:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
A lényeget kihagytam. Azt mondták az ocsmányirodán, ők nem tudják, hogy a Twinblokk az enyémbe átépíthető-e,tehát menjek a fenébe eredetiségvizsgálatra.. hogy a kettő ugyanaz, azt én is tudom.. ők meg nem akarják ingyen tudni..
Hali!
Velorex 560-as oldalkocsihoz keresek lámpabúrát, vagy komplett lámpát... (a lámpabúra is elég lenne)
Néhány adat róla:
eredetileg: PAL 6902
58 mm belső átmérő
kúpos alakú
gyárilag egy csavar fogja
Ha valaki tudna, légyszi dobjon meg egy e-maillel!
Előre is köszi!
Stimmel, ugyanaz.. Viszont, attól tartok, a gondok ott kezdődnek, ha Twinből származó pl. motorblokkot tennél a nem Twinbe.Ezért gagyogtam a forgalmiról, meg a törzskönyvről..most épp ebben sántikálok.. Twinblokkot tettem felújítva a másikba.. eddigi infóim szerint marha gyorsan fogom átpakolni vissza a sajátjába..
Matya, azt hiszem, azért olyan álat vastag, hogy bírja. Az enyémeken ugyanaz a tankrögzítés is eredetileg. Viszont én átalakítottam, klassz tekerentyű van a csavarfej helyén, olyasmi, mint a síléctartókon. Tavasztól minden motyómat , amit kitaláltam lefényképezem, a doboztartó konzolommal együtt, és közzé teszem.
Bocsi a gigantikus felbontásért..így néz ki az enyém..dolgoztam rajta eleget..
Hát a lábtartónyúlvány elképzelhető, h u.ott van, akkor meg csak a tankrögzítés más.Mondjuk nem is csodálom.
Alábtartót meglátjuk.De elég baromság lenne, ha öntenék.Balesetveszélyes.
Alkatrészeket a következő címen kapsz, mindent ami a JAWA-hoz kell Törökszentmiklós motoros bolt tel:56/390-125 aránylag elfogadható áron,van eredeti és utángyártott is.Postán küldik utánvét, és ha véletlenül nem jó akkor viszaváltják, de ilyen még nem volt, hacsak nem rosszul adtam meg valamit
kösz, megjött. Még mindig azon az állásponton vagyok, hogy mind ugyanaz. :-)
Küldtem az enyémről neked képet, ha műxik az emiled, már ott van... pl. az első sárvédőm se gyári.. ts króm..
Oda- vissza lehet kutyulni és módosítani, minden csereszabatos.
A kép az enyémet ábrázolja, a papirok meg (természetesen) totál össze-vissza vannak kitöltve. Papír szerint ez itten "jawa-350" 350ccm 13kW 150kg lenne. Ebből a hengerűrtartalmat át tudtam iratni a mozaik utcában a váznyaktáblára mint authentikus forrásra hivatkozva 344ccm-re, egyéb adatokat nem voltak hajlandóak módosítani, én meg nem feszegettem a dolgot, mert nekem aztán tökmindegy, akárcsak az, hogy most ez twin sport vagy californian vagy akármi, csak kíváncsi voltam, mi a különbség ezek közt, mert én valahogy nem érzékelem a dolgot, és a neten sem találtam erre vonatkozó leírást.
Matya, gondoltam rád.
Azért írtam oda, hogy nekem mi áll rendelkezésre , melyik évjárat, és esetemben mi a kettő közti különbség, láthatóan és ráadásul kézzelfoghatóan.
Vitathatatlan.
Az öntvényre jellemző sorjázás erős nyomai látszanak a lábtartón,mindkét oldalán, robosztus, nagy súlyú. Ha majd már nem kell, eltöröm, és megkukkolom a szemcseszerkezetét.Majd megírom...
Nem tértem ki más lehetőségekre, nem is vitatom hogy más összeállítás is létezik.
A kulcs a valósághoz, megismétlem : mi van a forgalmiban, és a törzskönyvben.
A hátsó lábtartó nyúlvány miliméterre megegyezik - esetemben- , szögeltérés sincs. Nem voltam rest most kimenni, és megmérni..
Hát azért kicsit vitatkoznék ezzel.Ha lesz egy kis időm leírom, a különbségeket.Egyébként lábtartót nem szoktak önteni, mert túl rideg, és borulásnál törne, kovácsolják.A két váz efektív ugyanaz, csak a tank felfogatása más helyen van a TS-en, illetve a hátsó lábtartó nyúlványa, ha jól tudom feljebb van kicsit hegesztve.
A többi különbség csak szériabeli, nekem pl a 638asomon alu karok vannak.De abból is van vagy 3 féle.És a Twinsportokon is soxor láttam már gyárilag.Sőt, eddig tulajdonképpen csak azzal láttam.A 634es De Lux-on volt műanyag kar.Szóval tulajdonképpen csak külsőre vannak eltérések.De rámegy a TS ruhája a 638asra is elvben, sőt még a 640esé is.
Dióhéjban ennyi.De szerintem itt is volt olyan, hogy ami épp akadt azt tették fel a szériára.
Köszi az információt,de valszeg. én csinálom meg,m van esztergagép itthon. De ha tudtok vmi jó helyet,ahol olcsón hozzájut6ok dugókhoz csapszegekhez stb.,akkor írjátok meg.
Köszi
woodoo2
Ja,egyébként Tiszacsegén lakom,ami Mezőtúrtól több mint 100 km-re van.
A kép Twin... amit kihagytam, a hátsó teló rugó Twinnél nyitott, a másiknál zárt.Hogy mid van igazából, a látszattól függetlenül a törzskönyvből, és a forgalmiból derül ki.
Aha, szóval ilyen egy twinsport: http://predator.bikepics.com/pics/jawa-638-86-bikepics-259560.jpg ???
akkó' hurrá, há' úgyláccik twinsportom van nekem is. :-)
No, amit akartam , a két oszlopos rendezés, nem jött be. Kicsit átrendeződött,miután leokéztam, úgyhogy összefoglalom a Twint... műanyag fékkar, festett tank és oldalfedelek matricával, viszont krómotott sárvédők.Lemez első lábtartók.
Két azonos évjáratú mocim van, mindkét kérdezett típusból egy.
Twinsport : Jawa 350 638
matricás tank krómozott emblémás
mű.ag fék, kupl. kar alu karok
oldalfedél bordás, krómozott emblémás
matricás
első lábtartó öntött lemezből hajtott
(oldalkocsifék miatt )
krómozott sárvédők festett..
Nem esküszök meg rá, de mintha a váz se lenne egyforma az első lábtartó környékén, majd holnap megnézem.A motorszám Twinsportnál 300, a másiknál 301 kezdetű, szerintem tökugyanaz.Azt hiszem gyárilag más üléskárpittal jöttek ki. A Twinsport fékkarja, legalábbis ez, nem képes féklámpát kapcsolni. Dióhéjban ennyi.
egy amatőr kérdés: mi a különbség akármelyik jawa és a "twin sport" között? némelyikre rámondják, hogy az az, de én nem látok csak egy snassz 638-ast. Annak erősebb a motorja? Vagy ez csak valami marketing-parasztvakítás, és tényleg ugyanaz a kettő?
Szia woodo2!
Nemtudom merre laksz, de Mezőtúron is van egy illető, Bíró Sándornak hívják a telefonszáma 06 56/352-459(természetesen a név, tel. az Ő beleegyezésével)Nagyon profi a mocik fúrásában és garantált, hogy a sajátodat kapod vissza. Egy 350-es JAWA fúrása 11000 Hft.(fúrás, dugó, gyürű, csapszeg) + a tűgörgő kosár.Érdemes beszélni vele én láttam a munkáját valóban profi!!!, az enyémet is odaviszem
SZia Hurka!
Én a múlt 7en voltam bent az öregnél. Ő mondta,h ennyibe jönne ki hengerenként (5709 Ft),de van most nála kettő megfúrva,azt is elvihetem ennyiért,ha cserébe otthagyom neki az enyémeket. De azt elfelejetettem megnézni,h hányas dugók vannak benne. Ha jól tudom,az alap dugó mérete 57, 87 mm, és 4x lehet +fúrni. A negyedik 58,87. Nem akarom azt,h mivel az enyém még nem volt fúrva egy olyat hozzak el,ami már negyedjére volt. Én csak dugót, gyűrűket, csapszeget és tűgörgőket veszek bele, a fúrást máshol csináltatom.
"A dugók is 4000 Ft-ba kerültek volna" A kettő együtt,v darabonként? (Ha egy Simson dugó 680 Ft,akkor nem ér a Jawa-é 4000 Ft-ot,legalábbis én nem adnék érte annyit, cs ha nagyon muszáj!
Sziasztok!
559-eshez szükségem lenne szivatóbowdenre, de sehol sem lelek rá. Ha valaki esetleg kölcsönadná méretvétel végett az is jó. Vagy küldj nekem jó minőségű képet róla, + pontos méreteket is.A furulyákkal is ez a helyzet. Ezek nélkül nem 100-as a gépem.
Erre a tipusra való gyári extra "spoiler"-em van, ami a lábat védi.
Köszönettel:
Attila
A papíros-átíratásos témához még van egy jó hírem: a törzskönyv jan.01-től 4000 Ft helyett 6000 Ft-ba kerül.
Mindenkinek Boldog Új Évet!
Én Debrecenben a tavasszal akartam fúratni a hengereket, 2, v. 3 helyen érdeklődtem, mindegyiknél 4000-5000 Ft-ért fúrtak hengerenként. A dugók is 4000 Ft-ba kerültek volna, de a woodoo által említett Db-i boltban volt 2 db, szinte új henger (4000 km volt bennük),persze még nem voltak fúrva, úgyhogy megvettem ezeket + 2 új gyári dugót + csapszegek, tűgörgők. Így az egész kijött 8000 Ft-ból + otthagytam a régi hengereket.
Egyébként Debrecenben 2 db henger fúrása + hozzá az új dugók + görgők + csapszegek kb. 12-15 Ft-ba került tavasszal.
Sziasztok!
A Campona börze az érdi piac helyére költözik.Az első érdi börze jan. 23-án, vasárnap lesz!
Elküldtem email bát,( re ) megkaptad ?
A Futárban találsz mindent,a hátsó telóbigyó kivételével. Azt a boncibók kapod csak, sajna.
Szevasztok...
tud nekem valaki segíteni abban hogy TS-hez hol kaphatok új tömitéseket???
ilyen érdekelne hogy első teló simmering, hátsó rugóstag ajakos meg lapos tömitése...akkor hátsó rugostaghoz silentblokk, meg azok a tömitések amik a blokkba kellenek...
ha tud valaki valami jó boltot ahol ezeket be lehet szerezni annak nagyon örülnék!!!!
köszi...
Hát pedig az korrekt árnak tűnik.
Nem tudom, a Futárt próbáltad-e
T: 312 15 26
A dolog szépséghibája, legutóbb pont az első túlméret nem volt gyáriban.
Kellene nekem egy hely ahol 638 as alapméretes hengert furnak lehtőleg minnél olcsóbban és adják mellé dugót is. már én is találtam egy két helyet de 13 alatt nem igazán sikerül kihoznom.
Infókat előre is köszi.
Bocsi a 2x kuldesert. meg kifelejtettem hogy ha van akkor hol,kinel mennyiert.thx
Udv!
Eszembe jutott egy lehet hulyen hangzo kerdes,de en nem tudok rola,azert kerdezem. Letezik Jawa 350/639 Chopper hez gyari elektromos gyujtas?
koszi
Udv!
Eszembe jutott egy lehet hulyen hangzo kerdes,de en nem tudok rola,azert kerdezem. Letezik Jawa 350/639 Chopper hez gyari elektromos gyujtas?
koszi
Helló Mocisok !
Jawa 350-638 motyók eladó sorban vannak:
ülés, átfestve és áthúzva
2 kerék , kompletten
Ts lemez oldalfedél, jobb, bal
Ts tank
első sárvédő, kis hibás
hátsó lámpa
külső rugós hátsó teló 2 db
Ha valakit érint küldjön e- mailt
BUÉK: Fullkopy
Sziasztok!
250-559-eshez keresek szivatóbowdent,továbbá furulyákat.Ha van vkinek kérem értesítsen.Ugyanitt kínálok gyári lábvédőt.
Küldtem e-mailt.
A többit ott csacsogjuk meg...
üdv.: Fullkopy
Így van, jan 1 után a forgalomból végleg kivont járművek újbóli forgalomba helyezésekor is ki akarják vetni. Egyelőre még mindenki mást mond, hogy így lesz-e, de hát miért ne lenne így. További tervek: fizető parkolási ővezet kiterjesztése egész Budapestre és díjainak megemelése,egyszersmind a lakossági ingyenes engedélyek fizetőssé tétele (~8e/hó), forgalomból ideiglenesen kivont és két éven belül újra forgalomba nem helyezett járműveket autómatikusan végleg kivontnak nyilvánítani, forgalomból végleg kivont és magánterületen szabad ég alatt tárolt járművek után "veszélyes hulladék szakszerűtlen kezelése" címén környezetvédelmi adót kivetni, az összes nem szabályozott katalizátoros autóra 10x-es büntető adót kivetni stb. Ezek nagy része persze még csak tervezet, lehet hogy nem, vagy csak részben valósul meg, de minden esetre vannak ilyen törekvések.
Ami máris megvalósult: csak érvényes műszaki vizsgával rendelkező járműveket lehet átiratni (bejelentési kötelezettség megmaradt, de az új forgalmit nem állítják ki a nevedre!)
UDV!
HMM! :) Karacsony van! Es vm melegseg koltozott a szivembe hogy valaszoltatok! Most vicc nelkul jol esett!
Sorry ha nehezek voltak a kerdesek,de azert legalabb jutottam Abol Bbe egyket dologban. Annak erdekeben,ha vkinek ilyen kerdesei lennenek legkozelebb osszegeznem.
1. A fogyasztasba beletorodom. Ez van, ezt kell szeretni. Kevesebbet nem fog enni,plane ha huzom neki. Ez egy ilyen gep.
2. Papirmizeria: meg kell probalni a lehetetlent. Kell keriteni egy lelakott jarganyt,aminek meg ervenyes papirji vannak, aztan a meglevo jargannyal hasznalni. Legolcsobb,de a legnehezebb.
Most ugy nez ki hogy van egy gep Parkany mellett, 7e SK. Nem keves,de mukodokepes,es vannak papirjai. lajostol szeretnem megkerdezni hogy hogy az a gep rendelkezik ervenyes papirokkal? Mert ugye nekem a gep nem is kellene,csak a papirok. Es ha ok, akkor mennyi penz lenne? koszi
3. lanc+lanckerek: ugy vettem eszre a lancnak annyi. Mondjuk a minosegen nem lepodok meg mert ezek a rohadt lengyelek mindenfele szart gyartanak,a csehek meg hulyek mert belerakjak. Pelda erre hogy a vadiuj gepbol 100km utan elkezdett folyni a benya. Mi volt az oka? Rosszul zart a benzincsap. Megall az esze az embernek,20e km utan ok, de nem 100. Ki lett cserelve mar muxik. Ezek szerint a lanc is vm "muanyag"szar lehetett. No sebaj, akkor vm jobbra cserelem ahogy tanacsoltatok.
A lanckerekre nem irt senki semmit. Szerintetek melyikkel lehetne elerni a legjobb teljesitmenyt?
4.Plexi. mivel csak egy valasz erkezett,es az is pozitiv, megegy pont a plexivetel jawara :) Szetnezek aztan hangyasat jatszom, tavaszra csak megtudom venni :). Ha esetleg vk meg hozzaszol annak orulnek. thx.
Hogy necsak kerdezzek: hazilag keszitettem(nemi segitseggel) a mocimhoz oldaltaskakhoz tamasztot(tudjatok hogy ne verjen be a kullok koze). 0ft-bol ki lehet hozni szinte. Ha valakit erdekel,csak szoljon.
Sokakban felmerulhetett hogy mennyi kinom van,es miert nem vettem vm nyugati,vagy keleti csodat.De szerintem a valasz 1xu.
Nem tudom ti mit szoltok az uj 650-s Style hoz. Biztam benne hogy 5-e volt a tervezonek rajzbol,de legalabbis szerintem megbukott dizajn szinten. Annyi mindent mashogy csinaltam volna.
egyforma sebesseg es fordulatszammutato ora,(egyebkent a kijelzokonzol tetszik) lampaforma CBF honda,ket oldalra ket aranyos hengerkipufogodob, kozponti rugostag. ket kisebb tarcsafek elore.
Lehet hogy aztan itt az ar is kozrejatszott,de akkor lett volna egy icipicivel dragabb,de gusztusosabb.
Szerintetek???
Tavasszal ugy olvastam jon az enduro 650-s. No azt remelem masra bizzak.
ennyi voltam,csao
És ez a díj nem csak a külföldről behozott járművekre, hanem az itteni "felélesztett" (újra forgalomba hozott) gépekre is vonatkozik?
nemcsak fennáll, de be is lesz vezetve.
A regisztrációs díj bevezetésének lehetősége tényleg fennáll? Mi lesz akkor a kevésbé értékes járművekkel?
Szerintem nem nagyon tudnak a népek hozzászólni, elég nehezeket kérdeztél. De hogy ne érezd magad mellőzöttnek:
1) a végleg kivont járművek újra forgalomba helyezésének szabályai hamarosan megváltoznak. Az minden esetre biztos, hogy az érvénytelenített forgalmi könyv kell hozzá, a nélkül felejtsd el. Olcsó akkor sem lesz, mert eredetiségvizsga 13e, műszaki ~3,5e, új rendszám 3,5e, forgalmi+törzskönyv 8e, ez a minimum. De jövőre állítólag még ~70e Ft regdíj is rájön.
2) szerintem nem sok, valószínű a gyári adatot "kozmetikázta" egy marketing-manager
3) talán valami szar láncot tettek rá neked, de ha megnyúlt, ki kell cserélni, mert "kihegyezi" a lánckerekeket. Próbálj meg valami márkásabb (drágább) láncot venni rá
4) A járműgyárak mérnökei általában nem hülyék, a fogyasztás/élettartam/használhatóság szempontjából legmegfelelőbb kompromisszum szerint rakják neked össze a gépet. Bármilyen átalakítással ha egyiket vagy másikat erősíted, az összes többi leromlik, plusz elveszíted a garanciát is.
5) senkit nem ismerek, akinek lenne plexije.
Kedves Matyi!
Röviden kérdéseidre ime.
250-559-es Jawa: A forgalomból történő kivonáskor adtak valamilyen papírt. Annak a birtokában érdeklődjél a közlekedési felügyeletnél a teendökről. Ha ilyen türelmes vagy tavasszal általános iskolás osztálytársamnak van egy félig szétszedett és alkatrészenként eladott Jawa 250-559-ese, a váz és blokk benne van de ez a Délalföldön Felső Bácskában van illetve Szegeden ha elhozom tőle.
A 350-es Jawa fogyasztásáról nem akarok találgatni az új Jawa porlasztóhoz nem értek, a láncot meg egy esetleges feszes beállítással könnyen meg lehet nyújtani, a kinyúlt lánc viszont megeszi a lánckerekeket és ekkor e csere meglehetősen drága lesz.
Üdvözlettel:Laci
egyébként Boldog Karácsonyt mindenkinek.
Látom vége a karácsonyozásnak:))
Hát most erre mit mondjak????
ingyen a két szép szememért!!!!
10e?
Karácsony van . Mennyiért szeretnéd ??
és szabad megkérdenem hogy mennyiért vesztegetnéd a vázat???
kerekem nekem is van csak szeretném átalakítani!!!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|