:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Bocs! Figyelmetlenül olvastalak. Azt ugyan írod, hogy szikra van, DE AKKOR MIKOR? Ha nem is mérőórával, de jó az előgyújtás?
Sok mindent leírtál, csak kettőt nem:
1. kivül a gyertya szikrázik?
2. jókor?
Ha üzemanyag van, akkor szikra nincs - vagy fordítva... ezek nagyon régi alapelvek!
Bocs, nem akarlak kioktatni, de szerintem teljesen mindegy, hogy mi vezérli a szikrát, csak legyen - és jókor.
Üdv! Lui
Önállóság, emberek! Olvassátok át a 638 műhelykönyvét, itt van a Szakirodalom menüpont alatt.
sorszám: 8568 (56709)
( előzmény: Jawa350speed, 2006-06-27 19:34:21)
vape. fent is lent is gyújt mindig..
CSeréld fel a gyertyapipákat..
Üdv!
Aki tapasztalt hasonlót ossza meg a megoldást, mert befonom a szemöldököm. (638 vape gyújtással). Frissen, mester által összerakott blokk (jarovcéből), fúrt új hengerek, főtengely, stb, a belseje rendben van. Szikra van, benzint pár cseppet öntöttem a hengerekbe, és még egyet pöffenni sem hajlandó. SEGÍTSÉG! Tapasztalt már vki hasonlót?
Kösz Joseph251! Te is debreceni vagy? Én csak az újonnan összerakott 250-559-emet gondoltam oda vinni - leginkább mert oda kell! :-)
AZ öreg oldalasom -amit mostanság akarok vizsgáztatni- nagyjából oké, csak hát túl öregecske. Minden életfontosságú szerve működik, KRESZ felszereltsége rendben... csakhát a KPM-es vizsga azért az mégis csak KPM-es. :-)
Üdv! Lui
Hát hogy őszinte legyek, ebben nem vagyok biztos. Ha az előírt holtjáték mellett kidobálja, akkor arra gyanakodnék, hogy a kapcsolóköröm megkopott, ráadásul kúposra, ferdére, amitől kiugorhat.
Hali
Az megoldja a problémát? Nem dobja ki?
Egyéb ötlet?
Te legalább válaszolsz a többi gurunak ugy látszik sohase volt ilyen problémája!!
Üdv:Ervin
Kicsit beljebb lehet ütni a tűgörgők házát és a zéger mögé be kell rakni egy megfelelő vastagságú tárcsát.
sorszám: 8560 (56672)
( előzmény: Jawa350speed, 2006-06-27 19:34:21)
Háj HAOGPS!
Hurka a közlekedésfelügyelethez vitte.(ATI tanpálya, a Bartrók Béla út végén)
Ott a legolcsóbb.
Ne várj nagy tolongást . Én is ezt írogattam de csak egy alkalommal bukkantam használható adatra. Előtét tengely oldalirányú mozgása max 0,2 mm.
Ennyi és meg is állt az egész, ja meg hogy köszörülgessek meg faragjak és utánna sámándobbal járjak táncot körülötte hátha jó lesz. De ha valaki tényleg tud használható infót azt velem is megoszthatja.
Polarizáld át a dinamót (köss rá közvetlenül egy akksit egy impuzus erejéig negativ testeléssel) aztán már mehet is rá az MZ dinamó elektronikus szabályzója (az akksit se felejtsd el negativ testeléssel bekötni :) )
hali mindenkinek!
épp egy jawa 250 felújítása közben vagyok, és érdekelne, hogy megoldható-e valahogy a mechanikus fesz-szabályzó cseréje elektromosra.
ha igen, akkor azt szívesen várom, hogy mi a módja.
kösz. (amúgy, ha valakinek kell 250es jawa alkatrész, csak szóljón, mert van bőven... főleg a blokkhoz :D )
Kedves HURKA!
Hova vitted Debrecenben vizsgázni?
Én is mennék...
Üdv! Lui
Én múlthéten hasonlóan jártam Debrecenben.
Megnézték, hogy stimmel-e a motor- és a váz szám, és kész.
Pedig 2 éve ugyanott teljesen átnézték a motort, mindenbe belekötöttek.
Az útvonalengedélyt nem kérik a vizsgán, az csak akkor kell, ha odafelé menet a rendőr megállít!
Üdv.!
Nem Jawán, hanem más motoron láttam ilyet, az kémény dugulás volt.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem! VAn egy '86-os cz 125ösöm. Az történt hogy mentünk vele egy nagyobb kört, akkor még minden rendeben volt, bár már az elején is kicsit nehezen indult de nem volt különösebb probléma. A gond akkor kezdődött amikor megálltunk egy kis frissítőt magunkhoz venni, mert a leállítás után kb 10-25 perccel nem volt hajlandó beindulni, hiába rútam vagy toltam. A karbit kitisztítottuk a gíertya pedig ad szikrát. Annyit sikerült összehozni, hogy megint indul első rugásra viszont most meg hiába húzom a gázt nem pörög fel a motor, csak küszködik. Ha nem húzok neki akkor sem fullad le csak nagyon alacsony fordulaton jár gázra meg elkezd kicsit fulladozni. Na azt szeretném kérdezni, hogy nem tudja-e valaki hogy mi lehet a probléma, esetleg tudna-e valaki nekem egy kis távsegítséget nyújtani. Előre is köszönöm! Balázs
Hello mindenkinek!
Na szóval,van valaki akinek hasonló problémát produkált a motorja mint az enyém és hajlandó is részletesen elmagyárázni is és nem csak fél mondatba? Tehát kidobja a 4-est de csak azt, volt szó már léptetővilláról,fogaskerékről,előtéttengelyről de semmi konkrétum!
Kérlek segítsetek!!!
Előre is köszönöm!
E-mail:csaner1@freemail.hu
Üdv :Kovács Ervin
még mindig nem az igazi horkol, mint mikor szobatárrsam alszik... meg ha nem húzom neki a gázt, akkor rángatózik... ez vajon mitől lehet??? a karbiban van valami, vagy falsot szívhat??
MEgvan a forgalmi!!!!!!!!!!!!!!
Mindenki hoza miskolcra... Bementem, vártam 10 percet, bácsi adott denaturált szeszt, meg matricát, és kész:D
Pedig még a kilóméterórám is szar volt:D:D:D útvonalengedély meg pláne nem volt
tök jó vére motorozhatok legálisan:D:D:D:D
Tényleg eléggé fel ment az oldalasok ára. Látom, van aki 170 ezerért hirdet a tiédnél lényegesen rosszabb állapotú, régebbi Jawa-t. Bár ez nem azt jelenti, hogy ennyiért meg is veszik.
Szerintem megér 210-et egy ilyen állapotú motor(legalábbis ránézésre), de amíg egyesek néhány 10 ezer Ft-ért árulják a lepukkant, műszaki nélküli Jawa-jukat, addig kevesen hajlandóak kiadni ennyit egy valóban jó állapotú gépért. Pedig mire rendbeteszik, nagyjából ugyanannyi fog kerülni nekik.
Na mindegy, sok sikert az eladáshoz!
Szervusz, "j.lovas"!
Engem érdekel, ha van fényképed a plexiről - különös tekintettel a repedésre - küldd el. Esetleg az anyagi igényeid is vázold!
Üdvözöllek!
Az értéke 240 körül mozog,ennyiért hirdettem eddig, de nincs pénze annak, aki ilyet szeretne, sajna. Volt nálam egy srác megnézni, el is vitte volna, de a felesége megvétózta.
Nézegesd az árakat, az enyémnek nyomába se jön a többi eladó oldalas.
Sajnos négyünknek két jogsival felesleges három gépjármű, ezért válok meg tőle. http://www.hasznaltmotorok.hu/hasznaltmotor.php
Fullkopy!
Én nem lennék képes megválni ettől a gyönyörűségtől! Iszonyat jól néz ki!
Kiváncsi vagyok ,ad-e érti valaki ennyit! Szerintem megéri, de sajnos a "piaci" ára jóval ez alatt van.
Üdv.!
Eladó a gépezetem , jawa 1987-es 350-638 velorex 562 oldalkocsival. Full felújított motor , váltó, új láncok, rendszám,törzskönyv, mindhárom gumi, fékek, bowdenek,+ felszereltség: légterelő, túradoboz.
Most 210-ért elvihető. Képek :
http://kep.tar.hu/fullkopy/50039034#2
Sziasztok!
sikerült megoldanom a sebváltó mizériáját a Mustangomon. Az volt a probléma, hogy fordítva tettem be a csuszkénak a tengelyét, igynem akart a lapos fele illeszkedni a block bal oldalén levő furathoz. A sok idegeskedést elkerülhettem volna, ha rendesen megnézem az alkatrészjegyzék ábráját, ahol pontosan van jelölve, hogy kell állnia.
Levcsi
Kulio.
Milyen jawa is ez pontosan ?
Mert ha olyan dinamós, ahol az állórészen van a fesszabályzó, akkor azt igen jóra meg lehet csinálni, épp a minap csináltam egyet, tudja a leckét, a töltéssel azóta nincs gond, elmehetsz vele a világ végére is :)
Méghogy a csepptankosoknak szar a dinamója, hallatlan !?
Üdv,
Peti74
Heló.nekünk 3 mustangunk is van.Amikor legelőször szedtem szét blokkot és összerakásnál nekem is ugyanez volt a gond.De ha megnézed és ha jól emlékszem nemis az a tengely a baj hanem valamelyik másik az ami nem akar becsúszni de már nemtudom melyik(régen szereltem)de nézd meg hogy melyik is az.Amugy amelyiket te mondod annak ki is van hegyezve a vége hogy bekapjon szóval annak bekéne mennie.Meg bemozgatni bármelyiket próbáld csavarhúzóval ami vékony és hosszú.
:D megoldódott a probléma :D
Az előző tulaj áttette negatív testelésűre , én meg ugye a nagykönyv szerint pozitívként kötöttem be:D
Elég vicces szitu, így utólag belegondolva :)
Köszi mindenkinek
Halihó
Szivat a kincsem egyfojtában... 1800 alatt ég a töltésjelző, ha ráadom a lámpát, akor emg 2300 alatt nem is pöfög... hogy a jobb hengerfejet nem tudom letömíteni az meg még plussz:D:D...
De leginkább a dinamó idegesít... lehet vennem kell egy újjat? vagy csak a forgó vagy állórészt kell lecserélnem???????
Sziasztok, keresnék 12v-os Jawa hoz első-hátsó krómozott sárvédőt,2db kipuf.könyököt.
Ha nem lenne értelme a katalógus használatának, nem nyomtatnák. Ha nem lenne praktikus, én se használnám. Nyomdahibát még nem taléltam benne, de ha lesz,max. kijavítom. Tény, hogy ennek segítségével könnyebb alkatrészt rendelni, beazonosítani. Erre találták ki. Fontossága szerelőknél kb. olyan súlyú, mint a szótár a nyelvtanulásnál. Abban is lehet nyomdahiba :-)
A katalógus szerint sem teljesen egyforma a 2 váltó.Eltér pl. a 2 seb. fogaskereke, az előtét tengely.
Nekem még az eredeti forgalmazó katalógusa van meg, a MOBIL-é . Ha nagy kedvem és sok időm lesz, elküldöm a szakirodalomba...
hali!
nekem is volt ilyen problémám a vassal hogy állandóan le akart fulladi én szerintem pucold ki a karbit nálam az bevált
Na nekem a katalógusbeli látvány kevés.Nyomdahiba stb...
Az a tuti, ha ott van a kezemben, és élőben látom a darabot.
Logikát meg felejtsed el.ELVILEG a 638as, meg a 634es váltója a tengelyvégek kivételével ugyanaz.A GYAKORLATBAN viszont nem..:))
Szóval ezért csak azt, amit élőben is láttam.
Sziasztok!
A Mustangom blokkjának az összeszerelésénel ismét problémába ötköztem. Van az a tengely a sebváltóban, amin egy csuszka van, és az tolja ide oda a fogaskerekeket. Ez a tengely nem akar sehogy sem a helyéte menni. Már kétszer raktam össze a blokkot, meg szedtem szét, de ez a tengely mindig egy kicsit arrébb van, és nem akar bemenni a helyére. Megnéztem a tengelyt, az nincs elgörbülve. Nincs valami ötletetek hogyan lehetne becsalogatni a helyére?
Levcsi
Itt nem a hit dominál, hanem a logika. A katalógusban x jelöléssel van ellátva az, ami mindkét típushoz jó. Ez nincs ott.
Viszont az alkatrészt, és az ellendarabját is külön számon tartja nyilván típusonként.
Én is csak a szememnek hiszek, azért olvasok katalógust :-)
Nézd át a vezetékelést, trafót, mexakítót, kondenzátort, értinkezéseket. Nekem 12Ah akksi van bent, kifogástalanul üzemel évek óta.
lehet szétkapom a akrbit, és kicsit kiucolgatom... Meg az alapjárat egy kis idő múlva leesik, és megáll a gép. bár azt mondják, azért, mert még szoros egy pöppet... nem tudom remélem az van vele, és bekopik elég hamar
Valami karburálási probléma lesz.
Üdv!
Újra kérdésem lenne: az lenne a problémám, hogy ha gázt húzok, igen kökeményen horkol a vas, áló helyzetben is, és csak 2000 felett kezd el élni, altta meg van halva... Mitől lehet??? dugulás, nem kap benyát, vagy csak még szoros a henger, és nem bírja forgatni a dugatyúkat???????
Kulio
Az még nem jelent semmit
össze kell hasonlítani.Émmá csak a saját szememnek hiszek..:)))
A katalógusom szerint nem, más a gyártási száma is.
Sziasztok!
Itt találtok pár képet az eladó Jawam-ról amiről már írtam korábban
képek
Tudja valaki, hogy a km-óra kihajtó fogaskrék, ami hajtja a spirált, megegyezik-e a 634-eben és a 638-asban?
sziasztok
Az előző kérésemből kimaradt amit keresek 58mm-es cz dugattyút. (azelőző kis baki miatt bocsi)
sziasztok!
Ezúton szeretném annak az embernek a segítségét akinél van elfekvőben vagy tud szerezni eggy 72-es cz sport175-höz légyszi írjon egy mailt ide:mikisp175@citromail.hu
Milyen testelésű a mocid?
(+) vagy (-)
Te is le tudod ellenőrizni az akkut a motorban.Vedd ki a celladugókat,fordítsd úgy az aksit,hogy beleláss a cellákba,tedd rá a gyújtást és az összes fogyasztót,amit lehet.Ha valamelyik cella elkezd forrni,az zárlatos.Ha az összes cella erősen pezseg,akkor szulfátos.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|