:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Készen lehet kapni valahol ?
sztatikus, sz-szel...
sorszám: 6169 (42899)
( előzmény: Zola Pancsát akar, 2006-01-08 19:54:17)
Hát én elfelejteném a helyedben a porfestést.
Amíg jó, addig tényleg jó, de ha megsérül egy nagyon picit, ott már elkezd alárohadni a nedvességtől.És nem is nagyon lehet javítani.Vagy legalábbis nagyon macerás...
Rosszul emlékeztem, bocsi, az elsődleges lehúzót méreteztem be, de ugyanide a napokban felteszem a blokkszéthúzót is. Fogom jelezni....
http://kep.tar.hu/fullkopy/50201488#2
"Az eljárás lényege az , hogy elõször zsírtalanítjuk a fémtárgyat majd a finom porrá õrölt, színezett (RAL- színskála szerint) mûgyantát (így már porfestéknek nevezzük) egy speciális elektrosztatikus porfestõ-pisztollyal ráfújnak a felületre, s mivel a megfelelõen adalékolt porfesték statikusan tölthetõ, és fémtárgyaknál a statikus töltés-különbség azt eredményezi, hogy a hideg fémre is rátapad a por, és utána a beégetõkemencében térhálósodik a porfesték..., s ezzel elkészült a muanyag bevonat"
porfesto.freeweb.hu
Árajánlatot is lehet kérni, hogy képbe kerülj. Nem ismerem a céget csak rákerestem
a porfestésről annyit hallottam, hogy sokkal tartósabb, strapabíróbb mint a hagyományos fényezés. Gondolom drágább is és nem tudom hogy nálunk hányan foglakoznak ezzel.
Nemtom. Annyira nincs is kedvem hozzászólni, miután tök lassan és csak szakal666 válaszolt a váztöréses kérdésemre. Na mindegy, nem sírok, de azért ha valakinek van még ötlete, hogy mi lehetett, akkor azt elmondhatja (6058-as hozzászólás volt a baj leírása), jóllehet szakal666 magyarázata eléggé megnyugtató volt.
Az elektrosztatikus (porfestés) festésről hallott már valaki hogy milyen minőséget produkál? Ezen is vacillálok.
Hát nekem az oldal a hétvégén jópárszor be sem jött...
Nagyon ül a topik, emberek!!Mi van veletek??
A célszerszám rajza engem is érdekelne.
Ahogy írtam, a blokkot tényleg csak akkor szedném szét ha muszáj. Sajna kompressziómérőm nincs. A motorban gyűrűcsere volt, azóta jó 1500km-t mentem vele. A gyújtás beállítva (noha elég macerás az oldalas miatt). Ezért szeretnék egy másik karbit kipróbálni, első nekifutásra ez tűnik a legegyszerűbbnek egy gyors összehasonlításra. De azért megpróbálom az enyémnek kicsit feljebb venni az üzemanyag szintjét.
Legelőbb mérj kompressziót, ha az rendben van, akkor a gyújtás ellenőrzése után az üzemanyagellátást kell vizsgálni.
Ha mégis szét kell húzni a blokkot, ahoz ismét kell célszerszám. Nekem az is van, sőt, méretezett képek is vannak róla. Ha kell, elküldöm e-mail vagy msn.
Régebben csacsogtunk a gépedről, továbbra is karbihibára tippelek.
Ha nem lennél ilyen messze, mondanám, hogy próbáljuk ki az enyémmel, mert az gyorsul, mint a barom... a régi karbival viszont lusta volt..
Oké, olyanom van, már szedtem le (igaz nem volt egyszerű). Ezek szerint más nem kell?
Kell! a főtengelyről lekell húzni a primer lánckereket. Ha kell van hozzá lehúzóm.
Igazad van, fennállhat ennek a lehetősége. Hát van szívás rendesen, ezt berúgásnál kipróbáltam, jól odaszippantotta a kezem. Na persze, ez még nem jelenti azt, hogy minden rendben van. Az az igazság, sok szabadidőm nincs az egész blokkot széjjelszedni, gány munkát nem akarok meg végezni. És sokat nem járok vele, de ettől függetlenül rendbe akarom hozni mindenképpen. Előtte úgyis megnézek valami szakirodalmat a szét és összeszerelésről, ill. hogy kell-e valami célszerszám hozzá.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?A 6 hengeres Jawa építőjével szeretném felvenni a kapcsolatot.
Köszi:Robi
Még mindíg fennáll a labirint tömítetlenségének a lehetősége (már ha nem tömítetted le amikor kézhez vetted a kecskét). Tapasztaltam már olyat, hogy annyira átszuszogtak egymás karterjába a hengerek, hogy már csak tolásra indult be (rugásra alig érződött szívás a szívócsonkon). Amikor széthúztam a blokkot, a labirint külső üregeiből majd egy deci berohadt büdös benzines lötty folyt ki. Először arra gondoltam, hogy szuszog a labirint a főtengelyen, de annak a hézagolása hibátlannak bizonyult (az is marad, amíg a középső főtengelycsapágy meg nem lógósodik). Aztán rájöttem, hogy körben a blokkfelekhez való csatlakozási felületeket kell letömíteni. Utána lényegesen erősebben szívott (lecsökkent a karter térfogata szíváskor), alacsonyabb meg stabil lett az alapjárat és iszonyatosan gyorsult!
Mikor hozzám került, akkor az első közé tartozott a szimmeringek cseréje, és nem gagyit vettem, hanem minőségit, amilyet írtál, erre nem sajnálom a pénzt. Hogy mi a magas azt nem tudom, de 950-1000 tájékán már világít a töltésjelző lámpa, úgyhogy nem lehet magas az alapjárat. A blokkszétszedéssel inkább még várok, egyszerűbb gyorsan kipróbálni egy másik karbit. A szívóoldalon végigmentem, nem-e ott szív falsot, kicseréltem még a hengerek alatti tömítést is. Na majd kiderül, hol a bibi. Amúgy a motorban 15000 km van.
Próbálkozz nyugodtan mindenfélével. A megoldás akkor is a tömitetlenség megszüntetésében lesz. A kétüteműek ha falsot szívnak, igen furcsa dolgokat tudnak produkálni. Falsszívás jele a csak magasan stabil alapjárat is! Amikor megrázod a motort, megmozdul az úszó és kicsit túlfolyik a porlaszó a normál szinten. Ezért kicsit könnyebb a járása. Ne görcsölj a porlasztócserével! Húzd szét a blokkot, cseréld ki a főtengelyszimmeringeket (Lehetőleg ne a motorosbóti gagyira, hanem csapágyboltban kapható forgásirányos, főtengelyminőségű duplaajkú japánra) és tömítsd le körben a blokkban a labirintot!!!! Meg fognak szünni a problémái a vasnak és jobb teljesítményleadás mellett kevesebbet fog valamivel fogyasztani. Nyakamat rá!
Melegen úgy 1100 körül van az alapjárat, max 1000-ig tudom visszavenni úgy, hogy még normálisan, stabilan járjon. Soha nem adok gázt indításkor, sőt gyújtás nélkül is szoktam 2-3 berúgni, hadd szívjon benyát. És tudod mi a furcsa? Be is indul, de elég gyatrán pöfög. Megrázom, meghintáztatom a motort, erre csodák csodájára felpörög ahogy kell. Utána egy nagyon rövid járatás után vissza is nyomhatom a szivatót. Arra gondoltam, hogy esetleg alacsony a benzinszint, de nem, az előírt értéken van. Lehet kicsit emelek rajta, hátha változik. Igazság szerint szeretném egy másik karbival is kipróbálni, addig még véltelenül sem szeretném szétkapni a blokkot...
Bocsi! Kissé fáradt vaok és nem látom a fátol az erdőt :P
Na, vajon mi lehet a számom??:))))
Kettővel alant...
Híjjá' fel holnap.Van nálam egy ha jól tévedek..:))06-30-931-99-65
Keresek 634 JAWA tankot !!!!!
Adok érte JAWA csepptankot, vagy egyéb alkatrészt. Esetleg némi apróban is egyezhetünk.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?A 6 hengeres Jawa építőjével szeretném felvenni a kapcsolatot.
Köszi:Robi
Tekerd le az alapjáratot, hogy majdnem teljesen lezárjon a súber. Ugyanis csak akkor tud rendesen szípni a dúsítóbol egy kicsivel több lónyálat hogy a hidegben is röffenjen. Ja és ne adj gázt rugáskor. Majd csak utána kezdd el hergelni. Én tavaly tavasszal egy CZre pajszeroltam rá ezt az átok karburétort és halálra szoptam magam vele. Egy kis tuning részeként történt a móka. Mire rájöttem, hogy miért nem indul... Hát párszor eltaszigáltam az utca végéig.
Az erőtlenség adódhat abból, hogy a labirint a főtengelyen nincs a blokkban letömítve (mind a 2 karter felől!!!!). Emiatt nagyobb a kartertérfogat, sőt a 2 karter össze is szuszoghat! Rögtön lőttek a szívásnak! Jaffa betegség :-(
Nekem hidegindítással van gond, nagyon nehezen indul be, és olyankor is elég beteg. Melegen könnyen indul, azzal nincs gond. Igaz hogy oldalkocsis, de a kisebb lánckerék ellenére sem gyorsul úgy ahogy szerintem kellene. Jó a kompresszió és a gyújtás, de egy kisebb dombnál is észreveszem, hogy hiányzik egy kis erő, pedig a Jawa-nak van nyomatéka rendesen (vagyis kell hogy legyen).
Ja és a fúvókák is hót gyáriak.
Ha jól emlékszem, a 3 közül a középsőben. Ha nem lenne jól akkor sztem hamarabb is jelentkeznének problémák, nem csak a nyitás felén túl. De az lesz a vége a mókának, hogy hétvégén nekiállok és átnézem a kecskét, mert unom hogy nem tudok nagyokat gyorsulni. Ez a mindennapi használatban kissé idegesítő! Neked mi a nyűgöd vele?
Hát én is kínlódok vele, de más miatt.
Fúvókák rendben? A tű hányadik rovátkában van?
Nagy gázállásnál elkezd dadogni a 638as. Mintha az a bizonyos plusz üzemanyag fúvóka túletetné a vasat. Van tapasztalatotok a 2928as jikov hangolásával?
Sziasztok! Elgondolkodtam azon,hogy el kellene adnom,vagy elcserélnem az oldalkocsis 350-t.Fel van újítva,ideiglenesen ki van vonva a forgalomból,műszakira fel va készítve.Vettem egy XV-t,igy a Jawa parkolópályán van.Esetleg,ha valakit érdekel beszélhetünk róla. Képek: http://kep.tar.hu/meszizs
E-mail:mzs68@freemail.hu
Te,sehogy.Küld el Hygy-nek,ő tudja kirakni!
sziasztok!
Egyszer már kérdeztem de senki sem válaszolt!!!
HOGYAN TUDNÉK FOTÓT FELRAKNI A GALÉRIÁBA?????
Szirlmaiból sztárt csinálunk. Honlap, életrajz, szirlmozi... csak meg kell kicsit piározni a csávót. Javaslom, hogy amíg odavan Bangkokban, vigyük el a vegytisztítóba az összes göncét. Vagy dobjunk össze neki egy mosógépre valót...
Valami hasonlót javasoltam korábban én is, de ezek szerint átsiklottál fölötte...
Hát igen, elég különös. Talán egy honlapot is megérdemelne a jelenség, ahogy Zapkorte írja...
Háj! Az király, hogy +találtad két krómozó címét a fórumokban, de én azt írtam, hogy külön menbüpontba lehetne rendezni, és a kettő nem ugyanaz.Így talán egyszerűbben megtalálhatja bárki.
Valóban különleges jelenség lehet :-)
Szirmai Gábor egy csöves. Illetve pontosítok: csak úgy öltözik, mint egy csöves, de igazán meggyőzően adja.
Ha buszmegállóban találkozol vele, ösztönösen egy másik ajtóhoz lépsz.
Amikor túltetted magad a gyötrő képi élményen és a te gondolataid már kezdenének elkalandozni, Szirmai olyankor lép a tettek mezejére. Tettetett közönnyel bambul ki az ablakon, de keze a tőle már-már elválaszthatatlan, szakadt sporttáskában rutinos matatásba kezd.
Hogy ilyenkor mit csinál?
Mozambiki bicikliútra, sivatagi motortúrára képez pénzügyi céltartalékokat...
Arra, hogy igaz lehet a közhely, miszerint nem a ruha teszi, álljon itt néhány sor tőle:
"Egy távoli mótorkerékpáros utazásomnál több mint fél évszázados mótorom ledöglött. A nehéz éjszakai ,hegyi terepen túl nagy mágneses gerjesztést állítottam be a dinamómnál, nem figyeltem az Ampére-mérőt, s a gerjesztőkör leégett. Sürgősen szükségem volt sellakra, hogy újra tekercseljem az állórészt, s így asztalosműhely után néztem. Kronstadt egy sötét utcájának ódon pincéjébe léptem be, ahol kísérteties jelenetet láttam. Egy ember, kezében lobogó tűzzel végzett misztikusnak tűnő mozdulatokat egy szék mellett. Azonnal kikérdeztem ,hogy mi jót művel?! Így most átadhatom a kedves olvasónak azt a műhelytitkot, hogy miképp készült restauráláskor a topolyafa -minta. Az olajba mártott égő parafadugó lecsapódó füstrajzolatának színezett lakkozása adta a megoldást."
(Egy különleges kerékpártípus; 2003)
Szirmai egy szórakoztató különc. Gyógyíthatatlan fantaszta. Sok-sok autós-motoros városi legenda kezdőpontja. Archaizáló ótvarász-restaurátor. Építész-és gépészdiplomás mérnökemberféleség. Regényalak, mert olykor elképzelhetetlen dolgokat művel. Ha szemeddel látod, füleddel hallod, gyakran akkor is.
Szeretné ha ismernék és megbecsülnék, ezért tehetségesen rejtőzködik. Egyáltalán nem ellentmondásos :).
Na a gond pont ez.
Nem akarlak elkeseríteni, de előbb megőszülsz, mire ebből gép lenne.
Játéknak, gépismeretet szerezni, szerelni, tanulni, gyakorolni ( döntögetni, vészfékezni, egykerekezni, stb... ) nagyon jó.
Ha rám hallgatsz, a forgalomba vitelét nem erőlteted. Nem éri meg a ráfordított pénzt, időt, energiát.
Eddig két krómozó címét találtam meg a fórumokban...
Háj! Ez a címes közérdekű oldal jó ötlet, bár kezdetnek megtenné az is, ha a szocimotoros honlap tartalmazná ezeket a címeket.
Köszi a segítséget!
A papírokkal az a gond, hogy meghalt a tulaja, és az örökösödés rendezetlen.
Az állapota egyébként viszonylag jó.
Tibi
Nem, csak annyi utánajárás, meg sorbanállás...
Mennyit ér?Jó kérdés..Milyen állapotban van, műszaki van-e, hiányosságok, mennyire rendezetlenek a papírjai..
Sokváltozós függvény.Egy átlagosnak a piaci értéke, ha le lehet rendezni a papírjait, akkot olyan 35, max40 ezer.
Ha átirathatatlan, akkor 15, max 20ezer.Nem is nagyon keresik alkatrésznek sem, mert kevés fut belőle az országban, és azért valljuk be, bár én határozottan Jawás vagyok,, egy kis ETZ megeszi keresztbe-hosszába...
szilmainak honlapot! én felajánlom birtokaim egy éves jövedelmét!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|