:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Hello Cs. dani!
Elnézést a késésért,de csak most tudtam időt szakítaniaz írásra.Bevezetésként leszögezhetjük,hogy ma Magyarországon nincs olyangalavanizáló,aki minőségi végezne gyorsan és szépen.Ez azért van így,mert ugyanabban a betegségben szenvednek,mint a többi vállalkozó.Kevés az idejük,mert többet vállalnak,mint amennyit meg tudnak csinálni,gyorsan szeretnének kaszálni stb. stb.
De lássuk a te problémádat. Ha egy ilyen kráteres,rozsdarágta telóval vagy kipufogóval megközelítesz egy galvanizálót annak nem lesz ideje órákat,napokat szarakodnia a csiszolással esetleg a kráterek kitöltésével. Ha mégis kicsiszolja akkor az az anyagvastagság, a geomatria rovására megy.Tévhit,hogy a nem megfelelően előkészített felületen maradó hibákat a rezezés,nikkelezés eltünteti,sőt inkább jobban kihozza!Ezért az a legjobb,ha amit tudsz megcsinálod magad!
Akkor lássuk,hogy hogyan! Először távolítsd el a krómot.Ehhez tömény sósavval kend be a felületet és 15-20 perc múlva eltűnik a króm és nikkel réteg.
Kipufogónál előbb égesd ki PB pisztollyal (jó hosszú lánggal) az olajos kokszot. Akkor jó,ha függőlegere állítva és megütögetve porszerűen lehullik az elégett olajkoksz.A krómozók nem szeretik és nem vállalják,ha nem tiszta,mivel tönkereteheti a galvánfürdőt.
A nikkelréteget sajnos vegyi úton,házilag nem tudod eltávolítani.Vagy elviszed egy galavanizálóhoz,aki le tudja szedni (idő,pénz) vagy egyszerűen lecsiszolod.Mivel úgyis sokat kell csiszolni az utóbbit ajánlom.
A telóba esztergáltass egy kemény fahengert,amit üss bele és fogd be egy esztergapad tokmányába.Kezd el csiszolni jó minőségű papírral (túl durva ne legyen,én 180-assal kezdtem).Csináld addig,amíg le nem jön a nikkel és a réz réteg,amjd előtűnik az alapfém. Egyenletesen csiszolj mindenhol!A sárvédő füleknél sajnos kézzel kell.Csiszold tovább,hogy az alapfémből a kisebb karcokat,nem mély krátereket,berágódásokat kiszedd.A mély berágódásokat (több tized vagy mm-es) ki kell tölteni rézzel,ezért a csiszolás után drótkoronggal tisztítsd ki fémtisztára. Kipufogónál kézi szalagcsiszolót használj a csiszoláshoz!
Ha kész vagy keress fel egy hegesztőt,akinek van acetilén-oxigén apparátja.(PB-t ne használj keméynforrasztáshoz,mert lassú).Rézzel töltsd ki a mély krátereket,berágódásokat,majd ismét a csiszolás következik.A felesleges rezet finom reszelővel,majd vászonnal csiszold le aadig,amíg az alapfémmel össze nem simul.Ezután szemrevételezd és az esetleges elmaradt,hiányos berágódásokat ismét töltsd ki rézzel. Csiszolás...stb. Ezt addig csináld,amíg tökéletes felületet nem kapsz.Majd ezután jöhetnek a finomabb vásznak végül a krómozó.
Kipufogónál a rezezés után először tengelyirányban csiszolj,majd erre rá merőlegesen,hintáztatva,amíg a réz egybe nem simul az alapfémmel (kézi csiszolóval).Telónál természetesen esztergapad + csiszolóvászon.
Ha szétszedhető kipufogót javítasz nem árt egy fém dugót illeszteni a kipufogó azon végébe,amelyikben nincs megfelelő merevítés a hő okozta deformációk elkerülése végett.
Nagyjából ennyi,remélem nem vettem el a kedved,de nálam bevált.
