:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Nem, kérdés volt, és én válaszoltam, erre te jöttél nekem agresszívan. Majd pedig végül szép lassan, apránként beláttad, hogy hát igen, tulajdonképpen nem is méred a fogyasztást csak saccolod, és nem is hajtod a járművet, csak csordogálsz vele stb.
Felesleges szerelés: teljesen jól működő karburátort atomjaira szedni, etalonnal megállapítani, hogy a fúvókák jók, mérőhasábbal megállapítani, hogy az úszószint is jó, utána összerakni. Felesleges szerelés: teljesen jól működő gyújtást szét szedni, új megszakítót, kondit tenni bele, beállítgatni. Felesleges szerelés: teljesen jól működő motort szétszedni, hengereket furatni, új dugókat venni, főtengelyt javíttatni, "mert a Matya azt mondta a fórumon, hogy ha meg van fúrva akkor 4 literrel eljár százon". És amikor mindezek után még mindig ugyanolyan benzintemető mint előtte, akkor egy kisebb őrjöngés keretében eldni a p*csába soktízezer forint bukással, és venni egy gazdaságos motort. Én végigcsináltam, és nem kívánom senkinek! A jawa, legalábbis a 638-as tipus, abszolúte olajsejknek való, alkalmi használatra megfelel, de aki munkába járásra venné, az negyedévente meg fogja venni a masinát újra meg újra csak a többletfogyasztáson.
Megint..Zselés akksiban van 6V 14Ah-s?Az én Jawam rohadtul érzékeny erre mióta át lett alakítva a gyújtása,és a savas akku már out of spec,tönkre is ment lehet 2havonta töltögetni és utálom amikor lemerül már rohadtul.Mielőtt elviszem szerelőhöz vennék vmi zseléset.Ja az akksi töltő zsír,azzal nincs gáz.Ááááá mennyi gond van egy szocmotorral,reggel telefonált anyám,hogy nem indul a simson és mi a fa*t csináltam vele:))esküszöm hozzá nem nyúltam!!:DDDTegnap még ment az biztos...ilyen az egyik napról a másikra(1ébként sztem el van tömődve a főfúvóka,pumpát a porlasztóra!!!:DDD)Na csá mindenkinek jó motorozást!
Szevv.Nekem sem arra kell a Jawa,hogy gyorsulgassak vele,mivel 1szerűen nem lehet vele gyorsulni:))),hiába is akarod,úgy is csak üvölt és szívja a benyát mint az állat.Most pedig:Keresek Békés megyében,lehetőleg Békéscsaba környékén olyan vizsgázott motorkerékpár-szerelőt(utálom a kókányokat,volt részem benne-elővigyázatosság kire bízom a motort)aki ÉRT a Jawa 350-hez,és van megfelelő szerszáma,alkatrésze egy generál javításhoz.Email:esomail@citromail.hu.Előre is thx.
Ja, ott lehet a különbség a nézetek között, amit írtál.
Hogy vannak, akik azért vesznek nagymotort, hogy gyorsulgassanak....Hát ez lehet, mióta divat a motorozás.És sajnos egyre többen csak a menetdinamikát értékelik a motorokban...
Én nem azért vettem nagyobb gépet, mert az jobban gyorsul....Azért vettem, h két személlyel se legyen probléma elindulni messzebb is.De akkor is 100-110es utazó a szokásos/optimális....Pedig 71 lóból telne többre is, de minek......Látni is szeretnék ha megyek valahova, nemcsak nézni mereven az aszfaltcsíkot...
A Jawa meg szerelemből maradt meg....
Viszont sokan csak ugródeszkának gondolják a szocikat, próbálnak úgy közlekedni/gyorsulni velük mint az igazi sportmotorokkal, aztán akadnak akik lefikázzák őket, miután átültek pl. egy rizsre...Azt nem szabad elfelejteni, hogy honnan indult az ember....Akkor megmarad embernek....
Öregbácsisan vezet a f...om...Nem csodajawa, hanem mindössze karban van tartva.Nem kell kevesebb mint a többinek, de egy idő után elkezdi meghálálni a motor a gondoskodást.
És igenis olyan motor legyen az etalon, ami normálisan is néz ki, nincs lepukkanva, és üzemel is rendesen...Na ez nem jelenti azt, hogy az enyémnek kell ennek lenni...
