:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Igen ebben igazad van tényleg nincs ezekhez a típusokhoz szakképzés és így szakember se aki kiff ezekre specializálódott volna. De szerintem egy gépész vagy akár már egy megfelelő szakmunkás képesítés is biztosít annyi műszaki érzéket jártasságot hogy ne gányolja össze a vasat.
Természetesen az más hogyha kitanúlta az ember a maga bőrén ahogy én is és bármit megjavít magának esetleg ismerősének de a felelősség akkor is oriási.Mert ilyen öreg gépeknél már bármi előfordúlhat. És ha a haverod bármi miatt is, neadjaazég, balesetet szenved röviddel azután hogy te bármit is javítottál a gépén egy életre nem tudsz tükörbe nézni illetve a szerettei szemébe.
Ezért tanácsolom mindenkinek aki segítséget kér, hogy vagy ismerje a szerelőjét vagy győződjön meg annak műszaki jártasságáról.
Sziasztok Zoli
CZ-JAWA 250 GYUJTÁSHIBÁVAL ELADÓ MISKOLCON. 35E-FT 06702449384
FORGALMI VAN
Hali!
Hát Zintem nem a sufniszervíz formával lehet a gond, hanem, hogy ha gányol az ember.Ha tiszttességesen meg van csinálva valami, nem csak összeb...va, akkor nem lehet gond.És ez független attól, hogy végzettsége van-e valakinek.Szűken véve a dolgot, csupán hozzáállás/felelősségérzet, na meg némi műszaki érzék, szerelési gyakorlat, és a motorok szeretetének kérdése.Pl ha valakinek nem jó, ahogy csinálni akarom, merthogy "drága az alkatrész", akkor inkább vigye máshova.Ha cserélni kell valamit, akkor cserélni kell, nincs mese.Az én lelkemen ne száradjon másnak az élete.
Az igazság az, hogy az itt lévők nagy része 10-20 éve "szerelgeti" ezeket a típusokat, míg magyarországon legjobb tudomásom szerint 5-6 éve van kimondottan motorkerékpár szerelői képzés. Szerinted ki ért hozzá jobban?
És már nem is tanítják ezeket a kétütemű technikákat.
szia
tökéletesen igzad van.
nem vettem bántásnak.
van egy diplomás gépész a csapatban ha ez megnyugtat, amugy nem egy jawat bontott már és rakott ösze.
van kép is h milyenre sikerült, én most fordultam meg a motorral horvátbol.
T
Köszi, mindenképpen felrakon!
CSáo
Van egy 350-es jawam 634-es 83'-as évjáratu ha valaki tud alkatrésznek komplett motort papir nélkül az irjon
Köszi
Széles utat gumi fákat olcso benzint
Üdv!
Csupán érdeklődök hogy végzettségetek is van a témához vagy csak sufniszervízről van szó, mert sajnos ismerek póruljárt fára tekeredett motorost aki egy rosszúl szerelt kormánycsapágy miatt majdnem otthagyta a fogát. Persze akik bütykölték a gépét aztán elsunyítottak mikor a FELELŐSSÉG előtérbe került.
Ígyhát szeretnék mindenkit figyelmeztetni alaposan figyeljen amikor kedvencét bárkire is rábízza, mert a vagányság nem mindig párosúl szakértelemmel és mert az ÉLETÉRŐL van szó !!
Kedves TTibi ez nem ellenetek szólt csupán fel akartam hívni erre mindenkinek a figyelmét, mert nem jó a nyakigérő gipsz 35fok melegben....
Jó szelet! Zoli
Azaz, szerintem rakd fel mindenképpen. Nélküle az enyém alacsony sebességen úgy elkezdett szitálni, hogy megijedtem előszörre.
Jawa 350/632,634,638 motorokat felujítunk, javítunk, fényezünk, és ami még kell hozzááááá...
hely: győr.
árak: fehívsz és megbeszéljük.
tel: 70/3339723
mail: ttibi20@freemail.hu
A kormányszorító az a két gumi lap összeszorítva egy pillangós anyával a kormánytubus alján? Eredetileg volt rajta, csak nem igazán láttam át miért, ezért egyenlőre egy dobozban pihen.
A jobbra nálam az oldalkocsi felé jelenti. Igazad van, hogy így nehezebben billen fel, de nekem ebben a helyzetben elég jól elhúz jobbra, amin egy utas súlya még csak ront. Vagyis nekem rendesen tartanom kell a kormányt, pedig van rajta kormányszorító is. De ha úgy vesszük, inkább jobbra húzzon, mint balra....
A jobbra vagy balra egy kicsit megzavart, úgyhogy maradjunk az oldalkocsi felé, vagy az elenkező irányba? Nekem az oldalkocsi felé tűnik logikusnak, akkor jobbra kanyarnál nem tudja olyan könnyen emelni az oldalkocsit.
Hali!
Keresd itt meg Fullcopy-t, aztán dobj neki egy mélt, eléggé vágja a témát, fog tudni segíteni.
Nekem is oldalkocsis van, és szvsz szólóként nem használható.
Az oldalkocsin én nem tudok dőlést állítani, csak összetartást, ami az első kerék vonalában 30 mm. A motordőlés már érdekesebb. Könyv szerint a mocinak balra kell dőlnie 2 fokban, Fullcopy szerint pedig jobbra. nem olyan egyforma a kettő, de az biztos, hogy teljesen más üres oldalkocsival menni, vagy terhelttel. Ha csak gyerek fog benne ülni, célszerű egy alap pótsúlyt, mondjuk 20 kilót belerakni.
Üdv.
Azt mondod egyik trafóra adja a jelet akkor biztosan összeérnek a jeladó vezetékek valahol és az egyik jeladó így letestelt szerintem csak elég ha kibogózod a vezetékeket bár ha nagyon tákli mákli az egész érdemes lecserélni a megbízhatóság miatt
Hali Zéno
Sziasztok, lenne egy kérdésem.
Van egy 350-es jawam. Az első tulaj szerelt bele egy elektronikus gyújtást.A gyújtás maga jeladós, és most csak az egyik trafóra adja a jelet, de arra mind a két hengerét.Arra a következtetésre jutottam, hogy valamelyik jeladó-vevő hibásodhatott meg.Egyenlőre egy ideiglenes megoldással összekötöttük a két trafót, így most egyszerre adja a szikrát a két gyertya, csak így jobban használódnak.Az a gondom, hogy nem tudom lehet e még szerezni vmi hasonlót.A főtengely végére van hegesztve egy plussz tengely és arra van rögzítve a jeladó megszakítója.Vmi hasonlót tud valaki? Mindenképpen ilyen kéne mert ehhez van átalakítva az egész.
Tud valaki segíteni, ill. tanácsot adni?
Sziasztok
Új vagyok az oldalon, de lenne egy kérdésem. Van egy 350/638-as Jawa motorom. Mostr fejeztem be a felújítást, ketyeg is rendesen, de kisfiamra való tekintettel, az oldalkocsit is szeretném rátenni.
Tudja-e valaki, hogy van-e valmi előírás, hogy hány fokban kell állnia az oldalkocsinak? Esetleg arról tudtok-e valamit, hogy még mindig csak úgy lehet-e vizsgáztatni ahogy használva lesz?(Ha oldalkocsival vizsgáztatom, akkor nem használhatom szoló ként)
Előre is jöszönöm a válaszokat.
sziasztok, bocsi akit nem érint:
JAWA 638-5 eladó, rendezett papírok, 1 év műszaki, bukókeret, trabi gyújtás, hátsó doboz (ez elég régi, de jobb mint a semmi). Pest megyében (vecsés) megtekinthető. 85E pénz. Piros színű. Talán lesznek képek is, de csak email-ben.
tibi.x@freemail.hu
Hali mindenkinek!
Szükségem lenne 1958-as 353-as Jawahoz első lámpaüvegre, foncsorra, és króm keretre. Ez még az a verzió, aminek U alakban voltak a fénytörő bordák az üvegben, és kidudorodott a króm keretből (Hasonló a perakéhoz). Ha valaki tud segíteni, akkor dobjon meg egy maillal. Előre is köszi!
Sziasztok! S.O.S!
Van valakinek csuszócsapágya 634es kuplung persely és a tengely közé?Ez egy ilyen hengeres valami bele esztergálva egy spirállal.
Na legyen már meg az 5000!!!:))))
Üdv!
559-esé ugyanaz mint a 350-es púpos????
(Még mindig kéne.)
Miért nem fogadja el a jelszót(akár mit írtam)a regisztrációnál?
Üdv!
Eladó 634-es henger, hengerfej, főtengely, Hajdú-Bihar megyében.
Érd.: jawa350xxx@freemail.hu
Sziasztok!
Kellenne nekem 559-esre, ha jól gondolom ez a 250-es "púpos" , első lámpának az eleje: a lámpakeret foncsorral, üveggel és a lámpák foglalata.
Köszi!
Sziasztok!
6v-os a motorom,hogy tudnám megcsinálni irányjelzősre!Meglehet e?És ha igen hogyan(rajz,alkatrész)?Nem erősségem a villamosság:-(.
Előre is köszi!
Pool,
Én is a HyGy képeiről beszéltem, nincsenek saját képeim. Mégcsak ott sem voltam :(((
Amit kiírtam az eredetileg a HyGy üzenete volt, csak lemaradt a macskaköröm.:(((
350\638-as jawat keresek egyben alkatrésznek.
Elsősorban Tata környékén,ill.Komárom-Esztergom megyében esetleg közvetlen környékén.
Tel.:30\856-76-46
e-mail:csabasuszter@freemail.hu
nem-nem. a VII.-ről is!
Itt nézd: http://www.szocimotoros.hu/uj
Kittengirl
A galériában találsz képeket...Onnan le is tudod tölteni.
Üdv.:
Kittengirl
Sziasztok!
Valaki nem tudna küldeni a Vll-dik szocis.talk-ról képet küldeni?Ami kint volt Szlovákiában!
Előre is köszi!!!
törpe
Én nem találom a képeiteket a galériában. Ott csak a HyGy képei vannak fent.
Ha van valakinek egy ilyen Jawa-ja a sufniban,szóljon én vevő vagyok rá!!
nekem se visszapillanto se index nemvolt mikor megallitott a rendor. Meg is jegyezte, de azt mondta, gorsan menjek tovabb amig eszukbe nem jut mas is:D
Ha OT-s rendszámot akarsz,akkor az eredeti állapotnak megfelelően nem kell két tükör.Ha csak simán műszakivizsga,veterán minősítés nélkül,akkor két tükröt kell felraknod.
A laptulaj fejleszti a lapot.A próbaverzió már műxik. Kicsit más a megjelenés, lesznek - vagy már vannak új funkciók.
nem tom melyikkel léptem be.
http://szocimotoros.hu/uj/
http://szoci.motoros.hu/?menu=forums&fid=13
válogassatok.
Köszi a tippet de sajna már túl vagyok ezen a fázison.Viszont a tankom elég rozsdás.frissen gyűrűztem a járgányt ez nem lehet a baj forrása.pihend ki magad és ozd meg velem,hogy még mi okozhatja ezt a hibát.előre is kössz!
Na, megkérdeztem a csapágyat, Két Kelemenéknél 6305 ZKL 960Ft/db
Szevasztok....
szükségem lenne egy jawa 350 638 ashoz egy komplett első villára (bal, jobb)
karamboloztam vele aztán a régi tropa lett...
esetleg érdekel bontásra váró komplett motor is olcsóért....
ha valaki tud valamit hívjon nyugodtan akármikor
06703850426 Juhász Zoltán
7. szocitali kepei amit mi csinaltunk bent vannak az uj galeriaban (www.szocimotoros.hu/uj/)
sorszám: 6638
Én ezt a címet itt találta. Kipróbáltam, nálam mbejött az oldal.De én csak kimásoltam és beillesztettem. Most látom, hogy másképpen kell írni, mint ahogy én a fórumban leírtam.
Bocsi érte.
Szerintem inkább csináljon meg rajta mindent,minthogy parázik, a tükör azzal a pár száz forintos árával meg nem nagy dolog.Max vizsga után leszedi.
Aztat kő mondani, hogy épp most lopták le a városban, miközben parkolt, és még nem volt idő újat venni, mert csak tíz perce történt....Persze ha akar, még ezután is megbaszhat, de legalább megtetted, amit lehet....:))
Sziasztok!
Van egy Jawa 05, cseh kézikönyv szerint Jawa typ 220-as mopedem. Kissé hiányosan jutottam hozzá és a kövekező alkatrészekre lenne szükségem: első lámpa kompletten, hátsó lámpa kompletten, eredeti (egyenes) kormány, láncvédő, hátsó teleszkópok, gumicsíkok a trepniről. Ha van valakinek ezek közül valami feleslegbe kérem jelezze a novipali@freemail.hu címre. Köszönöm!
Sziasztok!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|