:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Amúgy tudjátok a gyári Jawa kézikönyvben hogy nevezik a középsztendert? KÉSZENLÉTI ÁLLVÁNY!!! :)))
Van benne még egy pár vicces kifejezés.
Magush!
A középsztenderhez nem 2 db rugó kell?
Motorosboltban nézted? Én tavaly vettem az oldalsztenderemhez, az első motorosboltban kaptam, ahova bementem. (Debrecenben)
Lehet, hogy még van belőle, holnap írok, ha találtam.
Üdv.!
Sziaszok!
Jawa 250-es eladó!!!!
Félig felújitva :kerekek,tank homokfújva,fékdobok felszabályozva, csapágyazva,átvezetékelve stb,stb
irányára:50ezer de cserébe is érdekel valami hasznos dolog.
Ha valakit érdekel hivjon:06-20-510-40-43,vagy irjon az e-mailt mert fórumot sajnos ritkán látogatok...
Üdv motorosok! Csak az lenne a kérdésem hogy nincs-e köztetek egy olyan barkácsmester aki tud otthonilag fesszabájzót bütykölni mert egyszerűen pofátlanság amit a boltosok elkérnek érte a jawa 350-hez! 4-5000 ft-ot Légyszives valaki segítsen rajtam és az én "kicsikémen"!!!!
Előre is köszi
Üdv!
Kezd igencsak aktuálissá válni a középsztender- és oldalkitámasztó rugó problémám. Amennyiben valakinek van elfekvőben (Fullkopyra, Te felajánlottad emlékszem), akkor nagyon szívesen fogadnám. Posta elhozza, fizetem, úgyhogy jöhet az egész országból. 1 db középsztender és 1 db oldalkitámasztó rugó kellene...Kösz mindenkinek!
heló
Ha szétszeded a blokkot a berugókar rugóját meg kell tekerni szóval nem elég ha csak ugy beledugod és kész mert akkor nem lesz a berugokarban erő amikor visszakéne neki jönni.Nem tudja visszapörgetni a racsnis fogaskereket.Próbáld meg ha kézzel valo segitéssel visszajön akkor az a rugó gond.Ugy kell összerakni hogy amikor beteszed a rúgó végét a blokkba akkor asszem kell rajta tekerni 1kört mert asszem pont igy lesz jó.Igaz vigyázni kell ezzel a müvelettel mert nehéz összerakni és a rugó ha elszabadul amikor feszitett állapotban van elvághatja a rugó vége az ujjadat amikor visszapördül.Azért jó ha van segitséged.Már régen szereltem de asszem ugy kell összerakni hogy a kart befogod a satuba és a blokkfelet tekered ami viszi a rugót is.Egyépként 3 üzemképes mustangom is van.Kérdezhetsz bármi gond felől.
Helló Krisz!
Én fél éve elkezdtem építgetni egy Mustangot, most lettem kész vele kb 2-3 hete, egy ideig nekem is volt ez a probléma, hogy a benya folyt orrán-száján a cuccnak, én azt csináltam, hogy szétszedtem az úszó feletti részt, kiszedtem azt a kis réz szelepet, kihúztam ütközésig a "kilógó részt" azt a kb 2 mm vastag réz "rudacskát", és a rudacska falát belűlről kifelé (tapétavágó) késsel körbe megkapargattam. Nekem ez bevált, de most KERESEK JAWA MUSTANG HENGERT, meg GYÚJTÓTEKERCSET, mer a tekercsem vízben állt több évig, csoda, h működött eddig.
Vannak robbantott rajzaim, meg tuning leírásaim Mustanghoz, ha érdekel valakit, szóljon e-mailbe küldhetek.
Épp ez előtt a dilemma előtt állok.
A teligörgős nagyobb felületen fexik fel tovább bírja.
a kosarast egyszerű cserélni, ha elkezd csörögni.
Ha nem túl későn cseréli az ember, nincs baj.
Nem ez megy tönkre leghamarabb, amennyiben a felső szemre gondoltál.
Amíg nincs lehetőleg eredeti dugód, illetve jó minőségü utángyártott, addíg hagyd a régit.
Kösz, meg is kaptam, ill. írtam pár kérdést.
Igen ez az. Bejelöltem melyik ház az. Küldöm a térképeket a mail címedre.
Nox
http://www.jarovce.sk/photos/mapa2.jpg
Ez lenne az???
Jó napot, egy sört két virslit, köszönöm:) De amúgy tuti volt. Kösz a másik életmentő kifejezést:)
Ja igen még valami.Tud valaki Pesten korrekt gépműhelyt? Inkább a minőség mint az ár számít.
Sziasztok !
Valaki próbáta már a tűgörgő kosaras megoldást a csapszeg és a hajtókar közé? Mi a tapasztalat megéri betenni vagy maradjak a tűgörgőknél? Dugót milyet javasoltok?(638)
Hali!
Légyszi nekem is küldd el. Nekem főtengely csapágy csere kellene, fel is hívom, így lesz viszonyítási alapom. Meg dugó is kell, egy hozzáértő szaki mondta hogy az utángyártottakat felejtsem el, csak gyárit vegyek.
Küldtem a mailokat, viszont egyikötöké visszajött. Ha valakinek hiányzik akkor írjon megint!
Nox
Sziasztok!
Kocsival voltam Jarovcébe, Győrből nem igazán távolság. Általában szombaton mentem, (akkor volt időm). Van is egy "bescanelt" térképem, küldöm a mail címedre. Nem nehéz megtalálni, mert eléggé a főúton van. A győri srácok már voltak motorral is, sőt egyszer vonattal Rajkáig onnét gyalog. De ezt csak akkor ajánlom, ha van kedved 10 km-t gyalogolni.
Arra, hogy mi mennyibe kerül van egy egyszerű módszer, fel kell hívni a tulajt. Mondjuk egy feltöltős kártyáról elég durva lehet, de ha valaki céges telefonhoz jut akkor nem olyan érvágás. A száma: +00421262860143. Ez van a mobilomban és már többször beszéltem is vele.
Arról, hogy a faluban a nénik beszélnek e magyarul nem tudok mondani semmit, mert még nem akartam egyiket sem felszedni!
Én az oldalasomhoz a gyári 16'-os acélfelnit átszámolva kb 9.500 Ft-t vettem. Ott csomagoltuk ki papírból.
Mivel az oldalkocsi miatt nekem olyan a lábtartóm ami fogja az oldalas felé menő fékbowdent arra lapos lábtartó gumi kellett. Itt a futárPetinél nem volt már évek óta. Olyan is volt nála, méghozzá olyan aminek a tetejére, amin a lábam van, szép nagybetükkel bele van írva JAWA. Nagyon szép. Kipufogókat is láttam nála. Mivel szerel is az ember a győri srácok javítattak vele főtengelyt is. Az üzlet nem valami hatalmas, de tényleg van nála általában minden. De pl a külső gumik azok drágábbak voltak, mint nálunk.
Még egy! A régi határon kell átmenni és nem az új átkelőn, mert az autopályára vezet. Szóval át kell menni Rajkán.
Küldöm a térképet a többieknek is.
Üdv:
Nox
Jó napot, egy sört, két kenyér, köszönöm? Ezt jelenti? Nekem egy ismerősöm egy szót tanított ami nagyon fontos és szinte minden szláv megérti. És tényleg, mert próbáltam. Szerb és orosz tuti, de szlovák barátom is jót mosolygott rajta:) Nye sztrejláty! Jelentése: ne lőjj!
Az biztos volt, hogy semmi értelme szlovákul, de belesűrítettem szlováktudásom 70%-át. :) Most megosztom a maradékot is. (Bocs, az offolásért, de ez a szlovák túlélőkészletem, hasznos lehet, ha elvesztek északi szomszédainknál): Dobrigyeny! Jedno pivo, dva parky! Djakujem. :D
Meg lehet, hogy a horvátjárfalusi (Jarovce) néni nem tud szlovákul :)
Hát a néni csak kérdően fog rád nézni, ha ezt megkérdezed tőle. :) Mert szlovákul egyeltalán semmi értelme nincs. :)
Üdv!
Ez a jarovce-i botl engem is érdekel, nagyon jól hangzik amiket írtál róla. Egy-két árat nem tudnál mondani példaként, csak hogy legyen viszonyítási alapom? Amúgy a falut elnézve (nagyon kicsi település), sztem az első néni tudni fogja, ha megkérdezzük, hogy 'jawa motorska biciklova'.
Kösz!
Szevasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy csepptankos Jawa első és hátsó lengéscsillapitóiba mennyi és milyen keménységű olaj kell???
a válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: Dani
Köszönöm Máté, megkaptam az emiled.
Ja meg még annyi,hogyha eljutok oda Jarovceba a boltot hol,hogy találom meg?
Hali!
Én ishallottam m,ár erről a Jarovcei boltról, egyszer meg is indultam vonattal rajkára, de kiderült hogy onnan semmiféleképpen nem lehet kijutni!Autóval mentél te?Vagy meg lehet közelíteni más közlekedési eszközzel is?Nekem van egy 559-esem csk egy két gumialkatrész kéne hozzá, meg kipufogók, meg egy kis króm.
JAWA 350-638, vagy MZ ETZ 251 típusú motorkerékpárt vennék!!!! Nincs semmi feltételem, csak gyári és jó motorikus állapotban legyenek. Műszaki nélküli, sufniból előhúzott, több évet pihent gépek is érdekelnek. Ár állapottól függően. Az igen jó állapotú gépekért igen szép árakat fizetnék....
Érdeklődni itt: blacktwister@freemail.hu A képeket is ide várom!!!!
Még mindig nem vagyok gyakorlott musztángos, de nem görbe a berúgókar tengelye?
ha jol tudom az yc nem ketutemube valo sima c-st tegyel bele
Szia Gala!
Csak most olvastam, hogy válaszoltál a levelemre! Bocs!!!!!!!!
Ha a családdal mész akkor nem ajánlom fel, hogy elkísérlek, viszont kellene 3 dolog az oldalasomhoz. Még mindig áll, hogy megnézed nekem azokat?
Ha küldenél egy telefonszámot azt megköszönném, mert szóban jobban megtudnánk beszélni!
Várom leveledet!
Nox
Szia!
Én Jarovce-ben voltam már többször is. Ez Pozsonynál van Rajkától kb 10 percre. A tulaj ott is tud magyarul (többé kevésbbé). Ha kell küldök térképet! Általában polcról mindent letudott emelni amit kértünk, de az oldalkocsi részhez kevesebb cucca van. Nekem is oldalasom van. Ja, és minden eredeti gyári cucc!
Nox
Háj kopasz63!
Én csak egyet kaptam, mé valamikor a mult héten, amióta megvetted a másik idealt, azóta nem...
Sziasztok. Mustangosokkal szeretnem felvenni a kapcsolatot. Miért van az, hogyha berúgom a motort,, a berúgókar nem ugrik vissza. soxor szétszedtem már, de a rugó a helyén van meg minden. Ha vanakinek van otlete vagy valamilyen rajza hozáá segítsen léci.... SOS. köszönöm.
Sziasztok Sracok !
Kosz a hozzaszolasokat!
Nekem is jobban megy tole a jargany es sokkal szebb, ozbarna, nincs rajta egyaltalan lerakodas. Asszem bennehagyom.
udv,
Norbi
hleó mindnkinek.
még mindig nem kaptam választ a jawa 250 főtengelyszimmering méretével kapcsolatban. ha valaki tudna segíteni megköszönném.
üdv
Szencen (Senec) Pozsony előtt van egy elég jó motorosbolt, javaslom nézzél el oda, sztem mindene van:
http://www.motocentrum.sk/
Van fenn térkép meg minden. A tulaj állítólag töri, de tud magyarul.
Sziasztok!
Ha valakinek van 550-es vagy 555-ös Jawa-ja (Pionyr) az legyen szíves írjon nekem egy emilt! petika007(kukac)yahoo(pont)com
Köszi
Juj, most nem vagyok teljesen képben. Mit kell mivel összecsiszolni? Milyen dobon milyen tű?
Az úszóház aljába van csavarva egy csavar. Ez a csavar az úszó tengelye. A úszón van egy kis tárcsa, ami emelgeti a tűszelep kis lapkáját. Ez a lapka meg a tűszelepet zárja.
Krisz
Szervusz Krisz!
Ameddig nem szerzel újat -és olyan karburátorod van, amalyen a dobon van a tű is- addig ajánlom az alábbi egyszerű javítási módszert. Egy kis polírpapírról lekapart csiszolóport vagy cigaretta hamut kevés olajjal összekeverni és az úszódob hegyét összecsicsolni az úszóház beömlő fészkével.(vezetékről lehúzott szigetelő csövecskével kis villanymotor tengelyét összekötni az úszódobbal és pillanatok alatt kész.
Üdvözlettel: Laci
Hi fiuk , tud valaki Jawa alkatrészest Szlovákia/Csehországban Soprontól nem túl messze , egy 360-as oldihoz kéne cucc
Köszi
Kares
Hali!
Ne félj az n15yc-től mert én ilyet használok már tavaly szeptember óta és nem megy hamar tönkre, szereti a moci is. én csak ilyet veszek
A mexahézag most már tökéletes: 0.4-0.45.
Előgyújtás meg 1.9.
Igen, olyan a légszűrő. Kompresszorral jó alaposan ki is fújtam. Jött belőle por bőven.
De nem ez a hiba. Arra lettem figyelmes, hogy mikor leállítom a motort, ugyanúgy, folyamatosan folyik a karbiba a benya, majd kis idő múlva orrán-száján kezd már jönni. Nem zár a tűszelep. Bah. :s Hol tudnék olyat szerezni? Mert ez nem olyan, hogy szétszedem, megdörzsölöm vízpapírral, azt vissza a helyére, hanem ez egy darab. Aztán így a sok benyától nem csoda, hogy melegen nem indul. :s
Krisz
Joseph251!!!
Küldtema freemailra neked e-mailt.
Üdv kopasz63
motomen!
Flipp-floppés nem torzit a kép. Szegény fényezőm jót akart csak egy szinkóddal világosabra tette az aláfujószint. Ez lett belőle, kicsit furcsa, meg szokatlan, de feltünő, mert itt a sógorom optikai tuninggal foglalkozik, mügyanta üvegszál. bármit legyárt minta után. Üdb Kopasz63
A típusjelzésből ítélve Brisk gyertyáról van szó. Én többet is kipróbáltam de majd mindegyikkel befürödtem. Nem is a hőérték miatt, egyszerűen nagyon hamar tönkrementek.
Nem rosszak az Y-os, avagy változó hőértékű gyertyák, nem lehet gond az alkalmazásuk miatt. Ha jól eltalálja az ember a hőértéktartományt akkor biztosan jobb megoldás, mert kisebb terhelés/hő esetén is megmarad az öntisztuló képessége és nagyobb terheléseket is rendben elbírja. Nyugodtan próbáld csak ki.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|