hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Powerarc
válasz erre | email2006-06-23 13:27:58
http://www.beajoe.hu/kepek/81/images/Ez%20bizony%20Jawa_jpg.jpg

Na ezt találjátok ki, hol készült a felvétel.:)))))))
sorszám: 8520 (56153)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-06-23 12:33:07
Villamossági szerelő rá tud mérni az aksira sönt ellenállással, vagyis terhelni tudja méréskor. Ebből kiderül, jó-e az akku.Vagy kölcsönkéred egy próba erejéig valakinek az aksiját.

sorszám: 8519 (56146)
(előzmény: kutya, 2006-06-23 12:23:00)

 
 
kutya
válasz erre | email2006-06-23 12:23:00
Na, feltöltődött az akksi, viszont ugyan azt játsza el. Világítást ráadom, motor megáll. Generátoros témánál minden szuper. Most vagy szar az akku, vagy gyenge. Biztos, hogy elég 11Ah?
A garancia meg nem úgy működik, hogy odaviszem, és kapok egy másikat, hanem elküldik, azt majd egy hét múlva visszadobják, hogy én csesztem el?
sorszám: 8518 (56145)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-06-23 11:43:56
Valószínűleg gyenge az akku, elveszi az áramot a gyújtástól. Tedd töltőre, ha feltöltődött, próbáld ki a gépet, ha jó, akkor is mérd meg a töltést.
sorszám: 8517 (56137)
(előzmény: kutya, 2006-06-23 11:07:18)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-06-23 11:24:53
Mérted az aksin a feszültséget? Néha nagyon lemrült aksik vannak a boltban. Az én 634 es tapasztalatom az, ha lemerül az aksi, akkor világítást is használva nem nagyon, vagy csak lassan tölti fel, gondolom a te generátorod sem túl bivaly. Én a helyedben megnézném a karburátort, a benzin szűrőket, nincs e dugulás. Nekem egyszer víz ment a karbiba, az csinált fura dolgokat.
sorszám: 8516 (56135)
(előzmény: kutya, 2006-06-23 11:07:18)

 
 
kutya
válasz erre | email2006-06-23 11:07:18
Na, megtörtént a műszaki... elég kalandos volt :)
Elindultam, ráadtam a világítást, le is állt... előtte nap vettem az akksit...
Nagynehezen odaértem, de hiába húztam a gázt, nem pörgött fel.Emellett folyton lefulladt. Előszőr arra gondoltam, hogy megszívta magát, vagy beköpte a gyertyát.Amikor rám került a sor, az ember elindult a motor fele, és rögtön azzal nyitott, hogy má előre látja, hogy ez nem fogja megkapni, mert nincs rajt prizma. Bíztató kezdet. Végül kiderült, hogy van rajt prizma, de takarja a rendszámtábla. Akkor következett egy maratoni táv lefutása a 100 m-es férfi síkfutás világrekorja alatt az első biciklisboltba. Persze prizmájuk nem volt normális, de végül megoldódott a dolog, mert leakasztott egyet az egyik bicaj csomagtartójáról. Akkor megint futás vissza a vizsgahelyre, megmutattam hogy van prizma, de persze nem tudtam felfogatni, mert rövid volt a csavar. De addigra már fent volt a matrica, csak fizetnem kellett. Ja, és nekem nézte, hogy csúszóra tudom-e fékezni a hátsó kereket, megnézte a világítást, a refi visszajelzőt is. Viszon eü csomag, mer izzókészlet nem is került elő, pedig még délelőtt azt hajtottam :)
Na, és akkor következett ismét egy probléma, nevén nevezve a hazajutás... berúgtam, elsőre indult, viszont 10 m után ismét megadta magát. Utána már nem indult, olyan hangja volt, mintha nem lenne szikra vagy nem lenne elég. Szép kis tömeg gyűlt össze körülöttem. Kiderült, hogy a légszűrőnél a gumi cső el van repedve, nem is kicsit ezért valószínű falsot szív. A gyertyát nem tudtuk kieszkábálni, mert nem fértünk hozzá a gyújtótrafótól, én meg nem készültem spec szerszámokkal. Kb. fél óra cseszteteés után jött az a jelenség, hogy az üres visszajelző elaludt, amint világítás lett kapcsolva. Ismét berúgtam, átkapcsoltam generátorra, akkor meg viszonylag jól működött. Szóval nagy valószínűséggel behalt az akksi. De ez mitől van? Lehet azért, mert 11Ah-s 14 helyett? vagy a sok rúgástól leszívódott? Vagy rövidre záródik? Valami gyors megoldást kell eszközölnöm, mert holnap veterán találkozó, és kár lenne kihagyni. Ja, meg hazafele, 70ig semmi gond nem volt, 70 körül nekiállt rángatni, de nem nagyon, csak kellemetlen volt. Az lehet, hogy ez azért van, mert valami gebasz van az üzemanyag rendszerben? Vagy fenn akadt a tű, és csak szerencsém volt, hogy haza tudtam érni?
Segítsetek, kétségbe vagyok esve, eddig semmi baja nem volt.
Előre is hálás köszönet
sorszám: 8515 (56134)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-06-23 10:54:17
Ha a gyertya kép elfogadható, akkor a fals levegőnek kicsi az esélye szerintem és a benzin tulzott mértékének is. Viszont felmerült bennem valami: ahogy nézegetem a robbantott ábrát, a labirint tömítésen gondolkodom középen. Ha az nem jó, a két henger ronthatja egymás elősűrítését. Nem okozhat ez a tiedhez hasonló tüneteket?!! A főtengely ütése azt is elintézheti. A hengerek tömítetségét is megnézném a helyedben.
sorszám: 8514 (56132)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-06-23 10:02:19)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-06-23 10:26:25
Az egyajkú is tökéletesen tud tömíteni. Gond inkább akkor lenne, hogy a sok használat után a szimmerig megeszi a tengelyt, egy nútot vág bele. Ezen segíthetne az a megoldás, hogy nem ugyanoda tennénk bele, hanem egy kicsit eltolva, hogy tiszta felületen fusson. Csak sajna a zégerek miatt nem lehetséges.
sorszám: 8513 (56129)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-06-23 10:02:19)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-06-23 10:02:19
Ez egy Cz 472-es (634-es blokk)

A hengerem biztos nem áll le,nagyon stabil szikra van,és megy mindd a két henger.Megnéztem a gyertyaképet,és barna..nem a legtökéletesebb,de csak egy hajszálra tér el töle.
A karburátorba az uszón lévő tű nekem is fixre van forrasztva.A siber tü most középállásban van.Ha befele tekerem a levegö csavart akkor felpörög,ha menet közbe csinálomk ugyanezt,ha teljessen elzárom,fullad a motor..
Furás elött használva ezt a motort,majdnem 1mm-es dugattyu oldal irányu logással,hosszu távon evett 4,6 litert(80-90-es tempo).Most meg ősszehorpasztja a tankot ugy eszik...és semmit nem mutat.
A tolattyu kopása nagyon piszkálja a csörömet, eddig nem volt vele ilyen gond.
Szivhat attol a fötengelynél fals levegőt hogy csak 1 ajku a szimmering?

Valahogy most nincs "kedvem" Főtengelyt felujitattni..
sorszám: 8512 (56120)
(előzmény: Öregapó, 2006-06-23 05:51:06)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-06-23 05:51:06
Most lenne jó tudni, milyen mocid is van. Biztos írtad már, csak nem emlékszem. Ha a gyanúm igaz, akkor kéthengeres. Nos az enyém is csinálta ezeket, sőt mind a mai napig nem tökéletes.A nyomaték eltünést , lehörgést nekem akkor csinálta, amikor le állt az egyik henger. Ez sűrűn következett be, be mert mindig beköpte az egyik gyertyát.A karburátort azért cseréltem ki, mert szar volt az úszó. A tű nekem az úszóba van forrasztva, nem állítható, nem lehet újat kapni, a bontottak nagy része is kopott, vagy ne adj isten, likas is. Kopott, barázdált volt a karbi ház a tolattyúnál. A főfúvoka tartó cső, ahol a subert belemegy, ki volt verődve. ez mindig bekövetkezik egy idő után, és a suberttű lejjebb engedése csak ideig, oráig segít.E hibák miatt a fogyasztásom nekem is 6,5 körül járt már a végén.A gyertya kép mindig olajos volt de nagyon, viszont az alapjáratnál benzinben szegény volt a keverék, ezért az nem volt stabil.A karbi cseréje óta a fogyasztás lement 5 literre. Azért nem kissebbre, mert nekem valóban lóg a főtengelyem, így a gyújtás bizonytalan.A gyertya kép nagyon szép őzbarna, nem is láttam talán ilyen tökéleteset még. A jószág ereje a henger állapotához mérten jó. Valami kis falsot biztosan szív, illetve az olajos oldal felől egyebet is, a főtengely által meggyötört szimeringek miatt, de ez nem tragikus. Úgy látszik, nagyobb szimering hiba kell ahhoz, hogy a hiba nagyon zavaró legyen.A hangján viszont már néha mintha hallatszana a főtengely bibije,és ritkán pár másodpercre mintha megfogná valami a motort, ami vagy gyújtás leállás, vagy dugulás valahol az üzemanyag továbbításban, vagy akármi más. Majd kinyomozom a dolgot. Egy biztos, a karbi csere drámai javulást hozott.
sorszám: 8511 (56099)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-06-22 23:36:36)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-06-22 23:36:36
hmm..
én fogtam a fuvokát,meg az állitocsavarokat,és a tolattyut is kicsréltem a karburátorba..
Ami feltünt hogy az beletett tolattyun,kopás nyom van,pedig mikor beletettem semmi sérülés nem volt rajta..
Amikor összeraktam a blokkot ,a fötengelyen klévö középsö csapágyat nem cseréltem(anyagi okok miatt),lehet hogy üt a fötengely?És a szimeringnél sziv be levegöt mikor vákuum van?De semmi eresztés nyom nyincs a gyujtás felöl..

A nyomaték szinte teljessne eltünt a gépböl..Olyan mint egy bazi nagy simson..Ha hirtelen huzom neki oda a gázt,lehörög.ha lassan adagolom csak akkor pörög ki..

És esziok mint az állat.. persze a henger bejáratos..
De 60-as temponál miért eszik 6liter felett...?
sorszám: 8510 (56095)
(előzmény: Öregapó, 2006-06-22 23:24:43)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-06-22 23:24:43
Szívhat. Nekem például úgy néz ki, hogy a tolattyú mellett szívott levegőt, legalábbis nem tudom másként értelmezni azt, hogy ugyanez a tünet nálam karbicserével megszünt. Szívhat még falsot pl a csonknál ahol nekem bakelit van gyárilag csak, nekem kellett tömítést tennem oda. De a legvalószínübb a szimering.Egyébbként olyan vacak volt a karbim, hogy ennek ellenére(hogy alapjáraton benzinben nagyon szegény volt) ha ráadtam a gázt, olajos volt a gyertya.
sorszám: 8509 (56092)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-06-22 22:57:50)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-06-22 22:57:50
Üdv ifjak..

Következö lenne a kérdésem..

Probáltam beállitani a karburátort,ahogy az a nagy könyvbe le van irva..De amikor befele tekerem a levegö csavar,akkor emelkedik a fordulatszám...Amikor teljessen el van zárva,akkor is megy a gép....lehet hogy fötengelyszimeringes?Vagy máshol is szivhat fals levegöt?

Hozászolásotokat elöre is köszönöm..

sorszám: 8508 (56083)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-06-22 22:14:24
Pont annyira vizsgálták meg a motorját, mintha elvitte volna azt is.

Egyébként nem neked kellene a kormány?
sorszám: 8507 (56068)
(előzmény: jawa lovas, 2006-06-22 15:02:02)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-06-22 15:11:48
Hogy fokozzuk az élvezeteket, csak eu jeles háromszög jó.A dobozban meg ne legyen lejárt szavatosságú cucc.
sorszám: 8506 (56016)
(előzmény: Powerarc, 2006-06-22 11:29:57)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-06-22 15:02:02
Ja és elfelejtettem hogy az egyik ismerősöm pannóniáját úgy műszakiztata le hogy a rendszámot és a forgalmit vitte magával.
sorszám: 8505 (56011)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-06-22 14:58:31
Itt nálunk nem néznek meg semmit, csak odamész a motorral elkérik a forgalmit és a zsét és ennyi.
sorszám: 8504 (56008)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-06-22 11:36:49
Tényleg.Az oldalasoknak egyébbként nem lenne kötelező manapság a sárga mellény is? Van egy olyan érzésem, hogy ha még nem írták elő, akkor az csak feledékenység volt.... Aztán az oldal másra nem is lessz jó, csak az előirt plussz cuccok szállítására....
sorszám: 8503 (55988)
(előzmény: Powerarc, 2006-06-22 11:29:57)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-06-22 11:29:57
Műszakin még az oldalasok figyeljenek, hogy az eü doboz B kategóriás legyen, valamint kell elakadásjelző háromszög.
sorszám: 8502 (55987)

 
 
kutya
válasz erre | email2006-06-22 09:18:57
Ok, köszönöm szépen, majd lesz valahogy ;)
Csak el ne felejtsem bepakolni őket:)
sorszám: 8501 (55971)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-06-22 09:05:16
Tőlem három éve kértek izzó készletet, az egyik cimbitől elsősegély csomagot Szigetszentmiklóson. Két hete viszont a XIX ker Vasgereben utcában senkit nem zaklattak ilyesmivel.Jobb ha viszel mindkettőt. Ha nincs, kérsz valamelyik autós ismerősödtől, és beleteszed a hátimotyódba. Az eü csomagnak nem kell a motorban lennie, elég ha nálad van. Ugyanez igaz az izzó készletre. Bármilyen tizenötös bizti jó, azt már tuti nem ellenörzik, hogy a biztosíték tartót átszerelted e. Én is autóstól kértem egy izzókészletet kölcsön, azt mondtam a vizsgáztatónak, hogy egy pill az izzó készlet a táskában van, az pedig abban az autóban, amelyik hozta a mocimat(nem saját lábán érkezett akkor, mert mozgás képtelen volt!:))) Símán elfogadták. Sőt még a motort is megfelelőnek ítélték.
sorszám: 8500 (55965)
(előzmény: kutya, 2006-06-22 08:39:07)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-06-22 08:55:32
Az izzókészletbe rakj bele egy 15A-s biztosítékot, a hagyományos, hengeres fajtát, ne azt, ami manapság az autókban is van. Még olyanról nem hallottam, hogy megnézték volna, hogy a passzol-e a helyére, ahogy az égőket se. Az izzókészletnek, eü csomagnak bent kell lenni, anélkül nem vehetsz részt a forgalomban, úgyhogy ne kockáztass.
sorszám: 8499 (55962)
(előzmény: kutya, 2006-06-22 08:39:07)

 
 
kutya
válasz erre | email2006-06-22 08:39:07
Üdv ismét!
Ma viszem műszakira az 559-est, de nem tudom, hogy ilyet, hogy izzó készlet, tartalék biztosíték, eü csomag néznek-e....
Ha igen, akkor milyen biztosítékot kell beszereznem, mer sehol se találtam meg, csak annyit tudtam meg, hogy 15A-es...
A gyors válasz reményében üdv! :)
sorszám: 8498 (55960)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-06-21 22:16:43
Eladó 5 db 634-es kuplung lamella 1 500,- Ft-ért.
sorszám: 8497 (55937)

 
 
Kulio
válasz erre | email2006-06-21 19:19:23
Üdv Motorosok!

Ha esetleg valalki házasodásra adná a fejét, az ne keresgéljen tovább, VŐFÉLYnek hívjon egy motoros társat:D

30/4141610

Kulio
sorszám: 8496 (55898)

 
 
Kulio
válasz erre | email2006-06-21 19:12:46
Üdv!

LEgutóbb elég régóta JAWA-zó barátomtól hallottam, hogy telóba, meg motorba is a leg jobb a "BOTOND" nevő olajnak nevezet valami...
A direkt olyan motorokhoz való, aminke nem igazán jók a tömítései lsd. szoci motorok.
Lehet hogy blődség, leeht hogy nem én próba cseresznye alapon lökök bele... valami 900 Ft annyit kibírok

jó motorozást
sorszám: 8495 (55895)
(előzmény: Gyuri, 2006-06-21 15:07:10)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-21 18:47:13
A jawa e lapról letölthető gyári utasítása is a teló-olaj és motorolaj keverékét írja elő, de gondolom ez inkább csak a viszkozitás beállítása maitt.
Agip kutaknál lehet kapni Agip "fork oilt", ez speciálisan motorkerékpárvillába való trutyi, 10-es viszkozitású, nekem bevált.
sorszám: 8494 (55890)
(előzmény: Gyuri, 2006-06-21 15:07:10)

 
 
lajos
válasz erre | email2006-06-21 16:47:09
140ccm lengéscsillapító olaj száranként, hásókba 50ccm szintén az említett olaj. Laci
sorszám: 8493 (55883)
(előzmény: Gyuri, 2006-06-21 15:07:10)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-06-21 15:42:44
Nincs valakinek egy 18-as első lánckereke 634-eshez ?
sorszám: 8492 (55876)

 
 
Gyuri
válasz erre | email2006-06-21 15:07:10
Kérdésem volna; valaki azt mondta, hogy első teleszkópba nem szabad ásványi olajat tölteni, mert tönkreteszi a szimmeringeket. Növényi olaj kell bele - talán étolajra gondolt? Az 559-esbe hajtóműolaj és lengéscsillapítóolaj keverékét öntöttem bele - vagy 3,5 dl-t száranként. A fölösleget fönt kinyomta. Már nem olajos a ruhám - mert a feleségem ki tudta mosni.Tulajdonképpen mi, és mennyi kell bele. A 638-as egész más, abba a motorolaj igen sűrü volt, abba lengéscsillapító olaj kellett - van aki sűrübb olajjal keményíti.
Üdv:
Gyuri
sorszám: 8491 (55873)

 
 
Kulio
válasz erre | email2006-06-21 12:11:59
Halihó!!!!!!!

Végre mentem a masinával vagy 2 kilómétert:D:D nagy jó volt

Ugyan néha még a kuplunggal voltak gondok... a bovden nem engedett egy millit sem, mégis egysezr csak mintha lazult volna... bár lehet, hogy a csavar csúszott kintebb.

Ad egy halk kics nyikorkó, csürüszkülő hangot, amit nem tudom, hogy azért van, mert frisen lett fúrva, sé még nem kopott össze, vagy kezdjek valami komoylabbra gyanakodni

Ha valakinek van hozzá kömmentje megköszönöm
sorszám: 8490 (55853)

 
 
bibumm
válasz erre | email2006-06-21 12:09:34
O.K. Akkor viszont a jelenlegi állapot rendben van.
Még tesztelem, így rezgéscsillapító gumik nélkül, hátha csak ez volt a gond.
Ja!
Ha a 2T olajon (OREGON 2T félszint.):
Fűnyíró, Láncfűrész, Motorkerékpár (Enduro) logo-k vannak, akkor az jó kell, hogy legyen, nem !?
Vagy a jó magyar Mol 2T, mivel kicsit csirízesebb (zsírosabb), az a neki való?
sorszám: 8489 (55851)
(előzmény: Matya, 2006-06-20 11:43:00)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-06-20 22:20:16
Heló.Nekünk 3 müködőképes mustang van.Alkatrészbeszerzéséhez tudnám ajánlani neked JOSEPH 251(azthiszem eza neve a fórumokon szokott lenni).Ő nekem is ajánlott egy debreceni boltot mustang ügyben.Szerintem kérdezd meg őt tud segiteni.
sorszám: 8488 (55826)
(elözmény: Petvik, 2006-06-19 12:41:00)

 
 
gylab
válasz erre | email2006-06-20 21:52:55
Bocs, még tanulom a fórumot. Szóval itt.
sorszám: 8487 (55820)
(előzmény: gylab, 2006-06-20 21:40:19)

 
 
gylab
válasz erre | email2006-06-20 21:40:19
Tedd fel valahova, és linkeld be! Ettől függetlenül szívesen látok bármilyen Jawa képet, galériát gyűjtök, bár csak most kezdtem. Cím itt.
sorszám: 8486 (55818)
(előzmény: Scaby, 2006-06-20 15:01:47)

 
 
Brain86
válasz erre | email2006-06-20 20:30:10
Sziasztok megy valaki a közeljövőben Javorce-be?
Mert kellene egy féklámpa kapcsoló a lábfékhez (hátsófék). Az enyém elhasználódott elöregedett. Egyébként után véttel postán lenne a legmegfelelőbb hozzámjuttatási mód.
sorszám: 8485 (55815)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-06-20 18:41:15
:)
sorszám: 8484 (55802)
(előzmény: Fullkopy, 2006-06-20 18:39:11)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-06-20 18:39:11
http://kep.tar.hu/fullkopy/50201488#2
sorszám: 8483 (55801)
(előzmény: Powerarc, 2006-06-20 13:30:25)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-06-20 18:26:20
Gratula! Azért ésszel az első nagy lelkesedésben. NAGYON-NAGYON drága lesz, ha megfognak így. Ja meg a féktávokat szépen az elején raktározgasd el fejben, mert egy modern, négytárcsás autó igen komoly meglepetést tud okozni.
Biztos nem adod el ? :]
sorszám: 8482 (55800)
(előzmény: Scaby, 2006-06-20 15:01:47)

 
 
Scaby
válasz erre | email2006-06-20 15:01:47
Heló mindenkinek!!!Kész lett az 559-es gépem!!!Egy párszor már segítettek nekem pl amikor a dugóval volt gond és legutóbb amikor az első inditásnál felpörgött...Szóval kösz mindent. Egyébként ez az utóbbi úgy lett megoldva h apám még annak idelyén kb a 70-es években vett egy karbit(újonnan)és azóta a polcon porosodott, kitakarítottam és ezt raktam a motorra.Kis állítás után úgy püfögött h öröm volt hallani.Ki is próbáltam egyből JOGSI ÉS MŰSZAKI NÉLKÜL.Nemszámít már nagyon vártam h mehessek vele az utcán mindenki csak lesett hogy "jééé".Tudom h egy párótoknak van ilyen motorja de akit éredekel annak küldök pár képet:scaby@freemail.hu Ja és NEM eladó!
sorszám: 8481 (55793)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-06-20 14:01:40
A forgattyúházfelek között nincs külön tömítés papírból vagy ilyesmiből, de tömítőpasztávalbe kell kenni. Ha valahol ott nem tömít, úgyis meglátszik rajta.
sorszám: 8480 (55791)
(előzmény: Kulio, 2006-06-20 13:42:42)

 
 
Kulio
válasz erre | email2006-06-20 13:42:42
Úgy le van tömítve, ahogy csak leeht... de mégis kicsit gáz... a tolattyút nem tudom mennyire kopott, nem kopott, de eddig nem csinálta, csak most hogy összeraktam a blokkot.
Ha a forgattyúsház között nincs rendes tömítés az okozhat ilyet??? bár remélem nem azt csesztem el, mert bonthatom szét
sorszám: 8479 (55790)
(előzmény: Matya, 2006-06-20 11:45:10)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-06-20 13:30:25
Kell pár célszerszám, de első nekifutásra töltsd le innen a szerelési útmutatót, esetleg még az alktrészkatalógust. A váltó előtéttengelyt kell hézagolni, ami tűgörgős csapágyazású. A hézagoláshoz szükség esetén valamelyik kosarat beljebb kell nyomni és egy vékony tárcsát betenni a zéger alá. Fullkopy képtárában vannak fotók a célszerszámokról, de sajna a pontos linket nem ismerem.
sorszám: 8478 (55789)
(előzmény: csaner, 2006-06-20 12:03:23)

 
 
csaner
válasz erre | email2006-06-20 12:03:23
Hello mindenkinek!
Tavasszal vettem egy 638-ast,a problémám a következő,kidobálja a 4-est.
Teljesen szét kell szedni a blokkot,milyen speciális szerszámokra lesz szükségem,mit kell cserélni(villát,fogaskereket),többen említették a váltó hézagolást ez mit takar?
Bocs ha sokat kérdezek de muszáj kérnem a tapasztaltabbak segítségét!
Előre is köszönöm!
sorszám: 8477 (55783)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-06-20 11:50:17
Ha érdekel valakit, akkor van itt egy 559es Jawa kosárban, olyan 98%-osan hiánytalan állapotban, szürke forgalmival.A blokkja egyben van, és szépen átforog, kompresszió is van benne.Egy ismerősömnek kellett volna, de meggondolta magát.20E-ért ha kell valakinek, elviheti.
06-30-931-99-65

Jah, a motor Bp-en van.
sorszám: 8476 (55781)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-06-20 11:47:32
Á, szóval a dekni túl forró. Igazából nem ártana megmérni hány fok. Az olajszint oké? Picivel több mint egy liter kellene hogy benne legyen. Rakd fel sztenderre a mocit és üresben forgasd meg a kereket, érzel-e valami ellenállást, hogy a váltó esetleg szorul valahol picit.
sorszám: 8475 (55780)
(előzmény: kepecuca, 2006-06-20 11:21:31)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-06-20 11:45:10
Valahol falsot szívhat.Mondjuk a karbi rögzítésénél, a bakelit közbetét mellett, hengertalpnál, /bár az azért elég ritka/.Vagy tán kopott a tolattyú..
sorszám: 8474 (55779)
(elözmény: Petvik, 2006-06-19 13:47:22)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-06-20 11:43:00
Ha letisztítod, akkor egyszerűen le kell fújni vékony rétegben fekete hőálló festékkel.Én is ezt szoktam csinálni, kb egy-másfél évente.Nem befolyásolja a melegedést, hacsak nincs mm vastagságban rajta...
sorszám: 8473 (55778)
(elözmény: Petvik, 2006-06-19 13:04:23)

 
 
kepecuca
válasz erre | email2006-06-20 11:21:31
Normál üzem módban nem ölve szépen -nyugottan.Le állás után mikor már a hengert kézzel lehet fogni a dekni még akkor is süt./olaj van benne 80w90-es/.A bordák tiszták ,mikor szólóban motoroztam igazábol nem figyeltem fel erre a jelenségre
sorszám: 8472 (55775)
(elözmény: Petvik, 2006-06-20 11:14:26)

 
 
kepecuca
válasz erre | email2006-06-20 11:18:25
bocsi.... valóban. Jövök egy sörrel
sorszám: 8471 (55774)
(elözmény: Petvik, 2006-06-20 10:57:57)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu