hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

még1MbR
válasz erre | email2004-10-03 19:48:33
Szia Matya!
Miért nem jó hozzá a CPI?
Nem mindegy az elektronikának, hogy egy nagy áramú trafó helyett csak egy kis áramot kell kapcsolgatnia? (a CPI bemenetét)
sorszám: 1720 (17375)
(előzmény: Matya, 2004-10-01 15:40:04)

 
 
Zénó
válasz erre | email2004-10-03 19:43:04
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásotokat megpróbálok beszerezni egy 5-ös váltót a campona börzén hátha akad. Ja a fogaskereket pedig nem lehetne nagyobbra cseréni ? Mert akkor nőne a végseb. Mondjuk a Zichiben lehetne ilyet kapni?
Sziasztok, Zoli
sorszám: 1719 (17374)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-10-03 18:23:35
A főtengelybenyomó tulajdonképpen egy módosított motorházbontó. Úgy néz ki, mint ami a szerelési könyvben van, csak a középső nyomócsavarra csinált a faszi egy kis rátétet, amit miután felcsavarsz a kinyomószerszám középcsavarára a forgórészt rögzítő csavar menetébe be lehet tekerni. A szélső csavarok végig menetesek, és mindegyik csavaron van egy anya is. Az anyák kifelé csavarásával húzza be a főtengelycsonkot a csapágyba.
A kupplung oldalán ugyanez van, csak ott egy másik rátétet alkalmaz, ami a primer lánckerék menetére harap rá. Nem túl komplikált egy cucc, aszonta könnyen meg lehet csinálni. Csak a két rátét kell meg anyacsavarok.
sorszám: 1718 (17367)
(előzmény: pdaranyi, 2004-09-30 21:55:59)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-10-03 10:25:16
Ezt erősen kétlem, nekem is az van. A különbség annyi, hogy a váltó kihajtótengelyen lévő lánckerék 15 fogú a normál 18-hoz képest. Annyit hallottam, hogy a csehek anno rendőrségi mocikat láttak el 5 fokozatú váltóval.
sorszám: 1717 (17354)
(előzmény: woodoo2, 2004-10-02 22:32:15)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-10-02 22:32:15
Szia!
Én úgy hallottam,h a gyárilag oldalkocsis Jawa-kat 5 sebességgel látták el.
sorszám: 1716 (17345)
(előzmény: Zénó, 2004-10-01 22:14:27)

 
 
Zénó
válasz erre | email2004-10-01 22:14:27
Sziasztok!
Ugye mindenkinek jól jött ez a pár nap jóidő hát én is kitoltam a 634-esem és megjárattam. Végül is azt szeretném megkérdezni hogy nem tudja-e valaki hogy létezik 5 sebességes váltó Jawahoz?
Arra gondoltam hogy ha ez belemenne a 634.es blokkba és mondjuk ezt kombinálnánk egy kis lánckeréktunningal hát szerintem tök jó volna.Aki tud ilyesmiről kérem tájékoztasson róla.
Köszönettel Zoli.
sorszám: 1715 (17310)

 
 
tatter
válasz erre | email2004-10-01 18:22:37
Sziasztok!

Szeretnék vásárolni egy 250 CZ sportot ami 2 hengeres. Az igazság az hogy a tipusnak még nem néztem utánna, de Fateromnak kellene. Régen 175 CZ-ja volt, de anno régen volt egy mocitalin és ott látott egy olyan gépet amit keresek.Amúgy neki lenne a motor.
Előre is köszi!!!
Tel.:70-296-4938 v. tatter@freemail.hu
sorszám: 1714 (17305)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-10-01 16:43:34
Ahoj!

Meg majd ha felém jársz, az eredeti skiccet is hozd.


Üdv,
Pali
sorszám: 1713 (17304)
(előzmény: Matya, 2004-10-01 15:40:04)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-10-01 15:40:07
Szia Matya!
A jeladót (forgórészt) a főtengely végén lévő (normál gyújtás esetén) bütyök (ami könnyen kijön) helyére kell betenni egy távtartót,amire fel lehet fogatni a forgórészt.
A távtartó mérete típusonként eltérő, ("régi",634,638)
Az enyém CZ 472.4-es,aminek már 634-es blokkot adtak a gyárban,annak a távtartó méreteit pontosan + tudom adni,ha érdekel vkit.
Egyébként bármilyen esztergályos munkát + tudok csinálni! (pl.: távtartó)
sorszám: 1712 (17302)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-01 12:39:29)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-10-01 15:40:04
Ja és a CPI sokak sajnálatára NEM JÓ! hozzá.Gyári gyújtótrafó kell hozzá.

Pali!!:neked meg majd küldöm a letisztázott rajzot.A héten átmegy ha minden igaz.
sorszám: 1711 (17301)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-01 12:39:29)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-10-01 15:37:44
Hát ha lesz egy kis időm, lehet róla szó.De tulajdonképpen mindent meg lehet találni a neten is.

http://www.mgvac.sulinet.hu/trabi/trabi/index1.htm

Na ezen a címen, a bal oldali menüben a műhelytippek alatt az "ESE-2H leírása" feliratra kattintva minden le van írva.

Jeladó kb 3500 jó magyar pénz.

A felrögzítést meg majd leírom ha kell.Kicsit ravasz.de semmi extra.
sorszám: 1710 (17300)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-01 12:39:29)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-01 12:39:29
Matya,

Tudnál esetleg egy cikket írni a Trabant gyújtásának Jawa-ra való applikációjáról? (Na, ez egy jó mondat :))

Engem konkrétan csak a jeladó érdekel, mert van már CPI-m.

A télen szeretnék jeladót tenni rá. A HyGy-féle is megfelel, de még arról sincs cikk. :(


Üdv!
sorszám: 1709 (17291)
(előzmény: Matya, 2004-10-01 02:30:39)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-10-01 02:30:39
Nekem forgott már kettesben 6000-et is.
CSak a hengerek csörögnek, mert kopottak már a dugók.

Pali:persze, feltesszük a gyújtit.a mágnest a jövő hétre ígérték.Másodszor.Szóval remélem ,most már meg is lesz.

A trabi gyújtás remekül funkcionál, ja és jól javítható, ha beszarna véletlenül.Nekem mondjuk 2mm-es előgyújtással az igazi.de próbálgatni kell.
sorszám: 1708 (17281)
(előzmény: pdaranyi, 2004-09-30 21:58:47)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-09-30 23:39:52
HyGy,

A cseh srác, aki a hengereket csinálta azt mondta, nem ajánlja a további kompressziónövelést, mert az elvégzett változtatások már így is növelik.

Egyébként miért csökken a max fordulat ha nő a kompresszió?


Üdv!
sorszám: 1707 (17272)
(előzmény: hygy, 2004-09-30 22:02:17)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-09-30 22:02:17
pdaranyi: azon gondolkodtam amit mar valoszinu az en jawammal nem csinalok meg, hogy ugye most 1mm a hengerfej tomites, viszont ha ezt lecsokkentenenk 0.5mm-re akkor none a kompresszio es csokkenne a maximalis fordulat viszont alacsonyabb tartomanyokban erosebb lenne. Most ezt vagy meghadjuk vagy fel lehet rakni egy nagyobb lanckereket. :)

HyGy
sorszám: 1706 (17264)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-09-30 21:58:47
hknny,

Gyárilag ugye 5250-es fordulaton adja le a teljesítménymax-ot, úgyhogy a 4000-et még bírnia kéne. Sőt, rövid távon azt a bizonyos 5250-et is. Én még nem próbáltam 4500 felé menni, de be van tervezve. :)


Üdv!
sorszám: 1705 (17263)
(előzmény: hknny, 2004-09-30 20:18:41)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-09-30 21:55:59
blackie,

Érdekelne a dolog, ezért megkérlek, ha legközelebb beszélsz vele, kérdezd meg.

Addig, hogy hőlégfúvó, minden OK, de én aztán csak egyszerűen beletettem a csapágyba a főtengelyt.

Előre is köszönöm.


Üdv!
sorszám: 1704 (17262)
(előzmény: blackie, 2004-09-30 19:50:01)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-30 21:09:11
Addig bőven lehet.
sorszám: 1703 (17255)
(előzmény: hknny, 2004-09-30 20:18:41)

 
 
hknny
válasz erre | email2004-09-30 20:18:41
Lenne még egy olyan kérdésem, hogy meddig lehet pörgetni a 638as blokkat amit még tartósan is bírnak. A 3500-4000 még reális?
sorszám: 1702 (17252)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-30 19:50:01
pdaranyi: a tököm tudja, az esztergályos fószer csinálta, az mondta, hogy hőlégfúvó + benyomószerszám, és így a központosítás nem sérül. Ha mélyebben érdekel a dolog, megkérdezem...

Papi
sorszám: 1701 (17249)
(előzmény: pdaranyi, 2004-09-30 18:49:24)

 
 
hknny
válasz erre | email2004-09-30 19:48:06
No akkor nekem sem tirisztor ha nem tranzisztoros a gyuszim:-) Egyébként nem értem, hogy egyesek hogy mernek menni egy tartósan 100km/h vagy fölött. Nekem olyan 80nál van 3200ford/min-él aztán ha 100fele megyek akkor olyan 4100nál a fordulat mutató. És azt még csak megelmlttetem, hogy 100as tempónál már halál félelmem kezd lenni és nagyon keményen kell a kormányt tartanom. Lenne még benne erő 100 fölött is, de hát az már csak olyan "ha meg akarsz d*g lenni" (:-)).....
sorszám: 1700 (17248)

 
 
Milan
válasz erre | email2004-09-30 19:34:43
Helló woodoo2!

Köszi az infókat a gyújtással kapcsolatban! A motor kopogó hangjával nekem is vannak tapasztalataim, csak az enyém inkább karrog, de azt minden fordulaton. A karrogáson azt értem, hogy a hang leginkább ahhoz hasonlít, mint amikor egy vonalzót végighúzol a léckerítésen (remélem érted mire gondolok).
A hang egyértelműen a henger tájékán van (a főtengely felújítva szakember által), a motort szétszedve nincs semmi problémára utaló jel (a henger, gyűrűk, dugattyú OK.), a kuplung is rendben (szétszedve, ellenőrizve) de a zaj, az nem tágít. A szerelő azt mondta, hogy nyugodtan járjak így vele, mert nem lehet belőle baj. Ez akár így is lehet, de engem rohadtul idegesít…
Tippek?
Milan
sorszám: 1699 (17247)
(előzmény: woodoo2, 2004-09-30 12:45:34)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-09-30 18:49:24
blackie,

Mi a fene az a benyomószerszám? :)

Én a főtengelyt pontosan a szervízkönyv utasítása szerint raktam be (melegítés).


Üdv!
sorszám: 1698 (17239)
(előzmény: blackie, 2004-09-30 18:06:13)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-30 18:20:05
Ja,de egyébként nem veszélyes!! Nem lesz a motornak semmi baja!
sorszám: 1697 (17235)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-30 18:17:51
Szia!
Menet közbeni kopogó hangot a karburátor adja. Azt jelenti,h túl sok benzint kap. A helyes benzin-levegő keverék 1:16! 1 kg benzin 16 kg levegőben ég el leggazdaságosabban./hogy hogy lehet ezt ilyen arányra állítani,ne kérdezd,még nekem sem sikerült...nekem is úgy kopog,mintha le akarna szakadni a blokk/ Sok az anyag!
sorszám: 1696 (17233)
(előzmény: blackie, 2004-09-30 18:06:13)

 
 
blackie
válasz erre | email2004-09-30 18:06:13
Hello márkatársak!

Kérdésem lenne, ha nem gáz. A vasam most qrva jól megy, kraft ezerrel, de kicsit idegesít, hogy nagy terhelésen vagy magas fordulaton mintha kopogást hallanék, kerregés szerű zajt odalentről. Előgyújtás lehet? A főtengely nem valószínű, nincs benne 100 km a felújítás óta és precízen, benyomószerszámmal lett behyelyzeve.

Köszi előre is!
Papi
sorszám: 1695 (17231)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-30 18:05:49
Akkor ezek szerint nem tirisztoros,hanem tranzisztoros gyújtásom van,de a neve teljesen mindegy,mert sokkal jobb,mint az eredti!! Tapasztalatból mondom!!
A szerelő,aki az enyémbe tette a gyújtást "Egyek"en lakik és Hajdú Károlynak hívják,ha így könnyebb behatárolni Tiszafüredtől és Tiszacsegétől(ahol én lakok) 10km-re van. Tel. számot holnap tudok mondani,amikor hazam1ek,mert Nyíregyházán tanulok.
sorszám: 1694 (17230)
(előzmény: Hurka, 2004-09-30 17:08:27)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-09-30 17:12:56
Ja, egyébként az én Jawa-mon 4-es gumi van hátul, elférni elfér, csak egy kicsit hozzáér a széle a láncvédő gumihoz, de nem vészes, épphogy csak súrolja. Volt már rajta vékonyabb gumi is, azt hiszem 3,5-ös, de semmi lényeges különbség nem volt a kettő között. Végsebesség, teljesítmény ugyanaz, stabilitással sincs semmi gond, és sokkal jobban áll a motornak a szélesebb gumi, úgyhogy mostmár mindig 4-est fogok rátenni.
Üdv.
sorszám: 1693 (17227)
(előzmény: woodoo2, 2004-09-30 12:51:38)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-09-30 17:08:27

Hello Woodoo!
Köszi a választ! Nem tudom, mit említettél a múltkor, nem olvastam, csak a Péterfiásat, azt a boltot én is ismerem, csak nem szeretem.
A tócóskertben ismerek egy autós-motoros boltot a Derék u.-n, de ott nem hiszem, hogy vannak Jawa cuccok.
Ja, a szerelő engem is érdekelne, meg a tirisztoros gyújtás is!
sorszám: 1692 (17225)
(előzmény: woodoo2, 2004-09-29 19:24:53)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-09-30 15:49:00
Ahoj!

A Trabit gyárilag tranzisztoros gyújtással látták el, az is fekete dobozban volt. Postás kollega jól mondts, hogy zsigához volt tirisztoros, ill. kisipari megoldások voltak még. (Mz-ben is láttam ilyet).

Matya!

Munka mellett még nem sok időm volt, és most hétvégén nem biztos, hogy ráérek, valamikor fölrakjuk a gyújtást (persze amikor elkészült, alkatrészek megvannak)?

Üdv,
Pali
sorszám: 1691 (17217)
(előzmény: Matya, 2004-09-29 20:50:41)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-30 14:15:00
De ettől függetlenül még mindig igaz az állítás: érdemesebb ezt a gyújtást használni,mint a "normál" megszakítósat!!
sorszám: 1690 (17209)
(előzmény: woodoo2, 2004-09-30 13:04:28)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-30 13:04:28
Bocs,igazad van,de én még most sem hiszem el... /ez már az én problémám/

http://www.mgvac.sulinet.hu/trabi/trabi/trabi-gyusz.htm
sorszám: 1689 (17207)
(előzmény: Matya, 2004-09-29 20:50:41)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-30 12:51:38
Én is szerettem volna vastag gumikat tenni az enyémbe,de felviláosítottak,h erre a motorra gyárilak 3,25 ill. 3,50 gumik való. Ha rátettem volna a vastagabbakat,csökkent volna a stabilitás,a végsebbesség és a teljesítmény is,m vastagabb gumi nagyobb felület nagyobb surlódás. De te tudod.
A megszakító hézag 0,4 mm, az előgyújtás 2,7 mm.

Az "Ui:" nem értem mire írtad...adjam neked a gyújtásomat? :-)
sorszám: 1688 (17205)
(előzmény: rétiboglárka, 2004-09-30 12:11:19)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-30 12:45:34
Szia Milan!
A hardware:
1 db "fekete doboz"
1 db "patkó" alakú jelvevő
1 db jeladó (kerek lapos mágnes,ami a főtengely végén fog elhelyezkedni)
1 db távtartó,amit esztergályossal érdemes csináltatni
Ára:
fekete doboz: 8200 Ft
patkó: 2000 Ft
a forgórészt nem tudom,mert azt trabantból vettem ki.

Elérhetőséget pénteken tudok írni,mert akkor m1ek haza.
sorszám: 1687 (17203)
(előzmény: Milan, 2004-09-30 10:37:21)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-30 12:35:55
Szia Thuram!
A ferodort kétféle képpen lehet cserélni:
1) Kidobod a fékpofákkal együtt,és veszel másikat
2) Leveszed a fékpofákat,és a legközelebbi autósboltba viszed,ahol +kéred a bácsit,h ragasszanak rá új ferodort.
Ez utóbbi +oldás kb 500 Fb-ba kerül,szóval én ezt ajánlom inkább

/nekem már annyira el van kopva a ferodor,hogy a szegecsek feje csiszolja a dobomat.../
sorszám: 1686 (17202)
(előzmény: thuram, 2004-09-30 10:48:57)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2004-09-30 12:31:11
Megint én!
Kérdés:a hátsó kerékre rámegy a 4"-os gumi,mártmint be is fér a hátso villába?Mit lehet csinálni hogy az eleje ne másszon ki a motornak ha egy kicsit poros az ut?Nincs rajta suly és nagyon instabil..Köszi
sorszám: 1685 (17201)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2004-09-30 12:11:19
Tiszteletem motoros ifjak!
Egy oriási problémával állok szemben.A gyujtásom tegnap elálitodott(634),az elögyujtás mértéke 7,25mm-lett.De igy is ment,bár picint rossz hangja volt.Az alap lap elforgatásával akartam az elögyujtás mértékét csökkenteni,de a szélsö helyzetbe valo forgatáskor is még mindig 6 mm-volt.ennél kisebbet csak akkor tok állitani ha a megzsakítót állitgatom,d e azt ilyen szoci megoldások közepette rendkivül nehéz és a megsazkito hézeg se lesz az elöirtak közelébe se.A végsebessége meg asz istenér se akar több lenni mint 105km/h (egyszeméllyel)Már aton töröm a fejemet hogy átalakitom lendkerekes kisautová.
A másik észrevételem: a perimer lánchajtásnál a fötengelyne lévő fogaskerék a kupon van rögzitve.Elöfordulhat az hogy ezt gyárilag ugy zsugoritották rá?Mert én igy házilag nem tudom olyan erössen felszoritani.Elöre is köszönöm a hozzászolásotokat.
Ui:woodoo azért a tirisztoros gyujtásért hálám halálodig üldözne:)
Tisztelettel:Rétibogi
sorszám: 1684 (17200)

 
 
thuram
válasz erre | email2004-09-30 10:48:57
A Jawa hoz előre hátra ugyanolyan ferodor kell ugye?De jó az Mz jé is?
Hogy kell kicserélni a ferodort?
sorszám: 1683 (17190)
(elözmény: woodoo2, 2004-09-27 16:52:11)

 
 
Milan
válasz erre | email2004-09-30 10:37:21
Helló woodoo2!

Az általad említett Jawas szerelő engem is érdekelne, ha nem titok. Tudsz valami elérhetőséget? A tirisztoros gyújtást mennyiért szerelte be, ill. mennyi volt maga a "hardware"?
Előre is kösz!
Milan
sorszám: 1682 (17189)
(előzmény: woodoo2, 2004-09-29 19:24:53)

 
 
postás
válasz erre | email2004-09-30 09:36:21
Valahogy a tirisztoros gyújtás nem terjedt el. Az elektronikus gyújtás (h)őskorában elindult ugyan ez az ág, de amint a tranzisztorok zárófeszültség-védelmét megoldották, kihalt ez a megoldás. Valamelyik fórumon kifejtették az okát egy páran. A szovjeteknek volt Zsigulihoz tirisztoros gyújtás. Nálunk nem árulták. A gyújtófeszültsége akkora volt, hogy a gyertya porcelánján is áthúzott a szikra. Sötétben világított a gyertya (végül is azért gyertya !) Szóval nem volt jó. Kb. hetvenes évek közepén volt ez.
sorszám: 1681 (17186)

 
 
Ecoracer
válasz erre | email2004-09-29 22:44:59
Úgy tudom, hogy ami nem megszakítós, az mind egy szálig tranzisztoros. A miénk '88-as volt, és emlékszem is a végtranyókra. Ráadásul eléggé hasonlít az ETZ-ére, ami szintén tranzisztoros. Nem hinném, hogy ha 30 évig gyártották változatlanul a megszakítósat, akkor hirtelen kétféle elektronikusat csináltak volna. Valahogy ellentétes lett volna a Zwikaui mentalitással. :-)
sorszám: 1680 (17170)
(előzmény: Matya, 2004-09-29 20:50:41)

 
 
kgandras
válasz erre | email2004-09-29 22:36:21
Mi '88-ban vettünk egy új trabit, abban tirisztoros gyújtás volt. Egyszer ki is kellett cserélni, még a garanciás idő alatt.
sorszám: 1679 (17168)
(előzmény: Matya, 2004-09-29 20:50:41)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-09-29 20:50:41
Mondom, hogy tranzisztotos a gyújtás.Egyébként ha te azt mondod, hogy a feketedobozos trabit tirisztorosak, akkor bocs, de el vagy tévedve.
Nem mondom, hogy nem lehettek tirisztoros Trabik, de elég kicsi a valószínűsége.Mondjuk adok neki 1%-ot.
A tranyós gyújtás is fekete dobozban volt/van.Szerintem valamit összekeversz.
85től volt tranyós gyújtás rajtuk, addig megszakítóssal mentek.
Ja egyébiránt van egy remek megoldás a kérdésre.Ha van benne végfoktranyó, akkor tranzisztoros.
De valaki más is szólhatna, hogy volt-e tirisztoros.Már érdekelne a dolog engem is.
sorszám: 1678 (17155)
(előzmény: woodoo2, 2004-09-29 19:30:55)

 
 
JawaBoy-638
válasz erre | email2004-09-29 20:26:45
Sziasztok!

Van egy eladó, 89-es, Twin Sport Jawam, amiért 85E Ft-t kérek. Új rajta a hátsó gumi, a primer lánc, a fordulatszmmérő meghajtójának mindkét része és a bowdenek.

Elérhetőségeim:
wunderbahn@freemail.hu
06-30-498-1748
sorszám: 1677 (17153)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-29 19:30:55
A 89-esben sztem már tirisztoros gyújtás van! Ha a motortérben a menetirány szerinti jobb kerék sárvédője fölött van egy fekete doboz /ami több,mint 8000 Ft/,akkor tirisztoros gyújtása van! Nézd +,ha van a közeledben trabant!
sorszám: 1676 (17149)
(előzmény: Matya, 2004-09-29 16:17:58)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-29 19:24:53
Szia Hurka!
Másik helyet,ahol lehet Jawa-hoz alkatrészeket kapni? Amit a múltkor említettem,az nem tudom,h bolt-e,vagy magánház,de állítólag a Péterfia úti bolt is onnan veszi az alkatrészek nagyrészét.
Ha kell,+kérdezem pontosan,h hol van ez,úgy emlékszem,a Tócóskertben van,de majd +kérdezem pontosan.
Ismerek autószerelőt,aki foglalkozik Jawa-val /5 Jawa boldog tulajdonosa/.JÓL dolgozik,az enyémbe is ő szerelte be a tirisztoros gyújtást,és kifogástalan. Csak az a "baj",h nem debreceni,ahol lakik 60 km-re van debrecentől.
sorszám: 1675 (17148)
(előzmény: Hurka, 2004-09-29 14:33:01)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-09-29 19:13:21
Debrecen Péterfia u. 48.
Tel.: 52/ 420-372
sorszám: 1674 (17145)
(elözmény: woodoo2, 2004-09-28 09:40:28)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-09-29 16:17:58
azért hozzátenném, hogy nekem 89es a gyújtás, és az azért nem az első széria, de lehet, hogy igazad van, csak én nem láttam még tirisztorosat.
sorszám: 1673 (17141)
(elözmény: woodoo2, 2004-09-29 13:55:42)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-09-29 16:14:43
Hát lehet, h a forgórész döglődik.Az szok' ilyent csinálni.
sorszám: 1672 (17140)
(elözmény: woodoo2, 2004-09-29 13:18:15)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-09-29 14:33:01
Helló Woodoo2!

Ismersz más motorosboltot is Debrecenben, a Péterfia utcain kívül, ahol vannak Jawa-hoz cuccok? Esetleg nem ismersz valami jó szerelőt, aki foglalkozik Jawa-val, és ért is hozzá?
Egyébként debreceni vagy?

sorszám: 1671 (17137)
(elözmény: woodoo2, 2004-09-29 13:43:49)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu