hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. december 10. hétfö 
Judit

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 541 oldal
|< 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 következő >|

zeta.
válasz erre | email2015-05-13 10:04:30
Erre gondoltam:http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/JAWA_350_12V_KIPUFOGO_DOB_KROMOZOTT.php Válaszokat köszönöm.
sorszám: 26791 (144252)

 
 
zeta.
válasz erre | email2015-05-13 10:02:48
Üdv mindenkinek!Szeretnék venni a 638-asomra új kipufogókat,a régi rozsdás néhol.Az lenne a kérdésem hogy ez a odormotoros kipufó jó lehet,van valakinek ilyen?
sorszám: 26790 (144251)

 
 
Lolopez
válasz erre | email2015-05-12 16:46:50
Üdvözlet mindenkinek! (Jawa 350-634 ről van szó az alábbiakban.)
Újabb jelenség okoz fejtörést mostanában, ami a következő: Mindkét henger egyenletesen jár és kb egyformán dolgozik, mégis a bal oldali kipufógóból (kuplung oldali), szinte folyik ki az olaj, ha hosszabb távra megyek. Mindkét kipufogó ki volt tisztítva alaposan áttörölgetve, szinte szárazra. A következőre gondoltam: A hajtóműnél a főtengely szimering nem zár tökéletesen talán azt jó lenne cserélni, de addig nem akarom megbontani amíg nem ez a legvalószínűbb kiváltó ok.
Ami számomra furcsa, hogy jó tempós (110-120 km/h-nál) haladás esetén sem füstöl a motor. Lehet, hogy mégsem ez a gond? Azt sem tudom, hogy az aral 2T motorolaj okozhat-e ilyesmit és ez akár normálisnak tekinthető-e? A bal oldali kipufogónál is van egy kis olaj szivárgás, de fele annyi sincs. Előre is köszi a véleményeket!
sorszám: 26789 (144242)
(előzmény: yodamester, 2015-05-02 20:37:10)

 
 
geri0124
válasz erre | email2015-05-11 18:37:22
Köszönöm a segítséget.
sorszám: 26788 (144234)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-11 18:34:01
Ha eddig jó volt, nyilván a változások hozzák a hibát.
Az hogy új a csap, csak egy információ, meggyőződtél róla, hogy az áteresztőképessége megfelel?
Mindentől függetlenül a gyújtást pontosan be kell állítani, minden érintkezést ellenőrizni.
Ha fullad (ahogy mondod), akkor próbáld meg olyankor bekapcsolni a szívatót, ha javít valamit a helyzeten, gyanúsabb az üzemanyagellátás, ha semmit nem reagál, esélyesebb a gyújtáskimaradás (1 vagy akár mindkét hengeren).
Menet közben kissé nehézkes a szívatót kezelni, vigyázz magadra.

üdv.: R
sorszám: 26787 (144233)
(előzmény: geri0124, 2015-05-08 16:15:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-08 19:58:38
Hát, azt sosem jó dolog eladni... :-(
sorszám: 26786 (144187)
(előzmény: Gyula-bá, 2015-05-08 06:59:50)

 
 
geri0124
válasz erre | email2015-05-08 16:15:57
Nem csúszik. Húzom neki és néha néha megugrik a motor, majd ismét fullad.
sorszám: 26785 (144183)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-08 13:44:18
Kuplung nem csúszik?
Mert ha "pörög, de a sebesség nem nő", ez is lehet.

üdv.: R
sorszám: 26784 (144182)
(előzmény: geri0124, 2015-05-08 13:02:37)

 
 
geri0124
válasz erre | email2015-05-08 13:02:37
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy a 638-as Jawam nem akar menni. A motor pörög, de a sebesség nem nő. Olyan mintha nem kapna üzemanyagot, pedig most lett kipucolva a karbi, most kapott új csapot. Most cseréltem rajta a légszűrőt, meg most takarítottam meg a gyertyákat is. Az lehet hogy a gyújtás végett viselkedik így???
sorszám: 26783 (144181)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-05-08 06:59:50
Igen a sajátom.
sorszám: 26782 (144180)
(előzmény: Atilla, 2015-05-07 22:54:30)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-07 22:54:30
A saját motorod?
sorszám: 26781 (144178)
(előzmény: Gyula-bá, 2015-05-07 11:22:00)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-05-07 11:22:00
Kérdésekre itt: reruamalugy@gmail.com válaszolok.
sorszám: 26780 (144170)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-05-07 10:47:46
Úgy gondoltam, hogy először csak nektek.

JAWA 634-7 (kék, arany) motor 140 + 40 (tartalék blokk) eFt-ért ELADÓ - csak egyben!

Főbb jellemzők:
- Mz futóművek, Mz tárcsa fék, merevített váz
- krómozott sárvédők, egyedi rozsdamentes kormány és csomagtartó
- Mz fényszóró és indexek egyedi hátsó világítás, LED-es műszerfal
- Mz dinamó, elektonikus gyújtás és fesz szabályozó
- tuningolt motor, Mz porlasztó, egyedi hajtókarok és csapágyazás
- 18' Mz alu. felnik, jó gumik
- mindkét blokk alap furatú, a tartalék felújításhoz szétszedve, jobb henger sérült
sorszám: 26779 (144169)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-06 17:52:30
Még a 10 000 is kevés.

Egyébként kíváncsi lettem mi lehet az igazság és megnéztem egy szerelési könyvben.
Nem írja csak teleszkóp javításkor. Azon kívül még a karbantartási táblázat sincs. (pedig abban minden marhaság benne van.)
Magyarul akkor kell cserélni, mikor teleszkóp javítás van, amúgy meg nem kell vele foglalkozni.
sorszám: 26778 (144167)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2015-05-06 15:18:55)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2015-05-06 15:18:55
szerintem egy 0-lemaradt.
sorszám: 26777 (144164)
(előzmény: Atilla, 2015-05-05 22:49:12)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-05 22:49:12
Valami nem stimmel, az baromi kevés!
Nálam ez egy átlag nyári túrán 4-5 olajcsere lenne.
Ezzel szemben (szerencsére) évek óta nem láttam a teleszkópot belülről.
sorszám: 26776 (144155)
(előzmény: Keri, 2015-05-05 20:41:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-05 20:41:01
1000km?? Nem kevés az?
És mi van ha én egy évben 20ezret motoroztam? :)
Én akkor szoktam olajat cserélni amikor a szimeringet is.
sorszám: 26775 (144152)
(előzmény: mrvabazsi, 2015-05-05 00:19:45)

 
 
mrvabazsi
válasz erre | email2015-05-05 00:19:45
140 ccm száranként.1000 km után szerintem illik.Castrol,motul,repsol.Elötte 200 CCM benzinnel átmosni megnyomkodni,leereszteni útána az új olaj.
sorszám: 26774 (144151)

 
 
sanci47
válasz erre | email2015-05-04 09:50:10
Sziasztok!Kérdezném csepptantankos jawanál az első teleszkópban mennyi kilométerenként kell olajat cserélni? Mennyi olaj kell bele száranként,és milyen fajta?
sorszám: 26773 (144149)

 
 
sanci47
válasz erre | email2015-05-04 09:44:10
Eladó jawa 30/360 typ. főtengely centirozsa,beszerelhető állapotban

http://veteranapro.hu/fotengely/47323-jawa-fotengely
sorszám: 26772 (144148)

 
 
yodamester
válasz erre | email2015-05-02 20:37:10
Szia!
Mert a tőbbsége élőben nemis látott még ilyet,nem hogy kezébe került volna.
Szerintem úgy vannak vele "ha az új rakétákba jó akkor a régibe főleg" pedig veszettül nem így van.
A bowden állító csavarát tekerd össze,lazitsd fel a bowden alsó "bütykét",tekerd be az autómata állító csavarját addig amig az autómata karja megközelíti a mögötte lévő villát kb 2mm-re,utána a karban "bowden bütyök" feszessen rögzíted,végül a bowden állító csavarját addig tekerd szét, amíg a kormányon lévő kuplungkar holtjátéka kb 2mm lesz.
Ez a beállítás az alap,ha a hiba nem szünt meg akkor kuplung lamellák kopottak vagy rugók elgyengültek.
Kuplung lazulás kizárva,az nem igy néz ki.
sorszám: 26771 (144144)
(előzmény: Lolopez, 2015-05-02 09:53:14)

 
 
Lolopez
válasz erre | email2015-05-02 09:53:14
Szia yodamester! Köszönöm, a válaszodat! Sok minden kezd tisztulni előttem. Elfogadom a véleményedet és biztos, hogy az általad leírt 80w90 hajtóműolaj lesz a következő olaj amit használni fogok egyrészt az általad említett okokból, meg ezt találtam a motor gépkönyvében is!!!
(Csak nem értem, hogy motor szerelők egymástól ftlenül miért nem ezt ajánlották!) A kuplung csúszása tényleg megszűnt miután az automata után állítottam, sajnos néha még mindig kell egy kicsit rajta "lazítani". Most ezt nem tudom miért.
sorszám: 26770 (144143)
(előzmény: yodamester, 2015-05-01 17:02:14)

 
 
yodamester
válasz erre | email2015-05-01 17:02:14
szia,csak és kizárólag 80w90 hajtómú olaj ,3 okból is:mert Majtényi úr mondta a jawa szervízben,mert 30 éve ezt használom és ilyen irányú gondjaim nem voltak(kuplung,váltó),a harmadikat elfelejtettem de hidd el így van :).
Jól van beállítva az autómata? nem nyomja alapból a pálcát? egy pár mm játéka legyen a szerkezetnek.
sorszám: 26769 (144142)
(előzmény: Lolopez, 2015-04-28 22:37:26)

 
 
magush
válasz erre | email2015-04-29 23:56:37
Bocsánat, nem olvastam vissza eléggé. Az is okozhatja a kuplung csúszását, hogy elgyengültek a rugók. Ezt én a kutyacsontok (lamellákat rögzítő kis csont formájú pöckök) alá rakott alátétekkel orvosoltam, ezzel gyakorlatilag a rugók erőfeszítését növeltem (jó macerás is volt összerakni). Azóta hibátlan.
sorszám: 26768 (144140)

 
 
magush
válasz erre | email2015-04-29 23:49:49
Én nem értem ezt a hajtómű-olaj problémát. A gépkönyv 80w90 viszkozitású hajtómű-olajat ír, ez kapható, olcsó és megfelelő. Mindig ezt raktam a jawa 638-ba és a cz 472-be is, mindig remek volt.
Amúgy az utángyártott benzincsap-tömítés 2 napja ázik keverékben, és nem dagad, szóval jó lesz.
sorszám: 26767 (144139)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-04-28 23:20:24
Szerintem nem kell ezt annyira komolyan venni, nem érzékeny rá a szerkezet. Illetve a vékony olajjal és a szocialista megmunkálással az a baj, hogy simán megszakadhat az olajfilm a durva felületeken és akadozni fog a váltó.
sorszám: 26766 (144135)
(előzmény: Lolopez, 2015-04-28 22:37:26)

 
 
Lolopez
válasz erre | email2015-04-28 22:37:26
Köszi, a gépkönyv is ezt írja, de mindenki, aki motorokat szerel vékonyabbat ajánlott. Akkor tényleg van némi kavar az olajok körül.
sorszám: 26765 (144132)
(előzmény: mrvabazsi, 2015-04-28 17:32:11)

 
 
mrvabazsi
válasz erre | email2015-04-28 21:33:40
Segítséget szeretnék kérni Jawa 250 gázkar csuszka szivatóval egybe.Ősszeszerelésében fogások sorrend helye a bowdeneknek.Elöre is köszi.
sorszám: 26764 (144131)

 
 
mrvabazsi
válasz erre | email2015-04-28 17:32:11
Nekem 250 559 Jawa 80w-90 hajtomű olaj van benne.Akik olajjal foglalkoznak szakbolt ezt ajánloták.
sorszám: 26763 (144129)
(előzmény: Lolopez, 2015-04-27 02:26:38)

 
 
Lolopez
válasz erre | email2015-04-27 02:26:38
Ebben a témában, hogy melyik a megfelelő hajtóműolaj inkább segítséget szerettem volna kérni. Sőt még most is meghallgatok minden hozzáértő véleményt, mert szeretném a következő olajcserét helyesen elvégezni. Köszönöm, ha segítesz!
sorszám: 26762 (144124)
(előzmény: Lolopez, 2015-04-27 02:21:08)

 
 
Lolopez
válasz erre | email2015-04-27 02:21:08
"Most a 20-50w kétütemű hajtóműolajat tenném bele."
Pongyolán fogalmaztam, elnézést!
20-50W kétüteműek számára kifejlesztett hajtóműolaj-ra gondoltam. Ezt nem én találtam ki, hanem a gyártó írta rá az olajra!
sorszám: 26761 (144123)
(előzmény: Atilla, 2015-04-25 21:04:05)

 
 
magush
válasz erre | email2015-04-26 11:40:35
Helló!
Jawa benzincsap tömítésem elhalálozott. Van valakinek tapasztalata a most kaphatókkal? Még mindig megdagadnak, és ezáltal használhatatlanná válnak, vagy netán mér javították és benzinálló lett? Mert ha még mindig szar, inkább gyártok itthon.
sorszám: 26760 (144119)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-04-25 21:04:05
Ja, hogy 20W50 kétfokozatú hajtóműolaj.

Zseni vagy a kódfejtésben, nekem sosem jutott volna eszembe.

Egyébként létezik ilyen?
sorszám: 26759 (144111)
(előzmény: Keri, 2015-04-25 11:41:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-25 11:41:49
Két fokozatúra gondolt szerintem. Azaz téli és nyári használatra.
sorszám: 26758 (144107)
(előzmény: Atilla, 2015-04-24 22:52:33)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-04-24 22:52:33
Valami kavar van itt az olajokkal.
15W40-től önmagában a tökéletes kuplung is csúszhat, hacsak nincs motorkerékpár jóváhagyása. (Pl: JASO)
A 20-50W kétütemű hajtóműolaj, meg elég furán hangzik. Egyrészt mi az, hogy kétütemű? A hajtóműnek mindegy mi hajtja, másrészt a 20-50W-ről sem hallottam még.
sorszám: 26757 (144104)
(előzmény: Lolopez, 2015-04-24 16:55:08)

 
 
Lolopez
válasz erre | email2015-04-24 16:55:08
Köszönöm szépen a gyors választ!
Sajnos még dolgozom kb este 7-ig, de aki a múltkor az anyát meghúzta azt mondta, hogy az autómata beállító csavarján kell állítani és mire végzek megcsinálja!!!!
A lamellák jó állapotúak voltak és egy darabig (kb 10 km-ig) hiba nélkül működtek. Amúgy a váltó olaj sem tökéletes, mert 15-40-es motorolajat tettem bele. (Ez a harmadik olaj, mert mindig arra mondták, hogy rossz, ami éppen benne volt. Először 80-90w hajtóműolajat tettem bele gépkönyv szerint, erre három szerelő egymástól ftlenül vékonyabb olajat javasolt. Így jutottam el ehhez, ha már nem fog csúszni ezt is lecserélem, de most nem tudom, hogy mire. Most a 20-50w kétütemű hajtóműolajat tenném bele. Ezt néztem ki. Sztem most sem az olaj miatt csúszik.)De az olajon nem akarok spórolni, sőt kedvenc motoralkatrész boltomban van lamella készlet is én szívesen kicserélném azt is, de most ott járunk, hogy az jó ami benne van.
Kíváncsi vagyok, hogy este 9-kor mit tapasztalok.
Szerettem volna ott lenni és látni, hogy mi a hiba, de sajnos dolgoznom kell!
sorszám: 26756 (144101)
(előzmény: Árpád, 2015-04-23 22:54:55)

 
 
sanci47
válasz erre | email2015-04-24 09:05:58
Eladó jawa 30/360 typ. főtengely centirozsa,beszerelhető állapotban

http://veteranapro.hu/fotengely/47323-jawa-fotengely
sorszám: 26755 (144100)

 
 
sanci47
válasz erre | email2015-04-24 08:59:32
Jawa csepptankoshoz tankot keresek
sorszám: 26754 (144099)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-23 22:54:55
Azt a z anyát bizony egy felhajlítható alátét szerűség biztosítja. A belseje olyan hogy nem tud előfordulni a tengelyen.
De a kuplung nem szokott csúszni az anya fellazulása miatt. Ha teljesen ki veszed a kuplungot, akkor sem csuszik. Még csak a kihézagolásra sem érzékeny, szerintem.
Amitől csúszni tud az a következő:
Rossz olaj.
A kinyomószerkezet valamilyen hibája.
A bowden vagy a kuplung kar megakadása
A lamellák elkopása. Barázdák vannak a ferrodon, ha ezek le kopnak, nem tudja jól kinyomni valahogy az olajat a lamellák közül. A személyes tapasztalatom szerint.

Ha lelazul az anya akkor a kuplung lejön a tengelyről. Akkor nem csüszni fog hanem semennyire sem fog kapcsolatot biztosítani. Rém kellemetlen dolog. Még berúgni sem lehet a motort. Egyszer volt hozzá szerencsém. Nagyon vidám dolog az utcán le ereszteni az olajat, aztán olaj nélkül haza oldalogni.
sorszám: 26753 (144095)
(előzmény: Lolopez, 2015-04-23 21:15:45)

 
 
Lolopez
válasz erre | email2015-04-23 22:32:38
Üdvözletem mindenkinek!
Új regisztráltként úgy gondolom, hogy illik írnom pár sort magamról. Nyíregyházán élek és egy középiskolában tanítok. Gyermekkorom óta motorozok, kisebb nagyobb szünetekkel. Most egy Jawa 350/634 boldog tulajdonosa lettem, és egy hétig motorozható is volt az új szerzeményem. (Akkor nagyon meg voltam vele elégedve.) Azóta kisebb nagyobb problémáim vannak. Szeretném ha valaki meghallaná a segítségkérésemet és adna egy-két tanácsot, útbaigazítást. Most a problémám, hogy csúszik a kuplung. Addig sikerült eljutni, hogy a lamellák alatti csavar fel volt lazulva és már zörgött. Egy kedves ismerősöm meghúzta és kihézagolta, de pár km motorozás után kezdődött minden elölről. Szóltam neki erre azt mondta, hogy az biztos nem lehet, mert jól meghúzta. Én továbbra is arra gyanakszom, hogy megint kezd fellazulni az anya. Ha valaki szerelt már 634-es kuplungot a középen lévő anyát miután ráhúzta van-e ott vmi biztosítási, rögzítési lehetőség? Kontra anya biztos nincs, de valami rögzítési lehetőségre gondolok. Ma hallottam, hogy Mz-nél, Simson-nál lemezt hajtanak az anyára ami fixálja, rögzíti. Lehet, hogy vmi hiányzik és mivel én még nem láttam eredeti összeszerelt kuplungot nem tudom, hogy mit keressek és mit hiányoljak. Köszönöm előre is a segítséget!
sorszám: 26752 (144093)

 
 
Lolopez
válasz erre | email2015-04-23 21:15:45
Üdvözletem mindenkinek!
Új regisztráltként úgy gondolom, hogy illik írnom pár sort magamról. Nyíregyházán élek és egy középiskolában tanítok. Gyermekkorom óta motorozok, kisebb nagyobb szünetekkel. Most egy Jawa 350/634 boldog tulajdonosa lettem, és egy hétig motorozható is volt az új szerzeményem. (Akkor nagyon meg voltam vele elégedve.) Azóta kisebb nagyobb problémáim vannak. Szeretném ha valaki meghallaná a segítségkérésemet és adna egy-két tanácsot, útbaigazítást. Most a problémám, hogy csúszik a kuplung. Addig sikerült eljutni, hogy a lamellák alatti csavar fel volt lazulva és már zörgött. Egy kedves ismerősöm meghúzta és kihézagolta, de pár km motorozás után kezdődött minden elölről. Szóltam neki erre azt mondta, hogy az biztos nem lehet, mert jól meghúzta. Én továbbra is arra gyanakszom, hogy megint kezd fellazulni az anya. Ha valaki szerelt már 634-es kuplungot a középen lévő anyát miután ráhúzta van-e ott vmi biztosítási, rögzítési lehetőség? Kontra anya biztos nincs, de valami rögzítési lehetőségre gondolok. Ma hallottam, hogy Mz-nél, Simson-nál lemezt hajtanak az anyára ami fixálja, rögzíti. Lehet, hogy vmi hiányzik és mivel én még nem láttam eredeti összeszerelt kuplungot nem tudom, hogy mit keressek és mit hiányoljak. Köszönöm előre is a segítséget!
sorszám: 26751 (144087)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-04-22 18:35:54
Esetleg nem fordítva raktad be?
A pofák nyíló oldala szembe álljon a forgásiránnyal, mert nem ékelődik be és megcsúszik.
Persze, sok más oka is lehet, de ez sem ritka.

jó munkát, üdv.: R
sorszám: 26750 (144079)
(előzmény: motoros38, 2015-04-22 09:02:17)

 
 
motoros38
válasz erre | email2015-04-22 09:02:17
Tisztelt Uraim!
Van egy B210-m és cseréltem rajta indítópofát.Azóta nem tudom beindítani mert megszuszik a pofa.Minden por száraz és tiszta!Tud valaki segíteni? Előre is köszi szépen! email címem jedlicska1974@gmail.com
sorszám: 26749 (144077)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-16 19:23:19
Kis mértékben normális, de utalhat arra, hogy túl dús a keverék alapjáraton, és amikor csökken a szint akkor javul az arány, ezért felpörög.
Igazából az alapjárati levegőt is így kell beállítani, fordulat maximumra...de a Babettát nem ismerem.
sorszám: 26748 (144050)
(előzmény: taliga, 2015-04-15 20:29:33)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2015-04-15 22:13:18
Üdv taliga!

A csökkenő benzinszint miatt szegényedik a keverék,ez természetes jelenség.
sorszám: 26747 (144045)
(előzmény: taliga, 2015-04-15 20:29:33)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-04-15 20:29:33
Ki tudja, miert porog fel a motor, ha mar alig kap benzint?
A hetvegen eltettem a fiaimnak a babettat par ev mulvara. Leeresztettem a benzint es a karbibol elfogyaasztottam a benzint jaro motorral. A legvegen mar nagyon porgott a motor...
sorszám: 26746 (144044)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2015-03-01 23:25:44
Sziasztok!

Az E-MOTOPARTSBÓL szoktatok vásárolni?
250/559-esemre kellene a láncot, lánckerekeket cserélni. Van az oldalon egy ilyen:
http://e-motorparts.addel.hu/25434-jawa-250/533781-jawa-250-lanckerek-hatso-z46cz353-56-410cze
Ezt lehet külön cserélni, vagy másvalamire lehet felszerelni, mert az enyém így néz ki:
http://e-motorparts.addel.hu/25434-jawa-250/453733-jawa-250-lanckerek-hatso-620-56-400tur

M
sorszám: 26745 (143890)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2015-02-27 11:35:47
Jaaa, én is attól félek. :D
Egyenlőre egy 10-es hosszú anyából kreált toldalékkal használom egy köszörűkőhöz, és eredeti tokmány nélkül így is marad. Valakinek van egy ilyen tokmánya esetleg? :D :D :D
sorszám: 26744 (143885)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2015-02-27 11:34:55
Jaaa, én is attól félek. :D
Egyenlőre egy 10-es hosszú anyából kreált toldalékkal használom egy köszörűkőhöz, és eredeti tokmány nélkül így is marad. Valakinek van egy ilyen tokmánya esetleg? :D :D :D
sorszám: 26743 (143884)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-02-26 08:24:38
Ez csak valamilyen Szovjet "patent" lehet. D
sorszám: 26742 (143878)
(elözmény: hzoltaan, 2015-02-25 08:18:50)

 
  Összesen: 541 oldal
|< 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Jawa (27041)
Izs (610)
Motoros túra (17660)
MZ (48890)
police (1763)
Simson (3404)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu