:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Én azt írtam, hogy ki lehet pattintani, nem azt, hogy ki kell :)
Minden esetre én is kiváncsi vagyok, hogy van-e valakinek tapasztalata zárt csapágyakkal kerékagyban, mert éppen most tartok a kerékfelújításnál a Perákon és annak még filces tömítései vannak, nem simeringek.
Így az a dilemmám, hogy csináljam eredetire (nyitott csapágy+filc), rakjak bele simeringet a filc helyett vagy alkalmazzak zárt csapágyakat. Valaki csapágy tudor megmondhatná.
Kálmán
sorszám: 1520 (16531)
( előzmény: achenobarbus, 2004-09-17 13:02:52)
Köszi a felajánlást és az ötletet.Sajnos Sátoraljaújhelytől messze van pécs ,de szét fogok nézni roncstlepeken ill a méhben is lehet ilyen?
Majd a huzgálás technikájáról,ha fogom csinálni majd kérdezek ,vagy ha van leírás valahol az is jó lenne:)Egyébként miért nem lehet csak egyet huzni?Nekem speciel ugy mondták ,hogy ahol "beleér a kréta"azon az oldalon lévő két küllőt picit huzom a másik oldalon picit engedem a kettőt ,bár gondolom itt a kettő az a küllők elhelyezkedésétől függő szám.
Helló!
Így már mindjárt más, félreértettelek bocsi.Az átömlőcsatornák eldugultak; a "gát" erősen kopott vagy rossz a tömítése esetleg rosszúl van berakva,eltömődött; A henger alatti tömítés elmászott eltakarja a felömlőt; egyébb gyertya vagy gyújtihiba.Vagy a tömítőanyag a karbibeömlőnyilásnál kilóg ezáltal takar; Hát lehet hogy már más is javasolta ezeket de valszeg ezek egyike lesz a bibi.Milyen volt a bal gyertya benzines? ha igen gyújtás ha nem akkor benzinellátás; esetleg kipuff.Ha a hengerfejtömítés eresztene azt hallottad volna meg kifújt volna láthatóan. Szimmeringeket biztos jól beleraktad már csak a gyertya lehet még szar.Az új dugók biztos jó helyen azaz mértékben nyitja a beömlőcsatornákat? már láttam olyat hogy spec dugónak hosszabb a szára!És még egy, nem peremesek a csatornák a fúrás miatt (sorjás)?Remélem segíteni tudtam üdvözöl Zoli.
Hja es mindig eccerre tobb kullon huzz, ne csak egyen mert akkor elszakad.
En ugy csinaltam multkor az ambruzsg-vel, hogy a tengely ugy is kint volt meg a kerek is, tengelyt befogtuk satuba, rahuztuk a kereket. Melle rogzitettunk egy pillanat szoritot aminek a tetejere egy masik pillanatszoritot tettunk. Igy a kb vizszintesen allo pillanatszoritoval szepen ki lehet centirozni oldalra. Aztan meg tojas is lehet :) de az mas kerdes. De azt is meg lehet igy csinalni csak mashova kell tenni a pillanatszoritot.
Thuram: fogsz egy öreg hátsó lengővillát, (ha nincs háznál, roncstelepen biztos lehet találni, vagy ha Pécs környéki vagy, van fölös MZ hátsó lengővillám) és befogod satuba, vagy ráhegeszted egy jó vastag vaslemezre. Beledobod a kereket, átlököd a tnegelyt, és a kereket forgatva látni fogod, hogy hol kell húzni v. lazítani a küllőkön.
Papi
Köszi a helpet!
89 es jawa twin sportom van,de olyan robbantott rajzot a hátsó részről nem találtam egyenlőre.
Szóval a környékünkön komoly szaki nincsen:(.A városban egyetlenegy helyen vállalták le ,hogy centirozzák a kereket.Levittem a kereket egyik mondták,hogy elsözör vigyem el gumishoz,ott a gumis mondta,hogy azok drágán dolgoznak(2000 ért vállalják a simsont),mondta,hogy inkább igyam el a pénzt!:),de mondom nincs olyan fogom hogy huzigáljam,elmagyarázta,hogy hogyan kell stb...De a pláne ,hogy jövő hét csütörtökre lesz kész..kicsit fáj a szivem igy jóidőbe:(na mindegy,egyébként vetttem sieger fogokat minden a tervem ,hogy a következőt már egyedül fogom nem fogok egy hetet várni:)ebben is kérnem a segitségeteket,hogyan lehet házilag valami olyan munkapadot csinálni amin megtudom csinálni a centirozást?
