hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Tomi1
válasz erre | email2005-10-04 16:43:19
Hali!
Meg tudnátok mondani hogy mibe kerül a 6 V-os jawwa átalakítása 12 V-osra?
Üdv: Tomi
sorszám: 5520 (38008)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-10-04 16:17:15
Hali!
10ropiért tényleg jó vétel volt így látatlanban is, ha igaz ,amit mondtak róla.Bár akkor is, ha a fele se igaz, mert legrosszabb esetben ha kiárulja az ember alkatrésznek ,akkor egy 20ast tuti keres vele.
A gyújtásrészen mit értett pontosabban, nem tudod?Nem nagy kunszt szerezni bele amúgy alkatrészeket.
Hogy mit kell rákölteni?Hát ez sokmindentől függ...Látni kéne, akkor tud az ember többet mondani.Főleg, hogy TE mit szeretnél vele.Mikori évjárat?
Ha át akarod íratni a nevedre, akkor egy 25ezer még tuti rámegy a papírok miatt.Esetleg műszakiztatni kell, gumikat cserélni, ha rosszak, fékbetéteket, bowdeneket meg kéne nézni.....
Nem tudom honnan írsz, de ha valahol Bp vonzáskörzetéből, akkor szívesen segítek, ha gondolod...
Emilcímem: mateyam11@yahoo.com
sorszám: 5519 (38006)
(előzmény: Rita 01, 2005-10-04 15:54:20)

 
 
Rita 01
válasz erre | email2005-10-04 15:54:20
Sziasztok!

A tanácsotokra lenne szükségem. Nem értek a motorokhoz. Az egyik ismerősömtől vettem 10.000ért egy 175 köbcentis jawat, egész jó állapotban van.(ennyiért nagyon megérte szerintem) Azt mondta, hogy minden oké rajta, kivéve a gyújtásrésze hiányzik. Mit tudnék vele csinálni? Mennyit kell még rákölteni?
sorszám: 5518 (38005)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-10-04 12:18:17
Hali Pool.

Kicsit gúnyosnak érzem a válaszodat, holott én csak érdeklődtem. A motorokkal kapcsolatban amit biztosan tudok, az egyik az Aprilia RX 125, amit egy enduros ismerősöm mért ki, a másik pedig a megszakítós gyújtású Trabant- sima röpsúllyal
sorszám: 5517 (37996)
(előzmény: Pool, 2005-10-04 03:52:46)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-10-04 03:52:46
gabi80

A disszertáció pontos címét holnap előkeresem. Csak a Győri (régi) SZIF könyvtárában van meg és kölcsönözni nem lehet csak helyben olvasni.

Kíváncsi lennék azokra a kétütemű endúrókra és sportmotorokra amelyikek nagyobb előgyújtást kapnak magasabb fordulatszámnál.
sorszám: 5516 (37989)
(előzmény: gabi80, 2005-10-03 13:20:09)

 
 
gylab
válasz erre | email2005-10-04 02:31:34
Köszi. Olvasnám én, de sajnos nem sikerült beszereznem. Ha van valami ötleted, hogy honnan lehet, áldoznék rá. Ez kivehető a kosár alól, vagy blokkot kell húzni hozzá?
Ami szétugrik, az belülre kerül, hogy szét kelljen szedni, vagy csak az összerakáshoz kell a célszerszám? Látatlanban u.i. nem egyszerű elkészíteni. Az a pillangólemez egyben kiszerelhető? Amúgy viszonylag jól el vagyok eresztve szerszámokkal, gépekkel, eszterga, marógép, meg egy-két ilyen apróság akad a háznál, így szinte bármit meg tudok csinálni.
sorszám: 5515 (37986)
(előzmény: Fullkopy, 2005-10-03 21:58:19)

 
 
Kulio
válasz erre | email2005-10-04 01:35:27
Üdv!

Az a kérdésem lenne, hogy jawa 350-esre lehet-e rezort kapni, vagy sem. Ill. láttam már leírást mz reed szelepesre alakításához. Ilyenekkel senki sem foglalkozik???
sorszám: 5514 (37983)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2005-10-04 00:06:43
Haho!

Tudjátok-e mibe kerül egy JAWA 559-es tank festéshez előkészített állapotban?

Köszi: M
sorszám: 5513 (37980)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2005-10-03 21:58:19
Középállásba 2 egymással szembe szerelt nyomórugó segíti vissza a váltókart.
A rugókat a kuplung alatti pillangólemez fogadja be, lemezhüvelyével együtt.
Könnyen cserélhető a rugó, ami gyakran elfárad, eltörik.
Olvasd el a szerelési doksit, és csinálj hozzá lemezből célszerszámot, mert a reteszelés bontásnál szétugrik / itt is 2 nyomórugó van / .
sorszám: 5512 (37971)
(előzmény: gylab, 2005-10-03 21:47:59)

 
 
gylab
válasz erre | email2005-10-03 21:47:59
Nem gondoltam volna, hogy ekkora vitát indítok egy ilyen előgyuszi kérdéssel... Ha jól vettem ki, a gyári érték: 3,2 - 3,5mm. Hozzáteszem nem vagyok kezdő motoros, 2T szerelésben is jártas vagyok, csak a Jawa újdonság nekem. Köszönöm az infót.

Más kérdésem van: mitől lehet, hogy a váltókar nem megy vissza középállásba? Minden működik rajta, de lábbal kell visszataszajtani középállásba. Járt már valaki így?
sorszám: 5511 (37970)

 
 
Cerberusz
válasz erre | email2005-10-03 21:36:28
Szevasztok!
Nincs véletlenül valakinek 360 ill 559-es Jawa-hoz eladó ülészárja hozzávaló kulccsal együtt??? Ha van, akkor küldjetek egy mailt légyszi, mert a fórumot ritkán olvasom, és záros határidőn belül szükségem lenne rá.
sorszám: 5510 (37969)

 
 
Főnök
válasz erre | email2005-10-03 19:36:00
Melyiknek ill. Melyikeknek?
sorszám: 5509 (37962)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-10-03 13:20:09
Hali Pool!

Én is szívesen elolvasnám ezt a disszertációt. Már csak azért is, mert a sok 2-ütemű endúrónak és kiköpcentis sportmocinak is növekszik az előgyújtása a fordulatszám függvényében /már amelyiken van előgyújtás szabályzás/. A gyártó pedig gondolom tudja mit csinál. Ha tudsz valami címet, akkor írd meg légyszives.
sorszám: 5508 (37937)
(előzmény: Pool, 2005-10-02 23:09:44)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-10-03 11:35:23
http://www.roxel.webzona.hu/
Lehet, hogy ezt az arcot érdemes lenne pár dologról megkérdeznünk...
Asszem a Tuning, fejlesztés rovatban volt eredetileg.
sorszám: 5507 (37930)

 
 
dani63
válasz erre | email2005-10-03 11:08:59
Tökéletesen igazad van, ugyanis azoknál a motoroknál ahol van folyamatos előgyújtás utánállítás az azért van mert nagy fordulaton kevesebbidő jut az égésre, ezért a ford. növekedésével nő az előgyújtás mértéke mert az idő fogy az égéshez pedig idő kell.
sorszám: 5506 (37928)
(előzmény: Csehcsoda, 2005-10-02 14:28:37)

 
 
csnorbi
válasz erre | email2005-10-02 23:26:25
Szeva,

Ja, anno nem tanultunk ilyet :) .

Szerintem is ez lenne a legtisztabb, ha elolvasnank a cuccot.
A multkori diagrammot amit kuldtel, szerintem felreertelmezted.

Lassuk a disszertaciot'

udv,
N.
sorszám: 5505 (37919)
(előzmény: Pool, 2005-10-02 23:09:44)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-10-02 23:09:44
Hello Norbi!

Van egy doktori disszertáció ami a kétütemű motorok előgyújtásigényéről szól. Abból szerintem kiderül az igazság. Valaki közülünk tanul a Győri egyetemen? Ha nem, akkor majd mikor legközelebb arra járok beugrom a könyvtárba elolvasni.

Múltkor csak em akartam nagyobb vitát azért hagytam a témát. Különben nem ilyen egyszerű a képlet, de majd a szakirodalom akkor választ ad...
sorszám: 5504 (37918)
(előzmény: csnorbi, 2005-10-02 16:16:29)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-10-02 22:09:44
Hali!

Nekem 2 mm az előgyújtás a 638asomon.És asszem lehetne egy fokkal még kisebb, de hagyom, felelslegesen nem baszogatjuk.....:))
Igaz, nekem trabi elektronika van rajta, és az azért pontosabb, erősebb, és gyorsabb szikrát ad, mint a mechanikus gyári....Jól működ vele.....
sorszám: 5503 (37905)
(előzmény: Főnök, 2005-10-02 21:09:43)

 
 
Főnök
válasz erre | email2005-10-02 21:09:43
Sziasztok. Bocs mindenkitől, a 4T-ről írtam nem 2T-ről(fáradt lehettem éjfél körül). Na szóval a lényeg, 2 ütemüeknél ha növelni akarjuk a fordulatszámot, csökkenteni kell az előgyújtást aminek a magyarázata, hogy 2T-nél magas fordulatszámon nagyon felgyorsulnak az áramlások, ami gyorsítja az égés lefolyását. A sajátomon azt tapasztaltam, hogy 3,5 mm körül nagyon jó a gép, 3-5mm tartományban használható a gép, ezen "kívül" használhatatlan, alig indul be. A kolegák 2 ill. 9mm-s előgyújtására kíváncsi lennék.
sorszám: 5502 (37904)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-10-02 19:44:55
Kb. 20-30 m/s közötti a lángfront terjedési sebessége belső égésű motorok égésterében.
MSZ 595/9 szerint 10 m/s lángfront terjedési sebesség felett beszélhetünk robbanásról. Persze nem kötelező, de lehet, és én szoktam is... :]
sorszám: 5501 (37901)
(előzmény: Matya, 2005-10-02 14:53:10)

 
 
csnorbi
válasz erre | email2005-10-02 16:16:29
Csumi Pali!

Figyelj mar! Legalabb ne jelentsd ki, hogy csak ez vagy csak az a jo, mert TE sem tisztaban a gyujtassal ezek szerint.
A multkor azt hittem megbeszeltuk az elogyujtas temat. Pont, hogy nincs forditva!! A 4 es a 2 utemu gepeknel is addig a pontig novelni kell az elogyujtast ameddig a gazcsere, a henger toltese jo utana pedig csokkenteni kell. A legjobb toltes pedig a nyomatekmaximumnal van.

udv,
N
sorszám: 5500 (37897)
(előzmény: Pool, 2005-10-02 01:29:34)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-10-02 14:55:36
Na azért más tényezők is beleszólnak a dologba...Pl oktánszám, keverék minősége/sűrűsége, stb....
Elvileg a gyárilag megadott előgyújtás arra a benzinre, és az abból kevert keverékre vonatkozik....Na ezek azért változtak az idők folyamán.
sorszám: 5499 (37893)
(előzmény: Csehcsoda, 2005-10-02 14:28:37)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-10-02 14:53:10
Nem belevauvau, de én úgy tudom, hogy a 20m/s már robbanásnak számít, és a belsőégésű motorokban olyan 7-8 m/s az égési sebesség....
sorszám: 5498 (37892)
(előzmény: Pool, 2005-10-02 14:38:20)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-10-02 14:38:20
Húhhh, hogy erről az előgyújtásról mennyi tévhit terjed...

Kezdjük ott, hogy robbanás egyik motorban sincs. Sima égés van, ami nagyságrendileg 20 m/s sebességgel terjed átlagosan. Az 5-6 mm nem félút. Mikor megvettem a Jawámat az egyik hengeren 9 a másikon 6,5 mm es előgyújtás volt. Kis fordulaton ment mint állat, de magas fordulatszámon már nem és végsebesség is 110 körül volt. Aztán kapott 2,5 mm es előgyújtást, azóta meg alul nem húz, de 130 simán benne van és érezni lehet, hogy 4000 nél indul el.
sorszám: 5497 (37890)
(előzmény: Csehcsoda, 2005-10-02 14:28:37)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-10-02 14:28:37
A gyárilag megadott előgyújtás-értékek nem véletlenül lettek ám kitalálva.
3,2 - 3,5 mm 350/360 "csepptankos"nál és 634-nél.

Közvetlenül dugattyúsebességtől függ az előgyújtás a kétüteműeknél, így közvetve a fordulatszámtól, éspedig oly módon, hogy minél gyorsabban fut a dugó, annál hamarabb kell bedörrenteni az összesűrített keveréket, hogy ne vesszen el az értékes munkavégző képesség az utángyújtás, vagy elégtelen előgyújtás miatt. De talán nem félúton kellene robbantani, mert akkor a robbanás úgy fejbekólintja a dugót, hogy az mérgében a csapszegen és hajtókaron keresztül szarráveri a tűgörgőt meg a csapágyakat... :]

Szóval szerintem nem kéne sem kettő, sem pedig kilenc milliméterrel próbálkozni...
3,2 - 3,5 között bőven jó játszogatni.
sorszám: 5496 (37888)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-10-02 01:40:00
Már nem tudom miket beszélek, rosszul mondod mégis csak!
sorszám: 5495 (37878)
(előzmény: Főnök, 2005-10-02 01:17:28)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-10-02 01:36:49
Főnök!

Ja, bocsi! Pont jól írod! Szóval tízből te vagy az az egy aki jól tudja az előgyújtást. Csak éppen én voltam figyelmetlen. Sorry.

Bár annyit még azért hozzá tennék, hogy nyugodtan lehet miliméterekkel játszani tizedek helyett. 2-6 ig simán lehet menni. Persze a gyári közepe a legjobb az tény.
sorszám: 5494 (37877)
(előzmény: Főnök, 2005-10-02 01:17:28)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-10-02 01:29:34
Hát az előgyújtást épp fordítva mondod. Ezt mindenki rosszul tudja. Kétüteműnél fordítva van mint ahogy mondod. Itt a paraszt ész már nem segít, mert ebben az esetben más tényezők is vannak, mai éppen forított előgyújtás értéket kíván a fordulatszám függvényében, mint a négyötemű.

Szóval magyarul: ha azt akarod, hogy nagy fordulatszámon menjen a géped és a végesebesség számít, akkor adjál 2 mm es előgyújtást. Ha alacsony fordulatszámon kell a nyomaék, akkor meg állíts 5 mm es előgyújtás. Nekem 9 mm es előgyújtásnál bika ereje volt alacsony fordulaton, de végsebesség siralmas volt.
sorszám: 5493 (37876)
(előzmény: Főnök, 2005-10-02 01:17:28)

 
 
Főnök
válasz erre | email2005-10-02 01:17:28
Szia Gylab,

Előgyújtás: gyárilag 3,5 mm, én 3.25-3.75 közé szoktam belőni, ha azt akarod alul legyen erős, 3.25, ha felül( ami azt jelenti, hogy 2000 helyett 2300-tól fog tolni tobbet nem igazan forog) akkor legyen 3.75. primerláncfeszesség: ha beleér a karterba, rég rossz, minimális kell hogy legyen a lógása max 2cm ill.rendesen járjon ha forgatod. ha felújjítod a gépet, cseréld ki mert nem egy drága cucc.
sorszám: 5492 (37875)
(előzmény: gylab, 2005-10-01 20:49:24)

 
 
gylab
válasz erre | email2005-10-02 00:15:10
Sajnos a szakirodalom elég szerény a 634-est illetően. Nem tudom mennyi lehet a vasban, most vettem. Csörög, csattog, meg minden, elég lestrapált. Most kapott új hengert, és csak csattog, amit nem indokolna a hajtókar kis játéka. A primer lánc viszont lóg vagy 2cm-t. Tartok tőle, hogy ez okozza, mert üresben jobban hallani, mint terhelés alatt. Mivel ez életem első olyan motorja, ami láncos, így lövésem sincsen, mennyi lehet.
sorszám: 5491 (37874)
(előzmény: Attis, 2005-10-01 21:12:14)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-10-01 21:12:14
Szia!
A szakirodalmat olvasgasd, itt van balra. Sokat segít.
Én még olyan meghatározást nem hallottam mekkora lehet a primer lógása.Szerintem minél kisebb.Kb:2 centi, de ez privát elgondolás...
Lehet, hogy én vagyok tájékozatlan.Mekkora most?
Hány km van a gépedben?
Én úgy tettem fel, hogy levettem a kis lánckereket, igaz nem pont ennél a tipusnál.

sorszám: 5490 (37870)
(előzmény: gylab, 2005-10-01 20:49:24)

 
 
gylab
válasz erre | email2005-10-01 20:49:24
Mivel kezdő jawas vagyok, szervizkönyvem nincsen, tőletek szeretnék megkérdezni egy-két adatot. Mekkora lehet a primerlánc lógása? Gondolom ha nagy, akkor csere. Van valami trükkje a cserének? Mekkora előgyuszi kell neki? 634-esről van szó. Esetleg tudtok valami forrást, ahonnan beszerezhetők ilyen információk?
sorszám: 5489 (37868)

 
 
Főnök
válasz erre | email2005-10-01 14:15:33
Csak tanácsolni szeretném mindenkinek, hogy azért mert a Jawa nem egy 1000-s Kawasaki, nem jelenti azt, hogy nem kell mindent pontosan beállítani ill. nem elég a "kb. így jó lesz" hozzáállás. Aki "csak úgy" beállítja a dolgokat, ne csodálkozzon hogy nem jó.......
sorszám: 5488 (37857)

 
 
Főnök
válasz erre | email2005-10-01 14:07:20
Ja még valami, 350-s, 634-s gépem van
sorszám: 5487 (37856)

 
 
Főnök
válasz erre | email2005-10-01 14:06:39
Sziasztok,

akkor elmondanám én is mennyit eszik az én Vasam. Győrből jöttem haza egy katonatársammal(én hoztam), végig 80-90 km/h között és a benzinpusztítógépem 3.125 L/100 km -s fogyaszást produkált, mindenféle adalékanyag nélkül. Mi a titok? 1 jó gyertya, 2 jó kompresszió, 3 jó gyújtás, 4 kb. 1.30-s keverék és porlasztóbeállítás. Nekem le volt szegényítve a keverék, igaz nem ment 90-nél többet de minek. Még valami az "olajfulladás"-hoz. 1.30-1.35-s keverékkel járok, már nincs leszegényítve a keverék a tűvel, nem hajtom a gépet(a benzinárak miatt se) most melózi járok vele és a gyertyáim gyönyörűek. Hogy lehet ez. Az előbb soroltam fel.
sorszám: 5486 (37855)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2005-09-30 22:33:43
Első tulajdonostól vennék JAWA 350/638 típusú motorkerékpárt. Forgalomból kivont gép is érdekel, sőt, ha valamit ki kell rajta cserélni, akár fizetem is.

Hívj, vagy írj, biztosan megegyezünk!!!!

Tel. 06 70/248-2657
MAIL: blacktwister@freemail.hu

Ár megegyezés szerint....
sorszám: 5485 (37837)

 
 
adam638
válasz erre | email2005-09-30 21:41:31
Igazán nem akarok senki pártjára állni a fogyasztás csatában.Mivel egy motor fogyosztása rengeteg körülménytől függ.Annyit szeretnék elmondani hogy az én 638asom:

Városban 4.5 liter körül,
Országuton 3.5-4 liter környékén .
eszik.

Egyszer egy túrán ahol egy 150es ETZ diktálta a tempót (80-90). 3l alatt mértem egy picivel.


sorszám: 5484 (37836)

 
 
csnorbi
válasz erre | email2005-09-30 15:09:10
Szia,

Kosz a bordiszmuves szamat.
Hozzank eleg kozel van ugyhogy lehet, hogy ez lesz a megoldas.
Koszonom meg1szer.

udv,
Norbi

Kellemes (esomentes) hetveget!
sorszám: 5483 (37817)
(előzmény: Zapkorte, 2005-09-29 22:24:26)

 
 
Elek_Sanyi
válasz erre | email2005-09-30 10:03:51
Sziasztok!

Mi ez a hangvétel???
Párbajozni fogtok?????
Zapkorte vs. Matya

A következő szocimotoros túrán lehetne csinálni egy fogyasztás párbajt! De természetesen ellenőrzött körülmények között. Ha sikerül, én is elmennék, addíg fel lehet készíteni rá a gépeket. Úgy is együtt megyünk, egyforma távolság. Az nyer, akinek az állítása közelebb van a mért értékhez, a tét jelképes legyen. Pl: SÖR Aki veszít, az fizet egy kör sört! Ha meg nem dönthető el egyértelműen ki nyert, akkor mindannyian iszunk!(Szerintem ez lenne a legjobb)

Sziasztok

Ui: Ne öljétek meg egymást addíg!
sorszám: 5482 (37792)
(előzmény: Zapkorte, 2005-09-29 22:27:15)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-09-29 22:27:15
Nevezd meg a segédeidet!
sorszám: 5481 (37780)
(előzmény: Matya, 2005-09-29 21:58:12)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-09-29 22:24:26
Dunaharasztin van ügyes kezű járműkárpitos: Misike, 06 20 351-79-47
Kabriótetőtöl az üléshuzaton át a motoros oldaltáskáig mindent bevállal, és nem kapzsi srác.
sorszám: 5480 (37779)
(előzmény: csnorbi, 2005-09-29 19:15:00)

 
 
csnorbi
válasz erre | email2005-09-29 22:22:31
Szia!

Az ar tokeletes, utana jarok a dolognak.
Kosz az otletet!

udv,
Norbi
sorszám: 5479 (37778)
(előzmény: source2, 2005-09-29 21:00:32)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-09-29 21:58:12
Te hülye vagy.
sorszám: 5478 (37777)
(elözmény: Esox, 2005-09-29 09:57:41)

 
 
source2
válasz erre | email2005-09-29 21:00:32
Hali norbi

Nekem nyíregyházán a jawamra 2000 húzták át és a volánnál, ezé írom mert pesten is van volán vagy nem?!tőlük kérdezd meg, lehet ők is vállanak

sorszám: 5477 (37772)
(előzmény: csnorbi, 2005-09-29 19:15:00)

 
 
csnorbi
válasz erre | email2005-09-29 19:15:00
Sziasztok!

Kellene 1 kis segitseg.

Szomoruan konstataltam, hogy a jawa (638) uleshuzatom tobb helyen is elvesztette folytonossagat (szetszakadozik).

Nos, esetleg tud valaki mondani 1 helyet ahol be tudnek szerezni 1et. Jo lenne.
VAGY
Ha nem lehet kapni, esetleg csinaltatnek 1et bo"rossel, ha tud valaki 1 jo bo"rost Bp-en, aki szepen megcsinalna, akkor megkoszonnem.

Segitsegeteket elore is koszonom!

udv,
Norbi
sorszám: 5476 (37766)

 
 
discovery
válasz erre | email2005-09-29 18:11:01
Sziasztok. Van egy eladó Velorex 562-es oldalkocsim. Keveset futott, de egy nagytakaritás azért ráfér, ha valakit érdekel. Az ára 20.000Ft, és Tiszaújvárosban van.
sorszám: 5475 (37761)

 
 
Doni
válasz erre | email2005-09-29 15:42:35
Hali Kacsás!

OFF.

Igen, már láttam a 100-ezres CX-et. Majd meglátjuk.
Megyek és megnézem Andrékát:)

Hali
sorszám: 5474 (37754)
(előzmény: Kacsás, 2005-09-29 11:55:14)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2005-09-29 11:55:14
Szia!

Nem sűrűn látogatok a fórumra, bocsika. Nem vagyok jártas CX alkatrészekben. Most van a hasznaltauto.hu-n eladó komplett autó nem túl sokért.
Andréka meglátható a www.nap-szam.hu/2cv oldalon, ill. a 2cvhobby oldalon.
Hahó! M
sorszám: 5473 (37741)
(elözmény: Esox, 2005-09-23 09:50:47)

 
 
dani63
válasz erre | email2005-09-29 11:51:26
Köszi az infót.
sorszám: 5472 (37740)
(elözmény: Esox, 2005-09-28 17:17:11)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-09-29 10:00:21
Az enyim nagyon jól gyorsult. Nyilván a hayabusát nem aláztam le, de a kocsikat fölényesen. Mondhatni sokkal jobban gyorsuult, mint ahogy lassult. (Föl is másztam vele párszor különböző dolgokra, hehe. :))
sorszám: 5471 (37734)
(elözmény: Esox, 2005-09-29 09:12:45)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu