-es izzó való mindkettőbe. Sötétben még nem próbáltam ki menet közben, de akkor mindkettő lámpa xar lehet? Persze a H4-es könnyen kenterbe veri mindegyiket.
sorszám: 1110 (13818)
(előzmény: JawaBoy-638, 2004-07-13 19:47:38)

 
 
JawaBoy-638
válasz erre | email2004-07-13 19:47:38
Helló!
A Jawaról leírtakat még a lámpával egészíteném ki:
A Jawanak ugyanis még a lámpája a gyenge pontja. Én ETZ fényszórót használok egy profi +60%-os H4-essel és mindenkinek ezt ajánlom. Haverom megjátszotta a H5-öst a gyári foncsorba, de az eredmény még engem is elszomorított, pedig volt 634-esem is.
(Ami jó, azt kell használni!)
sorszám: 1109 (13814)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-07-13 19:19:11
hja es jo az a korlatozott jogsi, nekem is az van. A sima A-t elegge alulrol kozeliti a jawa :)
sorszám: 1108 (13808)
(előzmény: hygy, 2004-07-13 19:18:02)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-07-13 19:18:02
Hello!

Na szal nekem volt mz is meg jawa is. Igaz mz csak 150-es. De szerimtem:

- MZ
-----
- egy muszer a valtoja
- nagyon kiraly a tarcsafek
- uttartasa kevesbe jo kicsit konnyu az eleje
- lehet porgetni mint a fene jol viseli
- ket szemellyel sok csomaggal dombon felfele visszakapcsolhatsz egy 4-et
- olcso hozza az alkatresz, es aranylag konnyu beszerezni
- A karbiban a toalttyu aranylag hamar megkopik a huzogatastol, es elkezd csorogni.

jawa
----

- nagyobb motor hatasat kelti motorozas kozben mint az mz
- a dobfek szar, meg sem kozeliti az mz tarcsafeket, hogy elfogadhato legyen rendszeresen be kell allitani a ket kulcsos feket
- az uttartasa franko, szepen veszi a kanyarokat nem rangatja csovalja emelgeti az elejet, nem szital.
- nyomatekosabb mint az mz, szal sok csomag + ket szemely szepen felmegy a megfelelo tempoval dombon is
- tobbet kell szerelessel foglalkozni vele mint az mz-vel
- a megszakitos gyujtasa nem tul stabil, nehezkes a beallitasa, idenyenkent 2-3 alkalommal celszeru atnezni (ez orvosolhato hall-os jeladoval es elektronikus gyujtassal)
- az alkatreszeket sokkal nehezebb beszerezni (foleg videken) mint egy MZ-hez, es dragabbak is, pl kuplungkosarat 15e HUF-ert hoztak volna nekem.
- Ha fel kell ujitani nehez jo szakembert talalni aki normalisan megcsinalja a fotengelyed.
- Hajlamos a csorgesre a blokk felol
sorszám: 1107 (13807)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-07-13 18:29:49
Ahogy az előttem szóló is mondta, A korl. simán jó, mert a moci kb. 19 kw és a jogsi határa 25kw. Nekem oldalkocsis a járgányom és szinte kizárólag az automata kuplungolást használom, még induláskor is, csak egy pici gyakorlás kell hozzá. Ha hirtelen kell fékezni akkor persze a kart használom.
sorszám: 1106 (13803)
(előzmény: streetrod, 2004-07-13 16:52:38)

 
 
Petya777
válasz erre | email2004-07-13 18:18:27
Ha megvetted, szólj, adok egy freemailt, mert általában nem túl gyakran nézem az oldalt, csak ma kiba nem vett be a meló. :]
Szóval: petya777@freemail.hu, bármi van, írjál bátran.

