hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Joseph251
válasz erre | email2004-09-26 17:14:28
Oké Hurka, + egyeztünk! Tiéd az Mz, a kis Jawa-m, + a 100000! Ráadásnak nekedadom a Zastavámat is!
sorszám: 1620 (16950)
(előzmény: Hurka, 2004-09-22 18:43:30)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-26 15:17:58
Szia Thuram!
Küldtem neked e-mailt,amiben kérdeztem a címed,h el tudjam küldeni a fénymásolatot! /7főn fel is adnám a postán/
sorszám: 1619 (16944)
(előzmény: thuram, 2004-09-26 12:03:34)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-26 12:03:34
Köszi a segítséget!
Már rájöttem ,hogy hogy állt az a távtartó ugyhogy nem érdekes:).De az első részt megprobálom átnézni a leirásod alapján.
sorszám: 1618 (16938)
(előzmény: blackie, 2004-09-26 11:42:26)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-26 11:42:26
Azt a kis távtartó bigyót a keréknél inkább fotózd le, mert marhára nincs fingom se, hogy mi lehet :))))

Papi
sorszám: 1617 (16936)
(előzmény: thuram, 2004-09-25 15:32:12)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-26 11:39:55
A kormány visszaálltásához célszerű kilazítani az összes csavart a kifliken, nevezetesen az alsó villahídon a teleszkópszár szorító csavarokat, a felső villahídon pedig a teleszkópok zárócsavarjait és a kormány nyaktengelyének a csavarját (az, amelyik a gyújtáskapcsoló alatt van, 32-es kulcsnyílású, ha jól emlékszem).
Kilazításuk után egyenesbe állítod a villahídpárt, majd a következő sorrendben meghúzod a csavarokat: kormánynyak csavarja, teleszkóp zárócsavarok, és végül a villaszár szorítók.

Sok sikert!

Papi
sorszám: 1616 (16935)
(előzmény: thuram, 2004-09-25 21:41:03)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-25 21:41:03
Nah sikerült összerakni a motort.Majd aztán sikerült picit tönkretenni is,egy közepes esést megeresztettem a benzinkutnál miután felfujtam a kerekeket!:))Talán nem kellett volna olyan gyorsan belemenni abba a kanyarba:(,utána hazajöttem rendbetettem a gépet nagyjából,mert kiváéncsi voltam mi történ a szitálással,és eltünt 115 ig birta a gép és nem éreztem semmit.
Viszont az első felnit eléggé megdolgoztam,a kormány valszeg picit elfordult,az egyik első index picit elhajlott illetve a kipufogó a kivezetésénél jobban rásimult a vázra,kb ennyi kárt csináltam:(
a kormányt hogy a helyére tudjam forgatni mit kell csinálnom?
Az indexem ami egy kicsit elhajolt viszont ahol rákap kicsit nagy lyuk tátong,probáljam meg a helyére huzni izomból?
sorszám: 1615 (16927)
(előzmény: thuram, 2004-09-25 15:32:12)

 
 
VuK45
válasz erre | email2004-09-25 21:19:57
Sziasztok!
Új vagyok az oldalon, de ez nem érdem. Azért írok, mert egyre jobban a buksimba rágta magát a gondolat, hogy vegyek 1 db Jawa 350-est. Minnél fiatalabb, annál jobb. Twinn Sportot nézegettem de amelyik jó és eladó, annak a gazdája beteg (180 e-t kért).
Egyébként most egy 125-ös Czetkát hajtok (1993-as gyártás, 1996-os forgalomba helyezés és ez nem kamu!!!), csak ez kezd icike-picike lenni a 100 k-mhoz, úgyhogy tavasszal fájó szívvel, de megy a lecsóba! Tehát, ha vki tud fiatalka 350-est értelmes áron, vagy ha húzósabb 2-3 részletre, kérem írjon.
Előre is köszi, sziasztok!
sorszám: 1614 (16922)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-25 18:00:20
Hello!

A vasam még mindig eladó, de mivel az elmúlt napokban kicsit megszorultam, visszavettem az árból. Lessetek rá:

http://easyrider.uw.hu/jawa.htm

Az feltüntetett árból 35 ezret vonjatok le!

Papi
sorszám: 1613 (16919)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-25 15:32:12
igen ,most hoztam centirozásból.(bár két küllő lötyögött,nem tom hogy gondolták..Egyébként van a kerék és a lánckerék,között egy távtaró('89 Ts),amelynek hengerszerű kivéve az egyik végén ennek a hengernek a fala egy ütköző szerűvé megnyulik:)),jó mondat lett,vagy inkább fényképezzem le?
Szóval a kérdésem az lenne ,hogy melyik vége melyik oldalra kerüljőn?
sorszám: 1612 (16916)
(előzmény: Powerarc, 2004-09-25 12:09:54)

 
 
tibi
válasz erre | email2004-09-25 15:14:35
A komplett generátort mennyiért adod?
Éppen azt keresek.

tibi
sorszám: 1611 (16915)
(előzmény: Fullkopy, 2004-09-25 00:42:25)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-25 12:09:54
A zéger gyűrű mindkét végé legyen bent a horonyban! Ha kell, akkor cseréld inkább ki. A kerék ki van centírozva?
sorszám: 1610 (16914)
(előzmény: thuram, 2004-09-25 11:59:21)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-25 11:59:21
Sziasztok!

A kerékben van egy sieger gyürű,ami az enyémben picit ferde,azaz amikor az egyik vége bennt van a helyén a másik vége kijön.Ez okozhat nagy sebbességnél szitálást(110)?EGyébnént ütögessem meg egy picit a végeit,hogy mindkettő feküdjön fel a helyére?
sorszám: 1609 (16912)

 
 
pristie
válasz erre | email2004-09-25 10:51:17
Köszi! :)
sorszám: 1608 (16908)
(előzmény: achenobarbus, 2004-09-22 21:16:11)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-09-25 00:42:25
Helló srácok, eladó cuccaim vannak:
Twinsport átírható váz villával és korm . csapágyakkal / forgalomból kivont
350-638 átírható üres blokk / csere miatt megmaradt/
üza. tank
generátor forgórész és
állórész / működő mociból /
használható első és hátsó kerék
ülés utángyártott huzattal
Akit érdekel, küldjön vételi árajánlatot .
üdvi : Full....
sorszám: 1607 (16896)

 
 
pristie
válasz erre | email2004-09-24 23:22:18
Ja ja ja a kipuff hőálló ezüst csak úgy mint a hengerek, a blokkon bedig a kromofág segített. Jövőhétre pedig kész a valamivel sötétebb metál kék fényezés is, a km pedig anyyi amennyit láttál az órán.
sorszám: 1606 (16893)
(előzmény: thuram, 2004-09-23 21:49:46)

 
 
pristie
válasz erre | email2004-09-24 23:19:41
Hali!
Lehet hogy nem fogod elhinni de 10 e forintért vettem, és eddig a festéken és a kromofágon kívül semmit nem kellet venni. Valamelyiknap jön a csávesz aki beköti a kábeleket a helyükre és ajövőhétre kész lesz a fényezés is ami kb. 6000-ba lesz, amugy egy lehellettel sötétebb lesz mint volt és metál.
sorszám: 1605 (16892)
(előzmény: blackie, 2004-09-24 12:54:22)

 
 
tibi
válasz erre | email2004-09-24 21:48:47
Hol árulják ennyiért? Én is egy generátorra hajtok...
sorszám: 1604 (16886)
(előzmény: Csabika, 2004-09-24 17:20:08)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-24 18:17:38
Nincs. Illetve hát olajos lesz ott minden, de kifolyni nem fog. Persze álló motorról beszélek... ;-)
sorszám: 1603 (16876)
(előzmény: blackie, 2004-09-23 19:57:08)

 
 
Csabika
válasz erre | email2004-09-24 17:20:08
sziasztok!

Szükségem lenne jawa 350-638 12v -hez: generátor álló és forgórészre, és fesszabályzóra.
Én pesten lakozok. Tel: 06703304385, sms v megcsengetés v bármi. meg email is jöhet. csak valaki szóljon, nem akaródzik mindezt 9+6+2,5 ezerért megvenni újonnan.

Köszi, Csabika
ui: beírtam uezt az alkatrész fórumba is, hátha.
sorszám: 1602 (16875)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-24 12:54:22
Pristie: Csinoska, alakul, mint púpos gyerek a prés alatt. :))) Mennyiért sikerült hozzájutni és mennyit költöttél rá eddig?
sorszám: 1601 (16856)
(előzmény: pristie, 2004-09-23 21:03:05)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-23 21:49:46
Most már szép lesz:),csak müködjön is.Egyébként tényleg ilyen kevés km van benne?A kipuiffot hőálló ezüsttel fulytad le?
sorszám: 1600 (16832)
(előzmény: pristie, 2004-09-23 21:03:05)

 
 
pristie
válasz erre | email2004-09-23 21:03:05
Cső mindenkinek!

Van egy CZ 350-es em épp felújítás alatt, és én ennek örülök :))
Ha valaki esetleg megnézné:
kep.tar.hu/pristie
sorszám: 1599 (16831)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-23 19:57:08
Zapkorte: bocs, ha hülyeséget kérdezek, de a szelepdekli alatt nincs se olaj, se víz, se semmi, ami kifolyhatna?

Papi (a tudatlan) :)))
sorszám: 1598 (16828)
(előzmény: Zapkorte, 2004-09-23 12:10:21)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-23 19:56:55
Zapkorte: bocs, ha hülyeséget kérdezek, de a szelepdekli alatt nincs se olaj, se víz, se semmi, ami kifolyhatna?

Papi (a tudatlan) :)))
sorszám: 1597 (16827)
(előzmény: Zapkorte, 2004-09-23 12:10:21)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-23 12:10:21
A módszer elvileg pont arról szól, hogy ne kelljen a vizet leengedned, hengerfejet levenned stb. Sajnos a mondott típust nem ismerem, de minden esetre a szelepdekli levételéből semmi bajod nem lehet, aztán majd meglátod, hozzá lehet-e férni a szimmeringekhez, vagy ki kell bontani vezérműtengelyt meg minden sz*rt. Mondanom sem kell, hogy a szelephézagokat újra be kell majd állítani. Ha vezérműtengelyt ki kell szerelni, ügyelj a helyes pozíciójára visszarakáskor. Ha nincsenek jelölések, rakd úgy, hogy a dugattyú felső holtpontjában "összenyissanak" a szelepek.
Úgy általában azért javaslom, hogy valami tapasztaltabb embert kérj meg, hogy segítsen, és készíts jegyzeteket.
sorszám: 1596 (16810)
(előzmény: blackie, 2004-09-23 01:21:04)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-09-23 02:52:20
Ha jól tudom, a láncvédő megléte itt vizsgán kötelező.Kapható igen komoly spray nagy terhelésű láncokhoz, kb 1200 Ft, viszont fél literes, évekig elég.
sorszám: 1595 (16802)
(elözmény: blackie, 2004-09-21 14:13:24)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-09-23 02:46:55
Ezt rosszul hallottad.
sorszám: 1594 (16800)
(elözmény: blackie, 2004-09-21 13:23:13)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-09-23 02:45:32
Ha jó a csapágy, nem veri szét a simmeringet . Ha kreálsz egy papír ,vagy felkensz szilikon tömítést oda, ahol a lánckerék felfekszik a csőhüvelyen, ott többé olaj nem fog elszivárogni. A csőhüvelyt persze, hogy polírozd fel, vagy fordítsd meg, hogy a simm. felfekvő része kopásmentes területen érintkezzen.
sorszám: 1593 (16799)
(elözmény: blackie, 2004-09-21 00:47:04)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-23 02:06:29
Excelsior: kérlek szépen, még egyszer nézd meg a motoron, hogy mikori kiadású, mert a hülye kereskedő nem tud így alkatrészt szerezni hozzá. Valahol a vázon (ált. a villanyaknál) van egy biléta, azon rajta kell lennie a gyártási évnek. Bármi, ami utal a gyártási évre, jól jöhet... Vagy ha esetleg tudod: dupla vezérműláncos?
A motorszámot a múltkor a blokkról vagy a forgalmiból nézted? Mintha az első három karakter (KE8, KE9, KM3 vagy KV0) hiányozna. Vagy mittudomén.
Előre is köszi!

Papi
sorszám: 1592 (16797)
(előzmény: blackie, 2004-09-23 00:59:26)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-23 01:21:04
Zapkorte: ez vízhűtéses motoronál is ilyen marha egyszerű? Nem kell előtte csinálni valamit a hengerfejnél, mielőtt lekapom a szelepfedelet? Bocsi, ha hülye vagyok, de sajna eddig csak 2 ütemű vasakkal volt dolgom. Egyébként egy Honda VT 250-ről van szó....

Köszi!

Papi
sorszám: 1591 (16795)
(előzmény: Zapkorte, 2004-09-23 01:11:32)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-23 01:11:32
A szelepszárszimmering cseréjének furfangos módja, ha a motort alsó holtpontba tekered, és a gyertyafuraton át feltöltöd sürített levegővel a hengert. Ezek után a szeleprugók s egyebek leszerelhetők és a szimmering kicserélhető, a nélkül, hogy a szelep beesne a hengerbe.
Sajnos a rizsások szeretnek idióta méretű szimmeringeket használni, lehet, hogy aranyáron kell majd megvenned a szalonban. Múltkorjában én is voltam yamahánál, egy lánckerékszimmering 2000 Ft, egy megszakító 5000 Ft, egy kondenzátor 3000 Ft, na mondtam is, hogy ezt mind tartsák meg, a megszakítót megreszeltem, made in czechoslovakia tip. kondihoz csináltam tartót egy lemezcsíkból meg egy awab bilincsből, a lánckerékszimmeringnek meg húztam a rugóján, és inkább töltögetem, mert azért mégiscsak sok ami sokk!
sorszám: 1590 (16794)
(előzmény: blackie, 2004-09-23 00:59:26)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-23 00:59:26
Üdvözöllek Excelsior. Hát te itt? Te, még mindig nem találtam meg sehol, hogy mennyibe kerül egy ilyen szelepszár-szimmering... Ha tudom a méretet szerinted kapok olyat szimmering szaküzletben? Vajon nehéz lehet kicserélni?
Amúgy mit szósz a Jaffához? :)

Tibi: jogos az észrevétel, tényleg egyszerűbb lett volna így leírni. Jól van na... :)))

Papi

sorszám: 1589 (16793)
(előzmény: excelsior, 2004-09-22 23:57:42)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-09-23 00:35:45
Találtam egy szép Jawa-t.
sorszám: 1588 (16791)

 
 
excelsior
válasz erre | email2004-09-22 23:57:42
üdv Blackie,itt a HONDA VT250f gazdája!!
sorszám: 1587 (16789)
(előzmény: blackie, 2004-09-21 23:45:05)

 
 
achenobarbus
válasz erre | email2004-09-22 21:16:11
hello pristie!

szivesen segítek/segítünk ahol tudunk, mi szocimotorosok :)
hát itt nagyváradon nincs ára. hogy nálatok milyen ára van, azt meg sem tudom saccolni... talán 60-80 ezer huf...

uff,
ocs.
sorszám: 1586 (16767)
(előzmény: pristie, 2004-09-22 20:40:28)

 
 
pristie
válasz erre | email2004-09-22 20:40:28
Hali achenobarbus!

kösz hogy válaszoltál, amúgy nagy gond nincsen vele csak a kábeleket be kéne kötni a helyükre. Most se gyújtás se semmi.
Ja meg nem tudod kb. mennyibe megy egy ilyen moci ha faszán össze van kapva?
sorszám: 1585 (16762)

 
 
tibi
válasz erre | email2004-09-22 19:03:25
>Ha én azt tudnám, mi baja volt...
>Egyszerűen pasztával letömítettem a bal
>hengertalpat, aztán letömítettem a
>szívótorkot is ugyanúgy, majd >összeszereltem.

Magyarán falsh levegőt szívott, nemde?
sorszám: 1584 (16758)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-09-22 18:43:30

Oké! Neked olcsón odaadom! Adsz 100.000 Ft-ot meg az MZ-det(az is ér 10-20 ezret) és a tied az összes alkatrész.
sorszám: 1583 (16756)
(előzmény: Joseph251, 2004-09-22 16:51:18)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-22 17:08:13
Joe: vegyél komplett vasat, pont tudok egyet. :))))

http://easyrider.uw.hu/jawa.htm

Megegyezünk!!!!
sorszám: 1582 (16752)
(előzmény: Joseph251, 2004-09-22 16:51:18)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2004-09-22 16:51:18
Megveszem az egészet!
sorszám: 1581 (16751)
(elözmény: blackie, 2004-09-21 18:38:33)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-21 23:45:05
thuram: a csapágyzsír nem árt sehol, pl. az MZ-m blokkját is úgy tettem össze, hogy zsírral "tapasztottam" fel a fogaskerekeket a helyükre. Ott se volt semmi gáz vele soha. Sőt...
Anno volt egy Riga Deltám (egy 'brazil' öregúrtól vettem), amiben egy deka olaj nem volt, ellenben a váltótengelyek és a kupplungtárcsák környéke masszívan meg volt kenve csapágyzsírral. :)))) Sztem ez nem gyári megoldás, de bevált, soha semmi gond nem volt se a váltóval, se a kupplunggal. Hja, szovjet technika... :)

Papi
sorszám: 1580 (16722)
(előzmény: thuram, 2004-09-21 23:37:07)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-21 23:39:03
Nem baj, hogy bezsíroztad. Én is bekenem őket, mielőtt berakom. Ha a gyűrű beugrott a helyére, akkor ok.
sorszám: 1579 (16721)
(előzmény: thuram, 2004-09-21 23:37:07)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-21 23:37:07
Szal nem kellett volna?
Egyébként ha a sieger gyürük fel fekszenek a helyükre akkor ez jelenti azt ,hogy a csapágy is a helyén van?
sorszám: 1578 (16720)
(előzmény: Powerarc, 2004-09-21 23:32:12)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-21 23:33:37
Ha én azt tudnám, mi baja volt... Egyszerűen pasztával letömítettem a bal hengertalpat, aztán letömítettem a szívótorkot is ugyanúgy, majd összeszereltem. Érdekes módon most jó. Ha bemelegszik, nagyon szép, ütemes hangja van. Erő meg... fúúúú :DDDD

Papi
sorszám: 1577 (16719)
(előzmény: Ecoracer, 2004-09-21 21:47:50)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-21 23:32:12
Nem gond.
sorszám: 1576 (16718)
(előzmény: thuram, 2004-09-21 23:28:06)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-21 23:28:06
De:)
De azt mondták,hogy a csapágy külső részét ill a foglalatott zsirozzam be,nem kellett volna?
sorszám: 1575 (16717)
(előzmény: Powerarc, 2004-09-21 23:24:41)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-21 23:24:41
Nem zárt csapágyat használsz?
sorszám: 1574 (16716)
(előzmény: thuram, 2004-09-21 23:19:52)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-21 23:19:52
Kár:(,ha itt lett volna a szomszédba átmentem volna nézni ,hogy kell motort szerelni:))

Egyébként kiseréltem a csapágyat,a lánckerékben.Az természetes,hogy a védő lemez itt ott meghajlik vagy rosszul csináltam?(egyébként ahol levették róla ott azt mondták,hogy azzal a csapággyal üssem be amit kivesznek belöle,csak az elején néha elmoccant a csapágy szerintem ezért hajolt meg ittt ott a középső lemez:( )
EGyébként volt SKF csapágy 2xxx ért meg egy 500 Ft os szintén made in ger.Az eladó az olcsóbat javasolta ,miután megkérdeztem ,hogy az ennyivel jobbe a drága?Szerintetek inkább SKF et tegyek bele?
Mennyi Zsírt tegyek a csapágy és a fogalalata közé?(ugy csináltam ,hogy belemártottam az ujamat a zsirba és végigkentem az ujammal a foglalatot ill a csapágy külső részét,kb mintha a vajas kenyeret kenné meg az ember annyi került rá vastagságban,több v kevesebb kell?esetleg jó?:)
sorszám: 1573 (16714)
(előzmény: TTibi, 2004-09-21 22:10:52)

 
 
TTibi
válasz erre | email2004-09-21 22:10:52
győr
sorszám: 1572 (16700)
(elözmény: blackie, 2004-09-21 20:11:14)

 
 
Ecoracer
válasz erre | email2004-09-21 21:47:50
Végülis mi baja volt? Ne tartsd titokban!
sorszám: 1571 (16699)
(elözmény: blackie, 2004-09-21 20:20:42)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu