:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Ja, ja sokat számít a belső, de fontos dolog a látszat is:-) + gari, hát egyértelmű hogy a drágább. De ne hogy vitázni akarjon velem valaki:-) Anno én is a drágábikat vettem meg és még mindig nem bánnom (pedig még 125Khuf-nál is több volt és annyit szívtam vele, hogy brrrrr... kiráz még most is a hideg, de ez leginkább nem is a motorhibája volt ha nem mert szerencsétlen voltam/tunk) Na remélem érthetőek a félmondatok.
Vazbol ki,blokk megmos,blokk szet,(ha az alkatresz megvan)blokk ossze,vissza a vazba,beszabalyzas,pontosan 8 munkaora.De ez esetben a polcrol szereztem be az alkatreszt.Ez testverek kozott is minimum 10 ezer forint.
Hát nagyon elgondolkodtató amit írtok, és tudom hogy tapasztalatból beszéltek. A bajom csak az, h július 6.-án vizsgázom és addig kéne egy motor, mert nem szeretném megint a Matyiét használni. Ezért is szeretnék egy használhatót venni. Az igaz h a felújítás nem biztos h jól sikerült. A váltóhibásat is felújítva vette a gazdája és utána ment benne tönkre a főtengelycsapágy. Amúgy a későbbiekben szeretném a motoromat magam szervizelni, de egyenlőre nincs kellő gyakorlatom benne, mivel ez lesz az első jawam. A drágábbikat Szlovák alkatrészekkel csinálták meg, ha ez jelent valamit. Én is nagyon sokallom az árát, de azért a hétvégén megnézem, az nem kerül semmibe. Amiért a drágábbik motor megtetszett az többek között a hibátlan külalak. Azok a motorok amikkel eddig találkoztam mind vagy kopottak voltak, vagy otthon a sufniban fújták le őket neolux spray-vel. A másik meg az 1 hónap garancia. Lehet, hogy naiv a srác de ez az én szempontomból tök mindegy nem? Akármi elromlik az nem az én költségem. A motor hibátlanságában meg csak hinni lehet. Az biztos, hogy a guta ütne meg ha a 32. napon elromlana benne valami.
Az volna a kérdésem, hogy egy váltót rendbe tenni mennyi idő alatt lehet otthoni körülmények között, anyagbeszerzéssel együtt?
Ja és köszi a sok hasznos hozzászólást, sokat segít.
Nem értesz... Az a bizonyos olcsóbb motor, ha költeni kell rá, jóval kedvezőbb, mintha a drágábbra kéne ugyanazt költeni, ha pedig esetleg az olcsóbbra kell kevesebbet költeni, akkor a siker vitathatatlan.
Tényeket nézve a drágább máris irreálisan sok. A másikról is szétszedés után derül ki a dolog, persze a ekkor lehet véleményt alkotni.
Száz szónak egy a vége, ha használt ilyen korú szoci mocit veszel, akkor lehetsz csak biztosabb a dolgodban, ha a felügyeleted alatt teljesen felújítódik.Tehát más vezérelte munkálkodás kétséges. Nem mindegy ám, milyen márkájú csapágy kerül bele,gyári dugó, vagy nem, tűgörgők, vagy görgőkosár...gépműhely tisztességes-e...olyan ismerős szerelő kell, aki ezeket veled előre megbeszéli.Eladásra akarod, vagy megtartani évekig, nagyon nem mindegy.
Hát ez így van, de úgy gondolom, most, hogy szerintem minden szempontból megvilágítottuk a dolgokat, mi már nyugodtam alhatunk....)))A döntést úgyis a leendő tulajnak kell meghozni...
Matya, ez a téma már a hozzáértők és a laikusok álláspontjának az ismertetésével kimerült. Ha nem hallgat ránk a vásárolni szándékozó, majd alaposan megbánja.Mi, akik értünk hozzá, megpróbáltuk ..
Ha valaki a műszaki és a gazdasági vonatkozásokat nem látja át, az nem bűn, ebbe később bele lehet jönni.Csak sajna addig nagyot lehet szívni a bevásárlásokkal.
