:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
próbált már valaki 634-es blokkra Twinsport karburátort tenni? esetleg tapasztalatok a hangolásban? Nekem az úristennek nem akar normálisan indulni! A szívató fúvókáját már felfúrtam 1mm-s fúróval, de ez a dög le se sz@rja. A huszadik rugásra sem indul. Tolásra nagy nehezen.
Légyszi segítsen valaki mert már nagyon elegem van a szívásból.
Igen, lcserna@mol.hu néven ment, de azóta már beszéltünk telefonon, várom a listát :-)
Occi !
Ilyen néven nem kaptam e-mailt 12-én. Ettől függetlenül biztosan ideért, de ha más nevet használsz a szocimotoroson, mint levélben, akkor nem tudlak beazonosítani.
Üdv,
Peti74
Borzi!
Ysolt útmutatása tök jó, de az Etele térrőlnem a 2/3-as, hanem a 7-es, ritkábban a 8-as állásról is indulnak a Szoborpark felé volános buszok.
Sziasztok!
Oldalkocsi témához annyit fűznék, h nálunk a hatóságok részéről a qtyát nem izgatja az ilyen jellegű eszköz. Valahogy ugyanúgy mint a szocimotoros jelenség sem. (bár a kétkerekű rendőrök kirajzásával lehet, h nyárra megváltozik a helyzet.)
Amikor vizsgára vittem két betű négy számos rendszámmal a gépem, két rendőrautóval találkoztunk, jól megbámulták, nahát mi is lehet ez, jé milyen régi rendszám és unottan fordultak másfelé a Skoda Octáviiájukkal.
Ilyen előzmények után fel sem merült bennem pl az elől hordandó pluszrendszám viselése, vagy a szétkapcsoláson való rágódás kérdése. Használom így is meg úgy is , senkit nem zavar.
Mint írtam, persze le van vizsgáztatva a gép, de már a vizsgán egyértelműen kiderült, hogy az oldalkocsit sehol se jegyzik, hiszen a forgalmiba se jegyezték be semmiféle azonosítóját. Az mellesleg tévedés, h az uniós forgalmikba nem írnak bele vegytintával. Nekem a BM Központi Ocsmányirodában jegyezték be épp így a jármű „jellegét” .
Az persze elképzelhető, hogy a szétkapcsolgatás tiltott, de a jogérzetem azt súgja, h súlyos retorziókra (értsd : nagy összegű pénzbüntetés) nemigen kell számítani.
A bűncselekmény fogalmát pedig különítsük talán el a szabálysértésétől. A börtönbüntetés kiszabása pedig még a mi kis közép-európai fordított világunkban is elég abszurd lenne ilyen apróságok miatt.
szia
néztem a gyújtás karakterisztikáját, és ott már 5000 felett pl utógyűjtás van.
Hogy ez miért jó azt nem tudom, de igy van. nem állandó a gyújtása, mint a mostaninak.
engem is érdekelt, de kb 20.000 rongy és picit az sok nekem.
Tibi
sorszám: 3715 (26608)
( előzmény: rétiboglárka, 2005-04-14 18:27:52)
szevasztok ifjak..
azt olvastam hogy a mostt kiadott Jawakon valami DCI gyujtás van
kiváncsi lennék hogy menyibe kerülhet meg hogy menyibe leheet jobb mint az eddigiek....
..bár csak jobb lehet..:DD
hza tud valaki valamit az hozzászolhatna:)
na pááá:)
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és Jawa hoz kell!
Gyári és utángyártott alkatrészek olcsón!! TUNINGOK, TUNING SETTEK!
HENGEREK FOGASKEREKEK, SPOILEREK,
SPORTBOBOK... Új és bontott alkatrészek! 0630/4096093
szia mindenkinek
nem tudja valaki hogy mikor fog kikerülni a váltótuningos cikk a jawahoz? csak mert én is kapom meg hétfőn a főtengelyemet, és elolvasnám még mielött összerakom a motort.
Aki valamit is tud róla, vagy esetleg meg tudja sürgetni a dolgot, kérem tegye meg.
Tibi
Sziasztok.
Lenne egy komplett Jawa blokk eladó(karburátor hiányzik),talán a Kaliforniába való.Fekete,kockahenger,dinamós.
12000FT
Tel:06-30-372-13-46
Heló mindenki!
Nincs véletlen valakinek eladó jó álapotú bal hátsó bukócsöve? Meg még kéne komplett kipufogó 634-hez, de csak ha tökéletes álapotba van, hogy ne kelljen krómoztatnom. Kössz!!!
Létezik, nekem is ilyenem van, és több másikat is láttam már. Én sem értem, miért nem szerepel a jawamanian, de találtam már más tipust is, ami kimaradt.
129e-ért az a motor tényleg nagyon gáz. Még egy ilyen kisfelbontású képen is ütött-kopott, milyen lehet élőben? Az ilyet még át sem lehet rendesen fényezni, vissza kell csiszolni/kromofágozni egészen a vasig. :-(
Ez engem is érdekelne. Újra cserélni elég drága, 14 ezer körül van egy pár, ha jól tudom.
Hat, hogy mikent kell szetszedni, meg hogy milyen cuccok kellenek hozza, olaj? szimering? Hogy lehet szetszedni, van e valami szivas vele. Ilyesmik.
HyGy
peti74: dobtam egy mailt(még tegnap)
Én már újítottam fel (a burkolt fajtát). Mire vagy kíváncsi?
Köszöntelek Peti74!
Így van, a 638 tip. könyökei gömbölyített (tórusz alakú felbővítés)véggel rendelkeznek.
Eladod a 634-es balt külön is, vagy csak párban? Mennyiért? Utánvéttel Rácalmásra elküldenéd?
638 hatso telo felujitas ugyben senkinek nincs tapasztalata?
Ez a motor, ha a papírjai is stimmelnek, ránézésre egyértelműen megfelel egy 87-es kiadású oldalkocsis 350-638-asnak, mint az aprónetről kiderül.
A gond az ár, meg az esztétikai állapot.129 ezért? Motor, váltó frissen felújítva? Elég ránézni a kipufogótartó tőcsavarokra, friss szétszedés után elég hamar korrodáltak..
Egy epét már kivesznek endoszkóp segítségével, csak három pici metszést ejtenek a hasfalon.
Asszem ez a technológia motornál még nem megy..
Szia Mixer! Akkor 638-as a motor ha az alvázszám és a motorszám 638....kezdödik.Az én motorom TwinSport és 638...a motor és alvázszámok.Üdv.Julius
Sziasztok kollégák!
Erre a Jawara a tulajdonosa azt állítja, hogy (350/)638-as. Létezett ilyen 12 Voltos motorral kiadott, de még 634-es vázzal,tankal,stb. kiadott modell? A Jawamania honlapot már végigböngésztem, és ott a 638-asnak a TwinSportot adták meg. Ki mit tud erről a típusról? Nem lehet, hogy motorcserés volt a gép?
http://esetleg.uw.hu/jawa
Köszönöm
Matya !
Írtam mailt, meg telefonszámot.
Üdv,
Peti74
12 ezerért a sokat emlegetett Kossuth műhely is felujítja a használt 350-es főtengelyedet, új csap és túlméretes görgők segítségével. Ez minőségileg még mindig többet ér, mint egy tajvani hajtókar szett.
Üdv,
Peti74
Taiwani utángyártott 12500 darabja.Ebben benne van az alsó, felső csap, hajtókar, meg a görgőskosarak.Én személy szerint nem ajánlom, csak ha nincs más megoldás.
Nekem van egy pár 634-es könyök elfogadható állapotban, a krómot fel kell polírozni rajta és akkor csitti fitti lesz.
638-hoz asszem úgyis másik könyök kell, mert a más a premezése.
Üdv,
Peti74
Borzi!
Budapest belvárosából (a Ferenciek terétől) a 7 gyors (piros) autóbusszal vagy a Deák térről, az Astoriától, a Kálvin térről, vagy a Fovám térről a 49. villamossal, illetve a Batthyányi térről a 19. villamossal az Etele térig.
Innen a Volán Buszvégállomás 2-3. kocsiállásáról a Diósd-Érd felé 15 percenként induló (sárga) autóbusszal a Szoborparkig.
A menetidő az Etele tértől körülbelül 15 perc.
A Móricz Zsigmond körtérről induló 3, vagy gyors 3. (kék) autóbusz vonalán a Jókai utca megállóig.
Átszállás az 50.(kék) autóbuszra, aminek végállomása a Szoborpark.
Az összes menetidő várakozás nélkül körülbelül 50 perc.
Starsky!
IV-ker Kisfaludy u.10.
VI-ker Ó utca 2.
XIII-ker Szekszárdi u.18
Vagy www.jawa.hu
Bocs hogy újra kérdezem, de mennyi lehet egy jawa 350-es hajtókar????????????????????????????????????????????????
Sziasztok!
Ki tudja, milyen BKV-val lehet kijutni a hétvégi börzére a Móricz körtér környékéről?
Szevasztok!
Szeretnék JAWA 350/634 tip-hoz használt, de jó állapotú bal kipufogókönyököt vásárolni. Ha van eladó vagy ismertek ilyen bontót... írjatok e-mailt!
Hali!
Van egy felesleges 16*3,5-ös jawa felnim!
1 éve krómozott! Nagyon szép, hibátlan állapotú!
Érdekel vkit? Ár.: 6000 Ft !
Üdv.: Petike
Sziasztok. Szükségem lenne egy mustang berugókar visszahúzó rugóra. Ha van valakinek vagy tudja honnan tudok szerezni szóljon. Elöre is köszi.
Sziasztok!
Jön valaki a szocimotoros találkozóra Debrecen (esetleg Nyíregyháza) környékéről?
Peti74!
Ha gondolod átugorhatsz akár hozzám is szemrevételezni.Egy ülést tuti, hogy tudok neked.Még lehet, hogy légszűrőház is akad.Meg asszem kormány is akad, ha kicsit körbenézünk.Hétvégén fele ha gondolod tudnál jönni, itthon leszek asszem majdnem végig.Vespát javítok egy ismerősnek...Mindig tanulni kell..:))Nekem meg a : mateyam11@yahoo.com-ra írj, ha meg van MSN-ed, akkor mateyam@mailbox.hu-ra keress rá.
Emlékeim szerint a kondi szokásos értéke 0,2-0,3mikró.
ápr. 16-17. Veteránbörze Bp, Szoborpark (70-es út mellet ápr. 17. Motorkerékpár és alkatrészbörze
Érd, Piac ÜDV.Julius
Milyen paraméterekkel rendelkező kondenzátor kell egy 6V-os 559-es megszakítójához? Most ezzel próbálkozok hogy menjen legalább ha csak akksiról is.
Sikerült végre odajutnom hogy el kezdjem vizsgálgatni a dinamót, kivett gyertyával, fúróval forgattam a főtengelyt, gyújtás rajta. Na így nyomtam meg a tekercs tetjén levő kapcsolót, amit a tekercs szokott behúzni. Kiment a bizti... +Mértem a 61 és test között, se a megnyomás előtt se a megnyomás után semmi feszültségváltozás.
A california állórésszel a 61 és test között 4V-ot mértem, ami a forgatás után is annyi maradt.
Na erre varrjatok gombot.
A Kacsás
Helló!
Kerék van nekem picit hibás krómmal,de kifogástalan fékdobbal és csapágyakkal.( első kereket nem írtál a leltárba) keréktengely, távtartó, anya megvan?
A szénkefe tartóval együtt kapható, nem is drága.
Kormányom sajna csak visszaegyengetett van,addig is vidd el, míg nincs másik, csak könnyebb mozgatni a járgányt szerelésnél.Gagyi műanyag karok vannak.
Akkutartó van, szűrőházfedél nincs.
Összes bowdenek?
Szerintem terítsd ki a cuccot a padlóra, és fényképezd le, küldd át pár képen az összes holmit, segítek egyeztetni.
A javítókönyvet kihagyhatod, nekem van alkatrész katalógusom is.
Komplett elejét kezdhetsz keresni, bár szerintem úgy járnál a legjobban, ha 15 körül vennél egy komplettet bontásra, aminek jók az első telói és fedezi a többi alkatrészigényt is.A maradékot max elpasszolod, én is ezt tettem , külömben kész ráfizetés ha ennyi cucc kell.
Időpont kapcsán inkább hívjál fel, délutánonként gyakran vagyok itthon.
A börzéken , már a Camponán és azóta se láttam szinte semmit Jawahoz.Voltam a Pecsában, és a Kéktónál is...
Az msn neked macerás?
üdvi: Full..
Heló Fullkopy !
Na elhoztam vasárnap (esőben, persze) a 638-ast, pontosabban, ami megvolt belőle. Lehet a motorból énekes halott, de azért elég sok minden hiányzik róla.
Tulajdonképpen egy üres_váz-blokk, hátsókerék konfigurációt hoztam el plusz bónuszba egy faládát telehányva a motor megmarad alkatrészeivel.
Még nem volt időm szervizkönyv alapján rendesen átnézni, hogy mi minden hiányzik, de ami biztos kelleni fog hozzá, így első körben :
-Egy pár teló + alsó-felső kiflik
-egy kormány a karokkal + néhány kapcsoló
- műszerfalhoz egy-két bizbasz
- légszűrőház + akksitartó
- komplett ülés
- egy pár komplett kipufogó (könyök is)
Szerencsére ezek bontott cuccokból beszerezhetőek. Maga a blokk, a karbi, a generátor, a diódasor, a feszszab, összes vezeték mind megvan, de mintha az állórészről hiányozna a szénkefetartó.
Ha meg tudnánk beszélni egy időpontot, akkor átgurulnék - még a börze előtt - hogy szemügyre vegyek egy komplett 638-ast, mert akkor jobban összeállna a kép, hogy mi minden is hiányzik pontosan, és ami hiányzik, az hogy néz ki.
A gyújtásodat nem felejtettem el, mivel a komplett generátor megvan le lehet gyártani egyszerre a kettőre.
Akinek van a felsoroltak közül valamelyik alkatrész 638-hoz, az ne tartsa magában, biztosan megalkuszunk.
Üdv,
Peti74
Matya!
kicsit még kutakodtam oldalkocsi le-felszerelés ügyben.
link
A Kölekedési Felügyelet lapján ez áll:
A jármű átalakítása a már forgalomba helyezett (magyar hatósági engedéllyel és jelzéssel ellátott) jármű olyan megváltoztatása, amely a típusbizonyítványban, az összeépítési engedélyben vagy a korábbi átalakítási engedélyben meghatározott adat, illetőleg közlekedésbiztonsági vagy környezetvédelmi jellemző módosulását eredményezi, valamint a gépkocsi alvázának (az alváz szerepét betöltő, az alvázszámot viselő szerkezeti elemének) cseréje.
Nem minősül átalakításnak
( csak kettőt idézek)
a gyártómű által rendszeresített oldalkocsinak motorkerékpárra történő felszerelése, amennyiben a motorkerékpár oldalkocsi csatlakoztatására alkalmas
a járműbe beépített ülőhelyek számának ideiglenes csökkentése;
Ebből több dolog következik.
A legfontosabb az, ha van olyan motorkerékpárod, amely oldalkocsira van vizsgáztatva, akkor bármikor a fent meghatározott oldalkocsit rászerelheted.Vagy le, mivel ez nem jármű átalakítás .
üdvi..
Jó főtengely, mert nekem van 2 rossz. hajtókar, tűgörgő, csapszeg kell, na meg valaki borsodban, aki fel tudja újítani
Jó, vagy rossz főtengely?:))
Sziasztok!
Érdeklödni szeretnék hol kephatok pesten Jawa Mustanghoz kuplungot ill deklit! Riga Deltához berugó ill váltókart! Kuplungot ill deklit!?
válaszokat elöre is köszönöm!
rblack@freemail.hu
nem tudja valaki, hogy mennyi egy 350-es jawa főtengely
A hatso telot, hogy lehet felujitani?
A lengéscsillapító, vagy csúnyább nevén a lökésgátló olaj viszkozítása cirka megegyezik a négyütemű motorolajokéval.Nyáron akár azt is tölthetünk bele.Azonnal keményebb lesz. Télen van a cirkusz, mert a hidegben már túl kemény lesz a teló.Mivel belekalkulálták viszkozításába a motor üzemi hőfokát.Nem ismerem az olajat, sem a funkcióját, amit betöltöttél. Tapasztalati úton , ahogy írtad, most, ilyen hőkörülmények közt jó.Ez a lényeg.A kopott telókba sűrűbb olaj betöltése visszaadhatja a közel eredeti állapotot.
Nem szabad figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy a lecserélt forgalmit a BM. visszakapja, és megőrzi.( amit leadtam, abban van oldalkocsi vázszám)Az is bizonyos, hogy e dokumentum nélkül is az adatbázisból járművünk történetét pár klikkel előhívhatják, attól függetlenül, hogy szerepel-e jelenleg a jármű nyilvántartásban, vagy sem.
Mint tudjuk, a véglegesen kivontak is arhíválva vannak.
Annyiban pontosítanám a múltkori meglepiktől túlfűtött nyilatkozatomat, hogy a gépjármű jellegén kívül- oldalkocsis motorkerékpár- egyebet nem írhat az uniós forgalmiba a közlekedésfelügyelet dokumentációja nélkül kézírással az okmányiroda.
A kör ott zárul be, hogy a Közlekedésfelügyelet nem jogosult rögzíteni az adatlapon jelenleg az oldalkocsi jellemzőit, mivel az nem uniós jármű. Szóval lassan kibontakozik a dolog, csak legyen aki érti is :-))
Matya, ez benne van az uniósban is, kézzel, ahogy írtad, jellege..oldalkocsis..De mivel a Közlekedésfelügyelet az adatlapon a vizsgán nem rögzíti az oldalkocsi alvázszámát,sem a szinét, sem a típusát, az ocsmányiroda sem tesz további tollvonást.Minek tenne, az oldalkocsiról nincs nyilvántartandó adat.A megelőző forgalmiból nem másolhat. Visszautalok az előzményekre: az oldalkocsi a jármű nyilvántartásban nem szerepel.
Van ennek jó, meg rossz oldala is. Nehogy szívjunk emiatt..Szerintem beszélünk még erről, lesz még folytatás..szerintem nem fogunk örülni..
Full!
Nekem még a régi forgalmim van, és abba annyi van írva tollal, ügyintéző keze által a megjegyzések rovatba, hogy jelleg:oldalkocsis szem. száll.
Azon gondolkozom, hogy ha nem lenne beírva, akor mi a szitu, meg így mi van...
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|