hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

hygy
válasz erre | email2005-08-15 22:14:33
A kuplung felolit verte szet sztem, de holnap kiderul, a blokk mar kint van.

Gumicsere elott is.

Ez TS ott nem latszik ki a vaz vege. Volt mar egy csomi vagyis van csak tul vekony volt a cso es eltort. Szal a felfogatasi pontok megvannak.
sorszám: 5120 (35537)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-15 15:44:37)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-15 15:44:37
Melyik csapágyat veri szét ?
A blokkfelek általában össze vannak jelölve, ellenőrizheted.
Gumicsere előtt is szitált ?
A kormánycsapágy nem lehet annyira halott, hogy sima úton szitáltassa..
A hátsó villa okozhat bajt, gázadásnál és elvételnél is plusz kotyog, hiszen behúzza a lánc..
A csomitartó akkor tuti, ha úgy csinálod meg, hogy az új csőből készült alsó hurok 2 végét betolod a vázba,az ülés alá, amire előzőleg felhegesztetted a sárvédő merevítőt és a tartót..
sorszám: 5119 (35512)
(előzmény: hygy, 2005-08-15 15:11:14)

 
 
kepecuca
válasz erre | email2005-08-15 15:33:51
ja és továbbra is köszönök mindent/segitséget/
sorszám: 5118 (35511)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-15 02:02:49)

 
 
kepecuca
válasz erre | email2005-08-15 15:33:02
Mi tagadás elég magasra tetted a mércét...de igyekszünk
sorszám: 5117 (35510)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-15 02:02:49)

 
 
hygy
válasz erre | email2005-08-15 15:11:35
Ja szal kinek van ottlete?
sorszám: 5116 (35507)

 
 
hygy
válasz erre | email2005-08-15 15:11:14
Szoval a kovetkezo a helyzet:
Adott egy jawa a kovetkezo problemakkal:
- mar 2x felujittattam a fotegelyt (eccer szlovakiaban olyan helyen ahol
tutter jol csinaljak meg) szoval valamiert a fotengely mindig szetveri a
csapagyat es raz is 3000-es fordulat korul. (kb 6-7000km alatt verte szet) A David szerint, lehet, hogy nem jo a labirint tomites bele, lehet, hogy nem osszevalo blokkfelek vannak benne vagy nem tudom
- hatso kullok par torott, potkullo van
- valaimert szital az elso kerek mint a diszno (elol hatul uj gumik, a
kormanycsapagy picit log, de huztunk rajta az meg elfogadhato)
- hatso telot fel kellene ujitani (lehet, hogy eleg az olaj csere ahogy
balise mondta)
- a szitalas lehet, hogy attol van, hogy a hatso lengo villa ki van
kopva? (ha igen akkor azt is meg kene csinalni)
- A csomagtarto ismet eltort, ujat kell csinalni vastagabb csobol.

Szal erre az egeszre adott kicsit kevesebb mint egy het. Egy haver
5000-ert szetszedi meg osszerakja a blokkot.

A tobbit nekem kell megcsinalni, aztan meg ott van meg a fotengely kerdese, azzal mi legyen? A davidnak van egy elado 638 blokkja egy 10esert papirok nelkul. Remelem a regi fotengely csapagyam megvan meg (az a dupla soros)

Lehet, hogy ha apamnak elmagyarazom, hogy hogy kell kicentirozni a fotengelyt akkor lehet, hogy ki tudja centirozni (ha van bent nekik olyan gepuk) A szetsajtolas mar kerdesesebb lenne.
sorszám: 5115 (35506)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-15 02:02:49
Megköszönöm az elismerő szavakat mocim kapcsán. Tény, hogy nem kevés munka van mögötte, egy kicsit mororszerelőnek, fényezőnek és kárpitosnak kellene lenni hozzá.. én csak ennyire voltam képes, a varrógépem se bírt többet :-)
Szakértőnek nem merném vallani magam , ezt is köszi, de valamit már azért kezdek konyítani hozzá.
Mindenesetre, naponta a rengeteg melóm ,házfelújítás, család, és a vállalkozásom mellet van cirka tizenöt percem a netre,azért ha tudok, mindenkinek segítek.
sorszám: 5114 (35491)

 
 
tibi
válasz erre | email2005-08-14 21:23:11
üdv!
sürgetősen szükségem lenne 55E pénzre, ezért kénytelen vok jaffámat pénzzé tenni:(( 638/5 típ., trabi HALL gyújtás, még közel másfél év műszaki, bukókeret. Az ár fix. Pest megyében van, akit érdekel küldjön levelet képekért:
snapscan@kgb.hu
bocsi az off-ért..
sorszám: 5113 (35473)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-14 16:00:38
Semmi extra, egy hosszú bowden működteti gyakorlatilag ugyanazt a konstrukciót, mint amilyen hátsófék.Az állítása színtúgy történik, néhány fékpróba után be lehet állítani, össze lehet hangolni a kettőt. Azt nem állítom, hogy ugyanaz a beállítás üres és terhelt oldalkocsinál is egyformán jó lesz, mert nem így van.
Vészfékezésnél egyszerre illene blokkolnia a hátsó és oldalkocsikeréknek, és nem kéne egyik oldalra sem elhúznia..
Úgysem lesz sose tökéletes, a gumik mérete, mintája, állapota miatt, jóval kisebb az oldalkocsikerék... a fékdob és pofa meg ugyanaz...
ha akarják sok helyen meg tudják mérni, KöHÉM rendeletben van szabályozva, mit kell produkálnia, de ez nekünk mindegy, házilag úgysem tudjuk mérni.
Kispesten is vam motorhoz fékpad, az egyik kereket a fékpad satuszerű eszközbe szorítja, míg a másikat mérik. Nálam meg se nézték a féket.
Polikarbonát kapható az OBI áruházakban, különböző gyártóktól, méretekben és vastagságokban, olyat kéne választani, melynek törésekor nem keletkezik éles, szilánkos felület. Dekopír fűrésszel lehet szabni, hőlégfúvóval hajlítani..
sorszám: 5112 (35459)
(előzmény: Peat, 2005-08-14 10:57:29)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-14 15:41:45
Megkukkoltam a mocikat, lesz melód...
sorszám: 5111 (35458)
(előzmény: mészizs, 2005-08-14 02:58:40)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2005-08-14 13:31:12
Ja, végül is a fékerő nagysága talán nincs is megadva, mekkorának kell lennie, max, tapasztalati értékek lehetnek. Végül is a kerekek közötti fékerő nagyságának az eltérése nem léphet túl egy értéket, meg a fékerő ingadozása.
De gondolom nemcsak a Mozaik utcába lehet vinni vizsgáztatni.
sorszám: 5110 (35454)
(előzmény: Zapkorte, 2005-08-14 12:22:23)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-08-14 12:22:23
A mozaikban van fékpad motorhoz. Az önsúlyához mérten kell valamekkora fékerőt kifejtenie, és nem rángathat. Gyakorlatilag ha nincs ovál a dobozdban, és nem vadonatúj fékbetéttel mész, akkor általában megfelel. Oldalkocsisnál szimmetriát nem néznek, de azért jobb, ha nagyjából egyformára belövöd. Énvezettem a haverom MZ-jét, ami durván balra húzott fékezéskor, hát szerpentinen lefele jobbkanyarban kifejezetten halálközeli élmény volt. :-)
sorszám: 5109 (35452)
(előzmény: Powerarc, 2005-08-14 11:17:21)

 
 
kepecuca
válasz erre | email2005-08-14 12:14:57
Hello!
Szép a mocid,nem sokára megpróbálok feltenni képeket én is ,de még van egy két dolog amit ráncba kell szedni.
sorszám: 5108 (35451)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-13 23:33:41)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2005-08-14 11:17:21
Hali!

Full a szakértő a témában, de vannak nekem is infóim. A mocimat idáig 2x vittem műszakira, de a féket mindig ugyanúgy vizsgálták. Nem a fékpadon, arra rá sem lehet menni, hiszen csak autókhoz van megcsinálva. Szóval el kell indulni a mocival és kb. 30-40km/h-ról kell vészfékezni. Először csak az első fék használatával. Ekkor nem is kell blokkolnia a keréknek, csak nagy lassulást kell produkálnia, amit a telók összenyomódásából lehet látni. A másik eset a csak hátsó fék használata, itt csússzon meg mindkét kerék. Anno furcsálltam hogy így vizsgálják, mert az itteni vizsgabázis elég szigorú, nem lehet mahinálni semmivel.
A plexit nem javaslom, bármi gáz van, szilánkosan törik, könnyebben karcolódik, mattul. Drágább s polikarbonát lemez, de bírja az UV-t, kevésbé karcolódik, és gyakorlatilag él mentén hidegen meghajlítható törés nélkül. Hogy hol lehet kapni, pl. Pesten azt nem tudom. Hát ennyi infót tudok most adni.
sorszám: 5107 (35449)
(előzmény: Peat, 2005-08-14 10:57:29)

 
 
Peat
válasz erre | email2005-08-14 10:57:29
Megnéztem én is a mocid, tényleg tip-top! Gratulálok hozzá. Még lenne egy kérdésem, és ez a fékrendszer lenne.
Sajna csak a teljes széntbontáskor fedeztem fel, hogy az oldalkocsin is van fék, és nincs semmi infom arról, hogy milyen hatásfokkal kéne üzemelnie?
Egyáltalán a müszakin/forgalombahelyezésen szokták ezt mérni, vagy csak azt nézik hogy megáll-e adott távon? Még sosem vizsgáztattam motort, de gondolom ez kiderült a kérdésből.
A másik kérdés az, hogy hol lehet plexit kapni, vagy csináltatni az oldalkocsira? Előre is köszi
sorszám: 5106 (35448)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-14 01:29:59)

 
 
mészizs
válasz erre | email2005-08-14 02:58:40
Remélem sikerült a Kép-tárat létrehoznom. http://kep.tar.hu/meszizs
Nagyon szép,sőt gyönyörű a motorod.
sorszám: 5105 (35445)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-14 01:29:59)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-14 01:29:59
Nem mentem messzire a foto infóddal , másold be ide az elérhetőséget, úgy kezdődik ,

http://és itt a bigyó

Linket betenni itt macerás, de másolni és beilleszteni még tudunk...
sorszám: 5104 (35442)
(előzmény: mészizs, 2005-08-13 20:58:59)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-13 23:33:41
Én nyűvöm, mint álat, de úgy kezdtem, ahogy leírtam. A tíz méter széles úton egyik oldali kerítés se ellenfél, lebontottam mind..:-))
Ja, csak hülyéskedek, de tényleg csak akkor merészkedj közútra, ha begyakoroltad az általam leírtakat minimum..
Én már szivatom kedves autóstársainkat rakétaként gyorsuló gépemmel, de ez csak egyenes úton műxik, az ívmenetben a csutkagáz balhés..
Ezt a műfajt a 77-ben megszerzett jogsimhoz képest nem régen űzöm, de tetszik, nagyon..viszont nem árt hozzá a sok év tapasztalata, légy óvatos..
Új vagy , nem tudsz előzményeket , idebiggyesztem csak neked :

http://kep.tar.hu/fullkopy/50039034#2


sorszám: 5103 (35438)
(előzmény: kepecuca, 2005-08-13 14:58:39)

 
 
mészizs
válasz erre | email2005-08-13 20:58:59
Üdvözöllek benneteket.Most léptem be,a net-et még tanulom. Tavasszal vettem egy 350-es oldalkocsis Jawa-t.Most készült el, valószínüleg jövőre fogom leműszakizni.Képeket tettem fel az Origó-Fotótár-Hobbi-Autók-Jawa oldalra.Sajnos a net-hez heti egy alkalommal férek,ekkor olvasgatom a fórumba leírtakat.Arra kérlek bennetekek,ha valaki Nagykanizsa környékén lakik és Jawa terén otthon van az küldjön egy sms-t és én visszahívom.Mészáros Zsolt Nagykanizsa Tel.:70-372-8727
sorszám: 5102 (35432)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2005-08-13 15:40:37
Én DENSO gyertyát használok. Típusa: W22FSU
Nekem nagyon bevált. Asszem' én 750 Ft-ért vettem darabját.
sorszám: 5101 (35427)
(előzmény: Doni, 2005-08-12 12:22:05)

 
 
kepecuca
válasz erre | email2005-08-13 14:58:39
Háááát nem egyszerü az már biztos,de megpróbálok oda figyelni ezekre az apróságokra .....
neked régóta megvan? uszitod mai napig?
sorszám: 5100 (35426)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-13 14:09:41)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-13 14:09:41
Oldalkocsiba tegyél nehezéket, hat db ötliteres flakon vízzel töltve már majdnem elég, aztán ha sík terepen o.k. akkor terepezz vele, ismerd ki a viselkedését. Felejtsd el, hogy tudsz egyensúlyozni, itt ki kell kapcsolni ezt. Szokd meg, hogy meddig billen, és mikor borul. Ha levegőbe kerül az oldalkocsi kereke, az még nem baj.
Ha túl gyorsan fordulsz jobbra, akkor borulsz, ha balra teszed, akkor radíroz, sodródik, nem kormányozható. Kanyarban csak lassan.
Első lépés az oldalkocsifék helyes beállítása legyen, ne kapjon be, de rendesen fogjon, mert vészfékezésnél se húzhat el, főleg balra nem. Gyakorold a súlypontod áthelyezését, ha felemelkedsz az ülésről, és csak a jobbos lábtartón vagy, máris stabilabb a 90 fokos jobbra kanyar... kellemes szórakozást !
sorszám: 5099 (35425)
(előzmény: kepecuca, 2005-08-13 13:55:30)

 
 
kepecuca
válasz erre | email2005-08-13 13:55:30
Köszi.
Fullkopy biztam benned!!!! Majd igyekszem /amúgy nem is rossz ötlet/
sorszám: 5098 (35423)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-13 13:47:55)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-13 13:47:55
Helló!
Nekünk egy kerékkel több van, mint másoknak :-)
Ha nincs gyakorlatod, javasolnám, hogy repülőtéren próbáld ki először, de minimum focipályán.../ a kapukat addig vitesd el, mert útban lehetnek / :-)
sorszám: 5097 (35422)
(előzmény: kepecuca, 2005-08-13 12:45:38)

 
 
kepecuca
válasz erre | email2005-08-13 12:45:38
Hello mindenkinek ! Most már ÉN is jawa 350 638 -as /oldalkocsis/tulajdonos vagyok.Hajdu-Bihar megyéből,remélem majd fogunk tudni csevegni
sorszám: 5096 (35417)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-13 02:14:32
Lassan járj, tovább élsz!
Mocizni csak lassan, szépen, ahogy a csillag megy az égen..
A költői fordulatok után :-)
Figyelj nagyon, és élvezd a motorozást.. azért ne 100-as tempóval kezd.. pár hétig gyakorolj, rutinozz, terepezz. A sebesség későbbi realitás. Ha a rutin már megvan.
sorszám: 5095 (35414)
(előzmény: Doni, 2005-08-12 12:22:05)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-13 01:47:18
Nem tolonganak a válaszadók,segítek, annyi a véleményem, hogy nyolcvan alatt sz@rt se kapsz, de ha a közel húszéves gépet nem újítod fel teljesen, megbízható alkatrészekből, akkor ne álmodozz, mert ismét ott fog hagyni.
Az én oldalasom akkor, mikor vettem, 120 volt, de ráfért a teljes felújítás. Pedig szemre nagyon jól nézett ki. Szóval ha 100 körül megkapod, még minimum száz, mire műszakilag, esztétikailag rendben lesz.
Ne csodálkozz ezen, mert csak egy új oldalkocsi ára több, mint 500 000 Ft.
Megjegyzem, sokat csak a megtartás szándéka mellett szabad rákölteni.
Nekem még vagy 10 évig jó lesz, ahogy van.. csak játszani, hobby szinten használom.
Mindennapos használatra valami korszerűbbet javasolnék...
sorszám: 5094 (35412)
(előzmény: MZtúrázoo, 2005-08-12 12:31:21)

 
 
MZtúrázoo
válasz erre | email2005-08-12 12:31:21
Valaki esetleg megtudná mondani most milyen árban mozognak a 638-as gépek esetleg oldalkocsival?

Volt nekem is régebben de lerohadtam vele olaszoknál sz 634-es volt és nem igazán mondhatom hogy azóta bízom a Jawa -ban. Esetleg vélemény a 638 és utánakövetkező modellekről.
sorszám: 5093 (35362)

 
 
Doni
válasz erre | email2005-08-12 12:22:05
Fullkopy!

Dánke az útmutatást, megyek okosodni:)

Nagyon élvezetes volt az első Jawás utam:)
Suhutty és jött a 100!:-)
sorszám: 5092 (35359)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-11 23:00:45)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-11 23:00:45
Amúgy a Brisk lenne többek közt a belevaló, csak sajna az elég gagyi,nem javasolnám, próbálj a konverziós tábla szerint valami márkásabbat belevarázsolni!
Mondjuk elérhető áron NGK-t.
a konv. tábla a szakirodalomból letölthető. Innen azonosítsd be a 634 hőérték igényét a gépkönyved alapján, és válassz!
sorszám: 5091 (35337)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-11 22:53:13)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-11 22:53:13
Bocsi, én csak a 638 esetén vagyok részlegesen beszámítható :-)
sorszám: 5090 (35335)
(előzmény: Doni, 2005-08-11 13:57:21)

 
 
Doni
válasz erre | email2005-08-11 13:57:21
Hali Fullkopy meg Mindenki!

Sikeresen legalizáltam a 634-est, már a nevemen van:)

A hétvégén meglátogatom a mocit, még Dunaújvárosban van, és új gyertyát szeretnék Neki venni.
Milyet szeret a legjobban?
Mindenféle paraméterre szomjúzom, nemcsak a hőértékre, nem akarom eltseszni a menetét.

Előre is dánke!
sorszám: 5089 (35306)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-11 02:07:46)

 
 
Dani
válasz erre | email2005-08-11 09:11:12
Úgy is tűnt, hogy minden oké a karbival. Szét is volt szedve jópárszor. Csak tippeltem, hogy az úszó tengeje volt görbe vagy ilyesmi... lehet, hogy más hiba volt, de a karbi cserével megszűnt. Lényeg, hogy most nagyon rendben van a kis brümmögőm. :)

sorszám: 5088 (35288)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-11 02:07:46)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-11 02:07:46
Azt írtad, hogy szerte szét szedted a karbit, gondoltam, ott minden oké..
ezért is írtam a trafót..amúgy a kondi is csinálhat ilyen hibát, de az jobbára csak 1 hengerre hat ki.

Nekem is 2 karbim van, akkor én is a karbicserével kezdtem. A kettő közt cimbalmozni lehet a külünbséget, pedig egyformák, látszólag. Az előzőleg tarcsi karbi csodás változásokat tett.Itt lép be a dologba az, hogy elődünk pl. piszkálta-e a fúvókákat valami vastag dróttal.
Az enyém a hiba jelentkezése után trafócsere előtt annyira kiszámíthatatlan volt, hogy nem mertem felmenni vele a felüljárókra.
Annakidején leírtam a sztorit, a hiba közvetlenül vizsgára menet a lakásomtól kb. 1 kilóméterre jelentkezett először, odafelé, és visszafelé is többször megállásra kényszerített. Kész rémálom volt, szerencse a makiban, hogy a vizsgán simán átment.. A dolog furcs tanulsága továbbra is az, hogy 1 trafó hibája mindkét hengerre kihatott, tehát elsődlegesen üzemanyagellátási hibának tűnt. Ezt kizárva az áramellátás hibája is kizárható lett, a digit. multiméter ebben segített. A gyújtásssal baj nem lehetett, indikátor órával állítottam be az új megszakítókat, és új gyertyák voltak a felújított motorban.
Ekkor választottam a jó öreg szoci megoldást, az alkatrészcserét, sorban...nálam így akadt horogra a hibás trafó.
sorszám: 5087 (35283)
(előzmény: Dani, 2005-08-10 23:43:41)

 
 
Dani
válasz erre | email2005-08-10 23:43:41
Cső!
Igen, visszanyomom a szivatót. Egyébként nem a trafó volt szar, hanem valószínűleg az úszó volt elgörbülve, úgyhogy kicseréltem az egész karburátort és most tökéletes.Amúgy megkérdeztem a trafót és 1400 darabja.
Azért köszönöm a segítségeteket!
Üdv: húzzátok neki!

DANI
sorszám: 5086 (35276)
(előzmény: hygy, 2005-08-10 19:05:33)

 
 
hygy
válasz erre | email2005-08-10 19:05:33
Lehet hulye kerdes, de a szivatot visszanyomod? Mert attol elegge meg tud fulladni ha bemelegszik.
sorszám: 5085 (35267)
(előzmény: Dani, 2005-08-10 01:10:39)

 
 
TTibi
válasz erre | email2005-08-10 17:33:25
Kinek szüksége van komplett motorgenerálra, fényezésre, gndja van az elektronikával, hivjon, és megoldjuk.
70/3339723
T
sorszám: 5084 (35266)

 
 
Dani
válasz erre | email2005-08-10 11:04:40
Köszi Fullkopy!

Már csak annyit árulj el nekem légyszi, hogy hol tok venni trafót? Zichy J. utcában van? No, és mibe kerül? Mindenképp meg fogom próbálni ezt, mert már a hajam kihullik az idegtől! :)
sorszám: 5083 (35237)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-10 02:31:06)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-10 02:31:06
Mikor az enyém ezt csinálta, az egyik trafó haldoklott. Hogy ez miért tudta a másik hengert is likvidálni, azt ne kérdezd , de a trafó csere után jó lett..
Vizsgára menet jártam így, 5 km-enként szedtem szét a karbit, először erőtlenné vált, aztán le is állt.A gyertya színe sem árulkodott, mert mint mondtam, a másik hengerre is kihatott a hiba, tehát egy tuti trafót tettem ellőször az egyik helyére, ekkor nem szűnt meg a baj, majd a másik trafó helyére, ekkor minden megjavult.. az innen leszedett trafó kukalakó lett, azóta minden jó.
sorszám: 5082 (35232)
(előzmény: Dani, 2005-08-10 01:10:39)

 
 
Dani
válasz erre | email2005-08-10 01:10:39
Szasztok Szakik!

Erre tudtok megoldást? Miért van az, hogy ha megyek a 638-asommal pl. 20km-t, akkor egy idő után elkezd fulladni, mintha nem kapna benyát és le is áll??? Várok pár percet, de akkor már csak kevesebbet megy. Ha sokat áll, akkor több km-t lehet vela haladni. A karburátor már szana-szét van pucolva, benzincs és- csap oké, szűrő is van, az is oké. Mi lehet a bibi??? Légyszi írjatok, mert nem tok egy jót brümmögni így vele :( Köszönöm!

Dani
sorszám: 5081 (35228)

 
 
szxy6
válasz erre | email2005-08-09 18:39:30
Hellosztok! Segítséget szeretnék kérni Jawa 350/638-hoz szeretnék a hátsó lengés csillapítókhoz simmeringet és gumiszilenteket venni hol lehet ilyet kapni vagy mennyibe kerül egy új lengéscsillapító? Elöre is kösz! Viktor
sorszám: 5080 (35207)

 
 
jocky
válasz erre | email2005-08-08 22:05:46
jawa főtengely csapágy(6305 3db)kuplung lamella(készlet) ,szimering és berúgókar tengelyre gumigyűrű valamint berúgókar tengelyre ék fogaskerék.
Légyszi alkatrészenként az árakat!!!

Előre is köszi!!!
sorszám: 5079 (35162)

 
 
válasz erre | email2005-08-08 19:20:03
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093

sorszám: 5078 (35149)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-08 15:02:21
Szerintem ha így is állítható akkor nem jelent semmit, de azért jobb lenne ha a gyári tervezés szerint lenne rögzítve.
Mintha azt írtad volna korábban, hogy már nem tudsz állítani...ha ez az ok,és erre a távtartórúdra gondoltál akkor persze, hogy át kéne tenni..
sorszám: 5077 (35132)
(előzmény: Powerarc, 2005-08-08 14:26:17)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2005-08-08 14:26:17
Amiről beszélni akartam veled tegnap, az a következő. Az oldalkocsi mellső ferde rúdja neked másképp van bekötve mint nálam. A tiéden a váz villa felé néző oldalán, nálam meg a blokk felőli oldalán van a csatlakozási pont. Így másképp áll a rúd, nálam rövidebb a távolság a bekötési pontok között. Okozhatja ez, hogy nem úgy viselkedik a mocim ahogy kéne?
sorszám: 5076 (35129)
(előzmény: Fullkopy, 2005-08-08 13:42:13)

 
 
Salga Zsolt
válasz erre | email2005-08-08 14:14:23
Üdv mindenkinek!Tegnap szert tettem egy oldalkocsisJawa350-re!Amit nagyon gyorsan akarok hozzá szerezni az a plexi az oldalkocsira amit föl lehet csatolni!Hol tudok ilyet venni???rendelni és mennyiért?Vagy ha valakinek van egy fölösbe igényt tartanék rá!Segitségeteket előre is köszönöm!
sorszám: 5075 (35128)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-08-08 13:42:13
Én megvettem az Obiban, méretre vágtam, és egy kívül tisztára mosott kukán hőlégfúvóval meghajtottam.Pont jó az ív :-)
A futár peti valami közel húszezret mondott a gyárira , így csak három.
sorszám: 5074 (35126)
(előzmény: fleiserman, 2005-08-08 11:11:55)

 
 
fleiserman
válasz erre | email2005-08-08 11:11:55
Nagyon szep az oldalasod,igazan tetszik.Honnan lehetne az en oldalkocsimra plexit szerezni?
sorszám: 5073 (35115)
(elözmény: Fullkopy, 2005-08-07 02:29:55)

 
 
jocky
válasz erre | email2005-08-07 22:23:34
Képet tudok küldeni!!!
sorszám: 5072 (35103)

 
 
jocky
válasz erre | email2005-08-07 22:12:38
Sziasztok!
Eladó egy 250-es csepptankos(69-es)eredeti állapotban!Friss műszaki,új rendszám,eredet vizsga!

Aki tudna kuncsaftot jelezzen!
Előre is köszi!
Árban megegyezünk!

érd:dzsekk@citromail.hu
tel:70 388 8492
sorszám: 5071 (35102)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu