:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
digit fényképezőm nincs. A tavasszal ill. nyár elején készült CZ képeim vannak csak.
Egyébbként café raceres lennék én is. Ha nem úgy alakulna saját döntésünkből kifolyólag az életünk ahogy, akkor tavasztól vszínűleg egy Truxton boldog tulaja lennék. De úgy tűnik más van megírva. A truxli későbbre marad.
Szóval volt egy gyönyörű szép hosszú 70es évekbeli sporttankom. Elköltöztem Kisvárdáról és a volt nőmtől eltünt egy csomó szerszámommal együtt. Aszonta ellopták. Sztem a köcsög kisfia eladta. Rettentően sajnálom azt a tankot.
Nem tudtok véletlenül Bp.en vagy környékén jó bontókat. Seretnék venni valami régi stílusú tankot a Jaffámra, mert csak nem hagy nyugudni a dolog.
Lehet kapni a kereskedelemben drótsodronyt. De nem azt a rideg merev vacakot amit a kisipari kábelekbe tesznek, hanem sokkal lágyabb (a japcsihoz hasonló) un. pászmaszálas drótkötél. Ez annyit fed hogy amíg az ismert bóti bowdenyben -amint az látható- jó vastagok az elemi szálak, a másikban egy egy ilyen vastag szál helyett egy egész pászma, ill. egy kötegecske igen vékony acélszál van besodorva. Általában 7x7 szálasak.
Nem törik meg olyan könnyen. Az ára nem igazán mellbevágó, mostanság pontosan nem tudom, de a 2mm-es úgy 100 ft környékén lehet, esetleg 150 métere. Nekem a motorcsónakom kormányművéből van megmaradva vagy 8-10m szívesen megmutatom bárkinek, hogy hogyan kell beforrasztani és adok sodronyt is (naná hogy nem pénzé) csak egy ócska bowdent kéne hozni a külső meg a diók végett. Külsőt lehet kapni biciklis boltban méterre, TEFLON bélésűt, csak azt nem tudom, hogy belefér-e a 2-es madzag (fék és kuplung). Gázbowdennek 1,6mm-es sodronnyal viszont naon pöpec!!
Az oldaldobozt kihagynám, főleg hogy a 638asomon a leakasztós fajta van. Lehetőség lenne még a szívászajtompító is , de annyira nincs nagy kedvem toldozgatni a kócköteget, na meg nem is esik túlságosan kézre. Inkább a tank alá balkézre elöl a vázra szerelve, de akkor vmi dobozt kő csinyányi nekie. Igazából még morfondírozok egy keveset rajta. Nem az első motor amit építek, tulképpen nem nagyon akartam belenyúlni, de nem bírom megállni. Tavasszal csináltam az egyik cimborámnak Nyíregyházára egy 350es cetka átépítést. Nagyon abba sem nyúltam bele. Tank, első sárvédő, MZ ráfok, motorgenerál némi tuninggal, 638as karburátorral. Felteszek róla képet, de azon még a régi kormány van , azóta azon is csutkák, ETZ teleszkópok Ural kiflikkel, és készül hozzá az elől 2 hátul 1 tárcsás könnyűfémkerék garnitúra tárcsafékestől.
Rettentően gyorsult a vas amikor utoljára ahngolgattam
Pár képet azért megnéznék róla, így ahogy elképzelem, eléggé café raceres lehet.;) (azt meg szeressük, legalábbis én)
A gyújtáskapcsolót én a tank alá raknám valahogy, oldaldobozzal biztos úgy járnék mint a szimóval, jaffát meg ciki lehet gemkapoccsal indítani.:)
Ezt a pászmaszálas témát egy kicsit jobban is kifejthetnéd.
gyújtáskapcsolót szoktak az oldaldobozba is szerelni régebben. Asszem a junaknak is valahol ott van, de a makarónizabálók is kedvelték a megoldást. Persze a vezetékelést eléggé át kell alakítani...
Lecseréltem a kormányomat, mert nagyon bénának találom a gyárit. Két VF Honda csutkát kapott a vas, a felső villahíd alá rögzítve a teleszkópszárakra. Igaz hogy nagyobb volt a csutkákon a lyuk mint a teló átmérője, de 1-1 darab 1,5mm-es sárgaréz lemez igen jól pótolta az átmérő beli hiányt.
Teljesen más érzés így motorozni vele!
Egész normális testhelyzetben leget guggolni a gépen. Az eredetivel sztem kissé bugyuta és idétlen az üléspozíció.
Nagyjából egy napi nyüglődés volt kicserélni, más kupplung és fékkarokat szerelni (MZ), átalakítani az idétlen 2 bowdenes féklámpakapcsolót, összehozni a Jáwa kapcsolóblokkot a kuplungkarral hogy összecsússzanak, mert külőnben túl széles az egész és nem marad hely a markolatnak. Másik gázkar, valahogy tükröt berhelni a kormányra, mert az MZ karok tartóján nincs helyük (a Jaffán meg sajnos hozzá van csirizelve a kormányhoz, ami sztem barom megoldás). Csináltam egy új pászmaszálas kupplungbowdent, remélhetőleg tovább bírja mint a gagyi kisipari.
Még a műszerfalat kéne lejjebb helyezni, mert egyelőre a gyujtászár miatt a régi helyén van és így kissé idétlenűl magas. Ha kiszedem a kormányszorító bilincseket, akkor jó lenne, DE a nyomorék traktor gyujtáskapcsoló nem fér el a kormánynyak fölött. Valahova el kéne történjem onnan, de még nem találtam ki hogy hova.
A lényeg, hogy sokkal kellemesebb így menni vele! És ez (legalább menetközben) feledteti a problémákat. :-)
Sziasztok,
Íme még néhány kép az új Jawa 650 Dakar-ról, amit csak márciusban fognak bemutatni, és ezeknek a fotóknak még nem lett volna szabad nyilvánosságra kerülniük. :)
Üdv!
A váz anyagfáradás miatt tört el. A "cseh mesterek" szartak a főtengely kiegyensúlyozására, ezért az egész vacak remeg mint az állat! A váz ehy darabig bírja , aztán pedig megadja magát. Ez a Jaffánál nem túl gyakori jelenség, vannak olyan gépek amelyeknél gyakorlatilag tipushiba lásd Junak. A repedést ki kell gyökölni, majd AVIval vagy COval hegeszthető. Ha darab hiányzik, akkor szabályosra vágod flexszel, a továbbindult repedések végét megfúrod, a hiányzó darabot pótolod hasonló vastagságú lemezből majd hegesztés.
Én budán lakom, ha elhozod a vázat, szívesen meghegesztem AVIval.
Amúgy ne ess kétségbe. Nem kell sem misztifikálni, sem dramatizálni a dolgokat! Emberek csinálták, tehát vannak benne hibák. Nem mindíg a gyári megoldások az ideálisak. Igen gyakran áldozatúl esnek a minőségi anyagok és a jóbb müszaki megoldások a gazdaságossági megfontolásoknak. A 634es és 638as Jaffák műszaki megoldásai legalább 15-20 évvel voltak elmaradva a saját koruktól. A cucilista tervgazdálkodás nem igazán tett jót a motorkerékpár iparnak.
Nem tudom, mit vívódsz ezen, menj el a legközelebbi kapu- és kerítéslakatoshoz, tankot le, osztán "ide hegesszen bátyám két háromszög alakú lemezt" és kész.
Kérlek titeket, reagáljatok valamit! ne hagyjatok kétségek között, aggódom szegény gépem miatt, hogy kukázhatom a vázat, vagy azért még hegeszthető. Senki nem tapasztatl még soha ilyet? HELP!?!
Hali!
Nem vagyok győri csak Győrbe tanulok!Amugy egy kis króm meg egy kis festék meg egy kis papír hiányzik a mociról,na meg persze egy csomó munka!De nem baj mert szeretem csinálni!Csak pénz kérdés az egész!/az meg nincs/Most még csak gyűlytögetem a kapcsolatokat, alkatrészeket, szaktanácsokat!
Segítsetek!
kisebb gondot leltem a motoromon. Levettem a tankot és roppant kellemetlen felfedezést tettem. Bocsánat az esetleges nem szakszerű megfogalmazásért, csak most tanulom a motort. Szóval a vázon, a kormánytengely, a bölcső két csöve és a tankot tartó zártszelvény találkozásánál van egy merevítés (kb 5 cm széles vaslap), ami a zártszelvény két oldalán húzódik le és a bölcső két csövéhez van hegesztve. Na ez az én motoromon mind a két oldalon el van törve, még inkább úgy,hogy mind a két oldalon középen egy kb fél cm-es darab ki van törve belőle. Ahogy elnéztem, nem valamilyen ütközéses törés, lévén körülötte egyik vázrész sem hajlott, nem egyengetett, stb, tehát csak ez van eltörve. Arra gondoltam, hogy valamilyen rezonancia miatt törhetett ez ki onnan. Viszont azért eléggé idegesít, mert valószínűleg a cseh mesterek nem humorból találták ki oda azt a merevítést, hanem volt valamilyen szerepe. Ki mit tud erről? Van bárkinek ezirányú tapasztalata? Mi miatt törhetett el? Én arra gondoltam, hogy hozzáértővel meghegesztetem és kész, mert egy full vázcsere picit macerás lenne, másrészt a másik váznak lehet van némi papírgondja (ez meg ugye a papírmizériák rovatra tartozik) is....
Pedig manapság már nem relézgetnek. 2x21W nincs 4A, egy 4A-es kapcsolótranzisztor meg egyáltalán nem számít szenzációnak, az én keeway motorom simán elektronikus villogóautómatikával jött, egy gramm relé nincs benne. És ami még érdekesebb, hogy testcsatlakozás sem kell neki, mint a régieknek. Két saru, egy bejön, egy kimegy, és villog, kurva jó.
Az astabil multivibrátor relével nem jó. Akkor esetleg, ha PNP teljesítménytranzisztorból relé nélkül oldod meg. Akkor ha nincs munkaponti ellenállat, leáll az oszcilláció. Ha viszont fixen bekötsz egy relét, akkor az állandóan kattogni fog. Vagy két külön multvibrátos kell mindkét oldalra.
Ja még csak annyi, hogy nem 2 relé, mert azok ellenütemben kapcsolnak, hanem az egyik helyett egy ellenállás
Állj!
Ne viccelődjünk!
A 12Vos nem vszínű hogy megrezdülne a 6Vtól. DE hasonló szerkesztést lehet eszközölni. A bistabil billenőáramkör egyébbként egy lényegesen egyszerűbb móka. Ezt meglehet valósítani abszolut amatőr szinten is. Annyi csak a hozzáfűznivalóm, hogy az égőket nem igazán kötném rá a tranyókra, mert vagy baromi nagy teljesítményűek kell legyenek, vagy leégnek mint a Reichstag. Az elektronikával egy (kürt)relét kéne meghajtani. Ez a szerkeszés is érzékeny lesz mindenfélékre, de talán nem annyira mint az elektromechanikus változat.
Anno hajdanán volt egy, egyszer voltam is nála, de úgy tudom régóta nem csinálja, valami környezetvédelmi geba miatt.
Nekem is kellett volna már krómozó, de a környéken nem tudok.
Nekem viszont van, és szintén az Esso kút mögött tudtak segíteni, szóval ha kell, szóljatok.
Áh! szintén zenész? izé, győri?
ezek szerint jawa 559? Merre vagy? és milyen állapotú a mocid?
üdv
Hali!
Az Esso kú mögött, de ez 4 éve volt...
A mobil ürgéről sajna nincs infóm.
Hali!
1.:Ha tud valaki győrben krómozót adja meg a címét legyenszives!
2.:Van két P10 kipufogóm rozsdásak, de nem töröttek, Jawa 250/559-esé kéne nekem cserébe!
Powerarc!
Te hol csináltattad Győrben az eredetiségvizsgálatot? Állítólag van egy jóember aki kiszállással is dolgozik.
NEm tudsz ebben segíteni?
na ja, meg 6V-nál pont kétszer akkora az áram is, szóval nagy csoda lenne, ha a 12V-s relé minden átalakítás nélkül menne róla.
Sziasztok!
Tegnap volt szerencsém egy Jawa-hoz, és a tipusa nem volt teljesen tiszta előttem. Kinézetre 638-as volt, 12 V-os, krómozott sárvédős, fordulatszámmérős, bukókeretes. Ami érdekes volt rajta, hogy két db porlasztó volt rajta. Ilyet gyártott a Jawa egyáltalán? Egyébként nagyon gyárinak tűnt a motor.
Nekem voltak ezzel a témával problémáim, ne adja isten, hogy kelljen, de jó tudni, hogy tudsz segíteni!
A 6V -os elektronikus relé témakört eléggé körbejártam, és nem sok biztató infóhoz jutottam.
A végpont az volt, hogy egy elektronikus a-stabil multivibrátorral vezérelt minirelét ajánlott.
Ennek a legegyszerűbb változata áll:
2 tranzisztor, 2 elektrolit kondenzátor, 2 relé, vagy a relék helyett közvetlenül az izzók, de akkor erősebb elektronika.
Nekem van elektronikus indexrelém, igaz hogy 12v-os és talán WV gyártmányú. A 6v-os rendszer is vmi hasonló lehet, annyi különbséggel hogy az elektronika 6V-ról kell üzemeljen, amit lehetőleg stabilizálni kell valamelyest. Egy 555ös ütemadó ic van benne (az elég stabil frekvenciát ad), az rángat egy elmágn. relét.
sziasztok!
csináltam egy bivaly lehúzót a primeráttétel kislánckerekére a 638as blokkhoz.
Ha szükség van rá, szívesen kölcsönadom. (Inkább Bp és környéke jöhet számításba).
szakál
Régi Rádiótechnikákban érdemes körülnézni, ott volt "Autósoknak" rovat, jórészt különböző elektronikus gyújtás, ablaktörlőszakaszoló és villogóautómata kapcsolásokkal volt tele.
Hagyományos 6V-s relé szokott lenni a börzéken is rogyásig, de lehetséges, hogy a trabantboltban még új is kapható valami elfekvő készletből. Úgy 98 körül még volt rogyásig, ha jól emlékszem Budaörsön az Eastcarnál, de a TRABALA autósboltot is meg lehet kérdezni a Dráva utcában.
Nekem is olyan van, Lada Szamaráé, de van más gyártmányé is. De 6V-os kivitelről nem tudok
Telejsen felújított CZ350 eladó papírok nélkül (motorszám és alvázszám kiütéssel!) 25E pénz, vagy minden papírjával (számok maradnak) 65E pénz. Még nincs bejáratva sem. Hengerfej leemelhető nyugodtan (csak hozzáértőknek), de elég csak ránézni a motorra...
Én már nem íratom át saját névre viszont kéne a pénz, ezért a két eladási módi. Az eredeti eladót előkerítem ha kell és rendes adásvételivel tudom adni.
Köszi szépen! Valahol láttam hozzá valamiféle olyan elektronikát (lehet hogy pont itt), ami függetleníti a fordulatszámtól. Egy kis fekete téglatest volt az egész!
Létezik olyan Jawa gyártmányú index, ami szerintem kifejezetten jól mutat a csepptankoson. szépen legömbölyített narancssárga búra, középen egy kerek krómkeret, a hátsó fele pedig szintén szépen legömbölyített, bordóra (vagy feketére) fényezett fém. Nekem fent is volt egy darabig. Nem a csepptankoshoz találták ki gyárilag, hanem az "első generációs" kockahengeres jawara (aminek még egy gömbölyű fém volt a lámpatest-je, a TS MZ-hez vagy pancsihoz hasonlóan).
Nekem volt is fent a 250-esen egy darabig inkább csak azért mert tetszett, de mivel nem volt hozzá 6V-os elektronikus indexrelé, ezért a villogás sebessége gyakorlatilag fordulatszámfüggő volt. Ha úgy állítottam a relében a melegedőszál előfeszítését, hogy simán akksiról elfogadhatóan villogjon, akkor 80 km/h-nál már nevetségesen gyorsan vibrált.
Üdv,
Peti74
Üdv. Iug3!
Én Debrecen mellett lakom, és 638-asom van.
Nekem valahogy ami bármilyen formában látható átalakítás, az nem összeegyeztethető a veteránokkal...Az, hogy esetleg nagyobb dinamót rak fel valaki, más.Kívülről nem látszik.
Főleg a csepptankos letisztult vonalait megtörni/elszúrni holmi indexekkel, én nem pártolom.De mondtam az elején, ez ízlés kérdése...
Ha valaki, én nem vagyok híve a veteránok átalakítgatásának. De egy esetben ezt mégis tolerálhatónak tartom: ha biztonsági szempontból indokolt, és ha az eredeti állapot maradéktalanul visszaállítható. Épp ezért az index, elektronikus gyújtás felszerelését, a dinamó cseréjét generátorra, vagy éppen az elektronikus feszültségszabályzó használatát nem tartom "szentségtörésnek" egy olyan veteránnál, amit nem utifutin hordanak kiállításról kiállításra, hanem dolgoznia is kell.
Nem kell feltétlenül fekete műanyag ETZ indexben gondolkozni, lehet kapni historizáló krómozott indexeket, vagy körömnyi pici kis ledes indexeket (bár utóbbi nem tudom, hogy van-e 6V-sben), vagy tehet föl kormány végébe dugott MZ trophy indexet is, ami abszolúte korabeli dizájn, van választék bőven, a lényeg az, hogy a forgalom többi résztvevője ne álljon tanácstalanul, hogy "most mit akar ez a motoros, miért áll meg, jobbról vagy balról kerüljem-e?"
Eszembe nem jutott kötözködni, még véletlenül se...Szerintem nincs semmi ellentmondás, abban amit írtam..Igenis vannak a fejődésben jó dolgok, pl a fenntebb említett "elakadásjelző-villogó" de, mint ahogy azt leírtam, egy veterán motorhoz nem passzol az index, ha nem volt rajta eredetileg, főleg akkor, ha az eredeti forma megóvására törekszünk.
A motorátépítés megint más tészta.
A karácsony meg lassan a könyökömön jön ki.Ezt az alapvetően szép, családi, békés ünnepet egyre inkább áthatja, és évről évre jobban, a kereskedők harca a vásárlókért....És mostanában szinte már nem is csak az üzletekben, médiákban, hanem mindenhol, ahol élünk...Elkeserítő, hogy meg se mozdulhat az ember anélkül, hogy ne azt hallaná, hogy "ezt vegye, ez a legjobb/lexebb/legolcsóbb/legdivatosab", vagy ..."ha nem ilyet vásárol kedvesének/bárkinek, akkor kiállítja magáról a saját rossz bizonyítványát"..
Na ez elég sötétre sikeredett...:))Mindegy, azért van szép része még mindig ennek az ünnepnek...:)))Én inkább arra koncentrálok...:)))
Azért bennem ne keresd, én szeretem a fiatalokat,de egyébként is kivédek minden emberi marhaságot, ha tehetem, korhatár és nemre való tekintet nélkül.. a saját fiaimnak se mondok mést, mint neked... Nemrég csacsogtunk a modern figyelemfelkeltő fényjelző eszközökröl, az álláspontod most az akkorival nemigazán összeférhető az index kapcsán, hiszen az se más, csak egy hangsúlyos, közérthető tájékoztató...most akkor, következetesek vagyunk, vagy csak ma bal lábbal keltünk.. jön a karácsony, szeressük egymást, gyerekek :-))
Vicces kedvedben vagy, látom...Értem én is a viccet, csak nem szeretem...:)Szóval én lennék a donorbiciklista....Hát ez jó...Azért, mert szentéstörésnek tartom, egy csepptankoson az indexet...Ne ez elég érdekes következtetés...
A Yamahán, meg a 638ason nekem is fennt van az index, sőt még használom is...:)), de veteránra nem tennék, ha nem volt rajta, ennyi.Nem autentikus szerintem.De bárkinek szíve joga...
Vigyázok is.Mindenkiben a gyilkost keresem, aki ENGEM akar megölni az úton..Így megúsztam eddig..Lekopogom....
egészségedre! Én jobban szeretek villogni. Manapság meg már nem foglalkoznak ilyen marhaságokkal a biztosok, hogy irányjelzés karjelzéssel, meg megállás jelzése felemelt jobb kézzel, hiszen már a robogókon is van index meg féklámpa. Szerintem ezek fontos dolgok biztonsági szempontból, főleg Budapesten, ahol mindenki idegbajosan rohan, vagy éppen el-elbóbiskol vezetés közben.
Amúgy megnyugtathatlak, manapság sem kap "akárki" jogosítványt, az viszont megdöbbentő, hogy régente ki-mindenki felelőtlen donorbiciklisnek adtak. ;-)
Ja, meg optimistának is kell lenni hozzá. Mondjuk oeszágúton, mielőtt arról balra lekanyarodnál egy bekötőútra az éj leple alatt, a karjelzés után már csak az előtte elmormogott féltucat miatyánk segíthet...Szerintem életveszélyes az index hiánya. Elég, ha valaki hátulról a sorból hirtelen előzésbe kezd, a karjelzést nem látta,takarásból kezded a manővert, nem lát meg téged csak későn, a találkozás kellemetlen.. 77 óta van abc hiv. jogsim, most így látom, a te korodban én is másképp láttam. Úgyhogy nagyon vigyázz magadra...
Egyébként nem tudom hol és mikor szerezted a jogsit, de nekem 10éve még úgy tanították, hogy egy esetben lehet még a kanyarodás megkezdése előtt abbahagyni az irányjelzést: ha motorral közlekedik az ember, és a manőver elvégzéséhez szükséges mindkét kéz használata....
Az újabb időkben már puhítottak a vizsgakövetelményeken, mert nálunk még álmodni se lehetett az index használatáról rutinvizsgán...Csak kézzel jelezve végig a pályán..Lehet, hogy ezért tudok index nélkül közlekedni....A mostani kezdők már elpuhultak ilyen téren...
Ugyanez igaz az autóvezetésre is...Ma már mindenki kap jogsit szinte...Most már a fene nagy egyenlőség érdekében az is szerezhet, akinek nincs meg a 8 általánosa.Annó, még mikor Zsigulin volt oktatás megtanult az ember autót kezelni..Nem úgy mint ma, hogy a kocsi szinte kinyalja a seggüket is....
Nélkülözhető az még Bp-en is.Én is ott mászkálok nap mint nap.Csak tudni kell motorozni hozzá...Illetve kezelni a motort.:)))
Az index pedig kell. Biciklin marha jól, legényesen lehet mutogatás közben tekerni, de motoron ez nem megy. Mondjuk balra akarsz kanyarodni telezöldnél, elvileg igencsak jelezned kell a szándékodat, de közben vissza kell kapcsolnod, megállnod, ha a szembejövők elmentek, felkapcsolnod egyes-kettes, és végrehajtani a manővert, nem tudsz jelezni, mert kell a kezed a kuplungoláshoz. Jobbra kis ívben még rosszabb, gyakorlatilag lehetetlen elindulni és jelezni, hiszen ki húzza addig a gázt? Szóval az index az nem nélkülözhető, legalábbis ha az ember rendszeresen előfordul forgalmasabb helyeken is.
Aztán föl lehet azt szerelni akár awab-bilincsekkel is, egyetlen lyuk fúrása nélkül, lényeg, hogy legyen.
A "legendásan tré" Jawa dinamóról annyit, hogy ha nem megy át rajta egy tank, akkor a gyújtáshoz szükséges áramot mindig megtermeli.Az egyhengereseknél jól működik...Ha feldob az ember gy 75Wattos dinamót a 250esre, akkor a világból kimegy.Még lámpával is....
De az indexet én se javaslom.
Szerintem nagyobb szentségtörés indexet rakni rá...De kinek a pap, kinek a papné...Én egyébként HA tennék rá, akkor is csak módjával.Mekkora dinamó van rajta neked?Csak mert a 45W-al ne sok jóra számíts...75W-al is csak ésszel a wattokkal.
Ha nagyon akarod, akkor a GYK 15ös lábáról vedd a delejt hozzá.Azon csak gyújtás állásban van feszültség...
hogyne, egy drót a gyújtáskapcsolóról az indexrelére, egy drót az indexreléről tetszés szerinti háromállású kapcsoló közös pontjára, két szélső állás érintkezőjéről egy-egy drót egy-egy oldali indexlámpa-égőkre, égők másik sarka meg testre, e voala. Lámpatestet különböző kivitelben kapsz a pinkmotorsnál utánvéttel, ha éppen nem akarod megvárni a következő börzét.
Hanem a legendásan tré jawa dinamó nem biztos ám, hogy örülni fog egy ilyen fejlesztésnek...
Sziasztok!
250/559-eshez érdeklődnék, hogy indexet hogyan lehetne rászerelni, mert nemcsak nappal szeretnék vele járni, szürkület után meg gázos kalimpálni!
Előre is kössz!
Mail címem ott van pár mm-el feljebb a "válasz erre" mellett. :)
Helló Mindenkinek!
Oldalkocsit keresek de nagyon sürgősen! Váz és kerék nem kell hozzá csak maga a csónak érdekel! Mindegy milyen motorra való csak oldalkocsi legyen! Ha valaki tud szerezni valahonnan akkor írjon a fórumba!
MZ/X
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|