:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Kismacsek, a szám: 277 55 20 Sarolta Bellon kft. Tehát Szent Imre tér, Tanácsház utca a fémmű felé be, onnan Fő út a neve ugyanannak, a Központi úton balra,itt mackósajt van, vagy stoptábla, és jobb oldalon megleled kicsivel feljebb. Magas rámpa lesz és automata üvegajtó.A cégtábla nem túl hivalkodó.Ha kamion áll előtte, remekül eltakar mindent. A számot nem tudom, de telcsin megmondják.
Nem mentem oda, itt találtam meg:
http://www.csepel.hu/modul.asp?name=cikk&file=print&sid=184
üdvi: Full..
Helló Kismacsek !
Remélem már teljesen meggyógyultál.
A - valószínüleg második, mint írtad - e-mail megérkezett, a képpel együtt.Válaszoltam is, de visszajött, a küldemény,kíírt mindenféle horrort, meg errort,úgyhogy a levelezésről átmenetileg letettem.Amúgy is macerákban voltam mivel kábelre cseréltem a vonalas szolgáltatót, ráadásul átköltöztem az új számítógépemre, végre összeraktam. A régi e-mail címen voltam itt regisztrálva, azóta tán ki lett javítva, nem tudom , ki kéne próbálni..
Nem igazán vagyok feledékeny, csak elfoglalt, kicsit, de a héten megszerzem a számot. Jut eszembe, ha majd oda mész, valami rendes cérnát is vegyél, mert például a gomblyukvarró jó lenne - ugyan vékonyabb és erősebb az ideális - , de másutt kétszer annyiba kerül, ráadásul műbőrhöz nem is lesz jó. Az emberes varrógéptű nagyobbacska lukkal szintén beszerzendő.Redőnygurtni éppúgy, ha bevonod, kész az utaskapaszkodó, ( vizsgán kötelező).
üdv.: Fullkopy
Üdv Fullkopy!
Ugye nem flejtettél el? Sikerült megtalálni a telefonszámot? (segitek: az ülésemre kéne bőr, régebben szó volt róla)
kismacsek
Matya,
Aha! Így már értem. Azt hittem azt csak akkor lehet kivenni, ha szét van húzva a blokk, mert egyébként oda van szorítva. Mindenesetre az egy nagyon érdekes alkatrész. Emlékszem, összerakásnál jó sokszor megnéztem, hogy jól raktam-e vissza.
De úgy rémlik, olyan passzosan van a két blokk között, hogy a pasztát kinyomná.
Üdv!
Az a hengeres szar, ami a két karter közt középen fönnt van.Tudod, amit ki lehet húzni, ha lennt van mind a két henger.
Ez a huncut gépezet néha megtréfálja az embert. Nemrég generáloztam a sajátomat, és úgy tűnt, kihagy a balos. Járó motornál ,léccel letúrtam először a bal pipát, majd miután visszabiggyesztettem, elkövettem ugyanezt a jobbal is. Mindkettő műkszik, és gázra szépen reagál.Próbáld ki te is.
:))))))))))))))))))))))
Mond meg neki, hogy írja meg ezeket egy könyvben.
Hol van szimering? A motorban bent nincs semmi ilyesmi. Van a főtengely két végén és jobb oldalon a sebváltó kivezetésénél.
Melyik alkatrész a karterek közötti elválasztó darab?
Ez a tipus már egytartájos.
Mint már írta a gyújtás OK
Hello!
A bal tartályban is van benzin? :-)))
Szerintem elektromos problémája lehet a motorodnak. Legalább is a valószinűsége sokkal nagyobb. Gyertya, megszakító, kondenzátor.....
A gyakorlati szakemberek majd beazonosítják problémádat.
Pool
Még annyit hogy ha esetleg nem lesznek feltoltve a képek valamiért akkor a garde@freemail.hu -ra irjon akinek kell és elkuldom neki. Megjegyzem, hogy naponta csak egyszer és akkor is csak este fele olvasok/irok emailt.
Sziasztok! Elküldtem a trabigyujtasos képeket a: szocimotoros@freemail.hu -ra. Remélem megérkezik és tudja majd használi valaki. A képek mellé szöveget nem mellékeltem, de a mágnestárcsa tartóról és a vezérlőlap bakellit alátétjéről nem soká valami rajzot összehozok, méretekkel. A képeken látszik hogy a tranzisztoros gyujtás fekete dobozát hová érdemes rögzitenni. Ebbe a fekete dobozba megy bele a mágnestárcsa alatti vezérlőlap három vezetéke. A feketedobozól kijövőket meg ahogy láttam ugyan ugy kell kötni, mint ha a régi megszakitokrol jönnének. Szóval nincs semmi turpisság, egyedul csak a mágnestárcsa rögzitésekor kell a megfelelőhelyre fúrni, de ennek is meg van a módja (pl.: ragasztoval ideiglenesen rögzitenni aztán ha ok megfúrni a lyukakat, (persze csak valami light ragasztoval:-)))
Üdvi!
Ui: Bocsi ha tulságosan szájba rágtam vagy esetleg értelmetlenul vagy érthetetlenul fogalmaztam.
A két karter közt van labirint.A középső csapágy mellett.A karterek közti elválasztó darabot nézted már, hogy átenged-e?Érdemes lenne kiszedni, ha laza, és pasztával visszarakni.
mit értesz labirint tömités alatt, a robbantot ábra szerinl szimering van, a gyertyák újak.
Nekem így furcsának tűnik, hogy a labirint tömítés miatt csak az egyik hengernél volt. Bár ki tudja, vannak itt nagyobb szakik, majd megmondják. Gyertyák milyenek? Próbáltad felcserélni őket?
Igen kicsréltem mindent, kimértem és műszerrel beállítottam.
Üdv. Újtag vagyok.
Van egy jawa 350-es kalifornia motorom,külsőleg szinte hibátlan teljesen felvan újítva. A motorral viszont van egy kis probléma. Az egyi henger a baloldali csak nagyobb fordulaton negy,levettem a hengereket ott nem találta különösebb kopást(24000 km van benne ismertem az előző tulajt), a két külső szimeringet kicserélttem ua. több mint valószínű a közéső a ludas. Kérgésem, cserélt már ilyet valaki vagy tudtok olyat aki ezt csinálja. Amennyiben tudtok segisetek jólenne tavaszra rendberakni.
Üdv. és köszi
Na ja, a sztoriknak nincs vége, mert nemrég meglátogattam a tagot, és éppen nagy munkában találtam: falazott. Kérdeztem tőle, hogy mit csinál. Mondta, hogy kapott a tanácstól egy levelet, hogy szélesítik az utat, és emiatt most az ő telkéből 2m-es sávot kisajátítanak, persze minden ellentételezés nélkül. Úgyhogy ő elment az egyházközségbe, beszélt a pappal, hogy áll a háza előtt egy százéves kőkereszt, hogy adjon neki engedélyt arra, hogy társadalmi munkában felújítsa, majd mikor ezt megkapta, elment a műemlékvédelmi hivatalba ugyanez ügyben, valamint szerzett egy kiszuperált korpuszt valahonnan, és most már csak fel kell építenie a százéves kőkeresztet, és a tanács elmehet a picsába. Hogy még biztosabb legyen a dolog, vett az egyik méhtelepen egy kiszuperált tűzcsapot is 25Ft/kg áron, és pár méterre a kőkereszttől azt is elhelyezte. Igaz ugyan, hogy víz nem folyik belőle, de hadd lássák az utépítő mérnökök, ha kijönnek terepszemlére, hogy arra bizony nem lehet az utat kiszélesíteni, sajátítsák csak ki a szembeszomszéd telkét! :-)
Sikerült elküldeni a képeket? Már nagyon várom!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Majdnem halálra röhögtem magam!
Gyurma!
Elküldtem megint az email-t, úgy tünik, mostmár megkaptad!
TTibi,
Levél ment. De miért adtad meg a mail címedet, mikor erről küldted a levelet is?
Azért jó a Skoda fordulatszámmérő, mert pont belepasszol abba a műanyag hüvelybe, amiben a műszerek vannak. Vagyis nem kell farigcsálni. Csak egy egyszerű áramlört megépíteni, hogy jól mérjen.
Üdv!
hát a 75W-os dinamóval biztosan nem! (tompított: 45W, helyzetjelzők 3x10W, és máris lekapcsolt a visszáramkapcsoló, pedig a féklámpához, indexhez nem is nyúltál).
Ha nem akarod full átalakítani, akkor muszáj leszel egy trabant akkut rakni valahova az oldalkosárba, és azt rendszeresen töltögetni otthon.
azért felszínre hozok egy korábbi levelet okulásképp (anno lementettem, de nem próbáltam ki!):
Jawa 634/es töltésprobléma kiküszöbölése!
Remélem nektek is megoldódik a probléma!
Sok sikert.
Először is le kell szögezzem hogy két segítségem volt(2db vllamosmérnok)
Köszönet nekik is.(E.Sanyi,P.Jocó.)
Felmerült az az eszme ,mint bennetek is,Hogy túl nagy az igényem?
A dinamó gerjesszen,világítás és egyéb funkciók ne csak időszakosan menjen,amig van nafta az aksiban!?
Töltsön is!?
A válasz NEM!
Nem nagy az igényetek,csak elmúlt közel 24 év,a mechanika ideje lejárt.
A töltésszabájzóban a rugók a pgácsáknál gyengültek,a kommutátor kopik...
Mivel az akkori dők szerint,a világításnak csak este kellett mennie,nem úgy mint most.
Igen,igen,aki nem tudta volna lakott területen belül is,kívül is kötelező a világítás a KRESZ szerint.
Régen nem volt világítás kötelező,így feltöltötte az aksit.
Tehát a probléma a következő.A dinamó teljesítménye kicsi,nem gerjed eléggé fel.Gerjesszük fel jobban.az aksi ampertartalma mivel csak 6V-os elég karcsú neki.Ha valaki este világítás+irányjelző+fék+gerjesztés egy helyben áll huzamosabb ideig ,az MÁR SAJNOS NEM MEGY HAZA!
Tapasztalatból mondom.toltam eleget e miatt.Túl nagy terhelést akarunk kivenni abból a kicsi aksiból.
a probléma megoldása tehát a következő:
1db plusz aksit kell beszerelni a másik mellé úgy,hogy párhuzamosan kötöd az előzővel.így kissebb lesz az ellenállás,megnő az élettartamod.(E.SÁNDOR)Van idő feltölteni.A másik dolog a dinamó,csináljunk nagyobb gerjesztést.
így jobban fog tölteni.Ezt úgy tudod véghez vinni.Hogy az álló részen elhelyezkedő 6darab tekercset 2 felé veszed(P:JOCÓ)2x3db tekercs ugyan csak párhuzamosan kötve.Javaslom és ajánlatos 3 egymás mellett álló tekercset kötni márhuzamosan.nem a szemben lévőket.Gyári bekötést alkalmazunk,a biztosítékot nem kifelejteni!
Ezzel azt értük el,hogy 2xesen gerjesszük a dinamót,több töltés jön le.
Az aksiba tud pótolni.Tudsz közlekedni.
Ez a megoldás annyira bevállt,hogy nem néztem hogy a szénkefém meghallt,töltésem nem volt.DE 0v töltési feszültséggel,a lámpákat ,egyéb fogyasztókat használva 2napig mentem egyfolytában,amíg nem szereztem szénkefét.Tehát,barátok,Nekem bevállt,azóta nincs gondom,folyamatosan használom.
Megjegyzés:SOSE HAJLÍTSÁTOK EL A TÖLTÉSSZABÁLYZÓBAN LÉVŐ POGÁCSÁKAT MERT AZ HALÁL!!!
Nem a forgással van itt a bibi, mindenki panaszkodik a jawa gyújtására, én meg más kárán okulva ki akarom iktatni a hibaforrást, még mielőtt ottmaradok a semmi közepében és kezdődő viharban. :-)
Hali!
Most készülődik összerakásra egy Jawa 250 '559'-es motor, s a következő kérdéseim lennének hozzá:
- elektronikával kapcsolatosan: egyenlőre még csak a régi hagyományos gyújtása lesz (nem elektronikus). A másik meg hogy hallottam már sok helyről, hogy kell bele még feszültségszabályzó... az kell mindenképpen, és hol lehet beszerezni, kb. ára?
A másik meg, hogy oldalkocsis gép lesz, s ugye az oldalkocsin is van világítás, elől-hátul. Hátulra szerintem még féklámpa funkció is kell... Ezt bírni fogja? Régi 6 V-os rendszer van rajt.
Várom a tippeket, köszi!
Üdv.: Petike
Mennyit forog az a motor, hogy a megszakítós gyújtás nem bír vele ?
üdv, van itt valaki, aki belefulladt trabigyújtás beszerelésébe? átvenném a projectet... (még mielőtt fejest ugranék a trabi-bontóba)
Sziasztok.Tudna valaki segíteni egy 250-es krossz CZ blokk beszerzésében?Kompletten kellene,ha valaki hall ilyenről kérem jelezze.Ezenkívül keresek 250-350-es CZ-t,utcai kivitelben állapot nem számít,csak a papíros legyen.Segítségeteket előre is köszönöm.
Szevasztok Urak!
Egy ismerősöm eladná 1958-as 175-ös jawa motorkerékpárját, eredeti fénnyel, jó krómokkal, rendezett papirokkal.
ha valakit érdekel, jelentkezzen!
csáááááááááááá
Kíváncsi leszek, milyen arcot vágnak majd , mikor viszem a háromkerekűt..
Azért megnyugtattatok.
Más téma, következetes és igazságos ember lévén még egy történet a kpm. vizsgabiztosairól, délután ezt kihagytam, nagyon tele volt már velem az oldal..
Egy alkalommal kora este taximat vizsgáztattam , a Mozaikban, típus tulajdonképpen mindegy, ez épp egy dízel Ford Escort volt . Már a dolog legelején kiderült, hogy szabadnapot vettek ki a féklámpáim. Mint tudjuk rögtön nem rúgnak ki, menj csak végig a soron, hátha még némi disznóság kiderül.
Más hibát viszont, keresve sem találtak.A biztos sokáig nézegette a papírokat, a kocsit, meg engem, aztán kiküldött a parkolóba, hogy gyorsan csináljam meg. Telt az idő, lassan zártak volna, nagyon hideg volt, mínuszok. A féklámpa kapcsolóhoz a fázis nem érkezett meg, ráadásul az áthidaló pozitív , amit máshonnan vittem sem működtette a féklámpát.Beállt a katasztrófa, ember a hátam mögött topogott, hogy le kéne zárni a napi vizsganaplót..nagyon drukkolt nekem,láttam, éreztem de hiába.
Aztán csendesen azt mondta, kapcsoljam be a világítást, és úgy próbáljam. Isteni szikra felvillant , ez az ember engem ki akar húzni a sz@rból tudtam már , mit akar más dolgom nem volt, csak kézzel bekapcsolni a köd - helyzetjelzőt, és le..
A mérleg nyelve a két eset alapján egyensúlyba került, tehát elmondhatom én is, vannak azért ott jó emberek..
Az én háromkerekűmet rá sem tették a fékpadra. A hátsót nem is tudnák rajta megmérni. A vizsgán két fékpróba volt. Egyszer csak az első fékkel (jól lekoppant az első villa), aztuán csak a hátsó fékkel (jól satuzott mind a kettő). Az egész vizsga kint zajlott az épület előtt. Megnézték a világítást, kürtöt, gumikat, telót, az oldalkocsi bekötést. Nálunk elég szigorúak a vizsgabázison, de nem kötekedők. A mocimra kijött az összes vizsgáztató megnézni, mert azért ritkán találkoznak ilyen szekérrel. Az egyik feltette a keresztkérdést, hogy van-e elakadásjelző háromszögem, de persze nálam volt. A papír kitöltögetése tovább tartott, mint a vizsga.
A mi fogatunkat undorral végignézte a fékpados ember, majd intett, hogy tovább, megfelelt. Úgy látszik, hogy ez már túl volt a tűréshatárán. :-) Amúgy nem tudom, a velorexen hogy van, de az MZ-n marhára nincs egyvonalban a két hátsó kerék, úgyhogy ha akarnának, sem nagyon tudnának fékszimmetriát mérni rajta spec fékpad nélkül. De nem is nagyon akartak. Már majdnem kint voltunk a csarnokból, amikor az ember utánunk szólt "működtesse az első féket!" a haverom behúzta, a fogat lehőkölt, a szaki meg roppant elégedetten elkezdett adminisztrálni. :-)
Ja, egy szó kimaradt, a lényeg.. "Minden simán ment, mindaddig, amíg a" VIZSGÁN...
Remek, megtaláltam , ami foglalkoztat. Nekem is oldalasvasam van, szerintem kifogástalan állapotú, tekintve hogy autószerelő a becsületes szakmám, és mident, a motort beleértve is teljesen felújítottam.Már írtam róla, nem akarom ismételgetni önmagam, lényeg, összes bowden, fékpofa, gumi, külső-belső, még a tömlővédő szalag is, búrák...stb. Ez mind szép és jó. Azám, de én is a Mozaikba vinném, vagy a pest megyéhez Szig.st.Miki, szóval van fékpad, és használják is. Ezt a háromkerekű ostobaságot meg vagy oldal utasra állítod be, vagy üresre, mert külömben elránt.Szóval utasnál jobban rá kell állítani, mintha magad bóklásznál. Mi volt a tapasztalat, hova állítsam??
A másik dolog. A Kpm-esek néha tényleg retkek. Hajdanában volt egy négyütemű Wartyogóm, amit vizsga előtt biztos- ami zicher, elvittem lakatoshoz, nézze át, főleg a fülketartókat, meg egyebeket, ő a lakatos, csak tudja..
Minden simán ment, mindaddig, amíg a pacák le nem hívott az aknába. A taposólemz azon csücskén, ahol az üreget fed, és az égvilágon semmit sem tart, talált egy 3 mm átmérőjű lukat. A járgány 8 éves volt, 60000 km . volt benne. Szép esztétika, tök egyben. Meghúzta a gépet. Két lehetőségem volt, az egyik hogy amott alant helyben tejelek, vagy új vizsgadíjat fizetek. A manus önelégült pofáját látva, természetesen az újabb vizsgára szavaztam.Ez volt a mai rémtörténetem..
tanulságos. Ismerős nélkül ki vagy szolgáltatva. Ja, a lakatosnak gratuláltam..
Érdekes! Mi baja volt a gumival? Szerintem bal lábbal kelt az illető, vagy mi. :-( Mi három motort vizsgáztattunk idén a Mozaikban, egy szóló MZ-t a haverom a nyáron, egy oldalkocsist együtt pár hete, és én egy jawat most kedden. Egyik esetben sem volt kekeckedés (igaz, az előfordult, hogy jól megnézték, de hát nézhették). Nyugdíjas haverom is oda hordja vizsgáztatni a fiat 850-esét, azt is át szokták engedni, pedig az sem új már, biztos bele lehetne kötni... szóval a pipa tudja. Lehet, hogy pofára is megy (bocs). Vagy csak elő akarta adni neked a fontos embert, aki talál hibát, de a végén megkegyelmez...
Szerintem ha kötekedős biztost fogsz ki, hagyd rá, és menj vissza a legközelebbi adandó alkalommal, amikor más van műszakban, és kész. Határozottan állítom, hogy nem _minden_ biztos kötekedős.
Sziasztok!
Azért a kpm-esek nagyon faszfejek tudnak lenni,ha akarna, márpedig akarnak. Én a tavasszal vittem vizsgázni a frissen felújított, új festésű tökéletes állapotú Mz-met és még így is végignézett rajta minden szart, sőtt még az amúgy gyári méretű szinte teljesen új gumikba is bele akart kötni. Meg akarta magyarázni, hogy azok nem szabályosak. Pedig benne volt az E betű is, meg amúgy is egy éve vettem és 2000km-t mentem vele. Az egyetlen előnye a kpm-es vizsgának, hogy súlyos ezreseket lehet vele megtakarítani. Hurka haverom Jawa-jával is sokat szaroztak, pedig azért az sem egy lelekott valami.Mindegy a lényeg, hogy faszok a vizsgabiztosok.
Hát ami a fickót illeti, ma már lassan hatvan éves, attól tartok, nem ez volt az első "huszárvágása" az adminisztráció tengerében. Végülis ez nem más, mint védekező reflex, ő legalább tisztességesen megjavította a kocsiját, nem purhabból, kittből és jattból csinált rá műszakit.
Amúgy szvsz nem a kpm-esek gonoszok, hanem a szabályok indokolatlanul szigorúak. Aztán ha a vizsgabiztos szemet húny a forgalom biztonságát közvetlenül nem veszélyeztető hibák fölött (pl. elhomályosodott lámpabúra), az jófejség, ha viszont betart(at)ja veled az összes ostobaságot (pl. hogy egy autón akkor sem lehet téli és nyári gumi egyszerre, ha azok tengelyenként azonos mintázatúak és méretűek), az sima droidság, nem gonoszság.
Mellesleg nekem egyre inkább az a meggyőződésem kezd kialakulni, hogy a kpm-es szivatásról szóló rémtörténeteket a gépjárművizsgáztatással foglalkozó piti lehúzók tartják a köztudatban, és
azt talán mégis túlzás lenne állítani, hogy aki nem veszi igénybe a szolgáltatásukat, annak a járművébe ígyis-úgyis bele lesz kötve.
Meg aztán az sem mindegy, mivel támadsz. Kis optikai tuning: egy jó brigéciolos mosás, polírozó, krómtisztító, gumiápoló spray, esetleg pár ecsetvonás fekete festék... Ha valami nem látszik első pillantásra undorító, szemétből összetákolt, lelakott fosnak, az már fél siker. ;-)
Ismerősöd spontán hatalmasat alakított.Az, hogy ezt dokumentummal is alátámasztotta, arra utal, hogy az egészet ki tudta tervelni az adott pillanatban, tehát nem is nem előre. Tényleg zsigerből reagál, irigylésre méltó agytevékenység. Képzeld el , mi lenne, ha mondjuk a bankszakmában lenne járatos... megoldaná akár a Rolce Royce kasznicserét, mekkorát jelentene értékrendben...-bocsi az englis helytelenírásért, rég láttam ilyen macsó kocsit,lehet, hogy másképp kéne írni- lényeg, nem buta az ember . A kpm-esek viszont ritkán okosak, de gyakran van, hogy gonoszak.
Tavasszal a vizsgán minden kiderül.
üdvi : Fullkopy
Az az ismerősöm jut az eszembe, aki valaha, nem sokkal a rendszerváltás után romániából hozott egy dacia karosszériát, mert az övét már kirágták a kukacok. De mondták neki a KF-en, hogy nem jó, mert karosszériát csak vadonatújra lehet cserélni. A fickó gyors észjárású, zsigerből rávágta, hogy "dehát ez új!" "na jó, de hol a tanusítvány?" "Otthon. Holnapra hozom!" majd pedig a Moszkva téren fogott egy erdélyi vendégmunkást, és szépen lefordíttatta vele "Mi, a Dacia gyár tanusítjuk, hogy az xxx számú karosszéria pótalkatrészként került értékesítésre... stb" legépelte egy sárga papírra, ákombákom aláírás, meg egy elmaszatolt bélyegző (eredetileg "Echorn Antal és Hauser József templom-festők Holdvilág ucza 3), kicsit meggyűrte, megtaposta, olajos kézzel összefogdosta, és másnap bevitte a kf-re. Ott aztán lelkesen lefűzték egy nagy iktatóba a vámpapírok mellé, és engedélyezték a karosszériacserét. :-)
Mondjuk ez már elég durva, de végülis ha jobban meggondolod, nem ért itt veszteség senkit, legfeljebb az ifjúgárda utcai Autókert, ahonnan az új kasztnit beszereznie kellett volna.
Kellemes karácsonyt, és boldog új esztendőt kívánok .
üdvi...-))
Maximálisan egyetértek.
Bátorkodom megjegyezni, hogy a magam részéről mindeddig szalonképesen fogalmaztam és ettől továbbra sem kívánok eltérni.
Üdvi : Full...
FAKK HUrka!!!!Hogy merészeltél az én felhaználónevemmel ily kijelentéseket tenni?? Ez már több a soknál!!! Meg fogom változtatni a nevem!!Visszaéltél a nevemmel!!!!FELGYÚJTOM a lomketreced!!
Kedves tibi, Fullkopy es mindenki. Ezennel megkerlek titeket, hogy ne anyazzatok, sertegessetek egymast ezen a forumon.
Ez a forum nem errol szol. Arrol szol, hogy segitsetek egymasnak, amiben tudtok. Ti (mi) jawasok, tartsunk ossze.
Ha valamiben nem tudtok kozos nevezore jutni akkor inkabb hadjatok a fenebe, ugy sem lesz belole semmi jo.
A kovetkezo anyazos, cseszegetos hozzaszolasokat torlom.
Sajnos a kultúráltságomról semmit sem tudsz, mint ahogyan rólam sem, de minősíteni mindig tudsz. Mindenkit. Negatívan. Hogy mi alapján, az néha homályos...
Bajt eddig nem kevertem, de téged már kellőképpen utállak. Ha töröltök regisztrálok más néven és folytatjuk amíg be nem fejezed. Normális témáról valóban nem bírunk beszélni, a motorokhoz saját bevallásod szerint is hülye vagy, másról meg itt minek? Úgy fest mindenképpen a tiednek szeretnéd tudni az utolsó szót, hát nem adom meg neked ezt az örömöt. Én már egyszer befejeztem, nem tudom mi a fenének kezdtél piszkálódni megint...
Természetesen, kultúrált emberrel vitatkoznék, ha lenne miről.
Mivel esetedben sem kultúráról, sem megvitatható témáról nem beszélhetünk, valamint , minősítve is lettél érdemed szerint saját stílusod és bevallásod alapján, nem lenne baj, ha távoznál innen a bajkeverő , kötekedő, udvariatlan modoroddal.
köszi a megértést: Fullkopy
Nagyon jót mosolyogtam az írásodon, ha hiszed, ha nem, igazad is van, kb. ezt tapasztaltam , amikor irányjelző elhelyezés kapcsán tapogatóztam náluk... félelmetes a bizonytalanság, 99% nem b@szogat, 1% meg a pech....
Azt hittem lezártuk a dolgot Full. Ha gondolod folytathatjuk. Ami a szépséget és a cirkuszt illeti, bizony nem ártott volna nem leszólni a műszaki infót. A határ nálam ott van, hogy nem te sem ugatsz bele semmi olyanba ami nem neked szól. Te ugyanazt tetted, mint én, csak előbb és irónikusan. És amíg te is azt teszed, ne szólj másnak érte. Semmi szükség nem volt rá, mint kiderült Kacsás megértette a dolgot, te voltál hozzá a segg - csak arra fogtad, hogy senki sem érti. Utána meg én voltam az. Aztán a legutóbbi hozzászólásodig a téma le volt zárva. De a célozgatásod alapján úgy fest újra elő akarod venni, hát tessék.
Elvileg valóban engedélyeztetni kellene, valamint újbóli első forgalomba helyezés, szigorított vizsga, regdíjfizetés stb. DE! A Mozaik utcai szakik tipusismerete (és talán érdeklődése is) véges. Konkrét példával élve: van egy cimborám, akinek tárcsafékes ETZ villa van a TS MZ-jén, és a kutyát nem érdekelte, amikor vizsgáztatta. Látták, hogy jó nagy "MZ" felirat van a féknyergen, a motor is MZ volt, a fék jól működött, bepecsételték neki a vizsgát, és szevasz. Szvsz. ha ezt egy MZ-nél elő lehet adni, amiből azért lényegesen több van, mint jawaból, és nem szúr szemet, akkor szerintem a jawaval is ugyanúgy eljátszhatod, oszt ha valaki mégis rákérdez, szerintem simán belenyugszik, hogy "ez egy tőkés exportból visszamaradt néhány darabos spéci változat volt". ;-)
Persze a jawa MZ telóval már egy fokkal súlyosabb, de még az is lehet, hogy elmegy, ha az MZ feliratot a féknyergen jól fölkitteled, az egészet újra fested, majd pedig ráragasztas valami szép tintasugaras nyomtatón házilag fabrikált "Uwaga! Opravu brzdy połic." matricát, oszt ha kérdezik, közlöd, hogy "a cseh és NDK járműipar a nyolcvanas években szorosan együtműködött, az utolsó kétütemű wartburgok is egy módosított skoda karbival jöttek (tényleg!), sőt, volt skoda motoros wartburg prototipus (tényleg!), a csehek meg megkapták az etz tárcsaféket, de nem sikerült jól a széria, úgyhogy később visszaálltak a duplex dobfékre, és többnyire azt a néhány tárcsás jawat is visszaalakították alkatrészhiány miatt."
A lényeg az, hogy a legrosszabb, ami történhet, hogy hazaküldenek, hogy alakítsd vissza, na bumm, max a vizsgára visszarakod a régi cuccot.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|