:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
részemről 2005-09-24 08:52:23 -kor. De jogos az észrevétel, befejezem.
Helló!
Neked mi ez a kis doboz,amire "6V" van írva??
köszönöm a képeket Papa, frankó a moci. Nekem egy 350 638-as Jawam van, van egy gondom,hátha tudsz rá választ adni: a 3,4 fokozatott 2000e ford felett kidobja, mi lehet a baj???
HyGy!!!!
Nem lehetne nyitni egy "Jogszabályok kitárgyalása és részletezése", vagy egy "Közlekedésjogi szaktanácsadó" esetleg egy "Hogyan értelmezzünk ezerféleképpen jogszabályokat" fórumot???
Fullkopy, és Zapkorte kollégák kezdenek nagyon belelendülni a dologba....Jawás hozzászólást nem is tudom mikor olvastam tőlük utoljára...:))))
Nekem csak másfél éve az van rajta, azóta nem is kellett hozzányúlni, pedig kapott a tesztidőszakban rendesen tőlem a motor....Mondtam én itt, de valahogyy úgy néz ki, hogy a gyárit sokan jobbnak tartják.
'88-as gsx-r 250-et. 150-ért nem tudtam neki ellenállni. Telószimmeringek, hátsó féktárcsa meg pár karbialkatrész volt kopott, egyébként jár mint a svájci óra. Sajnos a tárcsát Angliából kell hozatni, és amíg nem ér ide, nincs műszaki sem. De már e hétre várom a megérkeztét.
Törzskönyv témára visszatérve: lehet, hogy régen úgy volt, hogy ha kérted, nem kaptál, most viszont már ilyen pont nem szerepel a rendeletben. Mindenki mindig kap ha kell, ha nem, kivéve ha a jármű tulajdonjoga nem megállapítható, akkor a nyomozás lezárásakor megjelelölt kedvezményezett csak forgalmit kap, és ebbe bejegyzik a dolgot.
A feltételes mód azért áll, mert jogszabály meghatározza, mikor és miért lehet megtagadni, vagy felfüggeszteni a törzskönyv kiadását.Ez a lehetőség kizárható, hiszen minden rendben.
A másik, a tulaj kérésére történő felfüggesztés, ha te nem kérted írott formában, szintén nem műxik. ( egyébként rosszul emlékeztem, úgy hittem, ahogy írtam , a 2 okmány csak érvényes műszakival cserélhető tulajváltásnál... nem igy van.. )
Ezek után tényleg nem értem, miért nem indult el a dolog..
Egyébiránt tényleg csak lehúznak ezzel minket.
A másik dolog, ha esetleg motort cserélnél vizsga és a végleges papírok kiállítása előtt,, így olcsóbb lesz egy körrel...
Mit vettél ?Írj már valamit róla !
üdvi : Fullkopy
nincs feltételes mód. ki kellett volna adnia. eszébe sem jutott. én meg nem forszíroztam a dolgot, csak magamban megjegyeztem, hogy szegénykémnek fogalma sincs róla, mi ilyenkor a teendő és én sem fogom most itt kioktatni. Különben meg így legalább tudok arra játszani, hogy amikor majd a forgalmiért megyek, akkor se állítsanak ki törzskönyvet, és ha sikerül akkor máris spóroltam 6000 Ft-t, abból inkább háromszor megtankolom a gépet. Merthogy nekem nem kell törzskönyv. Ez csak egy buta műanyag szar, ami semmivel sem mond többet, mint a forgalmi könyv, épp ezért semmi értelme nincs, ez csak egy jogcím az állami lehúzásra. Törzskönyv az Németországban van, az tényleg könyv, benne az összes létező műszaki adattal (beleértve olyanokat is mint a kipuffogó hangereje), szép gondosan belevezetve hogy ki és mikor helyezte először forgalomba, utána kié volt (név, cím, telefon), mikor adták le a rendszámot, mikor vették fel újra, esetleg milyen átalakításokat végeztek rajta (sportauspfuffanlage usw), szóval a jármű teljes története. Egy ilyen törzskönyvért talán adnék 6000-et, de ezért a magyariért ha nem muszáj, inkább nem.
szia aludttej,jó a neved!
nem tudom, milye a mocid, ami nekem van az egy jawa 350 kalifornia 6 voltos és bele van építve egy trabi 601 til. gyújtás 15000 km mentem idáig gond nélkül azóta nem nyúltam hozzá, csak gyertyát tisztítottam. nekem bevált képeket itt találsz rólla amit én készítettem és bisztos, hogy működik:http://kep.tar.hu/papa2/50031474 ha valami mem tiszta írj szivesen segítek
üdv papa!
Valóban elindíthatta volna az eljárást a törzskönyv kiadására, ha nincs kizáró , vagy a kiadás felfüggesztésére szolgáló ok. Illetve a tulaj is kérheti a kiadás felfüggesztését...
Mivel indokolta azt, hogy nem fogadja el a törzskönyv kiállítására vonatkozó kérelmedet?
Marhaság! Nézd már meg a jogszabályt:
35/2000. (XI. 30.) BM rendelet 76/A. §
(1) A tulajdonjog-változást a közlekedési igazgatási hatóság nyilvántartásba veszi, melyről törzskönyvet állít ki, ha kérelem, és a csatolt, illetve bemutatott okiratokban foglaltak megfelelnek az e rendeletben előírtaknak.
(3) A közlekedési igazgatási hatóság a nyilvántartásba vétellel egyidejűleg nem állít ki forgalmi engedélyt, ha a kérelmező nem tudja igazolni a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétét, vagy a jármű műszaki alkalmasságát. Ebben az esetben a bemutatott forgalmi engedély „Hivatalos feljegyzések" rovatában ezt jelölni kell, és az ügyfelet hiánypótlásra kell felszólítani.
Vagyis forgalmit nem állít ki, ha nincs műszaki vagy biztosítás. A törzskönyv ettől független dolog. Az a tulajdonjogot igazolja. A forgalmi meg a jármű adatait és műszaki alkalmasságát. Direkt utána néztem, mert tudtam, hogy úgyis akadékoskodni fognak a műszaki meg a biztosítás hiánya miatt.
Sajna jogszabály szerint csak akkor adhat ki új törzskönyvet és forgalmit, ha már érvényes a műszaki.Tehát ez neked 2x 6000 lesz...
Aszongya a jogszabály, hogy a törzskönyv kiállításáig az adásvételivel lehet igazolni a tulajdonjogot.
Az okmányiroda a nyilvántartásba vétellel egyidejűleg nem állít ki forgalmi engedélyt, ha a kérelmező nem tudja igazolni
a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétét, vagy
a jármű műszaki alkalmasságát.
Ebben az esetben a bemutatott forgalmi engedély "Hivatalos feljegyzések" rovatában ezt jelölni kell, és az ügyfelet hiánypótlásra kell felszólítani .
http://www.magyarorszag.hu/ugyintezo/ugyleirasok/vagyon/gepjar/gepjvas
van még egy olyan gondom hogy a 3,4 fokozatot kidobja a mocim 2000 ford felett. mi lehet vele, tényleg eltört egy fogaskerék?
Itt is megtalálod
http://jawa.gportal.hu
Köszi Zapkorte.Remek az info.
Teljesen nem jól csinálta, adnia kellett volna még egy 6000 Ft-s csekket is, a törzskönyv illetékét, azt nekem be kellett volna fizetnem, és arra neki meg kellett volna csináltatnia a törzskönyvet, mint tulajdonjogot igazoló iratot. Ezután a régi forgalmi hatósági feljegyzések róvatában _írásban_ fel kellett volna szólítania a műszaki vizsgáztatásra és a biztosítás megkötésére. E helyett csak a vagyonszerzésit fizette ki, az írásos fölszólítás és a törzskönyv kiállítása elmaradt, és a régi forgalmiba jegyezte be, hogy az új tulajdonos én vagyok.
http://www.aranykezu.hu/jawagyujtas/
valaki hallott arrol hogy trabi 601 elektronikus gyujtás jawa-n? ha igen valaki irjon ,hogy hogy lehet megoldani. Köszönöm szépen
Sziasztok.
Szükségem lenne 1 pár, 634-s 6V-s géphez alsó(a krómozott) teleszkópszárra. Ha valaki tud, szóljon. Csak kifogástalan állapotú érdekel. Köszi a segítséget
Szia!
A 6V-os jawak elektronikus gyujtasahoz ki kell cserelni. Ez van! A honlapon (www.vape.cz) megtalalhato a kapcsolasi vazlat, ott lathatod is.
Ez a fajta gyujtas erzekeny a feszultsegvaltozasra. A 12V-os Pal-Magneton (generator+fesszab) rendszer elegendoen stabil feszultseget ad, viszont a 6V-ose (dinamo) nem...
udv,
Norbi
Sziasztok!
Szeretnék egy lemezes csepptankot venni, jó állapotú krómozott díszlemezzel, akár horpadtan, karcos fényezéssel. Restaurálás alatt álló '74-es 350/360-ra lesz, nem szétfűrészelésre, más motortípus "csopperesítésére".
Ajánlatot mailben v. fórumon várok.
Köszi.
Pontosabban nem jól csinált valamit, mert a vagyonszerzési illetéket ki kellett volna fizettetnie, hiszen a jármű nyilvántartásban szereplő járművet vásároltál, ami az adásvételivel igazolható. ( Illetéktörvény )Ezt akkor is meg kell fizetni, ha lejárt a műszaki, vagy a gépjármű ideiglenesen ki van vonva a forgalomból.
Ha határidőre nem teszel eleget a hiánypótlásnak, hivatalból ideigenesen kivonhatja a gépet a forgalomból.... az átírás elmulasztásáért is...
Előbb el felejtettem írni, hogy szükségem lenne egy komplett blokkra... ha vn valakinke csörögjön 30/4141610 vagy írjon emilt: francoprovolone@freemail.hu
Teljesen jól csinált mindent a hölgy, a hiánypótlásra való felszólítást is. Valahol el van nekem mentve,a forrás, miért ez az ügymenet, ha megtalálom mellékelem. Valamelyik B.M. rendelet így szabályozza a dolgokat, emlékszem rá, olvastam.
HAli
A tótoknál kint mindent meg lehet szerezni... tudom ajánlani tornalaját és kassát... ill spec miskolcra is mindent meghozatnak az utolsó darabig. Ezért nem tudom miért kellene kicserélni a gyújtáshoz a dinamót meg miegymást
Ok, akkor majd szólj októberben, ha aktuális lesz.
A 634-eseken dinamó van, ha arra gondolsz, az van!
Szia!
A dugattyútetőn, és a hengerfejen lerakódott korom taszítja a "gázt".
Tisztítás nálam rendszeres.
Nincs is gondom.
Üdv:
Attila
Szia !!
Bocs, hogy csak most valaszolok a leveledre, de nagyon ritkan jarok a forumon.
Szal, a gyujtast a csehektol kellett megrendelni a Vape nevu cegtol. Van egy honlapjuk is www.vape.cz.
A 12V-oshoz hal isten olyan variaciot is kitalaltak, hogy a regi Pal-Magneton generatorra is fel lehessen csavarozni.
A 6V-os jawahoz is van alkatresz, csak az egy komplett rendszer. Ott nem lehet csak a gyujtas reszt kicserelni, hanem a dinamot is ki kell cserelned, meg egy fesszabalyzot is be kell kotnod. Az viszont dragabb...gondolom.
Amit Pool telepitett az pedig asszem a Skoda Felicia indexreleje, szerintem bamelyik autosboltban kaphato.
udv,
Norbi
> Pool, Csavajda Norbert!
>
> A főlapon lévő cikkekben szereplő gyári
> alkatrészek hol szerezhetők be, ill.
> 6V-os JAWAkhoz gyártanak-e?
>
> Köszi: SzM
Főnök, Gylab!
A korábban említett BRISK N17C ygertyát tettem a gépezetbe. Először csaptam egy kört a régi gyertyával, majd a kis pihenő után új gyertya be ...és csak tolásra indult:(
Persze utána már pöc-röf.
Amúgy a nyáron csak havonta volt lehetőségem csapni vele 1-2 kört és a régi gyertyával is csak tolásra indult, aztán meg mint az óramű. Ez miért lehet?
Köszi a tippeket, az NGK-t is megnézem majd, meg a "nó surlódás lötyit" is. Október vége felé kerül Debrecenbe a járgány, majd akkor tudom jobban tesztelni:)
furák ezek az okmányirodák. besétáltam eleget tenni bejelentési kötelezettségemnek (járművet vettem), elkezdték követelni a biztosítási kötvényt meg a műszaki vizsgát. Jól van, én készültem, előhúztam a 35/2000. (XI. 30.) BM rendelet 76/A§-át, amely leírja, hogy ilyen esetben az okmányiroda az új tulajdonost bevezeti a BM nyilvántartásba, új törzskönyvet állít ki, és a régi forgalmi hatósági feljegyzések rovatában hiánypótlásra szólít föl. Miután ezt bedugtam az ablakon, beírtak a BM nyilvántartásba, törzskönyvet nem adtak, a régi forgalmiba pedig az alábbi szöveg került "új tulajdonos A.G. szül. 197x xx xx" valamint népmesei motívumként megjelent egy egy hónapos határidő arra, hogy rendezzem a hiányokat, de ezt tényleg nem tudom, hogy honnan vette a csaj, mert a rendeletben nincs róla szó. Na mindegy, ráhagytam a békesség kedvéért, műszaki úgyis majd csak akkor lesz, ha minden alkatrészt sikerült beszerezni és fölszerelni, a lényeg, hogy a 15+ nap miatt a késedelmi birságot már nem b*szhatják a nyakamba, mert bejelentési kötelezettségemnek igazolhatóan eleget tettem. :-)
OFF:
Hali Kacsás!
Igen-igen Pierre nem csúnya jószág:)))
Szegény most betegeskedik: a főtengelyét szétcseszték, de mivel 2,5-ös GTI, elég nehéz (volt) újat találni Hozzá. Ha esetleg Te tudnál ilyen emberkét, megköszönném. Egy komplett moci már számításba van véve, de sok macera van vele. Persze megoldható.
Az internet címet köszi, eddig csak a PSA fórumban forgólódtam, de most már megvan ez is:)))
A Te kacsádat hol lehetne megnézni?
Köszi mégeccer!
ON
Örülök, hogy örülsz :-)) biztos te is megkóstoltad akkor a boroskólát :-))
Lényegileg, nincs jogszabályi alapja annak, amit tőled állítólag kértek.A szerelési igazolásra utalok. Ha semmilyen jogszabály nem írja elő, akkor miért is kell ????Ki meri kérni, és milyen alapon ?Melyik jogszabályra hivatkozva?
Se a sima parasztgyerek nem kérheti, se a tudós doktor.Az okmányiroda meg a KF se.
Én egy mezei gépjárműtulaj vagyok,van pár osztály általánosom, meg feljebb némi ostobám. Én végeztem a blokkcserét,s.k. de ezt a kutya meg nem kérdezte tőlem a műszakin, ahol a számok alapján kiderült a motorcsere.
Csináltak egy adatlapot, megkukkolták az adásvételit a blokkról és csá. Ezzel mentem az ocsmányirodába, és azonnal átírtak mindent.
Semmi pia, semmi komplikáció, semmi fantáziálás.
Csak a rohadt kemény jogszabályok... boroskóla és mellémagyarázás nélkül...mint ahogy jogállamban lenni szokott.
Amúgy az alapszakmám autószerelő, de ez nincs a homlokomra írva, nem is tudattam senkivel. Nem is érdekelt senkit...
Ha okosan visszaolvasod a dolgokat biztos összeáll a kép.
Ha örömmel buktad az itókát, semmi sincs veszve, de ha mások inkább megspórolnák, akkor maradjunk a valóságnál, és a földön... szóval ne okozzunk vaklármát, hogy szerelési igazolás kell a sima típusazonos motorcseréhez, mert ki leszünk röhögve,,, mert nem tudod bizonyítani a jogszabályi alapot...innen kezdve ha nincs piros sapka rajtad, jókislány felirattal, akkor ne menj műszakira, mert megbuktatnak../ asszem a sapkát se írja elő jogszabály, meg a színét és feliratát se/
nem kéne ezt tovább ragozni,buktál egy tényállást.
Szeva :-)))
A tájékoztatást előadta : Fullkopy
sorszám: 5389 (37398)
( előzmény: rétiboglárka, 2005-09-22 15:14:53)
Héhahó!
Most néztem a képtáradat. Szép a CX. A COCH-ról hallottál-e? (www.coch.hu) Egy ilyen szépséggel ott a helyed minden találkozón... :-)
Helló!
Hol sikerült beszerezned az elektronikus gyújtást? + érdekelne még feszszabályzó+áramkapcsoló is, olyan ami stabilabban működik mint a gyári egyoszlopos (asszem így hívják). Az enyém 559-es, de gondolom jó ahhoz is az el. cucc. Köszi: M
Hurka!
Nem is láthattál ilyet Debrecenben, mert még Dunaújvárosban van a kicsike.
Ami az alkatrészeket illeti: térjünk vissza rá október elején, megpróbálom beletervezni a büdzsébe:)
generátorod van? az egyik barátom keres ilyet.
Sziasztok. Van egy eladó Velorex 562-es oldalkocsim. Keveset futott, de egy nagytakaritás azért ráfér, ha valakit érdekel.
Hali Doni!
Jól néz ki a gép, Debrecenben még nem láttam ilyen tankkal Jawa-t.
Én az egészért 9000 Ft-ot gondoltam, ha neked megér ennyit. Ami elromolhat, az el is romlik. :)
szeva Fulkopy
Nem az okmányiroda kérte,csak ott mondták hogy kell.A KF kérte.És onnan tudták hogy blokkcsere volt hogy még az okmány iroda nem irta át..csa az eredetiségvizsgálat volt meg.. és az ott adott papir igazolta hogy nem az eredeti van benne.
A müszakin kérték az igazolás hogy nem egy sima egyszerü parasztgyerek végezte el a blokk cseréjét,hanem szakember.
Öröm volt bukni azt a boroskolát:)
szeva:)
Sziasztok!
Még 3 évvel ezelőtt mikor vettem a 638-ast, akkor azt 60 fölött nem lehetett 4-esbe rakni, ezért tudomásul vettem, és nem is eröltettem a dolgot. Egy évvel ezelőtt volt felújítás, és teljesen szét volt bontva. A váltószerkezet egy fémlapon van, és azt sülyesztett fejű csavarok fogják az öntvényhez. Gyárilag le van pontozva a kitekeredés ellen, de nekem kilazult, és lötyögött az egész. Ennek ellenére komolyabb hibát nem okozott (szerencsére nem esett teljesen szét, mert akkor lett volna sírás). De miután meghúztam, és lepontoztam (mint álat!), azután már semmi bajom nem volt a váltóvan. A sok recsegtetés ellenére a kapcsolókörmökön nem látszódott semmi deformáció. A csavarokat meg lehet húzni csupán úgy, hogy leszedi az ember a kuplung oldali deklit. Úgy emlékszem, hogy a kuplungtól meg lehet húzni a csavarokat, és nem kell leszedni.
Sajnos ez a váltó nem szinkronizált, ezért sokat ne várjatok tőle, ha nagyok a fordulatkülönbségek, akkor ez sajnos ilyen.
Hali
Szev!Békéscsabáról írok.Benzinkímélet?Jah,az nekem fontos főleg,hogy az ösztöndíjból tartom fenn a mocit:)),így ésszel kell lennem a benzinnel...Tennék fel képet a mociról csak nem látom,itt hogyan lehetséges ez.Öööö ki az aki 70körül teszi 3.ba???Az azért sztem durva nagyon,egy ilyen mondhatni veterán jószágnak,szét fog menni a főtengelyed az 100...én féltem annyira,h inkább megkímélem magamtól;)A mocit novemberbe viszem szakszervízbe,sajnos elkerülhetetlen a generál,inkább előbb,mint utóbb.A simsonom már túl van rajta azóta új motornak érzi magát...
Nem lehet, hogy a fogaskerékkörmök nem jók?
Az okmányiroda nem kérhet semmilyen szerelési igazolás. Ha típusazonos a blokk és az eredete igazolt, köteles átírni. Ha kétség van, típusazonosság terén, kérheti a KF. igazolását.
Ezek után nem értem, miből gondolták, hogy majd a műszakira kell, hiszen ha ők átírják, és kicserélik a forgalmit és a törzskönyvet, akkor honnan a fityfenéből találják ki a KF-nél, hogy blokkszere volt...mert ugye a papírokból már nem derül ki...
Ha pedig műszakin észlelik a cserét, adatlapot töltenek ki 1000 Ft-ért, és kizárólag a számlát vagy az adásvételit kérhetik az eredet igazolásához.
Szerintem buktál némi boroskólát :-))
http://www.soroksar.hu/hivatal/okmany.htm
Motorcsere nyilvántartásba vétele
Az eljáráshoz az ügyfél által bemutatandó okmányok, nyomtatványok, kellékek:
· Az okmányirodában kitöltött nyomtatvány
· A járműhöz kiadott új típusú forgalmi engedély és törzskönyv vagy a régi típusú forgalmi engedély
· A motor tulajdonjogát igazoló okirat /számla/
· Külföldi számla esetén vámeljárás lefolytatását igazoló okirat (ha 2004.05.01-e előtti a behozatal)
· A forgalmi engedély és a törzskönyv illetékének megfelelő illetékbélyeg, vagy nyilatkozat az illetékmentességről, vagy feladóvevény
· Nem típus azonos motor beépítés esetén: (átalakítási engedély és Műszaki adatlap, hátsó rendszámtábla, érvényesítő címke díjának befizetéséről szóló postai feladóvevény
· Az ügyfél személyazonosságát igazoló okirat
Az ügy elintézéséhez fizetendő díjak, illetékek, költségek
· A forgalmi engedély illetéke 6000 Ft.
· A törzskönyv illetéke 6000 Ft
· Nem típus azonos motor beépítés esetén címke díja: 320 Ft.
sorszám: 5379 (37343)
( előzmény: rétiboglárka, 2005-09-21 14:07:39)
Hali Hurka!
A zén gépemet itt nézheted meg:
http://kep.tar.hu/doni99
Jelenleg nincs semmi baja a gépezetnek, max. spájzolásra lenne jó a vétel. Nem bíztatlak semmivel, de mennyi lenne egyben a kupac?
Hát én az enyémet csak nagyon öreguras, benzinkímélő használatnál rakom 65-70-nél 4-be...:))
Általában 75-80 körül pakolom fel.Az 1:30as keverék a 634esnek jó teljesen.bár csinálhatnád nyugodtan 1:35ösre, 30assal kicsit kokszolódhat esetleg, főleg, hogy nem pörgeted.
A váltóra annyit tudok így látatlanban mondani, hogy szét kéne szedni, mert az semmiképp sem normális, ha recseg.Esetleg tolóvillacsere.De úgyis csak akkor derül ki, ha belenéz az ember.Még azelőtt szedessed szét, mielőtt törne valami esetleg.Az nagyobb bajt csinálna.Honnan írsz egyébként?
Sziasztok!
Már néhány hete egyszer felajánlottam, most teszek még egy kísérletet... Szóval 2 évig újítottam egy 71'-es Jawa 250-et, most lett kész. Van rengeteg fényképem, rajzom, tapasztalatom, no meg élményem. Ha valaki vállalná, hogy mindezt fölrendezi egy pofás internetoldalra, vagy egy szép cikksorozatra, szívesen átadnám az anyagokat. Ha nem, hát megmarad nekem az összes.... :)
Ha valaki tud (és van kedve) segíteni, írjon a horvathluigi@index.hu-ra
Köszi, Luigi
Én 65-70 körül szoktam tenni 3-asba!!
Ha rendesen kipörgetnéd,akkor 100-110-nél tennéd 4-esbe!
Szeva Fullkopy
Nekem az okmányirodába mondták hogy kell ijen igazolás,és a müszakin fogják kérni..És kérték is...
És elfogadták.
És nem kötekedtek semmivel..
Akkor lehet hogy ez csak a Veszprémi Kf-nek az okossága....
De jobb békében élni:)
szewa:)
A 600-700rpm az tényleg így van,szép öregesen elketyeg főleg hogy 1:30as benzinnel hajtom amit otthon keverek neki(2T olaj).Alapjáraton néha néha bevillan a vörös lámpa,mondjuk halványan mintha világítana,de SOHA sem fulladt még le hála az elektronikus gyújtásnak amit tökéletesen megcsináltak nekem.1x beállították és 6V-os létére még soha nem állítódott el a kicsike,imádom :))))4.be olyan 65-70körül szoktam váltani szóval kipörgetem azért rendesen.Most azonban recseg ha 4.be akarom tenni(van,hogy be lehet tenni de van,hogy csak úgy kidobja tehát valami gáz van odabent, főleg,hogy eddig ilyet nem csinált).Előre is kösz minden segítséget jól jön!!
600 fori/perc nagyon kevés alapjáratnak.Az 1100 már sokkal szimpatikusabb.Mondhatni tökéletes.Bár az ingadozásra ez nem magyarázat.
Mekkora sebességnél szoktad 4-be rakni?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|