Ja, és ha véletlen tudsz egy MZ TS 125 v. 150 gépezetet papírral, tűrhető állapotban, műszaki nélkül, olcsón, akkor firka ugyanoda ! :]
sorszám: 1105 (13802)
(előzmény: streetrod, 2004-07-13 18:07:33)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-13 18:07:33
A rohangálnit úgy értettem, hogy nem szoktalak beérni szimóval a hídon... :)) De jó, rögtön lesz egy szegedi jawas "ismerősöm".
sorszám: 1104 (13801)
(előzmény: Petya777, 2004-07-13 17:42:06)

 
 
Petya777
válasz erre | email2004-07-13 17:42:06
Lehet hogy nyert, bár mostanában két másik srácot is szoktam néha látni ugyanilyen kombinációval. :]
Rohangálni... ez relatív. Városi forgalomban talán rohanásnak tűnhet. :]
sorszám: 1103 (13800)
(előzmény: streetrod, 2004-07-13 17:31:16)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-13 17:31:16
Valahogy ráéreztem. Én is Szegeden lakom :))) Akkor te szoktál azzal a pirossal rohangálni piros bukóban?
sorszám: 1102 (13799)
(előzmény: Petya777, 2004-07-13 17:24:53)

 
 
Petya777
válasz erre | email2004-07-13 17:24:53
Szegeden. Tök lapos itt minden ( csak a csajok nem :] ), de azért van néhány motorozható hely. Mondjuk túrázni éppen bárhova lehet menni.
sorszám: 1101 (13798)
(előzmény: streetrod, 2004-07-13 17:20:22)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-13 17:20:22
Köszönöm szépen a válaszokat, meg a biztatást... Akkor hát valahogy megpróbálom előkaparni a lóvét. Petya, te merre laksz egyébként?
sorszám: 1100 (13797)
(előzmény: Petya777, 2004-07-13 17:14:24)

 
 
Petya777
válasz erre | email2004-07-13 17:14:24
A világ egyik legjobb dolga - amennyiben helyesen van beállítva, nem tudod tönkretenni a váltóművet. Gázelvétellel kupplung nélkül válthatsz a megfelelő fordulatszámon fel és vissza is. ( Az elsőt mondjuk gázos, mert lábbal elég nehéz finoman visszaengedni, hamar megnézi az ember a rendszámot. :] )
Simán belefér. Azt hiszem a 638-as is csak kb. 23-24 lovat tud, 34-ig meg lazán mehetsz.
sorszám: 1099 (13796)
(előzmény: streetrod, 2004-07-13 16:52:38)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-13 16:52:38
Még egy dolog, illetve kettő. Jó dolog ez az automata kuplung? A másik: ez a gép simán belefér az A.korl-ba, ugye?
sorszám: 1098 (13795)
(előzmény: Petya777, 2004-07-13 15:09:37)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-13 16:51:09
Hát, ezeket igazán örömmel hallom. Csak még jobban meghoztad a kedvem. Nem, persze csodákat én se várok, hogy hibátlan legyen. De az már önmagában is csoda, ha az ember egy ilyen klassz gépen motorozhat!
sorszám: 1097 (13794)
(előzmény: Petya777, 2004-07-13 15:09:37)

 
 
