:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
P=U*I, szóval P=6V*10.7A=64.5A
Az állórészed 75 Wattos.Mert az csak a csúcsteljesítménye.A tartós az a 10.7A-hoz tartozik.
A 75W-os forgórész pedig elvileg hátul kék színű eredetileg, és van benne hátul egy randa tekercselési "elállás".Nem olyan egyenletes a tekercselés mint a 45W-osnak.És vastagabb a "drót" is benne.
Megnéztem az állórészt, és ez van ráírva: 6V - 10,7A - 40s
Lehet, hogy pár karakter rossz, mert már elég kopott a felirat.
KelleENE lennie..:))
De a 75W-os egész másképp van tekercselve, mint a 45W-os..A tiedbe tuti, h 45W-os volt..Az állórészt nézd meg, h mi van ráírva.
Pedig 75W-osnak kell lennie! Csak én értem félre a dolgokat.
Hello!
Forgórészt még nem sikerült találnom. Matya ma azt mondta, hogy 45W-os volt az enyém, ami tönkrement. Akkor az állórészemhez csak ilyen jó szerintetek?
Köszönöm az indexes hozzászólásokat!
Zloty!
634-es forgórésze nem jó? Asszem még megvan.
Szia!
Szerintem a 3. pont.
Találtál már forgórészt ? Nekem lenne..
Görbétcsinálótükör!
Ne haragudj, de máris túl sok a páciensem, új beteget most nem tudok vállalni :-)
Puszika...
Szia Görbetükör!
Szinte hihetetlen, hogy vannak még olyan emberek, akik ismeretlenként felelősséget éreznek más emberek lelki egészsége iránt. Grat. Mindazonáltal fel kell hogy hívjam a figyelmed arra, hogy próbálkoztunk már néhányan Fullkopynál, s ha az eddigi megnyilvánulásai alapján jól térképeztem fel a "terepet", akkor ebben az esetben is három lehetőség van:
1. mosolyogni fog a hozzászólásodon
2. nevetni fog
3. röhögéstől vinnyogva fetreng majd a padlón
Bármelyik is történjék, valszeg. írni fog egy cinikus humorral teli válaszlevelet, melyben minimum "Megmondótündér"-nek nyilvánít... :)
Kialakult, sziklaszilárd személyiségről van szó, bár ez sem a mi szempontunkból, sem az övéből nem feltétlenül előnyös.
Szev. Fullkopy!
Folyamatosan olvasom ennek a fórumnak az eseményeit, és úgy érzem segítenem kell rajtad, ezért írok.
Először is olvasd el azt a levelet, amire ez hivatkozik.
Sokszor hozod magad ilyen helyzetbe, ahol így írsz.
Később, ha erre esetleg hasonló szinvonalú, stílusú választ kapsz, vérig vagy sértve, hogy mi ez a hangnem, és téged senki sem becsül meg.
Nos kis mimózám, három lehetőség van :
Vagy Téged nem ért a világ, vagy Te nem érted a világot, vagy érted a világot, csak azt nem, hogy az miért nem úgy működik, ahogy azt éppen a te hangulatod kívánja.
Remélem tudtam segíteni. Puszika
Hello Peti74!
Szeretném megköszönni, amit a váltónál segítettél (559). Nagyon jó lett. Pöpec, recsegés, csattanás nélkül, de határozottan veszi mindet, nem zúg, nem kerreg, és minden fokozat a helyén marad. Az egyik gond a fogaskerékcserebere volt, a másik pedig a hézagolólemezek hiánya. A kapcsolókörmök jók.
Nyugdíjas.
Ha a csepptankos jawa-ra való gyári óriás méretű plexi-re gondolsz, azt már eladtam.
Kicsis sajnálom, hogy egy (egyábként nagyon szép állapotú) Pannonián fog funkcionálni, de még mindig jobb, mintha a padláson pihenne.
Üdv,
Peti74
Ja, bocsi, most, hogy visszaolvastam, tényleg nem egyértelmű :)
Szóval a féklámpa nem jó, azaz, hogy most már tudom, hogy nincs, az fékek jól működnek... és akkor mi van, ha a műszakin nem tudják, hogy ezen nem kell első féklámpának lenni? Álljak neki kötöszködni ha belekötnek?
