hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

source2
válasz erre | email2005-05-16 18:37:34
Hello
Van valakinek eladó ülése, hátsó lengővillája, és láncvédője. email(source2@freemail.hu)
Köszönöm
sorszám: 4220 (29072)

 
 
Faik Lászlo
válasz erre | email2005-05-16 17:45:59
Helló mindenki!

350-es cseptankosat keresek, van valakinek eladó?
sorszám: 4219 (29071)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2005-05-15 12:32:59
Sajnos bizony nem egyformák azok a kis tömítőgumik. Nekem is olyan kell bele, amiben 5 lyuk van és nem tudtam szerezni.
Aztán gondoltam, hogy veszek egy olyat, amiben 4 lyuk van, és kivágok bele még egyet, de a boltos azt mondta, hogy annak nagyobb az átmérője.
Szóval egy benzinálló gumidarabkát kéne szerezni.


Üdv!
sorszám: 4218 (29006)
(előzmény: lajos, 2005-05-15 12:13:55)

 
 
lajos
válasz erre | email2005-05-15 12:13:55
Kedves Vlad!
Ha sokat jársz városi forgalomba a 14 Ah-is kicsi. Sűrűn kell tölteni (nem forralni). Rendszeresen alig töltött akku. elszulfátosodik, kapacitását elveszti, mert a megkeményedett szulfát réteg nem vesz rész a vegyi átalakulásban. Országúti forgalomban elegendő a kisebb kapacitású akku. is. Pénztárcád valamint forgalmi adottságaid alapján döntesz. 2 Ah-án semmi nem múlik.
Régi Jawa, Babetta csapok egyformák (amivel én találkoztam). Ezekbe való gumi azonos méretű. Nem egy ökör ára, meg kell próbálni.
Üdvözlettel: Laci
sorszám: 4217 (29005)
(előzmény: vlad, 2005-05-15 08:10:03)

 
 
vlad
válasz erre | email2005-05-15 08:18:49
Válaszaitokat előre is köszönöm
sorszám: 4216 (29001)

 
 
vlad
válasz erre | email2005-05-15 08:10:03
Hello! Mit ajánlanátok:6v 14Ah seleks vagy valami japán (nevét nem tudom pontosan) de ez csak 6v 12Ah-ás?Mert a seleks finoman szólva nem a legjobb.
Nem tudja valaki, hogy a jawa cz benzincsapja megegyezik a többi jawa benzincsappal, ugyanis nem találok sehol olyan gumigyűrüt (5 lyukas)amijó lenne az enyémbe. Midegyik mintha nagyobb átmérőjű lenne, ha meghúzom a csap karját nem ereszti át az üzemanyagot, ha meglazítom csöpög.
sorszám: 4215 (29000)

 
 
elmebeteg
válasz erre | email2005-05-15 01:50:23
Rájöttem a kuplung problémára, és lehet a motoréra is, ugy hallottam hogy attol jobban megy ha a dugatyu szoknyájábol lereszelek 0.5-1mm-tert, csak a szivo oldalrol reszeltem kb 0.5mm, ez lehet a baja?
sorszám: 4214 (28998)

 
 
elmebeteg
válasz erre | email2005-05-15 01:08:34
Sziasztok!
Csak azért irok mert problémám van egy 1980-as babettával. Most lett felujitva (uj dugo, gyürük, szimeringek, uszo, festés....) És még mindig nem az igazi, nehezen indul, nehezen pörög föl (de ha már pörög akkor nincs baja) és az indito kuplung is nagyon csuszik, pedig nem olajos vagy ilyesmi. Ha valaki tudna segiteni hogy miket nézzek meg annak örülnék. Bocs a hosszu szövegért.
sorszám: 4213 (28996)

