:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Hogy pontosan mennyit, annak utána kellene nézni. Én 30,40 és 60 literről hallottam, valamelyik lesz a három közül. Én 30-at szoktam hozni, de még azt sem nézik meg, nem csinálnak ügyet belőle. Ugye megtehetném azt is, hogy naponta fordulok egyet az autóval aztán lefejtem a tartályt.....
kannában mennyi benyát lehet átozni a szlovákoktól?
ja van itt miskolci jawas?
Én megpróbáltam 150-es ETZ-vel a rutinpályát. Rohadtul nem ment. Még a haverom 250-es TS-ével is próbáltam egy parkolóban. Nem ment. Már teljesen idegbeteg lettem a dologtól! Akkor megszánt az oktató, és felültetett az iskola Honda CBF-250-esére - és magától végigment a pályán! A mai napig nem tudom, mitől, de valamitől vezethetőbb! Talán mert nem rángat úgy lassú menetben, mint az 2T szerkentyűk, szép egyenletesen halad... vagy sikerültebb a vázgeometriája, nem tudom.
Aztán forgalmira nyugodtan mehetsz a 2T-vel is, de én azt javaslom, hogy a rutinra bérelj a sulitól egy korszerű motort (ha van nekik ilyesmi), nem nagy összeg, ha csak egy pót-órát vagy bukást megspórolsz vele, már megérte.
a 152kg be volt ütve a váznyaktáblába az enyimen. Igaz, a forgalmiban az is csak 150kg volt. Viszont forgalmi szerint 350cc volt és 13kW, a váznyaktábla szerint meg 343,5cc. A teljesítményére nézvést a mai napig nem találtam hiteles adatot (az nem volt beütve a váznyaktáblába), ezért magamévá tettem a jawamania.cz véleményét: 18kW.
Persze hogy játék a számokkal, de én soha nem lett volna bátorságom 130-al robogni az autobahnon egy ilyen fékezhetetlen vasalóval, mint a jawa, fiatal vagyok én még meghalni. ;-p Tény, hogy az új motoromnak 100-nál vége van, mint a botnak, de a 80-90-es országúti utazót ugyanúgy tudja tartani, és nem másfél, hanem _három-négy_ liter benzint spórolok vele 100km-enként, vagyis durván egy ezrest, meg éves szinten a súlyadót, mert 250cc alatt az nincs.
Én kb. heti 600km-et megyek itt a városban, ki lehet számolni, hogy nekem ez a csere havi 21500 Ft megtakarítást jelent csak a benzinen! Vagyis a készülék fél év alatt visszatermeli azt, amit a cserére ráfizettem, és utána felszabadul több mint 20e Ft, ebből ha akarok felöltözök, ha akarok, operabérletet veszek, vagy ha akarok, három havi megtakarításból elutazok Tunéziába másfél hétre (szezonon kívül), a helyett, hogy a szemtelen rabló MOL-hoz hordanám.
Sőt, még az is lehet, hogy átállítom PB gázra, és akkor már havi 30e Ft lesz a megtakarítás! Éves szinten ez 360e Ft, ha csak bevágom a bankba, több mint 25e Ft-ot kamatozik második évben. ;-)
Az enyémben is 19kW szerepel.
Mivel az enyém az oldalkocsi miatt nehezebb, meg a 15 fogú lánckerék miatt "pörgősebb", nem fogyaszt keveset, bár városban megáll 7-8 között, országúton egy literrel kevesebb. Spórolni annyit tudok, hogy szlovákoktól hozok kannában benyát, ami most úgy 226Ft-ba kerül.
Az én jawám 19KW (lásd fogalmi:))
A 0,026 picinek tűnik, de ez csak játék a számokkal.a valóság az, hogy a teljesitmény, önsúly aránya a mostani motorodnak alig több mint négy ötöde a réginek.Az viszont már nem elhanyagolható. Tehát beáldoztad az elérhető 130 körüli sebességet, ezzel azt, hogy nagyobb balesetveszély nélkül rámehess autó pályára(lásd előzési szokások), száz kilométerenként kb másfél liter benzinért. Ha pedig városban akarod használni, akkor viszont bőven elég egy robogó...
Én is úgy kezdtem a jogsit, hogy nem volt elötte gyakorlatom. Nyolcast ugyan megcsináltam, de elég bizonytalanul dülöngélősen. Akkor kiváló oktató és igazi motoros Seregély Miki -akit azóta sajnos már az égi utakon markolja az gázhúzot, nekem úgy segített, elmagyarázta hova nézzek. A lényeg hogy mindegy milyen súlya van a motornak, és nagyjából ugyan úgy kanyarodnak. A trükk az egyensúlyban van. Mikor elkezded a nyolcast akkor nézz az első félkör végére. Majd ha a "csúcsára" érsz, tekinteted átvándorol a kör kezepére hol bója van. Majd ha befejzted a fél nyolcast akkor a másik felén ugyan ez, félkör vége majd a kör közepe... nekem bevált. Amúgy sokat segít ha gyakorolsz, elösször a nagyon lassú menetet, majd szűk köröket motorozni. Nagy területen lépésben köröket csinálsz, ezeket egyre szűkíted és próbálsz minél többet megcsinálni. Ha ez megy akkor célpont körül csináld. Ha már stabil az ív váltogatva is akkor nem lesz gond.
Persze simán félreolvastam a 152kg-t 125kg-nak....))
Megvisel a vizsgaidőszak úgylátszik...:))
Nagymami stílus...Na ja, ha versenyezni akasz vele, akkor tényleg nem Jawa kell.
Amúgy meg 150kg.De ez nem oszt, nem szororz a dolgon.CSak ha fel kell állítani vhol...:)))Egyébként én is Bp-i vagyok.Viszont vagyok olyan őrült, hogy szeretem ezt a motort, és elnézem neki a fogyasztáskülönbözetet.:)
a jawa gyárilag 18kW (lásd jawamania.cz), vagyis 24LE. Ha ülök a 152kg-s jawan a 95kg-mmal, akkor az 24/245=0,097 LE jut minden kilogram mozgásba hozandó tömegre. A kis rizsásom 11kW vagyis 14,67LE. Ha ülök a 112kg-s kisrizsáson a 95kg-mmal, az 14,67/207=0,071 LE/kg. Én Bp-i vagyok, 100-ból minimum 95km-et ebben a városban vezetek, és nekem számít a fogysztás, úgyhogy inkább beáldoztam 0,026 lóerőt kilónként, és fél év alatt visszatermeli a gép az árkülönbözetet csak a benzinen, minden más előnye meg ajándék mindehhez. ;-)
Nyilván aki egy-két hetente egyszer megy el a jawaval pecázni valami néptelen harmadrendű falusi úton, annak matt mindegy, hogy egy-két literrel többe néz ki ez a móka, de én nem is ezt akartam megvitatni, csupán elmondtam a saját, hiteles, kozmetikázás és tulajdonosi elfogódottság nélküli tapasztalataimat a jármű fogyasztásáról Kulionak, hogy tudjon hozzá viszonyítani, és ne szereljen napokig feleslegesen, mert ez ennyit fogyaszt, és kész, nem lehet vele mit csinálni.
Illetve mehetsz vele nagymami stílusban, de akkor meg minek van, hopsza babetta, simson, riga, lassan menni azzal is lehet. ;-)
Hát a belvárosi fogyasztás nem sokat jelent.... Nekem sikerült már a TZmmel egy óra alatt beérnem aXVIII kerületből a Deáktérre. Lehet a táv vagy tizenöt kilóméter. Ki lehet számolni, mennyi volt a fogyasztásból az, amit a lámpáknál, dugóknál pöfögtem el. Az országuti már jellemzőbb adat. Ha két személlyel 5.5 a fogyasztás, akkor egyszeméllyel 4.5-5 liter lehet. Az nagyon kelemes egy 27 LEs kétütemű mocitól. Egy ilyen teljesítményű négyütemű is megeszi szerintem 3.5 - 4 lityit.A megálással viszont sajnos nagyon igazad van. Mire a jawám megáll a közel kétszáz kilójával...
Mi van elforgatva????!!!!
Hát az a fogyasztás q..va sok.Nekem városban eszik olyan 5-6 liter között, attól függ, hogy mennyire húzom.Országúton olyan 4.5-5 literrel beéri.Sztem ahoz képest, hogy kétütemű, meg mekkora lökettérfogat, nem vészes.Az más kérdés, hogy mellette ott van egy 650es Yamaha is, és az nem eszik ennyit, de a Jawa-t még mindig nem féltem annyira a városi állatoktól.Ja, meg mondjuk horgászni, földúton rohangászni is inkább olajkályhával megyek.
Egyenlőre el nem adom, az tuti.Szeretem az olajjal, meg minden hibájával együtt.Évi 8-9 rongyot meg már csak akkor is megér, ha egy métert sem megyek vele.Végülis enni nem kér, hely meg van......
Mondjuk, ha valaki "csak" motorozni akar, és nem szeret bütykölni, annak inkább nem ajánlanék szocit amúgy sem.Foglalkozni mindig kell velük.
Tudnál írni pontos infókat? mert nem nagyon találok hozzá cuccot magyarul
előre is kössz.
Most újítattam a főtengelyt, és olyan, mintha el lenne forgatva vagy 30-40 fokkal, és így a kalapácshézagot nem tudom beálítani csak olyan 1,5 mm-re ez nagyon gáz?
Írták, hogy a trabi karbi jobban porlaszt, ez mennyire igaz?
Az én 638/5.00 használt (de nem elhasznált) blokkal rendbevágott karbival és trabi gyújtással evett 7-8 litert a Bp belvárosi forgalomban. Két személlyel országúton beérte 5,5 literrel is. Ez persze oldalkocsi nélkül értendő, és ezek precizen mért értékek, tele tankolástól tele tankolásig, kút-keverékkel. Úgy eladtam, hogy csak úgy füstölt! Most egy egyhengeres négyütemű 200cc-s motorom van, és igaz, hogy nem megy úgy, mint a jawa, de a piros lámpánál álló kocsikat ezzel is fölényesen otthagyhatom, feleannyit sem fogyaszt, és mellesleg 40kg-val könnyebb, nem folyik olajos dzsuva a kipufogójából és meg lehet vele állni, ha valami balfék elöttem próbálgatja a satut. Hát ez van, srácok.
Nem lehet, hogy valaki tréfából megcserélte a pipákat?
Az ideális fogyasztás 4-4,5 liter 100 kilométeren. Nekem ennyit fogyaszt. A fúvóka méretek, a tűállás és a benzinszint a leginkább meghatározó. De számíthat a kipufogó folytása és a levegőszűrő is. Na és persze a gyújtás időpontja sem mellékes.
Az előbb elfelejtettem megkérdezni, hogy ha az oldalkocsit leszerelem, akkor az átépítésnek számít-e
Üdv!
Van egy kis probléma a Jaffámmal. Elég sokat eszik a kedves, és ez egy diáknak nem igazán jó. Hogyan lehetne rajta segíteni? milyen karbit, fúvókát, stb-t érdemes álítani rajta. És mi lenne az ideális fogyasztás.
SZiasztok, szerelőt keresek a motoromhoz [cezet250]. Miskolcon és környékén. nagy segitség lenne.
Hát a nyolcast nekem se sikerült elsőre, sőt másodikra sem megcsinálni annak idején egy 250 ETZvel.A jawa valóban nehezebben fordul szerintem, de ez nem lesz gond. Annyira azért lehet vele fordulni, hogy meglesen fordulni egy átlagos utcában, be lehessen kanyarodni vele a sarkon, Talán jobban oda kel figyelni a sebbesség megválasztására.Egyébbként azt hiszem, gyorsan megszokod a kis sebességű, kis ívű kanyarodáshoz szükséges testartást(az ember teste ellenkező irányba dől mint a moci).Ami fontossabb dolog: A jawa a nehezebb súlya miatt lassabban áll meg.
Hali!
Igen, elég az Akorl jogsi hozzá.
Én ilyen mocin tanultam vezetni, noha előtte nem ültem ekkora motoron, viszonylag hamar sikerült végigcsinálni a rutinpályát. No para, ha nem sikerül elsőre.
Mivel előírás szerint állandóan kell a tompított világítás mindenhol, a városi cammogás, lámpánál való ácsorgás le tudja hamar szívni az akksit a 6V-osnál. Az elektromos rendszerrel nekem nincs gondom a 12V-osnál, csak annyi, hogy a megszakítós gyújtás akarom lecserélni elektronikusra, mert az oldalkocsi miatt elég nehézkes hozzáférni, ha állítganom kell. Azt pedig meg kell tenni, mint minden ilyen gyújtásnál.
ziasztok!
beleszerettem ezekbe a gépekbe.Remélhetőleg szeptembertől lesz állásom, így pénzem is venni egy 350/638-as Jawat(remélhetőleg tárcsafékkel)12 V-st. mennyivel jobbak ezek, mint a 6V-s gépek? nem nagyon vagyok ott a szerelésben, ezért remélem ha sikerül valakivel az elektronikát, gyújtást beállítanom nem nagyon kell nekem bíbelődnöm vele, csak tankolni és menni.Nincs esetleg valaki itt aki Békésen vagy Békéscsabán lakik?
Az érdekelne, hogy mennyire kis ívben fordulnak ezek a gépek, mert amikor A1-re csináltam a jogsit, a nyolcast elsőre nem sikerült megcsinálnom a 150-es etz-vel. gondolom ezzel nemigen könnyebb, sőt!!
van valakinek efféle tapasztalata? igazából saját mocival szeretném megcsinálni a vizsgákat de lehet, hogy bérelnem kellene a rutinra az autósiskolától.
JA és ugye jól értelmeztem, hogy elég ezekhez a mocikhoz az A korlátos is?
Köszi a válaszokat
Hmmm... Hát elég szarul hangzik.Amíg meg nem csinálod. sztem se nagyon használd.Tudom, könnyű mondani ilyen időben....Én a perselyezést ajánlanám asszem leginkább.Bár az anyagvastagsággal vigyázni.
Szia JawaBoy!- miért nem nézed meg a jawa hivatalos oldalán a galériát.Ott látni fogod hogy a csehek 1990-től tárcsaféket,elektromos gyújtást 12v-os gépeket csinál. Az enyém is ilyen,csak most valami elektromos hibám van.Az, hogy a magyarok nem hozták be őket nem az ő hibályuk,sőt van 4ütemű,öninditós, 125-ős 250-es 350-es 600-as mikor én behozattam a350-est 99-ben,akkor volt 300000.ft heló Karcsi50
Az indítási kísérletek után vedd ki a gyertyákat, nézd meg, szárazak-e. Ha igen akkor nem kap benzint, amiért a hidegindító berendezés lesz a ludas. Tégy egy próbát, a gyertyanyílásokon át nyomj be a hengerekbe egy pici benzint és úgy próbáld meg beindítani. Ha pöffen, vagy beindul, akkor a szivató a hibás.
Sziasztok!
632 Jawam van. Teljesen fel lett újítva.
Mentem vele kb 4 napot, finoman. Azóta nem tudom beindítani. Gyújtás rendben, szikra mint egy ló, főtengely rendben, dugattyú, gyűrűk, porlasztó szintén.Már kétszer szétszedtem, összeraktam, semmit nem találok.Lassan felgyújtom. Mit lehet még megnézni? Jártatok már így? HELP!
A tárcsa fék izlés dolga azt, hogy ultra gyenge nem mondanám azért. A 634 es első dob féke nagyon a blokkolás határán fog.Ha egy kicsit olyan a gumi, akkor blokkol is. Ennél nem kel erősebb fékhatás, mert nem tudnánk kihasználni. Viszont a tárcsa fékkel sok a gond...A 12 voltos rendszer a 634 től fellfelé a jawákon is meg van, Sőt, úgy tudom, a késői modellek elektronikus gyújtásuak(lásd valakinek a problémáját pár napja ).Akinek meg régi van, azok egyszerűen, olcsón átszerelhetik ilyenre. Tehát a négy sebesség ami valóban gond, esetleg néha a generátor alacsony teljesítménye.Ilyen kérdéseim nekem is lehetnének. Például: Miért fogyaszt az ETZ250 es többet mint a Jawa 350es? Ki mondta az NDKsoknak, hogy gyenge anyagból is lehet olyan lemez vázat csinálni mint nyugaton?
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy valamilyen csiszolással jobbá lehetne-e tenni a zseniális érzékkel dobosra alkotott, ultragyenge fékeket?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Még egy valami, ami nem hagy nyugodni: Hogy a csudába van az, hogy már egy 84-es MZ-n is tárcsafék, 12V-os rendszer, 5 fokozatú váltó és tirisztoros gyújtás teljesít szolgálatot, míg a Jawa mostanra sem érte el ezt a szintet...?
Kedves Lajos!
Köszi a tippet.Valami ilyesmin agyalok én is.Egyébként a mocit leállítottam, majd ha ezt a dolgot valahogy megoldom újra robogok.
Üdv Zeta
Kedves Zeta!
Uj blokk, új középső elválasztó gyűrű vagy blokkba persely, hozzá szabályzott elválasztó gyűrű vagy fölszabályzott blokk, fémragasztóval förakott fölszabályzott elválasztó gyűrű esetleg fordítva, még egy lehetőség: fémragasztóval illetve csapágyragasztóval amely néhány tizedet átfog összeragasztani. Ezek kb 300 C környékén engednek, tehát kínnal szétszedhetők. Így nem érdemes járni vele mert jobban szétverik egymást és a főtengelynek sem jó. Főtengely centírozása? jó-e?
Üdvözlettel: Laci
Kedves Joe84!
Ha még aktuális jelezd a fórumban, van fényképes ilusztráció az U vasból,csapágy lehúzóból összeállított széthúzó szerszámról. Az összeszerelést pedig hőillesztéssel tudod a legegyszerűbben végezni. Ütés, nyomás, erölködés nélkül összeszalad a két fél. Ha már úgyis kinn a főtengely érdemes a egyenes futását ellenőriztetni esztergályossal.
Üdvözlettel: Laci
Sziasztok!
A JAWA 350/638-as generátora 14 volt 15 amperes, azaz 210W-os. Gondolom egy sima 6 diódából álló egyenirányító lehet rajta. Nem tudom, hogy segéddiódák vannak-e benne, de ha találsz olyan hidat, ami 15 amperes vagy nagyobb az jó. Este megnézem, hogy vannak-e benne segéddiódák.
Sziasztok
Sziasztok, van e valakinek tudomása arról, hogy a 634-s Jawat át lehet e szerelni valamilyen módon 5 sebességesre? Bőven elbírna még egy fokozatot. Lánckerék cserével meg sokat nem érek el mert alul lesz gyengusz.Köszi
Zoli
Matya!
Biztos nem a csapágyak és nem a hajtókarok mert azok újak.Viszont már megvásrláskor azzal kezdte a kisöreg hogy melegen kopog.Szétszedtem és fel lett furatva meg a főtengely is fel lett újítva.Ezután szépen össze raktam,és elkkezdtem járatgatni.Majd 350km után újra előjött az a rejtélyes kopogás.Ekkor újra szétszedtem és mostmár máshol kerestem a hibát.Így szétszedett blokknál kitűnően láthatóvá vált a lötyögős gyűrű.(itt most az is kiderült hogy nincs is röntgen szemem :)) )Erre én azt csináltam hogy a gyűrű két szélén lév perembe beszúrattam hornyokat gumigyűrűnek.Tettem rá két 1,5mm es gumigyűrűt 1-1tized kilógással.(A két foriház tömítettsége és a lötyögés ezzel ki lett küszöbölve)Ismét szépen össze raktam újra ellenőrzött főtengellyel.A kopogás teljesen megszűnt.Elment 900 km-t úgy hogy semi gond nem volt.Tegnap a jó időre való tekintettel elmentem motorzni.60 km után előjött ugyan az a hang halkabb verzióban......Ergo megint hézag lehet ott de most valamennyit tompít rajta a gumigyűrű.Ezt szeretném valahogy megoldani.
Sziasztok!
Az a helyzet, hogy koppra "átcsopperesítettem" a Jaffámat, de egyszerűen ötletem sincs, hogy a váltókart hogy tudnám kitolni előre úgy, hogy azért berúgni is be lehessen valahogy!
Sokan megoldották már, de még élőben egyet se láttam! (Max a Wildban, ahol olyan kicsi volt a kép, h semmit nem lehetett ilyen téren kivenni belőle...)
Bármilyen ötlet vagy kép nagyon sokat segítene!!
Köszi a segítséget!!
Jó szelet!!
Sasztok!
Hogyan lehet első féket varázsolni egy 638-asra? Mert nem mondom valamicskét fog, de elég szerény, még akkor is ha már annyira meghúzom, hogy állandóan fog. Már megcsiszolgattam mindent, de nem sokat segített. Mivel lehet még javítani a dolgon?
Köszi!
Üdv, kedves J& Cz rajongók!
Érdekelne egy 250-es, de azon belül is 471-es Cseh Zbrojovka. Ha van valakinél egy lejárt műszakis elfekvő darab, dobjon meg egy méllel!
további derűs napokat!
help meee.
valaki nézze vagy modja meg nekem, hogy a 638 asokon milyen egyeniránító van, és mekkora teljesítménye a genrátornak.
Tibi
:)
Kösz!
Gyünni fogok!
Mindenkinek: A közbeszerzési hivatal ezennel lezárja pályázatát, és az egyetlen jelentkezőt hirdeti ki győztesként:)
Pedig van ilyen....
Sajna tapasztalatból
Irigyellek a röntgenszemed miatt...:)))
Honnan gondolod, hogy a középső alugyűrű verte ki a forgattyúsházat, és hogy az kopog menet közben?Én kopogás terén inkább tartócsapágyra tippelnék.Vagy hajtókar alja.De hogy az alu középrész???!!Eléggé hihetetlenül hangzik, már csak azért is, mert akkor asszem átszívna a két forgattyúsház között sztem, és az olyan mintha nem lenne elzárva a két légtér egymástól, és összedolgoznának.....Ergo nem menne a moci, max az egyik henger.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni ti mit tennétek a helyemben.Az van hogy a mocimon (638)a főtengelyen lévő középső alu gyűrű kiverte a forgatyúsházat.Lett egy jó kis hézag.Menet közben kopog.El sem tudom képzelni hogy ez mi miatt alakult ki,de ez van.Van tippetek hogy ezt hogy lehet kiküszöbölni valami egyszerű módon?Válaszaitokat köszönöm.
Hát Sano!
Akkor, ha gondolod, júli elejétől ráérek.Megcsinálom én, ha jó neked akkor.Egy kis ujjgyakorlat nekem se árt.:)))Egyébként megint a Szabadsághegyen dolgozok, ha van időm.Szóval gyere nyugodtan.
megoldódott:
a győri okmányiroda ad egy igazolást hogy enyém a moci egy szerződés ellenében, biztosítást pedig kötnek alvázra is, nem kell hozzá rendszám.
T
Hehe...
heló:)
tod nemigen járkálok ide, de gondoltam van egy ötletem az itteni népek számára:)
kábelezni már vagy egy éve... meg sok mást is... csak megint kezd kirohadni alólam, kedvem meg már egy fikarcnyi sincsen hozzá. Sürgősnek nem sürgős, elmegyek vele mindenhová, (most értem haza szegedről vele) csak 2 emberrel az első teleszkóp néha már felüt, 90 felett rezonál, a hátsó himbál, szal utálom. stb.
Fedelet meg keresek:)
sano
Kell csinalni egy szerszamot hozza amivel szetlehet huzni. Most pontossan nem emlekszem melyik oldalrol kell, de azthiszem a generator oldalt, keresel 2 menetet a blokkal ami elvagolag van a fotengelyel. Szerzel egy massziv vasdarabot valami 30*5 vagy vastagabb laposvasat. Kifurod 3 helyen. a 2 szelso furatot a 2 menet tavolsagara furod be ami a generator oldalon, a harmadik furat az menetes lesz, abbe egy orso kerul ami a fotengelyt fogja kinyomni. Nemtom mennyire volt ertheto, de szerintem eleg zavarossan irtam le.
Oldalról már belenéztem,el van törve a léptetővilla tengelye,meg az egyik villa is.De nem is ez a lényeg,hanem az,hogy a két felet hogyan kell úgy szétszedni,hogy az alumínium házat ne sértsem meg sehol?!?Van erre valami egyszerű módszer?Az 1 hengeres motorok könnyedén szétjönnek,de ez olyan nehezen ment össze,hogy nem is tudom hogy hogyan kellene megpróbálni.Van nálam egy már szétszedett blokk,de össze van törve itt ott,nem hozzáértők szedték szét,gondolom én... :-(
Mindig forgalmit mondanak, pedig elég nekik minden olyan papír, ami hitelt érdemlően bizonyítja , hogy a motort regisztrálták Magyarországon, és még nem vonták ki végleg a forgalomból, ami tartalmazza a motor hivatalos adatait.Be kel menni a BMhez, és meg kel próbálni tőlük szerezni papírt.Ha adnak, azt szerintem a Felügyeletnek el kel fogadnia.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|