hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. október 20. szombat 
Vendel

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 541 oldal
|< 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Árpád
válasz erre | email2015-11-19 22:23:18
A CZ 472 ha minden igaz, jawa 634 blokkal van szerelve.
sorszám: 26837 (144971)
(előzmény: l.viktor002, 2015-11-19 19:52:15)

 
 
l.viktor002
válasz erre | email2015-11-19 19:52:15
634 helyett 472. ;) Bocsi az elírásért.
sorszám: 26836 (144970)
(előzmény: l.viktor002, 2015-11-19 19:40:49)

 
 
l.viktor002
válasz erre | email2015-11-19 19:40:49
Sziasztok,

kicsit megkésve, de köszönöm a válaszokat.
Mindennap néztem azután hogy felraktam a kérdésemet, de 5 nap után, elkezdtem keresgélni. Az első szerelő akit ajánlottak ő azt mondta nem meri elvállalni, mert csak Pancsikat szerel, (70 év felett volt az Úr). Végül egy másik veteránmotor és autószerelőt találtam, akihez ma gurítottuk be a járgányt. Ő azt mondta, sokat nem ígér és mivel nem tudja meddig él szó szerint értsétek :(, csak arra vállalkozik hogy beinditja (kompresszió, a gyújtást beállítja, kipufogót megnézni).
100 szónak is egy a vége, nektek van igazatok, kénytelen leszek megtanulni, találtam is leírásokat, pl. a gyújtásbeállítást is érthetően leírja. Ennek ellenére nem mertem neki állni a motoron semminek, annál azért jobban szeretem hogy kísérletezgessek rajta :D.
Egy vallomással is tartozom, nem 638-as, hanem (Cz) 472-es. Ne kövezzetek meg :D, később néztem meg a törzskönyvét.
Télen elleszek az apróságok rendelésével :). Biztos ismeritek ezeket az oldalakat : http://www.motoralkatresz24.hu
http://www.jawamarkt.cz
http://jawashop.com
sorszám: 26835 (144969)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-11-10 12:57:44
Én NGK pipát használok jelenleg. Kimondottan motoroknak gyártották. Gumis, jól bírja vizet. Több motoros boltban láttam már. Én is a Brisket ajánlom gyertyának
A kompresszió.... Szerintem nemhogy szabad, hanem kell az olaj beöntés a henger be hosszabb állás után. Szárazon gyakorlatilag nulla kompressziót tapasztaltam. Olaj nélkül fél órát lehet rugdosni. Azalatt tuti megfullad a benzinben és a gyertyákat is beköpi. Előbb lesz olajos a légszűrő mint a henger.😀
Persze lehet hogy jógyűrükkel a hengerek élettartamának első felében jobb a helyzet. Én már közelíttek hengerfúrási helyzethez.

Az ember eléggé rászorul hogy maga javítsa a jawáját. Nem mindegyik motorszerelő ék van hozzá érzéke, nem is mindegyik vállalja. Gyakran sokat is kérnek.
Engem spéci elszórakoztat ia matatás a motoromon. Én semmit se értettem a dologhoz az elején, mégis boldogultam valahogy. Most se vagyok gépész, de előbb utóbb minden hibát el tudok hárítani. Amit ember készített, azt ember meg is tudja javítani. Másrészt az ember nem arra születik hogy legyőzzék.😀
sorszám: 26834 (144952)
(előzmény: hzoltaan, 2015-11-10 11:36:01)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2015-11-10 11:36:01
Hat, ha 4 evet allt, akkor azert kellhet neki segitseg. En sokat jarkaltam 634-el, leszamitva a 6V-os gyujtast, szerintem fasza gep. (volt egy haverom aki evente vett bele egy teljes gyujtas alaplapot es futarkodott vele. Nem kellett gyujtast allitgatni, ennekm 600km-kent)
szoval, hol allt, hogyan allt. En cserelnem a gyertyakat ujra, asszem szerencsem volt mindent kiprobalni, talan a Brisk volt ami bejott, de ez vallas jellegu. Aztan venni egy rof gyujtokabelt, de a rez belut, nem a szenszalast. Minden csatlakozot jol megtisztitani a trafokon, mindenhol.
Beallitani a gyujtast (ezt relative jol leirja a sok-sok szakirodalom csak csavarhuzo 10-es kulcs kell hozza, esetleg egy nagyobb szog (jobb a muanyag valami placa) a hengerbe amivel a 3mm elogyujtast beallitod) Esetleg egy teszt, hogy a trafok jol adjak-e. Egy hondas manualban lattam egy modszert: Egy muanyag darabra szigeteloszalaggal rogzitsd fel a gyujtokabelt, a vegetol pediog 6-7 mm-re rogzits be valami vezeteket amit a foldre kotsz. A szikranak szep kek ivet kell huznia ezen a 6-7mm-en, ha nem, szopni fogsz. A 6V hondamon vagy 10-12mm-t atugrik. Tapogatni a kabelt a teszt kozben ellenjavallt...
ha biztos vagy, hogy a gyujtas jol van beallitva, es a trafok jo szikrat adnak (uj pipa sem arthat, itt johet kreativitas, en sikkerel alkalmaztam valami autobol szerzett pipat. Asszem a Ciquecentonak van nem egyenes pipaja) akkor csak a karbit kell osszehozni. :D
Egy felujitoszett relative olcso, ha szet van barmolva a belseje, de azert az a jikov az eleg sokat kibir. Lyukas uszo mondjuk handikepp.

De az elso amit nagy lelkesedessel javaslok:
Kompresszioteszt.

Ezt akarmelyik autoszerelo meg tudja neked csinalni. En vettem tesztert es nagyon meg tudja nyugtatni az embert, hogy nem azert nem indul mert szar az egesz. Volt olyan is, hogy tudtam, hogy azert nem indul, mert a 4-bol 2 henger elment nyaralni.
A Jawanal hidegen (kis olajat azert szabad befrocskolni egy fecskendovel) tipikusan a kompressziomerok Zold savjanak a kezdeten szoktam merni. (tobb motornal igy volt) Ez ilyen. Ne varj tole hatalmas kompressziot. De azert legyen.

Mivel olvasom, hogy szerelni nem szeretned...
Hat, lehet, hogy fogod! :D
Annyira egyszeru, hogy nemi technikai erzekkel konnyen meg tudsz csinalni mindent, egy marek szerszammal. Igazan jo szerelo hianyaban pedig sajnos kell is majd csinalgatni rajta dolgokat. Nem art, ha az alapokkal rendben vagy, mint gyujtas, karbi. En speciel belevertem kb 15000km-t, benne egy tura angliaba, es gyujtason meg bowdeneken kivul nem volt vele sok dolgom. De rengetegszer volt az, hogy valami nem tetszett es akkor egy fel ora reszelgetes, csavarozas. Szereti a piapfustot, na! :D


szerintem a forum es egy letoltott gepkonyv alapjan mindent meg tudsz csinalni ami nem igenyel komoly gepmunkat.

esetleg javaslom a kipufogokonyokok levetelet es belenezni. Ha van benne 30-35000km, akkor eselyes, hogy el van kormolodva, azt ki kell pucolni. Ebben az esetben a kipufogot is egetni kell.
sorszám: 26833 (144951)
(előzmény: l.viktor002, 2015-10-28 10:25:53)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-11-08 17:52:59
Az én 634emnél egyszerűbb az eljárás, túlusztatásnál csak benzin csapot kell elzárni és a légszűrő gumit kell levenni. Utánna nem kell többet mint ötöt rúgni és beindul. Ha mégse, akkor gyertya csere vagy pucolás. rengeteg benyát be tud nyomni a légszűrőbe ha túlusztatom. De eddig bármit próbáltam, így maradt.
Az elektronikus gyújtás segített azért egy picit. Ha csak alig úsztatom el, vagy csak egy picit szegényebb a keverék hidegen, még indul. De ha rádermed a kezem az usztatóra, akkor nincs mese, le kell venni a légszűrőgumit.
sorszám: 26832 (144946)
(előzmény: venosz, 2015-11-08 14:00:30)

 
 
venosz
válasz erre | email2015-11-08 14:00:30
Szép gép. Nem indul? A procedúrát ismered? Hidegen lenyomod a pöcköt a karbin 3x 4 mp ig, rugsz 3-at vársz 10 mp-et, és erőteljes rugások. Az enyém nem indul máshogy. el sem lehet lopni :D
Ha megszívta magát a levegőcsavart kitekered a benzint elzárod, kikotrod a benzint a lukból a csavarral, visszateszed a csavart, teljesen betekered majd vissza kifele 2,2,5 fordulatot, és elkezded zárt benzincsapnál rugdosni lazán, kb a tizedikre megröffen, és 12 re indul. A gyertya hőértékére figyelj télen.
sorszám: 26831 (144945)
(előzmény: l.viktor002, 2015-10-28 10:25:53)

 
 
venosz
válasz erre | email2015-11-08 13:53:58
Sziasztok a 631-es 6v os első telómhoz ez jó?
http://e-motorparts.addel.hu/43209-jawa-350-6v/622698-jawa-350-6v-szimering-teleszkophoz-6v-290044-twn
sorszám: 26830 (144944)

 
 
l.viktor002
válasz erre | email2015-10-28 10:25:53
Sziasztok, a segítségetek szeretném kérni. Van egy 81-es Jawa 350 634-esem, és 4 évet állt a garázsban. Szeretném ha legalább üzemképes lenne, sajnos nem értek a motorok szereléséhez, ezért egy motorszerelőre lenne szükségem. Nagyon örülnék neki ha valaki elvállalná, sajnos itt Baranyában nem találtam Jawa szerelőt, egy idősebb Úr mondta, ő csak Pannóniákat szerel, nem mer hozzányúlni a Jawamhoz. :( Itt vannak képek a motoromról: http://indafoto.hu/10_eves_totalcar

Csak most porosabban, meg kicsit kopottabban. Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni!
sorszám: 26829 (144893)

 
 
LECSO
válasz erre | email2015-10-14 20:06:46
Jawa 350-re való VAPE gyujtások eladók. 30-847-33-65
sorszám: 26828 (144855)

 
 
padavan96
válasz erre | email2015-10-11 15:21:42
Köszönöm!
sorszám: 26827 (144837)
(előzmény: Rudolph B, 2015-10-10 13:11:00)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2015-10-11 09:47:12
14-es kulcs.
sorszám: 26826 (144836)
(előzmény: nox72, 2015-06-23 18:57:49)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-10-10 13:11:00
jawamoped.com itt nézelődj és válaszd ki a neked jó típushoz az alkatrészkatalógust, kezelési utasítást, vagy ami tetszik.
Ez angol nyelvű, de van magyar is, most hirtelen nem jut eszembe az oldal címe.
Van egy Jawa Mustang Index fórum is, ez itthoni, oda is benézhetsz.

Jó munkát, üdv.: R
sorszám: 26825 (144835)
(előzmény: padavan96, 2015-10-07 16:51:53)

 
 
padavan96
válasz erre | email2015-10-07 16:51:53
Hello mindenki!

Új vagyok mind ehhez az oldalhoz, mind bármiféle motorozáshoz,magára az oldalra is csak véletlenül találtam rá, de ha már itt vagyok, szeretnék kérdezni pár dolgot.

Tehát van nálam a garázsban egy 1978-as 50ccm-es Jawa Mustang. Kb 20 egynéhány évet állt apám szülőfalujában a garázsukban, onnan hoztuk haza. Kezdeti lelkesedéssel szétkaptuk (most kb a kerekek, sárhányók, lámpa van rajta), de ezek után nem történt vele semmi. (ez 2-3 éve volt...) Most úgy alakul, hogy kb egy hónap múlva már lesz időm foglalkozni vele. Szeretném tavaszra/nyár elejére motorikusan rendbe hozni.
Kérdéseim: Hogyan álljak neki? Mit csináljak? Tudnátok-e segédanyagokat, útmutatókat linkelni?

Előre is köszönöm!
sorszám: 26824 (144831)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-07-07 03:48:37
No, csak nem elkészült már?
Jó volna látni is, ...
Valamelyik objektum előtt legalább..;):)
Teknőc
sorszám: 26823 (144607)
(előzmény: nagykarú, 2015-07-06 19:45:55)

 
 
nagykarú
válasz erre | email2015-07-06 19:45:55
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék hogy egy bejáratós Jawa 250/559-nek mennyi a normális fogyasztása?
sorszám: 26822 (144606)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-06-25 21:01:11
Én is 3mm-t találtam jónak. De én inkább trafó hibára gondoltam elsősorban a durrogással kapcsolatban, utánna egyébb gyújtás hibákra, pl megszakító. A gyújtás beállítás csak szélsőséges esetekben okozott ilyesmit jelenlétemben.
sorszám: 26821 (144569)
(előzmény: Rudolph B, 2015-06-25 20:48:02)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-06-25 20:48:02
3 mm, én ezt találtam a legjobbnak.

üdv.: R
sorszám: 26820 (144568)
(előzmény: nox72, 2015-06-24 21:11:44)

 
 
nox72
válasz erre | email2015-06-24 21:11:44
Akkor be kell állítanom a gyújtást. A felső holt pont előtt hány milliméterrel kell nyitnia a megszakítónak?
sorszám: 26819 (144567)
(előzmény: Árpád, 2015-06-23 22:33:27)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-06-23 22:33:27
13-as kulcs kell elvileg. Ha kicsi, akkor valaki lecserélte valami érdekeisre az anyákat. Én még nem tapasztaltam hogy hengerfej tömítés miatt durrogna. Az inkább gyújtás hibára utal.. Illetve láttam már eldugult kipufogók rendszer miatti durrogást. Pontosabban hallottam. Hibás gyújtás miatt lehetne a hibajelenséged, csak mintha nem lehörgéssel, csak sima lefulladással.
sorszám: 26818 (144566)
(előzmény: nox72, 2015-06-23 18:57:49)

 
 
nox72
válasz erre | email2015-06-23 18:57:49
Köszi srácok a segítséget. A karbit újra szétszedtem és kitisztítottam. A főfúvóka átlátszó ha fény felé tartom.

Viszont azt tapasztaltam, hogyha elindítom, akkor nagyokat durrog. Talán az egyik hengerfej tömítés rossz. Az is okozhatja ezt a hibát? Hányas csőkulcsal tudom után húzni? Nekem 13-asom van, de az kicsi.
sorszám: 26817 (144565)
(előzmény: Árpád, 2015-06-22 20:51:31)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-06-22 20:51:31
Nekem dinamó oldali szimeringtől csinált ilyent. A jobboldali gyertya mindig olajos lett, mert az állt le mindig először.
De ha mégis karbi, akkor valószínűleg főfúvoka dugulás lehet.

sorszám: 26816 (144561)
(előzmény: nox72, 2015-06-21 16:05:08)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-06-22 19:01:17
A leírtakból úgy tűnik, hogy a porlasztóban csak az alapjárati rendszer megy, a főrendszer nem.Ezen próbálj elindulni.
Sok minden lehet, de elsőre ezt nézném meg.

üdv.: R
sorszám: 26815 (144559)
(előzmény: nox72, 2015-06-21 16:05:08)

 
 
nox72
válasz erre | email2015-06-21 16:05:08
Sziasztok!

Van egy kis baj a Jawammal. 634-es. Beindul, van alapjárata is. De amikor próbálok vele elindulni hörögve leáll. Semmi ereje sincs. Kipucoltam a karburátort, megtisztítottam a gyertyákat, de a helyzet változatlan. Segítsetek, mit kellene még megnéznem?

Üdv: Lali
sorszám: 26814 (144553)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-06-17 21:46:23
Jogos a kérdés, a képen egy orosz verzió látható, talán hiba vagy elírás, a lényeg, hogy a gyújtótrafók a 15-ös ponton kapják a tápfeszt, az 1-es vezeték mindig a megszakítóhoz kell hogy vezessen.
Pontos a megfigyelés, köszi, ez mindenki másnak is szól.

üdv.: R
sorszám: 26813 (144547)
(előzmény: Keger, 2015-06-17 14:51:07)

 
 
Keger
válasz erre | email2015-06-17 14:51:07
Tiszteletem az uraknak!

A letölthető szakirodalmak között található jawa350/638 kapcsolási rajz. (jawa 350/638 elektromos bekötése cseh ismeretlen Ambruzs Gábor)
Meg szeretném kérdezni, hogy a gyújtótrafón a vezeték számozás van elírva vagy valóban így kell bekötni?

Köszönettel.
Keger


sorszám: 26812 (144543)

 
 
begami
válasz erre | email2015-06-07 18:53:32
Köszönöm szépen! :)
sorszám: 26811 (144482)
(előzmény: Gyula-bá, 2015-06-07 11:57:13)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-06-07 11:57:13
Igen a Jawa 638 negatív testelésű.
sorszám: 26810 (144481)
(előzmény: begami, 2015-06-07 08:41:14)

 
 
begami
válasz erre | email2015-06-07 08:41:14
Tisztelt Topiktársak!

Pár napja hozzájutottam egy 638-as Jawahoz amin trabi gyújtás van.Bocs a láma kérdésért de elvileg ez negatív testelésű ugye? Most akarok akkumulátort rakni bele nem akarom hazavágni..:) Esetleg valaki tudna csinálni egy képet az akku bekötéséről? Hálás lennék érte..

Köszönöm!
sorszám: 26809 (144479)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-27 22:34:11
Nagyon szívesen, örülök, hogy jó irányba indul a dolog, nemsokára dörmögnie kell!

Jó munkát, szerencsét: R
sorszám: 26808 (144347)
(előzmény: Zokesz, 2015-05-27 20:02:26)

 
 
Zokesz
válasz erre | email2015-05-27 20:02:26
:D Én is arra gondoltam. De elnézést kérek nem voltam elég specifikus :)
Úgy értettem az oldalát hogy a csapágy fészeknél, mindkét oldalról van hézag, a labirintot meg nem ütöttem, hanem úgy raktam bele a blokk félbe ahogy azt kell (tengely hűt, csapágy, blokk fél melegit)
De szerintem akkor az lesz hogy itthon megmérem, és vissza viszem a szakinak hogy ő mit mér hosszra, meg akkor kióráztatom vele újra. köszi a segítséget.
sorszám: 26807 (144346)
(előzmény: Rudolph B, 2015-05-27 15:28:05)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-27 15:28:05
Tengelyirányú méretről van szó, nem a sonkák átmérőjéről.
Tehát ha hosszabb kicsit az egész tengely, akkor nem fér bele.
Valaki azt is mondhatná: az axiális méretekkel lehet baj.
Egy átmérés kiderítheti ezt.
A labirintházat nem látjuk, sérült- vagy deformált-e esetleg, vagy más típusé vagy akármi, erről nem tudok mit mondani, talán azt, hogy ha nem érte erőszak (kalapál, feszít), akkor ritkán van vele bármi.

üdv.: R
sorszám: 26806 (144343)
(előzmény: Zokesz, 2015-05-26 17:32:35)

 
 
Zokesz
válasz erre | email2015-05-26 17:32:35
De az oldalaihoz nem ér hozzá...
Akkor középen lesz a baj. lehet labirint házat is cserélnem kell?
sorszám: 26805 (144332)
(előzmény: Rudolph B, 2015-05-26 17:07:30)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-26 17:07:30
Ha meggyőződtél róla, hogy a két csapágy teljesen a fészkében van, akkor az lehet, hogy a főtengely szélességi mérete kissé nagyobb, mint a blokk befogadó mérete.
Volt ilyen, azt hiszem Balázs kapta így vissza a javított főtengelyét, azt mondta akkor: Nem fér bele...

üdv.: R
sorszám: 26804 (144331)
(előzmény: Zokesz, 2015-05-26 15:20:39)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-05-26 16:38:43
Próbáld óvatosan ide-oda megkopogtatni a főtengelyt.
Ha így is szorul akkor a két belső sonka távolsága nem megfelelő, itt: szocimotoros/szakirodalom/CZ350 szerelési.. találod a méreteket.
sorszám: 26803 (144329)
(előzmény: Zokesz, 2015-05-26 15:20:39)

 
 
Zokesz
válasz erre | email2015-05-26 15:20:39
Üdv! Valaki tud nekem segíteni?
Adott egy Jawa 350 6v
Felújítás alatt van a blokk, a főtengely felújítva, csapágyak újak.
Probléma az hogy az egyik blokkfélbe beraktam a tengelyt, szépen forog ahogy kell, de ma a másik felet is rárakom akkor megszorul az egész főtengely. mi lehet a baj?
Előre is köszi a segítséget!
sorszám: 26802 (144328)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-24 21:32:46
Ha néhány hsz-el lejjebb nézelődsz, ott van Gyula-bá írása, a címmel is, persze.
onnan már írhatsz neki.

üdv.: R
sorszám: 26801 (144314)
(előzmény: Hangglider, 2015-05-24 20:26:13)

 
 
Hangglider
válasz erre | email2015-05-24 20:26:13
Elfeledtem..., bmilyen elérhetőséget tudsz hozzá??
Vagy hol rendel :) ?
sorszám: 26800 (144313)
(előzmény: Rudolph B, 2015-05-24 20:07:53)

 
 
Hangglider
válasz erre | email2015-05-24 20:23:17
Köszi a gyors választ!
sorszám: 26799 (144312)
(előzmény: Rudolph B, 2015-05-24 20:07:53)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-24 20:07:53
Ezen a fórumon is szokott írni, Gyula-bá nicknéven, nála érdeklődj van-e most pillanatnyilag kész cucca.Tranzisztoros elektronikus gyújtás, megszakítók nélkül, a felhasználók szerint jó minőségű.
Ezzel a megszakítós gyújtás problémáit el is felejtheted, ha egyszer finoman be volt állítva.

Jó munkát, üdv.: R
sorszám: 26798 (144311)
(előzmény: Hangglider, 2015-05-24 18:27:01)

 
 
Hangglider
válasz erre | email2015-05-24 18:27:01
Üdv minden kedves SzociSOKKnak!

Új vagyok itt de egy régi jól ismert kérdéssel...
Minden bátorító szóért köszönet!

Régebben volt 634-esem, 6 voltos változat.Jöttek aztán a nyugati gépek de a fenébe újra visszahúzott a szívem a jóóóó kis jawahoz :) !
A kérdés:a 6 volt az egyik problémám...Bp-en tudtok valakit ajánlani aki segit kiküszöbölni a mechanikus gyujtás általi problémán elektronikusra való változtatással?Akire nyugodtan bízhatom a gépsárkányt, nem húz le és jó szaki...!

Minden segítséget, infót előre is köszönök!

sorszám: 26797 (144310)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2015-05-21 14:02:46
Ott egy o-gyűrü van a méretét nem tudom de ha szétszeded letudod mérni csere.
sorszám: 26796 (144304)
(előzmény: b_ist, 2015-05-19 11:58:12)

 
 
furfarag
válasz erre | email2015-05-19 18:01:29
Szia. oda egy speckó tömítés való.
Futár motoros bolt.Keress rá. Póstáz is.
sorszám: 26795 (144300)
(előzmény: b_ist, 2015-05-19 11:58:12)

 
 
furfarag
válasz erre | email2015-05-19 17:58:37
Üdv.a klubban:-)))
Ne törődj vele.Az oldalsztender miatt a bal kicsit olajosabb szokott lenni.
Hányas keverékkel jársz??
sorszám: 26794 (144299)
(előzmény: Lolopez, 2015-05-12 16:46:50)

 
 
b_ist
válasz erre | email2015-05-19 11:58:12
Sziasztok!

Új Jawa 350 638 TS használó vagyok, és sajnos nem értek a motorhoz. A lényeg az, hogy a váltó/berúgótengelynél van egy kis olajfolyás, azt szeretném megszüntetni. Kérlek segítsetek abban, hogy mi hivatott ott megakadályozni az olajfolyást (szimering, stb.)?

És ha abban is tudnátok segíteni, hogy hol találok teljes szerelési könyvet hozzá, azt megköszönném. Egyenlőre csak egy hiányost találtam.

Előre is köszönöm a segítséget!
sorszám: 26793 (144296)

 
 
yodamester
válasz erre | email2015-05-14 20:18:31

Szia
Nem valószínü,hogy szimeringes.
Akkor erősen füstőlne is+nehezen indúlna.
De a biztonság kedvéért nézd meg a gyertyákat,egyforma özbarnának kell lenniük.
sorszám: 26792 (144275)
(előzmény: Lolopez, 2015-05-12 16:46:50)

 
 
zeta.
válasz erre | email2015-05-13 10:04:30
Erre gondoltam:http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/JAWA_350_12V_KIPUFOGO_DOB_KROMOZOTT.php Válaszokat köszönöm.
sorszám: 26791 (144252)

 
 
zeta.
válasz erre | email2015-05-13 10:02:48
Üdv mindenkinek!Szeretnék venni a 638-asomra új kipufogókat,a régi rozsdás néhol.Az lenne a kérdésem hogy ez a odormotoros kipufó jó lehet,van valakinek ilyen?
sorszám: 26790 (144251)

 
 
Lolopez
válasz erre | email2015-05-12 16:46:50
Üdvözlet mindenkinek! (Jawa 350-634 ről van szó az alábbiakban.)
Újabb jelenség okoz fejtörést mostanában, ami a következő: Mindkét henger egyenletesen jár és kb egyformán dolgozik, mégis a bal oldali kipufógóból (kuplung oldali), szinte folyik ki az olaj, ha hosszabb távra megyek. Mindkét kipufogó ki volt tisztítva alaposan áttörölgetve, szinte szárazra. A következőre gondoltam: A hajtóműnél a főtengely szimering nem zár tökéletesen talán azt jó lenne cserélni, de addig nem akarom megbontani amíg nem ez a legvalószínűbb kiváltó ok.
Ami számomra furcsa, hogy jó tempós (110-120 km/h-nál) haladás esetén sem füstöl a motor. Lehet, hogy mégsem ez a gond? Azt sem tudom, hogy az aral 2T motorolaj okozhat-e ilyesmit és ez akár normálisnak tekinthető-e? A bal oldali kipufogónál is van egy kis olaj szivárgás, de fele annyi sincs. Előre is köszi a véleményeket!
sorszám: 26789 (144242)
(elözmény: yodamester, 2015-05-02 20:37:10)

 
 
geri0124
válasz erre | email2015-05-11 18:37:22
Köszönöm a segítséget.
sorszám: 26788 (144234)

 
  Összesen: 541 oldal
|< 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17651)
MZ (48890)
Jawa (27037)
police (1763)
Simson (3404)
Izs (609)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu