:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Sziasztok!
Pár hete már írtam ezt,de most újra megtenném, hátha valakit érint:
Keresek 350-es lehetőleg 638 Jawa-t, legál papírokkal. Lécci írd meg e-mail-ben az évjáratot,mennyit futott, meddig van papírja,mennyire lett hozzá nyúlva(a blokk milyen állapotban van).Max 120 ezerig. marcang@maffia.hu
Köszi! Mindenkinek olcsóbb benzint és szebb időt kívánok! Szocik előre!
Kedves Feri!
Cezetmania info-ra rákeresve a CZ471-es rajza illeszkedni fog. Ez kezelési utasítás, abban lapozva megtalálható. Érdemes végignézni mert e fesz.szab. érintkező hézag beállításának képe is benne van. De ha nincs szétszakadva, szigetelés ledörzsőlve akkor kár hozzányúlni. Ha 1-2 szálat kell kicserélni akkor a bundba vasdróttal vagy a kihúzásra kerülő szállal behúzható az új vezeték. Az enyém 38 éves és működik.(JAWA 250 559)
Kérdésem lenne a 477-tel kapcsolatban. Az olajpumpa igényel-e valamilyen szinkronizálást a dugattyuhoz viszonyítva, mármint arra gondolok, hogy fontos-e hogy a szivattyú éppen akkor injektálja (köpje) be az olajat a szívótorokba amikor szívás ütem van? Ugyanis nyáron én is össze akarok rakni egyet ebből a fajtából.
Üdvözlettel:Laci
Segítség! egy CZ 477-es vasat restaurálok nosztalgiából. Valamikor ilyen vassal jártam-maga volt a csoda. Már majdnem kész vagyok, de elakadtam az újravezetékeléssel. Kapcsolási rajzra lenne szükségem és korszerűbb gyújtásra. Örömmel várok minden segítséget!
Kedves Peti74!
Ez a gyujtás a WAPE. Ha rákeresel megtalálod. Külső bekötési rajz, motorkerékpár tipusra választható gyártmányok pl: 6-12V, 1 hengeres, 2 hengeres, JAWA, egyéb tipusú gépek.
Üdvözlettel: Laci
Kedves Tatran!
Nemhogy ismerem hanem utaztam is rajta.
Mint ahogy Furfarag is írta ez DINAMÓ (nem generátor) és önindító mortor egybeépítve. Attól tartok kellene hozzá a fesz. szab. és az indító relé is. Ha aktuális a rajz, akkor kedden tudok valószínűleg küldeni, de majd jelzed. Egyébként van kezelési útmutatóm, csak sajnos elég szürke fénymásolt. Elképzelhető, hogy megpróbálom beszkenelni. Ha sikerül elküldöm a redszergazdának, alkalmasint tegy e fel a szakirodalom közé.
Üdvözlettel:Laci
Helo peti74 !
A helyzet a kovetkezo. En a motort vadi ujan, 2004 majusaban vettem. Nem szereltem semmit rajta, minden igy gyari. pdaranyi-t(meg meg masokat is gondolom) erdekelte hogy milyen lehet a gyujtas benne, mert ez meg 639-s, de mivel a chopper fajta nem kapott 640 sorozatszamot ezert volt erdekes hogy a tarcsakfek esetleg a gyujtas is-e a regebbi vagy a legujabb.Mint kiderult a legujabb.(640be is ezt rakjak). Amugy gondom soha nem volt vele. Ezidaig 3400km-t tettem meg vele,es soha nem hagyott cserben. Osszel hidegen is, nyaron melegen poccre indult eddig. Nincs tapasztalatom a regebbi gyujtasokkal, ezert sokat nem tudok segiteni, ha megis nyugodtan szolj
udv
Dinastarternak hívják.Biztos sokan ismerik akiknek volt köze Steyer Puch(remélem jól írom)500-hoz,de a bőregérben is ez volt azt hiszem.
Szia Matyi !