Üdv: Gala
Konkrét kérdésed kapcsán nem tudnék válaszolni típusismeret hiányában, csak a szilentek működését próbáltam vázolni, hátha segít. Regisztrálj a képtár hu-n, tedd fel oda a képet, add meg az elérhetőséget, és megnézzük.
http://kep.tar.hu/
Heló.Nem tudom jól érthettétek meg mert én ahol leirtam ott nincs semmi csavar se anya.Nem a teleszkópoknál irtam.Hogy lehet ide feltenni képet?vagy ha azt nem tudok felrakni akkor adjátok meg az e-mail cimeteket és mindegyikötöknek küldök arról a helyről képet és akkor jobban megértitrek miről beszélek.oké?
Háj Fullkopy?
Ja igazad van. +nézetm, és a gumi egy helyben áll, és a cső sem fordul el. A gumi "torzulgat" és tényleg oda van tapadva mindkét felülethez.
Tehát ezek szerint az nem jó, ahogy a srác mustangjában viselkedik a gumiszilent.
Persze, az nem él kb 1 éve..:))
mateyam11@yahoo.com
Megint egyetértek. Abban a néhány 634-esben, amibe eddig beraktam ilyen gyújtást, a gyújtómodul a aksitól jobbra, a műanyakdoboz jobb első zsebében volt. Egy fejreállított trapézra hasonlító bakelitlapra van szerelve az egész áramkör és egyetlen 6-os csavar oldása után kivehető volt az egész. A bakelilap többek között azért kell mert a végfoktranzisztorok itt nem a nyákon vannak, hanem a nyák melett külön alu hűtőbordákon - ezért cserélhetőek forrasztás nélkül.
A jobb hátsó zsebbe pedig a fesszabályzót tettem (monjduk az mond elekronikus MZ szabályzó volt), tehát a teljes elekronika az ülés levétele után a jobb oldalról hozzáférhető volt.
Megint egyre gondoltunk, bár nekem nem az elsődleges szempont az időjárás elleni védelem volt.
Ezért került a csepptankosokba az egész gyújtás-fesszab együttes a jobb oldali dobozba, a lemezbe szegecselhető anyákra felcsavarozott bakelitlapra. A szerszámkészlet meg mehet a poggyászba. Ez van. Valamit valamiért.
Matya, mondj lécci egy működő emailcímet, a mateyam@mailbox.hu-ról visszapattantam.
Üdv,
Peti74
Sziasztok!
Sajnálattal kell közölnöm,hogy a párkányi Motorland megszünt,szombaton voltunk,csak a Babettás bolt van meg,ahol főleg Stihl fűrészek vannak,pár cucc van már csak,pl:kuplungszettet sem tud már hozni a nő.Az árak meg majdnem ugyanazok.Sőt van ami drágább.
Viszont érdekelne Stlovákiában ti nem tudtok még más boltot,állítólag Nyitrán van még valami,ti tudtok valamit?
Már soxor leírtuk.Gyengéd módszer : prevent tubusos fémtisztító. Ezt akkor hagyd a végére.
Radikális eszköz : szappanos fémforgács, söke, frina, poliszap. Kevés vízzel használd, légy türelmes csutakolásnál, megéri.
Srácok!
Blokkot mivel lehet széppé varázsolni? Mármint kívűlről. Eléggé csúf szegénykém, ki van csapódva rajta a só, meg miegymás.
Köszönöm szépen!
Üdv: Dani
Én azt mondanám, hogy 634esnél célszerű lenne a fesszabályzó mellé tenni a gyújtáselektronikát.Annak van ott annyi hely, nem úgy mint a 638ason, akkor nem az ülés alatti helyet foglalná...
Akkor a gumit koptatja a cső. Nem tarthat sokáig... tuti így kell lennie gyárilag? Gumiból kopóperselyt mozgó alakrészhez nem nagyon szokás csinálni..ez nem egy lada keresztstabilizátor, itt komoly , tartós megvezetés kell.
Pl. a dácsiánál nemegyszer kimászott a gumi a szilentből a két csőszelet közül, vulkanizálási hiba miatt.
