hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Matifu
válasz erre | email2006-02-28 23:34:39
Eddig Pannóniám volt, ott is vannak érdekes dolgok. A jawa egy sokkal nagyobb cég szerintem itt még sokkal érdekesebb dolgok vannak. Amit az előbb láttam 634-esne a német honlapon csak alapjaiban hasonlít az enyémre. Más a tank az ülés meg az egész benyomás a motorról.
sorszám: 6770 (46203)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-28 23:22:25)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-02-28 23:22:25
Azért ez nem ilyen egyszerű. :) Itt a fórumon volt egy srác (lehet, hogy még mindig itt van), aki vett vadonat új Jawa 350 Chopper-t. Nem tudom pontosn milyen gyártási évvel, de az tuti, hogy 2000 utáni volt. És az még bizony 639 típusnév alatt futott! Én is alig hittem el. De a 350 Style az már 640-es típus.

És azt hiszem, hogy voltak átfedések is, vagyis, hogy egyszerre két típust is gyártottak.
És az is gyanús, hogy csak 3 évig gyártották a 638-ast, és egészen 6 évig a 639-est. Amit én olvastam újságban tesztet, abban is volt egy áttekintés, és ott az volt, hogy a 639-est vagy csak 1-2 évig csinálták.

Ja, és a felsorolásból hiányzik a 632-es, ami biztos nem a 639-es után volt, mert az egy hibrid a 634 és 638 között.

Szóval szerintem ezt már soha senki sem fogja tudni pontosan megmondani, hogy mikor mit gyártott a Jawa. :))
sorszám: 6769 (46202)
(előzmény: Matifu, 2006-02-28 22:56:01)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-02-28 23:10:46
Hát ha 6V-os, akkor két lehetőseg van: SZ13 vagy SZ14. Mindkettőnél cserélődik a komplett rendszer (generátor+fesszab). A különbség az, hogy az SZ13-as szettben 12V-os generátor van, az SZ14-esben pedig 6V-os (természetesen mindkettő negatív testelésű).
Az SZ14 valamivel olcsóbb, de nem sokkal.

Persze mindkettő drágább az MZ04-nél, de azért jóval kevesebb 200 Euro-nál.
sorszám: 6768 (46201)
(előzmény: Matifu, 2006-02-28 22:35:10)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-02-28 22:56:01
Megfejtettem a rejtéjt az mz-b.de'-n:
1974-1983-ig Jawa 634
1983-1986-ig Jawa 638
1984-1990-ig Jawa 639
stb.
sorszám: 6767 (46198)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-28 21:14:33)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-02-28 22:53:29
Köszönöm.
sorszám: 6766 (46197)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-28 22:36:03)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-02-28 22:36:03
Az alkatrészkatalógusban lehet megnézni.
Egy darabig Ducati gyújtással is gyártották, de azt hiszem, azok mind exportra mentek. Úgy hallottam, hogy voltak velük gondok. Volt egy ideig bizonyos Marco gyújtás, és aztán jött a Vape, ami folyamatosan fejlesztve volt, amíg ki nem forrott.
sorszám: 6765 (46195)
(előzmény: R.A., 2006-02-28 21:47:31)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-02-28 22:35:10
Öszintén még nem szedtem szét, de az tuti, hogy az enyémben 6V-os akksi van, tehát szerintem még dinamós. Ha megadod a számodat felhívnálak.
sorszám: 6764 (46194)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-28 21:14:33)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-02-28 21:47:31
A 640-es gyújtásáról van valahol ábra vagy fénykép ?
sorszám: 6763 (46191)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-28 21:14:33)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-02-28 21:20:41
Mi az hogy 200 Euro?!
Pontosan meg kell nézni, melyik típushoz keresed, mert van többféle.
Legolcsóbb az MZ04, ez kell a 12V-os Pal Magneton generátorosokhoz (638/639/esetleg 640).
A többi azért drágább, mert cserélni kell a generátort és a fesszabot is. Mondjuk az új generátor már állandómágneses.

És csakis közvetlenül a Vape gyártól érdemes rendelni! Annál olcsóbban nem jutsz hozzá! Se a magyar képviseletnél, se az mz-b.de-n (hacsak nincs valami akció, de arra ne nagyon számíts).
sorszám: 6762 (46185)
(előzmény: Matifu, 2006-02-28 19:04:30)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-02-28 21:14:33
Mondom, 632=634 blokk 638 vázban (tehát nem értem a vázszám hogy lehet nálad 634-es) + 12V-os generátor. Nem kell a 632 mögött nagyobb csodát sejteni. Tehát a blokkhoz a 634-es csereszabatos, az elektronikus rendszerhez (és elméletileg a vázhoz is) a 638/639/640-es (mondjuk a 640-esek többsége már nem megszakitós gyújtású).
sorszám: 6761 (46183)
(előzmény: Matifu, 2006-02-28 19:22:39)

 
 
Attis
válasz erre | email2006-02-28 21:11:05
Szia Jocky!

Elfelejtettem a jelszót, de összejött:)

Gumigyűrű 20*25-ös, "O" gyűrű 20 Ft-ért, vagy utángyártott 250 Ft-ért akár tőlem is.

Attila, Budapest
sorszám: 6760 (46182)
(előzmény: Attis, 2006-02-28 21:07:49)

 
 
Attis
válasz erre | email2006-02-28 21:07:49
jelszó?
sorszám: 6759 (46181)
(előzmény: jocky, 2006-02-26 16:49:43)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-02-28 20:56:05
Hát ez tényleg csodálatos forgalmi lehet :)
sorszám: 6758 (46179)
(előzmény: Matifu, 2006-02-28 19:22:39)

 
 
notdead
válasz erre | email2006-02-28 20:04:40
Akkor marad a trabi. Tudnátok segíteni hogy hogyan rakjam helyesen fel a jeladót s az alaplapot a megszakító helyére? emilem: wolf@dpg.hu Előre is köszi!
sorszám: 6757 (46177)
(előzmény: notdead, 2006-02-28 19:56:27)

 
 
notdead
válasz erre | email2006-02-28 19:56:27
200 euro! Azannya! Az kicsit sok pézz! Lehet hogy maradok a trabinál!:)
sorszám: 6756 (46176)
(előzmény: Matifu, 2006-02-28 19:04:30)

 
 
notdead
válasz erre | email2006-02-28 19:52:10
Hi!Még a régi megszakítós van a gépen, csak szereztem egy trabi gyújtást, s akkor olvastam hogy létezik ez a vape féle. Csak érdekelne az ára, ha nem egy borsos összeg akkor inkább ezt tenném rá, mert ahogy olvastam elég jó kis cucc és könnyebb is felbuherálni, mint a trabiét.
sorszám: 6755 (46175)
(előzmény: Fullkopy, 2006-02-27 22:47:55)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-02-28 19:36:54
Értettük elsőre is..:)))
sorszám: 6754 (46173)
(előzmény: Matifu, 2006-02-28 19:22:39)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-02-28 19:22:39
Hello!

Bocsi, ez az új forgalmi varázsa. Az alvázszám 634-es a motorszám a 632-es. 1983-as a motor. Igazából arra lettem volna kiváncsi, hogy az újabbnak a blokkja mennyire tér el, érdemes-e kicserélni, vagy csereszabatosk-e az alkatrészei.
sorszám: 6753 (46172)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-26 23:02:55)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-02-28 19:22:25
Hello!

Bocsi, ez az új forgalmi varázsa. Az alvázszám 634-es a motorszám a 632-es. 1983-as a motor. Igazából arra lettem volna kiváncsi, hogy az újabbnak a blokkja mennyire tér el, érdemes-e kicserélni, vagy csereszabatosk-e az alkatrészei.
sorszám: 6752 (46171)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-26 23:02:55)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-02-28 19:22:12
Hello!

Bocsi, ez az új forgalmi varázsa. Az alvázszám 634-es a motorszám a 632-es. 1983-as a motor. Igazából arra lettem volna kiváncsi, hogy az újabbnak a blokkja mennyire tér el, érdemes-e kicserélni, vagy csereszabatosk-e az alkatrészei.
sorszám: 6751 (46170)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-26 23:02:55)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-02-28 19:19:46
Hello!

Bocsi, ez az új forgalmi varázsa. Az alvázszám 634-es a motorszám a 632-es. 1983-as a motor. Igazából arra lettem volna kiváncsi, hogy az újabbnak a blokkja mennyire tér el, érdemes-e kicserélni, vagy csereszabatosk-e az alkatrészei.
sorszám: 6750 (46168)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-26 23:02:55)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-02-28 19:04:30
A VAPE honlapján megtalálod. Én az enyémre 200 Euroért találtam, igaz még nem rendeltem. Újabb típusikhoz szerintem a Jawa magyar képviseleténél is hozzá lehet jutni.
sorszám: 6749 (46164)
(előzmény: notdead, 2006-02-27 20:29:51)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-02-28 16:42:03
Milyen megoldásomat láttad? Előretolt lábtartó? Hozzá sem nyúltam. Összekeversz valakivel.
sorszám: 6748 (46155)
(előzmény: sgab, 2006-02-28 12:40:31)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-02-28 16:30:41
Jobbról a kupplungkiemelőnél tudod a váltó létetőtengelyét a legkönnyebben mozgatni. Hogy onnan mennyire bonyolultan hozod át balra az áttételezést, azt rádbízom . Én a fékpedál helyére, ill. annak a tengelyére akarom szerelni az áttételező karokat. Igaz, nekem annyival könnyebb, hogy nem előre, hanem hátrafelé kell eltoljam a váltókart. De előfelé is megoldódik a móka, ha a váltórudazat kicsit vastagabb anyagból hajtva, olyanra hogy kikerülje a blokkot, és mondjuk nem a leggagyibb biliacélból, ami (lévén eleve görbe) váltáskor elkonyul.
sorszám: 6747 (46154)
(előzmény: sgab, 2006-02-28 12:40:31)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-02-28 14:12:12
batorit
ok. Nekem meg lesz a henger később is, ha kell üzenj.
Háj!
sorszám: 6746 (46149)
(előzmény: batorit, 2006-02-27 17:13:46)

 
 
sgab
válasz erre | email2006-02-28 12:40:31
Sziasztok!

Amíg nincs meg a mocim addig is érdeklődnék. :-)))
Előre tolt lábtartót szeretnék, de egy picit megijesztett hogy a váltókar a berugókar (is). Ti hogy oldottátok ezt meg?
Láttam "pdaranyi" megoldását (gondolom gyári), de az nekem egy picit húzós (kb. 50.000 Ft).
Gondoltam a cső a csőben megoldásra, szimeringgel és o-gyűrűvel. De lehet, hogy túlkomplikálom! Szóval, ötletek?

Előre is köszönöm.
Üdv.
sorszám: 6745 (46146)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-02-27 22:47:55
Ha eddig jó volt a trabié, minek költenél? Hagyd úgy.
sorszám: 6744 (46131)
(előzmény: notdead, 2006-02-27 20:29:51)

 
 
notdead
válasz erre | email2006-02-27 20:29:51
Hali!Lenne egy kérdésem. Tudja valaki hogy mennyibe kerül ez a Vape gyújtás, s hogy van e mo-i forgalmazó? Vagy egyáltalán megéri ezt rátennem, vagy maradjon a trabié?
sorszám: 6743 (46122)
(előzmény: Fullkopy, 2006-02-27 18:15:49)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-02-27 18:15:49
Én a Guma-ker -nél vettem Mitas márkájút, akkor kedvező áron, oldalkocsisomhoz tökéletes, szólóhoz jobb tapadású, puhábbat is el tudnék képzelni. T : 425 51 39 ( Csepel, ipari park ) Árügyben itt érdeklődj .
Nagyon olcsó a tömlővédő szalag, érdemes cserélni, tán a belsőt is egyúttal, én mindezt megcselekedtem... ha pedig már amúgy is le van bontva a gumi, a berohadt küllőket, küllőanyákat is érdemes egyúttal cserélni. Ha szükséges, az abroncs takart részének rozsdamentesítését, védőalapozását is meg kell csinálni, meghosszabbítható az élettartama .
sorszám: 6742 (46110)
(előzmény: bibumm, 2006-02-27 16:28:19)

 
 
batorit
válasz erre | email2006-02-27 17:13:46
Joseph251
Köszi de egyenlőre nem kell henger mert a dugoval gyürükkel együtt gyári és
jo, Bár fontolgatok egy gyürüzést
sorszám: 6741 (46103)
(előzmény: Joseph251, 2006-02-26 22:00:06)

 
 
bibumm
válasz erre | email2006-02-27 16:28:19
Én is ezekre gondoltam, ahogy lesz rá, cserélem őket.
Mennyi egy első, és hátsó közepes min./ár gumi ezekben a méretekben?

Nyeregtáska forrást már találtam, jó árban, újak :
www.rmcmotor.hu
sorszám: 6740 (46099)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-02-27 15:59:11
Öreg gumival kétkeréken életveszélyes lehet, minden látható előjel -pl. repedések a mélyágyban- nélkül esetenként szétnyílik. Ezek tapadása amúgy is kritikán aluli.Jobb cserélni.
A másik gond az ezeréves belső, elfárad, szétreped. Az enyémben például volt egy visszahajtás, biztos síkpor nélkül szerelték, teljesen meg volt törve a visszahajtásnál, végigrepedt. Beépíthető szeleppel is találkoztam, ahol a szorítóanya alatti alátét porrá volt rozsdásodva.
sorszám: 6739 (46096)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-02-27 15:34:39
Szia Bibumm!
A 20 éves gumikkal semmi gond, legfeljebb kicsit jobban csúsznak mint az újabb keletűek, mert meg vannak kissé keményedve. Ez nem is feltünő addig amíg nem akarsz kicsit tempósabban motorozni kanyargós úton.:)
sorszám: 6738 (46094)
(előzmény: bibumm, 2006-02-27 09:57:39)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-02-27 15:05:51
Tényleg 12 voltos, a kezelési utasítása itt van a szakirodalomban, ráadásul úgy tűnik, csak 89-től gyártották, tehát elég fejlett típusnak kéne lennie.
sorszám: 6737 (46092)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-26 23:02:55)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-02-27 14:54:46
Emlékeim szerint egy tök egyszerű, de olajálló "O" gyűrű cserével megoldható, sajna nincs benne a mérete a katalógusban.
sorszám: 6736 (46089)
(előzmény: jocky, 2006-02-26 16:49:43)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-02-27 13:25:40
Így van, ez a trú sztori. A kpm-esek remek hozzáállásáról még annyit, hogy rá egy hétre vittük az én gépemet(zsírúj fényezés, új gumik, király állapot, szilikonnal lefújva a gumialkatrészek) és a nagytudású vizsgabiztos belekötött, hogy szerinte nem látszik megfelelően a távolsági fény kék visszajelzője. Mind1, átment, de nagy pöcsök az bitos. Márcsak azért is, mert Hurka előtt meg átengedett egy olyan Mz-t, ami hó verzett volt, ráadásul szét volt szakadva a láncvédő búrája is, meg tiszta sár volt az egész gép.
sorszám: 6735 (46081)
(előzmény: Hurka, 2006-02-27 12:04:12)

 
 
Hurka
válasz erre | email2006-02-27 12:04:12

Így van, én vagyok az a koma!
A kpm-nél nem akarták átengedni a mocit Metzeler enduro gumival, mert nem volt rajta az E betű. Visszavittem pár óra múlva a gyári gumival és simán átment. Nem tudom a 20 éves gyári gumi miért jobb nekik, mint egy 3 éves, alig használt Metzeler?

Én egyébként gyári első gumival vettem a 87-es Jawa-mat és semmi gond nem volt az akkor 17 éves gumival, csak akkor csréltem le, amikor műszakira vittem következő évben.
sorszám: 6734 (46080)
(előzmény: bibumm, 2006-02-27 09:57:39)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-02-27 11:42:09
Háj bimbumm!
Nekem a '62-es jawa idealon hátul még mindíg a gyári gumik vannak és bár már repedezett(de ez csak 6-éve lött elő) még mindíg megy vele a gép. Persze az is igaz, hogy ez csak 50ccm. Gondod akkor lehet a 20éves gumival, ha nincs rányomva az e-betű bekarikázva, de ez is max vizsgán okozhat bajt, és szerintem a kpm eseken kívül mindenki leszarja, hogy szabvány gumid van vagy nem. Mondjuk komámnak legutóbb belekötöttek(egy jókora cross gumi van neki hátul) és leszedették, de még aznap visszavittük egy gyári barum gumival - és hát ez is 20 év körüli - és simán levizsgázott, pedig fordítva raktuk fel:)
sorszám: 6733 (46078)
(előzmény: bibumm, 2006-02-27 09:57:39)

 
 
bibumm
válasz erre | email2006-02-27 09:57:39
1 kérdés megint! :

A gépem "83-as, ki is cseréltem rajta minden gumialkatrészt,
KIVÉVE : a felnin a gumikat, és a belsőket.
7000 Km -t futottak, és még hajszálrepedés sincs rajtuk, nemhogy az öregedés egyéb jelei.
Van, aki mostanában koptatta el a 20 éves gumikat?
Lehet gond velük?
Használhatom őket???

KERESEK :
Használt nyeregtáskát, vastag bőrből!
Ilyenekkel foglalkozó kereskedő cím, tel. is érdekel!
sorszám: 6732 (46074)

 
 
H.Peti
válasz erre | email2006-02-27 07:49:44
Sziasztok!
Lehet,hogy igazatok lesz,bár még nem jött meg a cucc,lehuzót is lehet csináltatni,én még sosem láttam ilyet.?
sorszám: 6731 (46070)
(elözmény: Matya, 2006-02-25 21:27:57)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-02-26 23:02:55
Matifu,

Hát ha 6V-os és vázszám szerint 632-es akkor ott valami turpisság van!
A 632-es 12V-os! Egész pontosan 634-es (vashengeres) blokk a 638-as típus 12V-os generátorával ellátva, a 638-as vázába építve.


Üdv!
sorszám: 6730 (46068)
(elözmény: Matya, 2006-02-26 14:39:13)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-02-26 22:59:08
Kérem szépen kedves rendszergazda, rossz a hivatkozás az előzményre!
Ez lenne a helyes: Hurka, 2006-02-24, 11:20:03


Üdv!
sorszám: 6729 (46066)
(előzmény: pdaranyi, 2006-02-26 22:56:31)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2006-02-26 22:56:31
Rámutatsz a kurzorral, és a böngésző lent kiírja, hogy mire hivatkozik a link. Jelen esetben "mailto:pdaranyi@yahoo.com". Tehát a címem pdaranyi@yahoo.com.


Üdv!
sorszám: 6728 (46065)
(elözmény: Matya, 2006-02-24 11:20:03)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-02-26 22:19:36
Háj!
Már nem emléxem, de v.kinek ígértem mustang szerelési kézikönyvet régebben. Na hát mostmár megvan, elektonikus formában.Ha kell elküldöm emailban, csak persze írd meg a címed.
sorszám: 6727 (46064)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-02-26 22:00:06
Háj batorit!
Van egy hengerem a mocidhoz, ha érdekel írj vagy ide a fórumba, vagy emil:joseph251@freemail.hu
sorszám: 6726 (46062)
(elözmény: Matya, 2006-02-26 13:07:10)

 
 
lajos
válasz erre | email2006-02-26 21:23:56
Kedves Fullkopy!
Régen,alighanem '81-ben TS 125-be tettem ilyen NiFe 12 Ah-ás akkut. Így is adtam el. Akkus lámpába való volt, párosával volak a cellák. Egyikről levágtam a párját, 5 cellát használtam. Kisütésnél a cellafeszültség 1,2 V töltésnél 1,4 V azaz 6 és 7 V. Undok mert mindég szutykos volt.
Üdvözlettel:Laci
sorszám: 6725 (46060)
(elözmény: Matya, 2006-02-26 15:12:57)

 
 
lajos
válasz erre | email2006-02-26 21:23:56
Kedves Fullkopy!
Régen,alighanem '81-ben TS 125-be tettem ilyen NiFe 12 Ah-ás akkut. Így is adtam el. Akkus lámpába való volt, párosával volak a cellák. Egyikről levágtam a párját, 5 cellát használtam. Kisütésnél a cellafeszültség 1,2 V töltésnél 1,4 V azaz 6 és 7 V. Undok mert mindég szutykos volt.
Üdvözlettel:Laci
sorszám: 6724 (46059)
(elözmény: Matya, 2006-02-26 15:12:57)

 
 
jocky
válasz erre | email2006-02-26 16:49:43
Figyelj!
Az aksin semmi adat sincs(egyébként cellánként van összerakva),de ezen már túl tettem magam(veszek egy újat).Inkább azt mond meg nekem,hogy lehetne megoldani a gumigyűrű gondot a berúgókar tengelyen?Lehet kapni vagy mivel lehet pótolni?
Előre is köszi!
sorszám: 6723 (46046)
(elözmény: Matya, 2006-02-26 15:12:57)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-02-26 16:25:15
Ez tényleg nagy kitolás, főleg, ha meggondolom, hogy a németeknél csak motorkód szerepel a forgalmiban, igaz akkor sem lehetne más tipusúval cserélni. A magyar műszakiról meg csak annyit, a friss műszakis Jawam kormánycsapágya úgy lóg, hogy én elvenném a tevékenységi engedélyét a vizsgabázisnak, ahol csinálták, a 23 éves Yamahámat meg 3 m-ről megnézték és rendben is volt. Máskor meg hülyeségeken szőröznek.
sorszám: 6722 (46040)
(elözmény: Matya, 2006-02-26 15:22:17)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-02-26 16:14:33
Köszi nekem ez a lényeg, az elejét is változtatni akarom, a papirozás egy más dolog. A blokk alkatrészei, váltófogaskerekek, csapágyazás, tengelykapcsoló, stb mennyiben térnek el? Egyébként a 6V-os is átalakítható 12 V-os, elektronikus gyújtásúra 200 Euroba kerül elméletileg.
sorszám: 6721 (46038)
(elözmény: Matya, 2006-02-26 15:37:23)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu