:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
pdaranyi, az export és import fogalmát annyian keverik, hogy én már nem a szót nézem, hanem mögötte a gondolatot.
Majd belejössz.Ne felejtsd el, hogy neked egyszerre két nyelven kell perfekt gondolkodnod.
Elméletben rá lehet rakni a 12V-os generátort a 634-esre. Íme a gondolatmenet:
Van olyan típus, hogy 632: 638-as vázban 634-es blokk 12V-os generátorral. Típusjelzése a gépkönyvben változatlanul 634, csak a motorszám 632, tehát ugyanaz minden, mint a 634-esen, kivéve a generátort.
Ez csupán elmélet, nem tudom a cseh mérnökök hogyan oldották meg annak idején.
Az infó, hogy a gépkönyvben 634-esnek írják a 632-est TTibi kollégától származik, 2349-es hozzászólás. Szerintem nagy az esély, hogy ő pontosan meg tudja mondani, lehetséges-e a transzplantáció, avagy sem.
Én is megkérdezem még egy sráctól mailben, de pár napig eltart míg válaszol.
Üdv!
Akkor nem is jártam messze az igazságtól. A kapitalistára és a párttitkárra rájöttem, de az importra nem.
Aztán lehet, hogy nem jól kerestem ki és nem is te voltál..azért ne csüggedj, itasson át a tudat, hogy nálad kerestem a megoldás kulcsát...Na , lehet vigyorogni..
Meg kéne lesni egy 634-est. rizsa helyett... már többen meg akarták venni a motyót tőlem az átalakításhoz, aztán nyom nélkül eltűntek, mint szürke szamár a ködben.
Hol írtam azt, hogy van amelyikre felmegy, van amelyikre nem??Nem emlékszem.Orrom nem húzom fel, csak a vigyorok lemaradtak.:))
Segítenék én, de halandzsát nem akarnék mondani.Fárasztó rizsázni, meg nem mentek vele semmire.Próba cseresznye.
Matya !
Köszönöm válaszod !Honnét tuggyad ??Máskor mást szíveskedtél kvartyogni erről, azért merészeltelek megidézni.
Azt írtad- kikerestem- van, amelyikre felmegy , van amelyikre nem.Ezt honnan szedted ?
Aszittem kihúzod magad, és előadod a tudást. Bocsi. Hagyjuk.
Most nehogy felhúzd a nózid, tudom hogy másban nagy ász vagy.
SRÁCOK, érdemben , megy, amit a Papa akar, vagy nem??
12 voltos 634 tulajok előnyben..
Hát azt én honnét tuggyam, hogy felmegy-e a 634re a 638as generátora.Nem szeretek kókányolni.Én eleve 12Vost vettem pont a töltés, meg az elektromosság miatt.Egy tuti, nem állnék neki farigcsálni.Eccer egy P21-re tettünk Suzuki generátort, az untig elég volt az ilyen akciókból nekem.Pedig ott még hely is volt rá.
Helló Papa !
Ne vigyél vissza az erdőbe, nem volt pt-től, hanem volt pt-tól vetted, tehát : volt párttitkár...tól ..,mindegy értjük.
Matya,
figyu, mi a rajz , most felmegy a 638 generátor a 634-re, vagy mi a bigyó van ?
Papa,lenne egy forgórészem,te tudod,mit akarsz, de szerintem hagyjuk lógva a dolgot, amig valamelyik ifjú titán nem nyilatkozik, aki mindkét típust ismeri.
üdvi . Full
Üdv. pdaranyi.
Fullkopy pontosan leirta amit rövidítettem,ezt a gépet egy volt pt-től vettem elég lerobbant állapotban, de motorikusanjó volt. Egy telem ment rá mire helyre hoztam újra van fényezve a kromozás még gyári,de még jó.Szeretném átalakítani 12v-ra mert ez még 6-voltos. Itt kérdezem többieket is,hogy nem-e tud valaki generátort nem baj ha levan égve megtudom tekertetni.Természetesen elfogadható áron Én magyarországról írok a Tiszató mellől.
Üdv!
tom ,a rejtély-t így kő írni..bocsi.
Helló pdaranyi!
Amíg a papa befut tolmácsolom a tutit!
kap.: kapitalista
imp. : import (behozatal)
Tehát nyugati exportra készült eredetileg.
p-tk. : számomra is relytély de élénk a fantáziám, párttitkárokra, pártaktivistákra, protekciósokra tippelek..
üdvi : Full....
papa,
"Ez egy jawa 350/634-es ezeket nem magyaroknak szánták,kap. imp.csak p-tk.kaptak belőle nemsok fut idehaza."
Az a sok rövidítés mit jelent?
A főtengelyt Kassán újíttattam fel. Címet nem tudok, de nem hiszem, hogy megérné neked ide elhozni. Egyébként nagyon jó munkát végzett. A munkadíja 1000 Sk (~6000 HUF). Ebben benne van a szétszedés, összerakás, centírozás. Ehhez jön még az alkatrészek ára. Amit kiszedett belőle, azt visszaadja, ha kéred.
Üdv!
laci77 !
Bizony, bowdenes, ha valakinek esetleg kell, ne gyártasson, mert még kapható a gyári 2000 Ft. körül...
Fullkopy
Nem is állítottam, hogy jobban megy, csak annyit, hogy jól megy. És nincs kedvem a megszakítókat reszelgetni meg hézagolgatni, viszonylag simán fölugrott a cucc, és egy fityinggel sem fizettem többet a Muczánnak a trabistájgokért, mint amennyibe a két új megszakító meg két új kondi került volna, akkor meg miről beszélünk??? Jó, lehet, hogy néhány órával tovább faszoltam vele, mint ami a megszakítócsere lett volna, de bízom benne, hogy hosszú távon ez a befektetés megtérül majd.
Laci77!
a Velo oldalkocsin bowdenes a fék, illetve a háromkerekű rokkantkocsin is.CSak a négykerekűre raktak hidraulikusat, hogy ne húzzon el egyik fele sem, meg kicsit jobb a fékhetás is.De a négykerekűből ha jól tudom csak 1-2 ezret gyártottak.
Szia Kismacsek!
Köszike, megkaptam már az e-mailed...
kb.: úgy 5ször:)
Várom, a többi infót! Köszi
(Annyi változás van, hogy tanksapka, és 3 mm-es küllő elvileg van)
Csak 3,5-ös kellene, úgy 15 db!
Köszike
Üdv.: Petike
üdv, Fullkopy, csak kíváncsiságból: a Velorexen bowdenes, v. hidraulikus fék van?
Zápkörte!becsszó nem megy jobban a trabigyújtással se a JAWA-d, mért akarsz mégis mindenkit erről meggyőzni ? :)) csak szépen karban kell tartani a gyári megoldásokat azt annyi. Persze, tudom, szép dolog a barkácsipar
Petike07!
Már legalább 5-ször elküldtem a mailemet (amit még hétfön irtam), de visszadobja. Nincs másik cimed?
Üdv
kismacsek
Üdv woodoo2!
Megnéztem az oldalad, nem rossz. Irigyellek, mert van egy motoros bátyád. Amugy az én mocim jobb :) Lesz majd fönn több cikk, meg szerelési útmutató?
Üdv: kismacsek
Nekem nem kell, 638asom van, és nyár óta tökéletesen működik rajta a trabielektronika.Csak azért kérdeztem, mert hajtott a kíváncsiság.
ja, és konvertáld át a .bmp-ket .gif-be, és kb. tizedekkorák lesznek!!!
Amúgy jól működik a cájgli, igaz, a hidegre való tekintettel csak két kisebb próbakörre mentem vele, az ilyesminek meg az a természetes, hogy ha elromlik, min. 10-20km távolságra otthonról romlik el. ;-)
szóval természetesen:
http://www.aranykezu.hu/jawagyujtas/
Akit érdekel, mentse le magának, mert lehet, hogy hamarosan leszedem.
6V-sre is föl lehet tenni a következő módon: valamelyik régi ezermesterben keresel egy "12V-s rádió trabantba" c. kapcsolást (feszültségkétszerező). Erre akasztod a fekete doboz fekete vezetékét. A zöldet meg a fehéret ráteszed a 6V-s gyújtótrafók 1-es pontjaira, a trafók 15-ös pontját meg hagyod a +6V-on. Tadam!
Ami a cikket illeti: kicsit túl sok és úl nagy képek vannak hozzá, még dsl-lel sem volt kedvem letölteni.
Én így oldottam meg a dolgot:
http://www.aranykezu.hu/jaeagyujtas/
A kérdéseket megelőzendő: a közdarab méretezett műszaki rajzának megalkotására nem vállalkozok szívesen, mert nem tudom, hogy lehetne megmérni az ékhorony és a lapolás egymással bezárt szögét, de nem tartott sokba a bütyök alapján beméretezni.
Az nem okoz gondot, hogy a trabi gyújtása 12V-os?Mire raktad fel?6V-osra?CSak mert az ábrán annak a blokkja van...Aztán érdekel majd hogy műkszik.Ja.A laikusok kedvéért.Elfelejtetted méretezni a távtartót, vagy szándékosan nincsenek méretek?:))
Ja, és véleményeket/hozzászólásokat írjátok meg,ha van.
Sziasztok!
A http://jawa.gportal.hu -ra feltettem a trabant gyújtás beszerelését, hozzávalóit, elektromos bekötését. Ha érdekel vkit nézze meg!
Heló laci77
Nem tudom, milyen fékbetéted van, de egyikkel sem túl jó a tapasztalatom, A gyári , szegecselt nagyon kemény , az utángyártott, ami pl. a Futárban kapható, annyira túlméretes, hogy eredeti állapotában alap fékkulcsnál nem megy fel a dob rá, és nem sokkal puhább . Az viszont biztos, ha nem egyenletes és nem tiszta a fékdob, az a fékhatás róvására megy .Mivel felszabályozó készülékem nincs, nem volt egyszerű a pofákat becsiszolni.
Gyanítom, hogy esetedben is ,a pofa foltokban fekszik fel, és ott a terheléstől kicsit megégett, megkeményedett.Ha így van,persze nem biztos, te sem úszod meg többszöri szétszedés és illesztgetés , csiszolgatás nélkül.
Mindenesetre, számomra máris az a tanulság, hogy nem veszek többé a felsoroltakból, inkább ragasztatok rá puhább sötétszürke ferodót .Egyébként az első és hátsó kerekemben utángyártott van, amit az oldalkocsiból ki kellett szednem, túl jó volt, bármit csináltam fékezésnél elhúzott.Muszáj volt "elrontani", gyárit raktam bele, azzal jó.Az viszont kétségtelen, hogy az oldalkocsi fékét, ha egyedül megyek, kénytelen vagyok továbbra is visszaállítani, másképp elhúz.
üdv: Fullkopy
khm..alábbi levél neked szól, Fullkopy
Vigyél magaddal autós elsősegélyládát is, hátha kérik a 3kerekűdhöz. A fékméréssel meg szerintem inkább csak szerencsénk(m) volt, ha akarják, meg tudják padon is nézni a blokkolást, ami nem lett volna valami szerencsés dolog. Amikor összeraktuk, még működött a cucc, mire leértünk a hegyről ezzel a 100 kilós zápkörtével a csónakban, már nemhogy a blokkolás, de a 100 méterre virító piros lámpánál megállás is lehetetlennek tűnt. Lehet, h leégtek a betétek?
Kösz Fullkopy, ismerem az outlook-ot, de nem használom.
A válasz funkcióval elküldött, de visszadobott e-mail új üzenetként simán továbbítható.
Kismacsek !
Ha több szolgáltatód van, a küldés automatikusan az alapértelmezettel történik, ha pl. Outlook a levelezőprogid. Tehát, ha a nem alapértelmezett fiókod fogad, akkor is az alap... fogja küldeni a "re" választ. és ez okozhat galibát, mem szeressék egymást felhőtlenül. Válaszadásnál a feladó mezőt legördítve ki birod választani a megfelelő, az alap...-től eltérőt is a levélküldéshez.
Röviden, azzal a szolgáltatóval küldd a választ, amelyik a levelet hozta.
üdv.: Full...
megírta. Aztán elment a nyomdába, összeírta a költségeket, és kijött neki, hogy ha 1500 db-ot elad 1700/db áron, akkor csak 170e Ft vesztesége lenne rajta. Annál többet meg nem nagyon tudsz elmérni egy magánkiadásból, ugyanis nem találsz rá forgalmazót! A kisker nem veszi át bizományba sem (nem tudni, miért) a nagykerek meg amiket kérdezett, mint 70% vagy több részesedést kértek az eladási árból.
