hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

csnorbi
válasz erre | email2006-04-03 12:30:25
Szevasztok Markatarsak !

Sokaig a normal 225os hoerteku gyertyakat hasznaltam. Most gondoltam kiprobalom a belogoelektrodas gyertyat, az 'YC' nevut (N15YC). Tolomerovel mericskeltem es kiszamitottam, hogy a gyertya aminek egyebkent az elektrodaja kb 1mm-el log beljebb mint a norma tarsae (N15C), meg igy is eleg messze van a dugo tetejetol, ugy cirka 6-7mmre. Tehat nem er bele.
Probaltatok mar ilyen gyertyat? Ezzel a gyertyaval egyebkent konnyebben porog fel a motor, de allitolag nem javasolt a hasznalata. Viszont ismerek olyan embert aki 20 eve ilyenekkel jar hiba nelkul..
Szerintetek?
udv, Norbi
sorszám: 7320 (49156)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-03 09:49:44
Háj Krisz!
A mustang iszonyat érzékeny a gyújtásra, és ezen belül leginkább a megszakítóhézagra.
sorszám: 7319 (49140)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 10:51:05)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-04-03 09:46:58
Háj kopasz!
Örülök sikerednek. Nekem meg sikerült hozzá felnit vennem(kurvajó rajta a króm), bár még csak egyet. No de mind1, egy lépéssel ismét közelebb kerültem a gyári állaptohoz:)
Kipuff van rajta jó állapotú?
Ha kell hozzá új cucc, itt Debrecenben dok minden van, úgyhogy tudok segíteni(pl:gyári, 3 gyűrűs dugó, kmóra spirál, meg hasonló apróságok, amikhez szinte lehetetlen hozzájutni)
sorszám: 7318 (49139)
(előzmény: kopasz63, 2006-04-02 20:53:34)

 
 
yodamester
válasz erre | email2006-04-03 07:48:20
szia!
utoljára 30 éve szereltem musztángot,de nekem úgy rémlik hogy mikró papir légszürője van.feltétlen fujd ki ugyanis a koszos légszürő is ilyen hibát produkál.bocsi ha már volt ez a tipp(nem olvastam vissza)
sorszám: 7317 (49133)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 22:22:02)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 22:22:02
Ja igen, most már megvan.
Rendben, megpróbálom majd másik gyertyával is.
A karbit meg - ha visszakerül a kompresszor - jó alaposan kifújom.
Hát még nagyon úsztatni sem kell, és indul is (hidegen könnyebben, gondolom az amúgyis sok benyától).
Ha kiveszem a gyertyát, és a hengerhez fogva rúgom, akkor látok szikrát. Nem nagyot, de azért van. Mondom, ha egyszerbeindul, akkor már megy, csak az indítás nehézkes.
A kiput úgy hagytam.
Már azon gondolkozok, hogy a legalsó helyzetbe rakom a tűt, hogy a legkevesebb benyát kapja, hátha az már megoldaná a problémát.
Egyébként 21 vagyok. Kiskunhalas. Na jó, azért nem tudok, minden motort egyedül megcsinálni. Segítségnek itt van faterom. Na meg a fórum.
sorszám: 7316 (49105)
(előzmény: Péter mz, 2006-04-02 22:10:38)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-04-02 22:10:38
7272-7273-7274Ezek voltak
sorszám: 7315 (49102)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-02 22:08:12
Ugye csak a fényképező torzította a bömbölő színét... Amúgy a képek egy tanulmányt megérnének, ilyen egy magyar festő műhely:) Amúgy nem fikázom mert a mienk is ilyesmi, faterom kéne kicserélni hogy rend legyen:)
sorszám: 7314 (49100)
(előzmény: kopasz63, 2006-04-02 20:51:08)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 22:08:09
Melyik számú hozzászólások is voltak azok? Mert nem találom. :S
sorszám: 7313 (49099)
(előzmény: Péter mz, 2006-04-02 22:05:48)

 
 
magush
válasz erre | email2006-04-02 22:08:02
Ha ezzel tudok segíteni a mustang témakörben:
a w22fsu gyertya:

http://parts4karts.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=1&Product_Code=SPMONDW22FSZU

NGK által ajánlott gyertyák:

http://www.ngk.com/results_appOther.asp?otherMotiveID=30152&mfid=1

sorszám: 7312 (49098)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-04-02 22:05:48
Az nem baj ha visszavetted a benzinmagasságot a karbiba ha magától is jött a benzin mindenhol mert ez automatikus szivatást tud előidézni és akkor a motor hidegen még csak igen de melegen talán el se indulna.De a szinthez csak télleg akkor lehet hozzányulni ha valahol a teteje körül állandóan szivárgott.Amint olvastam is hogy nálad igy volt szóval kb akkor most ezt a gondot megoldottad.Nem csináltál bajt.Ha netán mégis nagyon alacsony szintet állitasz be a karbiba azt észre venni mert nagygázon menet közben elkezd hörögni mivel akkor hamar kiszivja a benzint az alacsony szint miatt és nem tud olyan gyorsan utána fojni.Ha ilyenkor lehörög akkor ha az ember vár egy 10másodpercet ujra feltöltődik a karbi benzinnel,de ha ilyen tünet van akkor a szintet magasabbra kell tenni.De sztem te most megcsináltad ezt a részét .Amit irtam lejjebb azokat a válaszokat olvastad?mert irtam ám mindent a nehéz inditásokról.
sorszám: 7311 (49096)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 20:34:15)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 22:04:48
Nem Power a hibás. Én néztem a sötétben állítócsavarnak a fúvókákat.
sorszám: 7310 (49095)
(előzmény: Péter mz, 2006-04-02 21:56:37)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 21:59:00
Sorry, most több ötletem egyelőre nincs. ha lenne kölcsönben egy másik karbid, azzal ki lehetne zárni, hogy abban van-e a hiba vagy sem.
sorszám: 7309 (49091)
(előzmény: Péter mz, 2006-04-02 21:56:37)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-04-02 21:56:37
Na-na.A mustangon ez nem igy van.Bal oldalon a karbiba 3csvarfejet látni.(A karbi elejétől hátrafelé irom)Az első a főfuvóka a második csavar az alapjáratállitó(ezzel lehet állitani az alapjáratot befelé nagyobb kifelé kisebb alapjáratot lehet állitani) a harmadik az alapjárat fuvókája.A mustangon nem lehet állitani alapjárati benzin-levegőt állitó csavarral mert azon nincs olyan csavar.A mustangon egyedül a részterheléstü magasságát lehet állitani.
sorszám: 7308 (49089)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 15:49:46)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 21:48:28
Na ezt a típust nem ismerem. Elektródahézag mennyi? 0,5-0,6mm?
sorszám: 7307 (49086)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 21:35:59)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 21:35:59
Valami W22FS-U.
Úgy tudom, hogy a Simsonba ebből a gyártmányból a 24-es a jó. Mustangba meg kisebb hőértékű kell, tehát szerintem ez jó.
Persze az is előfordulhat, hogy rosszul gondolom.
sorszám: 7306 (49084)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 20:45:14)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-04-02 21:09:52
Én a Futár motorosboltban vettem az enyémhez, de ha nem jársz három személlyel hegyre fel, akkor a 17-es jobb lesz. Nagyon pörög a gép hetvennél, a tizenötössel, ki fogom cserélni tizenhetesre..
sorszám: 7305 (49083)
(előzmény: aramik, 2006-04-02 20:51:45)

 
 
kopasz63
válasz erre | email2006-04-02 20:53:34
Üzenem a JAWA IDEALOS kollegának a hétvégén sikerült vennem egyet egy komplett mocit, igy ebben a hónapban sok alkatrészem fog felszabadulni. A héten megyek érte és utánna mondom mi nem kell nekem!!!
sorszám: 7304 (49080)

 
 
aramik
válasz erre | email2006-04-02 20:51:45
Nincs valakinek egy eladó oldalkocsi áttétele? (15 fogas szekunder lánckerék)
sorszám: 7303 (49079)

 
 
kopasz63
válasz erre | email2006-04-02 20:51:08
Igaz ez egy Jawa fórum, csak örülök mert kész a gépem fényezése 4 kerekü:
http://www.bmwpower.hu/gallery/index.php?cat=11101

ha valakit érdekel az autó is egy kicsit.

Üdv kopsza63
sorszám: 7302 (49078)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 20:45:14
Milyen gyertya is?
sorszám: 7301 (49077)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 20:34:15)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 20:34:15
Egy úsztatógomb van rajta.
Azzal szerintem nem tettem rosszat, hogy kisebbre vettem kicsivel a benzinzintet az úszóházban, mert eddig egy picit szivárgott a benya az úszóház fedele alól.
Most már a tű is jó helyen van (a lemez a tűn felülről a 2. bevágásában van). Lehet, hogy még lentebb kellene tennem? A gyertya még mindig nem valami szép. Körül fekete, az elektróda meg olyan szürkés-barnás.
Krisz
sorszám: 7300 (49076)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 20:09:27)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-04-02 20:23:03
Talán ott lesz a kutya elásva, hogy a régebbi twinek nem a szögletes tankkal jöttek ki...másra nem tudok gondolni.. ki tudja a tutit ?
sorszám: 7299 (49075)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 20:07:29)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 20:09:27
Hát akkor a karbinál kell hogy legyen a probléma. Ezen hogy van megoldva a szivató???
sorszám: 7298 (49072)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 17:46:35)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 20:07:29
Nézd csak meg a két képet:

http://www.szocimotoros.hu/galeria/m3/m14/221o.jpg

http://www.szocimotoros.hu/galeria/m3/m14/234o.jpg

Az utóbbi van az én 638-asomon.
Sőt most látom hogy az alja is más kialakítású.
sorszám: 7297 (49071)
(előzmény: Fullkopy, 2006-04-02 20:02:29)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-04-02 20:02:29
Nagyon nem értem a dolgot.. én vettem egy twinsportot alkatrésznek.. pont olyan a tankja, mint a 638-asomnak, de mivel a twin tank öntapi matricadekoros, nincs benne az ominózus 4 menetes zsákfurat.
Twinsportos srácok , milyen a tankotok vége a nyeregnél ?
sorszám: 7296 (49069)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 15:51:33)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 17:46:35
Hoppálé. Most jól elszéggyellem magam. Azok nem is csavarok, hanem fúfókák. :o Sötét van a műhelyben, és nem láttam rajtuk a számot. :o
Visszább vettem a benzinszintet, meg a tűt is, mert nem is a 2. helyen volt, hanem a 3-ban, de még mindig csak nagy gázra indul.
Krisz
sorszám: 7295 (49051)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 16:06:18)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 16:06:18
Hát lehet még akkor sem tudnám megmondani, hogyha egy fényképet mutatnál róla. Max annyit lehetne csinálni, ha szétszedi az ember és végigbogarássza, hogy vannak a belső csatornák kialakítva, merre tud menni a levegő és a benzin, milyen fúvókákon át.
sorszám: 7294 (49048)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 15:58:23)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 15:58:23
Na jó, de melyik az a csavar? Amelyik a légszűrőhöz van közelebb, vagy az, amelyik a hengerhez? Ez a kettő között van az alapjárat állító.
sorszám: 7293 (49045)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 15:49:46)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 15:51:33
Nemnem. Direkt megnéztem az enyémet, meg itt a galériában a képeket. Az eltérést a nyereg felőli végén látom, az enyémnek szép gömbölyített ívben hajlik le a felső része, a TwinSportnak meg hirtelen, szinte egy élben van ott meghajlítva.
sorszám: 7292 (49044)
(előzmény: Fullkopy, 2006-04-02 14:59:20)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 15:49:46
Na akkor történt egy kis előrehaladás.:)))
A Mustang karbit nem ismerem sajna. Ált. 2 csavar van, az egyikkel lehet a tolattyút állítani, a másikkal az üresjárati levegőt, amit befelé csavarva dúsul a keverék. Ezt a csavart hajtsd be ütközésig, majd kb. 1 egész fordulattal vissza. Hogy mi lehet a 3. csavar sajna így látatlanban nem tudom.
sorszám: 7291 (49043)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 14:28:17)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-04-02 14:59:20
Ugye, most nem a levehető térdgumi miatti eltérésre gondolsz ? :-)
sorszám: 7290 (49041)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 12:34:35)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 14:28:17
Köszi szépen!
A mexahézagot belőttem kb 0.4-0.45-re, ezzel az előgyújtás be is állt 1.9-re, amit úgy is hagytam. 3-ik rúgásra be is indult. :-)
Ja, eddig 0.2mm volt az előgyuszi. :o

Lenne még egy gond. Rögtönöztem egy benzintankot egy műszerolajos flakonból (majd sort kerítek a tank tisztítására is). Aztán próbálom indítani, de csak 1/2 gázzal, többszöri rúgásra indul. Arra gyanakszok, hogy sok benzint kap (a gyertya is fekete). Valamelyik állítócsavaron állítsak (jó lenne tudni melyik mire való; a középső az alapjárat, ezt tudom, de mi a másik kettő), vagy a tűt rakjam lejjebb?

Krisz
sorszám: 7289 (49038)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 11:19:07)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 12:34:35
Hali Full!

Szerintem alakra is eltérnek egymástól...
sorszám: 7288 (49035)
(előzmény: Fullkopy, 2006-04-02 12:22:27)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-04-02 12:22:27
Srácok, jól tudom, hogy a 638-as és a 638 twinsport tankja a díszítésen kívül tökugyanaz ? Annyi eltéréssel, hogy a twin nem tartalmazza a két-két fenekes menetesfuratot a krómozott felirathoz ...
sorszám: 7287 (49032)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 11:19:07
Forgasd úgy a tengelyt hogy a bütyök a legmagasabb pozíciójában legyen a kalapács szigetelőbetétje alatt. Ekkor állítsd be a 0,4mm hézagot. Utána jöhet az előgyújtás. Tolómérővel vagy mérőórával be kell állítani a dugattyút a felső holtpont előtti helyzetbe, ez most legyen 1,8 mm. Ezután kell a gyújtásalaplapot addig forgatni, amíg a megszakító éppen nyit. A nyitás pillanatát multiméterrel lehet ellenőrizni vagy a régi módszerrel, cigarettapapírral, amit az érintkezők közé tettek.
sorszám: 7286 (49028)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 11:11:13)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 11:11:13
Na és a beállítás folyamata?
sorszám: 7285 (49027)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 11:05:56)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 11:05:56
Hogy a Mustangon mennyi az értéke pontosan, nem tudom. Ez a érték nem tűnik rossznak kiindulásnak, azután lehet kísérletezni vele, mégpedig a nagyobb előgyújtás értékek felé.
A kis megszakítóhézag esetén fennáll az érintkezők közötti ívhúzás lehetőségét, ami csökkenti a szikra energiáját.
sorszám: 7284 (49025)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 10:51:05)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 10:51:05
Köszi.
Még annyit, hogy le tudnád írni, hogy ez a Mustangon hogy is zajlik? Ott is 1.8mm előgyuszi kell?
Csak azért kérem, hogy írd le, mert még nem volt dolgom ilyen mocival, és nem szeretném elrontani.
Na és ez a kis hézag okozhatja azt, hogy csak tolásra indul a moci?
Mégegyszer köszi!
Krisz
sorszám: 7283 (49024)
(előzmény: Powerarc, 2006-04-02 10:37:50)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-04-02 10:37:50
Nagy átlagban a 0,4 mm hézag jó lesz. Viszont ezzel elmegy az előgyújtás is, amit újra be kell állítani.
sorszám: 7282 (49023)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 10:25:46)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 10:25:46
Kicseréltem a gyújtótrafót, de még mindig nem indul rúgásra. A szikra is ugyanakkora.
Nézelődtem kicsit az alaplap környékén, és azt vettem észre, hogy mintha kicsi lenne a megszakítóhézag. 0.15mm gondolom kevés. Okozhatja ez a nehéz indulást? Mennyinek kellene lennie? 0.4, mint a Simsonnál?
Ja, és ha állítok a hézagon, akkor ugye az előgyújtás nem mászik el? Nem kell ugye újra beállítani azt?
Krisz
sorszám: 7281 (49022)
(előzmény: Krisz, 2006-04-02 08:40:54)

 
 
Brain86
válasz erre | email2006-04-02 09:43:01
Az a kérdésem lenne hogy 634-es blokkhoz komplett tömítés szettet
tudnál e-szerezni és mennyiért?
nagyon fontos és jó lenne minél hamarabb
Előre is köszönöm:Gábor
sorszám: 7280 (49021)
(elözmény: Krisz, 2006-03-28 09:17:36)

 
 
Krisz
válasz erre | email2006-04-02 08:40:54
ND W22FS-U típusú gyertya van most benne (ezzel kaptam). Ha azt mondod, hogy ez nem jó, akkor keresek olyat (olyan hőértékűt), amit írtál.
A tű ott van. Felülről a 2-ban van a lemez.
Értek valamennyire a gyújtáshoz (van Simsonom, szóval onnan van némi tapasztalatom). Akkor ha megkérhetlek, légyszi írd le a gondolataidat a gyújtás körül előforduló hibákról. Főleg azokról, amik a nehéz indításért felelősek.
Köszi!
Krisz
sorszám: 7279 (49020)
(előzmény: Péter mz, 2006-04-01 21:56:27)

 
 
magush
válasz erre | email2006-04-02 00:47:32
:) Mi történt? Nekem, igaz passzentos, de ha ránehezkedem az ülésre, simán zárható a nyergem..
sorszám: 7278 (49013)
(előzmény: matyi, 2006-04-01 22:46:53)

 
 
matyi
válasz erre | email2006-04-01 22:46:53
Hi!En meg mindig nem birok betelni ezzel a jo idovel :) Most nyilt lehetosegem, hogy elovegyem a gepsarkanyom, oldaltaskakat felszereltem, az indexek jol megszivattak :) kontakt rulez. A kedves tervezomernok urnak, aki kitalalta a JAWA-s nyeregzarat csak annyit uzennek, hogy ha a pokolra kerul elete vegeig az altala fejlesztett nyeregzarat probalja bezarni, es soha ne sikeruljon neki. Bocs ha off voltam, de kikivankozott belolem. udv
sorszám: 7277 (49007)

 
 
TyerCorp
válasz erre | email2006-04-01 22:38:12
Hali!
Keresek Jawa Mustang hengert, nembaj, ha szét van koptatva, mert fel akarnám fúratni, csak az a lényeg, hogy ne legyen letörve róla semmi (pl.: borda, persely kilógó vége.) Lehetőleg helyileg Szarvashoz közel, esetleg Budapesten legyen. e-mail.: tyeri@net.info.hu
Köszönöm.
sorszám: 7276 (49005)

 
 
Kulio
válasz erre | email2006-04-01 22:16:49
Üdv!

A kipufogóban érdemes-e valamiylen változtatást eszközölni, hogy erőteljesebb legyen a hangja (anélkül, hogy gáz lenne, és túl sokat zabálna)
sorszám: 7275 (49003)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-04-01 21:56:27
még valami:attól is nehezen indul a motor ha nagy hőértékü a gyertyád.Ebbe a motorba a cseh tipusú N7 vagy N9 való vagy izolator175.A sibernél nézd meg a részterheléstűt(tudod ami a sibertolattyúba van bennt)hogy annak a kis lemeze hányadik rovatkába van betéve.Akkor jó hogyha a tű tetejétől lefele a 2.ban van.
sorszám: 7274 (49002)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-04-01 21:51:43
Na látom olvastam a karbit kitisztitottad de mindegy azért a fuvókákat nézd meg mégegyszer.A kipufogót ne bántsd azzal nem megy jobban a jawa.Ez egy olyan kipufogo hogy szinte a csehek fojtást nem tettek bele csak hangtompitó részt.A kipuf vége felől ki lehet venni(a legutólsó részt azt nem amin a töcsavar van rátéve mert az be van forrasztva a dobba) minden furulyát de te ne szedd ki ha jó a hangja mert azért az nem olyan könnyü.A gyujtás részhez mennyire értesz mert ahhoz azért tudnák irni a problémákról.
sorszám: 7273 (49001)
(elözmény: Krisz, 2006-04-01 15:18:34)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-04-01 21:45:34
Örülök nekei hogy a váltó összejött.Most már teljesen jó?Az inditási nehézségre vanegypár ötletem:ha van egy másik gyertyád próbáld ki azzal elöször hátha a gyertyád nem jó.Nekem is voltak alphibák (mint pl ez mindenhol kerestem hibát) és a gyertya volt rossz.De lehet hogy a karbiba van a hiba akkor vedd le az egész karbit és minen járatát dróttal pucold át ami furatot csak látsz azok olyanok ha valahol bedugod a drótot akkor a lyuk végén kilyön,mert minden furatnak van vége is nincs zsákfurat.igy le tudod ellenörizni nem tol e ki koszt a drót.Meg nézd meg a fuvókákat.Azoknál az a lényeg hogy ha ránézel a fuvokára a végén van egy lyuk amin átlátni de nem az szokott eltellni kosszal hanem a végén van egy nagyon pici lyuk (mind a kettőnek a végén)Abba a lyukba egy leblankolt rézkábel egyetlen pici szálját szoktam bedugni és a nagyobb furaton látni hogy nem e hoz ki koszt.Azok a furatok szoktak eltelni pici kis kosszal amit a tankból kap.Alapjáratod van azzal nincs gond miután már elindult?A szivató pöcköt leszoktad nyomni mielött hidegen inditasz.Azt addig kell folyamatosan lenyomva tartani amig a karbiból valahol el kezd csöpögni a benzin(nekem a tetején szokott kijönni de bárhol elkezdhet csöpögni).Na akkor elengeded és berugod ilyenkor indulni kéne ha igy csinálod.Azt még nézd meg hogy kiveszed a gyertyát beledugod a pipába a gyertya fém részét testhez nyomod és megrugod akár kézzel is a motort hogy a gyertyán látsz-e szikrát.Amugy te hány éves vagy hogy megtudsz szerelni egy motort?Hol laksz?
sorszám: 7272 (49000)
(elözmény: Krisz, 2006-04-01 19:47:13)

 
 
Sectumsempra
válasz erre | email2006-04-01 19:47:44
Hello! Elvállaltam egyik ismerősöm Simsonjának a rendbetételét, amiért cserébe felajánlott nekem egy 350-es Jawa Californiát, amit el is fogadtam, ma hoztam haza, bár régi rendszámos (volt, míg rajta volt), és a világon semmi papír sincs hozzá az adás-vételit kivéve. A motor szépen egyben van, egy csavar nem sok, szerintem annyi se hiányzik, maximum az, ami a légszűrőház bal oldali fedelét tartja, meg az ülés elég lerobbant, de amúgy rendben van a motor, a krómozás is jó még rajta, henger se szorult meg, pedig pár éve nem használták. Természetesen nem indul még, szikrát sem ad, és azt mondták, hogy akkumulátor nélkül be sem indul. Ezt én igen csodáltam, mivel nem önindítós, és ezt kérdezném, hogy valóban kell -e az akkumulátor, vagy az a Simsonhoz hasonlóan csak a helyzetjelző, üresvisszajelző stb-re jó? Továbbá érdekelne, hogy ahhoz, hogy beinduljon, mi az általános "ütemterv". Állítólag a karburátortisztítás, akkumulátor berakás, meg egy kis gyújtás-rendbetétel után menne is, de sajna nem volt még dolgom ilyen motor-felélesztéssel. Előre is köszönök minden tanácsot!
Ja, ha érdekel valakit, eladó a cucc, vagy S-51es Simsonra cserélném :)))
sorszám: 7271 (48992)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu