:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Azon a karon, amit a fékbowden működtet, kéne lenni egy kis lemeznyílnak, a féktartó lapon pedig jelölésnek.
Ha már hullámos a dob, lassan fel kéne szabályoztatni.Így rosszabb és egyenetlen a fékhatás, az új betét pedig lassan kopik be a vályúkba, illetve a púpokon meg is ég.
A buwden végére kellhet egy kis átfúrt, sliccelt henger, ezt hiányolod ?
A kereket mutasd meg szakembernek, mi nem látjuk.. az egész biztos nem kuka, az abroncsról meg kiderül..
Mesterek!
lenne pár kérdésem. Mivel friss jawa tulaj vagyok, ugyanakkor elég kezdő, és még magam szerelek, lehet alap dolgokat kérdezek, de azért kérlek válaszoljatok.
Először is, milyen vastagnak illenék lennie a fékbetétnek? Milyennek kellene lennie a kerékdobnak belülről(az én hátsókerékdobom kissé hullámos, mármint keresztirányban), tök simának vagy fog a fék így is? Az első fék bowdennek a karnál milyen a gyári rögzítése?
Valamint, az első felniben találtam egy enyhe ütést, ezt ki lehet húzatni a küllőkkel (szakember meg tudja csinálni? ) vagy kuka az egész?
Előre is kösz!
magush
Adminisztrátor által törölve.
Halihó engem érdekelne rezor 634-esre. Hol inél, menniyért, mikor hogy merre hányméter... Ha van valami elérhetőség lécci írjátok meg
Viktor
Háj Hurka!
A rezor méd in hángöri kisipar. Hangtompító nélkül nem mentem vele, csak nagymuteréknál az udvaron recsgtettem vagy 10 percig. Ja amúgy felvettem Norbi telefonjával ( a rezor tompítatlan hangját). Irgalmatlan hangja van, már alapjáraton is olyanokat dübben, hogy meg lehet tőle zavarodni, de a legbrutálisabb, ha kipörgetem max fordulatra, majd hagyom lepörögni. Na akkor olyanokat durrog, mint a te kipufogód, mikor felrobbant:)
Gyártatni Norbi melóhelyén lehet (feketén persze), de ezt csak akkor ajánlom, ha tuti adatokat tudsz szerezni a rezor méretéről(erre van egy szakirodalmam).
Amúgy meg szocpolitilag J, nem pedig LY.
Meg amúgy is!!
RÁJD HÁRD!
The "vergődő" eagle flys again!!
hai!
Eladó: 350 ccm 638 tip. 12v-os. 1989-es fekete Jawa TwinSport 37000Km-rel gyári megkimélt szép állapotban 115ezer Ft.
Szoli!
Nekem van lámpatartó vasam 634-eshez! Sőt lámpa is, ha érdekel! Debrecen mellett van, szólj, ha érdekel, vagy küldj e-mail-t: jawa350xxx@freemail.hu
Kicsitt kukk balra, és klikk a szakirodalomra. Ha ott nincs, amit konkrétan tudni akarsz, kérdezd itt ...
Hahó emberek!Ha valaki tud nekem olyan telefonszámot adni vagy bármilyen elérhetőséget ahonnan tudok venni Jawa alkatrészeket.pl:Küllőket, küllőanyákat
porvédőgumikat /a teleszkópra/Ujjakat mégha utángyártott is!Csak emberi áron!Szóljatok!Vagy ide vagy e-mailben!KÖSZI
Hali keresnék 634-eshez lámpatartó vasat, vagy komplett elejét
Deskport@freemail.hu
sziasztok!
szükségem lenne egy 350-es Jawa müszaki leírására! 1987-ben született, a tipusa 638/5.00. Tud valaki segíteni? előre is kösz!
Kerekek feszes küllővel, fékek belőve, bowik átolajozva, beszabályozva.
Teljesen rozsda és sérülésmentes a gép, még mindíd van rajta konzerváló zsír, az öreg csak kente és kente.
Pénteken műszakizott Egerben.
