:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Ma egész nap az SR2-vel foglalkoztam, nem tudtam elmenni, de holnap bizti megyek mert kellenek nekem is főtengelycsapágyak meg ékek.
Hát, elírás volt, nem 15 Ah-sra gondoltam....
ki mit tud a
www.szoci.motoros.hu/uj oldalról? Milyen céllal készült?Ez a mostani meg fog szűnni? Vagy mi a helyzet vele?
Egyébként tartalmilag szinte ugyanaz a két oldal.
én úgy tudom , hogy műszaki vizsgán feltétlenül megkövetelik mindkét oldalon.
Hogy a közúton a szerv , ha nem találja beleköt-e vagy sem az szerintem csak tőle függ.
kettőnek kell fennt lenni
Szeretném megtudni,hogy szabályozza -e előírás a kétoldali viszapillantó használatát? 559-es 250-esemen eredetileg csak baloldalon van a kormányvégen, és a kormányburkolat alá betuszkolva a tükrök valahogy nem az igaziak. Visszaállítható tehát az eredeti állapot, vagy most már csak kettő a nyerő? Köszi: Borzi
nézzétek meg a www.motorosmc.gportal.hu oldalt
Gyerekek!
Kellenének nekem a következő cuccok sürgősen 638-as jawához.:
-fék, és kuplungkar
-telószárgumiharmonika alá az a két műanyag hézagológyűrű
-visszajelzők a műszerfalra
-két index
-forimérő aljára az a kúpos műanyag szirszar
-H. rugóstag tetejére mindkét oldalra az a két darabból álló alumínium vacak, ami a fölső műanyag csészébe megy bele
Ajánlatokat várok a mateyam11@yahoo.com-ra-
vagy tel..:06-30-931-99-65
Jó lenne mielőbb......
Ki volt itt Beloianniszból?Azt mondta, van neki sok cucca.....
Motorosboltban csapágyat???
Én inkább csapágyboltba mennék.Minek húzzanak le mégegy bőrt az emberről???
Koyo 6305 kb 1500 píz.
Én azt szoktam.Az SKF pofátlanul drága, és messze nem olyan jó, mint ahogy az ára után hinné az ember.Esetleg még FAG-ot nézz, de azt nemtom mennyi.
Tisztítsd ki a benzincsapot, vagy a kis likat a tanksapi tetején..Lehet, h vákum van a tankban...
Ez a legegyszerűbb variáció, a többi bonyolulthoz most fáradt vagyok...
Hááátttt...15Ah-ás???!!!!Ember az XJ650-esbe 12Ah-ás való, és az önindítós!!!!
"Olyat" ne vegyél, csak ha nagyon sok felelsleges pénzed van...Bár inkább utald át nekem....Jól jönne...:))
sorszám: 4957 (33888)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-07-18 20:45:26)
Ja, és savas kell.A zselésnek más töltőáram kell.Rossz esetben fel is "robbanhat"...
12V 5Ah..Ez fér bele. a 11Ah-ás kib...ott nagydarab.
sorszám: 4955 (33886)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-07-18 20:13:40)
mert? vettem már egy rakat csapágyat, 6202-t 6303-at kormánycsapágyat, de egy se került többe egy 1000-nél. igaz az Simson volt. De MZ-hez se láttam drágábban 1500-nél. Igaz, ez Jawa, de nem hiszem hogy több lenne, de holnap meg tudom mondani, hgy konrétan mennyi, mert járok motorosboltban
nem fogz beleszakadni, nekem a 6303-as Simo főtengelycspágy (SNH) kerül 650ftomba
Sziasztok!Szerintetek mennyi most egy 6305-ös csapágy!
Szevasztok! Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, jawa 350/638 hidegen indul pöcc röff de kb 10-perc után leáll.Ha rárugok egy párat nehezen elkapja de leáll.kis várakozás után amely kb megint 10-perc beindul.Ha valaki tudja,hogy mi lehet a ludas kérem segítsen.Előre is kössz.
Köszönöm!!!! Úgy tudom, hogy gyárilag 15 Ah-s volt benne, szóval olyat veszek.
Akkor legyen 12V-os, 11Ah-ás. Vannak akik riasztóba való zárt rendszerű akkut használnak, állítólag jók de nekem nincs tapasztalatom vele. A közönséges savas akksi is bőven megteszi, ha jó a töltésed nem lesz vele gondod. Varta-ban Szegeden olyan 3500HUF az ára cirka. Más márkák lehet hogy kicsit olcsóbbak, de nagy a szórás egyeseknél, én mindenképpen a Varta-t javaslom. Ha bemégy egy szaküzletben és azt mondod, hogy motorkerékpárba kell, tudni fogják mi a pálya. Szal hajrá!
Üdv,
Blaise
sorszám: 4948 (33864)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-07-18 20:13:40)
Mint már azt említettem 638-as JAWA-hoz szeretnék 12 V-os akksit venni. Savas akksi mennyibe kerül???? Ja, és méretre mekkora kell????
Nox72!
Dánke a válaszokat!:)
Mivaaaaan? Ideiglenesen kivonják a forgalomból ha nincs rajta műszaki????
Akkor érdemes még az átiratás előtt az előzi tulajjal levizsgáztatni és aztán átírni? Vagy így nem olcsóbb? Gondolok itt az újboli forgalombahozatal költségére...:(
Az *nyjukat!!!!!!!!!
D
Szia Doni!
Bocs, hogy csak most válaszolok. Én törzskártya nélkül vettem az oldalast. A törzskártyát mivel a gépet szétszedtem csak egy puszta vázra és egy külön blokdarabra csinálta meg a pacák. Kijött a helyszínre az eredetvizsgáló. Egyébként ez is ugyanannyiba kerül mintha elvinnéd valahova. Sokan nem is tudják ezt a lehetőséget, pedig kötelező nekik kijönni és nem kérhetnek érte plusz pénzt!
Mindezt meg kell csinálni a vételt követő 30 nap alatt. Aztán jött az önkormányzat. Ott kiderült, hogy természetesen új forgalmi is kell. Ez volt 6 rugó, a törzsköny, mert ez is kell megint 6 rugó, az átiratás 5800. Ja és persze ideiglenesen azonnal kivonták a forgalomból, mert nincs rajta műszaki! Ezt még meg kell csinálnom, de mostmár legalább nyugodtan szerelhetem a mocit!
A 350/638 kuplung remegését a nyomólap és a kuplungagy közötti evolvens profilú bordás kötés alumínium felületein fellépő akadozó csúszás válthatja ki. Ezt megakadályozandó egy "O"-gyűrűt építettek be gyárilag, mely a gumi rugalmasságánál fogva segíti a záródó kuplung lamellák egyenletes terhelésfelvételét. Ez a filléres alkatrész azonban már néhány év alatt elöregszik, és nem látja el fő feladatát. Bátran próbáljátok új gyűrűvel ki ugyanazt az előtte még rángató kuplungot! Sok sikert a vaj puha kuplunghoz...
Szeretném megtudni,hogy szabályozza -e előírás a kétoldali viszapillantó használatát? 559-es 250-esemen eredetileg csak baloldalon van a kormányvégen, és a kormányburkolat alá betuszkolva a tükrök valahogy nem az igaziak. Visszaállítható tehát az eredeti állapot, vagy most már csak kettő a nyerő? Köszi: Borzi
hali!
Van valakinek Jawa 05(ideal)-höz légszűrő,vagy kilóméteróraspirál, vagy mexakitókinyomóbütyök vagy bal oldali lábtartó lemez amit eladna nekem?
Ímél:dpetzi@freestart.hu
638-as JAWA-hoz kéne új akksit vennem, mert a régi tönkrement. Akitől szeretném venni most mondta, hogy nem jó az akksi.
Pontosan milyet is vegyek???? És, savasat, vagy zseléset, és ezek kb. mennyibe kerülnek újonan????
Ja, és hogy kérjem, miket mondjak a boltban????
Én nem értek az akksikhoz.
Szerintem a 251-es etz. En anno a 638-al versenyeztem sima 250-es etz-vel kb 90-ig es ott megvert. Az mz jobban gyorsul, a jawa viszont nyomatekosabb.
sorszám: 4939 (33822)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-07-15 09:26:30)
Jól van meggyőztetek, megy bele a 634es kuplung.
Ja Matya kettőt szereztem ha érdekel az egyik...
Amúgy a Jawa szakszervíz Újpesten van a Kisfaludy utca elején közel a váciúthoz.Apropó a www.jawa.hu ról a márkakereskesőknél van hozzájuk link.
Jawa 638-hoz, ts-hez ,stb. keresek Jikov 28mm-es középúszóházas karbit.
Csak komplett érdekel.
e-mail: malarikb@axelero.hu
Egy kedves ismerősöm anyagi okok miatt meg szeretne válni féltett, korához képest jó állapotban lévő mocijától:
Paraméterek: Jawa TS350
Hengerürtart.: 344
Évj.: 1991. 05. havi
Kb. 8000 km futott
Műszaki: 2006.07
Irányár: 130e Ft
Érd.: 30/3795387
E-mail: dreaming@freemail.hu
Kérésre képet küldök. A motor Hajdú-Biharban van.
Dreamer
Kedves Forumlatogatok!
Sajnos eljott a pillanat, hogy hutlen modon meg szeretnek valni hon szeretett 638-as JAWAmtol. Tipusvaltas miatti hutlenseg esete ez!
De nem szeretnem, ha a kamraban lenne az enyeszete ez a muremek.
Erdekel valakit? Kuldok reszleteket...
Hol hirdessek?
Vagy csak vak vagyok es nem talaltam meg a "Hirdetesek" menupontot a szocimotoros oldalon?
Plíz, advájzs!
Szia B.A.T.!
Én már mentem mindkettővel.:) Nekem 1 638-as Jawám van, de az ismerősömnek ETZ 251-ese. Már ő is bütykölt rajta és én is kicseréltem az első lánckereket a legnagyobbra, de így is oda szoktam verni rendszeresen.:))
Mondjuk max 110-et visz az enyém, tehát csak gyorsulni jobb.:( De úgyis 90 körül szoktam cirkálni.
Üdv
sorszám: 4934 (33700)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-07-15 09:26:30)
De lehet, h félreértettem a hozzászólást..Akkor bocs..
Az pedig kuplung lesz.Nekem is csinálja, ha nagyobb gázzal akarok elindulni, de lesz...om...:))Kisebb gázzal való indulásnál teljesen hibátlan...Ennyi hibája legyen egy szocinak..:))
Höhö...Ennyit arról, hogy kapcsolófogak brutális deformációja, kopása, vagy mifenét olvastam itt pár hozzászólással ezelőt....:))
Hali,
Nagyon erős "korholó" hangot már én is tapasztaltam a saját mocimon. Mivel csak ritkán csinálja, nem foglalkoztam vele.Nekem pl. csak akkor csinálja, ha nagy gázzal akarok elindulni. Csak az egyes fokozatban, ritkán.Ja még annyit, hogy eddig csak hideg en csinálta. Szerintem a kuplungtárcsa a ludas, de én eléggé laikus vagyk.:))
Egyébként hol van az a jawa szervíz?
Az lenne a kérdésem, hogy 0-100-ra melyik gyorsul jobban....
1: MZ ETZ 251
2: JAWA 638
Csak kíváncsiságból. Örülnék, ha olyan is írna, aki mindkettőn ült, és jellemezné az erőbeli különbségeket a két gép között.
THX!!!!
Kiemelem a kuplungot, be teszem a gangot, engedném ki és kopogás köszörülés,de húz.Van amikor egyátalán nem csinálja úgy vettem észre hogy melegen nem.Elöször én is váltóra gondoltam de most volt kinn a blokk szétkapva ősszerakva újra a jawa szakszervízben csináltatam ott mondta az öreg hogy a kuplungom rossz.Nekem is a váltó gyanús, de ez ellen szól hogy minden gangban csinálja.Állítolag beremegnek a tárcsák.Ja és tényleg recseg ropog de megy szóval ha a váltó csinálná akkor nyílván nem húzna hanem rángatna nem?Egyébként amikor korábban csináltattam ugyan ott a blokkomoat akkor a váltóban ami rossz volt azt ki cserélték.Szóval szerintem nem akar átverni , tényleg érti a dolgát az öreg .
Nekem is lenne kérdésem ezzel az esettel kapcsolatban: Leállított motornál nem nehezebb e üresbe rakni? A zaj megszüntekor nem ránt e egyet?(bár ezt már lehet, hogy kérdezte valaki) Azért kérdezem, mert ha mégse a kuplung miatt van, hanem fogaskerék, léptetővilla, annak a tengelye, akkor menetközben, amíg köszörül azt hiszem nem is húz, aztán amikor mégis kapcsolódik, néha rántani szokott eggyet. Ilyenkor álló motornál nehezebb üresbe rakni. Nekem legalábbis ilyen tapasztalataim vannak, bár nem Jawával. Annál még nem tudom, ilyenkor mit csinál.
Akkor pontosítsunk ! A kupplung kiemelésekor hallod a zajt, a kupplung tartásakor jelentkezik morgó, ropogó hang, a váltás során, vagy a kupplung visszaengedésekor ?
egyesben, kettesben hármasban szóval mindegy milyen fokozatban
Még annyi különbség a twin és a 638 között, hogy a Twin ülésének hátulja magasabbra van emelve (a vázra végére heggesztett elemmel).
Heló R.A. adok a blokkért 3500ftot.Amúgy hol laksz én vas-megyében.és milyen városban?
Csak egyesben ?
Lehet pl. a fogaskerekek homlokfelületének iszonyatos mértékű barmolódása, vagy baromi rossz kupplungbeállítás.
Sziasztok,
Szerintetek (638.5) induláskor jelentkező förtelmes zaj a blokkból lehet a kuplung hibája?Soha máskor nem csinálja csak induláskor, kiprobáltam kettesben is hármasban is csak induláskor hallom.A blokkom fel lett újítva, minden csapágy új.Új a váltó bemenő tengelye is (amin a kuplung van)mert abban volt egy kis görbület :).Az újpesti jawa szakszervíz szerint a kuplung rossz.De azért gondoltam hátha járt már valaki ilyen cipőben.Le fogom cserélni 634re a kuplugot de azért kiváncsi vagyok mit gondoltok.Ja és a már sokat emlegetett rángatás is meg van de nagyon finoman.
Válaszaitoka köszönöm , Ádám
Fullkopy
Löknél egy mobil számot ide vagy az emailemre, pénteken ill. vasárnap délután arra járok, ha esetleg otthon vagy felkeresnélek.
JawaZoli
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|