Hogy ezek után és ilyen körülmények között ki és hogy tud megjelentetni könyvet? Na ez egy igazi rejtély. Valószínűleg politikai támogatás kell hozzá. :-(
Fullkopy, eddig ugy néz ki hogy fogadni tudok, csak a küldéssel van némi gondom. Ha lenne probléma akkor a kismacsek@primposta.com tuti müködik. A mocimat mostanság nem tudom szeretgetni, mert hol beteg vagyok, hol zh-t irok. A gondolatolvasásra már nincs idöm :)
Szia
kismacsek
Kismacsek, láttam a mocidat, nem kis feladat lesz megcsinálni, többet vállaltál mint annak idején jómagam. Amint az időjárás és időm egengedi, lecsutakolom a járgányomat, lefényképezem, és mielőtt elküldeném a galériába, hozzád továbbítom elsőként véleményezésre. Gondolatolvasó lehetsz másodállásban, valószínű, mivel napok óta gondolkodom a képkészítésen, és annak a szocimoci képtárba küldésén.A héten remélem meg tudom oldani.Csak működjön a levelezésed. Mindenesetre, most küldök egy e- mailt az új fiókomból, ha megérkezik, igazold vissza!
üdvi : Full..
Fullkopy, nem akarsz nekem képet küldeni a mocidról?
Jawa 350 638 típushoz keresek magasított, chopper jellegű kormányt. Az eredetinél 10 cm-rel hosszabb markolatmagasságú már jó lenne.Ha kapható, nem szívesen gyártanám le.
( oldalkocsisnál a franc akar előrehajolni, inkább háttámlát csinálnék )Ha valaki tud segíteni, megköszönöm..
Full...
Ez egy jawa 350/634-es ezeket nem magyaroknak szánták,kap. imp.csak p-tk.kaptak belőle nemsok fut idehaza.Megnétem a képet ki újítottafel
tudsz címet adni
Hali!
Tud nekem vki segíteni a következő dologban?
- 16" kerékbe, 3mm vastag, 125mm hosszú küllő, csavarral, krómmal. (csak új érdekel) Kb.: 36-38 db.
-16" kerékbe, 3,5mm vastag, 125mm hosszú küllő, csavarral, krómmal. kb.: 15 db.
Ha valaki tud nekem segíteni, egy e-mail-el dobjon meg!
Köszi előre is!
Üdv.: Petike
papa,
Megnéztem a képet. Ez melyik típusnak a főtengelye? Nekem 638-as van, annál két csapágy van a sonkák között. Így néz ki.
Ha jól értelmezem a dolgot, akkor a két csapágy között van az az alkatrész, amire te gondolsz. Az nem szimering, hanem egy olyan fém karika izé. Végülis szerintem tömítési feladatot lát el, de nem szimering.
Továbbá, azt kicserélni nem egyszerű feladat. :)
Üdv!
Bocs, megvan a kép, csak a "Bulk" mappába sorolta a yahoo. Mindjárt megnézem.
papa,
OK. Megköszönném, ha elküldenéd. Nézegettem én is az alkatrészkatalógust, de a főtengelynél a 15-ös tétel teljesen más volt.
Várom a levelet.
Üdv!
Van a főtengelyről egy robbantot ábrám, megpróbálom elküldeni. A tizenötös tétel szerinted mi?
Persze, hogy passzos.Az a dolga.Ha jó a karterpár.De láttam már olyat ami lötyögött.pasztát meg hadd nyomja ki, annyi marad mellette, meg alatta, amennyni kell a tömítéshez.
Szia Petike!
Nem felejtettelek el, tegnap irtam neked mailt. Mostanság sok levelet nem küld el nekem a szolgáltató, nem tudom mi van. A másik cimemröl irtam neked.
Üdv!
Hali!
Kismacsek!!! -engem elfelejtettél?:(
Szomorú vagyok :)
Várom az e-mailed!
Üdv.: Petike
ha valaki tudja hogy 634 és 638 ba milyen gyertya való akkor légysziv irja meg, ja és tapasztalatokat is szivesen várok:)
ha alkatrészt kerestek hívjatok fel,szocimotorhoz bármit beszerzek max 2-3 nap alatt rigától a jawaig bármit. 06-20-5261029 bp.4ker. váci.u.51.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|