Ráadásul egy Jawa-s társ vizsgáztatta, (tök véletlen volt) meg is invitált a helyi brancsba.
Sajna az áramszolgáltatóm Din.6V .
Szia!
Ez a különbség még normális. Az érték sem rossz, de a sűrítési arány meg a nyomás értéke nem ugyanaz elvileg. És ugye nem mindegy hogy 2 vagy 4 ütemű. De ettől függetlenül jó lesz az érték.
Sziasztok,
Megmértem a kompressziót a 638-asom hengereiben. Bal hengerben 10.5 bar, jobb hengerben 10.2 bar. Úgy gondolom, ez így jó, mivel a gyárilag megadott sűrítési arány 10.2:1. A 0.3 bar különbség az még rendben van?
Ja, és felújítás óta 9200 km-t mentem.
Üdv!
Vegyél rá biciklis sebességmérőt. Vannak nagyobb kijelzővel is. Megfizethető áron lehet kapni és több funkciót is tudnak.
sorszám: 5952 (40851)
( előzmény: Tatár István, 2005-11-27 16:56:06)
Elektronikus formában kéne könyv, hogy mégis legyen valami leírásom meg ábráim ha valami gond lenne vele.Amugy nekem sincs semmi gondom a géppel, tavaj augusztusban esett át egy full generálon, megy mint a vadállat. Amugy nincs véletlenün egy fölösleges kilóméterspirálod? Nagyon kéne, mert széthullott ami volt benne, és multkor is megbirágoltak a 60-as táblánál 72-vel fotóztak le.
Hali !
Köszi mindent, sima volt a műszaki, eredetiségvizsgálat, átírás, ez a beállítás meg apróság. Összességében nagyon-nagyon elégedett vagyok a bringával.
Örülök, hogy sikerült. :)
Helló!
Engem is érdekelne a moci, ha lehet, én is megnézném. Nem túl messze, a XVI. ker.-ben lakom. E-mail címem:
babiferi@ureach.com
Üdv: mofe
Ps: a netposta sajnos már megint nem működik, hogy az ördög vinné el!
Felülről a 2., benzinszint pedig az úszóház felső élétől kb. 10-11 mm-re, lehet, hogy véletlenül, de szintben egy kis, látszólag funkció nélküli aluöntvény-darabkával.
( Ha ez nem benzinszint-jelző, valamelyik szocitalin majd megeszek egy BVF karburátort. :] )
Felvettem a tundrabugyit, motoroztam ma egy jót. Hídra fel kb. 100-110, és még ment volna... :]
Szerintem a BVF-ben sincs "szintjelző" , pedig tényleg úgy néz ki mintha, de mégse az aminek láccik :( .
Most hol van a tű biztosítéka ?
Vedd fel a tundrabugyit, nem fogsz fázni ! :-))
Hali mindenki !
Köszi a segítséget, ötleteket.
Alacsony benzinszint okozta a problémámat, rossz tűbeállítással kombinálva.
Belőttem, 2-3 gyújtatlan szívató után dörren, húz, mint valami rakéta és kiforog negyedikben is. Csak picit még mindig hideg van rajta. :]
Ja, és a Jikov karbiban is van szintjelző öntvény, mint az MZ ( BVF) karbikban.
Helló!
Engem is érdekelne a moci, ha lehet, én is megnézném. Nem túl messze, a XVI. ker.-ben lakom. E-mail címem:
babiferi@netposta.net
Üdv: mofe
638as Jawával nyugodtan lehet 90-100 as utazót tartani, bár akkor tény, hogy elkezdi bekapkodni a maga 4.5-5 literét.90el a világból kimegy.
A 19es kislánckerék nagyon nagy...Mindenképpen a 17est ajánlanám.Van a motorban még erőtartalék vele.Egyébként a 17es lánckerékkel 3000-3100as forin megy 80at a gépsárkány...4000nél kb 10as tempó van...
Csaner!
Én egy év alatt kb 11000km raktam bele (kicsivel talán többet is és ez nem túlzás)a 638asomba. Digitális sebesség mérőt is aplikáltam fel rá ami egyformán mutatott az analóggal. Az utazó tempóm általában 76-79km/h volt és ezen a tempón 3.3L/100km fogyasztott Néha volt, hogy 83-87km/h-val küldtem tartósan. Azt is szereti, de már olyan 4L/100km körül fogyasztott! A legtöbb amivel mertem vele menni az 118km/h volt. Azért írom, hogy "mertem", mert 100km/h fölött azért elégé füstölt a MOL-os keveréktől és ezért nem akartam forgalmas JÓ úton kihuzatni. Így csak kisebb forgalmú, de sokkal rosszabb minőségű és kanyargósabb úton csináltam belőle ködgépet:-) (jobb minőségű olaj azért gondolom sokkat jelentene..).
Szerintem ezt a típust olyan 2900-3200ford/min-re tervezték, mert ilyen tartományon belül megy nekem a legsimábban. Ami annyit jelent, hogy nem ráz ("kisimul" az út, nem remegnek a tükrök és a mutatók, minden f*sza és nyugodt). Ekkor megy 71-80km/h között 19-es szekunder kislánckerékkel.
Üdv: garde
hol laksz?
Ha Bp , vagy a közelben, szivesen látnálak valamelyik du.
Heló.Nekem van 3 mustangomEgyik apámé a mésik a tesómé a harmadik az enyém.Nekem sincs alkatrészem hozzájuk szerencsére nincs is gond velük.Amúgy lenne konkrét kérdésed hogy kéne könyv?Lehet én is tudnék válaszolni.
sorszám: 5939 (40695)
( előzmény: Tatár István, 2005-11-24 07:13:16)
Szia bibumm !
Mennyibe került a 17-es ?
Ügyi vagy, gratulálok !
A kerekekkel , fékekkel , bowdenekkel mi a helyzet ?
Fece!
Rákospalotán lakom, telefonon egyeztethetünk. Ha ráérek a hét végén csinálok képeket róla, s felrakom. A fényezés eredeti, kissé kopott, a gumikat fel kell fújni (az évek során leeresztett), benzin sincs benne (elpárolgott). Egyébként egyben van, akksi kellene, ja és a hengerekről még a gyári fekete festés sem égett le. Emlékeim szerint a gumik is jó állapotúak. Jelenleg le van takarva a garázs sarkában, időnként rúgtam egyet a berúgókaron, hogy ne álljon esetleg be. Sajnálom, de nekem nincs időm a felújítására, viszont örülnék ha más alatt megújúlva pörögne. Van hozzá egy papírdoboznyi tartalék cucc, attól az öreg bácsitól kaptam, akitől én vettem a mocit.
Szia
Igen, ilyen a 632-es. 634-es blokk 12V-os generátorral 638-as vázban.
Hello engem érdekelne!Mikor lehet megnézni és hol? A jövő hetem nem túl sűrű!
Elkészült a nagy mű, az alkotó pihen!
Kicseréltem az összes szimmeringet, tömítést, (a telón is), lámpakargumikat, teló porvédőt,olajakat, láncvédőgumit, a 15 -ös kereket 17 -esre, (kapható Futárpetinél 15-től 19-ig.
A főtengelyen valami nemokos úgy megtépte a rögz. anyát a balos kúpon, hogy oroszkulccsal kellett lelazítani.
A primer megh. lánckereket 4 órahosszáig próbáltam finomkodva lecsalogatni. Amikor kifogytam a türelemből, megtéptem a lehúzót, és odabarkácsopltam kiskalival a lánckerékre. Leugrott. Olyat szólt, mint egy tarack.
Elég öszvér jószág az enyém:
632 -es blokk, 634 -es bevésés, 638 -as felépítmény, és mindez gyári összeállítás!
Virágszedőkislánykergetősjóidőt!
Sziasztok!
Ha valakit érdekel! Van egy komplett 350-es Jawam, azt hiszem 1966 körüli, csepptankos. A nevemen van, a forgalmija még régi típusú, hajtogatós. Az (új típusú) rendszám rajta, de forgalomból ki van vonva. A blokkban 500 km van 1992-ben lett felújítva, azóta a garázsban pihen. Fényezésre, cromozásra vár. Pesten átvehető, olcsón, baráti alapon. remélem más szívesen felújítaná, használná.
Tel: 20-2189721 Michalik
Nekem van egy konverziós táblázatom a Pal gyertyákhoz, és abban az van, hogy a 8 az a régi jelölés, és az új jelölés szerint 15-ös. Az N az a menetátmérő, az R pedig valami ellenállás (nem tudom a magyar megfelelőjét, szlovákul odrušovací, gondolom ez azt a célt szolgálja, mint a gyertyapipában lévő), ez nem szükséges a Jawa-hoz.
Az N15-ösnek jónak kellene lennie a 638-hoz. Csak ne legyen Y (pl N15Y)!
Elnézést, hogy csak most válaszolok, nem voltam netközelben.
Szóval gyári 400 ccm-s hengerek nem hiszem, hogy vannak. Az enyémben maximális, 8-as túlméret van, ennél nagyobb dugattyút nem is gyártanak tudtommal. Sőt, a szervízkönyv csak 4 túlméretet ír.
Üdv!
Urak!
A 638-ashoz a Pal N8R típusú gyertya helyett mit használtok? A gyertya konverziós táblázatba nincs benne sajnos. Ilyen gyertyát felénk már nem kapni, csak Pal .15. valamilyet, most az van benne, de kicserélném. Üdv
Eladó egy pár 1980-as 350-es Czetka első teleszkóp, belső rugós, de a rugók hiányoznak belőle, meg egy pár tökéletes állapotú 634-es Jawa első teló, viszonylag jó állapotúak rajtuk a krómok. Mindkettő villaháromszöggel együtt. Ár: 2k illetve 4k huf Ha valakit érdekel akkor csinálok fényképet holnapra. 20/9293936
Kösz, áttúrom hétvégén.
sorszám: 5927 (40656)
( előzmény: Tatár István, 2005-11-24 07:13:16)
Hali Csehcsoda!
Nézd meg, hogy milyen tiszta a kipufogód belseje, mert ha tele van retekkel attól is csinálhat ilyet. Én is így jártam és miután kipucoltam, ment, mint a vadállat.
Ja mincs valakinek Mustang kézikönyve vagy valamilyen alkatrésze?
Szkenner eladó, vagy cserélhető, mondjuk 638 elejére :-) érték 1-eztetés vel.., persze ülés is van...:-))
szevasztok!
A nyűg csak annyi, hogy nyomtatott állapotában van meg a program. Majd megpróbálom beszkenneltetni (mer nekemojanincsen) aztán szórakozzatok vele. :-)
Hello mindenkinek
A kérdésem a következő lenne mennyit megy tartósan egy jawa 638-as,vagyis mennyi a túratempó csomaggal kétszemélyel,és mennyi végsebesség??
Vásárolni szeretnék egy 638 jawa-t és érdekelnének ezek az adatok. Akinek van eladó ilyen tipusú motorja az jelezze,kérem.
Üdv:Ervin
Nekem ugyan ilyen mocim van, és simán megy 100-at, pedig ólomsúlyú vagyok (140 kg). A mocimba 21 ezer kilóméter van, és semmi nem volt még benne cserélve. Próbáld ki úgy, hogy a legalsó rovátkában van a súbertű. Mert mostanság már elég hideg van, nem árt neki a több benzin. Az enyém is oldalkocsis volt sokáig, de annak nem lehet ilyen hatása semmiképpen.
Hello szakal666
El tudnád küldeni a progit? Emulátorom nincs, de szerzek valahonnét. Kíváncsi vagyok, hogy mit és hogyan számol a program.
Egy rezótervező programot írtunk mi is Windowsra és le lehet tölteni. A rezonátor cikkbe van egy link ahol le lehet tölteni.
Pool
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|