És az hogy ki mit vesz összehasonlítási alapnak, saját döntése.
Kérdés volt, válaszoltam.....Tényleg annyit eszik...Ha elhiszi valaki elhiszi, ha nem, nem....Qrvára nem érdekel ennél részletesebben, mindenkinek saját döntése.....
Csak az bosszantott kicsit, h rögtön agresszíven reagáltatok egy olyan dologra, ahol kérdés sem hangzott el.....Mondhatnám, hogy belémkötöttetek, csak azért mert nektek nem ugyanazok voltak a tapasztalataiktok.De nem jelentek ki ilyeneket...Csak így is lehetne éretlemezni a dolgot.....
Felesleges szerelés pedig nincs.Legrosszabb esetben tapasztal dolgokat, és legközelebb esetleg már okosabb lesz ha hozzá kell nyúlni...Enélkül nem lehet tanulni..Márpedig feltételezem, hogy az is célja lehet egy motortulajdonosnak.
A türelemről meg annyit, hogy a motorral türelmes vagyok....Az autósokkal már kevésbbé.....
Nem probléma, egy hengeres kis köbcentis 4T géppel tök jól "elgyorsulgatok" 3,5 literből és nem tol villogva-dudálva a tíztonnás kamion a Hungárián. Én így érzem jól magam, és a legtöbb ember ezért vesz nagymotort, nem azért, hogy a rigákkal meg babettákkal berregjen az útpadkán. ;-p És igen, csatlakozom Levendelhez: én készségesen elhiszem, hogy te türelmes vagy, öreg bácsisan vezetsz, és a tied csoda-jawa, aminek amúgy is kevesebb kell mint az összes többinek, de azért ne ez legyen az etalon, illetve ha mégis, akkor ne feledd el mindezt hozzátenni ahhoz a számhoz, amit fogyasztásnak gondolsz, mert különben azt szivatod meg, aki az jóhiszeműen összehasonlítási alapot kér a saját gépéhez. Mert ez így nem segítség, hanem kibaszás a másikkal, aki napokig fog teljesen feleslegesen szerelni és költeni a gépére miattad.
ELADÓ!!!
Jawa 350 638 12v-os, 87-es
kifogástalan állapotban.
I.ár:60E Ft
aludttej.21@citromail.hu
Szasz
Pécelen
Mikori évlyárat vagy?
Keresek Jawa 350-638-as hoz kuplungkosarat, mert az enyém nagyon üt.
Minden megoldás érdekel mert szeretném már összerakni végre.
Szia!
Köszi a tanácsot, de már meguntam az állandó szét-és összeszerelgetést. Mindíg 98-assal járok és Mobil 1 Raceing 2T-vel, ez szintetikus. Az előgyujtást már mindenféle értéken próbáltam 1-3,5 mm-ig. Az a baj,hogy a keveréket a főrendszer, a kisegítő rendszer, és a teljes teljesítmény rendszer együtt határozza meg. Ha a kisegítő fúvókát kicsire méretezzem, akkor mivel az alacsony fordulaton dominál ezért túl szegény lesz a keverék kicsi fordulaton, de nagy fordulaton jó lesz. A kisegítő rendszer keresztmetszetét nem szabályozza tű, ezért ha a tűvel szórakozok, akkor azt nem tudom állítani. Nem teljesítmény függő. Ha a főfúvókát veszem vissza, akkor szintén hasonló a helyzet. Ha bármelyikkel lejebb mész, akkor lukak lesznek a moci karakterisztikájában, és ezeken a fordulatokon ki fog hagyni.
Van valami ötleted a hangolással kapcsolatban? Mert én kifogytam!
Köszi
Hali
Szevasztok!
Sanyi a szegénykeverékesre állított 638 tip. gépednél az előgyújtást vedd vissza 2,5 mm-re és 98 oktánszámú üzemanyaggal menj, hogy az ismert öngyulladásos üzemet elkerüld. A megadott üzemeltetési paraméterek mellett normális gyorsulás és nagyélettartam érhető el. A "teljes terhelési dúsító rendszer" csak magasabb fordulatszámok mellett működik, mivel a forgattyúsház szivattyú alatta nem szív elég levegőt a szívócsői depresszió fenntartásához, ezért a dugózást inkább vedd ki. Ez fogyasztásban alacsony fordulaton nem játszik szerepet.
Azon azért csodálkoznék, ha 115-125 kg lenne egy 250esé....:))))
mennyivel is könnyebb egy MZ, mint a Jawa?Az MZ kettőötvenesre gondolok...
Mert a Jawa önsúlya 155kg.
Na itt a probléma....Gyorsulgasson a faszom piroslámpánál.A motornak megfeleő tempóban persze igen, de "csak lenyomom azt a köcsög suzukist" típusú indulások csak zabáltatják a motort.Azért, mert nyitott torokkal indul, úgyse fog jobban gyorsulni....
Kinek mit jelent a "normális" használat......Ugye...
Nekem speciel az is benne foglaltatik, hogy ne hajtsam szét a motort két év alatt.....Lehet, hogy futáréknak olyan jól megy, hogy mindegy, hogy kétévente cserélik le a motorjaikat, nekem bevallom nem ilyen rózsás az anyagi helyzetem.....
Akinek meg nemtetszik, hogy nem gyorsulok úgy mint egy GSXRCBRFZR az.....finoman fogalmazva is szarok a fejére....
A közlekedés többi résztvevőjére gondolok.....
A gyárilag megadott adat, 60km/h-nál 2.6liter/100Km.
A valóságban nem volt szerencsém kipróbálni sajnos.
Sziasztok!
Nekem egy 350/638-asom van, és a fogysztás egy relatív dolog nála. Pl: Vettem rá új enduro gumikat, mert a gyári gumikkal való csuszkálást már untam. Nálunk az aszfalt út ritka dolog, amerre én járok. Szóval hátulra 1.5 cm mintamélységű 110/100(4.1)-as gumi ment, előre 3.5-ös. Az első úton észrevettem, hogy iszonyat zajos a gumi, a motor erőtlen és a tankolásnál rájöttem, hogy ez nem volt jó döntés.
Ha tépem neki a 8 liter simán elérhető. Úgyhogy gyorsan le is cseréltem a gumikat. Na, ezután mániám lett a fogyasztás, és a BOSCH gyujtásommal, meg némi karburátor elemzéssel le tudtam szorítani 3-4 liter közé. De a motorkerékpároknál a fogyasztás a kivett teljesítménytől jobban függ mint az autóknál. Ha döcögök, és mindenki lealáz, akkor elérhető a 3 liter, de ideális körülmények, és önuralom kell hozzá. Nehogy véletlenül hozzá érjek a gázhoz!!! Én JAWA párti vagyok, de az MZ sokkal könyebb, és nem mindegy, hogy az ember 30-40Kg-al több fémet cipel. Nem szabad csodákat várni tőle. A Jawa 2928-as karbija tartalmaz egy teljes terhelési dúsító rendszert, ami annyit tesz, hogy ha a torló nyomás megnő, akkor ezen a rendszeren átszívja a benzint, és csapást mér az ember pénztárcájára. Ha valaki kiváncsi erre, akkor a karbin a légbeszívó tetejénél van. Ha végigköveted a csatornát, akkor ez az úszóházba megy (lefelé álló részcső kalibrált furattal). Na ezt úgy indítottam, hogy ledugóztam. Vigyázat! Nagy teljesítmény kivételnél autópányán kilukadhat miatta a dugó! Plusz visszavettem a 72-es kisegítő fúvókát 63-ra, a tűt leengedtem teljesen, az üzemanygszintet visszavettem. Ezután már a Synt 2T ajánlott, mert beállás veszélyes! Így lehet megcsinálni a 3 litert. De a gép nem megy, amíg be nem melegszik fulladozik, kihagy és nagy teljesítmény kivételnél felcsörög! Majdnem használhatatlan, és kopik mint ÁLAT. Emellett iszonyatosan kell vigyázni hogy be ne áljon, mert a dugó hőátadását seíti az üzemanyag ami nincs!
Ennyit a fogyasztásról!
Végül vissza állítottam a gyári beállításokat és nem hiszek többé az anekdótáknak.
Hali
Szevasztok !
Tudja-e valaki hogy ennek a két motornak (Jawa 250-559/350-360 ) a gyújtás kivételével azonos-e az elektromos bekötése.
Előre is köszi
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK JÓVAL BOLTI ÁR ALATT!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
HÍVJ, vagy írj MAIL-t INFÓÉRT!
0630 4096093
STREETES@FREESTART.HU
Szevvv,látom milyen vita robbant ki ebből a benya kérdésből.Való igaz én a 6litert sokallom,de nem reménykedek 4körül mert tudom,hogy 100% nem eszik olyan keveset.Még a 125ös ETZ eszik 4fél körül(nehogy valaki 2-t írjon),a simsonom 2fél körül ez változó.Hiába ezek szoc motorok.Nekem csak azért fontos tudni mert megy dzsenerálra és nem mindegy hogy a gyűrűket is dugókat is hengereket is le kell cserélni vagy sem.Zapkörtének sztem megmarad a 10ezre feltéve hogy szoc 2t re gondolt,mert félek h. az újabb 250 2üteműek bizony 4körül esznek...Na csá
Itt jobb oldalt a jawamania/cezetmania oldalon találsz elég infót.
Azért eszik ez a típus ennyire keveset, mert rendkívűl hosszú a lökete
furat:65
löket:75
Ebből adódik, högy jobban hasznosítja az elégett üzemanyagot.
477-es típusról lenne szó.
Szia!
Az 559-esem olyan 5 lityi körűl zabál.
Üzemanyagtakarékos üzemmódot nem is ismerem.Sarkantyúzom rendesen.
A múltkorjában 90%-os országúti teszt nyomán 3,84!!literes fogyasztást mértem több mint kétezer km megtétele után.
Az igaz hogy nem százzal mentem végig, de voltak olyan szakaszok is. A sok kacskaringa miatt az átlagsebesség 60 km-t alig haladta meg.
A félreértés elkerülése végett megemlítem, hogy csúcsgéppel sem lehetett volna jelentős átlagsebesség különbséget produkálni.
A mérésem halálpontos volt, mint látod 2 tizedes pontossággal adtam meg.
Ez az érték engem is meglepett, nagyon örűltem neki mert az út megtétele előtt 5 lityis fogyasztással számoltam.
Azért óvatosan azzal a fogadással;-)
Üdv:
Attila
Vajon a 175-ös Sport Cz-k mennyit kajálhatnak, ha egy 250-es 4literrel elmegy? Ezt tényleg megírhatná valaki, aki Csehcsoda módszerével mér. Kíváncsi vagyok, h érdemes lenne-é beruházni egy ilyenbe.
Helo aludttej!
abádszalóki vagyok éste?
csá Papus!!
kösz az infot, de nem akarom széthuzni a blokkot.
merre laksz???
Motorozhatnánk
Hm... már az idejét sem tudom, mikor mentem országúton tartósan 90-nél lasabban. Budapesten meg nem lehet válogatni, vagy fölveszed a forgalom ritmusát (beleértve a piroslámpás gyorsulási futamokat is), vagy letolnak az útról.
Nem érdekel, hogy öreg papa üzemmódban mennyit fogyaszt a jawa, normális használatnál annyit amennyit írtam, lassan menni meg biziglivel is lehet. :-p
Sokszori teletankolás és átlagolás eredményeképpen a következő adatokkal szolgálhatok Jawa 250/559-04-02 típusú motorommal kapcsolatban:
országút, 60 km/h 2,9 - 3,2l/100 km
országút, 75 km/h 3,3 - 3,7l/100 km
város, általános közlekedési feladatok, nem vagyok futár, nem tépem a gázt, 3,6 - 4,1 liter/100 km
A motrom jó állapotú, nem kopott, de csak két gyűrűt adok neki, így erőtlenebb ugyan, biztosan nem érné el a gyárilag számított ( tapasztalt ? ) végsebességét de kevesebbet eszik ( kicsivel kisebb a kompresszió és a szívóerő, de kisebb a súrlódás is )
Ezért én is úgy gondolom, hogy aki azt állítja, hogy városban 250-es v. nagyobb gépe 4 alatt fogyaszt, nem biztos hogy igazat mond, kivéve, ha Jawa 250/559-et gurít.
Köszönöm a figyelmet. :)
erre mondják, hogy "semmi sem csökkenti úgy a fogyasztást, mint a TULAJDONOS" :-)
Nekem semmi bajom nem volt a jawammal, szerettem, korrektül rendbe is raktam, és a mai napig meglenne, ha nem fogyasztott volna pontosan ugyanannyit, mint a fiat 850 sportkupém.
Egyébként meg szép álmokat, picim, részemről továbbra is tartom, hogy van 10e Ft-m arra, hogy ellenőrzött körülmények között, változatos terep- és forgalmi viszonyok között semmilyen 250cc-s vagy afölötti 2T nem fogyaszt 4 litert, akkor sem, ha most toltad ki a jawa szalonból.
...ne nézd a fogát.
Nem arról van szó, hogy ez mutatvány lenne, hanem a hiteles mérési metódus sarkalatos részeit próbáltam (talán kissé szarkasztikusan, ezért bocs) kiemelni. Másrészt melyik más üzemmód lehet egy városi fogyasztásmérésnél mérvadóbb, mint épp a futáré? Csak városi használat, napi 150-200 km, ebből következően mindennapos tankolás, így egy hetes használat értékeit lehet átlagolni anélkül, hogy elfelejtődne a feladat.
Viszont ha te nem jegyezgeted fel a megtett km.-eket (ha jól értem) akkor ez ugyanolyan hibás becslés, mint amikor a tank alján lötykölődő benzinszinthez viszonyítjuk az elfogyasztott mennyiséget, kár is teletankolnod ;-).
Szóval nem a JAWA-val vagy az Mz-vel van bajom, hanem a szerető tulajdonosok fogyasztásmérési technikáival kapcsolatban vagyok szkeptikus egy kicsit.
A riasztó adatok alatt pedig elsősorban a jármű döbbenetes 7,5l-es fogyasztását értem, a hipergyors elhasználódás tüneteit nem feltétlenül sorolom ide. Az, hogy az Mz többet eszik, mint a Jawa, onnan tudható, hogy gyári adatok szerint elvileg többet fogyaszt mint a te géped a valóságban. Tulajdonképpen csak emiatt az ellentmondás miatt reagáltam, hiszen fura lenne, hogy épp azok nincsenek ezzel a ténnyel tisztában, akiknek a pénztárcája bánná a korántsem elhanyagolható különbséget.
Zk. is ezért cserélte másra nagyon gyorsan a járművét. (de azért nem MZ-re!)
Az országúti fogyasztás-adatok viszont kb fedik egymást emlékeim szerint.
Tudom, ehhez a cseh témához közöm nincs, de az bármelyik fórumon zavaró, ha valami ködös márkaideológia miatt nagy erők bevonásával történik márkatárs hülyítése. Pl. lehet hogy épp ebben a percben tök feleslegesen bombáz egy tulaj atomjaira egy MZ porlasztót, mert valami fórumon valaki felelőtlenül és alaptalanul védi a hiteltelen legendát a Trophyk alacsony fogyasztásáról, úgy hogy ő is csak saccolja azt :)
Arra véletlenül rájöttél, hogy Mz-m van, de ez semmiben nem befolyásol. Nincs miért vitát nyitni, ha jobb is lenne az egyik a másiknál, az se érdekel. Emellett tény, h a Jawa erősebb, nyomatékosabb és nekem jobban teccik a hangja is.
Fogadatlan prókátornak......
Az első bekezdéshez nem fűznék inkább semmit......Azt hiszem, addig jó....
Hát ez ok, De nehogy azt hidd, hogy hasra esek attól, hogy valaki TELE TANKOLJA a motorját.....Te úr isten, mekkora teljesítmény, micsoda erény....Mintha extra képességekkel bírna emiatt......Azt nem tudom, hogy miért feltételezed pl rólam, hogy pofára nézem a fogyasztást.Én is mindig teletankolok, és bár nem jegyezgetem fel, de az csak feltűnik már sok év motorozás után, ha elkezd kevesebbet enni a motor.
Miféle risztó adatok???!!!
Senki nem mondta, hogy egy MZ többet eszik, mint egy Jawa.Te hol értelmezted így a szöveget???
Én csupán leírtam a SAJÁT tapasztalataimat, szemben a másikkal.
Valamit te qrvára félreértelmeztél a szövegben szerintem....
Mondjuk, amit én kiveszek a te mondanivalódból, az az, hogy Te is MZ-zel, amivel nincs is semmi gond, de valamiért harapsz arra, ha egy Jawa akár csak ELMÉTETBEN is megközelíti egy MZ képességeit..:)))
El ne kezdjük, hogy melyik a jobb motor, mert olyan nincs.CSak jó motor, meg rossz motor.Gazdától függ...A jó elviszi a tulajt oda, ahova az el akar jutni.Bármikor.
A rossz meg lerohad út közben.De akkor se a motor a hibás.
Ember! Zapkorte motorosfutár üzemmódban tesztelte a gépét és nem ám úgy, hogy ímmel ámmal belekukkantott a tankba, aztán a hasára csap és kijelenti, hogy de jóóó, ahogy elnézem biztos nem fogyott csak fél liter mióta utoljára néztem, tehát ez egy gazdaságos gép, mert fél liter az nem sok, ebből az következik, hogy 4 liternél többet nem ehet, tehát hurrá, mennyire megérte megvenni... :)
Nem. Ehelyett (saját szememmel láttam!) minden fogyasztásmérés előtt teletankol (igen. tele!), és következő teletankolásnál feljegyzi hogy mennyit is ment előzőleg a pótolt benzinmennyiséggel és ebből számol fogyasztást. Na ennél pontosabb mérés nincs.
És ha Zk. nem Jawa fan, akkor valszeg a riasztó adatok miatt nem az, pedig lehetne, mert bizony lelkesen és fáradtságot nem kímélve foglalkozott eleget a járművel.
Megjegyzem ha tényleg ötöt enne a Jawa, akkor inkább azt használnák nagy ETZ, TS helyett a futárok még átmeneti gépnek is, hiszen ott aztán tényleg csak és kizárólag a fogyasztásról szól a történet. Ezzel nem azt akarom mondani, h az Mz gazdaságos lenne, mert állatira nem az, de a fentiek szerint mégis kevesebbet kell ennie mint a Jawanak.
Én egyébként nem szabadultam volna meg egy jó 638-astól, mert ideális túragépnek tartom, jó a hangja stb, de ezt ti is tudjátok asszem :-))
Na.
A 6 liter qvasok.Nekem a 638asom beéri maximum 5 literrel.És akkor eléggé hajtom.Egyébként országúton 4.2-4.4.
Zapkörte pedig köztudottan nem egy Jawa-fun....Meg szerinte 4 liter alatt nem lehet 100on városban közlekedni....:))A 8 litert nem tudom, hogy injektálta be a hengerekbe, mindenesetre szép teljesítmény....A 634esnek olyan 4.0-4.3 körül kéne ennie.Na jó, városban lehet 4.8 is....
A kopott gyűrűk okozhatnak nagyobb fogyasztást.Nekem a régi dugószettel 5.5-6 lityi volt a fogyasztás.Pár hónapja furattam, és akkor esett le, mennyit számít.Ha már nekiállsz a blokknak, célszerű a hengert is megycsináltatni.Meg pislants rá a főtengelyre is, ha ott lesz a kezedben..Gyertyát meg 225ös Championt ajánlok.
Sziasztok!
Leveleztem Tánczi Tiborral, és azt írta, hogy volt kint Jawa boltban, de csak 634-esre van elektronikus gyujtás, de az is csak szettben dinamóval együtt (ez nem a hagyományos dinamó). Így majdnem 40e-be kerül. Kicsit húzós!
Sziasztok
Szerintem nem, az én 638-asom 5,5 litert fogyasztott országúton, és 8-at városban. (El is adtam villámgyorsan.) És még csak nem is kormozta a gyertyákat, szép barnára kiégtek mindig.
Szerintem ereszd lejebb egy rovátkával a súbertűt, nézz gyertyaképet, ha barna, akkor fájront. Kicsit talán jobban megy majd, hanem fuldokol a benzinben... állítólag a 634-es kevésbé mohó, mint a 638-as, de nagy csodát ne várj tőle, nem a szél hajtja.
Szevv.Szerintetek irreális hogy az én Jawam(350-634-5-50)nagyjából olyan 6-ot eszik 100on??Szerintem nagyon.Lehet ez annak a következménye,hogy elkoptak a gyűrűk v ilyesmi(eléggé erőtlen főleg nagy sebességnél tapasztalható),illetve kormozza a gyertyákat(Brisk N14C vadonat újak),ráadásul be kell melegednie mert egyébként 1szerűen nem hajlandó elindulni.Másrészt könnyen indul.A váltó az úgy is javítva lesz,ja és ne mondja senki,hogy nem pörgetem ki.Már a simsont is azért kellett generáloztatni mert asszem túlzottan is kipörgettem,a Jawara csak vigyázok,de azért hajtom,nem fog olajban megfulladni annyi szent:).Egyszóval mi ez a nagy benzin éhség?Már megint tök üres a tank.Nem folyik sehol megnéztem,ilyen sokat zabál.Na csá,jó jawazást...
azia engem szintén az elektronikus gyújtás érdekel . Nekem egy jawa 638-as motorom van,tudnál nekem segíteni estleg a telefonszámod elküldöd.,akkor tudnánk beszélni.
Szia lajos!
kösz a tanácsot, megpróbálom.
Üdv papa!
Sziasztok!
Változatlan lelkesedéssel szeretnék még mindig egy lemezes csepptankot venni, jó állapotú krómozott díszlemezzel, akár horpadtan, karcos fényezéssel. Restaurálás alatt álló '74-es 350/360-ra lesz, nem szétfűrészelésre, más motortípus "csopperesítésére".
Ajánlatot mailben v. fórumon várok.
Köszi.
Ha havernak, apósnak, sógornak, szomszédnak, munkatársnak, lakótársnak, évfolyamtársnak, nagyapának, fiúnak, unokának, illetve ezek lehetséges kombinációinak ( pl. évfolyamtárs nagyapja ) van ilyen tank a birtokában, jelezzétek azt is bátran.
Kedves Papa!
Működik 6 V-ról is, így voltam az utolsó szoci túrán a 350-360-as Jawaval. A fesz. kétszerezőnek rosz a hatásfoka. 1,5 szeres energiát kell betáplálni mint amire szükség van.Én kidobtam.
Üdvözlettel: Laci
Dehogy rossz a kedvem....Csak a fél szemem van leragasztva, mert belement egy fémforgács, és ki kellett szedni.....:))) De nem volt leküzdhetetlen lelki trauma.
Az idő is teljesen hibátlan szerintem...
Ha minden úgy alakul, ahogy szeretném, akkor holnap motorozhatok is sokat....Pénzre is van kilátás a héten, szóval sok rossz nem történik mostanában velem...:)
Tényleg úgy tűnt, hogy rossz a kedved, és megtaláltál.. ami ebben az időben nem is lenne akkora csoda.
Sok a gondom hirtelen, meló, másik autó, szavatossági reklama.. egy vírusos takonykórt is sikerült összeszednem,most tényleg nem vagyok olyan optimista, mint szinte örökké..
Nincs harag, amúgy se lett volna, csak csodálkoztam ... nem is reagáltam túl talán.. Amúgy akkora pauza volt a papír mizékben a közelmúltban, hogy ott max. magamban csacsoghattam volna..
Szia aludttej!
Válasz a motorszervíz rovatba.
Szia woodoo2!
Az egy 6 voltról 12 voltra átalakító, mivel az én mocim még 6 voltos és a trabi gyújtás pedig 12 voltos.
Üdv papa!
Na mámmegin félreértetted, amit mondtam.....
Nincs nekem semmi bajom veled/veletek.De nálad például van néha olyan érzésem, hogy túl komolyan veszed a dolgokat.Ha már az ugratást is komolyan veszi valaki, az szerintem nem annyira szerencsés...Kicsit lehetne könnyedebbre venni a figurát.
Szerintem....:))
Itt Csepelen van egy nagy motorbontó a Védgát utcában, lehet, hogy érdemes körülnézni.
Ja, nem a rendeletben találtam meg, hanem a módosításban...pl. lizingnél is kérheti a tulaj a kiállítás felfüggesztését ... asszem a Google találta meg nekem..
rend a lelke mindennek, a többit a papít mizékben :-))
Persze, Matya, alig vártam hogy valaki rendet csináljon itt.
Ne felejtsd el az alkatrészt keresőt is a megfelelő rovatba átirányítani, aztán még sorolhatnám... például az elektronikus gyujtással a motor elektronika fórum irányába..
hello
vki tudna nekem adni jawa mustanghoz kapcsolási rajzot, vagy valami útmutatót?
nagyon fontos lenne!
köszi!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|