 
 
lajos
válasz erre | email2005-05-14 11:39:46
Kedves Borzi!
Igen. Hozzá lehet férni, csak nem emlékszem, hogy a kislánckerék útban van-e?
Biztos a kapcsolóban van a hiba? A kapcsolónak testet kell adnia 0 állásban. A lámpafejbe egy fekete vezeték hozza a jelet egyenesen az izzó aljára. Nézted már a kapcsolót? Esetleg nincs eltörve a leforrasztott végű vezeték?
Jó munkát,üdvözlettel: Laci
sorszám: 4212 (28967)
(előzmény: Borzi, 2005-05-13 23:49:36)

 
 
Borzi
válasz erre | email2005-05-13 23:49:36
Sziasztok!
Szerelési tanácsért fordulok hozzátok!
Bedöglött az üresjelző az 559-es 250-es jawamon.Minden jel szerint a blokkban lévő érzékelővel van a probléma.Hozzá lehet férni javítás céljából a jobboldali dekni fedél felől, vagy szét kellene dönteni az egész blokkot? "az úgy nem nagyon jó"-lenne. Köszönet a válaszért előre is!
sorszám: 4211 (28960)

 
 
ithaka
válasz erre | email2005-05-13 22:34:28
Blaise!

Szia!Újra elküldtem remélem megkapod.Egyébként te érdeklődtél alk-ek után.
sorszám: 4210 (28953)
(előzmény: ithaka, 2005-05-13 00:55:15)

 
 
Hurka
válasz erre | email2005-05-13 18:49:23

Befejeztem.
sorszám: 4209 (28934)

 
 
Hurka
válasz erre | email2005-05-13 18:47:51

Csá Joseph!
Te még élsz? Gurul még az mz?(ha tolod?)
Azért kéne diódasor, mert a régi meg lett forrasztva és nem tudom, hogy meddig fogja bírni. És úgy vettem észre, hogy nem az igazi, mert amikor álltam a lámpánál sokat világítással, akkor kezdett alapjáraton leállni a moci, persze lehet, hogy csak az akksi nagyon le volt merülve. Régen nem csinált ilyen, most olyan, mintha 6V-osom lenne. :( Mentem már haza eleget sötétben világítás nélkül. :(
Az eredeti, egyedülálló, csodálatos, kitűnő állapotú JAWA csepptankomat pedig nem fogom szétecetesflexezni pár cm rozsda miatt. Ha sikerül leszedni róla még marad kb. 0,005 mm használható anyag alatta. :)
sorszám: 4208 (28933)
(előzmény: Joseph251, 2005-05-12 11:28:59)

 
 
Hurka
válasz erre | email2005-05-13 18:34:44

NOX72!

Nemrég vettem egy 634-est alkatrésznek, még egy pár dolog megvan belőle, ha küldesz egy listát a jawa350xxx@freemail.hu-ra, hogy mik kellenének neked, megnézem, hogy van-e!
sorszám: 4207 (28932)
(előzmény: nox72, 2005-05-12 17:55:18)

 
 
Hurka
válasz erre | email2005-05-13 18:31:04

Üdv. Gyurma!

Konkrétan különösebben nem érdekel semmi a szolnoki hellyel kapcsolatban, csak kíváncsi lennék, hogy vannak-e ott új modellek, meg hogy tartanak-e 638-ashoz alkatrészeket. Mész valamikor oda?

A kipufogó már sajnos nincs meg. Miért kellett volna, ha már vettél egyet?

sorszám: 4206 (28931)
(előzmény: Gyurma, 2005-05-11 19:55:08)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2005-05-13 01:21:46
Blaise,

Láttam a PeetAir-es képek között, hogy neked milyen furulyarendszered van. Úgy tűnik, az enyém több darabból áll, ezért is mehet bele több tömítés.


Üdv!
sorszám: 4205 (28914)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2005-05-13 01:09:55
Öregapó,

Ha a 35A annyit kibír, hogy a vezetékek is hamarabb elfüstölnek, akkor olyat veszek, mert akkor biztosan nem lesz vele ilyen téren gond. Esetleg akkor veszek 25A-osat, ha az sokkal olcsóbb lesz. :)


Üdv!
sorszám: 4204 (28913)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-13 00:02:46)

 
 
ithaka
válasz erre | email2005-05-13 00:55:15
Hello!
küldtem emilt.Megkaptad?Nem jött vissza semmi.
Üdv
sorszám: 4203 (28912)
(előzmény: Blaise, 2005-05-12 18:06:02)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-13 00:02:46
Ez azért már tulzott pesszimizmus! :)
Minden valószínűség szerint a diódák lesznek az utolsók, amik elromlanak a motorodon.Még a régiek is jól bírták, csak a mechanikus fesszabályzók bizonyos hibái tudták hazavágni, ahogy hallottam, pedig azok valószínüleg csak 15 ampert bírhatnak.A generátor előbb ég le, ha 35 amperos hidat használsz.Szerintem 25 Asnál is ez a helyzet még.Sőt, 35 ösnél a vezetékek is előbb elfüstölnek talán.
sorszám: 4202 (28903)
(előzmény: pdaranyi, 2005-05-12 22:39:26)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2005-05-12 22:39:26
Öregapó,

OK. Beszerezni nem gond, szerintem az árában sincs számottevő különbség. Mikor én vettem, akkor nem is volt nekik 100V-os, csak 200V-os. És hogy miért kérdezősködök, ha van nekem? Mert szeretnék háromfázisút venni a mostani egyfázisú helyett, hogy ha behal az egyenirányítóm, akkor csak egy diódahidat kelljen beszerelni, így egyszerűbbé és gyorsabbá téve a szervizt.

Egyébként az oldalon, amit lajos írt az előbb, ott 100V-os hidakat (KBPC3501) használt a srác. Tehát teljesen igazad van, az is nagyszerűen működik. De aki ismer az tudja - szeretek biztosra menni. :)

Köszönöm a segítséget!


Üdv!
sorszám: 4201 (28894)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-12 21:39:18)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-12 21:39:18
Az én meglátásom szerint igen.A generátor gyűrűjél szikra képződik , az rendes feszültség lökéseket indukálhat a generátor tekercsein,Ezen kívül ott a gyújtás. az is visszarúghat.Egy olyan rendszerben, ahol annyi induktivitás van, mint a notorban, szinte bármi elképzehető.De mint mondtam, valószínüleg bírja a 100 voltos egyenirányító, csak a csucsok alatt átvezet, ami nem gond.De ha nem nagy az árkülönbság, és beszerezhető a cucc, akkor válsszuk a biztosabb megoldást.Abbol baj nem lehet...
sorszám: 4200 (28892)
(előzmény: pdaranyi, 2005-05-12 21:25:23)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2005-05-12 21:25:23
Öregapó,

Előfordulhat, hogy 100V-nál nagyobb fesz lenne a rendszerben? Mert az írod, nem lenne baja magasabb fesznél.


Üdv!
sorszám: 4199 (28891)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-12 21:10:12)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-12 21:10:12
Én a biztonság kedvéért olyant használnék, ami 25 ampert tud. Ha csak 100 voltot, az nem gond,valószínüleg nem lenne baja magassabb feszültségnél, csak ő is zener diódaként viselkedne, és átvezetne a feszültség csúcsoknál.De inkább használjatok a biztonság kedvéért legalább 200 voltot bíró változatot.
sorszám: 4198 (28889)
(előzmény: pdaranyi, 2005-05-12 20:48:04)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2005-05-12 20:48:04
Blaise,

Egyfázis, háromfázis.... még hogy hülye biológus! Hülye informatikus! :)

Szóval a táblázat alapján úgy látom, a KBPC3501-es a DB3501-esnek felel meg - 35A, 100V. Nekem 3502-es van, ami 200V. Neked 35-08-as, ami 800V. Jól értem, hogy akkor max 35A-t és 800V-ot bír. Mert akkor elég a 35-01-es is. Sőt a kisebb áramú is, tehát akár egy 15-005-ös is, de talán inkább a 25-005-ös, mert 16A-es biztosíték van a gépben, aztán nehogy a diódahíd hamarabb haljon meg, mint a biztosíték.

Mit gondoltok?


Üdv!
sorszám: 4197 (28884)
(előzmény: Blaise, 2005-05-12 18:06:02)

 
 
Blaise
válasz erre | email2005-05-12 18:06:02
Üdv!
Ez is jól néz ki, pdaranyi is ezt említette (KBPC3501), de ezek egyfázisúak így két darab kell a motorra. Az én verzióm (DB 35-08, Diotec) háromfázisú, öt lábas és így nem kell belőle csak egy darab. Tehát a lehetőségeink korlátlanok...:)
Üdvözlettel:
Blaise
sorszám: 4196 (28876)
(előzmény: lajos, 2005-05-12 17:53:29)

 
 
nox72
válasz erre | email2005-05-12 17:55:18
Sziasztok!

Kérdeznélek titeket, nem tudtok e egy 634-est alkatrészen eladót? Tudjátok ellopták a sok aproságomat a kocsimmal együtt és talán így gyorsabban pótolhatóak a cuccok. A blokk és a nagyobb dolgok (tank,ülés, stb) nem kell mert az megvan. Papír sem kell róla, mert csak az apróságok kellenek belőle. Ha tudot valamit szóljatok! Ja és lehetőleg valami szerény ár is jó lenne hozzá, főleg most. Köszi!
sorszám: 4195 (28874)

 
 
lajos
válasz erre | email2005-05-12 17:53:29
Kedves Motoros Társak!
Íme a hely ahol képekkel látható a diódahíd beépítése. Vásárlásnál, ha a pontos tipust elfelejted 35 A-es 1000V-s diódahidat kell kérni. Valamivel drágább mint a 100 V-os, de megéri.
http://www.volny.cz/dizzzy/usmernovac.htm
Üdvözlettel:Laci
sorszám: 4194 (28873)

 
 
Blaise
válasz erre | email2005-05-12 15:14:01
Hell Péter!

Okay, küldöm majd a fotót!
Megkaptam, nagyon komoly az az írás...:))
sorszám: 4193 (28870)
(előzmény: pdaranyi, 2005-05-12 14:26:27)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2005-05-12 14:26:27
Blaise,

Én a KBPC 3501-es diódahídról hallottam, hogy helyettesíthető vele az eredeti cucc. Én is vettem tartaléknak, de nem volt nekik csak 3502-es, ami annyiban különbözik hogy magasabb feszt bír (vagy mi a szösz :) ).
Viszont te vagy az első, akit ismerek, hogy ilyen aftermarket egyenirányítója van a gépében. Ha megkérlek szépen, lefotóznád? Aztán elküldheted mailben, ha úgy jobb.
Egyébként megkaptad a levelemet, amit a túra után írtam?


Üdv!
sorszám: 4192 (28869)
(előzmény: Blaise, 2005-05-12 11:05:40)

 
 
Blaise
válasz erre | email2005-05-12 13:52:17
Hali!
Megint belekotyogok, elmondanam a saját verziómat. Mint említettem lentebb a villanyhoz nem értek, nem is tudnék összerakni egy komplett gyutjást. Ezért én a már kész és kitűnően bevált konstrukciót választottam, nevezetesen autóbontóban megvettem az utolsó szériás 2T trabantok hall jeladós gyújtását, tokkal vonóval kompletten 5000HUF-ért. A felapplikáció tyúkbelezéssel, megkoreografálással, beállítással néhány óra, pedig aki ismer az tudja, hogy én csak egy hülye biológus vagyok.:) Kitűnően működik, merem ajánlani.

Üdv,
Blaise
sorszám: 4191 (28866)
(előzmény: qxyjhw, 2005-05-12 13:37:28)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-05-12 13:37:28
Sziasztok! Tud vki nekem csinálni elektronikus gyújtást 638-ashoz? És ha igen, mennyiért?
sorszám: 4190 (28865)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2005-05-12 11:28:59
Rozsdás tank rozsdamentesítésére a legjobb módszer, ha veszel egy új tankot. A másik jó megoldás, az ecetes felex.
sorszám: 4189 (28857)
(elözmény: vlad, 2005-05-05 14:39:20)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2005-05-12 11:26:29
Csá Hurkabarátom. Minek neked diódasor?
sorszám: 4188 (28856)
(elözmény: vlad, 2005-05-06 14:11:28)

 
 
Blaise
válasz erre | email2005-05-12 11:05:40
Urak!

Lehet nyitott kapukat döngetek, de hátha valakinek új. Az eredeti jawa diodahíd helyettesítésére javasolnék egy hatékony és olcsó megoldást, mégpedig a DB 35-08 jelzésű Diotec híd személyében. Leírást találtok róla ebben a pdf doksiban:
http://www.diotec.com/produkte/selectionguide/bridges.pdf
Kora tavasz óta szolgál nálam napi használatban, eddig nem volt vele gond. Nem én találtam ki, sajna nem értek a delejes dolgokhoz, a dícséret vagy kritika a szocilistás villanyos kollégákat illeti... Remélem hasznos az info.

Üdv,
Blaise
sorszám: 4187 (28855)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-11 17:58:23)

 
 
adam638
válasz erre | email2005-05-12 09:48:51
Szia nem kaptam meg a mailokat (hiba üzenet) hivj fel 06703311377
sorszám: 4186 (28850)
(előzmény: garde, 2005-05-11 11:15:43)

 
 
babettaelado
válasz erre | email2005-05-11 23:35:42
1990-es, 2 sebességes Babetta eladó. 10 ezer km-t ment, szürke, korának megfelelő állapotban. Budapest, XVII. kerület. 29.000 Ft.

30/914-0236
sorszám: 4185 (28836)

 
 
Gyurma
válasz erre | email2005-05-11 19:55:08
Szerbusz Hurka!

Még jó hogy mondtad. Megnéztem, még nem ismerem, de valószínű meg fogom. Téged mi érdekelne?
Még egy kérdés. Mondtad, hogy szétbontottál egy komplett 634-est. Annak milyen állapotba van a kipufogója? Ha nincs szétb...va akkor lehet kéne. Én vattem egyet, de az olyan mint ami a tieden van.
sorszám: 4184 (28821)
(előzmény: Hurka, 2005-05-11 16:24:00)

 
 
Gyurma
válasz erre | email2005-05-11 19:11:23
Hello nox72!

Nekem nincs oldalkocsis Jawam, se listám, de akitől vettem az alkatrészeimet a 634-esemre ő pont egy oldalkocsisból szette ki az alkatrészeket. Nem hiszem, hogy minden meg van neki, de meg kell kérdezni. Debrecen közelében lakik. Most nem tok írni címet éstelszámot, de ha érdekel írj egy mailt. gyurma17@freemil.hu
sorszám: 4183 (28817)
(előzmény: nox72, 2005-05-10 18:07:56)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-11 17:58:23
Ha Adam nagyon elalszik a dióda kérdéssel, én is tudok talán segíteni.Bár tőlem is hiba üzik szoktak visszamenni, de én általában megkapom a maileket.
sorszám: 4182 (28811)
(előzmény: garde, 2005-05-11 11:15:43)

 
 
Hurka
válasz erre | email2005-05-11 16:24:00

Üdv. Mindenkinek!

Most látom a jawa.hu-n, hogy 6 különböző helyen is van hivatalos JAWA forgalmazó és szervíz az országban. Ez igaz? Ismeri valaki a szolnokit?
sorszám: 4181 (28809)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2005-05-11 14:51:50
Előgyújtás 2,8 mm.
sorszám: 4180 (28804)
(elözmény: vlad, 2005-05-09 21:05:56)

 
 
garde
válasz erre | email2005-05-11 11:15:43
adam638:
Írtam Neked még múlthét pénteken 2x1 emmailt. Megkaptad őket? Mert nekem csak 2 hiba üzi jött vissza.
Engem érdekel a dióda sor.
sorszám: 4179 (28783)

 
 
tibi
válasz erre | email2005-05-10 21:22:41
Eladósorba került egy babetta, a röpsúlyos kuplungos, 1 seb. változat. Kívülről elég rozzant a kopott fényezés miatt, viszont teljesen jó és üzemképes. Jó gumik, tavaly lett a főtengely(!), csapágyak, szimmeringek és kuplungpofák kicserélve a blokkban. Azóta kb. 150km lett csak beletéve. Napi használatban pöcc-röff indul tekergetés nélkül, pár napra vagy hosszabb időre letéve már kell neki szívató + tekerés. Valamiért a gyertya is sűrűn elhalálozik benne, de nem jöttem rá miért.
Ár: 10E
Vecsésen van.
sorszám: 4178 (28719)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2005-05-10 21:09:00
Vagy lehet hogy a röpsúlyos kuplung rugói nem is húzzák vissza a pofákat ahogy kellene?
sorszám: 4177 (28717)
(előzmény: Fullkopy, 2005-05-10 18:39:04)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-05-10 18:39:04
Sajna babetta szerelőt nem tudok, de ha csak át kéne tolni valahova,addig vedd le a láncot. Úgy emlékszem, röpsúlyos kuplung van benne, tehát ha túl magas az alapjárat, akkor az is okozhat bonyodalmakat.
sorszám: 4176 (28704)
(előzmény: Tacuma, 2005-05-10 14:34:01)

 
 
nox72
válasz erre | email2005-05-10 18:07:56
Sziasztok!

Régóta olvasom már a fórumot.
Srácok nagy a bajom! Nemrég vettem egy 634-es oldalkocsis Jawat. Szétszedtük felújítani a hétvégén. Összeraktuk a csavarokat agy ládába, hogy veszek mindegyik helyett újjat. A kocsimat amiben volt ma délután ellopták. Szóval nem tudom milyen csavarok kellenek a verdába. Volt benne még számtalan apró cucc, mint kormány csapágy golyók, meg index fej alsó rögzítés, kuplung és fék kar, a első lengéscsillapító felső csavarjai amiből az a műanyag olajfogo lógott ki. Ha tudtok segítsetek abban, hogy valami listát ezek méretéről be tudjak szerezni. Ha valakinek van olyan cucca ami már tényleg nem kell neki, akkor szíven el is megyek érte! Nagyon el vagyok keseredve! 2 napig szedtük szét nagy óvatosan, hogy meg legyen minden. Ha kell szívesen fizetek is a cuccukért vagy a listáért. AKI TUD SEGÍTSEN LÉGYSZI! Egy új Jawa-s.
sorszám: 4175 (28698)

 
 
Tacuma
válasz erre | email2005-05-10 14:34:01
Sziasztok!!! Még mindig keresek babetta-szerelőt!!!! És mit csináljak, ha a kerék hátra NEM forog?! (Az enyémen sincs hátrameneti fokozat, de sajna tolni sem tudom... így még a sufniból kitornázni sem semmi...) És az sem teccik, hogy ahogy beindítom, rögtön pörög a kerék, azonnal hajtani kezdi, anélkül, hogy gázt adnék... SEGÍÍÍTSETEK, lécciléccilécci!

Üdv
sorszám: 4174 (28682)

 
 
Kulio
válasz erre | email2005-05-10 13:13:45
HAli

Az problémám, hogy a kuplung nem zár vissza rendesen, és hogy tudnám azt beállítani annyira, hogy legalább a szerelőig eljussak vele?
sorszám: 4173 (28678)

 
 
pristie
válasz erre | email2005-05-10 10:55:27
Sziasztok!
Eladnám, már általam nem használt 2 sebis automata narancssárgás-piros, nemrég felújított, még bejáratos babettámat! Évjárat:1991! Írj mailt: pristie@freemail.hu
sorszám: 4172 (28670)

 
 
Öregmotoros
válasz erre | email2005-05-09 21:16:45
Szevasz!
Ha egy kicsit jobb idő lesz csinálok róla képet.
sorszám: 4171 (28634)
(elözmény: vlad, 2005-05-08 08:22:21)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu