:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Szervusztok Motorosok!
Segítséget szeretnék kérni. Jawa 250-es (559-es típushoz) keresek, komplett légszűrőházat és hátsó lámpát. Ha valaki tud esetleg elérgetőséget ilyen alkatrészekhez, nagyon megköszönném. Már csak ezek hiányoznak egy teljesen restaurált 1960-as Jawa-hoz.
Köszönettel
A spirál azért szakad, és a kilóméterórában a kis műanyag fogaskerék azért reped, mert a számlálószerkezet egy méretpontatlan szar, a számtárcsák között a kis fogaskereke jobbra-balra kotyognak-lötyögnek, és amikor tizes vagy százas helyiérték fordul a számlálón, ha éppen olyanja van, meg tud szorulni. Ha egyszer eltépte a bovdent, még egyszer el fogja tépni! Jobb esetben a műanyag fogaskerék szakad el, és akkor még a sebességet mutatja, csak a kilóméterszámláló nem számol tovább.
Szerintem rém szánalmas az egész probléma. :-(
Az ülést ha jó a lemeze, érdemes áthuzatni.Az anyagigénye kb fél négyzetméter, ez árban ezer Ft. körül van.A munkadíj kettőezernél több nemigen lehetne, mert a börzéken felújított üléseket árulnak 5-7 ezer között. Ha rászánod magad, a lemezt rozsdátlanítsd, és fesd át. Rögzítőbolhákat kapsz autósboltban, a zsigáké, ladáké is ugyanez.
A spirál akkor is elszakad, ha szorul a km óra a meghajtótengely perselyében.Ki kell szerelni, és fejrefordítva a tengely mellett le kell folyatni egy-két csepp pl. hajtóműolajat .
Ferodoroztatás nem nagy dolog, 2-300 Ft/db áron csinálják, van minden nagyobb városban - én Zalaegerszegen csináltattam. A km spirálnál arra kell vigyázni, hogy ne törjön meg, szép ívesen kell vezetni.
Ha generáloztatsz, akkor ismered az alkatrész beszerzési forrásokat, meg az árakat. Hol lehet kapni 559-eshez (csepptankoshoz) váltóalkatrészeket? Ezelőtt 25 évvel Bp-en a Liszt Ferenc téren volt egy bolt, ahol mindent lehetett kapni. Engem valószínű a sebváltó-automata, csőtengely, fogaskerekek érdekelnek. Sajnos szerintem típushiba a váltó meghibásodása - kidobja a kettest, vagy a hármast.
Áh, értem. Ez mondjuk nem csepptankoshoz, hanem már az újabb szériához tartozik (mármint a nyereg), 1983-as ha jól tudom, de igazából én ilyen nyerget még nem láttam, tényleg újnak tűnik. Ha vkit érdekel, vagy neked van elfekvőben, szívesen cserélném 638 350 nyeregre (persze jó állapotúra, szakadt, bőrözés igénylő nekem is van kettő is:)). Nekem is lesz most egyébként ilyesmi túrám ami neked is, annyi különbséggel, hogy nekem még hátra van a motor nagygenerál, majd vmikor február végén, március elején. De nekem is elég dzsuvás a gép (váz, tank alatt, légszűrőház környéke, stb) szóval nekem is lesz jó kis takarítás tisztázás, egyéb ínyencségek. Meg talán megjön a szlovákiában rendelt hátsó gumim is, aztán talán már kerekek lesznek jók...De akkor is még fékpofák ferodoztatása (vagy mi), hozzáállítása a dobhoz...
Tényleg, arra tud valaki valamit, hogy a kilométeróra spirál miért romlik el tradicionálisan és állandóan? Sajna az enyémben is el van szállva, és azért szeretném ha működne. Meg lehet ezt valahogy tartósra csinálni? Másrészt a világítás elment a kilométerórámban, azt is meg kellene bütykölnöm...
Na mindegy elleszek vele még tavaszig. De legalább már vettem egy jó bukót! Nemsokára még ruhát is veszek és akkor jó lesz.
Nem tudom, hogy mennyibe kerülhetne, van nekem is több ülésem, csak át kellene húzni.
Most megutáltam az Jáwámat (csepptankos 250-es), mert kb 3 éve megjavították a motorját, pontosabban a váltóját, mert a 2-est, vagy a 3-ast kidobálta (kidobta-bevette, csattogott) ott állt a garázsban, most egy hetet dolgoztam a vázon, burkolat elemeken, mosogattam benzinnel gázolajjal a kipufogókat,olyan a kezem, mint egy mozdonyvezetőnek, 2-ből összeraktam 1-et, hogy levizsgáztatom. Aztán próbálgatom (a harmadik berúgásra elindult, de menetközben néha kidobja a harmadikat.
Meggyógyul ez? Lehet, hogy túl sűrü az olaj (-15 fok Celsiusban).Újra szét kell szedni a motorblokkot?
Szóval egyelőre nem téma az ülés. Köszi.
Üdv Gyuri!
Az árról még igazán nem gondolkodtam, mondj egy árat, aztán megmondom, hogy jó-e. Amúgy Győrben van az ülés. vaterára is felteszem pár napon belül, szólj addig, ha kell.
Én annyit módosítottam,ami nem látszik, hogy 2 db. átmenő csavarral , hatossal , összekötöttem a dobozt ami amúgy mobil lenne, az aljzatával. Így nem esik le, ha valaki nekidől. Viszont könnyen leszerelhető maradt. Az általam készített megerősített doboztartó váza viszont alkalmas arra is, hogy háttámlát szereljek rá. Meg is fogom csinálni tavasszal, közzé teszem az eredményt.
Szia,
Egy ötlet, ez twin és ha jól tudom, akkor ez a csomagtartó un. crauser. 5mm-es laposvas kell hozzá és 20mm-es zártszelvény hogy fel tudd rakni, mert sajnos nem elég széles, és a mocin sehol sincs rögzítési pont hozzá. Én, miután meghajlítottam a laposvasat utána kitöltöttem a derékszögeket heggesztőpálcával. Így erősebb. Lehet, hogy nem olyan erős mint Fullkopyé, de a kinai doboz úgyse bír ki túl sokat rajta egy rossz úton. Én eddig max 35 Kg-t vittem vele, és még nem szakadt le, pedig a nővérem "háttámlának" használja a dobozt. Itt vannak a képek róla, remélem segít.
Lehet, hogy a képeken nem látszik jól, de a rögzítési pontok az indextartó és a teleszkóp csavarjai. Az indextartón tovább kell vágni a menetet, de vigyázz, ez finommenet.
http://kep.tar.hu/ekk/50211687/19119419#2
Hali
Ugyan nem twin, de ötletet meríthetsz belőle.A gyári sárvédő merevítő-lámpatartó van kicserélve 3/8 colos vastagabb falú csőre, kicsit hosszabb a hurok, az eredetiről levágott fülek kerültek vissza.
http://kep.tar.hu/fullkopy/50113560#2
Köszi a segítséget. Bocs még annyi, hogy mekkora (mm) a felső holtpont előtt a megszakítás. Mi a legjobb tapasztalt érték. Friss Jáwás lettem, most tanulom a gépet.
JAWAvsREANAULT !
A mail címem innem is elérhető, a nevem mellett az "email"-re kell klikkelni. Egyébként írj a peti74@pannongsm.hu-ra.
Ja és akkor már én is küldtem egyet neked a horgasz78@freemail.hu-ra.
Üdv,
Peti74
sorszám: 6307 (43930)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2006-01-22 11:27:11)
Nos két vezeték a trafókra megy.Asszem a barna meg a fekete lenne arra hivatott.A jobb oldalhoz tartozó trafóra menjen az a "drót", ami a nagyobbik alaplapon lévő megszakítóra csatlakozik.
A másik két kábel meg értelemszerűen a fesszabitól jön le, annak megfelelő betűre kell rákötni...M az M-re, D a D-re.
most láttam Hygy twinjét (szép) az ő felfogatása is érdekelne.
sziasztok.van egy nagy gondom,twin sportra nem gyártanak doboz tartóvasat,ezért ha van valakinek elfekvőben ,szivesen át venném!ha nincs elfekvő ,akkor házilag gyártott tartóról kellene fénykép(a felfogatás érdekelne)előre is köszi
Jawa 350-634-es gépnél négy vezeték jön a jobb oldali dekni alá a gyújtáshoz és dinamóhoz: kék - fehér - barna -fekete. Próbálkoztam mindennel, de nem akar rendesen muzsikálni. Valaki segítsen melyik hova való? S ezeknél mekkora a bevált előgyújtás?
Mennyibe kerül az az ülés, és hol van/vagy?
Üdv!
1983-as 250-es jawa-hoz van egy komplett légszűrőház (légszűrővel) +hozzá tartozó két oldaldekni eladó. Valamint ugyanennek a motornak a hibátlan ülése (tényleg hibátlan, alulról is rozsdamentes, csak a bőrt felfogató vas fittyenfüttyök rozsdásodtak meg picit, az ülésen a bőr hibátlan, még csak nem is gyűrött) szintén eladó.
érdeklődni a magush@tvn.hu emailcímen, vagy itt.
Fullkopy, Szakal666 :-)
Kösz a tippeket, kipróbálom a trafót, ha nem OK, akkor végig a csatlakozókon stb...
Csak várok egy kicsit jobb időt. Most elég okádék ahhoz, hogy reprodukáljam a hibámat. Előbb lennék hóember :-)
Kösz mégegyszer és üdv!
Oldalasom azzal a karbival, amivel vettem, erőtlen volt, bármit csinálhattam vele. Az alkatrésznek vásárolt twinsport karbijával táltosodott meg, pedig a kettő látszólag teljesen ugyanaz .
Úszó bizt.: felülről a második horony.
Előgyújtás 2,8 mm. indikátor órával beállítva.
Szia Peti74!
Légy szíves írd meg a mail címedet,mert az elektromos Gyújtással kapcsolatban kellene a segítséged!Sűrgős!!!
Köszi.Gyuri.
Tudod, igen gyakran bizonyult az rossznak ill. hibásnak az amit úgy gondoltam hogy egészen bíztos hogy hibátlan. Konzekvensen végig kell menni az egész soron.
Köszönöm a válaszokat.
Az az érzésem, hogy a 3mm-re állított előgyújtás lesz a ludas. A karburátor gyönyörűen kitisztítva, a benzincsapban pedig a gumiban a lukakat egy nagyon pici pengével vágtam ki megfelelő méretűre, tehát átfolyása van bőven (anno én is jártam így, hogy elfogyott a kraft a benincsap miatt).
Próbálkozunk.
Peti74
Negyedikben a nagyobb terhelés végett elvileg ugyanahhoz a fordulatszámhoz nagyobb gázállás tartozik mint alacsonyabb fokozatokban. Nézd meg a szintet a polasztóban és a lyukak méretét a benzincsap tömítőgumijában. Nekem is volt ilyen nyűgöm. Hegymenetben oldalkocsival kiszippantotta a nyálat a karburátorból és egyre fáradtabban mozgott. A gummában a lyukak nagyon beszűkültek és kevés volt az átfolyás. A 3as előgyújtás egyébbként hibátlan oldalkocsival.
Ilyesmivel nem találkoztam, de önmagában az, hogy egy gép rendelkezik agy pehelykönnyű oldalkocsival, üresen ennyire nem foghatja le. Ennek a konstrukciónak el kell mennie 3 személlyel, a kellemes 80-as utazót pedig vidáman tartania kell. Feltételezem, hogy egy személlyel teszteltétek . Ha így van, az sem okozhatna problémát, ha nem 15-ös, hanem 17-es a másodlagos meghajtókerék. Tapasztalatom szerint, mivel nekem áttétel szempontjából gyári felállású oldalasom van, ha csak ketten motorozunk, nyugodtan használhatnánk a 17-est is. Tény, hogy a 15-össel már nagyon pörög nyolcvannál, túltervezett a gyári lassító áttétel. nyilván hegyre tervezték, mint a skodákat a farmotorral. Mivel az én gépem nagyon megy, csak azt tudnám megoldásként felajánlani, próbáld ki a karbimmal, ha nem lesz jobb, akkor másutt van a hiba.. ezzel kezdeném...
Szia peti74!
Arra, hogy a vas miért lassul vissza, a válasz a következő: míg az 1-es, 2-es, 3-as sebességi fokozat gyorsító fokozat addig a 4-dik fokozat direkt, tehát a nyomaték itt már kicsi, és ehhez adódik a fogaskerék nagyobb fogszáma, ezért lassul le a motor.
Matya!
Megadnád az emilcímed? Van a cetkás haverod számára pár aranyos tuning képem. Nemrég leltem rájuk. Sztem figyelemre méltó munka.
Hát nekem szólóban a trabi fix elektronikával 1.9mm előgyújtásnál megy mint az istenharagja.Mondjuk felkerült rá egy új henger dugóval, azóta nem forgatom annyira, de a régi, kopott hengerrel 3-asban 6500ig forgott ki, mondjuk akkor horpadt már a tank..:))
Hogy mitől lassul vissza?Kislánckerék mekkora?Mert a 17 fogúval is elviszi az oldakocsit, csak az már hosszú áttétel neki négyesben.15 fogúval próbáljátok.Az előgyújtás szerintem ott is jó lenne 1.9mm-nél.
Háj Peti74!
Az igazság az, hogy nekem jawa idealom van, a másik mocim meg egy 251-es etkó. A gyújtással kapcsolatos kérdéseket leginkább azért tettem fel, mert mint írtam a skodáknál is fenn áll ez a gond, és a cimbiknek én szoktam beálítgatni, ja meg régebben én csináltam Hurka(néha szokott a fórumra írni)jawa-ját is. Nem mintha nem szeretnék bütykölgetni, csak már unalmas, hogy mindíg a faszom gyújtás. Na meg az is idegesít, hogy az én kis jaffám is mindíg szar. Azért köszi a linkeket, az e-gyújtás 6v-ra, hasznos lehet.
Értem, kimerítő válasz volt :-) Szegény én, csak autószerelő vagyok, de meg kellett barátkoznom a villamossággal is..a hibákat be tudom határolni, a megfelelő alkatrészt ki tudom cserélni, de az okát nem mindíg tudom. Nagyon kellettél volna, amikor nagyon hidegben vizsgára menet inkább vissza akart fordulni a gépem a gubacsi felüljáró láttán...ne tudd meg, mit görcsöltem a karbival meg egyebekkel, mire továbbmentem, még jó, hogy korán indultam. Így vizsgázott le a gép, hazafelé is csak max hússzal ment..ezt követte a trafócsere.. azóta kifogástalan.
Én akkor is azt mondom, hogy bár anyagilag megterhelőbb, de Vape rulez. Nincs gyújtásállítás, gyárilag be van lőve, ezért értelemszerűen nincs gyújtáselállítódás sem. Amíg csak működik a gyújtás, mindig jókor van stabil és erős szikra. A jeladóban nincs egy darab félvezető sem (induktív), és minden elektronika egybe van építve a pici gyújrótrafóval. Egyedül arra kell vigyázni, hogy a töltés rendben legyen, mert nem szereti ha kicsi a feszültség a rendszerben.
No. Matya is megfogalmazta, csak kicsit velősebben :)
Matya. Mennyi is legyen a 638-as előgyújtása ? (fix, trabis megoldás)
Ekinek utoljára beraktam, azon nyavalyog, hogy a motor 1-ben, 2-ben, 3 ban szépen elforog, "húz mint állat" - ráadásul egy oldakocsis 638-asról van szó - de 4-esben a motor visszalassul, nem forgatható ki, harmatgyenge. Persze beindult az okoskodás, hogy sok benzint kap, meg az előgyújtás nem 3, hanem 1-5 mm kell legyen, stb. De igazából senki nem tudta megmondani, hogy mi történik 4-esben, ami a többi sebességi fokozatban nem. Nem hiszem hogy a motor alapvetően gyenge lenne, hiszen 3-as és 4-es között nincs olyan nagy áttételbeli különbség. Te már találkoztál ilyennel ?
Üdv,
Peti74
Szia Joseph251.
Visszanéztem a fórumon, de nem sikerült teljes bizonyossággal kiderítenem, hogy milyen Jawad van. 350-es az biztos, csak az nem derült ki, hogy 634 vagy 638.
Azért kérdezem, mert merném javasolni az állandó gyújtásállítások végleges orvoslására egy elektronikus gyújtás felszerelését. Első látásra nem tűnik egyszerűnek, de bőven megéri a fáradtságot.
Ezeket már nézted :
e-gyujtas 6V-ra
jeladó 638-ra
jelado egy 360-asban MZ dinamón
Nyáklapom vagy akár komplett gyújtómodulom van még néhány darab.
Nekem évek óta működik a csepptankosban, de 634-be, 638-ba is tettük már be, még senki nem panaszkodott, hogy hiányzik neki a megszakítóval való bajlódás.
Az egészet nálam is ugyanaz generálta, ami nálad.
A problémát egyébkánt több összetevő okozza. A megszakítóbütyök átmérője túl kicsi, a megszakítók túl hosszúak, a rugók meg túl gyengék. Ez utóbbi kettő egyébként még jól beállított megszakítók esetén is nagyfordulaton (4000 fölött) a megszakítók lebegését okozza, ami a trafők rövid töltődési ideje (szépmagyarul a túl kicsi zárásszög) miatt gyenge szikrát okoz.
Két megszakítós esetben pedig a kenőfilcből is kettő kellene, mert amelyik megszakító bütykére nem jut elég olaj, az igen hamar nullára kopik. Az egészhez hozzájön még a könnyen görbíthető , sokszor lötyögős alaplap, ami egy csavar erősebb meghúzásával már el is állította az előgyújtást. Keserves, no.
Fullkopy.
Nem olyan nagy ördőngősség, hogy az egyik trafó hibája, kihat a másik henger szikrájára is. Igazából tök egyszerű. A 634-esben és 638-asban az egymás tengelyvonalába helyezett trafók mágnesesn nincsenek leválasztva egymástól (értsd: nincs közöttük egy félcenti vastag vaslemez) ezért az egyik trafó indukcióvonalai a másik trafóban folytatódnak, a nem jókor keletkező szikra energiájának egy részét a másik trafóba küldik, a gyertya helyett. Ezt úgy kell érteni, hogy ha az egyik trafóban a mágneses mező épp akkor omlik össze (a megszakítója épp akkor nyit), amikor a másik trafón keresztül még folyik áram (a megszakítója még zárva van), akkor a közös indukcióvonalakon keresztül a szikraenergia egy része a másik trafón landol, és szembefordított trafók esetében ellentétesen mégnesezia azt. Ilyen eset alapból nem fordul elő, mert egyszerre csak egy megszakító van zárva, de egy hibás szigetelésű trafóban a kellő gyújtási időpont előtt, még a mágneses mező felépülési szakaszában spontán átüt, ezáltal a mágnesen mező összeomlik, a gyertya esetleg szikrázik is, csak nem jókor, az emergia egy része pedig ellentétesen mégnesezi a másik trafót, amiben emiatt még megfelő töltési idő (zárási szög) esetén sem bír a kielégítő szikrához elegendő mágneses mező felépülni.
Egymás mellé helyezett trafók esetén ez a kölcsönhatás nem érvényesül.
Te is nézd meg a középső linket. Trabi gyújtáshoz (fekete dobozhoz) simán illeszthető. Egy oldalkocsisnak amúgy is csak tükörből lehet gyújtást állítani, az meg már majdnem olyan, mint végbélen keresztül szemfenékvizsgálatot végezni.
Üdv,
Peti74
A 12 voltosokon nem nagyon genyóznék.Trabi gyújtást rá, aztán hadd menjen isten hírével.Sztem a főtengely hamarabb megy tönkre benne, minthogy elmenjen a gyújtása....
DODUCO márkájú, német gyártmányú Skoda megszakítót vegyél, ha tudsz szerezni. Az nagyon sokáig bírja, az eredeti PAL fíbere elég nagy ütemben kopott ehhez képest. Nálam kb. 2500-2800 km megy le gyújtásállítások között. ( Jawa 250 )
Szia!
Hát nem tudom, énnekem alig kellett a 638-amon hozzányúlni a gyújtáshoz, inkább csak a saját szórakoztatásomra ellenőrizgettem időnként, de semmi sem indokolta. Azt viszont észrevettem, hogy nem túl szerencsés a megszakító kialakítása :-(
Az áramnak a megszakító rugólapján kell keresztül folynia, neki van szorítva a bakelites sarus résznek... itt aztán szeret kontakthiba lenni, összeolajozódik, stb...
A lada megszakítója sokkal jobb, ott rá van szegecselve a vezeték és frankón érintkezik. Rámegy amúgy a lada megszakító a jawara,(a mozgó része) igaz 180 fokkal meg kell fordítani a tengelyen, de pont ugyanolyan hosszú.
Túl gyorsan kopnak a megszakítók emelőtuskói. Elmegy a megszakítóhézag, és utógyújtás lesz. Okozhatja ennek rossz minőségű anyaga , a kenés hiánya, ( nemigen merik a srácok olajozni, mert ha túl sokat sikerül a filcrejuttatni, az rákerül az alsó megszakító érintkezőire) vagy az emelőbütyök rossz felületminősége.
Nálam a hasonló problémát az egyik trafó hibája okozta, rejtélyes módon kihatva mindkét henger működésére. Trafócsere után megszünt a gondom.
Háj mindenkinek!
Lenne egy kérdésem(De félreértés ne essen, semmiféle rossz szándék sincs benne): Mi az oka annak, hogy az általam ismert összes cseh gyártmányon,-ami megszakítós gyújtású-állandóan gyújtást kell állítani. De most komolyan ez kurva idegeítő. Nagyfater skodáján is kb két havonta állítani kell, mert különben rángat, meg szarul idúl. Pedig az öreg aztán tényleg nem üti. Az összes komámnak is akinek skodája van(4fő+1jawa-s)ugyanez a gond, ja meg persze az én jawamon is. Mi a szer ennek az oka? Azért nem értem, mert a kocsimon(Zastava)3évig volt ugyanaz a +szakító, úgy hogy le sem szartam.(csak azért cseréltem le elektromosra, mert gyújtáselosztóstól, trafóstól, jeladóstól hozzájutottam 400huf-ért)Pedig nem igazán kímélem a járgányt.
A +szakítók lennének ilyen moslék minőségűek?De ez meg elvileg azért kizárt, mert ha lehet hinni a +szakítón lévő feliratnak, akkor gyári(PAL van beleírva, ami elvileg azt jelentené, hogy eredeti)
Na de tényleg mi a szarért van ez? Mit lehetne tenni ellene?
ui:már nagyon unom a sok hézagállítgatást:)
Érdekesen hangzik a dolog!
Úgy hangzik mintha melegedés okozná a nyűgöt. Az én 638asom is dadogott ha nagyobb gázt adtam.és kontakthiba volt.Reductio ad absurdum alapon kezdenék hozzá a mókához. Először is csiszold meg az összes csatlakozósarut (az apát) az anyasarut cseréld le és az újakat forraszd a drót végére, ne csak szorítással rögzítsd! Így elkerülheted a rézsodrony oxidációját. A gyujtótrafókon a sarus csatlakozást kicserélheted fülesre (1 hibalahatőséggel kevesebb)Ha még mindíg csinálja a cirkuszt,addíg menj vele amíg majdnem leáll magától, gyorsan bontsd le a motor oldalát és ellenőrizd az összes lehetséges szóba jöhetö alkatrészt hogy melyi van túlmelegedve. Ha így sem találsz semmit akkor végig cserélgetni az összes alkatrészt a gyujtásvonalon. A csatlakozások oxidmentesítésénél ne feledkezz meg a gyújtáskapcsolókról. Én személy szerint a gázmarkolaton lévő felesleges vacakot kiiktattam.
a Varta aksikat megkukkoltam, meglepetéssel szolgált . Paraméterek :
12 V 5 Ah 30 A
12 V 5,5 Ah 40 A
12 V 9 Ah 80 A
Ekkora indítóáramra nem is számítottam ilyen kis kütyünél..
http://www.varta-automotive.hu/index2.php?p=2&s=1&t=1&content=termekek/starterbatterien/blue.php
Ha valakit érdekel esetleg ez is :
http://www.bosch.hu/products/car_equip/
Szép napot mindenkinek!
Kellene némi tipp nekem, megállt a tudományom... ha valakinek van ötlete, kérem ossza meg velem. 638-asomnak van egy fura szokása mostanában. Városi és rövid túra során fickós, semmi baj vele, de ha mondjuk Szombathely a cél Pestről, akkor ez a fickósság csak Székesfehérvárig van így. Ott a gép elkezd ledadogni, ha visszaveszem a gázt, újra megy szépen... de a sebesség már csak max 80-90, onnan dadogás. Veszprémnél a dadogás 80 alatt, Ajkánál már 60... mint egy moped. És így végig. Visszaút ugyanígy... ha a gép pihen, akkor egy darabig semmi baj, aztán hiba újra. Először valami ravasz gyertyahibára gyanakodtam, de nem... az újakkal is ue. a helyzet. Ráadásul a hiba reprodukálásához le kell nyomni közel 100 km-t :-) A gyujtás az itt is korábban ismertetett trabis szerkezet... lehet abban ilyen gond? Illetve lehet a hiba oka mondjuk valami tekercselési probléma? Van valakinek ötlete, hogy miként kereshetném meg a hiba okát szépen szisztematikusan? Help me!
Köszönöm előre is.
Üdv mindekinek!
Igen, ki kell vágni az oldalát, és az aksi belelóg a szerszámtartóba...De én nem szívesen metélném szét az enyémet...
http://www.ebay.de/ - Szerintem érdemes figyelni, ha van valami nálunk ritkaságszámba menő holmi, akkor megérheti kifizetni egy kis postaköltséget. Csak vigyázz, veszélyes fajta ez a német. :)
Háj!
Kösz a tippet. Mi a pontos webcím?
Az e-bay.de-n pár hete láttam, egy másik hirdetésben olajtartály is volt. (Kulcsszó: Frischölpumpe)
Hurkának 6Ah-es van, és a légszűrőházhoz nem nyúltunk. A fekete doboz oldalával kellett valamit cseszni, de már nem emléxem pontosan.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|