:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Matya,
jogos, eltévesztettem. Amúgy a két kuplungszerkezet tényleg csereszabatos, ha kuplungkosárral együtt cseréled az egészet.
Twin Sport farokidomja nincs valakinek elfekvőben? Nem ingyen kérem...:)
Üdvözlettel:
Blaise
A twinek hátsó telója nyitott rugós, a másiké zárt, aztán ha jól tévedek, asszem a krómozott sárvédők se a twinekre jellemzőek.
más a léptetővilla a TS-ekben.Legalábbis ha jól tudom, 89től az egyiket öntvényből csinálták, a másik a szokásos, lemezből haljított.
'84-es 638-as???Akkor még a 634-es futott.A 638-ast '85-ben kezdték csinálni.
Ebben nem tudok állást foglalni, 85-ös gépeim vannak. Viszont a 638 kuplungot kicserélni 634-re nem nagy mágika. Sajna a 638 tényleg szeret rángatni.
Hm, Fullkopy-nak igaza lehet, bár én még a kuplungra gyanakszom. Nekem 84-es kiadású 638-am van és ezen még a 634-esek kuplungja van. A TS-eken pedig az újabb verzió van, keskenyebb lamellákkal, öt rugóval. Állítólag az öregebb vari a jobb...
Üdv,
Blaise
Van Csepelen 2 műanyag karom, de az nem működteti az elsőfékről a féklámpát.
Motorikusan semmi . A tankon és az oldallemezen a ts -ről lespórolták a krómozott feliratot, matricázták, és az ülés alá pakoltak egy műanyagidomot. Az első lábtartók ts-nél általában nem alkalmasak az oldalkocsifék felszerelésére. Sok ts-en gagyi műanyag fék és kuplunkar van. Hirtelen ennyi jut eszembe.
sziasztok!
tudnátok nekem infot adni 638-as és TS összehasonlításban? tudom a két megjelölés nem igazán feleltethet meg egymásnak, de mondjuk egy 1986-os 12V-os 638-as és 1989-es Ts között mi különbségek lehetnek? Motorikusan elsősorban.
köszi a választ
Urak!
Vennék 638 twin sport farokidomot. Szín nem fontos, az sem baj ha törött, csak legyen meg minden darabja... :)
Kösz előre is.
Üdv,
Blaise
Szevasztok,
Keresek, sőt vennék 638-ashoz fék és kuplung kart.
Ill. tudja valaki, hogy mennyiért és hol krómoznak egy első+hátsó sárvédőt?
Köszi.
Hi R.A.
akkor inkább add el nekem 3000ért.
Nox72!
Én is most állok az átiratás előtt.
Törzskártyás volt a gépezeted?
Nekem még törzskártya nélküli a gépezet.
30.800.... a büdös *nyjukat, bár többre számítottam.
A vizsgadíj mennyi lehet? Tudja vki?
Doni
Heló R.A. 2000 -ftot adok érte és milyen müködőképes?E-mail:peter001@levele.hu
Van minden amit szeretnel,de videken(Tiszafoldvar).Komplett eleje 7e-Ft,elfogadhato allapotban.Holnap delutantol Magyarorszagon vagyok ha erdekel csorogjel ram(20 203 9302)
Öregmotoros, küld ha tudod
A berúgó rész nem igazán működik, de ezen kívül semmit nem tudok a blokkról. Ránézésre még nem volt szétszedve. Első villa csak Cetkához való van (elég ritka darabok), de ha kell adok hozzá két leharcolt kereket is.
Nekem semmi, csak nem akarják így levizsgáztatni.A környékben meg nem nagyon van olyan hely ahol ezt lazábban vennék.Kénytelen vagyok visszaalakítani a vizsga erejéig.Ezért kellenének alkatrészek hozzá. Van teleszkópszáram, felnim,fékdob,gumi, viszont kéne fékkar,bowden,a felnire bal oldalra a takarólemez...stb. Vennék én komplett elejét is, de azért 20000 forintot kértek annyit meg nem költök rá.Ha tudtok akkor légyszi segítsetek.
Köszi
Csak a műszaki erejéig, de szeretném, hogy megmaradjon tartalékba ha valamiért kéne a későbbiekben.
Sziasztok!
Sikerült átiratni a motoromat! Meg van az eredetvizsga, az új forgalmi, az önkormányzati átiratás, a törzsköny. És mind ez csupán csak 13e+12e+5,8e=30.800 Ft-ba került. Plusz biztosítás meg telefonálgatások, meg a motor ára, meg a felújítás. Hát aki ezt 120-150 alatt megoldja azelőtt megemelem a kalapom. És akkor még semmi extra nincs a motoron!
Jók ezek az rendelkezések, végülis el kell tartani azt a rohadt nagy állami apparátust!
De meg van a papírmunka és ennek tényleg örülök. 2 hónap múlva 1-el több oldalas lesz az utakon!
Szeva R.A.
Mit tudni a blokkról? Működő képes, széthajtott v. valami info? Más cucc nincs a Mustánghoz? Első villa + 1 első kerék kellene.
JawaZoli
Woodoo2!
Igen, gyantás volt, hogy nem feltétlen egyezik a motorszám kezdete a típusszámmal.
Tényleg, a 634-emen a fékkar és a kuplungkar helyzete rögzített, azaz csak úgy tudok változtatni rajta, ha az egész kormány állását megváltoztatom.
A szerelvények rögzítése mindegyik 634-esen fix volt? Arra gyanaxom, hogy az enyémen nem a saját koránya van, mert ez így elég mókás megoldás, hogy nem lehet elérni normális pozícióból a fékkart...
Doni
Érdekelne 2000ért megveszem.e-mail:peter001@levele.hu
Sztem nem jelent semmit,m az enyém cz, a motorszáma pedig 634-el kezdődik,de nem 634-es a blokk.
Ha a kormánytartó kifli alatt lévő fém lapon uaz a motorszám van beleütve,mint ami a motoron van,akkor gyárilak így van.
Fullkopy!
Maradt a 634-es a védőszárnyaim alatt!:)
A 7végén beröffentettük a 2 éves állásra ítélt gépezetet.
Hinnye!!!!!!!!! ÁLATUL MEGY ÉS MINT A GÉP!!!:)))
Az életre kelés utáni első kör alatt meglehetősen folytott hangja volt, ezért szétszedtem a kipuffot. Hát az állás alatt egy igen termékeny molylepke kipuffonként egy öklömnyi vattaszerű anyagot szőtt bele!!!
Utánna már pattogott a hangja ahogy kell.
Szóval ezt sem adom el egy hamar (=soha)!!! A héten intézem az átiratását:)
Arról tud vki vmit, hogy mit jelent az, hogy a motorszáma 632-vel kezdődik?
Akkor mégsem 634-es? Vagy nem a típusszámmal kezdődik a motorszám?
Üdv,
Doni
shoo: mi bajod a tarcsa fekkel?
http://www.tipmoto.com/inzeraty.php?kategorie=13&fid=
http://www.motoinzerce.cz/inzeraty.php?kategorie=13
mondjuk ezt a kettőt találtam kapásból, de szerintem a google- lal rövid időn belül jónéhány csehországi motorkereskedést lehet találni,
és azért mégis olcsóbbak, int az újak( márha igaz a Jawa.hu-n a forumban motor13hozzászólása, hogy valahogy mégis forgalomba lehet hozni az újakat Mo-on is
Hello kzdeb.
Ilyen cégről én sajna nem halottam.Viszont megnézném azokat a mocikat én is. meg tudnád adni az oldalt ahol láttad?
Sziasztok!
nem tudtok olyan céget, ami használt motorok importálásával foglalkozik? esetleg Csehországból?
láttam 1-2 egész jónak tűnő nem is régi 350-es JAwar a neten, de privátban biztosan nem mennék ki érte.
köszi
Csak a műszakira akarod visszaalakítani,v véglegesen?
Heló nekem van egy jawa mustangom 4le 6500ford számu.jól jönne a blokk 2000-3000 adok érte.hol laksz?ha keveselled akkor nem kell.másnak ugyse tudnád eladni igen kevés embernek van ez a tipusu motorja.e-mail:peter001@levele.hu
Jawa 350 638 elsőfék dobfékre történő visszaalakításhoz keresek alkatrészeket.
Én tatai(Kom.-Eszt.)vagyok.
tel.:30\856-76-46
e-mail.:csabasuszter@freemail.hu
hali.tudtok tulajdonságokat,előfordulható hibákat és alkatrészellátásról vmit Jawa cz488-al kapcsolatban.
kössz
Visszavonom, ezt az olcso muszerrel mertem a rendes muszerrel 0.06V valtot mer.
Hi!
Beszart az aksi, most kicsereltem, ramertem, es 30V valto van az aksin (a 13V egyen mellett)
Dioda hid?
HyGy
A 12 V-osok között nincsenek különbségek,de az enyém CZ 472.4-es,aminek kívülről uolyan blokkja van,mint a 634-esnek,de elég sok különbség van közöttük. Ja,és akkor még a csepptankos 350-est,és a 638-asokat még nem is említettem.
Persze hogy 15-ös, ez a gyári fogszám háromkerekűhöz, de hangsúlyozom, hogy oldalkocsival,aminek önsúlya van, ebben 65 kg . utassal és 20 kiló szerszámmal gyorsul, mint őrült.
Hát azért a 12V-osokon belül nem hiszem, hogy olyan nagy különbségek lennének..:))
törpe:nagyobb teljesítménye nem nagyon lesz, de én mióta feltettem az enyémre, hozzá se kellett nyúlni.3.-ban kiforog kb 6000-ig, és lehet vele szép kényelmesen utazni olyan 90-95-el.Akkor fogyaszt kb 5litert.100as utazónál kicsit jobban megugrik a fogyasztás.De előgyújtástól is sok függ.
Ja,a távtartó mérete azért nincs fent,m minden típusnál más és más.
Fullkopy!
De azt is nézd meg,h neked milyen lánckerék van elől,m biztos,h nem 18-as!
törpe!
Én már átcseréltem trabant gyújtásra az enyémet,és a "részleteket" feltettem a http://jawa.gportal.hu -ra. Megnézheted!
Fullkopy.
Szerintem azért olyan nagy gebasz nincs vele. Én inkább arra tudok gondolni, hogy a sok apró "tökéletlenség" összességében már ilyen nagy gondot okoz. Ezért is szerettem volna valami szakinak megmutatni.Aki benne van a dologban.Aki megy vele egy kört,esetleg már a hangjáról meg tudja állapítani, hogy "ez vagy az" biztos nem jó.
Az is lehet, hogy nekem vannak túl nagy elvárásaim a géptől?Sajnos nincs összehasonlítási alapom.
Matya.A trabi gyujtást asszem meg tudom szerezni.Ára mennyi szokott lenni?A felrakása egyszerű?Bár nekem csak mint alternatíva jutott eszembe az elektronikus gyújtás.Alapvetően nem "utálom" a megszakítósat.De ha az elektronikus megbízhatóbb, nagyobb teljesítményt csikar ki a gépből kevesebb macerával jár és nem tul drága akkor gondolkodás nélkül lecserélném.
Valami nagy gebasz van a gépeddel, az én háromkerekűm tutira megemeli az elejét egyesben egy kis csutkagázon, de kettesben sem koptatja elöl a gumit, se az aszfaltot , hasonló esetben... Félelmetesen gyorsul... A karbit se ártana kipucolni és beállítani nálad, szerintem.
Könnyen csacsogok friss, jól sikerült generál után, mondhatnátok, de generál előtt, a másik se volt olyan nagyon sokkal rosszabb, csak az nagyon zörgött.
Szóval nálad nagyon nem o.k. valami.
Egy biztos, a hiba elhárítását mindíg a gyújtás beszabályozásával kell kezdeni, az üzemanyagellátás beállítása ezt követi.
Akkor gyönyörű...Trabi gyújtás rámegy.Kis ügyességgel.Nekem hibátlanul működik már több mint egy éve....Bontóban szerezz egyet, kompletten.Jeladóval együtt.Ha írsz egy emilt, vagy felhívsz, elmondom részletesen is, hogy mit hogyan merre.
mateyam11@yahoo.com
06-30-931-99-65
hello Matya.
a moci 21v-os. Twin Sport
Milyen motorhoz kéne elektronika?6V-os, vagy 12V-os?
Hát nagyon sok igazságit leírtál. Már érthető ez a pangás.
Abból gondolom, hogy nem tökéletes, hogy csak egy bizonyos sebességtartományban van "ereje"(30-tól- 70-ig). Alatta, fölötte eléggé erőtlen a kicsike.Persze, tudom, vissza kell váltani, de az elindulásnál is ezt az erőtlenséget tapasztalom.Persze az is lehet, hogy máshol kell keresni a hibát, de nekem ez tűnik a leg kézenfekvőbbnek.
Hallottam olyan emberkékről akik "hallásra" is be tudták állítani a tökéletes gyújtást, de szerintem egy műszeres beállítás azért pontosabb.:)Nekem persze nem sok jutott a műszerekből, elméletben persze jó vagyok.:( Hát ezért fordultam segítségért.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|