Az autós boltba vettem ilyen tisztitó cuccot,ott azt mondták,hogy valszeg a lánc miatt van ez a sok por,az kopik..
Irtátok hogy cseréljek simeringet is ,de nem találtam simeringet(csak azt hittem ohgy az:)) ,mert végül is kiderült ,hogy amire azt hittem az csak a csapágyak szélén lévő porfogó..
Megint én skacok.
Lenne még ewgy kérdésem amit az imént elfelejtettem...sokan közületek már átesett azon a dolgon hogy furatni kelett a motorját.Tudtok valaki jo maszekot aki igénes a munkájára ha hengerfelfurásrol van szó?Veszprém és zala megye környékéröl érdekelne .ha ismertek ilyen szakembereket,akkor a cimét ha megadnátok azt megköszönném.Ja jut eszembe ha kell valaakinek 350-es(472) jawahoz valami cullang alkatrész.az szoljon.
Ismét tisztelettel:rétibogi
Hy skacok lenne egy kérdésem asszem kaptam egy fülest hogy a 638-as jawa gyujtást át lehet tenni egy at egybe a jawa 634-es blokkra.Igaz ez ?menyibe kerül vajon egy ilyen akcio,és hogy lehetne olcson meguszni a feszsabályzot?
elöre is köszönöm segitségetekt
Tiszteletel:rétibogi
Üdv Kálmán!
ezt írtad: A fém- illetve a műanyaggyűrű azért van bent, mert vannak olyan alkalmazások, ahol ilyan zárt csapágyakra van szükség. A gyűrűket egy csavarhúzó segítségével ki lehet belőle pattintani.
Az én paraszti eszemmel a csapágyakat úgy hagynám zártan, hiszen gyárilag zsírozottak, és így a por sem kerülhet beléjük. Miért jobb leszedni ezt a burkolatot???
uff,
ocs. da CZ-Jawa zárt kerékcsapágyakkal...
A Seeger-gyűrű kiszedéséhez seeger-fogóra van szükség, anélkül elég nehéz kivarázsolni.
A csapágyak, amiket vettél jók lesznek (ha méretben megfelelnek). A fém- illetve a műanyaggyűrű azért van bent, mert vannak olyan alkalmazások, ahol ilyan zárt csapágyakra van szükség. A gyűrűket egy csavarhúzó segítségével ki lehet belőle pattintani.
Amikor minden ki van szerelve, mindent alaposan tisztíts meg, ehhez használható valamilyen szerves oldószer, gázolaj, benzin, lakkbenzin, nitrohigító, esetleg brigéciol.
Összerakás előtt alaposan zsírozd be, majd összerakás után, ha van zsírzógomb, azon keresztül még nyomd tele zsírral. Nem tudom milyen motorról van szó, de feltételezem, hogy a csapágyon kívül vannak még simmeringek, ez a porvédelmet szolgálja, azt is cseréld ki újra.
Célszerű letöltened erről az oldalról a motor használati utasítását, alkatrészjegyzékét.
Ha úgy gondolod, hogy nem elég mindehhez a felkészültséged, fordulj szakemberhez, vagy egy olyan cimborához, aki már csinált ilyent.
Kálmán
Persze lehet:)Én nem értek hozzá,ugyhogy biztos igazad van.Egyébként elég kicsik a lyukak benne ugyhogy nem tudom milyen csavarhuzó fér bele..de köszi a segítséget.Egyébként miért csak az egyik oldalon van ilyen?
Másik hogy régebben vettem a hátsó kerékhez csapágyakat,és kétfélét adtak az egyikben a középső gyürü fémes a másikban gumis,viszont azok a csapágyak amik most benne vannak nem ilyenek hanem látszanak középen a golyók..Szóval a gumis ill a másik melyik oldalra kellenek?
Thuram: az alapján, ahogy leírtad azt a kis fémkarikát, nem lehet, hogy az egy Seeger-gyűrű? :DDD
Ahhoz vagy Seeger-fogó kell, vagy két kisebb csavarhúzó meg erős csukló :)
Hello!
Na, azért ennyire én se vagyok hülye... Pedig ha tudnád :DDD
Csak hogy egyértelmű legyen: július közepén fúrás, új dugók, gyűrűk, estébé került beépítésre. Miután összeraktam, pöpecül indult, mindkét henger járt szépen, de ugyanúgy csörgött mint előtte, és ettől nem voltam boldog. Már minden mást kicseréltem, tehát maradt a főtengely felújítása. Így kb 30 percet üzemelt összesen. Mikor elkészült a főtengely augusztus közepén, összeraktam a vasat, új szimmeringekkel, stb.
Na, és itt jött be a mostani problem. Előtte csörögve, de ment mind a kettő szépen, most meg a bal csak néha-néha (szívatóval vagy terhelés alatt).
Zénó, így mit tippelsz?
Köszi
Papi
Végülis e miatt ill a szitálás miatt leszedtem a hátsó kereket.És elég sok szürke reszeléket találtam,a kerékben a csapágyaknál is szürke zsír volt(gondolom a reszelék és zsír keveréke).Az egyik oldali csapágy könnyen kijött,de a másik oldalival egyenlőre nem jártam szerencsével:(.A csapágy utjába egy vékony majdnem kör lemez áll amelynek két végén pici lyuk van,és az egyik végén a lemez belevan furodva a kerékbe,lehet ,hogy innen a szürke por?Hogyan szedjem ki ezt a lemezt(azaz lehet brutál modon vagy ez micsoda itt?:)
A lánckerék(? ami a hátsó tengelyen van és a lánc erre kap rá)a belső csapágy szerű részére is kerülhetett ebből a reszelékből mert kicsit olyan karcosan forog..Ezt lehet valahogy tisztitani vagy ez nem probléma?
Hány cm nek kell lennie a lánc holtjátkékának ha meghuzom felfele?
Kb másfél hónapja (1000 km azóta)beállitottam 2-2,5 cm re,és most kb 5 cm ez a holtjáték.Mitől lehet ez a gyors(?) romlás,már rossz a lánc?Ha igen akkor még az lenne a kérdésem ,hogy rossz lánc okozhat szitálást?
Egyetértek, szerintem sem árt egy kis balhé néha, de Jospeh251 túl komolyan vette az egészet. Egyébként nincs semmi bajom vele, régi haverok vagyunk. Az egészben az a poén, hogy a Jawámat mindig ő gyógyítja meg, ha van vele nagy ritkán valami baj, de a saját ETZ-jét legtöbbször szerelőhöz viszi, ha kell vele csinálni valamit.
(
A dugók tutira nem rosszak, ugyanez volt benne azelőtt is.
Furatás után összeraktam, pöc röff elindult, de a főtengelyem elkezdett csörögni, úgyhogy megint szétkaptam. Na, a felújítás utáni összerakást követően sz*rt be a bal henger.
)
Remélem annyi eszed azért akadt hogy nem a régi dugót tetted vissza a felfúrt hengerbe? Így persze hogy csörög de nem a főtengely hanem a henger "BELE"!!!!!!!!!
Fölösleges volt így hogy kétszer szétszedted a motorodat.
Üdv mindenkinek!
Hello!
Kb fél centit. Nem volt egy leányálom, kicsit Kill Bill-es fílingje volt a dolognak.
A dugók tutira nem rosszak, ugyanez volt benne azelőtt is. Furatás után összeraktam, pöc röff elindult, de a főtengelyem elkezdett csörögni, úgyhogy megint szétkaptam. Na, a felújítás utáni összerakást követően sz*rt be a bal henger.
Papi
Köszi az infokat.
Mennyire nehéz volt épiteni hátra a doboztartót?főbb vonalakban leirnád hogy csináltad?Köszi
Szia!
nekem is 1989-es jawa 638/350 -em van.
De nekem semmiyen idom nincs rajta elől...
Én nemismerek direkt jáwára csomagtartót. Építettem hozzá magamnak. Állítólag Etz-s Krausert szoktak odaépíteni. lehet annak van a két lyuk.
Én három (4?) helyet tudok Jawa alkatrész ügyben Pesten.
Zichy Jenő utcában a belvárosban van két db bolt. Az utca vége felé. Kistarcsán van még egy immár a 30-as mellé költözve, Zsófialiget hévmegállónál, ők bontanak is, elég sok mindenük van.
Aztán van a Nagykőrősi úti motorbontó az Esceri piacnál, na de ők gecik (azaz drágák), d azért sok dologavn ott is.