Megnéztem a http://photos.yahoo.com/csibamatyi oldalon a 350-es Jawadba épített 12V-os alternátorról és a hozzá való mágneses gyújtásjeladóról készült képeket. Írnál nekünk erről néhány sort bővebben: hogyan vásároltad (pl. utánvéttel vagy személyesen), mennyibe került, milyen teljesítményt ad le (150-200 W ?), könnyű volt-e a gyújtást beállítani, és úgy általában mennyire jött be neked ? Megbízható-e, megéri-e az árát ?
Elöljáróban még annyit, hogy a képeiden látható rendszerről én a http://www.mz-b.de/ifo/jawalima/djlima.htm oldalon olvastam.
Szerintem sokakat érdekel.
Köszi,
Peti74
Helló márkatársak!
Megosztom veletek tapasztalataimat a Szigetszentmiklósi börze kapcsán:
Teljes rozsdatemető.Az volt a benyomásom, hogy a lomtalanítókal közös vásárba tévedtem.Voltak régi faszenes vasalók is, láttam vagy ötöt, ez mondjuk régiség.Ha a Jawámhoz akartam volna venni valamit, ezen a helyen nem sikerült volna.Szerencsére csak nézelődni mentem , így nem ért akkora csalódás.Csak ízelítőül : áthúzott ülések 11000 Ft. körül.Jawa 638 persze nem volt. Láttam egy helyen 3 garnitúra sebváltó alkatrészt.Remekül lehetett látni a rendellenes kopásnyomokat, és azokat a barnás helyeket, ahol megsült rajtuk a csapágy.Volt még egy tank, egy garnitúra krómozott Jawa tankembléma.Néhány elhasznált kuplungkosár, aztán vége a felsorolásnak.A többi szóra sem érdemes.Blokk, vagy használható blokkalkatrész, henger, generátor, egyéb, sehol. A ruházati oldal sem igazán képviseltette magát, terepszínű vacak néhány volt, a pár mocis dzseki rongyosbálon talán még jó lett volna.Gázálarc és szimat szatyor, gyalogsági ásó volt.Ugye, ez fontos motorhoz..Motor kormányok, vegyesen, volt vagy ötven, de abból mindössze tán öt darabon volt még króm..
Ez a rendezvény alsókategóriás bolhapiacra sikeredett, aki nem jött, ne sajnálja.
Mindvégig a nyakamban lógott a gép, de erről a pusztulatról egy képet se csináltam.
Szezonban, már jártam ugyanitt, a kettő közti külömbséget cimbalmozni nem lehet.Akkor remek élmény volt, még megfelelő, valóban motorosoknak való áru választékkal is találkoztam.
Fullkopy
Udv Motorosok!
Ha valakit erdekel.Tegnap voltam a BM-n csinaltam par fotot. http://photos.yahoo.com/csibamatyi oldalon megtalaljatok.
udv
koszonom szepen varom a kepeket.
udv
Azt hiszem, itt valami félresikerült.
Inkább bekopizom a linket, amit találtam:
http://epll.no-ip.com/tatran/tatran.htm
szevasztok hallot már valaki TATRAN motorról?léghűtéses öninditós 125-ös. kellene hozzá 1 kapcsolási rajz. ez egy érdekes gép az öninditó 1ben a generátor is.fesz szabályzó nélkül be lehet kötni szerintetek?(generátoros)
Na figyelj.Ha tényleg érdekel,akkor meg oldom valahogy.De csak húsvét tájékán,mert addig nem leszek itthon.Az inas sajna nem ért a nethez,és digitális gépe sincsen.Ha még meglesz addig akkor küldöm a fotót.Egyébként az üléshuzatot kéne cserélni rajta.A festés kicsit kopott,de még az eredeti.Bent van a pince alján,aztán nem nagyon fértem én hozzá,de húsvét előtt kimegyek az inashoz egy haverommal,azt csinál róla neked képet.
Remélem nem viszik el addig.Bár ott áll már évek óta.Üdv.
Sziasztok!
Szerintetek egy 350/634-es mociba bele lehet rakni egy californiának a blokkját?
Köszi
Van egy eladó Jawa-m 150-ért!!
Fölújított blokk, full polír. Esetleg oldalkocsi. Oldalkocsi külön is
70/ 293-24-85
vagy
70/ 943-74-02
babjakzoli@citromail.hu
Köszi Furfang,majd akkor szétnézek a börzén.
Hali!
Érdekel a váz, amit mondtam, a motorodhoz?
szia andris
erdekelne a dolog de mivel messze van (lakitelektol) nem tudom erdems lenne e elmenni olyan messzire. lehet hogy ha meglatnam nem is nagyon izgatna. de igy ennyi infobol furja az oldalam. semmi keppen nem lehetne egy fotot csinalni rola? zsakbamacskaert nem kocsikaznek annyit ha nem szukseges. nincs valami megoldas megis?
udv
Hali!
Nemrég volt téma, hogy 634 350 Jawahoz már sehol sincs elsőtelószimmering!
DE VAN!!! :) Ha valakinek kell, van még pár darab eredeti gyári szimmering a Futár motoros boltban (VI. ker, Zichy utca, a Négy Kelemen után!)
Szevasz tshybe kolléga.
Képet sajna nem tudok küldeni.A mocinak van forgalmija(zöld),de műszaki 87-ben lejárt.Törzskönyve nincsen.Beindítható állapotban sincsen.Ezt sajna rosszul írtam.Bocs.A fesszab van róla leszedve,de azt is ad hozzá az inas.A dugattyú mozgatására kijött hang alapján jó erőben van a gép.Szóval nem rossz pénz ez érte.
Na de ugye ki vesz látatlanban mocit?Üdv.
Ui.:a hirsch zolinak üzenem,hogyha innen írt,hogy nem jó címet adott meg,vagy tele van a postaládája.
Engem is érdekelne,a 12 V-os generátor!
ha tudod akkor küld el nekem a tel számodat légysziv emailra.
köszi
Tibi
generátort menniyért adod el?
Generátor forgórész, lemez dekni jobb, bal, festett sárvédő első, és hátsóból a rövid van, Csepelen.
Ugye senki nem felejtette el a hétvégén motoros kiállítás (is) lesz!
Bövebb info a www.hungexpo.hu oldalon.
Üdv:
kismacsek
Hi!
Tudja valaki hogyan lehet szétszedni egy jawa 353-as villáját?
Valószinüleg megszakadt a menet, szedte már szét igy valaki?
Üdv:
kismacsek
keresek:
- 638 jawa twinsporthoz idomokat,
- 638 generátort (álló, forgó rész)
- pannóniaküllőket kb 40 darab(mz tárcsafék jawa felni közé.
Jawa szerelést,karbantartást szezonra felkészítést vállalunk győrbe. (632-634-638)
Aki bármelyik alkatrészben is tud segíteni az kérem jelezze ha lehet emailon.
Előre is köszi.
Tibi
Bocsi a tudatlanságomért, de milyen börze, hol?
Próbáld meg hétvégén a bőrzén.Én 5000-ért láttam ott.
szia andris
tudnal kepet kuldeni nekem a mocirol?
lehet hogz erdekene, ha a papirokis rendben vannak.
udv
Jawa Cezet 250-es forgalmival,műszaki nélkül erős motorral,kipróbálható állapotban 20.000 ft-ért eladó.A motoron minden megvan.Külön eladó a blokk,ha úgy kell valakinek.A motor B.A.Z. megyében barcikán van.
Érd.:dcsepel@citromail.hu vagy 06-30 357-4618-
Tintás !
Küldtem mailt a gyújtásról.
Üdv,
Peti74
Pedig ez megtörtént eset!
Sziasztok.
Tudja valaki véletlenül,hogy mennyibe kerül egy új 12 voltos generátor Jawara?
Szia Peti74!
A vas 1981-es kockahengeres.
Nagyon megköszönnék bármilyen segítséget az el. gyújtással kapcsolatban 6v-ra.
Előre is köszi:
Tintás
Hali George64 !
Haver januarban vett egy szinten 350/634-es 81'-es Jawat. A tag mar ket eve nem hasznalta. Optikailag nagyon le volt pusztulva,de motorikusan jonak tunt(bar amennyire mindent meg tudtunk nezni). De majd a szezon alatt ugyis kiderul hogy mennyire jo. Naszoval muszaki nelkul zold forgalmival 37e forint volt. ha hasznalni akarod akkor meg 40e ft a papirok(persze aki megveszi). Remelem tudtam segiteni
csao
Hali George64 !
Haver januarban vett egy szinten 350/634-es 81'-es Jawat. A tag mar ket eve nem hasznalta. Optikailag nagyon le volt pusztulva,de motorikusan jonak tunt(bar amennyire mindent meg tudtunk nezni). De majd a szezon alatt ugyis kiderul hogy mennyire jo. Naszoval muszaki nelkul zold forgalmival 37e forint volt. ha hasznalni akarod akkor meg 40e ft a papirok(persze aki megveszi). Remelem tudtam segiteni
csao
Lehet hogy sok anyagot kap? Vagy keveset? Karbit beallitottad?
Persze,alternátornak hívják.
Hello!
Lenne egy kis problémám,amihez mindenki segítségét szeretném igénybe venni!
Összeraktam egy 350-es jawa blokkot;(634-es).Beállítottam értékre a gyújtást,a karburátort pedig teljesen kitakarítottam...Ennek ellenére csak egy két ütem erejéig képes beindulni,aztán pedig lefullad!Abban az esetben,ha megtolom,akkor képes beindulni,de padló gáz mellett is csak nagyon sokára kapja fel a fordulatot.Utána ha pörgeted,és nem hagyod leesni a fordulatot,akkor nem áll meg!
Van egy csepp tankos 350-es is a birtokomban,amin ugyanilyen karburátor van,és érdekes módon az is ugyanezt csinálja.
Viszont van egy 638-as,amit használok,azon már teljesen más karburátor van,és tökéletesen működik...
Sos,várom a hozzászólásokat!
Előre is köszönöm!
Hali mindenkinek!
Nem tudom, láttátok-e már, hogy lehet kapni vacsi új gyújtás szettet 6V-os Jawahoz, ami 110W-os. Az ára ugyan kicsit borsos (kb 34200Ft)de azért kíváncsi lennék a véleményetekre, mert 110W-ot nem igazán lehet (szerintem) kihozni a gyári 6V-os dinamóból, sőt talán még ha 250-es TS álló és forgórészt teszünk fel, még akkor sem.
Üdv mindenkinek: Tibi
Öregapó !
Erre a germániumdiódás megoldásra én is kíváncsi vagyok. Ha működik, akkor vmivel kisebb fordulaton kezd tölteni. Ha összejött, írd meg légyszi, hogy milyen lett az eredmény.
Üdv,
Peti74
A dinamó alapjáraton nemtud tőlteni,mig a fesszabájzóreléje benem húz! ezkb kétezres fordulattol kezdel tőlteni valamit ,és majd valamikor leszabájoz. A mehanikus fesszabájzo hőmérsékletfüggő télen keveset,nyáron sokat tőlt.De dinamos rendszerűdolognál nemszabad a világítást nappal rákapcsolni, pláne ha alapjáraton baszakodunk a városba. Nagy obb amperszámú aksi ajánlott min.12Ah.Az elktronikus se tölt alapjáraton bármit rakunkrá,vagy csak minimálisat!Sajnos fordulatszám függő az egész!
Igazadvan a szimeringel kapcsolatban,na ezt kifelejtettem.Ez avégső lehetőségha már minden ok de mégse jó! Bocsi!:o)
Sziasztok!
Van egy 350-es czetka jawam.
Erre szeretnék bukocsövet tenni.
Ha valakinek lenne eladó,akkor irjon már legyen szives.Lehetőleg Heves megyéből.Még egy kérés.Trophy Mz v.velorex komplett gyujtás részt is kersnék.
Elöre is köszi!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|