:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Sziasztok.
350 es 6 v os jawahoz keresek fordulatszámmérőt hajtó fogaskereket és a hozzá tartozó csigakereket. (ez a főtengely végén van) . Ha valakinek van, vagy tud boltot ahol lehet ezeket kapni létszi segítsen. Kecskemét környékén nem árulnak sehol, ha megkérdezem a boltban akkor kiröhögnek.
Sziasztok!
Megint van egy problémám. Most jawa-ban is kiment a fesszabályzó,és mivel a yamahához nem tudtuk felhasználni a skodáét,ezért gondoltam beteszem én. Csak nem nagyon szeretném elcseszni,meg 3 óráig méregetni,h jó legyen,gondoltam megkérdezem tőletek,hogy tudnám kicserélni ezt erre?! Előre is köszi a választ!
woodoo2
A 251-et valahogy "megéreztem" :-) a nick-nevedből... A JAWA-hoz is szép napokat kívánok! Most 2 hétig építkezős szabin vagyok, de utána valamikor szívesen megcsodálnám majd az IDEAL-t!
Üdv! Lui
Háj!
Én egy 251-es etz-t, meg remélem hétvégétől egy jawa idealt, ismét.
Az nem jelenti azt hogy le is adja a szikrát a gyertyánál.
A forditott kötés tönkretette a feszültségszabályzót, esetleg kiütötte a kondit, de lehet a trafót is. Nézd át az aksitól, biztosíték, alaplap, kondi, trafó, gyertya utvonalat meddig megy el az áram. :)
Izs Planeta-3 oldalkocsis motorkerékpár ,kítűnő állapotban,6000 km-rel,rendezett papírokkal,második tulajdonosától eladó! Érd:patent@vipmail.hu
Ár:260000
Nos, a két hiba valószínű, hogy összefügg, ha már egyszerre jelentkeztek.Ha síma fesszab hiba lenne, attól még vidáman indulna.Szerintem, ha a bizti jó, akkor a generárorral is van bibi. Érdemes lenne állóhelyzetben, rugdosás közben figyelni a voltmérőt, nem esik e le a feszültség a rugásokra egy pillanatra. Én lekötném a generátor kimenetét(gerjesztést kapjon), nézném, indul e így.Ha beindul, mérés a generátorra. Figyelni nem csak a fesz mértékére, hanem polaritására is! Előfordult velem egyszer, hogy valamiért "átfordult" a dinamóm visszamaradó mágnesessége, utánna fordított feszt termelt!Persze az sincs kizárva, hogy a fesszab döglött meg, és utolsó erejével magával vitte a sírba a gyújtótrafót.
Szervusztok!
Mi a véleményetek az uj-régi jáwáról? Márhogy a 350-es 2t -ről. Mennyire sikerült jól az új tőltés rendszer meg a cdi- gyújtás?
Egészen megfizethető új motor létére, és úgy tűnik kijavitották a régiek problémás részeit.
Csaba
Na megnéztem és sajnos égett szaga van,és nemtudom h ez normális-e de amikor forgatom akkor a megszakító néha szikrázik.
638-as generátor forgórész eladó.
Nagy gebasz : fesszabhiba :-)
Majd ha beindul a gép, egy digit. multiméter fog vadul árulkodni ....
sorszám: 8609 (56966)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-06-29 15:37:29)
Mivel még nem bírtam beindítani ezért még nembírtam kipróbálni h kivágja-e az izzókat,egyébként gyújtást ráadva stimmel minden úgy mint amikor még ment,ja és h ha leég a forgórész akkor is tudna szikrát adni a gyertya? mert még ad.A másik h biztos + testelésű mert a könyvéből lestem ki.
sorszám: 8608 (56961)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-06-29 15:10:24)
amugy ha egy negativ testelés rendszert negativan terhelsz, mi történik?
De.ezt te is tudod..most arra akarsz utalni hogy hülyeséget irtam?Vagy rávezetni akarsz?:)
Én segiteni proszálok,te is segithetnél ha van ötleted...
A túláramot nem a feszültségszabályzó hibája okozza?
sorszám: 8605 (56958)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-06-29 15:10:24)
Remélem nincs igazam,de lehet hogy már le is égett a forgórész?
Nézdd meg nincs-e égett szaga.
Lehet hogy a karbi jó,meg a gyujtás is,de valami nagy gebasz lehet elektronikussan ha minden kiégett...
És miután kicserélted a fogyasztókat,utána nem vágta ki?
A generátor,vagy dinamó álló részén rajt van hogy milyen testelésü a rendszer..
Nézdd meg, és ugy kösdd be.
mi igy füstöltünk el 2 forgórészt is..
Gondolom ez ironikus akar lenni, hisz egyáltalán nem segített neked senki. Ez azért lehet, mert aki eddig olvasta, nem tud ilyenről. Ez egy elég segítőkész csapat, mihelyt olyan ember olvassa majd a hozzászólásodat, aki segíteni tud, az fog is.
Addig pedig légyszi kettőt vissza. :)
Ha vkinek van ötlete arra amit ezelőtt írtam az kérem segítsen, kösz előre is.
Kösz mindenkinek a segítséget, sokat segítettetek azzal,hogy bordó a színe.
Nézz bele a gyertyanyíláson keresztül, talán onnan látszik a nyíl a dugó tetején. Az enyémen még a dugó mérete is rá volt valami géppel írva, az szépen látszik. szerintem a tiéd is ilyen. Nem hinném, hogy a faszi fordítva rakta volna össze, hisz nem ez volt az első blokkja...
Üdv!
A dugó valszeg jól van benne, mert a jarovcei faszi rakta össze, de azért belekukkantok a kipufogó nyíláson át. A szívócsonk alatti tömítést még magam cseréltem vadi újra. De ettől függetlenül lehet hogy ez, úgyhogy ma asszem elindulok onnan, hogy légszűrőház, karbi, csonk, végig minden, aztán valahol csak lesz vmi. Karbit is cserélek hátha az...Ha valakinek még vmi bevillan, akkor ne tartsa magában:) kösz!
Nekem a szívócső henger oldali tömítőfelülete volt elvetemedve, falsot szívott.Ha leszedted a hengereket,akkor az is lehet,hogy nem úgy húztad le a csavarokat hogy előtte a szívócsövet tömítés nélkül felcsavaroztad.
Esetleg,szedd le a hengert,és nézdd meg hogy a dugattyún az ablakok ugy álnak-e hogy a keverék bejuthasson..más tippem nincs...
Segítsetek, mi lehet a magyarázata annak, hogy a szivatóval, de gyújtás nélkül rugdalva a motort, a bal gyertya tiszta marad, száraz, míg a jobb csatakos? Karbi kitisztítva...(638, mégmindig nem indul, azért nem a gyújtásnál kezdem, mert van szép szikrám mindkét oldalon, és bízom a vape-ben)
Hogy lehet hogy a szívócsonk ennyire aránytalanul osztja el a benyát? vagy nem is a csonk a hibás? Ötletem sincs...kösz szépen!
Mitől van az hogy az 559-es gép egyik nap indult, (ekkor is sokadik rugásra de szépen járt nem durrogott össze-vissza és nem hörgött) most meg akármit is csinálok nem indul.Nem hiszem h karbi baja van mert még mielőtt még mentem volna vele vadonatúj, kitakarítottat raktam rá. Az akkumulátort csutkára feltöltöttem (egyébként 11ah-s a gyári 14-es helyett) de így sem indult ekkor megláttam h negatív testelésű (a villamossági szerelő kötözhette így) könyvben meg az van írva h + testelésű át kötöttem de így sem indul.A gyertyát cserélgettem, takarítottam és semmi eredmény.Miközben rugdalom a kipuból néha sziszegő hang jön ki.Ja és még annyit h legutoljára amikor mentem vele ráadtam a világítást és az összes izzó kiégett és leállt azóta nem indul.SEGÍTSÉG!!!!!!!!
Juhhééééé evribady!!!
Megvolt az indítás, 2. rúgásra elindull!!!:)))) Szépen pöfög, egyenletesen jár. Holnap jöhet a próbaút, addig már csak pár apróságot kell megigazítani. Egy apróság van, alapjáraton nem, de kicsivel felette van egy pici sziszegő vagy surrogó hang a henger felől. Ez a még a nyers alkatrészek miatt van csak?
Az attól még bordó, de legrosszabb esetben is cseresznyepiros..:)))
Egyébként gyönyörű színe van sztem.:))Nekem is 36 éves a gép, de az ülés alatt még eredeti fényében csillog.Meg úgy az egész eredeti fényezésű....
Nem kötekedni akarok, de magam is elcsodálkoztam, mikor egy "bordó" 559 tankjáról lekerült a krómozott lemez. Gyönyörű, mély piros színe van, egész enyhe bordó beütéssel. Ilyenre fényeztettem vissza az enyémet, s iszonyú jó lett.
PIROS?????
Bordó!!!!!!!:)))
Sziasztok!
250-559-hez keresek piros-króm tankot, valamint érdeklődnék, hogy ugyanehhez kipufogó krómozásra olcsóért hova menjek?
Előre is köszi!
Ui.: Kb. árat írjatok a tankra.
rááltam a berúgókarra, és akkor fordult meg egyszer, és ennyi
tologatni kellet mint állat
Miért, neked is nehezen pöffent be előszörre?
Rajta van állandóan.:))) És van kötelem is, úgyhogy hajrá.
Én nem fogok úgy járni az indítással, ahogy az OCC-sek szoktak.:DDDDDD
mióta összeraktam motorom (634) azóta kétszer akkora lábizmom van:D:D:D nesztek nektek gyúrús gyerekek
Háj Joseph!
Azért 2 éve eléggé átnézték mindkettőnk motorját a kpm-nél. Szerintem nekem múlt héten az volt a szerencsém, hogy elég sok autós és teherautós várakozott, ezért nem nagyon volt idejük rám. Meg persze sok függ attól is, hogy milyen kedve van a vizsgáztatónak.
Pedig most úgy rendbe raktam a gépet, hogy szinte lehetetlen hibát találni rajta! (azért én tudnék) Ez nagy szó egy Jawa-nál! :)
Egyébként 3170 Ft összesen a műszaki vizsga és a matrica ára.
Az oldalkocsit is tedd fel rá, nehezebben borul fel tologatásnál :-)
Valamint, nem utolsó szempont, így már lehet vontatni :-)
Az utcán lejtős, lefelé könnyű dolgom lesz, de dombnak felfelé nem fogom tolni a járgányt.:)))
Na, majd egyeztetünk, kíváncsi vagyok neked hogy megy. Én sztem izzadni fogok ebben a 'kellemes' időben, ahogy az utcában szaladgálva próbálom indulásra bírni a masinát...Meg jó szórakozást nyújtok a délutáni meccset megunt, ablakban lógó szomszédoknak...
És milyen szocimocit hajtasz?
Én a tűzoltóságon dolgozom, ha erre jársz napközben és van hozzá kedved - dumálgathatnánk.
Üdv! Lui
Háj!
Ja, én is debreceni vagyok. A kpm-től meg nem kell félni, a motorosokat leszarják. Kétéve átment egy olyan mz is, amin nem volt láncvédő, meg tiszta kosz volt az egész. Ha meg hát mindenképp oda kell vined, akkor úgyis elkerülhetetlen.
Azért csurig ne töltsd fel a hengereket benyával.:))))
Elvileg én ma jutok el gépindításhoz, remélem nem kell ennyit rudgosnom, mert inkább konditerembe megyek akkor.:))))
HEhe:) most már legalább teljesen tanácstalan vagyok mint egy kisközség: adjak még neki benzint, vagy inkább ne, mert már így is túl dús...hát asszem ezzel fogok ma délután gurigázni:)))
Pontosan így jártam. Eddig minden motorom nehezen idult el összerakás után. A Jawát (634) egy napig rugdostam, teljesen sikertelenül. Lánc még nem volt rajta. Másnap rátettem a láncot, toltam vagy 100m-t, be is indult nagy nehezen, és azóta teljesen jól megy, pöccre indul. A Simsonomon van VAPE rendszerű gyújtás, az ha nehezen is, de beindul generál után sokadik rúgásra, de nem pár csepp, hanem egy kupica benzinnel a hengerbe, pedig az csak 70ccm.
A fizikai magyarázat pedig engem is érdekelne.
Amennyire én tudom, a hengert gyertyák és gázadás nélkül ki lehet "pumpálni" kitartó rugdosással.
A gyertyákat viszont vagy cseréled, vagy égesd ki (le, meg...stb) a benzintől...
Üdv! Lui
Most kissé már lenyugodva én is a túlszívatást gyanítom. pláne hogy most olvastam egy másik topikban, (talán motor elektronika?) hogy réti boglárka foglalta össze (bár neki 6v-osra szerelt) vape-s tapasztalatait és említette az érzékenységét a túlszivatásra. Akkor már csak az a kérdés, hogy hogyan tudom "kiszellőztetni" a hengert?:) Gyertyák le oszt pár óráig állni hagyni?
Hasonló jelenséggel kűzdve -bár "csak" hagyományos gyújtással- én anno beleszaladtam egy másik hibába is:
addig fecskendőztem a hengerekbe a benzint, hogy lucskosan lettek a gyertyák!
Amúgy én mégis csak vitatnám az előgyújtás időpontját is. Azt nézted?
Kösz az építő ötleteket, a gyertyacsere a legesélyesebb, bár a fene tudja, pár km-es (eddig jól működő) NGK gyertyáknál nem valószínű...
A vape fix előgyújtású, felső- és alsó holtponton is szikrázó gyújtás, szóval a kábel, trafó és egyéb hibákat kizárnám...
Ha viszont a hengeren kívül minden stimmel, akkor már csak a hengeren belül nem kapsz szikrát, tehát gyertyacsere.
Azt írják itt a tapasztaltak, hogy a VAPE-s cucc hengerenként 2x is szikrázik, tehát a kábel-cserének nem sok értelme van - szerintem.
Sok sikert!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|