Csabika
ui: ha még nem írtam volna: 500 Ft-ból mentem 55 Km-t, városban!!!! jó, nem? :-))
Igy tovább, keményen...., " csak a fejét üsd, hogy meg ne sántuljon " na, szóval én úgy gondolom, egy kis balhé azért feldobja a kedélyeket , ez nem árt, amúgy mind egy szekeret tolunk... a SZOCIMOTORT. Szóval igazándiból tőlem mindenki azon a fórumon garázdálkodik, ahol kedve tartja. Ha véletlenül rosszkor, rossz helyen van és beírogat, majd kap néhány kedves sort, azt meg ossza be magának-)))
Hurka, az ellenfél számára tényleg nincs mentség, én életfogytiglanit javasolok.
Üdvi : Full...
Helló!
Ha elkapja már pedig 3 rugásra indul csuakon 2000 fordulat max Menet közbe gyujáson állitok és semmi eredmény már a torkán is jön az olajos benzin gyertyákat cserélgetek feketék.Ez a 350-es A ETZ na az szivat még jobban.Megy de a kuplung kúp nem Már azon gondolkodok "éket" maratok bele.Köszönöm az infót.Hai
Srácok, ne legyen félreértés. Vita fölösleges és kizárva. Az összehasonlítás szintén fölösleges, hiszen mint láthatjuk az MZ oldal nem ugyanolyan életkorú és állapotú járművet állít fel példaként. Mi egyébként is itt csak Jáwázni akarunk, és fütyülünk az egyéb típusokra. A saját lovát dícsérni mindenki menjen a saját lapjára a márkatársak közé, és akkor itt nem lesz felesleges tűz belőle. Köszi a megértést. Egyébiránt csupán arra akartam rávilágítani, hogy ha komolyan veszitek a karbantartást sok kellemetlen meglepetéstől megóvhatjátok magatokat, talán még akkor is , ha MZ-t vesztek.
Igen, különbözik a két dugó.
Sziasztok!
A tank alatt van két henger alakú dolog amiből indul a gyertyapipa(?),Mi ez a 2 henger?
Nagyon örülnék ha az elöző hozzászólás kérdéseimre választ kapnék ,vagy esetleg iránymutatást ,hogy hol keresek ilyen dolgok iránt..
Üdv.!
Ezúton szeretném kijelenteni, hogy Joseph251 mindennemű rám vonatkozó beíragatásától teljes mértékben elhatárolom magam, az általa elindított értelmetlen Jawa-Mz vitát teljes mértékben elítélem, az általa személyemmel kapcsolatban felhozott példák alaptalanok, a valóságot még kis mértékben sem tükrözik.
Kellemetlen, olykor lebecsmérlő hangnemére, eltúlzott, elfogult hozzászólásaira nincs mentsége.
Ezennel megkérem őt, hogy a jővőben a Jawa fórum magas színvonalát, barátias légkörét és segítőkész látogatói kedvét tovább ne rontsa, ezt az időt inkább töltse általa nagyratartott Mz motorkerékpárja nyergében és próbálja meg gyarapítani az idén megtett kb. 500 (azaz ötszáz) km-einek számát.
Üdvözöl Mindenkit: Hurka, egy csodálatos 350 / 638-as JAWA boldog tulajdonosa
Ha a normális ötletek elfogytak, mondok egy durvát: nem két jobbos dugó van benne? Mentségemre legyen mondva, hogy régen láttam Jawát szétszedve, de úgy emlékszem, nem egyformák. Azt tapasztaltam, hogy néha az emberek a legdurvább hibát nem veszik észre. Nem azért, mert buták, hanem ez emberi tulajdonság.
Mennyit amputáltál?
Hello!
Az én bajommal kapcsolatban nincs valakinek egyéb ötlete? Átnézném én, de csonka ujjal kicsit komplikált...
Köszi!
Papi
Kicsit bővebben? Műszakija van?
Jawa 250 (1970) jó állapotban szürke forgalmival eladó! 37.000.- Ft
Melyik a "jobb" motor vagy autó? Ehhez definiálni kellene "mi a jobb" fogalmát. Az esetek 99%-ban szubjektív, saját véleményről van szó. A mérhető paraméterekben meg nincs akkora különbség mondjuk két hasonló kategórájú moci között, hogy az egyikre azt lehetne mondani hogy xar, a másik meg király. Szóval teljesen értelmetlen ezen vitázni.
Tudom,hogy én indítottam el a vitát, de ennek tényleg semmi értelme. Kezd olyan lenni, mint a Ladások és Skodások örök baromsága, hogy melyik a jobb. Úgyhogy szerintem, mivel mindkettő szocimoci, meg van a saját szarsága, de emellett mindenkinek csodás élményt nyújt(főleg, ha épp tökéletes, bár ilyen nincs, csak majdnem jó). Többet nem írok egyik mellet és ellen se!
Még 1* jó mocizást!!!!!!
Sziasztok! Fullkopy írására muszály reagálnom! Az Etz-t (ellentétben a jawa-val) csak + veszed, semmi szerelés, és megbízható géped van. Az instabilitásról kérdezzétek + a Jawa-sok gyöngyét, Hurkát. Konkrétan a bodaszöllői bekötőútra gondolok, hogy miért van, hogy én 120-km/h-val repesztek rajta(és csodák csodája, nem dobál, nem remeg), Hurka cimborám 80-90-el mer pötyögni, mert többet van levegőben, mint nyeregben(meg hát nem is megy többet/na jó ez csak vicc/). Végszóként csak annyit, hogy a két moci tényleg nem sorolandó egy lap alá. Ez olyan, mint autók közt a BMW vs Zaporozsec.Találjátok ki, hogy szerintem melyik melyik.
Sok és jó motorozást mindenkinek!!!
Hali!
"Fiatal barátaink próbálgatják összehasonlítani azt, amit nem lehet /Jawa Mz/"
Miért ne lehetne összehasonlítani? Én is sokat gondolkodtam 350-es Jaffa vásárlásán, de aztán 250-es Tz lett belőle. Szerencsére igen jó gazdája volt húsz éven át, és az általad leírt dolgokat mindenképpen szem előtt tarthatta, mert gondom még még nem volt vele (igaz csak 1,5 éve van meg, 6000 km-t csavartam bele)
A kétszeméllyel való meghalás témáját és a szitálást viszont élből cáfolni vagyok kénytelen (az enyém esetében legalábbis). Akár 50 kilónyi nő :-)), vagy 100 kilónyi egyéb emberforma ül mögöttem, a gép alig-alig érzi meg (Zselic, Mecsek, Bakony lankáin amik nem éppen Alföld jellegű tájak), szitálásnak pedig halvány jelét sem mutatja.
Igaz nincs sok szufla 3000 alatt, talán ez az egyetlen kifogásom.
Jaffát nem fogom és nem is akarom fikázni, mert rendkívül jó gépnek tartom, sőt reménykedem hogy egyszer nekem is lesz egy :-)
Motoros üdvözlettel: Zoli
Hello!
Ez 200%-ig így van. Az előző vasam egy 125-ös, idén 35 éves MZ Trophy volt, kb. egy évembe került, hogy minden apró baját felderítsem. De miután a hibaforrásokat szép lassan kiküszöböltem, soha nem volt komoly baja, könnyen indult, stb. Pedig az se egy Honda CB. :))
Tapasztaltam már, hogy még a Jawa-nál vagy MZ-nél jóval öregebb, és - valljuk be őszintén - roszabb megmunkálású és konstrukciójú Pannóniákból is lehet megbízható gépet faragni. Én se hittem el Sanyi cimborámnak anno, hogy az ő Pancsijához még nem kellett hozzányúlni. De így van... :)))
Papi
"És mégis forog a főtengely!"
:D
Matya, nem csalódtam benned, tök igazad van.-)))
Más téma : Fiatal barátaink próbálgatják összehasonlítani azt, amit nem lehet /Jawa Mz/ Álláspontom a következő : Egyetlenegyszer kell úgy szétszedni és összerakni egy öreg - mert melyik fiatal ?- Jawát, hogy azzal hamarosan bajok ne lehessenek. Hangsúlyozom, hogy nem olyan drága az alkatrész, hogy csak álom lehessen. Recept : végy egy Jawát, olcsón, szedd szét, nézd át a kerékcsapágyakat, cseréld ha kell, cserélj fékpofákat, az összes bowdent a motoron, sarucserékkel szüntesd meg a kontakthibákat. Nem baj, ha az új gyertyák mellett új kábeleket, pipákat és megszakítókat szerelsz be. Az irányjelzőket is korróziómentesíteni kell, esetleg az automatát sem árt egy modernebbre, gyorsabbra cserélni.Visszatérve a kerekekre, az ezeréves , de jónak látszó a minta mellett alaposan berepedt gumik használata életveszélyes éppúgy, mint a tízéves belsőké. A tömlővédő gumiszalag pedig a legtöbb őslényben szigetelőszalaggal van pótolva , legjobb esetben. Ja, és ha gumit cserélsz, régi diagonál mellé nem illik új radiált tenni. Vagyis vagy kettó, vagy ??? Lépjünk tovább: Ha a motorral van baj, egyértelműen fel kell újítani, ezt nem is részletezem. Viszont ha mát ilyen jelentős mértékben szét kell szednünk, érdemes a váltót olyan mértékben felújítani csapágycserékkel hogy valamennyit-a tűgörgős csapágyakat beleértve is cseréljük ki.
Ha kell, cserélni szükséges az első telókban az olajat, simmeringet, gumiharmonikát, talán -ez nem olcsó- a kormánycsapágyat is. Egyszer kell megcsinálni a revíziót, legyen bármely típusú a moci, lényeg az, hogy okos ütemezéssel minden hiba elhárítására, javítására azelőtt kerüljön sor, mielőtt a jármű az országúton hagyna. /lánc, lánckerék...../ Én végigcsináltam, nem mondom hogy gyorsan ment. Viszont a szerszámkészlet csak dekoráció az oldalkocsiban Nos srácok , így is lehet csinálni. Megbízható jármű csak rendszeresen karbantartott mociból lehet. Mindenesetre egy stabilan útfekvő nagy nyomatékkal rendelkező Jawát egy Mz-vel ami szitál és két személlyel meghal én nem említenék egy lapon. A megbízhatóság pedig úgy tapasztalom, gazdafüggő.
Sziasztok!
Van egy jawa twin sportom(1989),és lenne néhány kérdésem:)
Szóval néhány árúcikket kerestem az interneten de nem találtam:(,felsorolnám mik ezek a cikkek:
Az űlés alatt van mind a két oldalon egy müanyag idom,és nekem sajnos az egyikben van egy csavar,és ennek van egy folytatása hátúl az ülés alatt amin tátong két nagy lyuk,gondolom valami csomagtaró miatt.
Ezeket a müanyag alkatrészeket lehet kapni valahol újonnan ill. nincs e ezeknek valami nem müanyag azaz erősebb verziójuk?Ha valaki tudja,hogy milyen tipusú doboztartó megy oda hátra ahol a lyukak vannak az is érdekelne:).Az elől lévő légterelő is müanyagból van ennek esetleg valami fémes verziója létezik-e ill,a hozzátartozó plexiből kellene nekem nem sőtétitett..És ha valaki esetleg nagyon jártas ezekben akkor esetleg egy kb árát is tudna irni az nagyon jó lenne.
Még az lenne a kérdésem,hogy van e valami féle bontó ahol lehet esetleg találni ilyen dolgokat,és ha igen akkor hol?
Elnézést a sok kérdésért,válaszokat előre is köszi.
NA MI VAN LÁNYOK,NEM KELL SENKINEK A KIRÁLY JÁVÁM?
:Q
Hello!
Nem pörög föl? Fullad, vagy mit csinál? Karburátorod beállítása rendben? Kap elég levegőt?
Amúgy sztem ha a labirintunk lenne a szar, akkor nálam a jobb henger se menne, nálad pedig el se indulna. Alacsony fordulaton kisebb a depresszió, ha akkor felveszi az anyagot, akkor magason is muszáj neki. Tudomásom szerint... :))
Papi
Harc az nincs.Maximum véleménykülönbségek.nekem pl 90-100al lehet utazni a Jaffámmal, MŰKÖDIK rajta az elektronikus gyújtás, hála egyik kolegánknak.Az meg, hogy kicsit csöpög itt-ott az olaj???Hááát, ahol kifolyik az olaj, ott nem megy be a por.
Amugy sziasztok!
Bocsi Tahóságomért.
Most kerültem még föl a lapra.Ahogy olvasom nagy harc van ar MZ és a Jawa körött nekem mindkettö van Nem jó teljesen eggyik sem
Azt nem tudom hogy lehet e de nekem is valószínü hasonló gondjaim vannak.Nem pörög föl.
Köszi a választ!
sztem még az is beleszól, h nagyobb fordulton már nem tökéletes a gyújtás, és még ez isbeleszól a süstölésbe. 110 alatt inkább csak csőgázon füstöl normál üzemben nemigen. Szóval marad a túldúsítás mint ok.
Hello!
Létezik az, hogy a labirinttömítés egyik irányba átenged, a másikba meg nem? Basszus... Most volt felújítva a főtengely, megint vihetem szétnyomatni?
Köszi!
Papi
Nem feltétlenül megy szarni mind a kettő.Rosszabb esetben a labirintgyűrűd kuka.Szóval bízz a közdarabban, hogy az a laza.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|