Petya777
válasz erre | email2004-07-13 15:09:37
A Jawa a vázkonstrukció miatt csavarodásra egyáltalán nem hajlamos, ellentétben az ETZ-vel. Tök merev az egész gép. Kormánycsapkodást, riszálást nem igazán tapasztaltam a korábbi vasaimon sem. Ha a teleszkópok nem engedik el az olajat, nem hiszem, hogy bármi gondod lenne, két személlyel meg csomagokkal pláne nem. Mint egy hajó, kb. úgy fog ringatni a legdurvább úthullámokon is. Kanyarba bevinni kicsivel nehezebb, mint a csepptankost 16" vs 18 " :], a fékek viszont jobbak a kétkulcsos első miatt. ( Meg talán a felhordott anyag is jobb már. )
Hát a megbízhatóságáról vannak viták mindenütt, én azt mondom, hogy egy tisztességes, szakszerű karbantartás mellett is kijönnek apróbb hülyeségek párezer km-es időközökben. Szoci ez is, csodát várni nem célszerű. Az út mellett viszont nem fogsz ottmaradni, ha kicsit vágod a témát és van nálad pótalkatrész. ( megszakítók, bowdenek, gyertyák, tömítések, tartalékcsavarok, stb... )Gondolom, a szimó sem volt mindig hibátlan. :]
sorszám: 1096 (13792)
(előzmény: streetrod, 2004-07-13 14:09:31)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-13 14:09:31
Én túrázni szeretnék vele. Meg főleg úgy, hogy 2 személy+csomagok. Semmiképp se pörgetni. Nekem az lenne a fontos, hogy mennyire stabil, megbízható... Milyen az úttartása, mennyire kényelmes. Ilyesmi. Ha ilyen szempontból jobb, mint az mz, akkor eldöntött a kérdés...
sorszám: 1095 (13787)

 
 
Petya777
válasz erre | email2004-07-13 13:46:43
Elfogult vagyok mint gép, úgyhogy ne hallgass rám, :], de azt tudom mondani, hogyha szépen karbantartod, gyújtást folyamatosan pontosan tartod, jó keveréket tankolsz, alacsony fordulaton használod, akkor érvényesül az, ami a Jawa előnye az ETZ-vel szemben: a nyomaték. Az ETZ pörög, mint a vadállat, különösen egy kis tuninggal, tehát ha nyugodt, Jawás tempót mész és nem dragbikenak nézed az öreg vasat ,] úgy fognak otthagyni lámpánál, hogy csak lesel, meg talán a Jawával egy kicsivel több a macera, de összességében iszonyat jókat lehet vele menni.
Nekem Jawa 250 559 van, 1968-as és semmi bajom nincs vele. Profi megszakító kell, ( német, Skodához való lyukas DODUCO ) elég gazdag keverék a vashenger miatt és ennyi. Meg nyugodtság. :] A Jawa nem gyorsulásra meg eszetlenkedésre való, hanem túrázni.
Ha megvetted, nézd át, tankold meg & hit the road ! ,)
sorszám: 1094 (13786)
(előzmény: streetrod, 2004-07-13 12:51:15)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-13 12:51:15
Egyébként ez elég hülye kérdés, de ez lesz az első nagymotorom. Szerintetek jobban járok vele mint egy etz-vel?
sorszám: 1093 (13785)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-13 12:40:49
Köszi Petya! Én is úgy gondoltam, hogy egy tizest megpróbálok lealkudni, de ha nem megy, belenyugszom... Amúgy nem csörög, meghallgattam. Én is úgy értettem, hogy gyanus volt, de miután megnéztem a bácsit kb megértettem, miért nincs széthajtva a gép...
sorszám: 1092 (13784)

 
 
Petya777
válasz erre | email2004-07-13 11:15:24
Miért olyan gyanús az, hogy egy rokkantnyugdíjas bácsi nem hajtja szét a bringáját ? ,)
Próbáld meg elérni azt, hogy kaució+személyi otthagyásával elvihesd egy komolyabb próbakörre a városban. ( 50 - 60 km-re gondolok legalább. ) Ez alatt legalább egy érzést kapsz a gépről. Ha hosszú állás után kicsit kitisztított karbi+légszűrő kombóval pöccre indul, majd melegedés után egyenletes lesz az alapjárat és egyenletesen egyformán füstöl a két cső, nem csörög bántóan ( mert picit mindig fog ), akkor meg kell venni. 10%-ot simán lehet alkudni készpénznél. Jó hajtást !
sorszám: 1091 (13780)
(előzmény: streetrod, 2004-07-13 11:01:45)

 
 
achenobarbus
válasz erre | email2004-07-13 11:14:23
Udv!

Szerintem igen, Hygy szerint nem :P
Amugy csak akkor vedd meg ha tetszik amugy a Jawa, mert a csodalatos cseh mernokoket belefoglalod majd a huszarmiatyankba :D

uff,
ocs. da 2 Jaffa is van otthon
sorszám: 1090 (13779)
(előzmény: streetrod, 2004-07-13 11:01:45)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-13 11:01:45
Sziasztok!

Köszönöm, hogy válaszoltatok. A gépet nagyjából átnéztem, a Jawahoz nem nagyon értek (simsonos vagyok). Nekem is gyanus volt, de nem találok rajta semmit. A kipufogó tök tiszta, nincs elszíneződve a króm, az ülés teljesen ép, a lábtartók tök rendbe vannak. A papírokat megnéztem, első tulaj, műszaki jövő augusztusig, biztosítás is van rajta... Azért akarja eladni, mert rokkantnyugdíjas, berúgni is fáj neki. Pöccre indult, gyönyörű a hangja. A gumik olyan régi típusúak, keskeny, mély, cikk-cakkos barázdák, kopás alig...Kamionos volt az öreg, nem volt ideje hajtani...Kicsit olyan ez, mint egy álom. Meg kéne vennem?
sorszám: 1089 (13778)

 
 
JawaBoy-638
válasz erre | email2004-07-13 01:32:37
Sziasztok!

Haverom mocijából elég tisztességesen folyik az olaj a blokk két részének illesztésénél. Mit érdemes vele tenni? Lehet valahol olyan csvarokat találni BELÜL, amikkel ez csillapítható? Azért belül, mert a külsők rendben vannak.
sorszám: 1088 (13767)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-07-12 22:56:31
Hat egyebkent az enyemnek is szebb hangja van mint volt anno. De azert meg is. Nekem is cserelt az osszes csapagy, par fogaskerek, par tengely. :)
sorszám: 1087 (13761)
(előzmény: Fullkopy, 2004-07-12 21:15:28)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-07-12 21:15:28
Aszongya az írás, hogy a Jawa olyan marha jó szívás, és kipufogó zaj tompítással rendelkezik, hogy "kihallatszik " a motor működése. azok a furcsa zajok, amiket hallasz nem utalnak hibára, vagy ha mégis, azt csak szakember tudja megállapítani. Dióhéjban ennyire emlékszem a prospektus idevágó részéből. Magyarul , ha a garis mociddal bementél a szervizbe, hogy csörög-zörög, elhajtottak, mint a magzatot. Előbb -utóbb mind zörög. Az enyémben 260 km . van generál után. Minden csapágy cserélve a blokkon belül. Szép, mély pattogós hangja van , a fordulatot fürgén veszi. Egyformán és enyhén füstöl a két henger, csodát tett a nagyon pontos megszakító és gyújtás állítás,-ezt fáradságot nem kímélve többször ellenőriztem -karbipucolás,levegőállítás, szintcsökkentés-sokat kapott-. Jelenleg a motor jó, és minél többet megyek vele, annál jobban tetszik .A régi csatazajos után elképesztő a változás.
sorszám: 1086 (13746)
(előzmény: hygy, 2004-07-11 11:29:17)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-07-12 21:11:34
Hát igen a km-óra állás nem mindig a valós értéket mutatja. Ha csak ennyi van benne, akkor a gumik mintázata igen jó kell legyen, viszont az életkoruk alapján már látszódnia kellene az öregedés nyomainak. A fékberendezésen van fékbetét kopásjelző, ami szintén árulkodó. Meg lehet nézni a gyertyát is, elvileg még az eredetinek kellene benne lennie (PAL), de ez nem 100%. A lábtartó, a váltókar gumijain is meg lehet nézni, mennyire kopottak. Ha ténylegesen nem látni a csavarfejeken megbontásra utaló nyomokat, akkor nem történt nagyobb javítás. A motort ki kell próbálni menet közben is, húz-e rendesen a motor, jók-e a fékek stb. Mondjuk egy kompressziómérés is sokat elárulna. Igaza van Fullcopy-nak, hogy a papírok is rendben vannak-e. Ha az első tulajdonostól vennéd meg, az jó jel. Ha nem az első az sem baj, csak kérdés, mikor volt utoljára tulajdonosváltás. Ha nem régen, akkor nem biztos a dolog. Van olyan ismerősöd, aki ért a Jawa-hoz? amennyiben igen, vidd magaddal, egy szakértő szem sok apró részletre is oda tud figyelni.
sorszám: 1085 (13745)
(előzmény: streetrod, 2004-07-12 14:01:17)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-07-12 20:44:47
Az a 4200 km valószinűtlennek tűnik. Inkább gyanúsnak tartanám, hiszen szerintem azt a pézt egy kifogástalan állapotú 42 ezret futott gép is esetleg megérné. Álláspontom szerint az alaphelyzet túl szép, hogy igaz legyen. Papírok, tulaj, törzskönyv, műszaki rendben ? Ha vidéki a járgány , ott sokkal alacsonyabbak az árak,amúgy kipuhatoltad, miért akarják eladni ? Ha minden rendben van, és tényleg annyit ment,akkor nagyon megéri.
sorszám: 1084 (13741)
(előzmény: streetrod, 2004-07-12 14:01:17)

 
 
streetrod
válasz erre | email2004-07-12 14:01:17
Sziasztok!

Szeretnék véleményt, tanácsot kérni. Ajánlottak nekem egy 1988-as 350es Jawat. 4200 km van benne, teljesen egybevan, egy-két pici kopás van rajta, minden eredeti bontatlan. 100 ezret kérnek érte... Mit gondoltok???
Előre is köszi
sorszám: 1083 (13732)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-07-12 02:24:46
A kopogás nekem nem ugyanaz, mint a csörgés.Kopogni a tartócsapágy szokott.Általában.De távdoktorlást nem vállalok.
sorszám: 1082 (13717)
(előzmény: hygy, 2004-07-11 11:29:17)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-07-12 00:38:36
igaz mostanaban mar csak a csorges okat kerestem. De nem talalom, akarmit csinalok csorog.
Valami nyugati kellene.

Utána pedig vissza a keletihez:-))
Ja,mától van egy 350-es CZ-em,igaz elég
siralmassan néz ki.
sorszám: 1081 (13709)
(előzmény: hygy, 2004-07-11 02:09:03)

 
 
JawaBoy-638
válasz erre | email2004-07-12 00:29:39
Helló!

A berugókar nálam is lötyögött. Azt kell tenned, hogy egy olyan hosszúsűgú csavart teszel a berugókarba, ami átér a túlsó feléig. Aztán a hosszú csavar végére csavarj egy kontraanyát, és garantált a siker!
sorszám: 1080 (13707)
(elözmény: LecsóKolbász, 2004-07-09 00:10:11)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-07-11 12:22:41
Egy ismerős srácnál láttam a következőt. Neki P20-as Pannóniája van, de egy érdekes átalakítást eszközölt rajta. Ráaplikált egy 12V-os generátort (350-es Jawa-ét), a megszakítókat ledobta és beépítette a Trabi elektronikus gyújtásrendszerét. Tök egyszerűnek tűnik a beszerelés, az elektronikát valahová eldugni, meg némi villanymadzag, aztán kész is. Már több ilyen mocit is átalakított, valamelyik már több mint 3000 km-t futott hiba nélkül. Én is gondolkodom rajta, hogy átalakítom, mert az oldalkocsi miatt egy kicsit macerás a megszakítókkal bíbelődni.
sorszám: 1079 (13668)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-07-11 11:29:17
Nem biztos, hogy fotengely az. Nekem is uj a fotengelyem es nekem is csorog. De nem tudom mitol.
sorszám: 1078 (13665)
(előzmény: JawaBoy-638, 2004-07-11 03:04:40)

 
 
JawaBoy-638
válasz erre | email2004-07-11 03:04:40
Sziasztok!

Van egy 638-as 350-esem, ami rettenetesen kopog. Cseréltem benne első-áttétel láncot, mert meg volt nyúlva, de semmi sem változott. Megnéztem a dugattyúcsapszegeket, tűgörgőket, de semmi. Szerintem főtengely. ... Szerintetek?
Felújítottan vettem, és 200km normál bejáratós használat után egyik pillanatról a másikra támadt a zaj, ami fordulatszámmal változik.
Mit tegyek?
Ismer valaki olyan helyet, ahol főtengelyt tudnék venni? (nem cserélni, mert ez nagyon vacak)
Köszönök minden segítséget!
sorszám: 1077 (13651)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-07-11 02:09:03
Az a baj, hogy 2 szemellyel csomaggal gyenge lenne 1 gyari 250-es etz.
A jawa eroben jo, stabil az uton, viszont kb tobbet szerelek mint motorozok mar 3 eve. Bar igaz mostanaban mar csak a csorges okat kerestem. De nem talalom, akarmit csinalok csorog.
Valami nyugati kellene.
sorszám: 1076 (13646)
(előzmény: bambi1, 2004-07-11 01:59:32)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-07-11 01:59:32
Egy jó MZ?:-)
sorszám: 1075 (13645)
(előzmény: hygy, 2004-07-10 23:27:07)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-07-11 01:42:59
Doni,köszi a bizalmat, de mivel én Budapesti taxis voltam egykoron, idegenvezetésem, ami akkortájt valóban sikeres volt, sajna, szeretett fővárosonkra korlátozódik.Mindössze annyit tudnék tán javasolni, az érintett helységneveket, ahol áthaladnál, faggasd ki a keresőkön keresztül, meg fogsz lepődni, mennyi infót találsz. Most fog bejönni az, hogy előre szervezd meg, amit csinálni akarsz...Két órát kibírsz a monitor előtt egy jó kis programért...várom a visszajelzést..örülök, hogy a multkor bejöttt a városnézés....
üdv.: Full...
sorszám: 1074 (13639)
(előzmény: Doni, 2004-07-10 15:14:00)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-07-10 23:27:07
Gyerekek en eddig aszondtam jo lesz a jawam elobb utobb, nem fog csorogni. De ma feladtam, akarmit csinalok csorog. Tele a tokom a jawaval. Miota megvettem 3 eve egyfolytaban szerelek.

HyGy
sorszám: 1073 (13629)

 
 
Doni
válasz erre | email2004-07-10 15:14:00
Szia Fullkopy, Igentisztelt Idegenvezetőm!

SEGÍTCCCS NÉKEM!!!!
Hallgatva korábbi intelmedre, most 1 héttel az utazás előtt fordulok Hozzád segélykiálltásommal.
A Dunántúlt fedezem fel Kedvesemmel júli 18-23 között, Bakonybélben szállunk meg, oszt onnan szanaszét látogatjuk a magyar hont!:)
A zasszony mán minden nevezetességet felírt, mint várrom, porcelán múzeum, stb, viszont a motoros látnivalóknak se híre se hamva!!!:(((

Tudolsz segíteni nékem ebben?
A Közlekedési Múzeumi ajánlásod is bevált, ráadásul veterántalálkozó volt előtte:)

Please help me!

U.I.: Egyházi valutában fizetek!!!

Doni
sorszám: 1072 (13614)
(elözmény: LecsóKolbász, 2004-06-26 00:19:43)

 
 
Fazer
válasz erre | email2004-07-09 23:10:50
Hello!
Én küldtem az SMS-t és az a helyzet hogy nekem is van egy Jawam de totoalkcar lett És ez most Nagyon jó lenne ha összejönne. Szombaton felhívlak és megbeszéljük.
U.I.: Bocs de jelenleg nem vagyok még telefonon elérhető.
sorszám: 1071 (13583)
(elözmény: LecsóKolbász, 2004-07-07 23:35:51)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu