:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Oké Hurka, + egyeztünk! Tiéd az Mz, a kis Jawa-m, + a 100000! Ráadásnak nekedadom a Zastavámat is!
Szia Thuram!
Küldtem neked e-mailt,amiben kérdeztem a címed,h el tudjam küldeni a fénymásolatot! /7főn fel is adnám a postán/
Köszi a segítséget!
Már rájöttem ,hogy hogy állt az a távtartó ugyhogy nem érdekes:).De az első részt megprobálom átnézni a leirásod alapján.
Azt a kis távtartó bigyót a keréknél inkább fotózd le, mert marhára nincs fingom se, hogy mi lehet :))))
Papi
A kormány visszaálltásához célszerű kilazítani az összes csavart a kifliken, nevezetesen az alsó villahídon a teleszkópszár szorító csavarokat, a felső villahídon pedig a teleszkópok zárócsavarjait és a kormány nyaktengelyének a csavarját (az, amelyik a gyújtáskapcsoló alatt van, 32-es kulcsnyílású, ha jól emlékszem).
Kilazításuk után egyenesbe állítod a villahídpárt, majd a következő sorrendben meghúzod a csavarokat: kormánynyak csavarja, teleszkóp zárócsavarok, és végül a villaszár szorítók.
Sok sikert!
Papi
Nah sikerült összerakni a motort.Majd aztán sikerült picit tönkretenni is,egy közepes esést megeresztettem a benzinkutnál miután felfujtam a kerekeket!:))Talán nem kellett volna olyan gyorsan belemenni abba a kanyarba:(,utána hazajöttem rendbetettem a gépet nagyjából,mert kiváéncsi voltam mi történ a szitálással,és eltünt 115 ig birta a gép és nem éreztem semmit.
Viszont az első felnit eléggé megdolgoztam,a kormány valszeg picit elfordult,az egyik első index picit elhajlott illetve a kipufogó a kivezetésénél jobban rásimult a vázra,kb ennyi kárt csináltam:(
a kormányt hogy a helyére tudjam forgatni mit kell csinálnom?
Az indexem ami egy kicsit elhajolt viszont ahol rákap kicsit nagy lyuk tátong,probáljam meg a helyére huzni izomból?
Sziasztok!
Új vagyok az oldalon, de ez nem érdem. Azért írok, mert egyre jobban a buksimba rágta magát a gondolat, hogy vegyek 1 db Jawa 350-est. Minnél fiatalabb, annál jobb. Twinn Sportot nézegettem de amelyik jó és eladó, annak a gazdája beteg (180 e-t kért).
Egyébként most egy 125-ös Czetkát hajtok (1993-as gyártás, 1996-os forgalomba helyezés és ez nem kamu!!!), csak ez kezd icike-picike lenni a 100 k-mhoz, úgyhogy tavasszal fájó szívvel, de megy a lecsóba! Tehát, ha vki tud fiatalka 350-est értelmes áron, vagy ha húzósabb 2-3 részletre, kérem írjon.
Előre is köszi, sziasztok!
Hello!
A vasam még mindig eladó, de mivel az elmúlt napokban kicsit megszorultam, visszavettem az árból. Lessetek rá:
http://easyrider.uw.hu/jawa.htm
Az feltüntetett árból 35 ezret vonjatok le!
Papi
igen ,most hoztam centirozásból.(bár két küllő lötyögött,nem tom hogy gondolták..Egyébként van a kerék és a lánckerék,között egy távtaró('89 Ts),amelynek hengerszerű kivéve az egyik végén ennek a hengernek a fala egy ütköző szerűvé megnyulik:)),jó mondat lett,vagy inkább fényképezzem le?
Szóval a kérdésem az lenne ,hogy melyik vége melyik oldalra kerüljőn?
A komplett generátort mennyiért adod?
Éppen azt keresek.
tibi
A zéger gyűrű mindkét végé legyen bent a horonyban! Ha kell, akkor cseréld inkább ki. A kerék ki van centírozva?
Sziasztok!
A kerékben van egy sieger gyürű,ami az enyémben picit ferde,azaz amikor az egyik vége bennt van a helyén a másik vége kijön.Ez okozhat nagy sebbességnél szitálást(110)?EGyébnént ütögessem meg egy picit a végeit,hogy mindkettő feküdjön fel a helyére?
Köszi! :)
sorszám: 1608 (16908)
( előzmény: achenobarbus, 2004-09-22 21:16:11)
Helló srácok, eladó cuccaim vannak:
Twinsport átírható váz villával és korm . csapágyakkal / forgalomból kivont
350-638 átírható üres blokk / csere miatt megmaradt/
üza. tank
generátor forgórész és
állórész / működő mociból /
használható első és hátsó kerék
ülés utángyártott huzattal
Akit érdekel, küldjön vételi árajánlatot .
üdvi : Full....
Ja ja ja a kipuff hőálló ezüst csak úgy mint a hengerek, a blokkon bedig a kromofág segített. Jövőhétre pedig kész a valamivel sötétebb metál kék fényezés is, a km pedig anyyi amennyit láttál az órán.
Hali!
Lehet hogy nem fogod elhinni de 10 e forintért vettem, és eddig a festéken és a kromofágon kívül semmit nem kellet venni. Valamelyiknap jön a csávesz aki beköti a kábeleket a helyükre és ajövőhétre kész lesz a fényezés is ami kb. 6000-ba lesz, amugy egy lehellettel sötétebb lesz mint volt és metál.
Hol árulják ennyiért? Én is egy generátorra hajtok...
Nincs. Illetve hát olajos lesz ott minden, de kifolyni nem fog. Persze álló motorról beszélek... ;-)
sziasztok!
Szükségem lenne jawa 350-638 12v -hez: generátor álló és forgórészre, és fesszabályzóra.
Én pesten lakozok. Tel: 06703304385, sms v megcsengetés v bármi. meg email is jöhet. csak valaki szóljon, nem akaródzik mindezt 9+6+2,5 ezerért megvenni újonnan.
Köszi, Csabika
ui: beírtam uezt az alkatrész fórumba is, hátha.
Pristie: Csinoska, alakul, mint púpos gyerek a prés alatt. :))) Mennyiért sikerült hozzájutni és mennyit költöttél rá eddig?
Most már szép lesz:),csak müködjön is.Egyébként tényleg ilyen kevés km van benne?A kipuiffot hőálló ezüsttel fulytad le?
Cső mindenkinek!
Van egy CZ 350-es em épp felújítás alatt, és én ennek örülök :))
Ha valaki esetleg megnézné:
kep.tar.hu/pristie
Zapkorte: bocs, ha hülyeséget kérdezek, de a szelepdekli alatt nincs se olaj, se víz, se semmi, ami kifolyhatna?
Papi (a tudatlan) :)))
Zapkorte: bocs, ha hülyeséget kérdezek, de a szelepdekli alatt nincs se olaj, se víz, se semmi, ami kifolyhatna?
Papi (a tudatlan) :)))
A módszer elvileg pont arról szól, hogy ne kelljen a vizet leengedned, hengerfejet levenned stb. Sajnos a mondott típust nem ismerem, de minden esetre a szelepdekli levételéből semmi bajod nem lehet, aztán majd meglátod, hozzá lehet-e férni a szimmeringekhez, vagy ki kell bontani vezérműtengelyt meg minden sz*rt. Mondanom sem kell, hogy a szelephézagokat újra be kell majd állítani. Ha vezérműtengelyt ki kell szerelni, ügyelj a helyes pozíciójára visszarakáskor. Ha nincsenek jelölések, rakd úgy, hogy a dugattyú felső holtpontjában "összenyissanak" a szelepek.
Úgy általában azért javaslom, hogy valami tapasztaltabb embert kérj meg, hogy segítsen, és készíts jegyzeteket.
Ha jól tudom, a láncvédő megléte itt vizsgán kötelező.Kapható igen komoly spray nagy terhelésű láncokhoz, kb 1200 Ft, viszont fél literes, évekig elég.
Ha jó a csapágy, nem veri szét a simmeringet . Ha kreálsz egy papír ,vagy felkensz szilikon tömítést oda, ahol a lánckerék felfekszik a csőhüvelyen, ott többé olaj nem fog elszivárogni. A csőhüvelyt persze, hogy polírozd fel, vagy fordítsd meg, hogy a simm. felfekvő része kopásmentes területen érintkezzen.
Excelsior: kérlek szépen, még egyszer nézd meg a motoron, hogy mikori kiadású, mert a hülye kereskedő nem tud így alkatrészt szerezni hozzá. Valahol a vázon (ált. a villanyaknál) van egy biléta, azon rajta kell lennie a gyártási évnek. Bármi, ami utal a gyártási évre, jól jöhet... Vagy ha esetleg tudod: dupla vezérműláncos?
A motorszámot a múltkor a blokkról vagy a forgalmiból nézted? Mintha az első három karakter (KE8, KE9, KM3 vagy KV0) hiányozna. Vagy mittudomén.
Előre is köszi!
Papi
Zapkorte: ez vízhűtéses motoronál is ilyen marha egyszerű? Nem kell előtte csinálni valamit a hengerfejnél, mielőtt lekapom a szelepfedelet? Bocsi, ha hülye vagyok, de sajna eddig csak 2 ütemű vasakkal volt dolgom. Egyébként egy Honda VT 250-ről van szó....
Köszi!
Papi
A szelepszárszimmering cseréjének furfangos módja, ha a motort alsó holtpontba tekered, és a gyertyafuraton át feltöltöd sürített levegővel a hengert. Ezek után a szeleprugók s egyebek leszerelhetők és a szimmering kicserélhető, a nélkül, hogy a szelep beesne a hengerbe.
Sajnos a rizsások szeretnek idióta méretű szimmeringeket használni, lehet, hogy aranyáron kell majd megvenned a szalonban. Múltkorjában én is voltam yamahánál, egy lánckerékszimmering 2000 Ft, egy megszakító 5000 Ft, egy kondenzátor 3000 Ft, na mondtam is, hogy ezt mind tartsák meg, a megszakítót megreszeltem, made in czechoslovakia tip. kondihoz csináltam tartót egy lemezcsíkból meg egy awab bilincsből, a lánckerékszimmeringnek meg húztam a rugóján, és inkább töltögetem, mert azért mégiscsak sok ami sokk!
Üdvözöllek Excelsior. Hát te itt? Te, még mindig nem találtam meg sehol, hogy mennyibe kerül egy ilyen szelepszár-szimmering... Ha tudom a méretet szerinted kapok olyat szimmering szaküzletben? Vajon nehéz lehet kicserélni?
Amúgy mit szósz a Jaffához? :)
Tibi: jogos az észrevétel, tényleg egyszerűbb lett volna így leírni. Jól van na... :)))
Papi
üdv Blackie,itt a HONDA VT250f gazdája!!
hello pristie!
szivesen segítek/segítünk ahol tudunk, mi szocimotorosok :)
hát itt nagyváradon nincs ára. hogy nálatok milyen ára van, azt meg sem tudom saccolni... talán 60-80 ezer huf...
uff,
ocs.
Hali achenobarbus!
kösz hogy válaszoltál, amúgy nagy gond nincsen vele csak a kábeleket be kéne kötni a helyükre. Most se gyújtás se semmi.
Ja meg nem tudod kb. mennyibe megy egy ilyen moci ha faszán össze van kapva?
>Ha én azt tudnám, mi baja volt...
>Egyszerűen pasztával letömítettem a bal
>hengertalpat, aztán letömítettem a
>szívótorkot is ugyanúgy, majd >összeszereltem.
Magyarán falsh levegőt szívott, nemde?
Oké! Neked olcsón odaadom! Adsz 100.000 Ft-ot meg az MZ-det(az is ér 10-20 ezret) és a tied az összes alkatrész.
Joe: vegyél komplett vasat, pont tudok egyet. :))))
http://easyrider.uw.hu/jawa.htm
Megegyezünk!!!!
thuram: a csapágyzsír nem árt sehol, pl. az MZ-m blokkját is úgy tettem össze, hogy zsírral "tapasztottam" fel a fogaskerekeket a helyükre. Ott se volt semmi gáz vele soha. Sőt...
Anno volt egy Riga Deltám (egy 'brazil' öregúrtól vettem), amiben egy deka olaj nem volt, ellenben a váltótengelyek és a kupplungtárcsák környéke masszívan meg volt kenve csapágyzsírral. :)))) Sztem ez nem gyári megoldás, de bevált, soha semmi gond nem volt se a váltóval, se a kupplunggal. Hja, szovjet technika... :)
Papi
Nem baj, hogy bezsíroztad. Én is bekenem őket, mielőtt berakom. Ha a gyűrű beugrott a helyére, akkor ok.
Szal nem kellett volna?
Egyébként ha a sieger gyürük fel fekszenek a helyükre akkor ez jelenti azt ,hogy a csapágy is a helyén van?
Ha én azt tudnám, mi baja volt... Egyszerűen pasztával letömítettem a bal hengertalpat, aztán letömítettem a szívótorkot is ugyanúgy, majd összeszereltem. Érdekes módon most jó. Ha bemelegszik, nagyon szép, ütemes hangja van. Erő meg... fúúúú :DDDD
Papi
De:)
De azt mondták,hogy a csapágy külső részét ill a foglalatott zsirozzam be,nem kellett volna?
Nem zárt csapágyat használsz?
Kár:(,ha itt lett volna a szomszédba átmentem volna nézni ,hogy kell motort szerelni:))
Egyébként kiseréltem a csapágyat,a lánckerékben.Az természetes,hogy a védő lemez itt ott meghajlik vagy rosszul csináltam?(egyébként ahol levették róla ott azt mondták,hogy azzal a csapággyal üssem be amit kivesznek belöle,csak az elején néha elmoccant a csapágy szerintem ezért hajolt meg ittt ott a középső lemez:( )
EGyébként volt SKF csapágy 2xxx ért meg egy 500 Ft os szintén made in ger.Az eladó az olcsóbat javasolta ,miután megkérdeztem ,hogy az ennyivel jobbe a drága?Szerintetek inkább SKF et tegyek bele?
Mennyi Zsírt tegyek a csapágy és a fogalalata közé?(ugy csináltam ,hogy belemártottam az ujamat a zsirba és végigkentem az ujammal a foglalatot ill a csapágy külső részét,kb mintha a vajas kenyeret kenné meg az ember annyi került rá vastagságban,több v kevesebb kell?esetleg jó?:)
Végülis mi baja volt? Ne tartsd titokban!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|