A lényeg ott az lenne, hogy a 2 csőszelet közé beöntött gumi ragadjon fel mindkét szeletre,tűrje azt, hogy a tengelyen fixen rögzített belső csőszelet és a lengőkarba besajtolt külső csőszelet helyzete kis szögben a lengőkar mozgásakor megváltozik.Ha valamelyik szelettől a gumi elválik, ekkor kezd rohamosan kopni a gumi,kotyogni fog, csere... Ezért nem mindegy, milyen helyzetében húzzuk meg a lengőkart, hiszen a gumit nem lehet a végtelenségig csavarni.
A kúpos szilentbélésekkel ugyanez a helyzet,( pl. hátsóteló, egyes keresztstabilizátorok, -mc. person fut.- ) a dolog annyival egyszerűbb, hogy nem kell csőbe önteni, a tányéralátét segítségével meghúzott gumikúp , pogácsa, befeszül a fészkébe és rászorul a tengelyre is..
Tomi. Még nem kell. Akkor találjunk megoldást a méretek pontos levételére, ha megakadok. Azt írd, hogy merre vagy, én bp-i vagyok, 18. ker.
Üdv,
Peti74
Peti74
előre is köszi. Az én gépem jelenleg kosárban van, ha gondolod bedobom egy csomagba és elküldöm a nyereg alatti dobozt. (ez az akksi tartója is?)
Háj!
Van egy eladó hengerem 250-es csepptankos jawa-hoz.
Érdeklődni:joseph251@freemail.hu
Ja, meg kb mennyit érhet a szóban forgó henger?
Háj Péter mz!
Nekem ugyan jawa idealom van,(tudod a mustang elődje)és annál a gumi helyeben áll, és benne fordul a cső.
A lengőkarra ugyanez vonatkozik.A gépkocsikra szintén, lásd lada, vagy akár dácsia.Az előbbit a jármű saját súlya által terhelve húztuk meg, míg a másikat egy spéci leszorítóval kellett "földrekényszeríteni"...
A gumi,mint szilentblokk hivatott felvenni az igénybevételt.A gépkönyvnek kéne írnia, hogy terhelt, vagy tehermentesített állapotban kell meghúzni a rögzítőanyát.Ez a szilent belső perselyét rögzíti a vázhoz.A külső persely maga a teló.A kettő közti csavaró, ütő igénybevételt nyeli el a gumibetét.
Az egyik alu fékkarfajta a kettőből nem jó 634-hez, ami 638-hoz jó.Ne kérdezd miért, gőzöm nincs, hiányzik a szöveg mellett a 638-as katalógusban az x, ami azt jelenti, hogy megegyezne a 634-essel. Feltehetem az oldalt a képtáramba, ott megnézheted, de a cikkszámon kívül semmi különbség nem látható.
JAWA MUSTANG GAZDÁK!van egy kérdésem :Akinek ilyen motorja van megnézné nekem ha ráül a motorjára akkor ahol a hátsó lengőkarok ahol fel vannak függesztve ott ugye a lengőkar egy csövön van rajt gumi béléssel.Az lenne a kérdésem hogy ott az a cső forog e a vázban ahogy rugózik a motor vagy az áll és csak a gumi fordul el a csövön?Mert most festem le ujra a vázat feketére és most vettem észre hogy ott szerintem annak a résznek ugy kéne müködnie hogy a cső forog a vázban de ezen a motoron az nem mozdul meg hanem csak a csövön fordul el a "gumipersely"
Oké.
Akkor, ha lesz egy kis időm összedobom, olyan állapotra, hogy beszerelhető legyen.
Viszont. Van ugyan egy kartonpapírból kivágott sablonom, hogy milyen méretű és alakú lap fér be az ülés alatti műanyagdobozba, de ha volna valakinek egy ilyen 634-es műanyagdoboza (nem baj ha repedt vagy törött) a méretek miatt, az jó lenne.
Na mindegy, majd ha megakadok akkor írok.
Tomi, Matya. Ha a töltés rendben van (a fesszabályzó érintkezői tiszták, nincsenek beégve; a fesszab alján a sönt ellenállás hibátlan; a rendszer kb 1500-as fordulat felett tudja a 7,2 V-ot - 60W terheléssel pedig a 6,8 V-ot, és üresben sem megy 8V fölé), akkor a jeladó felszerelhető a 75W-os jawa dinamóra is, mert az már negatív testelésű. Azért kell ezt előre eldönteni, mert a távtartót a forgórész alapján kell elkészíteni.
Otthon megnézem majd, hogy a 638-as forgórész-be készült távtartó jó-e a 634-es forgórészbe. Mert ha igen, akkor van távtartónk is.
És a másik fontos dolog. A két trafót ki kell venni egymás vonalából, egymás mellé lenne a legjobb, mint a csepptankosoknál. a pontosan 50%-os kitöltés miatt nem maradhatnak egymás vonalában, mert akár 5-600V-okat is vasszarúgnak egymáson keresztül a tápfeszültésgre. Ez megoldható lenne eny 10V-os zener diódával, de a trafók ettől függetlenül tönkretehetik egymás belső szigetelését, ezért javasolt egymás mellé szerelni őket.
Tomi, a tankod alatt elfér egymás mellett a két trafó ?
Üdv,
Peti74
peti74
Jawa 350-634 6V-os 1983-as mociba kell.
Peti!
Akkor asszem egy egyeztetésre össze kell ülnünk majd.Méretek, elhelyezkedés, stb..:))
De benne vagyok a kooperációban..
tomi00000.
Ha Matya megcsinálja a jeladó mechanikus részét (alaplapot, ahogy látom már rendeltél tőle), akkor a 6-os gyújtomodult majd adom én.
Még mindig nem válaszoltál egyértelműen, hogy mibe kell ?
634-esbe ?
A bakelitlap mérete miatt kérdezem, amire az egész szerelve lesz. Más kell a csepptankosba és más a 634-esbe.
Üdv,
Peti74
Köszi az infot!
Nekem alu fék- és kuplung karjaim vannak. Ha jól veszem ki a szavaidból, akkor azok jók mindkét típushoz.
Üdv.!
Bármilyen el. gyújtás érdekel, bárki csinálja, áldozok is rá, csak legyen megbízható 6V-os gépem.
MATYA , PETI74
- A 6V vagy 12V -os GYUJTÁS, amiről beszéltem egy erősen túlméretezett Smidth triggeres cucc.
Egy idősebb elektromérnök JAWA -s társ fejlesztette ki,
az elektronikus 6V vagy 12V -os INDEXMŰKÜDTETŐ -vel,
és elektronikus 6V vagy 12V -os
FESSZABÁLYZÓVAL együtt.
Én a mechanikában vagyok jobban otthon, esetleg egy kis "amperlight", egyszerűbb dolgoknál.
Az "Öreg" már nem akar ilyeneket csinálni, az utolsó darabokat veszem meg tőle.
A rajzokat nem adja, mert az ő fejlesztése, "másold le a nyákról" címszóval, hogy dolgozzak vele én is, ha már elbírtoklom. Igaza van.
A GYUJTÁS annyira túlméretezett teljesítményű,( gondolom ez csökkenthető) hogy akár 220V -os rendszert is tud működtetni, nem is kicsi, vagy 150 x 60 -as a nyákméret + vezérlés az alaplapon, de az öreg szerint hegeszteni lehet a szikrával.
- Ahogy lesz rávalóm, megveszem tőle ezeket, nem kis pénz lesz.
- Én nem fogom bevállalni a rajzkészítést, és nem is tudom ráálljak-e az előállításra, mert, ahogy Matya mondja kicsi széria esetén nem gazdaságos.
- Lehet hogy a fórum segítő mentalitását figyelembe véve, én meg ezt fogom közkinccsé tenni, ... ?
Ui.: Azért ilyen rapszodikus a levelezésem, mert mh.-ről netezek, már amikor bent vagyok.
Üdv. 2bumm
Jól hangzik a tied is.
Egyébként a trabi gyújtás is javítható, minden további nélkül.Illetve nekem az volt a legegyszerűbb megoldás, hogy felrakjam a cuccot.Kétütem, kéthenger.És működik simán.
A végfok meg le tud égni az biztos, dehát fogyócikk végsősoron..:))
Amúgy a 6V-os megbízhatósági problémát azzal zárnám rövidre, hogy ha legyártok egy 6 vagy 12 voltos elektronikát, akkor arra a végfoktranzisztor kivételével garanciát vállalok. A végfoktranzisztorra azért nem, mert ugya ha rajtahagyjuk a gyújtást, akkor nagy valószinűséggel az fog túlmelegedni és elfüstölni.
Viszont úgy van megoldva nyáklap, hogy ha van tartalék tranzisztorod, akkor csavarkötések oldásával cserélhető, nem kell forrasztani.
Üdv,
Peti74
Matya, én meg pont fordítva vagyok vele, ami lehet hogy nem is baj.
Én egy ilyen gyújtásnak inkább az elektronikáját készítem el szívesen. A mechanikai részét is meg tudom csínálni csitti-fittire, csak úgy vagyok vele, hogy ha kapcsolási rajz alapján forrasztgatni nem is tud mindenki, de azért esztergályoshoz rohangálni, fúrógéppel lukat fúrni meg kis reszelővel reszelgetni mindenki tud.
Azt én is hallottam már innen onnan, hogy a trabi modul megy 6V-ról. El is tudom képzelni, maximum a bázisosztók nem nyitják ki kellően a tranzisztorokat, de ha működik, akkor jó.
Az kapcsolóüzemű traszverter (vagy mi), ami a 6VDC-ből 12V DC-t csinál max 50W-ot tud a kimenetén effektív értékben, ezért én biztos úgy csinálnám, hogy csak a gyútómodul kapná meg a 12V-ot, a trafók tápja ()15-ös pont továbbra is 6V-ról menne, a végtranzisztorok elvileg tudják kapcsolgatni. Onnan gondolom, hogy a régi 6V-os trabimban ilyen átalakítóról működött a rádió, és ha felhangosítottam, akkor minden egyes basszus ütemre lement a hangerő.
Én meg a trabi elektronikát nem raknám be a saját motoromba, mert bár "gyári a cucc" de ha elromlik, márpedig nekem már romlott el, akkor sokkal nehezebb javítani, mint a saját gyártmányomat.
Üdv,
Peti74
Elnézést, de nem akar összejönni.
inkább beírom http://kep.tar.hu/tar/galeriaim/50031474#2 a jawa 350-e címszó alatt.
Heló Matya!
Nekemis 6 v-os van én ÍGY oldottam meg, már több mint 10000 mentem minden probléma nélkül, betettem egy 6-ról 12-re atalakítót
Üdv papa!
Peti!
Sztem te félreérettél valamit.Bár lehet, hogy én fogalmaztam pongyolán.
Tudom, hogy nálad működik 6V-os elektronika, de mivel erről többet nem tudok, ezért ÉN nem vállalom, hogy betegyem bárkinek is a motorjába..Ettől függetlenül még működhet rendesen...Sőt, ha azt mondja valaki, hogy kell neki egy, és tőled vesz/kér egyet csak csináljam meg a gépészeti részét, ám legyen..De mivel mint írtam, az eletronika elméletéhez nem értek, nem vállalom, hogy megcsináljam másnak..Az hogy ha magamnak összerakok valamit, és szopok vele eseteleg már más tészta, akkor csak magamat okolhatom esetleges kudarc esetén.Másoknak nem merném megépíteni, ennyi...A trabiét szívesen felrakom bárhova.Állítólag megy az is 6V-on rendesen, de azt még nem próbáltam soha.
Bibumm és mindenki !
Kivételesen ne higgyetek Matyának ! Mert a 6V-os hall jeladós elektronikus gyújtás egy stabil, megbízható szerkezet. Ha nem lenne az, nem engedtem volna, hogy a barátnőm végigmotorozza egy 6V-os, csepptankos 350-essel egész Erdélyt a Duna-Deltáig oda-vissza át a Kárpátokon és Moldávián. És az a rész sajnos messze nem Nyugat-Európa, ha megállt volna a gépezet, akkor max egy lovaskocsit stoppolhatunk volna. De nem állt meg, oké ? Sem gyújtás, sem töltés gondunk nem volt. Eddig 16 ezer km alatt bizonyított. Ugyanez ez a rendszer működik már néhány 634-esben és 6V-os MZ-ben is.
6V-osok, ne csüggedjetek !
Üdv,
Peti74
Pdarányi.
Köszi az infót, elolvastam a cikket. Korrekt cucc ez a vape. A 2421 korona viszont 9 forintjával kb. 22ezer Ft.
Azt hiszem, akkor nem volt olyan drága 13 ezerért berakni egy trabi gyújtást a legutóbbi 638-asba, ahol a bontóba rohangálást, az esztergálást, az új alaplap reszelgetést és a teljes beszerelést is én intéztem.
Megtaláltam a vape oldalról linkelve a Vape gyújtást és egy 12V/150W-os generátort együtt tartalmazó tartalmazó szettet, az ára 200Euró, az postaköltséggel min 55ezer Ft. Azért ez sok.
Üdv,
Peti74
Most nézem az előzményt...akkor ez sajna nem nyert, a nemzetközi tudakozóval próbálkozz, vagy az adott ország szolgáltatójának keresőjével, hiszen a címet és a régi telszámot is tudod!
Bocsi, ha már nem műxik, ezt adja ki a google:
a cím a következő: MOTOLAND,Henzel Péter, Nánaská 22. Telefon: 00421-905245367 (Egy távolsági buszmegálló van a bolt előtt) Meg fogod találni! ...
Senki sem tudja hogy tudnám elérni a párkányi Motoland boltot???Nagyon fontos lenne!
Esox.
Ha van egy háromkarú közepes méretű csapágylehúzód, akkor a legfontosabb szerszámod megvan a blokk széthúzáshoz. Ha nincs, akkor előbb szerezz be egyet.
A többit utána elmagyarázom, nem ördöngősség (de azért a a nagykalapács és a csavarhúzó as blokkfelek közé nem megengedhető, leginkább a főtengelyt lehet vele elgörbíteni).
Az a lényege az egésznek, hogy a főtengely forgástengelyét középpontnak tekintve, központosan kell széthúzni a két felet (vagyis a jobb oldali főtengelycsonkot kell központosan kinyomni a a főtengelycsapágy belső gyűrűjéből).
Üdv,
Peti74
Szev!Megnézem mekkorák,de minden cuccról lesz fénykép hétfőre igérem.Békéscsabai vagyok, postázni tudom.A főtengely,váltó holnap lesz kiszedve,ugyan Jawa blokkot még nem húztam szét,ha vmi trükk lesz vele csak rájövök.Azt a blokkot ami viszont a mocimban van soha nem merném szétszedn,és mivel váltó gondom van még mindíg keresek egy közeli szerelőt aki elvállalná.Hell!
Most látom, hogy az üres kormánycső típusazonos a kat. szerint.Tehát a felhegesztett fékkartartónak minden esetben 2 bowden befogadására kéne alkalmasnak lennie. Akkor, ha ez igaz, csak a karok tudása lehet különböző.Tehát 1, vagy 2 bowdenes.
Az eredeti ősi magyarországi forgalmazó katalógusa van meg nekem, a Mobil.
Nem leszel boldogabb, ha ideírom a 12 jegyű gyári, vagy a 7 jegyű mobil cikkszámot.
Lényeg :
Van 3 fékkar, 2 alu, ebből az egyik jó 634-hez, a harmadik, a műanyag nem jó.
Az alu kuplungkar mindkettőhöz jó.
A katalógus x-el jelöli a tipusazonos cuccokat. Eszerint válaszoltam.
Nem biztos, hogy egyetértek vele.
Saját nézetem szerint mindegyik kar jó mindenhova, max a fékkapcsolót nem lesz képes működtetni a csak 1 bowdenvég befogadására alkalmas kar.Jellemzően a műanyag, vagy a régi gyártású alu.Ezzel párhuzamosan a kormányra hegesztett fékkartartó is lehet egy, vagy két bowdenkülső megtámasztására alkalmas.Ha csak monogám kiépítésű, nyilván felesleges bele a társas fékkar...:-)
Nekem is 638 Twin Sport-om van, es alu fék- és kuplungkar van rajta. Ez mástól függhetett, pl gyártási évtől.
A 638 alu fékkarja képes működtetni a stopbowdent, a 638 twin műanyagvacka nem. A 2 típus a motorblokkon , ennek felfüggesztésén és asszem az első telón kívül szinte azonos. Holnap megnézem a katalógust, jelzi az azonos motyókat, megírom.
A 2005-ös szezon elején szereltem fel a gépre a Vape MZ-04 gyújtást. Olvashatsz is róla cikket itt az oldalon. Eddig csak 6100 km-t tettem meg vele, de maximálisan elégedett vagyok. Itt van róla néhány kép.
Ami az árát illeti, az MZ-04 2421 cseh koronába kerül postaköltséggel együtt Magyarországra. Ez nem tatalmaz generátort, hanem az eredeti Pal-ra kell felszerelni.
Ami generátort (állandómágneses) is tartalmaz fesszabbal együtt az drágább, pontosan nem tudom megmondani mennyivel.
A vape.cz oldalon egyébként szépen le van írva, milyen gyújtásokat árulnak.
Üdv!
Hali!nem tudod hogy kell szétszedni a JAWA hátso telot?Kivül rugos.Elöre is köszi.UDV
Na kezdem az elején...:))
Mennyiből jön ki?Változó...Eléggé függ az elektronika árától, a felszerelés módjától, stb...
Elvileg csinálható mindkét feszültségre, de én a biztosat a 12V-ra mondanám, mert arra a trabié pont megfelel.A 6V-ossal azért nem olyan egyszerű a helyzet..Ott fejlesztgetni is kéne még, azt hiszem.De egyébként én az elektronika elméletéhez elég hülye vagyok.A gépészeti része megy jól..
Miért nem veszi kézbe valaki?Hát én a magam részéről a gépészetet vállalom, de arra nincs keretem, h beruházzak előre soksokezer Ft-ot, hogy aztán csak el kelljen adni egységcsomagként.Viszont ha valaki megkeres, akkor nagyon szívesen segítek neki, elmondom mit merre hogyan, még ha megyek esztergályoshoz, meg is csináltatom neki a gépészetet, de az nem két nap alatt van kész, hanem adott esetben egy hét, ha épp úgy érnek rá, foglalkozni vele.Adott esetben a gépészeti "egységcsomagot" le is szállítom, de azt inkább mondanám szívességnek az 1-2 ezer Ft haszon miatt, minthogy üzleteljek vele.Ha üzlet, akkor illene keresni 3-4E Ft-ot csomagonként, és azt hiszem az sem lenne egy elszállt ár a belefektetett idő, és munkát számolva...
A Te általad fejlesztetthez sok sikert kívánok, de vagyok olyan maradi, hogy én már csak a jól bevált, kipróbált technikában bízom..Nem véletlenül.Voltak itt is mindenféle kísérletek az oldalon saját fejlesztésekkel, és eddig senki nem gazdagodott meg rajta, úgy tudom...Egyszerűen, amennyiért megérné foglalkozni vele, ilyen kis szériánál, mert azért valljuk be, nem lehet ezekből ezres tételmennyiségeket eladni, olyan nagy árréssel kellene dolgozni, hogy azt mondja az ember, hogy megéri csinálni, amennyiért már nem venné meg senki.
De sok sikert a piacradobáshoz.
Sziasztok!
Nem tudja valaki,hogy a párkányi Motoland boltnak megváltozott-e a telefonszáma?Mert nem tudom őket már két hete elérni a 00421905245367-es számon.Fontos lenne,ha valaki tud,segítsen.Előre is köszi!
Igen, de 190-nél már nem termeli a benzint. :)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|