:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Csaó!
Kösz a tippet.
Szerintem a Dr. Cali 1-s menüpontot választom. 90-nél többet úgyse szoktam menni.
Viszont a tűm a 2-s bevágásba van már így is. Ezt még Dr. Cali korábbi tippjei közt olvastam.:-) Akkor azt is inkább tegyem vissza 1-re?
még egy kérdés puszta kiváncsiságbol,638-as bol ki mennyit birt kihozni végbe
sziasztok
a kérdésem az lenne,hogy a karbin a dusitó csavar befelé tekerésnél dusul vagy szegényedik az arány
köszi
Az a fa....lap öcsém hívja így az én motoromat és a násik öcsém motorját. Övé ETZ 125
Kérlek, erősítsetek meg: a dugó szoknyája az átömlőknél van ablakolva ugye?
Heló! Eladó egy üzemképes,de elég lelakott Jawa 634es papirok nélkül. Az árat megbeszéljük...
levymetal@freemail.hu vagy 20/4679675
Szia Viti!
Megint én szólék hozzád.
Nagyobbacska előgyujtásnál, (mivel fix beállítású, és alacsony fordulatnál nem tudja csökkenteni az értéket) ezek együtt járnak:
a) csörgeti, mint szőke csaj a tudakozót.
b) nagyobb fordulaton viszont erősebb.
Dr. Cali tippjei:
1. Kisebb előgyujtás, (kímélősebb).
2. Gyujtás marad és a súbertű fentről lefelé legalább II. bevágásba, utána alpjárat újrahangolás, ( magasabb fordulatra, amíg nem villogtatja a töltésjelző izzót, onnan kicsit visszább, hogy ne égjenek be a fesszab érintkezőid a folyamatos kapcsolgatástól.
Zabálni fog, de menni is.
Halihó!!
Újra itt vagyok, és Trophylacit kérdezném, hogy miért pont Fostalicska a járgánya neve???Ja, megpróbálok neked küldeni valamit, bocs, de nagy lesz :(
Hali!
Nem tudná valaki megmondani nekem, hogy mekkora a tengelyen lévő borda méretei a kuplung alatt? Egy biztosító lemezt szeretnék csináltatni, ahhoz kellenének a méretek (átmérő, bordaszám, bordaszélesség). 638-as mociról van szó.
De, megnéztem. Sőt ki is takarítottam.
Na mindegy, most vígan beletettem a jawába vagy 300 km-t! Minden nagyobb gond nélkül.
Viszont ha gyorsítok, vagy tartom a gázt vmi csörög nagyon. Ha kicsit elveszem, de még sima a járása, akkor nem. Ez lehet a karbiba a tű?(állítólag)vagy csapszeg, esetle gyűrű?
Másik, kis fordulaton kicsit rángatós, főleg hidegen, viszont ha kihúzatom, mintha turbós lenne.Nagyon jól megy.
De én nem szeretem pörgetni. Mi kell ahhoz, hogy inkább kisfordulaton járjon egyenletesebben? 3500-ig kb. Kisebb/nagyobb előgyujtás, vagy mi?
Köszi, ha vkinek van ötlete, tudása!
összesszimmering, összes papírtömítés, esetleg főtengelycsapágyak (párszáz forint csak) meg úgy általában mindent, aminek kicsit is lóg a bele és ami újabb blokkszétszedés nélkül nem lenne később kicserélhető.
Még szeretnék szerelési leírást a Mustanghoz, illetve robbantott rajzokat. Ha tudtok URL-t, légyszi irjátok meg
Köszi
Sziasztok!
Új ember vagyok, és a motorom is csak Mustang.Szétszedtem a blockot, mert az egyik fogaskerék el volt törve. Az lenne a kérdésem, hogy ha már szét van szedve, akkor mit érdemes még kicserélni( főtengelyszimering...)?
Levcsi
Hétvégi felfedezések :
1. Meghajtó lánckerék cserénél (Esetemben:15-ről, 17-re):
A Km/h műszer nem valós értéket mutat.
Orvoslása:
- Másik jármű mondjuk 100 -al megy, leolvasni a sajátot (nálam 90).
- Óra szétszed, mutató rögzít egy értéken /a tengelyt rögzítjük óvatosan (ki ahogy tudja)/
- Mutató lehúz, visszarak a helyes értékre irányítva.
2. Túlszívattam a gépet.
Ki kellett volna szellőztetni, (gyertya ki, rugdosás lábgörcsig).
Inkább:
- Letekertem a súber fedelét, és kihúztam a tolattyút a helyéről.
- A harmadik rugásra röffent.
- A vészleállítón legyen egy ujj, mert felpörög.
Másodikán olvastam csak, hogy keresed, ekkor reagáltam az alkatrészbörzében itt elcseszte az előzményt a progi... Van kettő is. Ha elkel az oldalas , rengeteg cuccom lesz eladó.Gyakorlatilag egy komplett gép apróban.
Üdv. Érdeklődnék, hogy valakinek van-e eladó gyári CZ 250 cross motorja?(ha csak a blokkja van meg az is érdekelne)
Előre is köszönöm!
igen. vettem 1 újat. hirtelen nem volt más.
Ami érdekes, hogy ahogy körbenézem a láncot, két helyen is beleérhet, de egyiken sincsen semmi nyoma, hogy meg is tenné.
Szerintem is megmunkálási nyom, elég csúnya, de az. Múltkor Fullkopynak megmutattam fényképen, szerinte is az. Az én láncom nem új, de ha lenyomom, az aljától akkor is kb 5mm-re van. Nézd meg a tiédet, ennyinél tuti jó lesz még.
Nem lesz azzal baj. Amit én eddig láttam, mind olyan.
Ha a láncot nem tudod kézzel az aluig húzni, rakd össze, később, ha nagyon pöpecre akarod, esetleg vehetsz rá újat. Lehet még kapni pár helyen.
Amúgy ez a berúgó vicces szerkezet, mikor először (7 éve) vettem le Jawa deknit, nem csavartam berúgóhelyzetbe, le is dobott mindent. Első meglepetésemben azt hittem, tönkretettem valamit, pedig csak egy liter váltóolajat pazaroltam el, meg mehettem papucsot sikálni. :)
Alul nem ér hozzá, ahhoz még rövid. :) Azonban ha a kuplung kerekén meghúzom, akkor bizony majdnem bele tud érni ott, ahol a két nyom van. De ahogy jobban nézem, mintha tényleg inkább megmunkálási nyom lenne... Hm. De nem túl szép, mert alul még a menetbe is belement egy kicsit.
Azt mondod, ha nem ér hozzá alul, akkor az jó még? Ha igen, ma még össze is rakom.
Figy, ott felül nálam is van ilyesféle nyom, de nem a lánc szedte le, pedig első ránézésre annak tűnt. Inkább nézd meg, hogy alul hozzáér-e a blokkhoz
Szétszedtem az egészet, levettem a kuplungot is. Gyakoroltam egy ideig, és SIKER! Ráment vagy 2 órám. Nem semmi darab.
Közben arra is rájöttem, hogy a primer láncom laza. Ezt onnan gondolom, hogy beleverés nyomai vannak a blokkban a kuplungkosár melletti két csavar miatti kidudorodásban. Hol lehet ilyet venni? Megegyezik ez más típus láncával?
Először próbáld meg a berúgóív nélkül betenni a tengelyt, mert a végének az egyik oldala domború, a másik le van lapolva. Jegyezd meg, hogy a fogadó fészekbe milyen állásban tudod beletolni
Ezután helyezd el először a berúgóívet, s egy fordulatnyit feszítsd elő a rúgót. Ezt elég határozottan kell fogni, különösen, ha olajos. Kezedre vigyázz, rohadt keményet oda tud verni ha megugrik.
Ezek után pozícióban kell tartani a berúgóívet, olyan módon, hogy a nyílásán át tudd dugni a berúgótengelyt, az első lépésben megjegyzett pozícióban. Át kell mennie a berúgóív nyílásán, s teljesen bele kell futnia az alatta lévő fészekbe. Amennyiben helyére került, fordíts rajta, mintha berúgóhelyzetbe hoznád, mert egyébként szétugrik.
Nem könnyű, de ne add fel!
Segítség!
40 perce próbálom berakni a váltó kar tengelyét, teljesen sikertelenül. Van annak valami trükkje?
Nem te voltál a ludas, hanem én.:)
Hali!
Remélem nem én "baxtam" el a leadott távtanfolyamot :-)
Futár...:))Emberünk megbízhatóbb, mint a Kőmíjesék.
Abban az esetben lehet a labirinttömités illesztése nagy ha a csapágy már kiment és elkopott . Ebben az esetben megeszi vagy az acélgyűrűt ami a csapágy mellett van és a labirintgyűrűt is. Nem egyszerű másikat gyártani.
Vape tipusu gyujtás,a főtengelyék,és a jelado mágnes közötti rész.
nekem is soknak tünik.viszont kapásbol indul.
A kipufogo végein nézve viszont mintha az egyik henger gyujtása néha kihagyna..
Köszi
Az én számításom cirka 5,4mm-et mond.
A lökethossz 65mm. Ebből nekem 11,014mm előgyújtás adódik a 30,5 fokra. Nem túl jó, de lehet, hogy valamit rosszul számoltam.
Honnan szedted ezt a szögértéket?
sorszám: 8333 (55000)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-06-09 22:52:01)
Szeva Fullkopy!
Rakosgatom össze a blokkot, persze hogy elbaxtam valamit.....majd megírom.
ajánljál jobbat!
Matya bazeg, aki nem tud jobbat annak ez is megteszi. Egy darabig elmennek azok a gyűrűk is.
Én a futárnál vettem a 350es be a "jobb minőségűböl" hát nem az igazi... Viszont a tömítő szelence a kihajtó tengelybe kapható a www.ujpestmotorcenter.hu -n szereléssel eggyüt 3e volt azóta nincs olaj folyás. Gyári alkatrészt kaptam, most már nem bakelitből csinálják hanem Al-ból. Állítólag többet is fog bírni... Szóval akinek ott dől az olaj annak javaslom.Gyűrűt meg szlovákiából..
Remek.Pont a legnagyobb rablóbandát ajánlod, a vízcsőből esztergált gyűrűikkel együtt....
4kelemen kft. zichy jenő utca.
párszáz forint csak.
Itt van az a lemezke: http://w3.externet.hu/~gylab/forum/lemez.jpg
Ráér a csapágyra, de emiatt felesleges lenne az a kihajlítás rajta.
sorszám: 8326 (54979)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-06-09 23:32:41)
Hello
Egyik haverom szerzett egy cz 175-öst (450/05) darabokban :), de gyürük hiányoznak belöle. Azt hiszem 3dik tulméretes 59.5mm átméröjű kéne bele (3db).
Ha valaki tud vmi hasonlot szoljon.
Köszi LP
Az a lemez nem ér rá a kihajtó tengely csapágyára?
Ha jol emléxem,akkor azt rögzitia kimozdulás ellen..de hogy minek mozdulna ki valami ami csapágy illesztéssel van szerelve:)
Ha esetleg érdekel valakit, akkor fényképeztem a szétszedést. Képek: http://jawa350.fw.hu/ a képek alatt.
Üdv.
lenne egy kérdésem..
30fok 30szögperc hány mm-es elögyujtás egy jawa634-es blokkon?
Vagy ha tudnátok adni egy lökethosszot esetleg én is elbibelödnék a számitással:)
Köszi:)
Újabb kérdés: a váltó kihajtó fogaskerék mellett a blokkban van egy kis lemezke odacsavarozva. Az mire való? Nem látom értelmét.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|