Mégegyszer köszönöm a válaszokat!
Továbbbi szép napot
Már amikor írtam, éreztem, hogy ebből nem fogok jól kijönni :D Szép napot!
Bocsánat, rétiboglárka, peti74-nek szántam az előző levelem, de tanüló vagyok ebben a levelező rendszerben és tévedésből küldtem Neked. Üdvözletem!
Üdvözöllek! Új fiú vagyok közöttetek. Érdekel, megvan-e a plexi szélvédőd? Ha igen, kérek telefonszámot. Köszönöm!
CSá mindenkinek úgynézki h sikerül vennem egy 350es Cz-t de kellene egy kis seggítség,nemtudom milyen lehet 1980as és van rajta egy nagy burkolat elöl és kocka a lámpája én még ilyennel nem találkoztam szerintem valamilyen rendőr motorlehetett de csak a szinéből ítélek mert fehér?
Köszi a gyors és alapos választ! Üdv! Lui
üdv kutya
Ha ezen a tipuson nincs elsö féklámpa kapcsoló,akkor nem vagy köteles rá tenni.ugy is átengedik müszakin...
Viszont mint az elsö,mint a hátso féknek müködnie kell..
És a hátso féklámpa kapcsolonak is tudni kell a dolgát:)
Bocs, nem vagyok biztos benne, hogy 6-os, inkább tolómérőt az eredetinek!
Kicsit félreérthető amit írtál:
-ha az első féked nem működik, akkor igen, kezdhetsz félni, nem fog műszakit kapni
-ha az első féked nem kapcsolja a féklámpát, akkor semmi baj, nem fog elvárni ilyet normális vizsgabiztos, mivel nincs is ilyen ezen a típuson
Legegyszerűbb, ha kiszórod a régieket, s veszel 44 v. 46 db 6-os csapágygolyót. Filléres áru, csapágyboltban kapsz, de talán bringa középagyba is ilyen méret megy. Az összeszerelésnél figyelj a pontos hézagolásra és a leszorító anya biztosítására.
Asszem most egy hülye kérdéssel fogok felétek fordulni: az 559-esen nincs első féklámpa??? Mert csak a hátsó fékhez tartozó kapcsolót találtam meg, és nem működik az első fékem... most viszem műszakira. Kezdjek félni, vagy ez teljesen normális?
További szép napot!
Szevasztok!
Némi információra lenne szükségem 250-559-hez:
A kormány és a váz alsó és felső csapágyazása eredetileg X darabszámú golyó volt - nálam legalább is ezek jöttek ki a zsírból a szétszedéskor. Persze a golyók létszáma nem stimmelt, mert nem töltötték ki a teljes kört.
Manapság árulnak-e hozzá komplett kosaras csapágyat? Ha igen, azt hol és milyen zonosítóval kell kérni? Ha nem, akkor esetleg vadásszak össze még néhány golyót? És azt honnan? Vagy netán csereszabatosak valami bringa alkatrésszel? :-)
ÜDV! Lui
Kinek ez, kinek az...:DDD
Férfi, vagy női testre gondoltál ??? :-)
Miért is lenne jó 90 évesen 60 centi magasnak és 90 kiósnak lenned ???
Attól függ..Ha ehez minden más adottsága meglenne, ami alap, és jogos ;))) elvárása a férfinépnek, akkor sztem senki nem cikizné érte..:))))
Sztem. nemkicsit hülyén néznél ki ilyen testtel... :)
De az sem mindegy, ez milyen magassághoz tartozik.:DDD
Én egy szöszke 90-60-90-es testet szeretnék:D
Bocs, hogy nem vagyok konstruktív:D
Végre kamatoztattál valamit az írásomból, pedig ezek szerint nem is értetted, mit olvasol :-))
Nem kéne borogatást cserélned ? Állítólag javítja a látást :-P
"Amúgy legközelebb a hátsólámpa testelése lenne"
sorszám: 8183
a hátsó lámpában is van test. :-p
Hello!
Dinamó forgórészt keresek 350-es CZ-hez. Köszi!
Üdv: Zoli
Mindenféleképpen csörögj MA rám!
szia Ádám!
nem jó az emilcímed! Visszadobta a levelet ! Nekem elég sürgős a dolog. Ma kéne elintézni valahogy. Mondjuk 4000hez mit szólnál? A tel.számom 70/6103547
A hátsó indexhez mintha a reflektornál közelebb lenne az ülés alatti bázis testelés. ha már a felesleges vezetgetésről csacsogunk. Látom jól elolvastad az előzményt :-)
"hátsó indexekbe csak 1-1 vezeték megy"
"A kérdés, hogy hogyan kell a hiányzó vezetékeket pótolni, hogyan/hova kell bekötni? "
sorszám: 8173
Amúgy legközelebb a hátsólámpa testelése lenne, akár annak a vezetékét is meg lehetne blankolni, csapolni, de tök hülyeség, egyrészt,mivel közös lónak túrós a háta, itt is érvényes, másrészt a hátsó irányjelző izzójától vezetékhosszban fél méterre sincs az aksi, a közös testpont ( egy hatos csavar a lecsiszokt, fémtiszta vázfülön keresztülvezetve,ide csatlakoztatva az akku minusz, anyával rögzítve, a maradék menetesszár további testelések kötésére,rögzítésére alkalmas ) még ennél is közelebb van, az utas alatt.... ennél egyszerűbbet és biztosabbat nem tudok.
Udv!
Lehet, hogy elkerulte a figyelmemet(bocs ha igen), de nem tudom mi lett a plexi ugy vegkifejlete. Ha jol emlexem akkor voltunk paran akiket erdekelt, csak hat szerettuk volna latni hogy is nez ki.Az ar barati volt. Tehat az a kerdesem, hogy mi a szitu az ugyben?
koszi, csao
Köszönöm California!
Igen, sajna még mindig fenáll a jelenség! Megnézem a légszűrőt!
Felesleges vezetgetni, megy testkábel a reflektorba is, arra is rácsatlakozhatsz egy "áramlopóval", és jó fél órával kevesebb munka. ;-)
Az index relé a fényszóró mögött van.
A testkábelt az irányjelzőtől célszerű elvezetni a nyereg alatti közös testponthoz,( M 6 csavar, ide van kötve az akku mínusz is) így kicsi az esély a későbbi korrózió miatti kontakthibára.
Nem cseréltél esetleg izzókat az indexben?Ha igen,meg kell nézni,hogy belevaló-e?(12V21W;6V15W)
Háj Hurka!
Azért kötöttem be neked így, mert belül(az indexet tató csőben) adtam meg a testet. És szerintem tökmindegy, hogy hol testeled le. Azért megy a képeken két vezeték, mert külön van levezetve a negatív pólus minden indexbe. Amikor bekötöttem neked így, akkor még tök jól villogott, úgyhogy szerintem az irányjelzőautómata szar.
Azok is villognak.
Tuti, hogy az indexrelé? Az egyébként hol található?
Hali!
A hátsó indexek is villognak?Akkor az indexrelé a szar.
Gyuri
Viti -nek szól az előző.
Tudja valaki, hogy miért változik össze-vissza folyton az előzmény hivatkozása, vagy X aktás a dolog?
Üdv. Márkatársak!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
638-asom van, és az a problémám, hogy az index baromi gyorsan villog, szinte ki sem alszik. Észrevettem, hogy a hátsó indexekbe csak 1-1 vezeték megy(zöld) az elsőkbe viszont 2-2 (zöld+fehér). Gondolom, emiatt villog olyan gyorsan. A bekötési rajz szerint is 2 vezeték megy mind a 4 indexbe.
A kérdés, hogy hogyan kell a hiányzó vezetékeket pótolni, hogyan/hova kell bekötni?
Vagy lehet, hogy csak az index relével van valami gond?
Várom az ötleteket!
A "fordulatszámstoppodra", (amennyiben még fennáll) magyarázat lehet egy koszos, vagy nedves levegőszűrő is!
Szeretnék segitséget kérni hogy lehtne a tankot kipucolni televan rozsdával. Aki irna az emailt küldjön ha nem gond.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|