Neked ki mondta, hogy az tényleg O.K.????? A lényeget nem fogtad fel, nem biztos, hogy jól sikerült AZ a generál.
Nem zsákbamacskább az egyik, mint amásik.DE.Az olcsóbbnál tudod, hogy mi a hibája.Emiatt mindenképp szét kell dobni a blokkot.És akkor már rápillant az ember a többi alkatrészre is.
Ha viszont a drágábbat veszed meg, nem számítva rá, hogy szerelni kell, mert hát ugye azt mondta a tulaj, és akkor rohad le valahol veled, hát asszem a hajadat tépnéd.
Hosszútávon mindenképp jobban jössz ki bármilyen vásárlásból fajlagosan.Ma már nem éri meg félévre vásárolni szocimotorokat, ahoz drága hozzájuk a cucc, meg a kiadások.
Viszont a saját érdekében mindenkinek alkalmazni kéne a Zsigás korszakból ismert, jól bevált "nullszervízt".Ez minden használt motorra vonatkozik.A japánokra is.Minimum egy olajcsere+szűrő.Olcsóbb mint blokkgenerált csinálni...
Hát azért az enyhe túlzás, hogy a hengerfúrás a két dugóval több lenne 30ezernél.Két dugó 5-6 ezer/párja, nem darabja/, fúrás kb megint 5 rongy.
Maradjunk 10-12 ezerben.
Ha neked 30ezerért csinálták, akkor nagyon átdobtak a palánkon.
Az elektromos hibákat, mondom, az idő okozza, szinte elkerülhetetlenül.Lassítani lehet.Kábelezés, tisztítás, rendszeres beállítások, stb...
Az erkölcsi felelősséggel egyetértek.Bár ha ismerem is, akkor is beüthet valami, ahogy beszéltük...de nyilván nem ajánlok valamit, csak hogy megvegyék főleg ha tudom, hogy szar.
Ebben teljesen egyet értünk.
Az olcsóbbik "felújítása, ha jól értettem, abból áll, hoyg a váltót kell megcsinálni ,a többi rendbe lett téve.
Egyébként hengerrel, csapágyakkal, tényleg sokba kerül a blokkfelújítás.Munkadíj utánajárással+alkatrészek.Olyan 65-70 rongy lehet a vége.Ez arra vonatkozik, ha MINDENT generálozni kell.Ennél csak olcsóbb lehet, ha vannak, amihez nem kell hozzányúlni.
Az utólag előjött hibákat nem lehet látni előre, az is tuti.Benne van a pakliban.De pont ezért kell elvinni valahova, hogy átnézzék.Ha meg már bele kell nyúlni a blokkba, értelemszerű, hogy átnézi az ember a többi részét is, esetleges további cserék miatt.
Az elektromos dolgok, meg a természetes elhasználódás miatt vannak.Ha valaki el akarja kerülni azt, hogy hozzá kelljen nyúlni a motorhoz, az tényleg csak azt tudom mondani, vegyen újat.Tudom, ha nincs pénz, akkor nem megy, csak a használt, DE akkor meg le kell nyelnie a békát, hogy időnként valami gebasz beüthet.Ha egyiket sem találja elfogadhatónak/kivitelezhetőnek az ember, még akkor is ott van, hogy senki nem kényszeríti az embert motorra.
Öregapó: hát ha nekem idejönne valaki, hogy érdekelné egy esetlegesen eladó motorom, és azt mondaná, hogy levenné a deknit megnézni, mi van alatta, hát én nem engedném.Akkor a viszontlátásra.Ennyi bizalmat elvár az ember a másiktól, és annyi tisztesség is legyen mindenkiben, hogy szántszándékkal szart nem ad el.
A szerelőknél való várakozás szar dolog tényleg, de sokan csak akkor viszik oda, mikor már KELL.
Évente egyszer szezon elején egy átvizsgálást meg lehetne ejteni.Még akkor is előjöhet szezon közben valami gond, de ESETLEG megelőzhető.
Na akkor asszem több lépésben válaszolok, ok?
Matyi: a másik nek "kicsivel drágább", hanem 50 rongyal, ami viszonyítva a 77ezerhez, úgy 70% körül van.
Valahol MINDKETTŐ zsákbamacska, mint a használt motorok általában, de akkor már az olcsóbbat venném meg, ott még mindig ott van az az 50E előny...
Udv!
Hadd szoljak hozza mar en is ehhez a motorvasarlasi ugyhoz,hisz en is "erintett" vagyok vm szinten(ugye Shoo cimbi).Addig OK, hogy eleg nagy az arkulombseg.De miert lenne zsakbamacskabb mint a masik?Miert kellene ugy inditani hogy meg meg sem veszi,de mar vm gondja van. Az mindkettore igaz hogy elojohetnek vasarlas utan is hibak, de ha az egyik OK? Ha nem vagy szereloguru akkor rengeteg ido+penz mig szerelohoz viszed, es megjavittatod. Ne mondja nekem senki az ellenkezojet,mert egy masik haver olcso,de kipofozasra varo mocijaval most jarjuk a kitaposatlan utat. Olcso volt(37eFt 634/'81) de a festest es aprobb javitasokat meg nem beleszamitva 50e van. Mondhatjatok mellefogtunk? Ott mikor vettuk nem ugy tunt.A JAWA-t is lehet allando szereles nelkul hasznalni,csak olyan allapotban legyen,es 1x hozzaertonek kell beallitania mindent. Ez az osszeg nalunk kb. 20eSk,ami egy minden okes 638-hoz viszonyitva is ennyi. Kar hogy nem lehet faragni belole. Az ember nem fel evre veszi a jarganyt,legalabbis O nem annyira fogja, ha a 77e-hez hozzaadjuk a javitasi koltsegeket akkor nem is lesz akkora a kulombseg. Vagy ha annyira ertenek hozza, miert nem javittatja meg es ugy adja el[gondolom a + penz miatt :(] de hat ez egy ordogi kor. Mindent osszegezve, en a kicsit dragabbikra,de OKra szavazok.
tovabbi minden jot
Valóban laikus vagyok. hiszen régen volt, amikor gépjármű szerelésre oktattak, és az a pár darab motor amihez szerencsém volt, nem jelent sokat.Megjavítanám így is, hiszen sikerült már ilyesmi, csak nem szeretem száz méterre lévő parkolóból felvinni a lakásba a blokkot, és ott elég lehetetlen körülmények között javítani, mivel a hely az kevés.Tehát jobban örültem volna, ha csak helyben elvégezhető melók lettek volna rajta. Azért én nem mondanám még laikus létemre sem. hogy a hengerek fúrása, az új dugók,(Csak ez drágább harmincezernél)a váltó alkatrészei, Matya tízezerje, ha ő szerel, nem tesz ki ötvenezret.Ekkor az olcsó motor már nem is olyan olcsó. A motor pedig rendesen jár , töltés is van amikor már kezd leolvadni a zománc generátor huzalozásáról. Eleinte csak egy picit magassabb fordulaton kezd el tölteni, utánna egyre magassabban.Ha egyszer nagyon túlterhelték, és nem égett le teljesen azonnal, akor a generátor ilyeneket csinál, mindig túl melegszik egy kicsit, egy kis zománc le, legközelebb még előbb melegszik túl.Ezt még én a laikus is tudom.Valóban, a trafó, a generátor filléres dolgok( a kettő hatezerötszáz, majdnem a vételár tíz százaléka) De még pár ilyen filléres dolog, és rögtön számítani fog a dolog. Nem tudom, mi a riogatás ebben. Minden használt motornál kijöhetnek hibák, hiszen a vevő rikán szedi szét teljesen vásárlás előtt, csak ha valóban frissen felújított a kinézett moci, akkor kissebb az esélye szívásnak. Ha valóban felújított...Ja, és nem vagyok pesszimista. Realista vagyok. Én is vettem már pár mocit, az ismerőseim is.Nem lehet kiszűrni az összes hibát, mindig kiderül valami utólag. Szerencsés esetben csak apróságok.Egyszerűbb lenne csak annyit mondani, mint Matya: Ismerem a motort, szerintem megéri. Csak akkor erkölcsi felelőséget is kel vállalni.
Öregapó, nagyon nem jöhetnek össze a dolgaid, ha ennyire pesszimista vagy. Nem tudom , mire költöttél annyit, de azzal a géppel te nagyon mellényúltál. Laikus vagy a motorhoz, más a szemléleted, mint a hozzáértőké, naná, neked is fizetni kell a javításért. Szezonban valóban lehet akár többhetes is a várakozás, de ha itt például a Matya bevállalja , akkor jó is lesz, és olcsóbb is.
Filléres dolgokat ne hozz fel indoklásképp, kit érdekel egy 1500 Forintos trafó, vagy egy 5000 Ft-os forgórész, ha ennyire olcsó gépre lel?Külömben sem valószinű az, ha a motor jár, rendesen, és töltés is van, hogy bármelyikkel baj lenne. Miért riogatod ilyenekkel a fórumot? A kuplung máris csak jó lehet, ha 634-esé, viszont eszerint hozzáértő foglalkozott vele, ez pozitív.
Ha a váltóhibásat motorikusan is teljesen felújítod, még mindíg közel se lesz annyiba, mint a zsákbamacska drágábbik, nem tudhatod, hogy sikerült a generál, mit raktak bele. Ne legyél türelmetlen, ne akarj az új szerzeménnyel azonnal motorozni, néhány nap javítás után az olcsóbból megbízható járgányt lehet varázsolni.
Egyszerűsítek egy kicsit. Matya , te mennyiért újjítod fel a blokkot?Hegerestül, csapágyastúl? Ez után a felújítás után lesz a két motor egyforma állapotban. Ha lehet hinni a tulajnak.Félek, hogy ez a felújítás nem jön ki ötvenezerből.Én is bele estem abba a hibába, hogy olcsó , hibás motort vettem azzal, hogy annak legalább ismerem a hibáját. Csak két dologban tévedtem. Először rosszul mértem fel a javítás költségét, másodszor a rossz motoron is kijött még annyi hiba, ami már tulzás...
Tudom, meg kel a motort nézni a vásárlás előtt. De ki az, aki egy próbakörből látja, hogy kezd menetzárlatos lenni a generátor?!!Vagy azt, hogy olyan menetzárlatos gyújtó trafó van benne, ami nem ad rendes szikrát alacsony fordulaton, de teljesen feltöltött aksival műxik mint az álom.Ami az én hibám, az az, hogy nem vettem észre a főtengely kotyogását.A motor hangján nem hallatszódott, a deklit nem vettem le.Ráadásul ha valaki olyan motort vesz, amit javítani kel, akkor egy jó ideig nem motorozik, amíg beszerzi a szükséges alkatrészeket, amíg beszereli. Ha szerelőhöz viszi, akkor még hosszabb az idő. A jobb szerelők, ha ismertek is egy kicsit, tele vannak melóval, két három hétig is várakoztatják az embert.Viszont a drágább moci nagyon drágának tűnik...Szerintem még keresni kelene más eladó mocikat is, aztán nagyobb számú ajánlat alapján választani.
A drágábbikat meg ne vedd.Rablás.
Egyébként ha meg arra is lenne pénzed, akkor miért kérdés, hogy mit csinálj, ha elromlik valami a másikon??Meg kell csinálni/tatni...
A tulaj meg elég bátor.Az én motorjaim elég megbízhatóak, de hogy garanciát adjak....na neee.Akár egy óra alatt is úgy össze lehet cseszni a motort, hogy nem győzi az ember javítani.És az isten se bizonyítja be bizonyos dolgokról, hogy a vevő hibájából történt.
A váltóhibás 89-es. Két helyen van lepattanva a festék rajta (1Ft nagyságban).Állítólag a főtengelycsapágy az első fékpofák a kilométeróra kihajtás és a primer áttétellánc cserélve lett rajta. Az aksira van még fél év gari. A kuplungja 634-esé állítólag 500 km van benne. Műszaki 2006 februárig van rajta. Egy hónapja még 93000-ért hirdette a váltógond azóta jött ki rajta (Mi van ha még valami elromlik, közvetlen az után h megvettem?), ezért lett 77000 az ára. A másik motor hasonló korú a kép alapján a külsején semmi hiba nincs. Eredeti állapotban van. Sajnos az árból nem tudtam faragni, mert állítólag ennyiben van a felújítása a motornak. Mindennemű meghibásodásra ad a tulaj 1 hónap garit. Egy hónapon belül mindent a saját pénzén javít. Amúgy most lett levizsgáztatva. A váltó lett kicserélve (léptető villák, fogaskerék, léptető tengely), első túl méretre lett felfúrva (még bejáratós), új gumik vannak rajta, új fényezés, matricázás, bukókeret, sérülésmentes kipufogók. Röviden ennyi a két motor története. Nem tudom ezek után mi a véleményetek, de lehet hogy a drágábbik mellett döntök. Még gondolkodok rajta.
Hát ez az. Én is sokallom.Tavaly előtt a tzmet 35 ért szétkapta Sárkány kispesten, felfuratta a hengert, dugót rakott bele, a váltóban kicserélt egy fogaskereket, befoltozott nagyon ügyessen egy hatalmas likat.Szétszedte az első telót.Meg pár ilyen apróság. Tőle még nem kértem árajánlatot, de nincs egy huszasom a dologra, plussz az alkatrészek. egyenlőre vagyoni helyzetem egyenlő a nullával. Most csak érdeklődök, és imádkozom, hogy ne essen szét jobban.Úgyis keveset használom, mert a benzin is csak csurran, cseppen.Teljesen lehetetlen a helyzet...:((( Viszont úgyis régen szedtem szét blokkot, lehet, hogy jót tesz a gyakorlás.:)
Konkrétan határozd meg az évjáratot és az esztétikai állapotot is.Képekkel illusztrálva könnyebb lenne a tippadás, így vakon foglalunk állást. A papírok, műszaki érvényesség hogy áll? A lényeget nem adtad elő....Ha egyforma állapotú a kettő, és a papírok mindenhol rendben vannak,akkor nyilván a váltóhibás a nyerő. Ha Jawat veszel, a tudattal együtt kell élned, hogy behatóan meg kell ismerkedned vele, akkor inkább előbb, mint később. Szóval a javítás előbb-utóbb úgyis szükségszerű lesz.
Öregapó, én, ha ki van szedve a motorból a blokk, akkor 10ezerért is széthúzom, meg összerakom.+ alkatrész.
Ha motorral együtt jön, akkor is megegyezünk...:))
A 20ezret kis túlzásnak tartom, már csak azért is, mert Jawát valószínűleg nem a tehetősek vesznek.Honnan a francból legyen nekik 20 rongyuk arra, hogy szétszedessék a blokkot?
Én a váltóhibásat ajánlom.Ismerem a motort, tényleg nagyon nyerő ezt a hibát leszámítva.
Mindenképpen a jó mocit vedd meg megéri.Engem nagyon sok bosszúság ért a mocim elöző tulaja miatt aki eladásra rakta össze a gépet. Viszont most már kezd összeálni úgy ahogy én szeretem.:)
Nem ismerem a TS árakat, de ma kérdeztem meg, mennyiért húzza szét egy 634es blokját egy olcsónak számnító szerelő. Húszezret mondott.Plussz amit utánna kel melóznia. Utánna még azok az alkatrészek, amiket bele kel pakolni... Ennyiért kapok egy használható blokkot, és talán még a forgalmi átírása is belefér....Szóval, ha nem magad javítod a váltót, akkor nem igazán ajánlom a hibássat.Én mindenesetre próbálom magam rábeszélni a sajátkezű javításra. Nem lesz semmi felvinnem a lakásba a parkolóból a blokkot, és ott barkácsolni.Nekem léptető villát kel cserélnem, és főtengely csapágyakat.Egyenlőre, a többit meglátom, ha darabokban lesz.Mégegyszer, gondold meg a hibássat...Jut eszembe, ha motort vesztek, nézzétek meg van e olaj a váltóban elég. Nekem utólag kiderült, ha elég olaj van benne, akkor rendesen elveszti a szobatisztaságát.
Az előző kérdésemre nem tud valaki válaszolni? 125.000 forintért megéri megvenni egy TwinSport jawat? Nagyon szép állapotban van és a tulaj egy hónap garit ad rá, ill. van egy váltóhibás 77.000-ért.Nem tudom melyik éri meg jobban. Légyszi segítsetek.Köszi.
Csiba Matyi valahogy tudasd velem vagy a Pistával az elérhetőséged.Köszi.
Szia Öregapó !
Ha felhábordtál, annak csak örülhetek. Azt támasztja alá, hogy a gyanú nem igaz.
Ez esetben az elnézésedet kérem !!
Amit a alacsony feszültségről, a szűk dobozról, az elégtelen hűtésről írtál, azzal mind egyetértek.
Amúgy 6 V-os kapcsolás létezett előbb, mert arra volt igazán szükség. Nem terveztünk át semmilyen létező 12V-os kapcsolást. Akkor láttunk neki a tervezésnek, amikor próbaképpen kimértem egy DDR hall ic-t, és már 3,5 V-os tápfeszültségtől működött, ergo kiderült, hogy 6V-hoz is jó.
Ezután vettünk egy üres papírt, rajzoltunk rá egymás mellé 3-3 db pnp tranzinsztort, fent egy +6V-os vonalat, azután minden tranyó kapott egy bázisosztót, összekötöttük őket, és végül mellé rajzoltuk a minimálisan szükséges diódákat (polaritásvédelem és trafó-visszarugdosás elleni védelem). A minimális egyszerűségre törekedtünk. A tranzisztorok kapcsolóüzemben működnek, vagy zárva, vagy nyitva vannak. Ez a gyújtás gyakorlatilag olyan egyszerű, hogy nem lehet elrontani.
Üdv,
Peti74
Adam638: asszem végre sikerült a primpostára elküldeni. De a yahoo-s cím nem működik, azt írja nincs ilyen cím!
Peti74 ! Felháborató a gyanusítgatásod! Ha olvastad amit erről az esetről leírtam, akkor láthattad, hogy azt írtam, hogy a gyújtásod álltalában működik, talán csak némelyik gyútótrafó, és alacsony feszültség, szűk dobozból, vagy rossz elhelyezésből fakadó hűtés okozhat problémát. A hatvoltos végtranyó bázis osztójánál lévő pici eltérés(gondom nem lett a BD saturációs feszültsége beleszámítva azt hiszem, amikor 12 voltról át lett számolva 6ra) mint írtam, csak speciális esetben okozhat gondot, de ezt is ki kellene mérni hogy valóban bezavar e extrémebb impedanciájú tafónál, alacsony feszültségnél..
Mégegyszer, nem én akarlak lejáratni, gondolom magadból idulsz ki, amikor ilyesmiket feltételezel.
Peti74!
Ha már itt tartunk , pipec a trabant gyújtás amit adtál .
DocZ !
A motor elektronika fórumon már megtettem. Most itt ide is bemásolom:
A legutóbbi írásod gyakorlatilag egyenértékűek az én lejáratásommal !
A 6V-os e-gyújtásról szóló veboldal kizárólag azért készült, hogy azokat a hasznos dolgokat, amiket a saját motoromban megvalósítottam és nap mint nap élvezem a hasznát, másokkal megosszam. Hangsúlyozom, nem ebből élek, az egész csak szívesség, hátha valakinek jól jön.
De: ha az én kapcsolásom felhasználásával a nyáklapot Te magad tervezted, és az egész rendszert Te magad építetted össze, akkor sajnos előfordulhat, hogy nem mindenben az én általam kitalált gyújtást építetted meg. A weboldalamra felrakott kapcsolások működnek, megbízhatóak. Ha neked valami nem stimmel, az nem az én hibám, nem voltam ott amikor csináltad, nem adtam hozzá se ötletet, se alkatrészt. Felesleges a fikázás.
Még valami :
NAGYON MEREM REMÉLNI, HOGY A DOCZ NÉV VALÓJÁBAN NEM ÖREGAPÓT TAKARJA, AKI A LEGUTÓBBI VITÁNK ÓTA, MOST "ÁLNÉVEN" MEGPRÓBÁL LEJÁRATNI !
AZ INTERNET VIRTUÁLIS VILÁGA SOK JÓ DOLOG MELETT, ILYENRE IS ALKALMAS, EZT
MINDANNYIAN TUDJUK.
Akinek nem inge........
Peti74
lenne egy kérésem mindenkihez!!!!
ha valaki tud egy megbízható elektronikus gyujtáshoz rajzot akkor küldje már el nekem...
de tényleg csak olyan érdekel amit van akai megépített otthon és rendesen működik!!!!!már csináltam egyet ami peti74 tervezett de nekem nem akar rendesen működni és már meguntam hogy 10-szer szedem szét rakom össze és valami rossz...már mindent kicsietréltem és még mindíg nem jó!!!!!
kösz
emali: freedom@maffia.hu
A jawa.hu oldalon nem kérdeztél még rá?
Hátha ők tudnak behozni.
Üdv. Mindenkinek!
Azt hallottam, hogy Szlovákiában lehet kapni 638-ashoz olyan hengereket, amik gyárilag 400 ccm-esek. Tud erről valaki valamit?
Kulio!
Az én 638-asom esetében tartalékon kb. 2,5 l benya van benne.
Kösz mindenkinek a tanácsokat légszűrő ügyben.
Kimostam benzinben, és beállítottuk az alapjáratot, most már jól megy a gép, a diósgyőri találkozóra már azzal mentem
:)
Ennyit az RMC-s eladók hozzáértéséről, jól átbasztak.
sziasztok
kellene nekem a twin sport(350/638) fuvóka sorrendje, mivel a könyvben nem igazán találtam. mikor összeraktuk porlasztót akkor a moci belefulladt az anygaba, most hogy felcseréltük a 90 es és a 72 es szelepet, igy megy mint a golyó, d nme hiszem hogy okés lenne, mert a hideg indítással gáz van. vettem szlovákban egy tü sort, ami egy 100, 72, 40 es fuvókából áll. ezt szeretném beletenni csak egy sorrendet kérek hozzá.
T
Sziasztok!
Szükségem lenne gumiszimeringre ami az 559-es berugótengelyén van.
Égen-földön nincs, ezért O gyűrü csere lesz.
Ki tudná megmondani pontosan mekkora kell oda?
Köszike
Attila
Eladó Czetka 350!
Info: pristie@freemail.hu
/
kep.tar.hu/czetka
Motomen
csokaadam@primposta.com v.
csokaadam@yahoo.com
Köszönöm
Motomen
csokaadam@primposta.com v.
csokaadam@yahoo.com
Köszönöm
Nem MZ hanem jawa 350 Twinsport a motor. Van egy másik jelöltem, szintén twinsport és nagyon szép eredeti állapotban van. A tulaj 125000-t kér érte nem sok egy kicsit?
Ha valaki leírná, mennyi olaj kel a 634es első telóba(telószáranként), nagyon megköszönném.
Irtam emilben infót, meg térkép vázlatot a jawa-s boltról de nem ment át, visszadobta a primposta. Hova küldjem?
hali
Tudjas valaki, hogy hány liter benya van a tankban, ha pont kilátszik a benzincsap teteje, ill menniy van benne tartalékon
Twin? Akkor el voltam tévedve... Megszólalásom ezen esetben semmis!
Ez nem a Jawa topik? :-) TS mint TwinSport, nem?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|