hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

furfarag
válasz erre | email2004-10-31 21:49:54
Norbi!
Amire te gondolsz az csak nagyker,de itt az elérhetősége: www.moped91.hu
sorszám: 1970 (18494)
(előzmény: csnorbert1, 2004-10-30 01:15:47)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-10-31 02:43:16
Ez kb. 5% eltérés.
Amúgy sztem kifejezetten jó, hogy nem egy pörgős erő-bajnok.
sorszám: 1969 (18478)
(előzmény: woodoo2, 2004-10-30 15:28:33)

 
 
Zénó
válasz erre | email2004-10-31 01:03:32
Hali!
Szerintetek jó ez a rajz? Mármint a dugattyúkon a rés pozíziója!
http://www.mz-b.de/634/28.gif
Üdv mindenkinek! Zoli
sorszám: 1968 (18476)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-10-30 22:28:56
Orommel jelentem, hogy letoltheto az oldalrol a 638 kezelesi utasitasa.
sorszám: 1967 (18464)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-10-30 15:28:33
Szia
Megnéztem a linkeket,de én kevésnek találom a 46 LE-t és az 57 Nm-es nyomatékot. Egy 650-es motorban ez igen kevés,a 350-esnek 30-33 Nm a nyomatéka,és nincs olyan nagy különbség. Én csalódtam benne,így,hogy látom az adatait.
sorszám: 1966 (18458)

 
 
Gala
válasz erre | email2004-10-30 01:38:20
Helló pdaranyi!
CEZET 350 476.6-os 1980-as évjáratú motorom van. Egy garázsban állt több mint 10 évet. Csak 3500 km van benne.Belenéztem a hengerekbe,minimális lerakódást láttam bennük. A motor most teljesen szét van szedve a blokk kivételével, fényezés,krómozás galvanizálás céljából. Két kérdést szeretnék neked feltenni.Érdemes-e a blokkot megbontani csapágy, szimmering csere céljából ennyi kilóméterrel,ennyi idő után. Egy-két dolgot cserélni kellene rajta/elöregedett gumiszilentek a hátsó telókhoz,fékpedálhoz,hátsó lábtartó gumik,esetleg gyári tankmatricák stb/ Tudsz-e Szlovákiában, esetleg Csehországban címeket, ahol be tudnám szerezni ezeket? Én Vác mellett lakom, a legközelebbi szlovák város Sturovo.
Előre is kössz! Gala
,
sorszám: 1965 (18447)

 
 
csnorbert1
válasz erre | email2004-10-30 01:15:47
Kiváncsi vagyok mi igaz erről a Dunaharaszti boltról. Utána nézek, esetleg elgurulok oda, úgysincs messze.
Szerintem a 638 is egész kellemes masina. Nagyon kedvelem mert masszív és sok cuccot lehet rá pakolni.

üdv,
Norbi
sorszám: 1964 (18445)
(előzmény: Bandi, 2004-10-29 02:51:51)

 
 
válasz erre | email2004-10-29 12:56:10
MINDEN ami SIMSON hoz MZ hez és JAWA hoz illetve robogókhoz kell!!! Új gyári és utángyártott illeteve bontott alkatrészek jóval BOLTI ÁR ALATT!!!!! Blokk alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szimeringek, gumik, kippufogók, kerekek, tankok, spoilerek, olajak, dugók, fötengelyek, elktromos cuccok MINDEN!!! Akár postai utánvéttel is! 5000 ft felett Bp.-belül INGYENES kiszállítással! HÍVJ INFÓÉRT!!! Szarka Péter 0630/4096093
sorszám: 1963 (18412)

 
 
Bandi
válasz erre | email2004-10-29 02:51:51
Állítólag Dunaharasztiban van a JAWA nagyker.
Nekem is ez az álmom.
(De most csak egy 638-asom van.)
sorszám: 1962 (18405)
(előzmény: csnorbert1, 2004-10-28 00:56:46)

 
 
hknny
válasz erre | email2004-10-28 13:55:01
Köszi Matya, megtaláltam. Hétvégén megcsányom. Remélem belefér abba a néhány fokba, amit eszközölni lehet.
sorszám: 1961 (18387)

 
 
vaczi
válasz erre | email2004-10-28 12:16:55
Sziasztok!
Új vagyok a fórumban, ezért lehet, hogy volt róla szó. Jawa Pionyer (23 ha minden igaz)-rel kapcsolatban kellene infó.
A csepeli honlapon csak megemlítik.
Előre is köszi!
sorszám: 1960 (18382)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-10-28 03:36:42
Nekem van, de használt , valószínüleg majd akkor lesz igazán jó állapotú, ha egy megfelelő szakműhelyben felújíttatod. Csapszeg hangja volt, azért cseréltem ki. Új tűgörgőkkel és csapszeggel tán még elmegy.
sorszám: 1959 (18375)
(előzmény: Jagermaister, 2004-10-27 19:15:42)

 
 
csnorbert1
válasz erre | email2004-10-28 00:56:46

Sziasztok!

pdaranyi:
Hát, sajna a motor állapota nem javult. Nem a kondenzátor és nem a trafó a hibás. Ha az aksit hálózatról feltöltöm, akkor minden OK, de aztán ha beteszem a gépbe akkor valami leszipkázza aztán kihagy a gyújtás...
Itt már asszem mélyebbre kell nyúlni.

Mindenki:
Q..va jó ez a 650es jawa!! Ha
megszalad, biztosan ilyet veszek!!

Debrecenben vajon hol van ez a bolt? Bizisten megnézem, hogy néz ki élőben!

üdv,
Norbi
sorszám: 1958 (18370)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-27 21:41:46)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-27 21:41:46
csnorbert,

Az előbb elfelejtettem megkérdezni: hogy áll a motorod? Sikerült megtalálni a hibát? Esetleg más hiba is előjött?


Üdv!
sorszám: 1957 (18362)
(előzmény: csnorbert1, 2004-10-27 02:12:17)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-27 21:13:58
163 630 cseh korona, az szerintem valamivel több, mint 1 000 000 HUF.
sorszám: 1956 (18361)
(előzmény: Hurka, 2004-10-27 19:04:51)

 
 
Jagermaister
válasz erre | email2004-10-27 19:15:42
Sziasztok!
Nincs valakinek egy Jawa 350 638ashoz jó állapotú főtengelye? Olyan kellene, amin két csapágy van középen, a 12 voltosokba tettek ilyet. Vagy van valami ötletetek holt tudnék szerezni egyet?
sorszám: 1955 (18355)

 
 
Hurka
válasz erre | email2004-10-27 19:04:51
Üdv.!

Én úgy tudom, hogy van a Jawa-nak képviselete Magyarországon. Legalábbis azt hallottam, hogy van egy motorbolt Debrecenben, ahol árulnak új Jawa-kat és MZ-ket, de még nem volt időm megnézni.
Nem tudjátok mennyibe kerül ez az új 650-es Jawa?

sorszám: 1954 (18353)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-28 12:40:40
csnorbert,

HyGy a CPI-szakértő. :) Valaki írta, hogy rendelt a www.ladaclub.hu-ról.

A 650-es Jawa nekem is bejön. Lehet, hogy egy ilyenre cserélem a mostani a Jawa-mat.


woodoo2,

Adatok (3 linket írok, de a motor az ugyanaz, csak a kinézet különbözik):
Jawa 650 Style 2005
Jawa 650 Bizon 2005
Jawa 650 Classic 2005

Egyébként ugyanaz a Rotax motor van benne, ami a BMW F 650-ben es az Aprilia Pegaso-ban. Vagyis annyi a különbség, hogy a BMW már valamit fejlesztett a a hengerfejen (de lehet, hogy a Jawa-ba már ez a változat került).


Üdv!
sorszám: 1953 (18346)
(előzmény: csnorbert1, 2004-10-27 02:12:17)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-10-27 13:52:25
Nekem is nagyon tetszik,csak a kipufogót "ívelném" meg,és tennék rá egy normálisat.
Nem tudtok vmi címet,ahol lehet róla olvasni? (nyomaték,LE stb.)
sorszám: 1952 (18340)
(előzmény: csnorbert1, 2004-10-27 02:12:17)

 
 
csnorbert1
válasz erre | email2004-10-27 02:12:17
Sziasztok!

Mivel a motorom úgyis szerelés alatt van, komolyan elgondolkoztam a CPI gyújtáson....

Meg tudná mondani hol lehet venni CPI-1280-as trafókat Budapesten? Segítséget előre is köszönöm!!

pdarany:
megnéztem ez a 650es jawa mármint, a 2005-ös modell (www.jawa.as), nagyon király!! Kár, hogy nincs magyarországi képviselete a Jawanak.

üdv,
Norbi
sorszám: 1951 (18332)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-25 23:56:57)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-10-27 00:13:04
Vissza ne alakítsd!!!Lehet szinkront állítani.Valami korábbi hozzászólásnál küldtem címet ahol van leírás.Lehet, hohy másik témánál volt.pdaranyi kérdezte, és arra válaszoltam.
sorszám: 1950 (18328)
(előzmény: hknny, 2004-10-26 23:36:21)

 
 
hknny
válasz erre | email2004-10-26 23:36:21
Sziasztok! Kellenének nekem pénzért valamik:-) A Jawam gyujtása trabi tranzisztoros, de valahogy nem az igazi, mivel a jobb henger előgyujt kb 1,5mm a bal pedig 4mm. és ha jól tudom itt nem lehet igazán mit állitanni hogy az esetleges nem 180fokos sonka külünbségek okozta késés/sietés kisebb legyen a pont 180fokonként gyujtó gyertyáknál.Szóval gondoltam, hogy vissza alakítom megszakítósá, mert ott külön külön be lehet lőnni aztán kész. Szóval generátorom van, főtengyely bütyköm nincs, meg nem tudom, hogy a generátor házra kell-e csavarozni a megszakítokat vagy van-e ott még valami más is. Szóval vevő lennék ilyen alkatrészekre.
sorszám: 1949 (18326)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-25 23:56:57
shagy_85,

Ez bizony nehéz kérdés. Egy szoci gép szerintem nem bírja a tartós 130-140-et alkalmankénti nagyobb szerelés nélkül, az új gépek meg drágák.

Szerintem vegyél egy használt, jó állapotban lévő nyugatit. Pl egy 10 éves CBR 600-ast, de nagyon nézd meg, nincs-e széthajtva. Ha normális a tulaj és nem tartja állandóan max fordulaton, akkor szerintem 100e km-t simán kibír. Vagy valami kéthengerest (CB 500). Jókat hallottam a CBR 1000 F-ről is. Persze ha javít(t)a(t)ni kell, az nem olcsó mulatság.

Vagy pl vegyél egy új Jawa 650-est (ez nem típusjelzés, hanem ccm).


Üdv!
sorszám: 1948 (18290)
(előzmény: shagy_85, 2004-10-25 23:38:26)

 
 
shagy_85
válasz erre | email2004-10-25 23:38:26
eddig nem jutottam dűlőre így itt is kérdezek... :) Szóval kellene nekem egy olyan gép, ami tudja mondjuk Kecskeméttől Linz-ig az autópálya tempót (130-140) két emberrel... ja és ne kelljen nekem napokat szerelni, mert nem egészen ez a szakmám...:) Nem volna sűrűn ez h ennyit kelljen mennie kb évi 2 alkalommal... amúgy közúton használnám... Tehát volna ilyen gépcsoda, ami megfelelne az igényeimnek? ja és ne kelljen a gatyámat se rákölteni, amikor megveszem és utána se... :) (vannak igényeim)

thx
SágiJ
sorszám: 1947 (18287)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-10-25 19:14:57
Hm, szvsz, ha nagyobb az előgyújtás, akkor kisebb mértékben van összesűrítve a keverék, kisebb energia keletkezik gyújtáskor. Ezt lehet ellensúlyozni a picivel dúsabb keverékkel.
sorszám: 1946 (18273)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-25 17:15:35)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-25 18:12:08
Gyurma,

"Azt a fekkvisszajelzőt hogy is oldottad meg?"

Gondolom a féklámpakapcsolóra gondoltál. Sajnos nem tudtam róla olyan jó képet csinálni, mint szerettem volna.

Szóval az a lényeg, hogy azon a kapcsolón "átmegy" a bowden. Azt húzza a fékpedál és a fékkar is. Már pontosan nem emlékszem, hogy a fékkarral hogy van összekapcsolva.
Mivel a fékkart cserélni kell, a bowden egyik vége szabadon lóg. Ezt kihúzod a kapcsolóból és bedugod a másik végén. Ez azért kell, mert a kapcsoló egyik végén van egy kis hüvely, amit ha beljebb nyomsz, zár az áramkör és világít a féklámpa. Ez a hüvely eredetileg a fékpedál felé néz.
Tehát most úgy áll a helyzet, hogy van a féklámpakapcsoló, amiben benne a bowden, de fordítva, mint eredetileg volt, és az egyik vége szabadon lóg.
Most fogod, és a szabad végét valahogyan fixálod a kapcsolón, de úgy, hogy rászoruljon arra a kis hüvelyre. Ezért mikor a fékkarra rátaposol, az húzza a bowdent, viszont fixálva van a másik vége, ezért azt a kis hüvelyt fogja behúzni és így zárja az áramkört, tehát világít a féklámpa.
Én ezt a fixálást egy bilinccsel oldottam meg úgy, hogy annyira meghúztam a bowdent, hogy világítson a féklampa. Majd lassan engedtem vissza egészen addig, míg kialudt a lámpa, és ekkor meghúztam a bilincsen a csavarokat. Így ha csak egy kicsit is rátaposok a fékpedálra, azonnal kigyullad a féklámpa.
Remélem érthető volt, amit írtam. :) Olvasd el egyszer, nézd meg a képet, amit csináltam a kapcsolóról és olvasd el még egyszer.
Ja, az a két fehér kábel abból a kapcsolóból jön, ami a fékkarnál van.

Tehát külön féklampakapcsolója van a fékpedálnak és a fékkarnak, míg a dobféknél egy, közös, kapcsoló van.

"Minek a tárcsa van rajta v. az is jawa?"

Az is Jawa. De ezt már írtam. Meg azt is, hogy töltsd le a 640-es alkatrészkatalógusát, abban benne vannak a robbantott ábrák, ott megvizsgálhatod, hogyan is néz ki az egész.

"Olyat pl nem tudnánk csinálni, ha te véletlen jársz abba a boltba, megírom pontosan mi kell és utánvételbe elküldöd?"

Az utánvétel macerás és drága dolog külföldre. Mondjuk néha szoktam menni magyarba, feladhatnám ott, de azzal meg az a macera, hogy télen ritkén járok át. Továbbá elég nagy összegről van szó, ezért az tűnik a legjobb megoldásnak, ha az ismerősök beugranak érte. Ha ide járnak áruért, gondolom a szlovák nyelvvel nincs gond. Persze meg kell kérdezni, Szlovákia melyik részébe járnak.
Esetleg lehetne egy olyat csinálni, hogy én elmegyek a boltba, megmondom mi kell, ők elhozzák és félreteszik a nevedre. Ehhez viszont pontosan meg kell egyezni, mikor jönnek az ismerőseid. Ha úgy időzítünk, elmehetek velük a boltba én is.
Ezt inkább mailben beszéljük meg.


Üdv!
sorszám: 1945 (18271)
(előzmény: Gyurma, 2004-10-25 16:02:22)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-25 17:15:35
Powerarc,

Természtesen. Így gondoltam én is, csak hülyeséget írtam. Elnézést. Világos - minél beljebb a csavar, annál dúsabb az alapjárati keverék. Még egyszer bocs.

De még mindig nem tudom, miért kell dúsabb keverék nagyobb előgyújtásnál.


Üdv!
sorszám: 1944 (18267)
(előzmény: Powerarc, 2004-10-25 16:07:42)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-10-25 16:07:42
Pont így lesz dúsabb a keverék, ha beljebb hajtod, ugyanis a csavar az alapjárati levegő mennyiségét szabályozza, az üzemanyagét nem.
sorszám: 1943 (18266)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-25 11:48:51)

 
 
Gyurma
válasz erre | email2004-10-25 16:02:22
Megnéztem, de nem lett sokkal könnyebb a helyzet. Azt a fekkvisszajelzőt hogy is oldottad meg? Minek a tárcsa van rajta v. az is jawa? Szóval én Békésmegyében, Szarvason lakok, igazából nekem nincs közel csak a román határ. De ismerősömék járnak ki árúért, majd megkérdem merre járnak. Olyat pl nem tudnánk csinálni, ha te véletlen jársz abba a boltba, megírom pontosan mi kell és utánvételbe elküldöd?
sorszám: 1942 (18264)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-25 13:18:05)

 
 
Gyurma
válasz erre | email2004-10-25 15:28:33

Hogyne érdekeléne!!!Szívesen megnézném milyen!
gyurma17@freemail.hu -ide küld el! Köszi!
sorszám: 1941 (18262)
(előzmény: matyi, 2004-10-22 22:45:06)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-25 13:18:05
Gyurma,

Csináltam még pár képet a tárcsafékről. Felraktam ide.


Üdv!
sorszám: 1940 (18259)
(előzmény: Gyurma, 2004-10-22 16:16:54)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-25 11:48:51
Powerarc,

Akkor úgy látszik, nagyobb előgyújtásnál kevésbé dús keverék kell neki alapjáraton. 2.5-es előgyújtással 1.5 fordulatot volt kicsavarva a dúsítócsavar és úgy volt szép alapjárat, míg a 2.9-hez elég 1 fordulatot kicsavarni.

Ez miért van így?


Üdv!
sorszám: 1939 (18258)
(előzmény: Powerarc, 2004-10-25 09:51:29)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-10-25 09:51:29
Én is NGK-t használok, semmi probléma sincs vele. Az előgyújtásom úgy 3mm-en van, de a dúsítócsavar nekemis így van beállítva és stabil az alapjárat úgy 1100-1200 körül.
sorszám: 1938 (18252)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-25 01:57:13)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-25 01:57:13
Powerarc,

A hárompólusú gyertyáról olvastam olyan tapasztalatot, hogy a teljesítmény nem nőtt érezhetően, viszont kilyukasztotta a dugót.
Gondolom drágák is, szóval szerintem invesztálj inkább valami minőségibb egypólusú gyertyába. Én NGK-t használok, eddig problémamentes.

Még az előző hozzászólásomhoz annyit, hogy a nagyobb előgyújtásnál a dúsítócsavart egy fél fordulattal be kellett csavarni (tehát nem 1.5, csak 1 fordulatot van kicsavarva), hogy rendes alapjárata (1100-1300 rpm) legyen.


Üdv!
sorszám: 1937 (18241)
(előzmény: Powerarc, 2004-10-25 01:05:07)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-10-25 01:26:12
Bocs, hogy belekakukkukok. A Peugeot 405- ösömbe marha jó a 3 pólusú gyertya az elektronikus gyűjtáshoz. Álat nagy akku és generátor van benne. Lényegileg marha nagy ( asszem 30000 volt )stabil gyújtófeszültséget szolgáltat. A Jawa 15000 voltot se köhögi ki, ha világítani kell egy kissé berzenkedő aksival.Persze , ha nagy mágusok vagytok, biztosan megoldjátok - én például azt sem tudom, hogy például a cpu mekkora feszültséget produkál, de azt sejtem, hogy a Jáwa generátor határt szab a lehetőségeknek. Valamint imád a moci gyertyát olvasztani és dugót átszakítani. Én nem tenném bele.
sorszám: 1936 (18239)
(előzmény: Powerarc, 2004-10-25 01:05:07)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-10-25 01:05:07
Hali pdaranyi!

Hamár a gyertyák is szóba kerültek, te már próbáltál használni többpólusú gyertyát?
sorszám: 1935 (18233)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-25 00:44:52)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-25 00:44:52
Hello,

A péntek estét és szombat reggelt gyújtásállítással töltöttem. Úgy döntöttem, hogy megnövelem az előgyújtást, így 2.7 - 2.9 körülire állítottam (sajnos nem sikerült 100%-osan meghatároznom, hála a halálprecíz megszakítókalapácsoknak). A különbség érezhető volt a 2.5-el szemben. Bár a hideg, párás levegő is biztosan közrejátszott, de jobban ment a gép. Jobban reagált a gázadásra és könnyebben pörgöttt. A 100 km/h-t szokatlanul könnyedén elérte. Szóval ezentúl 2.7-re fogom állítani a gyújtást (95-ös ólommentes, CPI, 1 mm-es gyertyahézag).

Egyébként nagyon jól esett a motorozás 3 hét kihagyás után. Különösen tetszett néhány ember meglepedt képe, mikor kinéztek az esernyőjük alól ahogy én épp elhúztam mellettük. :)


Üdv!
sorszám: 1934 (18232)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-24 23:52:06
Mixer,

Nincs nehéz dolgom - elmegyek a boltba és megveszem. :)


Üdv!

p.s.: Neked talán még nem mondtam :), hogy a pdaranyi-t csupa kis betűvel kell írni. Kivéve ha a mondat első szava. :)
sorszám: 1933 (18226)
(előzmény: Mixer, 2004-10-22 18:21:26)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-24 22:41:56
Zénó,

Ha gyári, kéne rajta lennie egy nyílnak, aminek menetirány szerint előre kell mutatnia.
A legkönnyeben úgy tudod ellenőrizni, hogy hogyan kell belerakni a dugót, hogy a két lehetséges berakási pozíció közül melyikben takarja a szoknya a szívó- és kipufogonyílást.

Gondolom ezt tudod, de azért leírom:
Az sem mindegy melyik hengerbe melyik dugót teszed. Rá van írva, hogy L (bal oldal), illetve P (jobb oldal) - menetirány szerint.


Üdv!
sorszám: 1932 (18223)
(előzmény: Zénó, 2004-10-24 21:21:49)

 
 
Zénó
válasz erre | email2004-10-24 21:21:49
Sziasztok!
Lenne egy kicsit kényes kérdésem . Hogyan kell a 634-es dugattyúit visszatenni? Megjelöltem az elejét annó de azt nem tom hogy a szoknyáján lévő réseknek merre kell állnia. Szerintem a beömlő felé jól gondolom? És ellnézést:-)
sorszám: 1931 (18218)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2004-10-23 13:09:58
Az oldal alján van a "kapcsolat",arra rákattintasz,és elküldöd a képeidet. HyGy pedig majd felteszi,ha lesz ideje. Asszem' nekem 4 nap alatt tette fel.

Ha elküldöd nekem is én is felteszem a saját oldalamra. woodoo2@freemail.hu Az oldalam http://jawa.gportal.hu
sorszám: 1930 (18175)
(előzmény: matyi, 2004-10-22 22:45:06)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-10-22 23:15:03
A varázsszó ott van : GYÁRI tehát a te esetedben nem kell típusmódosítást kérni, stb.
Itt viszont a srácok hosszabb telóról és más, megváltoztatott dőlésszögű kormánycsapágyfészekről puhatolóztak...magyarul az amerikás chopper került a látómezőbe, nem a tied. Viszont, ha van ötleted, hogy honnan bírnék beszerezni egy általad leírt kormányt, megköszönném.Nem bánnám, ha magasabb is lenne egy kicsivel, a szemmagasságban elhelyezett markolatnak nem lennék híve. Viszont a mellmagasságú ideális lenne ( oldalkocsisra kéne......)
sorszám: 1929 (18166)
(előzmény: matyi, 2004-10-22 22:45:06)

 
 
matyi
válasz erre | email2004-10-22 22:45:06
Udv Mindenkinek!

A motor chopperesitesehez lenne egy aprocska hozzaszollasom. Nekem alapbol egy gyari 639 Chopperem van (ja ezennel szeretnem megkerdezni,hogy hogyan tudnam felrakni a mocimrol a kepeket,ha ez lehetseges) es szerintem nem sokmindenben ter el mondjuk egy Style verziotol. Lenyeg : Californian sarvedok(kromosak) a kormany kicsit szelesebb, a telo nem hoszabb, es az ules,es mindjart kesz is a Chopper. Majd ha fent lesznek kepek akkor szerintem Ertheto lesz miert is irom. Esetleg ha erdekel gyurma,akkor adsz egy emailcimet es kuldok rola par kepet.

csak ennyit akartam,sziasztok
sorszám: 1928 (18164)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2004-10-22 22:16:51
Kedveskéim, nem lenne baj, ha néha az előzményeket elolvasnátok. Én alaposan visszaolvastam , mikor ide regisztráltam és sokkal-nagyon sokkal okosabb lettem.Persze ez időigényes.
VAN Jawa Twinsport átírható, jó állapotú vázam Csepelen. -Mintha valaki szeretne ilyet. Írjatok sokat, keressetek cuccokat, kérdezzetek, javítsatok , segítünk.
üdvi mindenkinek.
sorszám: 1927 (18163)

 
 
Mixer
válasz erre | email2004-10-22 18:21:26

Köszi Pdaranyi.

Szerintem nevezzük át a topikot erre: Kell egy Jawa alkatrész? Szólj Pdaranyinak és megszerzi neked! :-)))))

CSőváz mindenek felett!
sorszám: 1926 (18160)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-22 16:51:12
Gyurma,

Nem tudom, de szerintem simán lehet venni cuccokat a 634-esre. Ha írsz egy mailt, hogy pontosan mire is van szükséged, szívesen megkérdezem.

A címekkel az a helyzet, hogy tudok párat, de nem tudom, hogy minden bolt létezik-e még. Amit biztosan tudok, hogy Kassán van egy, én oda járok. Eddig minden volt nekik.
Mo. melyik részén laksz, illetve melyik határátkelő van hozzád a legközelebb?


Mixer,

Szerintem is elég drága. Viszont ha sikerülne szerezni egy jó allaptú Jawa vázat olcsó pénzért, akkor össze lehetne hozni egy vadonat új Jawa-t kevés pénzből.
Ha legközelebb megyek a boltba, megkérdezem mennyi a blokk, hátha kevesebb, mint amennyire emlékszem.


Üdv!
sorszám: 1925 (18159)
(előzmény: Gyurma, 2004-10-22 16:16:54)

 
 
Gyurma
válasz erre | email2004-10-22 16:21:49
Fullkopy

Hát ez nem jó hír! Nagyon elkeserít amit írsz. Szóval azt mondod inkább csináljam meg az egészet gyárira? Az igaz, hogy a tervek, meg egyébb apróságok elég borsosak. És ezt biztos nem lehet vhogy kikerülni? Azért kössz!
sorszám: 1924 (18155)
(elözmény: Mixer, 2004-10-22 01:08:00)

 
 
Gyurma
válasz erre | email2004-10-22 16:16:54
pdaranyi,

Nem tod melyik típus tellóalja eggyezik meg a 634-esével? Szlovákiába merre vannak olyan boltok ahol be lehetne szerezni ehez gyári cuccokat? A haverom múltkor járt ott és kb annyi alkatrészük volt mint Mo.-n. Ha tudnál mondani pár címet jó lenne.
Ja a fényképk érdekelnek!!! Az eemailcímem: gyurma17@freemail.hu
sorszám: 1923 (18154)
(elözmény: Mixer, 2004-10-22 00:50:54)

 
 
Mixer
válasz erre | email2004-10-22 16:04:06
pdaranyi: Köszönöm az infót, ha kevesebbe kerülne, akkor érdemes lenne venni egyet és belerakni valamilyen vázba, de 90e HUF már nagyon megdrágítja a projektet.
sorszám: 1922 (18153)
(előzmény: pdaranyi, 2004-10-22 15:41:00)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-10-22 15:41:00
Mixer,

Igen, lehet.

Pár hónapja, mikor valami alkatrészt mentem venni, épp erről érdeklődött egy srác. Ha jól emlékszem, 15e Sk (kb 90e HUF) volt az ára. Ezért kapsz egy vadonat új 350/640-es blokkot. Lehet benne kicsit más alktrész (konkrétan egyről tudok), mint a 638-asban, de teljesen csereszabatos a 638-assal. Viszont elektromos gyújtás van rajta jeladóval.


Üdv!
sorszám: 1921 (18152)
(elözmény: Mixer, 2004-10-22 13:23:55)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu